Necesitatea clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice

Necesitatea clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice

Necesitatea clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice 1477 1181
Curtea de Arbitraj București, Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv organizează joi, 13 iunie 2024, evenimentul cu tema Necesitatea clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice”.

Conferința se va desfășura în Aula Carol I, Etajul 2, Palatul Camerei de Comerț și Industrie București – Str. Ion Ghica, Nr. 4, Sector 3, București (peste drum de Palatul Băncii Naționale a României din Str. Doamnei).

Agendă:
• 09,00 – 09,30: Înregistrare participanți & Networking
• 09,30 -12,30: Prezentări și dezbateri
• 12,30 – 13,30: Lunch & Networking

Vorbitori:
1. Iuliu Stocklosa, Președintele CCIB
2. Laura Drăghici, șef serviciu Serviciul Elaborare și Avizare Acte Normative din cadrul Direcției Reglementare, Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP)
3. Mihai Precup, Președinte, Agenția pentru Monitorizarea și Evaluarea Performanțelor Întreprinderilor Publice (AMEPIP)
4. Mădălina Grecu, Vicepreședinte, Curtea de Arbitraj București
5. Carmen Todică, Vicepreşedinte, Curtea de Arbitraj Bucureşti
6. Cosmin Marina, Vicepreședinte CCIB, responsabil cu privire la Arbitraj în cadrul CCIB

Înregistrare:
• 200 de lei / o persoană
• 300 lei / 2 persoane
Abonații CA & ZP au acces gratuit pentru o persoană
• Colegii din mass-media au gratuitate în baza confirmării pe e-mail
• Am aprecia o confirmare până miercuri, 12 iunie 2024, la ora 18,00.

Înregistrarea se poate face utilizând informațiile de contact :
Mircea Fica, Fondator, Club Antreprenor, 0732.903.216, mircea.fica@clubantreprenor.ro
George Vâlcu, Fondator, Ziarul Pozitiv, office@ziarulpozitiv.ro

De asemenea, este necesară funizarea numelui și funcției participanților, precum și datele de facturare.