Brăduțul LIBRIS printre cei mai bine vânduți brazi la licitația organizată în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun

Brăduțul LIBRIS printre cei mai bine vânduți brazi la licitația organizată în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun

Brăduțul LIBRIS printre cei mai bine vânduți brazi la licitația organizată în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun 1930 768

Membrul CCI Brașov –  LIBRIS, a participat anul acesta la  Festivalul Brazilor de Crăciun cu ”BRĂDUȚUL LIBRIS”, unul dintre cei mai bine vânduți brazi din cadrul licitației.

Festivalul Brazilor de Crăciun, dedicat copiilor vulnerabili,  rămâne, pentru cel de-al 21-lea an consecutiv, polul solidarității, ediția din acest an demonstrând că binele comun depinde de efortul colectiv, de responsabilitate socială și de implicare.

Cu 50.000 de euro a fost vândut bradul realizat de firma braşoveană Libris, la  acţiunea caritabilă în folosul micuţilor ajutaţi de organizaţia „Salvaţi Copiii!”.

„Oameni schimbă-lume. O biografie a speranţei”, s-a intitulat proiectul prin care firma braşoveană a colaborat încă o dată cu asociaţia care sprijină copiii din întreaga ţară. Libris a derulat numeroase proiecte cu Salvaţi Copiii şi a reuşit să strângă până acum peste o jumătate de milion de euro. În ultimii 5 ani, colaborarea a însemnat şi un proiect de Crăciun.
„Un alt proiect pe care îl derulăm împreună cu Salvaţi Copiii este Festivalul Brazilor de Crăciun, la care suntem parteneri de cinci ani. Anul acesta a fost al cincilea an în care Libris a susţinut crearea unui brad care a fost licitat în gala Festivalului Brazilor de Crăciun. 50.000 de euro a fost suma pe care a obţinut-o acest brăduţ”, a explicat Loredana Tudor, director de marketing la Libris Braşov.

Noi, în fiecare an încercăm să aducem un concept al bradului care să aducă o parte din viaţa copiilor pentru care strângem aceste fonduri. Anul acesta ne-am gândit la o poveste ceva mai pozitivă, aşa că am gândit brăduţul „Oameni schimbă-lume – O biografie a speranţei”. Ne-am gândit la speranţa de a aduna cât mai mulţi oameni pentru a face o schimbare, de a da pagina, pentru că despre aceasta este vorba până la urmă”, a povestit Iulia Totoianu, designerul bradului.