Inovația ca sursă de plus valoare pentru clienți

Inovația ca sursă de plus valoare pentru clienți

Inovația ca sursă de plus valoare pentru clienți 1471 1250


Piața este într-o continua schimbare, cererea de produse și servicii fiind tot mai complexă

Un studiu realizat de McKinsey ne arată că 84% dintre executivii care au participat la cercetare consideră că inovaţia este importantă pentru strategia de creştere a companiilor pe care le conduc. Inovaţia se referă la schimbarea făcută în scopul de a îmbunătăţi calităţile unui produs sau serviciu și reprezintă lucrul de care afacerile au cea mai mare nevoie, fie că e vorba de supraviețuirea sau de succesul lor.

Avansul digitalizării nu a schimbat doar modul în care oamenii comunică, ci și percepția lor cu privire la timp și așteptările de la fiecare companie cu care intră în contact. Dacă multe dintre activitățile de astăzi sunt la un simplu click distanță, de ce nu s-ar putea aplica același mecanism și în cazul evenimentelor neprevăzute? Urmând acest trend, pe plan internațional, asigurătorii lansează produse și servicii inovatoare, adoptă soluții de gestionare a afacerii și pentru facilitarea relațiilor cu asigurații și partnerii lor.

Groupama este primul asigurător care a introdus în România serviciul Video Asist, pentru că a înțeles valoarea timpului – atât al clienților, cât și al angajaților săi. Video Asist este o inovaţie bazată pe o aplicaţie de smartphone, care facilitează şi accelerează procesul de constatare a daunelor și realizare a inspecțiilor de risc. Totul se realizează simplu şi rapid, la distanţă, prin intermediul unui apel video.

Optiunea de constatare a daunelor prin video-asistență poate fi utilizată pentru produsele de asigurare auto (CASCO, Utilaje Agricole, Utilaje de construcție) și locuință (Alexa).

Prin intermediul aplicaţiei, clienţii desfăşoară o videoconferinţă alături de inspectorul de daune de la Groupama, care îi îndrumă în vederea înregistrării dosarului de daună în timp real, eliminându-se astfel necesitatea unei vizite la locaţie din partea unui reprezentant al Groupama sau deplasarea clientului. Clienţii trebuie doar să sune call centerul Groupama Asigurări pentru a aviza dauna şi a fi programaţi la o sesiune de constatare prin video-conferinţă.

 Avizarea online a daunelor este un alt serviciu care le aduce clienților flexibilitate şi economie de timp. Sistemul tehnic din spatele aplicației reprezintă o inovație pentru piața locală de asigurări, pentru automatizarea procesului de avizare fiind utilizat un robot software. Timpul necesar pentru transferul notificărilor în sistemul de administrare al polițelor și daunelor este redus considerabil.

Asigurații pot aviza daunele online, simplu și rapid, pentru Asigurări auto – Casco și RCA; Asigurări de viață; Asigurări de bunuri și de locuință și pentru Asigurări de răpsundere civilă, transport și riscuri speciale.

Semnătura electronică este instrumentul prin care asiguratul poate semna polițele și documentele de asigurare online, fără deplasare într-o agenție, fie că reînnoiește o poliță sau semnează una nouă.

Procesul este simplu, intuitiv și nu necesită instalarea unei aplicații. Toate documentele sunt semnate printr-o singură operațiune și fiecare document poate fi consultat înainte de semnare putând opta pentru aprobarea sau respingerea lui. După semnare, asiguratul primește un plic în format electronic cu toate documentele aferente contractului de asigurare.

Asistentul virtual Amelie, chatbot-ul disponibil permanent pe site-ul companiei, a extins modalitățile de contact și relaționare cu clienții. Acesta este dezvoltat pe tehnologia conversațională de la DRUID și răspunde la întrebările clienților sau vizitatorilor site-ului Groupama, 24/7.

Amelie poate oferi informații utile despre principalele categorii de produse din portofoliul Groupama – Auto, Călătorii, Proprietăți și bunuri, Viață sau Sănătate. Clienții pot afla mai multe detalii despre modul în care aceste produse pot fi achiziționate, care sunt procedurile de avizare a daunelor și documentele necesare, termenele de soluționare sau detalii ce țin de asistența de urgență. Informațiile sunt actualizate permanent, clienții având opțiunea de a adresa întrebări libere sau de a parcurge în mod ghidat sugestiile de subiecte oferite de Amelie.

ÎntreabăMedic, serviciul de telemedicină lansat la mijlocul acestui an de Groupama, le oferă asiguraților companiei sfaturi medicale sub forma unor micro-consultații, oferite de medici reali licențiați, prin intermediul WhatsApp, Facebook Messenger, Telegram sau SMS, cu ajutorul unui serviciu de chat medical care îmbină inteligența artificială și interacțiunea umană.
Prin intermediul său, clienții pot adresa întrebări legate de problemele lor de sănătate, pentru a primi răspunsuri personalizate, care să îi ajute să ia cea mai bună decizie pentru starea lor de bine, în siguranța și confort, oricând și de oriunde.

 Serviciul este oferit în parteneriat cu Abi Global Health, unul dintre pionierii serviciilor de micro-consultații și recomandări medicale. Poate fi utilizat de asigurații Groupama care dețin o asigurare de călătorie în străinătate sau în România, fiind inclus automat în pachetul de bază. De asemenea, serviciul este disponibil ca asigurare suplimentară pentru Asigurarea de sănătate – Spitalizare și chirurgie atât Individual și Familie, cât și grup IMM.

 Fă pasul către un viitor asigurat și cere o o ofertă de asigurare.

Scrie-ne pe adresa relatii.clienti@groupama.ro sau sună callcenter-ul nostru AloGroupama  la tel. 0374 110 110  de luni până vineri, între orele 8:00 – 18:00 sau scrie-ne direct în site https://www.groupama.ro/contact  sau alege rețeaua noastră de agenții și colaboratori.