Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Cooperare economică între România și Emiratele Arabe Unite

Cooperare economică între România și Emiratele Arabe Unite 1665 833


Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță semnarea unui parteneriat strategic cu  Al Safar & Partners Advocates & Legal Consultants (Dubai, UAE) și PGC Partners Attorneys at Law (București, România).

Obiectivul acestui parteneriat este de a consolida cooperarea economică dintre România și Emiratele Arabe Unite și crearea unei punți reale între mediul de afaceri românesc și cel din Emiratele Arabe Unite, pentru a identifica oportunități concrete de dezvoltare, colaborare și finanțare.

În cadrul unei întâlniri oficiale desfășurate la Brașov, reprezentanții Camerei de Comerț și Industrie Brașov, Al Safar & Partners și PGC Partners au semnat un protocol de colaborare care stabilește direcții concrete de acțiune privind atragerea de investiții în zona Brașov, România (i.e., turism, horeca, ospitalitate), promovarea oportunităților de investiții în diverse domenii în Emiratele Arabe Unite și dezvoltarea de proiecte bilaterale între România și UAE.

Acest parteneriat va sprijini companiile și antreprenorii din Brașov în procesul de extindere pe piața Emiratelor Arabe Unite, oferindu-le acces la expertiza juridică și comercială a echipei Al Safar & Partners, una dintre cele mai apreciate firme de avocatură din Dubai, astfel încât dezvoltarea afacerilor să se desfășoare în condiții sigure și legale.

Colaborarea prevede organizarea de evenimente comune, forumuri economice, misiuni de afaceri și întâlniri între companiile locale și potențiali investitori străini, precum și asistență juridică pentru antreprenorii care doresc să se extindă pe piață din UAE. Totodată, antreprenorii și investitorii din Emirate vor beneficia de suport comercial și juridic pentru a analiza și evalua oportunitățile de afaceri locale, inclusiv în sectoare precum producție, turism, energie regenerabilă, real estate și infrastructură.

Parteneriatul reflectă angajamentul comun al Al Safar & Partners Advocates & Legal Consultants și PGC Partners Attorneys at Law de a promova România ca destinație sigură și atractivă pentru investiții și de a crea cadrul pentru colaborări pe termen lung între companiile românești și antreprenorii / investitorii din Emiratele Arabe Unite. Semnarea protocolului reprezintă un pas important în consolidarea relațiilor economice dintre cele două regiuni și creează un cadru eficient de cooperare pe termen lung.

Primele acțiuni comune urmează să fie lansate în perioada următoare, iar detaliile vor fi comunicate public de către părțile implicate pe măsură ce calendarul activităților va fi finalizat.

Departament MK&PR

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 03.12.2025-09.12.2025

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 03.12.2025-09.12.2025 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 03.12.2025-09.12.2025

● Ordin nr. 1505/2264/216 emis de M.S./A.N.S.V.S.A/C.N.C.A.N. privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii şi familiei, al ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor şi al preşedintelui Comisiei Naţionale pentru Controlul Activităţilor Nucleare nr. 855/2001/98/90/2002 pentru aprobarea Normelor privind alimentele şi ingredientele alimentare tratate cu radiaţii ionizante (M.O. nr. 1113/03.12.2025)
 
● Lege nr. 202 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 213/2015 privind Fondul de garantare a asiguraţilor şi pentru modificarea Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă (M.O. nr. 1114/03.12.2025)
 
● Lege nr. 204 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 290/2004 privind cazierul judiciar (M.O. nr. 1114/03.12.2025)
 
● Ordin nr. 382/1640/925 emis de M.A.D.R./M.S./A.N.P.C. privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului agriculturii, pădurilor, apelor şi mediului, al ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor nr. 521/832/321/2003 pentru aprobarea Normei privind definirea, denumirile sub care se vând, etichetarea şi condiţiile de calitate ale anumitor sortimente de lapte conservat, parţial sau total deshidratat, destinate consumului uman (M.O. nr. 1115/03.12.2025)
 
● Hotărâre nr. 1039 privind aprobarea Strategiei naţionale de promovare a produselor agroalimentare româneşti 2025 – 2029 şi a planului de acţiuni pentru implementarea acesteia (M.O. nr. 1117/04.12.2025)
 
● Hotărâre nr. 6 privind aprobarea Codului deontologic al profesiei de geodez (M.O. nr. 1120/04.12.2025)
 
● Ordin nr. 5832 emis de M.I.P.E. pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului investiţiilor şi proiectelor europene nr. 372/2024 privind aprobarea modalităţii de derulare a procedurii de achiziţie pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuţie de lucrări finanţate din fondurile externe nerambursabile şi rambursabile aferente Mecanismului de redresare şi rezilienţă, alocate prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă, aplicabilă beneficiarilor privaţi care nu au obligaţia respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul achiziţiilor publice, precum şi a listei utilizate pentru verificarea achiziţiilor derulate de aceştia (M.O. nr. 1129/08.12.2025)
 
● Ordin nr. 6800 emis de M.E.C. privind aprobarea Calendarului etapelor şi acţiunilor pentru stabilirea cifrei de şcolarizare în învăţământul liceal tehnologic dual şi în învăţământul liceal tehnologic, de stat, pentru anul şcolar 2026 – 2027, a modelelor proiectelor cifrei de şcolarizare în învăţământul liceal tehnologic dual şi liceal tehnologic, de stat, pentru avizarea de către Comitetul local de dezvoltare a parteneriatului social, Centrul Naţional de Dezvoltare a Învăţământului Profesional şi Tehnic şi unitatea administrativ – teritorială, precum şi a modelelor de solicitări de şcolarizare în învăţământul liceal tehnologic dual şi liceal tehnologic, pentru anul şcolar 2026 – 2027 (M.O. nr. 1130/08.12.2025)
 
● O.U.G. nr. 68 pentru modificarea şi completarea titlului VIII “Accize şi alte taxe speciale” din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi alte măsuri fiscale (M.O. nr. 1132/08.12.2025)
 
● Lege nr. 207 pentru modificarea art. 22 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, precum şi pentru completarea art. 26 din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996 (M.O. nr. 1133/08.12.2025)
 
● Lege nr. 209 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 176/2018 privind internshipul (M.O. nr. 1133/08.12.2025)
 
 Ordin nr. 1713 emis de M.S. privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 2.494/2023 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman valabile în România care pot fi utilizate/comercializate exclusiv de farmaciile comunitare/oficinele locale de distribuţie/farmaciile cu circuit închis şi drogheriile care nu se află în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti sau/şi cu Ministerul Sănătăţii, cuprinse în Catalogul public (M.O. nr. 1134/09.12.2025)
 
● O.U.G. nr. 69 pentru reglementarea unor măsuri în domeniul guvernanţei corporative a întreprinderilor publice (M.O. nr. 1137/09.12.2025)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Gala Dinner – New Year la Radisson Blu Aurum Brașov

Gala Dinner – New Year la Radisson Blu Aurum Brașov 2114 1614

Radisson Blu Aurum Brașov  oferă o experiență de excepție în noaptea dintre ani, o noapte în care nu strălucirea face seara specială, ci oamenii, atmosfera și atenția sinceră la detalii!

O seară de neuitat la Gala Dinner Radisson Blu, unde întâmpinăm împreună Noul An într-o atmosferă rafinată, cu muzică bună, voie bună și momente speciale. Fie ca această noapte să vă aducă bucurie, inspirație și un început de an strălucitor!

În noaptea de Revelion, Radisson Blu Aurum, oferă:
– Muzică live cu Dalma și DJ,
– Un meniu festiv cu patru momente de savoare,
– Open bar nelimitat pe durata evenimentului și conversații care curg natural.

Preț: 230€ / persoană
31 decembrie – Gala Dinner @ Radisson Blu Aurum Brașov

Rezervări: 0372 310 000

Informații suplimentare AICI

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 15.12.2025-31.12.2025

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 15.12.2025-31.12.2025 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 15.12.2025-31.12.2025 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

INDIASOFT 2026

INDIASOFT 2026 2675 1382

INDIASOFT este un eveniment internațional de networking și colaborare în domeniul IT, de prim rang, care reunește lideri tehnologici, inovatori și factori de decizie din întreaga lume. Organizată de Electronics and Computer Software Export Promotion Council (ESC) încă din 2001, această manifestare a evoluat într-o platformă de clasă mondială, unde companiile IT din India și firmele globale din domeniul tehnologiei își prezintă cele mai noi soluții și inovații.

Ca unul dintre cele mai influente evenimente de networking tehnologic, INDIASOFT Expo creează oportunități incomparabile pentru parteneriate internaționale, alianțe strategice și colaborări transfrontaliere. Evenimentul conectează dezvoltatori software, furnizori de servicii IT, inovatori de produse, investitori și lideri din industrie — facilitând întâlniri B2B, schimb de cunoștințe și extindere pe noi piețe.

Expoziția Internațională de IT și Tehnologie IndiaSoft de la New Delhi reunește companii IT din India și lideri globali din domeniul tehnologiei pentru a dezvălui tehnologii inovatoare și soluții software în domenii precum Inteligență Artificială, Blockchain, Securitate Cibernetică, IoT, Fintech, Cloud Computing și multe altele, conectându-se cu un public divers, atât internațional, cât și indian.

Programul Hosted Buyer Program

În cadrul Programului Hosted Buyer Program, delegații selectați vor beneficia de cazare gratuită pentru trei nopți într-un hotel de calitate, situat în apropierea locului de desfășurare a evenimentului.
Pe întreaga durată a celor trei zile ale programului, va fi asigurat transport zilnic cu shuttle între hotel și locația evenimentului.

Asigurări de export și produse dedicate internaționalizării prin Exim Export Credit Agency

Asigurări de export și produse dedicate internaționalizării prin Exim Export Credit Agency 2364 1183
Exim Export Credit Agency (activitate separată de cea bancară), în calitate de agenție de credite de export a României, propune mediului de afaceri local, o serie de beneficii , în mod special pentru pentru agenții economici exportatori, prin preluarea în numele și în contul statului a riscurilor aferente.

Catgorii de riscuri:
– Protecția încasărilor rezultate din contractele comerciale internaționale/ de export, în fața riscurilor comerciale și politice;
– Facilitarea accesului la finanțare;
– Posibilitatea cesionării polițelor în favoarea instituțiilor de credit, contribuind la completarea portofoliului de garanții al exportatorilor;

Având în vedere faptul că aceste produse noi vin în întâmpinarea exigențelor formulate și pe care CCIR le-a înaintat cancelariei prim-ministrului României, Exim Export Credit Agency  propune organizarea unor sesiuni de lucru cu reprezentanții Exim Banca Românescă și Exim Export Credit Agency, în cadrul cărora să fie analizate, punctual, provocările cu care mediul de afaceri brașovean se confruntă, în special pe piețele non-UE și non-OCDE.

Începe Anul Nou cu Încredere pentru Echipa Ta! – GROUPAMA

Începe Anul Nou cu Încredere pentru Echipa Ta! – GROUPAMA 1623 892

Finalul de an e momentul perfect pentru a sărbători ce am realizat și pentru a privi cu optimism spre viitor.

E și cel mai bun moment pentru a-ți face planurile, iar noi îți propunem să adaugi pe listă și un gest special pentru echipa ta: Asigurarea de sănătate – spitalizare și chirurgie pentru angajați, aliatul tău atunci când membrii echipei tale au nevoie de spitalizare sau de intervenții chirurgicale.

De ce este esențial să investești în sănătatea echipei tale?

Într-o lume în continuă schimbare, sănătatea rămâne un element esențial al bunăstării oricărei organizații. O echipă sănătoasă este o echipă performantă, iar oferirea unei asigurări de sănătate poate fi cheia pentru a asigura continuitatea activității și bunăstarea angajaților.

O asigurare de sănătate nu se limitează doar la a acoperi costurile spitalizării sau ale tratamentelor, ea ajută și la reducerea stresului legat de posibilele cheltuieli neprevăzute, oferind atât ție ca angajator cât și echipei tale liniștea că sunt susținuți la nevoie.

Cum poți calcula costurile unei asigurări pentru echipa ta?

Pentru a-ți face o idee despre costurile aproximative ale Asigurării de sănătate – spitalizare și chirurgie pentru angajați, te invităm să folosești calculatorul de preț disponibil pe site-ul nostru:

Începe anul cu încredere și siguranță, știind că faci tot ce trebuie pentru a sprijini sănătatea echipei tale.

Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.

Topul Național al Firmelor – Faza Județeană, ediția XXXII- o seară dedicată recunoașterii mediului de afaceri brașovean

Topul Național al Firmelor – Faza Județeană, ediția XXXII- o seară dedicată recunoașterii mediului de afaceri brașovean 1500 659

În data de 27 noiembrie 2025, Camera de Comerț și Industrie Brașov a organizat, la Lux Divina, ediția XXXII a Topului Național al Firmelor – Faza Județeană, eveniment de referință pentru comunitatea de business din Brașov. Ediția din acest an nu a fost doar o clasare a performanței, ci un prilej de analiză, dialog și reconectare pentru comunitatea de business din Brașov. În cadrul evenimentului, s-au conturat noi parteneriate, discutat provocările actuale și s-au trasat primele direcții strategice pentru anul 2026

Ajuns la cea de-a XXXII-a ediție, evenimentul a reprezentat un moment de apreciere pentru companiile brașovene care au înregistrat rezultate remarcabile în anul 2024 și au contribuit la consolidarea dezvoltării economice a județului. Ediția din acest an a reunit  peste 500 de lideri, antreprenori și profesioniști, într-un cadru festiv dedicat excelenței, colaborării și recunoașterii performanței în afaceri.

Participanții au remarcat eleganța Complexului Lux Divina, completată de standurile dedicate colaboratorilor, susținătorilor și  partenerilor,  care au adus un plus de vizibilitate, profesionalism și dinamism evenimentului, Cu această ocazie aceste companii au avut ocazia  să-și prezinte inovațiile și serviciile într-un cadru premium, generând dialoguri valoroase și oportunități reale de colaborare.

Președintele Silviu Costea , a subliniat complexitatea organizării – de la coordonarea companiilor până la conceptul scenografic – dar și satisfacția finală: „Atmosfera a fost una relaxată și entuziastă, rar întâlnită la astfel de evenimente. Oamenii au zâmbit, au discutat, au pus bazele unor colaborări, chiar și cu firme aflate pentru prima dată la gală.”

Seara a fost nu doar despre business, ci și despre cultură și spectacol. Publicul s-a bucurat de momente muzicale rafinate, dar și de un impresionant moment acrobatic, care a adus energie și spectaculozitate evenimentului. Aceste interludii artistice au creat o atmosferă festivă și au subliniat ideea că dezvoltarea economică este strâns legată de viața culturală a comunității.

Invitații s-au bucurat de o varietate de degustări culinare, de la vinuri rafinate, cafea gustoasă, până la ciocolată și înghețată artizanală:
Vinuri: Crama Jelna
Delicii de ciocolată: Luado Chocolate
Înghețată artizanală: ArtPop Atelier Delights
 Cafea de specialitate: Tucano
Specialitati Finger Food: Lux Divina
În cadrul evenimentului au fost acordate o serie de premii speciale:
Mulțumim  partenerilor și susținătorilor pentru sprijinul acordat și pentru contribuția lor valoroasă la organizarea celui mai amplu și grandios eveniment de business al anului!
Parteneri:   TotalEnergies,  Maurer Imobiliare,  Brand Office Distribution,  Autoklass Volkswagen,   Vin la Brașov by Restaurant Belvedere,   Lux Divina Centru de evenimente – Event partner,   Generali România – Insurance partner,   D.O. Security – Security partner.
Susținători:   Luado,   The Taste of Brașov,   Tucano,   Artegianale,   Joy Park,   Vitamin Aqua,   Apa minerală ZIZIN, Cont Consulting,  Creativa Adv,   Kronwell,   Tronson,   Comprest,   BGA Custom,   Lindab, Selgros,   Exim Banca Românească,  Pepiniera Brazi Argintii,  GPI News TV

Fotografii de la eveniment găsiți accesând butonul de mai jos și pe pagina oficială de Facebook a Camerei de Comerț și Industrie Brașov!

Misiunea economica de la Riad, Regatul Arabiei Saudite – 26-29 ianuarie 2026

Misiunea economica de la Riad, Regatul Arabiei Saudite – 26-29 ianuarie 2026 1503 841

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) are deosebita plăcere de a vă invita să participați la misiunea economică pe care o va organiza la Riad, capitala Regatului Arabiei Saudite, în perioada 26-29 ianuarie 2026

Inițiativa CCIR vine în continuarea recentelor consultări și evenimente bilaterale româno-saudite pe care le-a găzduit și a interesului crescut din partea saudită pentru identificarea de potențiali parteneri români și de potențialul investițional oferit de țara noastă.

Agenda delegației va cuprinde organizarea unui forum economic multi-sectorial, preconizat să aibă loc marți, 27 ianuarie, 2026, la care vor participa reprezentanți ai companiilor saudite de referință din domenii precum IT&C, aeronautică, energie, construcții și proiectări, materiale de construcții, industria lemnului, agricultură, industria extractivă și industria alimentară.

Fiind în plin proces de modernizare și diversificare economică, Arabia Saudită oferă o serie de oportunități viabile pentru companiile românești care doresc să își dezvolte activitatea în Orientul Mijlociu, această misiune economică reprezentând o bună oportunitate pentru identificarea unor noi mecanisme de impulsionare și consolidare a cooperării economice și sectoriale dintre România și Regatul Arabiei Saudite.

Astfel, participarea la misiunea economică organizată de CCIR poate oferi companiei dumneavoastră oportunitatea de a intra în dialog direct cu potențiali parteneri de afaceri care vă pot facilita accesul pe una dintre cele mai atractive piețe din lume.

Confirmarea participării  se va înregistra până la data de 12 ianuarie 2026, la adresele de mail: stefan.voinea@ccir.ro sau bogdan.cirstocea@ccir.ro.

Taxele sunt o certitudine. Ești pregătit? Află ce trebuie să știi dacă ai o activitate independentă – GROUPAMA

Taxele sunt o certitudine. Ești pregătit? Află ce trebuie să știi dacă ai o activitate independentă – GROUPAMA 1568 924

Dacă ești PFA sau liber profesionist, știi deja că drumul spre independența financiară vine la pachet cu o doză serioasă de responsabilitate fiscală. Regimul de impozitare pentru activități independente funcționează diferit față de cel al salariaților sau al firmelor (SRL), iar cunoașterea acestor diferențe îți poate influența direct veniturile și planurile de dezvoltare.

Pentru 2025, regulile de impozitare rămân în mare parte aceleași, dar cu unele praguri actualizate. Hai să vedem, pe scurt și pe înțelesul tuturor, ce presupune sistemul fiscal pentru PFA-uri și liber profesioniști și cum îți poți gestiona mai bine taxele și contribuțiile.

Sistem real sau normă de venit – care ți se potrivește?

Primul pas este să alegi regimul fiscal potrivit. În România, PFA-urile pot opta între sistemul real și norma de venit – două moduri diferite de calcul al taxelor.

Sistemul real este varianta potrivită dacă ai cheltuieli consistente (echipamente, chirii, servicii profesionale etc.) sau dacă veniturile tale pot varia de la un an la altul.

Impozitul se calculează pe venitul net real, adică:

Venituri încasate – Cheltuieli deductibile = Venit net

Apoi, la venitul net se aplică: 10% impozit pe venit, 25% CAS (pensie), 10% CASS (sănătate).

Avantajul? Dacă ai un an mai slab sau ieși pe zero, impozitul scade automat. Dezavantajul este că trebuie să ții evidența contabilă detaliată, de regulă cu ajutorul unui contabil sau al unui soft de gestiune.

Norma de venit este potrivită dacă activezi într-un domeniu eligibil stabilit de ANAF.
În acest caz, statul îți spune de la început cât este „venitul forfetar” pentru anul respectiv (care variază în funcție de județ și cod CAEN). Tu plătești impozit și contribuții raportate la această sumă fixă, indiferent cât câștigi în realitate.

Este o opțiune convenabilă dacă vrei simplitate și predictibilitate — știi exact cât vei datora anual. Totuși, dacă ai venituri mici sau cheltuieli mari, norma de venit poate fi mai puțin avantajoasă.

Taxele obligatorii pentru PFA-uri în 2025

Tip taxă Cotă Se aplică asupra
Impozit pe venit 10% Venitul net (sistem real) sau norma (sistem forfetar)
CAS (pensie) 25% Venitul net sau norma, dacă depășește 12 salarii minime brute
CASS (sănătate) 10% Venitul net sau norma, cu plafoane între 6 și 60 de salarii minime brute

În 2025, salariul minim brut este 4.050 lei, deci plafonul de 12 salarii minime este 48.600 lei.

Când și cum se plătesc taxele – Declarația Unică

Toate taxele și contribuțiile se declară prin Declarația Unică (formular 212), pe care trebuie să o depui până la 25 mai 2026 pentru veniturile din 2025. Aceeași dată este și termenul limită pentru plată.

Poți face plata: online, pe ghiseul.ro, prin internet banking sau direct la trezorerie.

O schimbare importantă: din 2025, nu mai este nevoie să declari veniturile estimate pentru anul în curs – doar cele realizate efectiv. Asta înseamnă mai puțină birocrație și un proces mai clar.

CAS și CASS pe înțelesul tuturor

  • CAS (pensie) devine obligatoriu doar dacă venitul net depășește 12 salarii minime. Sub acest prag, plata este opțională.
  • CASS (sănătate) se datorează indiferent de nivelul veniturilor, dar are plafoane:
    • Sub 6 salarii minime – contribuția minimă (2.430 lei)
    • Între 6 și 60 de salarii minime – 10% din venit
    • Peste 60 de salarii minime – contribuția plafonată la 24.300 lei

Dacă ești și salariat sau pensionar, regulile se pot ajusta: uneori ești deja asigurat și nu mai trebuie să plătești dublu.

Gândește pe termen lung – stabilitatea financiară contează

Gestionarea corectă a taxelor este doar o parte din tabloul unei afaceri sănătoase. Pentru a menține continuitatea activității și stabilitatea financiară, este util să te gândești și la instrumente de siguranță adaptate domeniului tău.

De exemplu, poți lua în calcul:

Aceste soluții nu sunt doar pentru „cazuri extreme”, ci pot asigura predictibilitate și liniște financiară în fața evenimentelor neplanificate.

Fie că ești PFA la început de drum sau un liber profesionist cu experiență, înțelegerea modului de impozitare îți oferă control asupra banilor tăi. Cunoașterea taxelor, a pragurilor și a termenelor legale nu este doar o obligație, ci o investiție în stabilitatea ta pe termen lung.

Informează-te, planifică-ți veniturile realist și nu ezita să ceri ajutorul unui specialist financiar atunci când ai nevoie. Astfel, vei putea lua decizii mai bune pentru tine și pentru afacerea ta – cu mai multă claritate și încredere.

👉 Descoperă Ghidul Groupama care te ajută să înțelegi toate contribuțiile și impozitele pentru PFA-uri și profesii independente.

Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.