Lansarea unui nou serviciu pentru antreprenori – StartPost – Găzduire Sediu Social pentru firme

Lansarea unui nou serviciu pentru antreprenori – StartPost – Găzduire Sediu Social pentru firme

Lansarea unui nou serviciu pentru antreprenori – StartPost – Găzduire Sediu Social pentru firme 1476 958


În data de 4 iulie 2025, Camera de Comerț și Industrie Brașov, reprezentată de dl Silviu Costea – Președinte și dna Alina Groșanu – Director Departament Juridic, Arbitraj, Resurse-Umane, a onorat invitația adresată de Directorul Sucursalei Brașov din cadrul Companiei Naționale Poșta Română S.A., dl Bogdan Florin Năstase, participând la evenimentul de lansare a serviciului StartPost – Găzduire Sediu Social pentru firme.

Noul serviciu este conceput pentru a oferi o soluție practică antreprenorilor, freelancerilor și start-up-urilor care nu dispun de un spațiu adecvat pentru declararea sediului social la momentul înființării unei societăți.

Felicit Compania Națională Poșta Română pentru lansarea acestui serviciu dedicat mediului de afaceri. Este un pas concret în sprijinul antreprenorilor aflați la început de drum și o inițiativă care contribuie direct la dezvoltarea și consolidarea ecosistemului antreprenorial, atât la nivel local, cât și național” a transmis, cu această ocazie,  președintele Costea

În sprijinul celor care pornesc în lumea afacerilor, doamna Alina Groșanu propune un parteneriat strategic între Poșta Română și Camera de Comerț și Industrie Brașov, cu scopul de a oferi un pachet complet de servicii pentru înființarea și gestionarea afacerilor. Prin acest parteneriat, beneficiarii vor avea acces la servicii integrate.

Servicii oferite de Camera de Comerț și Industrie Brașov:
-Consultanță specializată pentru alegerea formei juridice potrivite
-Redactare documentație completă pentru înființare
-Înregistrare firme la Oficiul Registrul Comerțului
-Modificări ulterioare (asociat nou, schimbare sediu, obiect de activitate etc.)
-Radiere firme
-Asistență pentru persoane fizice autorizate (PFA), întreprinderi individuale (II) și întreprinderi familiale (IF)

”Departamentul Juridic-Arbitraj-Resurse Umane oferă asistență în procesul de înființare a profesioniștilor, indiferent de forma juridică a acestora, în procesul de modificare a actelor constitutive și de asemenea, în procesul de radiere. Oferim asistență pentru identificarea/alegerea celei mai potrivite forme juridice: S.A, S.R.L, P.F.A, I.I, I.F. Parcurgem toți pașii, de la rezervarea denumirii până la obținerea certificatului de înregistrare.” a subliniat Alina Groșanu.

Informații suplimentare privind serviciile disponibile la sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov AICI.

 

Împreună, susținem inițiativa privată și construim un mediu economic solid în județul Brașov!