Cine poate participa
- persoanele care doresc o calificare în meseria de Administrator pensiune turistică (Cod Nomenclator/COR – 5121.2.4./ 515203);
- persoanele care vor să implementeze un proiect cu finanțare nerambursabilă în domeniul turismului și industria ospitalității;
- persoanele care vor să-și însușească cunoștințele necesare gestionării unei unități de cazare, de la cei mai buni specialiști în domeniul turismului;
- companiilor care doresc să-și califice personalul în vederea creșterii motivării acestora și îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților.
Aspecte studiate
- Comunicare şi relaţii publice în activităţile din turism;
- Managementul turismului;
- Marketingul în turism;
- Economia turismului şi servicii specifice;
- Igienă.
Durata
720
160 de teorie şi 560 de ore de practică
16.00 – 20.00
curs teoretic de două ori pe săptămână
08.00 – 16.00
parte practică de trei ori pe săptămână
Înscriere curs
Condiția de acces : Invățământ general obligatoriu
Documente necesare în original și copie:
- act de identitate
- certificat de naștere
- certificat de căsătorie (dacă este cazul)
- diplomă de studii
- adeverință de la medicul de familie – apt pentru curs Administrator pensiune turistică
Finalizare curs
Examen de absolvire în prezența comisiei de examinare desemnate de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC).
Certificat obținut
Certificat de absolvire emis împreună cu Ministerul Muncii și Justiției Sociale și Ministerul Educației Naționale, recunoscut oficial pe piața muncii, însoțit de un supliment descriptiv menționând competențele dobândite.
Costul programului de formare
850 Lei
- Tarif standard
765 Lei
- pentru Membrii CCI Brașov care beneficiază de o reducere de 10%
50 Lei
- Taxă de examen
* Costul poate fi achitat în trei rate