Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Misiunea economică multisectorială ,,Romania Business Days”

Misiunea economică multisectorială ,,Romania Business Days” 1480 1184


Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB),  invită comapniile brașovene să participe  la misiunea economică multisectorială, organizată în perioada 15 noiembrie – 2 decembrie 2025, în SUA, Chicago – Barbados, Bridgetown – Saint Vincent and Grenadines, Kingstown – Cuba, Havana.

Pentru organizarea acestei misiuni economice beneficiem de sprijinul Consulatului General al României la Chicago și al Ambasadei României la Havana.

Programul profesional al acestei misiuni cuprinde două Forumuri de Afaceri (Chicago și Kingstown), semniar economic cu statele din Caraibe, întâlniri de afaceri, vizite la companii și Parcuri Industriale locale, vizitarea Târgului Internațional din Havana (FIHAV), recepție organizată de Ambasada României din Havana cu prilejul Zilei Naționale a României.

Printre domeniile de interes pentru exportul romanesc pe aceaste piețe se numără: energie, IT, panificație, industrie alimentară, industrie vinicolă, turism, transporturi, financiar-asigurări.

Pot participa și companii din alte domenii, cu rugămintea de a ne comunica în timp util intenția de a participa la această misiune economică, astfel încât să putem identifica potențiale firme partenere.

Programul misiunii economice este următorul:
1. SUA, CHICAGO, 15-19 noiembrie 2025
15.11 – Sâmbătă – Plecare din București
16.11 – Duminică – Program la dispoziție
17.11 Luni:
• 10:00 – 13:00
Primire la Consulatul General al României la Chicago/Dejun de lucru, B2B
• 15:00 – 17:00
– Forum de Afaceri la la Camera de Comerț Illinois (https://www.ilchamber.org/)
– Semnare MoU CCIB – Camera de Comerț Illinois
• 18:30 – 20:00
Recepție – Comunitatea oamenilor de afaceri
18.11 Marți
• 10:00 – 12:00 Vizită la fabrica de panificație TURANO BAKING Co, turano.com
• 14:00 – 16:00 Vizită NYSE Chicago/Chicago Stock Exchange (CHX)
19.11 Miercuri – Plecare spre Bridgetown, Barbados

2. BARBADOS, BRIDGETOWN
19 – 22 noiembrie
20.11 Joi
• Întâlnire Camera de Comerț și Industrie Barbados (BCCI), Semnare MoU CCIB – BCCI (https://www.barbadoschamberofcommerce.com/overview/)
• Vizită la compania Caribbean Strategic Advisors Inc.
• Întâlnire cu consulul onorific al României în Barbados
21.11 Vineri – Program la dispoziție
22.11 Sâmbătă – Plecare spre Kingstown, Saint Vincent and Grenadines

3. SAINT VINCENT AND the GRENADINES, KINGSTOWN
22 -26 noiembrie
23.11 Duminică –Program la dispoziție
24. 11 Luni
• AM: Întâlnire Cameră de Industrie și Comerț Saint Vincent and the Grenadines, Semanre MoU CCIB – Chamber of Industry and Commerce SVG (https://www.svg-cic.org/index.php/)
Întâlnire Invest SVG
• PM: Forum de Afaceri, recepție oferită de Prim-ministrul SVG, E.S. Dr. Ralph E. Gonsalves
25.11 Marți
• AM: vizită la Parcul Industrial Campden
• PM: întâlnire la Ministerul Afacerilor Externe și Comerțului Exterior
26.11 Miercuri – Plecare spre Havana, Cuba, cu escală la Saint Maarten și Panama City (Panama), sosire la Havana 22:10

4. CUBA, HAVANA
26 noiembrie – 2 decembrie
27.11 Joi
• AM: Întâlnire Cameră de Comerț a Rep. Cuba (https://www.camaracuba.cu/), semnare MoU CCIB – Cámara de Comercio de la República de Cuba, Forum de Afaceri
• PM: Seminar economic cu statele din Caraibe
28.11 Vineri
• AM: Vizită Havana Internațional Fair (FIHAV)
• PM: Program la dispoziție
29-30.11 Sâmbătă-Duminică
• Program la dispoziție
01.12 Luni
• Recepție prilejuită de Ziua Națională a României – Ambasada României la Havana
02.12 Marți – Plecare spre București

COSTURI DEPLASARE: 4339 EUR (cazare în cameră dublă 1740 + transport 2599):
Hoteluri recomandate:
• Chicago 15- 19 Nov / 4 nopți
Silversmith Hotel Chicago Downtown 4*
• Barbados 19 – 22 Nov / 3 nopți
South Beach By Oceans / The Rockley by Oceans
• Saint Vincent and Grenadines 22 – 26 Nov / 4 nopți
Grenadines House / Kingstown
• Havana 26 Nov – 02 Dec / 6 nopti
Melia Cohiba in Havana 5*

Tarif : 1990 USD / personă loc în cameră dublă / 17 nopti / mic dejun inclus (1740 euro).
Supliment camera single 1750 USD * (în majoritatea cazurilor nu este diferența de preț single/ double)
Oferta se poate modifica în functie de disponibilitatea hotelului în momentul rezervării ferme.

Transport recomandat, conform tarifului din 30.07.2025, cost 2599 euro, astfel:
1. TK 1044 P 15NOV Bucuresti – Istanbul 1010 1245
2. TK 5 P 15NOV Istanbul – Chicago 1535 1825
3. AA 3174 V 19NOV Chicago – Miami 1202 1605
4. AA 2063 V 19NOV Miami – Bridgetown 1744 2219
5. BW 236 V 22NOV Bridgetown – Kingstown 1745 1830
6. WM 876 T 26NOV Kingstown St Maarten 0645 0925
7. CM 133 M 26NOV St Maarten Panama City 1224 1446
8. CM 387 M 26NOV Panama City Havana 1925 2210
9. TK 195 E 02DEC Havana – Istanbul 0825 #0920
10. TK 1039 E 03DEC Istanbul – Bucuresti 1350 1410

Tarif informativ pentru zborurile 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10: 1759 euro/pasager (pentru zborurile Chicago – Bridgetown 19.11.2025 și Bridgetown – Kingstown 22.11.2025, nu este inclus bagajul de cală; se plătește în Chicago, respectiv Bridgetown).

Tarif informativ pentru zborurile 6, 7, 8: 840 euro/pasager (bagaj de cală inclus).

Costurile deplasării vor fi suportate de fiecare participant. Rezervările se pot face prin agenția de turism recomandată de Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București.
ATENȚIE! Pentru această deplasare, cetățenii români au nevoie de vize!
SUA – viza se obține de la Ambasada SUA.
CUBA – viză sau tarjeta turistica. Tarjeta turistica se poate obține de la Ambasada Cubei în România sau de la agențiile de turism sau companiile aeriene de la care s-a achiziționat pachetul turistic sau biletul de călătorie (detalii la: https://www.mae.ro/travel-conditions/3689).
BARBADOS – nu este nevoie de viză pentru o perioadă de ședere până la 90 de zile (detalii  AICI)
ST. VINCENTE AND GRENADINES – nu este nevoie de viză pentru o perioadă de ședere până la 90 de zile (detalii AICI).
Pentru participare vă puteți înscrie prin completarea formularului AICI.

Având în vedere rezervările necesare, data limită pentru înscrie este 30.08.2025!

Persoana de contact: Adriana Crișan, telefon: 0729 743 032, E-mail: adriana.crisan@ccib.ro.

Eventuale actualizări ale programului misiunii economice sunt disponibile AICI .

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.08.2025-22.08.2025

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.08.2025-22.08.2025 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 11.08.2025-22.08.2025 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Eveniment de lansare – TakeIT

Eveniment de lansare – TakeIT 1552 873


Ești mai mult decât crezi TU că ești!

Regulile greșite creează blocaje. Cine ești, dacă nu joci rolul învățat? Ești un căutător de sens care simte că poate mai mult?

Pentru prima dată, un eveniment care te provoacă să spui NU la ce nu mai e al tău și DA la cine poți deveni.

Cu Paul Olteanu, Andy Szekely, Alina Andriuță, Simona Ciff, Andrei Dunuță, Daniel Buzdugan si moderat de Bob Rădulescu.

Take IT nu e despre a primi „sfaturi bune” de la oamenii de pe scenă. E despre o întâlnire între două lumi:
Lumea ta interioară care vrea claritate, sens, direcție
Lumea celor care au avut curajul să-și pună aceleași întrebări și au schimbat regulile jocului
Este începutul unei mișcări. Una în care TU poți fi protagonistul.

Simți că e despre tine? Hai să vezi cum începem.

Membrii CCI Brașov beneficiază de o reducere de 30% pentru înregistrare până în 20.08.2025

Vizita Excelenței Sale Ambasadorul Republicii Argentina în România la CCI Brașov

Vizita Excelenței Sale Ambasadorul Republicii Argentina în România la CCI Brașov 1496 843


În data de 1 august 2025, Președintele Camerei de Comerț și Industrie Brașov, domnul Silviu Costea, a avut onoarea de a primi vizita oficială a Excelenței Sale, domnul Carlos Alejandro Poffo, Ambasadorul Republicii Argentina în România. Întrevederea a prilejuit un dialog constructiv privind identificarea unor posibile direcții de cooperare economică și schimburi culturale între cele două părți.

Evenimentul a fost structurat în jurul a două direcții principale:
1. Prezentarea oportunităților investiționale din județul Brașov, în cadrul unui dialog deschis și constructiv între reprezentanții mediului diplomatic și actorii locali din sfera afacerilor.
2. Consolidarea relațiilor bilaterale, cu un accent deosebit pe sectoare strategice precum turismul, agricultura, producția locală și schimburile comerciale.

Suntem onorați să deschidem acest dialog cu Ambasada Argentinei” a declarat dl Silviu Costea. „Credem că există un potențial real pentru proiecte comune, bazate pe experiențe complementare și valori împărtășite”.

𝐂𝐂𝐈 𝐁𝐫𝐚𝐬̗𝐨𝐯 își reafirmă angajamentul de a facilita dialogul și cooperarea internațională pentru susținerea și dezvoltarea antreprenoriatului local.

Mulțumim Excelenței Sale pentru vizită și deschiderea față de inițiativele noastre!

Lansarea unui nou serviciu pentru antreprenori – StartPost – Găzduire Sediu Social pentru firme

Lansarea unui nou serviciu pentru antreprenori – StartPost – Găzduire Sediu Social pentru firme 1476 958


În data de 4 iulie 2025, Camera de Comerț și Industrie Brașov, reprezentată de dl Silviu Costea – Președinte și dna Alina Groșanu – Director Departament Juridic, Arbitraj, Resurse-Umane, a onorat invitația adresată de Directorul Sucursalei Brașov din cadrul Companiei Naționale Poșta Română S.A., dl Bogdan Florin Năstase, participând la evenimentul de lansare a serviciului StartPost – Găzduire Sediu Social pentru firme.

Noul serviciu este conceput pentru a oferi o soluție practică antreprenorilor, freelancerilor și start-up-urilor care nu dispun de un spațiu adecvat pentru declararea sediului social la momentul înființării unei societăți.

Felicit Compania Națională Poșta Română pentru lansarea acestui serviciu dedicat mediului de afaceri. Este un pas concret în sprijinul antreprenorilor aflați la început de drum și o inițiativă care contribuie direct la dezvoltarea și consolidarea ecosistemului antreprenorial, atât la nivel local, cât și național” a transmis, cu această ocazie,  președintele Costea

În sprijinul celor care pornesc în lumea afacerilor, doamna Alina Groșanu propune un parteneriat strategic între Poșta Română și Camera de Comerț și Industrie Brașov, cu scopul de a oferi un pachet complet de servicii pentru înființarea și gestionarea afacerilor. Prin acest parteneriat, beneficiarii vor avea acces la servicii integrate.

Servicii oferite de Camera de Comerț și Industrie Brașov:
-Consultanță specializată pentru alegerea formei juridice potrivite
-Redactare documentație completă pentru înființare
-Înregistrare firme la Oficiul Registrul Comerțului
-Modificări ulterioare (asociat nou, schimbare sediu, obiect de activitate etc.)
-Radiere firme
-Asistență pentru persoane fizice autorizate (PFA), întreprinderi individuale (II) și întreprinderi familiale (IF)

”Departamentul Juridic-Arbitraj-Resurse Umane oferă asistență în procesul de înființare a profesioniștilor, indiferent de forma juridică a acestora, în procesul de modificare a actelor constitutive și de asemenea, în procesul de radiere. Oferim asistență pentru identificarea/alegerea celei mai potrivite forme juridice: S.A, S.R.L, P.F.A, I.I, I.F. Parcurgem toți pașii, de la rezervarea denumirii până la obținerea certificatului de înregistrare.” a subliniat Alina Groșanu.

Informații suplimentare privind serviciile disponibile la sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov AICI.

 

Împreună, susținem inițiativa privată și construim un mediu economic solid în județul Brașov!

Începere proiect “SISO: Sprijin Integrat pentru Stimularea Ocupării”- Cod SMIS 333731

Începere proiect “SISO: Sprijin Integrat pentru Stimularea Ocupării”- Cod SMIS 333731 1500 746


CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV, în parteneriat cu AGENȚIA JUDEȚEANĂ PENTRU OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ BRAȘOV, implementeză în perioada 01.07.2025 – 30.06.2028 proiectul SISO: Sprijin Integrat pentru Stimularea Ocupării, cod SMISS 333731, cod apel: PEO/409/PEO_P3/OP4/ESO4.1/PEO_A32, Obiectiv specific: ESO4.1_Îmbunătățirea accesului la piața muncii și măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanței pentru tineret, pentru șomerii de lungă durată și grupurile defavorizate de pe piața muncii și pentru persoanele inactive, precum și prin promovarea desfășurării de activități independente și a economiei socialeTitlu apel: Sprijin pentru stimularea ocupării prin furnizarea de măsuri active în pachete de servicii integrate – Regiuni mai puțin dezvoltate

Finanțarea este asigurată prin Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Educație și Ocupare 2021–2027, având o valoare totala de 4,975,231.80 lei, din care 4,228,947.03 lei valoare nerambursabila.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creșterea ratei de ocupare a forței de muncă prin implementarea unor pachete de servicii integrate care includ măsuri active de sprijin pentru ocupare.

 

Rezultate propuse

Un număr total de 300  persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 ani, care se încadrează în categoria șomerilor (inclusiv șomeri de lungă durată) și a persoanelor inactive cu domiciliul în județul Brașov vor fi implicate în activitățile proiectului și vor participa atât la activitățile de consiliere profesională și mediere pe piața muncii  cât și la activitățile de formare profesională prin participarea la cursurile de calificare- Lucrător comercial:

–         241 (80,33%) participanți vor finaliza formarea profesională cu certificat de calificare

–         91 persoane din grupul țintă și-au găsit un loc de muncă

Repartizarea celor 300 persoane din grupul tinta la activitatile proiectului se va face astfel:

– Toate cele 300 persoane vor participa la activitatile de consiliere profesionala si mediere pe piata muncii

– Toate cele 300 persoane vor participa la activitatile de formare profesionala la cursurile de calificare Lucrator comercial

În cadrul proiectului „SISO: Sprijin Integrat pentru Stimularea Ocupării” vor fi organizate cursuri gratuite acreditate A.N.C., precum „Lucrător comercial”, având o durată de 360 de ore (120 ore teorie și 240 ore practică), oferind participanților calificări recunoscute și relevante pentru piața muncii.

Contact:

Camera de Comerț și Industrie Brașov
Str. Mihail Kogălniceanu nr. 18–20, Brașov 500173
Tel: 0268 547 084
Email: ccibv@ccibv.ro

Manager proiect: Daniel Gabor

Începere proiect “StartJob Brașov”- Cod SMIS 333455

Începere proiect “StartJob Brașov”- Cod SMIS 333455 7458 7458


CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV, în parteneriat cu FIRST JOB SCHOOL SRL, implementeză în perioada 01.07.2025 – 30.06.2028 proiectul StartJob Brasov, cod SMISS 333455, cod apel: PEO/409/PEO_P3/OP4/ESO4.1/PEO_A32, programul “O Europă mai socială”, obiectiv ESO4.1_Îmbunătățirea accesului la piața muncii și măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanței pentru tineret, pentru șomerii de lungă durată și grupurile defavorizate de pe piața muncii și pentru persoanele inactive, precum și prin promovarea desfășurării de activități independente și a economiei sociale Fondul Social European+, prioritate P3. Creșterea accesului pe piața muncii pentru toți.

Finanțarea este asigurată prin Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Educație și Ocupare 2021–2027, având o valoare totala de 4.974.741,44 lei, din care 4.857.907,03 lei valoare nerambursabila (4.229.530,22 lei din FSE+ și 720.899,50 lei din bugetul național).

Obiectivul general al proiectului urmărește îmbunătățirea accesului la piața muncii și măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă din Județul Brașov, prin măsuri personalizate și integrate, care răspund nevoilor individuale ale grupului țintă și a mediului de afaceri, desfășurate pe parcursul a 36 luni pentru minim 300 persoane.

Rezultate propuse:
• 300 persoane înscrise la programe de formare profesională;
• 300 persoane care beneficiază de servicii de informare, consiliere și mediere profesională;
• Minim 250 de persoane vor primi o calificare în urma participării la activitatea de formare profesională.

Proiectul StartJob Brașov vizează îmbunătățirea accesului la piața muncii și oferirea de măsuri personalizate de activare pentru un grup țintă de minim 300 de persoane din județul Brașov cu vârsta cuprinsă între 18 si 65 ani, aflate în căutarea unui loc de muncă, cu accent pe:
• persoane inactive
• șomeri (inclusiv de lungă durată)
• persoane cu vârsta de peste 30 de ani
• persoane cu dizabilități
• persoane din comunități marginalizate
• persoane peste 55 de ani
• persoane aparținând minorităților

În cadrul proiectului „StartJob Brașov” vor fi organizate cursuri gratuite acreditate A.N.C., precum „Lucrător utilaje specializate pentru salubrizare” și „Ajutor bucătar”, fiecare având o durată de 180 de ore (60 ore teorie și 120 ore practică), oferind participanților calificări recunoscute și relevante pentru piața muncii.

Servicii și beneficii pentru participanți:
• Servicii de informare, consiliere profesională și mediere a muncii
• Participarea la programe de formare profesională acreditate, adaptate cerințelor actuale ale pieței muncii
• Sprijin pentru integrarea profesională în sectoare cheie, inclusiv în domeniul economiei verzi și digitale
• Activități dedicate reducerii discriminării și promovării incluziunii sociale

„Proiectul StartJob Brașov propune o abordare integrată prin furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă și programe de formare profesională adaptate cerințelor actuale ale pieței muncii, conectând astfel nevoile reale ale angajatorilor cu potențialul celor aflați în căutarea unui loc de muncă”, a declarat Andreea Păiușan, Manager Proiect.
Contact:
Camera de Comerț și Industrie Brașov
Str. Mihail Kogălniceanu nr. 18–20, Brașov 500173
Tel: 0268 547 084
Email: ccibv@ccibv.ro

Manager proiect: Andreea Paiușanu
Tel: 0268 54 70 84
Email: andreea.paiusan@ccibv.ro

Deschidere JoyPark Brașov – un nou spațiu dedicat jocului, creativității și bucuriei în familie

Deschidere JoyPark Brașov – un nou spațiu dedicat jocului, creativității și bucuriei în familie 1477 1181


Camera de Comerț și Industrie Brașov are plăcerea de a anunța deschiderea unui spațiu modern de joacă destinat copiilor și familiilor, ce aduce un concept inovator în peisajul local de petrecere a timpului liber-– JoyPark Brașov, membru al CCI Brașov.

Cu un design atractiv, zone tematice colorate și o gamă variată de activități, JoyPark își propune să ofere copiilor o experiență memorabilă, într-un cadru sigur, interactiv și educativ. Evenimentul de inaugurare va include activități speciale pentru cei mici:

  • întâlniri cu personaje de poveste,
  • jocuri creative și ateliere,
  • surprize și cadouri pentru participanți.

Deschiderea JoyPark reflectă nu doar un nou pas în dezvoltarea serviciilor dedicate familiei în Brașov, ci și angajamentul antreprenorial față de calitate, inovație și implicare comunitară.

CCIBV susține și promovează inițiativele membrilor săi care contribuie activ la diversificarea ofertei de servicii din județ și la crearea unor spații care aduc valoare reală comunității locale.

Invităm brașovenii, părinți și copii deopotrivă, să descopere JoyPark și să se bucure de un spațiu în care joaca devine o aventură, iar timpul petrecut în familie devine cu adevărat special.

Locație: Calea București nr. 152, Brașov
Program de funcționare: zilnic, între orele 10:00 – 22:00

Inhouse Farming – Feed & Food Convention 2025

Inhouse Farming – Feed & Food Convention 2025 493 300


Inhouse Farming – Feed & Food Convention 2025 se va desfășura în perioada 30 septembrie – 1 octombrie 2025 în Germania, la Hamburg

Transformarea sectorului agricol și agroalimentar este în plină desfășurare. Dezvoltarea unor viziuni durabile de-a lungul întregului lanț valoric agroalimentar necesită colaborarea între diferiți actori și expertiză de specialitate. Care este, însă, strategia potrivită pe termen lung?
Pentru a reduce riscurile de afaceri și a consolida reziliența lanțurilor de aprovizionare, este recomandabilă analizarea mai multor strategii de diversificare. În acest sens, Inhouse Farming Feed & Food Convention 2025 reprezintă o sursă ideală de inspirație.

Pe măsură ce perspectivele de investiții în agricultura tradițională devin tot mai incerte în anumite regiuni din Europa, un număr tot mai mare de fermieri caută soluții inovatoare pentru a-și valorifica competențele într-un mod adaptat noilor realități ale pieței.

Campania de responsabilitate socială „Cluburi de orientare vocațională și dezvoltare personală” – ediția 2025-2026

Campania de responsabilitate socială „Cluburi de orientare vocațională și dezvoltare personală” – ediția 2025-2026 1444 1096


Camera de Comerț și Industrie Brașov invită companiile din domeniile automotive și aeronautic să se alăture  campaniei de responsabilitate socială „Cluburi de orientare vocațională și dezvoltare personală” – ediția 2025-2026.

În contextul programelor naționale „Săptămâna Altfel” și „Săptămâna Verde”, Camera de Comerț și Industrie Brașov invită agenții economici și partenerii locali să se alăture unei noi inițiative dedicate educației și dezvoltării profesionale a elevilor din județul Brașov.

Proiectul „Cluburi de orientare vocațională și dezvoltare personală” va fi desfășurat în anul școlar 2025–2026 și are ca obiectiv organizarea a 10 ateliere practice pentru elevii din ciclul gimnazial (clasele V–VIII) și liceal (clasele IX–XII), atât din mediul rural, cât și urban.

Tematicile abordate:
• Domeniul automotive – 5 ateliere
• Domeniul aeronautic – 5 ateliere
Atelierele vor fi susținute de specialiști din aceste două sectoare de activitate și vor oferi participanților:
• Acces la informații relevante despre meserii și trasee profesionale
• Activități practice bazate pe kituri educaționale și metode tip do-it-yourself
• Interacțiuni directe cu experți și vizite la sediile companiilor partenere

Obiectivul proiectului:
Ne propunem să le oferim elevilor o înțelegere realistă și aplicată a oportunităților de carieră în industriile vizate, să le dezvoltăm abilitățile tehnice și de gândire practică, dar și să facilităm o legătură directă între școală și piața muncii.

 Invitație pentru agenții economici:
Invităm companiile din județul Brașov să sprijine acest demers:
• Prin implicarea directă în organizarea atelierelor
• Prin extinderea inițiativei către alte unități de învățământ din județ

 Perioada de înscriere pentru companii:
1 – 15 august 2025

Desfășurarea atelierelor:
Pe parcursul programelor „Săptămâna Altfel” și „Săptămâna Verde”, în anul școlar 2025–2026.
________________________________________
Pentru detalii și înscrieri:
Persoană de contact:
Daniela Dobrai-Palamari
telefon: 0723 671 307
e-mail: daniela.dobrai@ccibv.ro
________________________________________

Alăturați-vă acestei campanii de responsabilitate socială și contribuiți activ la formarea generațiilor viitoare!