Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Au început înscrierile pentru EXPO FLOWERS & GARDEN 2026

Au început înscrierile pentru EXPO FLOWERS & GARDEN 2026 872 835


Romexpo invită companiile brașovene să participe, în calitate de expozanți,  în perioada 19-22 martie 2026  la  Expo Flowers & Garden 2026!

În 2026 Expo Flowers & Garden este punctul de întâlnire ideal pentru expozanții din domeniul horticulturii, peisagisticii și designului floral. Evenimentul oferă o platformă complexă și profesionistă pentru prezentarea celor mai noi produse, soluții inovatoare și servicii dedicate grădinilor, spațiilor verzi și amenajărilor peisagistice.

Participarea la Expo Flowers & Garden înseamnă mai mult decât vizibilitate – reprezintă o oportunitate unică de a interacționa direct cu un public pasionat, de a construi parteneriate valoroase și de a transforma conceptele creative în proiecte de succes. În cadrul târgului, expozanții beneficiază de un mediu propice pentru networking, schimb de idei și promovarea inovațiilor care modelează viitorul industriei verzi.

Expo Flowers & Garden devine astfel spațiul unde pasiunea pentru natură se întâlnește cu profesionalismul, iar fiecare prezență se transformă într-o experiență de creștere și dezvoltare.

Contact: IRINA ARDELEANU
Coodonator Proiect
Telefon: +40 758.837.710
irina.ardeleanu@romexpo.ro

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

AUSTRIA

1.Imprimante pentru etichete (AUS25R020 – Etikettendrucker mit Zubehör – Ersatzteile, Verbrauchsmaterial, Zubehör, Etikettendesign-Software – Lieferung von Etikettendruckern, optionaler Software, optionalem Zubehör und optionalen Dienstleistungen für die Dauer von 4 Jahren und maximal 6 Jahren inkl. Hardware-Wartung für 5 Jahre)
Valoarea maximă a acordului-cadru: 747 000,00 EUR
Magistrat der Stadt Wien – Magistratsabteilung 01
Adresă poștală: Stadlauerstraße 54 und 56
Localitate: Wien
Cod poștal: 1220
Subdiviziunea țării (NUTS): Wien (AT130)
Țara: Austria
+43 1400071491
Adresa de internet: https://www.wien.gv.at/kontakte/ma01/
E-MAIL: matthias.lindner@wien.gv.at

Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://www.wien.gv.at/Vergabeportal/Detail/225666
Matthias Lindner
Conform caietului de sarcini: Punctele de contact menţionate anterior
Data: 27/10/2025
Ora locală: 10:00:00 (UTC+2) ora Europei de Est, ora de vară a Europei Centrale
Termenul până la care oferta trebuie să rămână valabilă: 5 Luni
Ofertele se redactează în limba Germană

2.Pereţi de susţinere (A09 Pyhrn Autobahn, Sanieren Ankerwände AW19_AW29, km 133,500-157,120, Bauleistung) Autobahnen- und Schnellstraßen- Finanzierungs-Aktiengesellschaft
Adresă poștală: Schnirchgasse 17
Localitate: Wien
Cod poștal: 1030
Subdiviziunea țării (NUTS): Wien (AT130)
Țara: Austria
+43 6646010814548
e-mail: markus.wallner@asfinag.at

Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://www.provia.at
Ing. Markus Wallner
Punctele de contact menţionate anterior
Data: 24/11/2025
Ora locală: 10:00:00 (UTC+2) ora Europei de Est, ora de vară a Europei Centrale
Termenul până la care oferta trebuie să rămână valabilă: 3 Luni
Data: 24/11/2025
Ora locală: 10:01:00 (UTC+2) ora Europei de Est, ora de vară a Europei Centrale
Ofertele se redactează în limba Germană

3. Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă : Clasificare CPV 72000000 Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă, 72210000 Servicii de programare a pachetelor de produse software, 31720000 Echipament electromecanic
(S35 Brucker Schnellstraße Tunnel Kaltenbach / Tunnel Kirchdorf Leittechnische Begleitung der Baumaßnahmen)
ASFINAG Bau Management GmbH
Adresă poștală: Schnirchgasse 17
Localitate: Wien
Cod poștal: 1030
Subdiviziunea țării (NUTS): Wien (AT130)
Țara: Austria
+43 5010810000
e-mail: office@asfinag.at

Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://www.provia.at
Data: 31/10/2025
Ora locală: 12:00:00 (UTC+2) ora Europei de Est, ora de vară a Europei Centrale
Ofertele se redactează în limba Germană

4. Servicii IT: dezvoltare de software: Clasificare CPV 72000000 Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă, 72230000 Servicii de dezvoltare de software personalizat, 72260000 Servicii de software, 72267000 Servicii de întreţinere şi reparaţii de software, 48000000 Pachete software şi sisteme informatice
Servicii IT: dezvoltare de software
(Wetter-Multi-Hazard-Warnsystem – Entwicklung und Bereitstellung eines softwarebasierten Systems zur Erkennung, Bewertung und Kommunikation meteorologischer Gefahrenlagen sowie zur automatisierten Erstellung von Produkten)
GeoSphere Austria – Bundesanstalt für Geologie, Geophysik, Klimatologie und Meteorologie
Adresă poștală: Hohe Warte 38
Localitate: Wien
Cod poștal: 1190
Subdiviziunea țării (NUTS): Wien (AT130)
Țara: Austria
+43 1360262003
+43 13691233
e-mail: kontakt@geosphere.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://schiefer.vemap.com
Punctele de contact menţionate anterior
Data: 30/10/2025
Ora locală: 12:00:00 (UTC+1) ora Europei Centrale, ora de vară a Europei Occidentale
Ofertele se redactează în limba Germană

Material primit prin amabilitatea Ambasadei României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, consilier economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail: viena.economic@mae.ro

Platforma dezvoltată de Comisia Europeană în folosul exportatorilor europeni: Access2Markets

Platforma dezvoltată de Comisia Europeană în folosul exportatorilor europeni: Access2Markets 1476 1081
Vă informăm despre un instrument foarte util companiilor, dezvoltat de Comisia Europeana  disponibil gratuit în toate limbile din UE: platforma Access2Markets.

Platforma oferaă
➔ informații privind tarifele, regulile de origine și procedurile vamale din întreaga lume;
➔ un instrument de autoevaluare (RoSA) pentru a verifica dacă un anumit produs face obiectul unui acord încheiat de UE cu țări terțe (implicit beneficii pentru exportatorii europeni);
➔ cerințe pentru exportul de servicii și investițiile companiilor europene în afara UE;
➔ proceduri de achiziții publice și licitații active în afara UE;
➔ bariere în calea comerțului, practicate de țări din afara UE;
➔ statistici comerciale pentru perioada 2002 – 2024;
➔ știri, evenimente și seminarii de formare gratuite legate de comerț, organizate de DG Trade / Comisia Europena.

Tot prin intermediul platformei se poate accesa Ghidul unic (Single Entry Point), dedicat companiilor europene afectate de barierele impuse de țările din afara UE în calea comerțului sau a achizițiilor publice. Expertii Comisiei Europene evalueaza barierele semnalate și inițiază acțiuni pentru eliminarea acestora.

DG Trade – COM permite instituțiilor și organizațiilor din Romania postarea link-ului direct către platforma pe site-urile proprii.

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

Oportunitate de afaceri privind exportul de piese schimb pentru industria metalurgică, în India

În cadrul unei discuții cu unul din directorii conglomeratului APERAM, filiala din India, s-a remarcat faptul că există interes pentru a identifica furnizori din România pentru piese de schimb din industria metalurgică.

Din cele transmise de directorul indian pe lista produselor de interes se numără:

  •  piese de schimb pentru electroforeză electrică și role,
  • cilindri pentru aplicații laminate la cald și la rece,
  • materiale refractare,
  • piese de schimb pentru cuptoare,
  • echipamente electrice precum transformatoare,
  • panouri, tablouri de distribuție, automatizări și instrumentație etc.

Contact:
Duggirala, head plant procurement India,

email: dinesh.duggirala@aperam.com,

mobile:
+91.9201856733.

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 27.09.2025-03.10.2025

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 27.09.2025-03.10.2025 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 27.09.2025-03.10.2025 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia, 17.09.2025 – 24.09.202

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia, 17.09.2025 – 24.09.202 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 17.09.2025 – 24.09.2025


  • Ordin nr. 2194

    emis de A.N.A.F. pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.769/2015 privind declararea livrărilor/prestărilor şi achiziţiilor efectuate pe teritoriul naţional de persoanele înregistrate în scopuri de TVA şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului declaraţiei informative privind livrările/prestările şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional de persoanele înregistrate în scopuri de TVA (M.O. nr. 852/17.09.2025)
 
  • Ordin nr. 2390

    emis de M.M.A.P. pentru modificarea Ghidului specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fondurile europene aferente Planului naţional de redresare şi rezilienţă în cadrul apelului de proiecte PNRR/2023/C2/I.1.B, pentru subinvestiţia I.1.B “Sprijin pentru refacerea potenţialului forestier afectat de incendii, de fenomene meteorologice nefavorabile care pot fi asimilate unei calamităţi naturale, de infestări ale plantelor cu organisme dăunătoare şi de evenimente catastrofale”, investiţia 1 “Campania naţională de împădurire şi reîmpădurire, inclusiv păduri urbane”, schemă de ajutor de stat, componenta C2: Păduri şi protecţia biodiversităţii, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 320/2023 (M.O. nr. 855/17.09.2025)
 
  • Ordin nr. 2391

    emis de M.M.A.P. pentru modificarea Ghidului specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fonduri europene aferente Planului naţional de redresare şi rezilienţă în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C2/I.1.A, pentru subinvestiţia I.1.A “Sprijin pentru investiţii în noi suprafeţe ocupate de păduri”, investiţia 1: Campania naţională de împădurire şi reîmpădurire, inclusiv păduri urbane, schemă de ajutor de stat, componenta 2: Păduri şi protecţia biodiversităţii, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 3.027/2022 (M.O. nr. 856/17.09.2025)
 
  • Ordin nr. 2175

    emis de A.N.A.F. privind modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.193/2021 pentru aprobarea Procedurii de înregistrare a contractelor de fiducie sau ale construcţiilor juridice similare fiduciei, de organizare şi funcţionare a Registrului central al fiduciilor şi al construcţiilor juridice similare fiduciilor, pentru aprobarea Procedurii privind accesul la Registrul central al fiduciilor şi al construcţiilor juridice similare fiduciilor, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare (M.O. nr. 857/18.09.2025)
 
  • Ordin nr. 5448

    emis de M.I.P.E. pentru modificarea Schemei de ajutor de minimis “Digitalizarea IMM-urilor – grant de până la 100.000 euro pe întreprindere care să sprijine IMM-urile în adoptarea tehnologiilor digitale”, aferentă Planului naţional de redresare şi rezilienţă, pilonul III. Creştere inteligentă, sustenabilă şi favorabilă incluziunii, inclusiv coeziune economică, locuri de muncă, productivitate, competitivitate, cercetare, dezvoltare şi inovare, precum şi o piaţă internă funcţională, cu întreprinderi mici şi mijlocii (IMM-uri) puternice, componenta C9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare şi inovare, investiţia I3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat, măsura 1. Schemă de minimis şi schemă de ajutor de stat în contextul digitalizării IMM-urilor, aprobată prin Ordinul ministrului investiţiilor şi proiectelor europene nr. 401/2023 (M.O. nr. 858/18.09.2025)
 
  • Ordin nr. 2213

    emis de A.N.A.F. pentru aprobarea procedurii privind transmiterea declaraţiilor fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanţă (M.O. nr. 860/19.09.2025)
 
  • Ordin nr. 1928

    emis de M.E.D.A.T. privind aprobarea corelării nivelului de performanţă al Cadrului de competenţe digitale pentru cetăţenii României (DigCompRo) cu modulele certificării ECDL/ICDL (M.O. nr. 861/19.09.2025)
 
  • O.U.G. nr. 46

    privind modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 17/2005 pentru stabilirea unor măsuri organizatorice la nivelul administraţiei publice centrale, precum şi pentru modificarea unor acte normative (M.O. nr. 863/19.09.2025)
 
  • Ordin nr. 1970

    emis de M.E.D.A.T. privind modificarea Schemei de ajutor de minimis pentru “Perfecţionarea/recalificarea angajaţilor din societăţi”, asociată Planului naţional de redresare şi rezilienţă al României 2021 – 2026, pilonul II, componenta C7, investiţia 19, aprobată prin Ordinul ministrului cercetării, inovării şi digitalizării nr. 20.953/2022 (M.O. nr. 864/22.09.2025)
 
  • Ordin nr. 143

    emis de Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor privind aprobarea mecanismului de supraveghere a activităţii asociaţiilor şi fundaţiilor înfiinţate în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii (M.O. nr. 865/22.09.2025)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Caravana Smart City România a ajuns la Brașov: dialog despre digitalizare și viitorul comunităților inteligente

Caravana Smart City România a ajuns la Brașov: dialog despre digitalizare și viitorul comunităților inteligente 946 714

Pe 25 septembrie 2025, Brașovul a devenit punctul central al discuțiilor naționale despre digitalizare și transformarea comunităților locale în orașe inteligente. Hotel ARO Palace a găzduit „Caravana Smart City România – Ediția Națională 2025, Episodul 2”, un eveniment organizat de Primăria Municipiului Brașov și Camera de Comerț și Industrie Brașov, în parteneriat cu Asociația Română pentru Smart City.

Tema principală a ediției a vizat tehnologia, finanțarea și proiectele pentru comunități inteligente, cu accent pe trecerea de la concepte teoretice la implementări concrete. Mesajul central al evenimentului a fost unul pragmatic: „Într-o competiție pentru finanțare, câștigă cei pregătiți să implementeze rapid și corect.”

La dezbateri au participat primari, viceprimari, city manageri, reprezentanți ai consiliilor județene și ai asociațiilor de dezvoltare intercomunitară, alături de specialiști în fonduri europene, consultanți și furnizori de soluții IT. Împreună, aceștia au analizat direcțiile de finanțare disponibile, exemple de bune practici și soluții inovatoare ce pot fi replicate la nivel local.

Evenimentul de la Brașov nu s-a limitat la prezentări teoretice. Participanții au beneficiat de informații aplicate despre apelurile competitive gestionate de agențiile de dezvoltare regională, oportunități de networking cu decidenți și experți, precum și de o diplomă oficială de participare emisă de organizatori.

Prin această etapă a caravanei, Brașovul și-a consolidat rolul de laborator al dialogului național privind digitalizarea administrației publice, oferind un cadru de lucru pragmatic pentru administrațiile locale care doresc să rămână competitive și să își construiască viitorul digital.

Delegație economică din Chapecó, Brazilia, în vizită la Parcul Industrial Electroprecizia Săcele

Delegație economică din Chapecó, Brazilia, în vizită la Parcul Industrial Electroprecizia Săcele 749 560

Pe 23 septembrie 2025, Parcul Industrial Electroprecizia din Săcele a fost gazda unei vizite oficiale de înalt nivel, primind o delegație economică din orașul brazilian Chapecó. Din delegație au făcut parte Helon Rebelatto, reprezentant al Primăriei Chapecó, și Edson Roberto Dreher, consul onorific al României în statul Santa Catarina, alături de alți oficiali și oameni de afaceri.

Întâlnirea a fost facilitată de Camera de Comerț și Industrie Brașov, prin Directorul General Cosmin Roșia-Micu, care, împreună cu reprezentanții grupului Electroprecizia, a prezentat structura și activitatea Parcului Industrial, evoluția companiilor reunite sub brandul Electroprecizia, precum și oportunitățile de colaborare pe piața locală și internațională.

Membrii delegației s-au arătat deosebit de impresionați de nivelul de dezvoltare al Parcului Industrial, vizitând mai multe dintre fabricile aflate în incintă și familiarizându-se cu procesele de producție și inovațiile implementate aici. Interesul acestora a vizat în special posibilitățile de cooperare în domenii precum industria prelucrătoare, dezvoltarea de infrastructuri inteligente și schimbul de bune practici în managementul industrial.

Această vizită la Săcele se înscrie într-un program național mai amplu, care include opriri la Constanța, București și Cluj-Napoca, și are ca obiectiv consolidarea relațiilor economice, culturale și educaționale dintre România și Brazilia. Programul reflectă interesul comun al celor două țări pentru dezvoltarea de parteneriate sustenabile și pentru deschiderea de noi oportunități de colaborare bilaterală.

„Astfel de întâlniri reconfirmă rolul Brașovului ca pol economic emergent, capabil să atragă parteneriate internaționale și să creeze punți între Europa Centrală și piețele din America Latină”, a subliniat Cosmin Roșia-Micu, Director General al CCIBV.

Compania Electroprecizia a fost felicitată pentru profesionalismul și ospitalitatea cu care a primit delegația, oferind un exemplu de deschidere și seriozitate în mediul de afaceri local.

Vizita brazilienilor la Săcele nu a fost doar un schimb de informații, ci și o punte simbolică între două regiuni aflate la mii de kilometri distanță, dar unite de dorința comună de colaborare și progres.

Caravana Smart City România – Episodul 2: Brașov, 25 Septembrie 2025

Caravana Smart City România – Episodul 2: Brașov, 25 Septembrie 2025 946 714

Caravana Smart City România – Episodul 2: Brașov, 25 Septembrie 2025

Brașovul devine, la final de septembrie, centrul dialogului național despre digitalizarea administrației publice și transformarea comunităților în orașe inteligente. Caravana Smart City România – Ediția Națională 2025 ajunge pe 25 septembrie la Hotel ARO Palace, Sala Europa, într-un eveniment organizat de Primăria Municipiului Brașov și Camera de Comerț și Industrie Brașov, în parteneriat cu Asociația Română pentru Smart City.

Tema ediției: tehnologie, finanțare și proiecte pentru comunități inteligente

Evenimentul este dedicat comunităților locale care doresc să transforme digitalizarea dintr-un concept teoretic într-o realitate practică. Participanții vor afla cum pot valorifica oportunitățile de finanțare disponibile în prezent și ce pași trebuie făcuți pentru a implementa proiecte concrete de modernizare.

Mesajul central al caravanei subliniază importanța acțiunii rapide și corecte:
„Într-o competiție pentru finanțare, câștigă cei pregătiți să implementeze rapid și corect.”

Cine participă

Caravana aduce împreună lideri din administrația publică, experți în digitalizare, consultanți și furnizori de soluții inovatoare. Publicul-țintă include:

  • primari, viceprimari și city manageri

  • reprezentanți ai consiliilor județene și ai asociațiilor de dezvoltare intercomunitară

  • specialiști în fonduri europene din administrația locală

  • consultanți și integratori de soluții IT pentru sectorul public

Beneficii pentru participanți

Evenimentul de la Brașov nu este doar un prilej de discuții, ci și o oportunitate practică pentru cei care își doresc să avanseze în domeniul digitalizării comunităților:

  • acces direct la cele mai noi informații despre finanțările disponibile și apelurile competitive gestionate de ADR-uri

  • diplomă oficială de participare, emisă de Primăria Brașov și Asociația Română pentru Smart City

  • ocazia de a intra în contact direct cu decidenți locali și naționali, consultanți și furnizori de soluții IT

  • exemple de bune practici și proiecte implementate, gata de replicat la nivel local

  • șansa de a identifica parteneri de încredere pentru viitoare inițiative de digitalizare și modernizare

Un pas înainte pentru comunitățile locale

Caravana Smart City România – Episodul 2, Brașov, își propune să ofere un cadru clar, pragmatic și aplicat pentru dezvoltarea comunităților inteligente. Este un moment-cheie pentru administrațiile locale care vor să rămână competitive și să acceseze fonduri esențiale pentru viitorul lor digital.

Asigurarea clădirilor și bunurilor – un sprijin real pentru afacerea ta

Asigurarea clădirilor și bunurilor – un sprijin real pentru afacerea ta 1908 1044

Asigurarea de incendiu și calamități – o decizie strategică pentru continuitatea afacerii

Cauți cu dedicare cele mai bune soluții pentru ca afacerea ta să performeze la cel mai înalt nivel și alegi cu atenție materialele care o susțin în drumul spre succes. Totuși, într-o lume tot mai imprevizibilă, unde schimbările climatice și incertitudinile economice și sociale sunt tot mai prezente, fiecare decizie contează. Într-un astfel de context, firmele au nevoie de stabilitate, iar o asigurare pentru clădiri și bunuri poate face diferența dintre o întrerupere costisitoare și continuitatea planurilor de business.

De ce este important să îți asiguri afacerea?

  • Un pas esențial în planul de continuitate: Situațiile neprevăzute pot apărea oricând. Asigurările oferă resursele necesare pentru reluarea rapidă a activității și pentru limitarea pierderilor.

  • Evenimente naturale imprevizibile: Incendii, trăsnete, furtuni, cutremure sau prăbușiri de teren nu mai sunt simple ipoteze, ci realități care pot afecta grav o afacere.

  • Situații accidentale și daune neașteptate: De la defecțiuni tehnice până la evenimente rare, precum lovirea clădirii de vehicule sau căderea aparatelor de zbor, orice incident poate genera costuri majore.

  • Riscuri externe și sociale: Furturi, vandalism sau pagube cauzate de vecini pot bloca activitatea și afecta relațiile cu clienții.

  • Valoare adăugată pentru angajați și parteneri: O firmă asigurată transmite stabilitate și responsabilitate, consolidând încrederea în relațiile de business.

Cum te poate ajuta o asigurare bine aleasă?

  • Compensare rapidă pentru daune cauzate de incendii, furturi sau calamități naturale.

  • Reducerea impactului financiar al unor costuri neașteptate.

  • Reluarea activității într-un timp scurt, cu pierderi minime.

Gestionarea unei afaceri nu este simplă, însă alegerea unei asigurări potrivite oferă siguranța necesară pentru a privi viitorul cu mai multă încredere.

Beneficiile Asigurării de incendiu și alte calamități

  • Autoconstatarea daunelor pentru sume sub 10.000 lei – proces rapid, fără birocrație.

  • Plata unui avans de 30% din despăgubire în maximum 72 de ore – continuitate imediată a activității.

  • Acoperirea pierderilor de profit brut cauzate de întreruperea temporară a activității – sprijin esențial pentru companiile care depind de fluxul zilnic.

O alegere pentru viitor

Asigurarea de incendiu și alte calamități nu înseamnă doar acoperirea daunelor materiale, ci și un sprijin real pentru dezvoltare și inovare. Antreprenorii pot investi cu încredere în extindere, știind că afacerea lor este protejată.

Mai mult, soluționarea rapidă și eficientă a daunelor transmite angajaților și partenerilor un mesaj clar: firma este un partener solid și de încredere.

👉 Până la 31 octombrie, Asigurarea de incendiu și alte calamități vine cu reduceri speciale pentru o serie de clauze opționale.

Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.