Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Seminar economic: “The role of Italian investments and trade in the development of the Romanian economy”

Seminar economic: “The role of Italian investments and trade in the development of the Romanian economy” 1484 1172
Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) în parteneriat cu Ambasada Republicii Italiene în România  invită companiile brașovene să participe la seminarul economic “The role of Italian investments and trade in the development of the Romanian economy” ce va avea loc marți, 10 septembrie 2024, sala Aurel Ghibuțiu, CCIR Business Center, începând cu ora 10:00 (09:30 – înregistrare).

În cadrul evenimentului va fi prezentat și dezbătut studiul realizat de Ambasada Italiei la București, în colaborare cu Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, prin echipa de cercetare din cadrul Romanian Economic Monitor (Monitorului Economic Român/FSEGA), care analizează contribuția și evoluția prezenței economice italiene în România în perioada 2013-2023.

Data: 10 septembrie 2024;  ora: 10,00; locația:  sala Aurel Ghibuțiu, CCIR Business Center, București

Pentru mai multe informații cu privire la formatul evenimentului, vă rugăm să consultați Agenda.

Având convingerea că evenimentul va reprezenta pentru compania dumneavoastră o oportunitate reală de a discuta cu companii italiene prezente în țara noastră și de a identifica noi oportunități de afaceri, vă rugăm să confirmați participarea dumneavoastră prin completarea formularului de înscriere online.

Participarea la eveniment este gratuită.

Termenul limită pentru înregistrare este 6 septembrie 2024.
Pentru informații suplimentare și înscrieri vă rugăm să vă adresați doamnei Teodora Nacu, consilier, Biroul de Relații Bilaterale, e-mail: teodora.nacu@ccir.ro, tel +40 726 821 913.

Conferința: BRAND MINDS 2024

Conferința: BRAND MINDS 2024 1477 1181
Vă informăm cu privire la cea mai importantă conferință de business din Europa Centrala și de Est: BRAND MINDS 2024,  care se va desfășura în perioada  24-25 septembrie 2024 la Sala Palatului, București.

Subiectele abordate: Leadership, Strategie de business, Rapid learning, Longevity, Team coaching, Team management si Marketing strategy.

Agenda conferinței:
Ziua 1:
• JIM KWIK – #1Brain coach la nivel global;
• DAVID SINCLAIR – Profesor la Harvard specializat in genetică și longevitate;
• ADAM GRANT – Top 3 speakeri de management la nivel global;
• ERIN MEYER – Expert internațional in cultura organizationala;
• MARISA PEER – Coach transformational pentru celebritati si sportivi olimpici;
• KJELL NORDSTRÖM – Expert in strategie de business;
Ziua 2:
• MASTERCLASS – MARTIN LINDSTROM – Expert in marketing la nivel global, recunoscut pentru coordonarea celui mai mare studiu de neuromarketing realizat vreodată;

Data:24-25 septembrie 2024;  locația:  Sala Palatului, Bucuresti

Prețurile biletelor:
• FIRST CLASS – 1299 EUR + TVA – SOLD OUT
• Day 1 & 2 Access – 504 EUR + TVA
• Day 1 Access – 444 EUR + TVA

Bine de stiut:
• Biletele nu sunt nominale – participantii pot fi desemnati in apropierea evenimentului (check-in)
• Locurile sunt limitate si poti sta alaturi de colegii tai in limita locurilor disponibile
• Discounturi pentru grup: 7% pentru un grup de 5+, 12% pentru un grup de 10+.

Persoană de contact: Alexandru DAN
PEOPLE GROWTH MANAGER
Phone: +40729.071.671
Zagazului Street No 21-25 | 1st floor |
District 1, Bucharest | Romania

Vizita delegației oficiale chineze și a reprezentanței oficiale a orașului Ningbo în România la companii membre ale CCI Brașov

Vizita delegației oficiale chineze și a reprezentanței oficiale a orașului Ningbo în România la companii membre ale CCI Brașov 1622 1213
Joi, 25 iulie 2024 Camera de Comerț și Industrie Brașov a găzduit vizita de lucru a delegației oficiale chineze și a reprezentanței orașului Ningbo în România. Întrevederea de la sediul CCI a fost urmată de vizite la sediul unor companii pentru care România este o piață cheie.

”Mulțumim 𝐅𝐮𝐞𝐫𝐝𝐚 𝐒𝐦𝐚𝐫𝐭𝐞𝐜𝐡 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢𝐚 pentru amabilitatea de a ne găzdui la sediul dumneavoastră! Informațiile și perspectivele pe care le-am obținut în timpul acestei vizite ne vor fi de mare ajutor în îmbunătățirea relațiilor bilaterale”, a menționat Președintele Silviu Costea care a însoțit delegația chineză.

𝐅𝐮𝐞𝐫𝐝𝐚 𝐒𝐦𝐚𝐫𝐭𝐞𝐜𝐡 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢𝐚, parte a 𝐆𝐫𝐮𝐩𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐍𝐢𝐧𝐠𝐛𝐨 𝐅𝐮𝐞𝐫𝐝𝐚 𝐒𝐦𝐚𝐫𝐭𝐞𝐜𝐡 𝐂𝐨 𝐋𝐝𝐭 a pus bazele unității de producție în România în 2021, în Parcul Industrial Ghimbav Brașov, unde realizează sisteme electronice inteligente pentru autovehicule.

𝐅𝐔𝐄𝐑𝐃𝐀 este un jucător global în industria auto, și pune accentul pe calitate și durabilitate, oferind soluții tehnologice de ultimă generație pentru autovehiculele moderne.

De asemenea, mulțumim @Joysonquin Automotive Systems Romania, membru al Camerei de Comerț și Industrie Brașov!

Apreciem mult timpul și efortul investit în organizarea acestei vizite!

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 24.07.2024 – 31.07.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 24.07.2024 – 31.07.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 24.07.2024 – 31.07.2024

● Ordin nr. 1498  emis de A.N.C.P.I. pentru modificarea şi completarea Ordinului directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 16/2019 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile furnizate de Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi instituţiile sale subordonate (M.O. nr. 726/24.07.2024)
 
● Ordin nr. 1974 emis de M.E.A.T. privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului naţional multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM (M.O. nr. 726/24.07.2024)
 
● Anexa la Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului nr. 1.974/2024 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului național multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM (M.O. nr. 726bis/24.07.2024)
 
● Ordin nr. 3775 emis de A.N.A.F. pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularului “Decont precompletat RO e-TVA” (M.O. nr. 726/24.07.2024)
 
● Hotărâre nr. 832 privind aprobarea Strategiei naţionale în domeniul inteligenţei artificiale 2024 – 2027(M.O. nr. 726/24.07.2024)
 
● Ordin nr. 3.789 emis de A.N.A.F. pentru aprobarea Procedurii privind organizarea și înscrierea în Registrul RO e-Factura obligatoriu, precum și a modelului, conținutului și instrucțiunilor de completare ale formularului (082) „Cerere privind înregistrarea în Registrul RO e-Factura obligatoriu” (M.O. nr. 734/26.07.2024)
 
● Ordin nr. 3.788 al președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală pentru aprobarea Procedurii privind organizarea și înscrierea în Registrul RO e-Factura opțional, precum și a modelului, conținutului și instrucțiunilor de completare ale formularului (081) „Cerere privind înregistrarea în Registrul RO e-Factura opțional/renunțarea la cererea privind înregistrarea în Registrul RO e-Factura opțional”(M.O. nr. 736/29.07.2024)
 
● Ordin nr. 1.611 emis de M.M.A.P. privind aprobarea Ghidului specific — condiții de accesare a fondurilor europene aferente Planului național de redresare și reziliență în cadrul apelului de proiecte PNRR/2024/C3/S/I.2.D., pentru subinvestiția I2.D. — Investiții în capacități de producție a energiei din surse regenerabile, respectiv biogaz pe bază de gunoi de grajd, investiția I2. — Dezvoltarea infrastructurii pentru managementul gunoiului de grajd și al altor deșeuri agricole compostabile, componenta C3 — Managementul deșeurilor (M.O. nr. 746/31.07.2024)
 
● Anexa la nr. 1.611/2024 emis de M.M.A.P. privind aprobarea Ghidului specific — condiții de accesare a fondurilor europene aferente Planului național de redresare și reziliență în cadrul apelului de proiecte PNRR/2024/C3/S/I.2.D., pentru subinvestiția I2.D. — Investiții în capacități de producție a energiei din surse regenerabile, respectiv biogaz pe bază de gunoi de grajd, investiția I2. — Dezvoltarea infrastructurii pentru managementul gunoiului de grajd și al altor deșeuri agricole compostabile, componenta C3 — Managementul deșeurilor (M.O. nr. 746bis/31.07.2024)
 
● Ordin nr. 1612  emis de M.M.A.P. privind aprobarea Ghidului specific — condiții de accesare a fondurilor europene aferente Planului național de redresare și reziliență în cadrul apelului de proiecte PNRR/2024/C3/S/I.2.C., pentru subinvestiția I2.C. — Investiții destinate producției de compost pe bază de gunoi de grajd și alte deșeuri compostabile, investiția I2. — Dezvoltarea infrastructurii pentru managementul gunoiului de grajd și al altor deșeuri agricole compostabile, componenta C3 — Managementul deșeurilor (M.O. nr. 748/31.07.2024)
 
● Anexa la Ordin nr. 1612/2024 emis de M.M.A.P. privind aprobarea Ghidului specific — condiții de accesare a fondurilor europene aferente Planului național de redresare și reziliență în cadrul apelului de proiecte PNRR/2024/C3/S/I.2.C., pentru subinvestiția I2.C. — Investiții destinate producției de compost pe bază de gunoi de grajd și alte deșeuri compostabile, investiția I2. — Dezvoltarea infrastructurii pentru managementul gunoiului de grajd și al altor deșeuri agricole compostabile, componenta C3 — Managementul deșeurilor (M.O. nr. 748bis/31.07.2024)
 
● Ordin nr. 3968 emis de M.S. privind modificarea și completarea anexei la Ordinul ministrului sănătății nr. 368/2017 pentru aprobarea Normelor privind modul de calcul și procedura de aprobare a prețurilor maximale ale medicamentelor de uz uman (M.O. nr. 749/31.07.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Smart Energy Expo Constanța

Smart Energy Expo Constanța 945 710
Vă informăm cu privire la cel mai mare eveniment din Dobrogea dedicat energiei regenerabile și tehnologiilor smart, pe care Camera de Comert, lndustrie, Navigație și Agricultură Constanța îl va organiza în perioada 19 -21 septembrie 2024  la Constanta: Smart Energy Expo Constanța

Ajuns la cea de-a 3-a ediție, Smart Energy Expo se adresează firmelor specializate în domenii precum energie regenerabilă, sisteme fotovoltaice, stații de încărcare pentru mașini electrice, soluții pentru iluminat, soluții software și hardware pentru optimizarea consumului energetic, infrastructură pentru Smart Cities și tehnologii pentru Smart Homes, materiale de construcții pentru clădiri cu performanță energetică ridicată și multe altele.

Evenimentul organizat în parteneriat cu Societatea de Administrare a Participațiilor în Energie a devenit un real succes, aducând oportunități de comunicare și contact direct, noi colaborari de afaceri, ateliere dedicate, conferințe, precum și reprezentanți ai Ministerelor Mediului, Transporturilor, Digitalizării și Economiei.

Expoziția are ca scop principal promovarea soluțiilor și tehnologiilor inovative care contribuie la utilizarea eficientă și ecologică a resurselor energetice, având incluse workshop-uri tematice susținute de specialiști în domeniu.

Înscrierile ca expozanți se pot face până în data de 30.08.2024.

Data: 19-21 septembrie 2024;  locația: Pavilionul Expozițional Constanța

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 05.08.2024-30.08.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 05.08.2024-30.08.2024 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 05.08.2024-30.08.2024 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Cerere ofertă

Cerere ofertă 1149 833
CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE BRAŞOV vă solicită prin prezenta o ofertă de preţ pentru Servicii realizare analiza de nevoi inițiale in cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027, detaliate mai jos, necesare în vederea identificării necesarului de formare profesională pentru persoanele din grupul țintă in cadrul apelului de proiecte PEO/440/PEO_P2/OP4/ESO4.1/PEO_A47 – Măsuri active de ocupare pentru tineri, inclusiv pentru tineri NEET – Regiuni mai putin dezvoltate.

SPECIFICATII TEHNICE:
Serviciile contractate sunt cele de realizare a unei analize de nevoi inițiale în vederea identificării necesarului de formare profesională pentru persoanele din grupul țintă in cadrul apelului de proiecte PEO/440/PEO_P2/OP4/ESO4.1/PEO_A47 – Măsuri active de ocupare pentru tineri, inclusiv pentru tineri NEET – Regiuni mai putin dezvoltate.

Activitatea se va realiza în vederea fundamentării inițiale a programelor de sprijin destinate persoanelor din grupul țintă. Scopul analizei de nevoi este acela de a identifica nevoia reală de formare profesională a persoanelor din grupul țintă în corelare cu nevoile pieței muncii din regiunile/regiunea/județul/localitatea sau localitățile vizată/vizate prin proiect, respectiv judetul Brasov, regiunea Centru.

Analiza de nevoi trebuie să prezinte o imagine actuală a situației socio-economie a arealului vizat de proiect și va fi realizată utilizând date publice, verificabile, dar și o cercetare proprie.

În funcție de categoriile pe persoane identificate, analiza de nevoi trebuie să prezinte următoarele date:
1) Numărul estimat de persoane/categorie din zona de implementare a proiectului – număr estimat pe baza de date publice verificabile
2) Domeniile economice în care activează angajatorii din zona vizată de proiect pentru care este identificată nevoia de forță de muncă
3) Numărul de agenți economici din zona care activează în domeniul/domeniile de activitate economică pentru care este identificată nevoia de forță de muncă;
4) Numărul locurilor de muncă necesare pentru satisfacerea nevoii de forță de muncă a agenților economici;
5) Competențele necesare pentru ocuparea fiecărui post, în funcție de COR;
6) Programele de formare profesională identificate pentru dobândirea competențelor necesare pentru ocuparea posturilor vacante.

N.B:
Analiza de nevoi va viza exclusiv acele arealuri vizate de implementarea proiectului (localitate/județ/regiune dupa caz), respectiv judetul Brasov, regiunea Centru.

Elementele de analiza prezentate de la punctul 3 până la punctul 6 – se vor realiza individual pentru fiecare domeniu economic vizat. Astfel, în cazul în care se vizează derularea de programe de formare/evaluare și certificare pentru mai multe domenii de activitate economică – elementele de la punctele 3 – 6 vor fi evidențiate separat pentru fiecare domeniu economic în parte. În accepțiunea prezentului Ghid al Solicitantului Condiții Specifice, aparțin aceluiași domeniu de activitate economică societățile care activează în cadrul aceleiași diviziuni CAEN (2 cifre).

În analiză vor putea fi cuprinși și agenți economici care au puncte de lucru pe o rază de maxim 50 km de arealul vizat de implementarea proiectului (localitate/județ/regiune după caz). Totodată, vor putea fi luați în calcul agenți economici care au puncte de lucru la distanțe mai mari de 50 de km de arealul vizat, dacă acești agenți economici asigură transport gratuit angajaților din una din localitățile vizate de proiect.

Analiza de nevoi precum și toate datele statistice care au stat la baza realizării acesteia vor fi încărcate în sistemul informatic MySMIS2021+.

Analiza de nevoi trebuie să conțină 3 etape obligatorii:
1) Verificarea datelor disponibile din surse verificabile (Institutul Național de Statistica, Oficiul Național al Registrului Comerțului; ANOFM/AJOFM/furnizori autorizați pentru furnizarea de servicii de stimulare a ocupării (mediere pe piața muncii); alte surse verificabile de date si informații)
2) Analiza/cercetare proprie la nivelul agenților economici:

Analiza la nivelul agenților economici ce activează în domeniul/domeniile economic/e vizat/e de proiect (prin aplicarea unui interviu structurat sau nestructurat) va avea ca rezultat necesarul de forță de muncă cu indicarea posturilor (codurilor COR – cu indicarea numărului de posturi pe fiecare COR) precum și competențele/calificările necesare persoanelor pentru a ocupa aceste posturi.

Eșantionul de agenți economici care participă la cercetare este de minim 1% din total agenți economici care activează în domeniul economic vizat in zona de implementare (localitate/grup de localități/ județ/ regiune)

SAU

  • de 20 agenți economici/regiune pentru proiectele de nivel regional sau multiregional;
  • de 10 agenti economici/județ pentru proiectele care vizează implementarea la nivel județean;
  • de 5 agenți economici/localitate pentru proiectele care vizează implementarea la nivel local.

N.B:

  • stabilirea populației totale a agenților economici se va realiza pe baza documentelor emise de către Oficiul National pentru Registrul Comertului – care indică întreaga populație de agenți economici ce activează în domeniul economic selectat prin proiect.
  • pentru fiecare program de formare/evaluare și certificare în parte introdus în proiect este necesar ca din cercetarea realizată la nivel de agenți economici să rezulte un număr de posturi (disponibile și/sau ocupate) cel puțin egal cu numărul de persoane care urmează să participe la programul de formare profesională/evaluare și certificare prin proiect.

 

Odată cu derularea interviului structurat/nestructurat -fiecare agent economic va pune la dispoziție un document asumat care va conține cel puțin:

  • Domeniul de activitate al operatorului economic
  • Numărul locurilor de muncă necesare pentru satisfacerea nevoii de forță de muncă a agentului economic structurate pe coduri COR;
  • Competențele necesare pentru ocuparea posturilor disponibile;
  • Programul de formare identificat pentru dobândirea competențelor necesare pentru ocuparea posturilor disponibile;
  • Numărul de posturi disponibile la nivelul operatorului economic ce pot fi ocupate de persoane care dobândesc competențele necesare mai sus identificate.
  1. Analiza/cercetare proprie la nivelul persoanelor care vor face parte din grupul țintă

Scopul analizei/cercetării proprii este acela de a:

    • Identifica categoriile de grup țintă eligibile – respectiv tânăr sub 30 ani, inclusiv tânăr NEET, care ar putea fi interesate de participarea la activitățile proiectului;
    • Determina disponibilitatea/intenția de a fi implicat pe piața muncii
    • Evalua necesitatea măsurilor suplimentare de sprijin (acompaniere pe perioada participării la proiect în calitate de grup țintă)
    • Identifica domeniile de activitate în care este interesat să activeze.
    • Evalua experiența profesională anterioară și competențele dobândite prin alte căi (informale/nonformale) pentru care nu deține un certificat de calificare formală.

Cu deosebită consideraţie,

Director General,

Rosia-Micu Cosmin

Seminar: Impozitul pe veniturile microîntreprinderilor; impozitul pe profit

Seminar: Impozitul pe veniturile microîntreprinderilor; impozitul pe profit 1268 956


Camera de Comerț si Industrie Brașov  vă invită în data de 8 august 2024 ora 10,00  să participați la seminarul cu tema “ Impozitul pe veniturile microîntreprinderilor; impozitul pe profit”.

Acest seminar se adresează tuturor managerilor, consultanților fiscali și economiștilor, întrucât vor fi dezbătute aspecte teoretice dar și  practice despre:

I. Impozitul pe veniturile microintreprinderilor
1.Definiția microîntreprinderii
2.Cotele de impozitare
3.Reguli de ieșire din sistemul de impunere pe veniturile microîntreprinderii în cursul anului
4.Baza impozabilă

II. Impozit pe profit
1. Dispozitii generale
2. Calculul rezultatului fiscal cu accent pe cheltuieli nedeductibile cu deductibilitate limitata si venituri neimpozabile;
3. Amortizarea fiscala
4. Scutirea de impozit a profitului reinvestit

Seminarul va fi susținut de Eleonora CONSTANTIN, Expert Contabil și Director Economic, cu o experiență de peste 25 de ani; Consultant Fiscal de peste 15 ani, având expertiză în domeniul fiscalității, atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii; în prezent, Manager Financiar în cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov.

9:30-10:00- primirea participanților

10:00-11:30 – prezentarea temelor

11.30-11:45 – pauză de cafea

11:45 -13:00 – continuarea temelor; întrebări și răspunsuri

Data: 8 august 2024; ora: 10.00; locația: Sediul CCI Brașov, str. Mihail Kogălniceanu 18-20

Tarif: 250 lei +T.V.A. Pentru membrii C.C.I. Brașov se acordă un dicount de 10%.


Persoana de contact: Munteanu Roxana
telefon: 0728 137739
e-mail: roxana.munteanu@ccibv.ro

Evenimentul Potato Days, Marea Britanie

Evenimentul Potato Days, Marea Britanie 1469 1172
Evenimentul Potato Days UK  organizat în perioada 4-5 septembrie 2024 adună profesioniștii în materie de cartofi.

Cu două luni înainte de începerea noului Potato Days UK de 20 de hectare, aproximativ 100 de expozanți  vor fi prezenți cu  soluții adecvate pregătite pentru vizitatori – de la noi practici de management și tratamente în parcele de probă, nutriția culturilor până la gestionarea îngrășămintelor, recoltare și depozitare.

Pe parcursul celor două zile de expoziție, vor fi prezentate demonstrații de mașini pentru plivitul, recoltarea și încărcarea în parcelele cultivate din ferma Dyson, în Nocton, Lincolnshire, Marea Britanie, 4 și 5 septembrie 2024.

Lansat de DLG cu parteneri profesioniști ai evenimentului, noul eveniment Potato Days UK își propune să răspundă cererii ridicate din partea profesioniștilor din Marea Britanie pentru demonstrații practice în aer liber, precum și soluții de intrare în fermă, cum ar fi soiuri și cunoștințe.

Data: 03-04 octombrie 2024 ;  locația: Marea Britanie

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

INDIA

Compania indiană Jammu & Kashmir (J&K) este renumită pentru produsele sale unice  țesute manual, artizanat și agricole, dintre care multe au obținut certificări Gl. Produsele cheie Gl de la J&K includ Pashmina, Sofran, Covor de Mătase înnodat manual, șal Kani, Khatamband, sculptură în lemn de nuc, Paper Machie, Sozni Craft, Sulai Honey, Bhaderwah Rajmash, Mushqbudji Rice, Basohli Paintings, Basohli Product Pashmina Rajolen Chikris woodcraft, Kaladi, Kishtwar Soffron, Anardana și Gucchi. Producția Jammu și Kashmir este de o calitate excepțională.

J&K este, de asemenea, renumită pentru producția de mătase,  în special pentru mătasea Pashmina precum și alte soiuri fine. Industria mătăsii din regiune beneficiază de o combinație de climă favorabilă, artizani pricepuți și tehnici tradiționale de țesut transmise de-a lungul generațiilor. Produsele de mătase J&K sunt foarte apreciate pentru calitatea lor, modelele complexe și semnificația culturală, făcându-le căutate atât pe piețele interne, cât și pe cele internaționale.

Compania dorește colaborare cu   importatori, cumpărători, mari lanțuri și alte entități relevante din România care ar putea fi interesate de aceste produse de la J&K.

Persoană de contact: Shri Khalid Jahangir, MD, JKTPO (Mobile No. +91-7889744983, email:contactjktpo@gmail.com),

Material primit prin amabilitatea  Kapil Bhola – ASO (Commerce)
Embassy of India, Bucharest
telefon: +40 733063725

REPUBLICA MOLDOVA

SA UNIVERSCOM https://universcom.md/ro/ (membru CCI RM) este în căutare de stabilire a parteneriatelor cu companiile românești în domeniul textilelor.

În context compania este interesată în   identificarea fabricilor/producătorilor de confecții textile România specializate în producerea de costume pentru elevi, îmbrăcăminte/uniforme de lucru și corporate, costume pentru serviciile medicale și industria alimentară, uniforme pentru forțele de ordine.

SA UNIVERSCOM oferă:
* O gamă largă de țesături pentru costume, inclusiv elastice cu conținut înalt de viscoză și confort sporit pentru uniformele școlare.
Țesăturile sunt caracterizate de aspectul lor nobil, rezistente la mai multe cicluri de îngrijire, la uzură, nu limitează mișcarea, revin instantaneu la forma inițială, minim încrețite fără a forma „scame”, rezistente la rupere.
Țesăturile pot fi prelucrate; garnitura MO-soft conferă țesăturii moliciune și plasticitate de ajustare plăcută pe corpul copilului, menținând un aspect perfect după spălare.
NO- finisajul non wrinkle permite țesăturii să reziste la încrețire, păstrând întotdeauna un aspect proaspăt și prezentabil.
CleanOK – un finisaj special creat cu nanoparticule de argint oferă proprietăți igienice și bacteriostatice îmbunătățite.
* Sortiment larg: țesături din poliester-coton, țesături cu adaos de bumbac, țesături rezistente la căldură și foc, țesături ignifuge, țesături antistatice, țesături pentru protecția împotriva stropirii cu acizi și alcali, țesături cu vizibilitate ridicată, țesături cu acoperire pentru haine de lucru.
* Gamă largă de țesături cu fir armat Rip-Stop, țesături cu membrană și țesături din sortimentul de vară pentru structurile de forță.

Material primit prin amabilitatea International Relations Department
Chamber of Commerce and Industry of the Republic of Moldova
MD-2004, Republic of Moldova, Chisinau, 151, Stefan cel Mare avenue
tel: (+373) 22 222 626; mob: (+373) 68 660 104; inga.leontean@chamber.md
www.chamber.md