Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Catalogul Exportatorilor & Importatorilor

Catalogul Exportatorilor & Importatorilor 936 700


Catalogul Exportatorilor & Importatorilor din România, 2025 – ediţia a XI-a

Catalogul Exportatorilor & Importatorilor din România, 2025 – ediţia a XI-a este realizat anual, cu informaţii comerciale despre cele mai importante companii româneşti, exportatoare și importatoare grupate pe principalele secţiuni ale Nomenclatorului Vamal Combinat (versiune electronică).

Catalogul conţine principalele informaţii referitoare la profilul firmelor, şi anume: denumirea firmei, cod fiscal, numărul de înregistrare în Registrul Comerţului, adresa, telefonul, faxul, e-mail-ul, website-ul, – in functie de disponibilitate, categoria – export/import și secţiunile Nomenclatorului Combinat aferente activitătii de export/import a companiei.

Top 10 exportatori în anul 2024 din Brașov
  1. AUTOLIV ROMANIA SRL
  2. SCHAEFFLER ROMANIA SRL
  3. VITESCO TECHNOLOGIES ROMANIA SRL
  4. STABILUS ROMANIA SRL
  5. PREH ROMANIA SRL
  6. BENCHMARK ELECTRONICS ROMANIA SRL
  7. JOYSONQUIN AUTOMOTIVE SYSTEMS GMBH – REPREZENTAT FISCAL DE JOYSONQUIN AUTOMOTIVE SYSTEMS ROMANIA SRL
  8. NBHX ROLEM SRL
  9. PREMIUM AEROTEC SRL
  10. MIELE TEHNICA SRL
Top 10 importatori în anul 2024 din Brașov
  1. AUTOLIV ROMANIA SRL
  2. VITESCO TECHNOLOGIES ROMANIA SRL
  3. SCHAEFFLER ROMANIA SRL
  4. BILKA STEEL SRL
  5. PREH ROMANIA SRL
  6. STABILUS ROMANIA SRL
  7. DELACO DISTRIBUTION SA
  8. AIRBUS GMBH – REPREZENTATA FISCAL DE PREMIUM AEROTEC SRL
  9. BENCHMARK ELECTRONICS ROMANIA SRL
  10. JOYSONQUIN AUTOMOTIVE SYSTEMS ROMANIA SRL

Catalogul Exportatorilor & Importatorilor din România, Ediţia a 11-a, versiunea în română este acum disponibilă și se poate achizitiona de pe site-ul Camerei de Comerț și Industrie a Romaniei.

Eveniment de informare Start-Up Nation 2024 – Camera de Comerț și Industrie Brașov- 23 mai 2025, ora 11:00

Eveniment de informare Start-Up Nation 2024 – Camera de Comerț și Industrie Brașov- 23 mai 2025, ora 11:00 1175 882
Camera de Comerț și Industrie Brașov, în parteneriat cu Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și Turism Brașov (AIMMT), organizează în data de 23 mai 2025, începând cu ora 11:00, un eveniment de informare dedicat programului Start-Up Nation – România, ediția 2024

Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită vineri, 23 mai 2025, începând cu ora 11:00, la sediul său din Str. Mihail Kogălniceanu nr. 18-20, la un eveniment de informare dedicat noii ediții a programului Start-Up Nation România 2024, organizat în parteneriat cu Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și Turism Brașov.

Evenimentul se adresează antreprenorilor aflați la început de drum, persoanelor care doresc să înființeze o afacere, precum și celor interesați de oportunitățile de finanțare nerambursabilă oferite prin acest program, în valoare de până la 250.000 lei per beneficiar.

Temele principale care vor fi abordate includ:

  • Prezentarea generală a Programului Start-Up Nation 2024

  • Condițiile de eligibilitate pentru accesarea finanțării

  • Etapele programului, de la înscrierea persoanelor fizice și participarea la cursuri de antreprenoriat, până la înființarea și finanțarea întreprinderilor

  • Grilele de punctaj și criteriile de departajare pentru selecția proiectelor

  • Cheltuielile eligibile și plafoanele alocate pentru diferite categorii (echipamente, salarii, consultanță, promovare online etc.)

  • Pașii necesari pentru depunerea cererilor de finanțare

  • Obligațiile beneficiarilor privind menținerea activității și a locurilor de muncă pe termen mediu

  • Aspecte legislative aplicabile programului (OG nr. 29/2024, Ordinul nr. 328/2025, Ghidul solicitantului)

Evenimentul va fi susținut de reprezentanți ai Agenției IMM Brașov, experți în accesarea fondurilor europene și specialiști ai CCIBV.

Reprezentanții AIMMT Brașov vor răspunde întrebărilor participanților și vor oferi clarificări utile privind procesul de implementare, monitorizare și sustenabilitate a proiectelor.

Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile.

Buletin informativ China mai 2025

Buletin informativ China mai 2025 1418 1065


InfoBuletin China – Mai 2025: Evoluții esențiale în relațiile comerciale și inovația tehnologică

Camera de Comerț și Industrie Brașov vă aduce în atenție cele mai recente informații economice și comerciale privind relația dintre China și Statele Unite, dar și exemple relevante de inovație tehnologică și oportunități de afaceri oferite de companiile chineze.

Relații comerciale China – SUA
În urma unei reuniuni bilaterale la Geneva, China și SUA au convenit asupra reducerii semnificative a tarifelor vamale reciproce – 91% dintre acestea fiind suspendate. De asemenea, s-a stabilit crearea unui mecanism comun de consultare economică, menit să ofere stabilitate pe termen lung relației comerciale dintre cele două mari economii.

Stabilitatea strategică globală
China și Rusia au emis o declarație comună privind promovarea stabilității strategice la nivel global. Aceasta include apeluri pentru evitarea curselor de înarmare și promovarea dialogului pașnic, evidențiind importanța colaborării internaționale în noile domenii de securitate: spațiu cosmic, AI și securitate cibernetică.

Fără viză în China pentru cetățenii români
Un alt punct de interes major: cetățenii români pot călători în China fără viză între 30 noiembrie 2024 și 31 decembrie 2025, pentru o perioadă de până la 30 de zile. Măsura vizează impulsionarea turismului și a cooperării bilaterale.

Roboți inteligenți în industria feroviară
China implementează roboți de inspecție autonomi în transportul feroviar de marfă, reducând timpul de verificare și crescând eficiența cu peste 98% acuratețe. Acest pas reflectă angajamentul Chinei în promovarea tehnologiilor „AI Plus”.

Oportunități de afaceri cu firme chineze
Infobuletinul include o prezentare detaliată a mai multor companii chineze care oferă soluții inovatoare în domenii precum: electrocasnice inteligente (Mamibot, Kangfu), energie verde (Huipu), purificare a aerului (Schwarzwald), producție de rucsacuri (Aoking) sau echipamente frigorifice (Soyea).

Pentru detalii complete și contactarea directă a acestor companii, vă recomandăm consultarea InfoBuletinului complet China – Mai 2025 disponibil mai jos.

FOCUS București Dezvoltarea sustenabilă a Capitalei

FOCUS București Dezvoltarea sustenabilă a Capitalei 500 274

FOCUS București 
Dezvoltarea sustenabilă a Capitalei:
Infrastructură, Digitalizare și Economie circulară- Ediția #7
 „Capitala în mișcare: verde, digitală, circulară”
Bucureștiul viitorului se construiește astăzi – prin dialog, viziune și acțiune.

Orașele sunt motoarele dezvoltării economice. Bucureștiul, principalul pol urban al României, contribuie cu aproape un sfert la PIB-ul național, iar rolul său în reconfigurarea direcțiilor de dezvoltare durabilă este esențial. Într-un context global în care peste 70% din populația lumii va trăi în medii urbane până în 2050, este vital ca administrația publică, mediul de afaceri și societatea civilă să colaboreze pentru un model urban mai echilibrat, mai sustenabil și mai adaptat nevoilor cetățenilor.

Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București susține activ acest dialog prin seria de conferințe FOCUS București, ajunsă anul acesta la ediția a 7-a, și prin inițiative care promovează investițiile sustenabile, economia circulară și digitalizarea. Credem că un oraș inteligent nu înseamnă doar tehnologie și senzori, ci mai ales conectarea resurselor, a ideilor și a oamenilor. Un București verde, digital și incluziv este posibil doar printr-o guvernanță eficientă și prin consolidarea unor noi obiceiuri urbane – acele „urban habits” care transformă viziunea în comportamente și comportamentele în progres.

Dezvoltarea rapidă a orașelor aduce beneficii, dar și provocări – de la trafic și poluare, la inegalități și dezechilibre funcționale. Tocmai de aceea, misiunea noastră este să contribuim activ la crearea unui cadru coerent de dialog și acțiune, în care fiecare actor urban – fie el public sau privat – să aibă un rol clar în construcția unui oraș rezilient, atractiv și adaptat tranziției verzi.

Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB) vă invită să participați la cea de-a șaptea ediție a conferinței anuale FOCUS București.

Ediția din acest an aduce în prim-plan transformarea sustenabilă a orașului, prin proiecte integrate de infrastructură urbană, digitalizare a serviciilor publice și implementarea principiilor economiei circulare.

📅 Miercuri, 21 mai 2025;

🕘 09:30 – 13:30;

📍 Aula Carol I, Palatul CCIB, Str. Ion Ghica nr. 4, București

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 06.05.2025-13.05.2025

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 06.05.2025-13.05.2025 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 06.05.2025-13.05.2025

●  Ordin nr. 1296 emis de M.S. privind modificarea şi completarea anexelor nr. 1 şi 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 5.994/2024 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deţinătorii de autorizaţie de punere pe piaţă a medicamentelor sau reprezentanţii acestora, distribuitorii angro şi furnizorii de servicii medicale şi medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relaţii contractuale cu Ministerul Sănătăţii, casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, cuprinse în Catalogul naţional al preţurilor medicamentelor autorizate de punere pe piaţă în România, a preţurilor de referinţă generice şi a preţurilor de referinţă inovative (M.O. nr. 402/06.05.2025)
 
●  Ordin nr. 3934 emis de M.E.C. pentru aprobarea modelului suplimentului EUROPASS la diploma de conversie profesională (M.O. nr. 427/09.05.2025)
 
●  Ordin nr. 14/226/467/3549 emis de M.M.F.T.S.S./M.D.L.P.A./M.S./M.E.C privind organizarea programelor de formare profesională pentru lucrătorii care realizează lucrări de execuţie sau reparare a sistemelor de distribuţie interioară a apei potabile (M.O. nr. 428/09.05.2025)
 
●  Ordin nr. 663 emis de A.N.S.V.S.A. pentru modificarea şi completarea Normei sanitare veterinare privind condiţiile de organizare şi funcţionare a unităţilor farmaceutice veterinare, precum şi procedura de înregistrare sanitară veterinară/autorizare sanitară veterinară a unităţilor şi activităţilor din domeniul farmaceutic veterinar, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 83/2014 (M.O. nr. 430/09.05.2025)
 
●  Ordin nr. 1107 emis de M.M.F.T.S.S. pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii şi interogării datelor în/din Registrul general de evidenţă a salariaţilor – REGES – ONLINE (M.O. nr. 430/09.05.2025)
 
●  Ordin nr. 265 emis de C.N.P.P. privind aprobarea unor formulare de decizii pentru stabilirea pensiei de serviciu cu regimul unei pensii pentru limită de vârstă şi de decizii pentru stabilirea pensiei de urmaş (M.O. nr. 432/09.05.2025)
 
●  Ordin nr. 427 emis de M.E. privind aprobarea iniţierii celei de-a doua licitaţii pentru Schema de ajutor de stat sub formă de contracte pentru diferenţă pentru producerea de energie electrică din surse regenerabile de energie eoliană onshore şi solară fotovoltaică, precum şi a Regulilor procedurii de ofertare aferente celei de-a doua licitaţii (M.O. nr. 435/12.05.2025)
 
●  Ordin nr. 623 emis de A.N.A.F. privind modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 587/2016 pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularelor utilizate pentru declararea impozitelor şi taxelor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau reţinere la sursă (M.O. nr. 436/12.05.2025)
 
●  Ordin nr. 597 emis de A.N.A.F. privind modificarea şi completarea anexelor nr. 1 şi 2 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 90/2016 pentru aprobarea conţinutului cererii de acordare a eşalonării la plată şi a documentelor justificative anexate acesteia, precum şi a Procedurii de aplicare a acordării eşalonării la plată de către organul fiscal central şi pentru modificarea şi completarea anexei la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.767/2021 pentru aprobarea Procedurii de acordare a eşalonării la plată, în formă simplificată, de către organul fiscal central (M.O. nr. 439/13.05.2025)
 
●  Ordin nr. 159 emis de M.A.D.R. privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 45/2022 pentru aprobarea regulilor privind înregistrarea activităţii operatorilor/grupurilor de operatori în agricultura ecologică (M.O. nr. 441/13.05.2025)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Forumul de Afaceri România – Noua Zeelandă

Forumul de Afaceri România – Noua Zeelandă 2379 1789


Camera Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) vă invită să participați la Forumul de Afaceri România – Noua Zeelandă, ce va avea loc luni, 26 mai 2025, începând cu ora 10:00 (09:30 înregistrare), la CCIR Business Center, Sala Aurel Ghibuțiu.

Începând cu data de 1 mai 2024 a intrat în vigoare Acordul de Liber Schimb între Uniunea Europeană și Noua Zeelandă (EU – NZ FTA) iar, CCIR urmărește prin acest eveniment promovarea și sprijinirea accesului companiilor românești pe piețele extra-comunitare.

Delegația de afaceri, condusă de domnul Simon Bridges, președintele Camerei de Comerț Auckland, este compusă din companii reprezentative neozeelandeze ce au ca obiectiv principal identificarea oportunităților de afaceri și a proiectelor de investiții prezente în țara noastră.
Pentru mai multe informații cu privire la formatul evenimentului, vă rugăm să consultați Agenda Forumului de afaceri România – Noua Zeelandă.

Participarea la eveniment este gratuită.
Termenul limită pentru înregistrare este 22 mai 2025

Pentru informații suplimentare vă rugăm să vă adresați domnului Bogdan Cîrstocea, Șef Birou Relații Bilaterale, e-mail: bogdan.cirstocea@ccir.ro , tel +4 0374 47 43 58.

Belgian Week 2025-Brașov

Belgian Week 2025-Brașov 705 636


Camera de Comerț și Industrie Brașov, in calitate de parter, va invită să participați în perioada 13-15 Mai 2025  la evenimentul BUILDING EUROPEAN BUSINESS BRIDGES organizat la Brașov sub egida Belgian Week 2025.

Alăturați-vă  evenimentului de referință de la Brașov – „Zilele Afacerilor Belgiene 2025: Construirea de poduri, crearea de oportunități”, un summit de trei zile dedicat colaborării strategice și dezvoltării sustenabile între Belgia și România!

Evenimentul va reuni lideri de afaceri, antreprenori, investitori, oficiali guvernamentali și experți din industrie, oferind un cadru dinamic pentru schimb de idei, inițiere de parteneriate și identificarea de noi oportunități de investiții.

De ce să participați?
Conectați-vă cu factori de decizie din ambele țări
Explorați potențialul de extindere pe piețele europene
Descoperiți perspective valoroase din partea liderilor din industrie
Implicați-vă în dialoguri strategice și sesiuni de networking de înalt nivel

Cine ar trebui să participe?
✔ Lideri de afaceri
✔ Antreprenori și startup-uri
✔ Investitori
✔ Oficiali guvernamentali
✔ Inovatori și experți din diverse sectoare

Vă așteptăm să construim împreună punți de colaborare și să creăm noi oportunități pentru viitorul afacerilor!

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 12.05.2025-23.05.2025

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 12.05.2025-23.05.2025 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 12.05.2025-23.05.2025  pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 23.04.2025-06.05.2025

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 23.04.2025-06.05.2025 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 23.04.2025-06.05.2025

●  Ordin nr. 1149 emis de M.M.A.P. pentru modificarea Ghidului de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 2.499/2024 (M.O. nr. 357/23.04.2025)
 
●  Ordin nr. 1231 emis de M.M.A.P. pentru aprobarea Ghidului de finanţare a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic 2025 – 2030 (M.O. nr. 364/24.04.2025)
 
●  O.U.G. nr. 29 privind suspendarea aplicării unor dispoziţii din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 41/2022 pentru instituirea Sistemului naţional privind monitorizarea transporturilor rutiere de bunuri RO e – Transport şi de abrogare a art. XXVIII din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 130/2021 privind unele măsuri fiscal – bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 365/24.04.2025)
 
●  Ordin nr. 154 emis de M.A.D.R. pentru modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 1.731/2015 privind instituirea schemei de ajutor de minimis “Sprijin acordat microîntreprinderilor şi întreprinderilor mici din spaţiul rural pentru înfiinţarea şi dezvoltarea activităţilor economice neagricole” (M.O. nr. 368/25.04.2025)
 
●  Ordin nr. 155 emis de M.A.D.R. pentru modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 107/2017 privind aprobarea schemei de ajutor de minimis “Sprijin pentru implementarea acţiunilor în cadrul strategiei de dezvoltare locală” (M.O. nr. 368/25.04.2025)
 
●  Hotărâre nr. 390 pentru adoptarea Strategiei de dezvoltare a sistemului judiciar şi a justiţiei ca serviciu public 2025 – 2029 şi a planului de acţiune aferent acesteia (M.O. nr. 372/28.04.2025)
 
●  Ordin nr. 8 emis de A.N.R.E. privind aprobarea Normei tehnice pentru proiectarea şi executarea conductelor de alimentare din amonte a gazelor naturale (M.O. nr. 378/29.04.2025)
 
●  O.U.G. nr. 31 privind unele măsuri pentru simplificarea procedurilor în domeniul urbanismului şi construcţiilor şi accelerarea investiţiilor (M.O. nr. 393/30.04.2025)
 
●  Lege nr. 53 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul străinilor (M.O. nr. 395/05.05.2025)
 
●  Lege nr. 52 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 111/2024 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă (M.O. nr. 395/05.05.2025)
 
●  Ordin nr. 307 emis de M.M.F.T.S.S. privind aprobarea Metodologiei de selectare şi finanţare a proiectelor în domeniul protecţiei persoanelor cu dizabilităţi pentru anul 2025 (M.O. nr. 397/05.05.2025)
 
●  Ordin nr. 1.185 emis de M.M.A.P. privind modificarea şi completarea anexelor nr. 2 şi 4 la Procedura de înregistrare, raportare şi declarare a operatorilor economici care introduc deşeuri în ţară pentru a fi valorificate, aprobată prin Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 1.736/2022 (M.O. nr. 399/06.05.2025)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Curs intensiv și practic de Brokeraj în Afaceri

Curs intensiv și practic de Brokeraj în Afaceri 931 699


Camera de Comerț a României, în colaborare cu TradeX – Transfer Afaceri și International Business Brokers Association, te invită să participi la un curs intensiv și practic de Brokeraj în Afaceri, conceput pentru a-ți oferi toate instrumentele și cunoștințele necesare pentru a excela în acest domeniu dinamic.

Modul curs nou: Dezvăluie Potențialul Pieței de Transfer Afaceri: Training Practic de Brokeraj

Ești gata să explorezi o piață cu potențial de creștere semnificativ și să devii un intermediar cheie în tranzacții de succes?

Ce vor învăța cursanții
• Fundamentele Brokerajului în Afaceri: înțelegerea rolului brokerului, a eticii profesionale și a cadrului legal relevant;
• Identificarea Oportunităților de Tranzacționare: strategii eficiente pentru identificarea afacerilor de vânzare și a potențialilor cumpărători;
• Evaluarea Afacerilor: metode practice de evaluare financiară și operațională pentru a stabili prețul corect al unei afaceri;
• Pregătirea și Prezentarea Ofertelor: crearea de materiale de marketing convingătoare și prezentarea eficientă a oportunităților către potențialii cumpărători;
• Negocierea și Structurarea Tranzacțiilor: tehnici avansate de negociere și înțelegerea elementelor cheie ale structurii unei tranzacții;
• Procesul de Due Diligence: ghid pas cu pas prin procesul de verificare amănunțită a afacerii;
• Aspecte Juridice și Contractuale: înțelegerea documentelor legale implicate în tranzacții;
• Marketing și Networking în Brokerajul de Afaceri: construirea unei rețele profesionale solide și strategii de marketing eficiente pentru a atrage clienți;
• Utilizarea Instrumentelor Digitale: exploatarea platformelor online și a tehnologiilor pentru a facilita procesul de brokeraj;
• Studii de Caz Reale: analiza unor tranzacții de succes și a provocărilor întâmpinate în practică.

Avantajele participării la training-ul practic de brokeraj:

• Învață de la Experți: beneficiază de cunoștințele și experiența practică a profesioniștilor de top din TradeX – Transfer Afaceri și International Business Brokers Association;
• Dobândește Competențe Valoroase: dezvoltă abilitățile esențiale pentru a identifica, evalua, negocia și finaliza tranzacții de transfer de afaceri cu succes;
• Extinde-ți Rețeaua Profesională: interacționează cu alți profesioniști din domeniu și construiește conexiuni valoroase;
• Obține un Certificat Recunoscut: validează-ți competențele o Diploma de participare emis de organizatori;
• Explorează o Cariera cu Potențial Ridicat: intră într-un domeniu dinamic cu oportunități semnificative de dezvoltare profesională și financiară;
• Materiale Didactice Complete: primește resurse valoroase pentru a-ți susține procesul de învățare și activitatea viitoare.

Cui se Adresează Cursul

 Antreprenorilor care doresc să înțeleagă procesul de vânzare-cumpărare a unei afaceri;
 Managerilor și directorilor care doresc să își extindă competențele în domeniul fuziunilor și achizițiilor;
 Consultanților de afaceri care doresc să ofere servicii de brokeraj;
 Investitorilor interesați de identificarea și achiziționarea de afaceri;
 Persoanelor care doresc să își construiască o nouă carieră în domeniul brokerajului de afaceri.

Detalii Practice

Organizatori: Camera de Comerț a României, TradeX – Transfer Afaceri, International Business Brokers Association
Mod de desfășurare: online pe platforma Zoom
Durată: 4 zile, 7 ore pe zi
Date: 27 – 30 Mai 2025
Tarif participare: Preț Standard: 1.850 RON + TVA; Ofertă Specială Early Bird: 1.750 RON + TVA pentru înscrierile până la 19.05.2025 inclusiv.
Înscriere: Înscrie-te acum prin completarea formularului de participare online la adresa: https://ccir.ro/formular/brokeraj_afaceri_27-30_mai_2025/ sau contactează-ne prin e-mail, la adresa luiza.chiriac@ccir.ro sau la numărul de telefon 0722 585 096.
Facturare: Facturarea se va efectua de către Camera de Comerț a României pe baza datelor furnizate la înscriere.

Organizatori:

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) este o organizație neguvernamentală, autonomă și de utilitate publică, cu o tradiție îndelungată în reprezentarea, susținerea și promovarea intereselor comunității de afaceri din România la nivel național și internațional. CCIR acționează ca un partener strategic al statului în elaborarea politicilor economice, oferă o gamă variată de servicii pentru membrii săi, inclusiv consultanță, informare, formare profesională, organizare de evenimente și misiuni economice, facilitând astfel dezvoltarea mediului de afaceri românesc și creșterea competitivității acestuia.

TradeX – Transfer Afaceri este o companie specializată în servicii de intermediere și consultanță pentru vânzarea, cumpărarea și evaluarea afacerilor în România. Cu o experiență semnificativă pe piața transferurilor de afaceri, TradeX oferă suport profesionist antreprenorilor și investitorilor, facilitând tranzacții eficiente și sigure prin expertiza sa în identificarea oportunităților, due diligence, negociere și structurare a acordurilor, având ca scop optimizarea valorii tranzacțiilor și atingerea obiectivelor clienților săi.

Asociația Internațională a Brokerilor de Afaceri (IBBA) este cea mai mare asociație internațională non-profit dedicată în mod specific profesioniștilor implicați în brokerajul de afaceri și fuziuni și achiziții. Înființată în 1984, IBBA oferă membrilor săi o gamă largă de resurse și oportunități pentru a-și îmbunătăți abilitățile, a interacționa cu colegii și a-și ridica nivelul profesional. Deși majoritatea membrilor săi sunt din Statele Unite și Canada, IBBA are o prezență globală.

Nu ratați oportunitatea de a vă alătura profesioniștilor din domeniul brokerajului de afaceri! Locurile sunt limitate!

Contact și detalii:
Cristina Ionescu, Director, Direcția Strategii, Politici și Programe,
telefon: 021 319 01 00, e-mail: cristina.ionescu@ccir.ro.
Luiza Chiriac, Șef Birou, Direcția Strategii, Politici și Programe,
telefon: 0722 585 096, e-mail: luiza.chiriac@ccir.ro