Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

CONVOCATOR – ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A MEMBRILOR CAMEREI DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV

CONVOCATOR – ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A MEMBRILOR CAMEREI DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV 1180 875

CAMERA DE COMERŢ Şl INDUSTRIE BRAŞOV, prin preşedinte Silviu COSTEA, convoacă ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A MEMBRILOR CAMEREI, în data de 15.04.2025, ora 13,00, la sediul organizaţiei din Braşov, str. M. Kogălniceanu, nr. 18-20, bl. 1K, sc. C-D, jud. Braşov. Neîndeplinirea condiţiilor statutare de prezenţă a jumătate plus unu dintre membri va conduce, în mod automat, la reprogramarea Adunării Generale pentru data de 16.04.2025, ora 13,00, la aceeaşi adresă.

 ORDINEA DE ZI a Adunării generale este următoarea:
1.Raport de activitate pentru anul 2024;
2.Raport privind execuţia financiară a anului 2024;
3.Raport al firmei de audit;
4.Proiect conţinând obiectivele specifice pentru anul 2025;
5.Proiect de buget de venituri şi cheltuieli pentru anul 2025;
6.Proiect privind programul de investiţii pentru anul 2025;
7.Taxa de înscriere şi cotizaţia de membru pentru anul 2025;
8.Diverse.

Materialele care urmează a fi supuse dezbaterii Adunării, vor fi la dispoziţia membrilor la sediul organizaţiei şi la adresa web: www.ccibv.ro, începând cu data de 07.04.2025.

Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon 0268.547.084

Evenimente: „Technologies of Interconnections in Electronics” și „Microelectronics Days” 2025

Evenimente: „Technologies of Interconnections in Electronics” și „Microelectronics Days” 2025 1457 1261
În perioada 2-5 aprilie 2025 va avea loc, la Brașov, cea de-a 34-a ediție a evenimentului: Technologies of Interconnections in Electronics, iar în paralel se va desfășura și prima ediție a manifestării „Microelectronics Day”. Evenimentele au loc în Aula „Sergiu T. Chiriacescu” a Universității Transilvania din Brașov, Str. Iuliu Maniu, Nr. 41A, fiind organizate de Universitatea Transilvania din Brașov, ADR Centru, Comisia de Știință și Tehnologia Microsistemelor a Academiei Române, Asociația pentru Promovarea Tehnologiei Electronice și alți parteneri

Evenimentul „Technologies of Interconnections in Electronics” are ca obiectiv promovarea tehnicilor de proiectare în „packaging electronic”, asistată de calculator (CAE-CAD-CAM), iar studenții din specialitate sunt angrenați sa soluționeze tematici formulate de reprezentanții din industrie, ca o activitate complementară curriculumului universitar. „Zilele Microelectronicii” intenționează să treacă în revistă activitățile din industrie, cercetare și învățământ sprijinite de autoritățile publice centrale și regionale, aliniate cu inițiativele europene și să identifice direcții viitoare de acțiune. Ambele evenimente urmăresc dezvoltarea și consolidarea ecosistemului național în această tehnologie pe care se bazează transformarea digitală.

Vă invitam să participați la evenimentele organizate pe toată perioada TIE 2025 și, în special la masa rotundă organizată în 3 aprilie 2025, intervalul orar 9.15-10.00, unde puteți să aveți o intervenție cu privire la importanța programelor Europene în susținerea dezvoltării locale. Considerăm că participarea dumneavoastră va aduce o valoare adăugată semnificativă la derularea TIE 2025, contribuind la informarea comunității de inovatori și antreprenori, inclusiv  din domeniul tehnologiilor electronice, cu privire la proiectele și inițiativele locale de susținere a mediului de afaceri și a creșterii calității și  relevanței educației pentru piața muncii

Contact:
Daniela Breazu
Serviciul Sprijinirea Mediului de Afaceri si Promovare Investitii
Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru
Str. Decebal 11, 510093, Alba Iulia – Romania
Tel. 0358 401 276 Interior 483
daniela.breazu@adrcentru.ro | www.adrcentru.ro

Expoziția internațională GastroPan 2025

Expoziția internațională GastroPan 2025 1476 1182
Joi, 27 martie 2025, Președintele CCI Brașov, dl.Silviu Costea a participat la deschiderea oficială a celei  mai importante expoziții internaționale din România dedicată sectoarelor de panificație, cofetărie și HoReCa, GastroPan 2025.

Cu entuziasm și emoție, s-a  dat startul celei de-a XVI-a ediții a celui mai mare eveniment dedicat industriei panificației, cofetăriei, subliniinduse importanța GastroPan 2025 ca platformă de inovare și colaborare în industria alimentară.

Pe durata a 3 zile, companiile sunt așteptate cu o gamă largă de soluții și tehnologii, dar și cu demonstrații live susținute de specialiști premiați la cele mai mari competiții mondiale.

GastroPan 2025 promite să fie o platformă de neegalat pentru descoperirea celor mai recente echipamente, tehnologii, soluții și produse destinate sectorului de panificație și cofetărie. Expozanți din România și din străinătate vor prezenta soluții inovatoare pentru optimizarea proceselor de producție, materii prime de calitate superioară, precum și cele mai noi tendințe în decorarea produselor dulci și sărate. Vizitatorii vor avea oportunitatea de a participa la demonstrații live și prezentări de produse susținute de experți recunoscuți, precum și de a interacționa direct cu producătorii și furnizorii prezenți.

Evenimentul a reunit lideri ai industriei, furnizori de echipamente și materii prime, antreprenori și specialiști, oferind o platformă ideală pentru networking și descoperirea celor mai noi tendințe și inovații din domeniu.

Evenimentul se va desfășura la Centrul Lux Divina, str. 13 Decembrie nr. 96, Brașov.

PLANUL STRATEGIC PAC 2023 – 2027

PLANUL STRATEGIC PAC 2023 – 2027 945 705

Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea Intervenției DR-24 în perioada 07 aprilie 2025 – 04 iulie 2025 a primei sesiuni din 2025 de depunere a cererilor de finanţare.

Obiectivul principal al acestei intervenții este protecția mediului, respectiv atenuarea schimbărilor climatice și adaptarea la acestea, inclusiv reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și îmbunătățirea sechestrării carbonului, precum și promovarea energiei sustenabile, dezvoltarea sustenabilă și gestionarea eficientă a resurselor naturale, cum ar fi solul și apa.

Solicitanți eligibili:

  • Operatorii economici atestați/reatestați pentru activitatea de exploatare forestieră de către Comisia de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră, cu excepția operatorilor economici din structura Regiei Naționale a Pădurilor – Romsilva;
  • Ocoalele silvice de regim autorizate de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură;
  • Persoană fizică autorizată (PFA);
  • Întreprindere individuală (II);
  • Întreprindere familială (IF);
  • Societate în nume colectiv – SNC;
  • Societate în comandită simplă – SCS;
  • Societate pe acţiuni – SA;
  • Societate în comandită pe acţiuni – SCA;
  • Societate cu răspundere limitată – SRL ;
  • Societate comercială cu capital privat ;
  • Ocoale silvice de regim individuale sau structuri silvice de rang superior constituite din ocoale silvice de regim;
  • Asociații, fundații, federații, uniuni, ș.a. constituite în baza Ordonanței nr. 26/2000;
  • Forme asociative de proprietate asupra terenurilor cu vegetație forestieră prevăzute la art. 26 alin. (1) din Legea nr. 1/2000;
  • Institute de cercetare – dezvoltare și universități din domeniul silvicultură sau exploatări forestiere cu personalitate juridică, de drept public sau privat;
  • Alte persoane juridice de drept privat.

Activitate eligibilă:

  • activitatea de exploatare forestieră care este atestată/reatestată de către Comisia de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră.

 Cheltuieli eligibile:

Pentru ocoalele silvice:

  • achiziția de echipamente noi pentru efectuarea lucrărilor de îngrijire și conducere a arboretelor;
  • achiziția de utilaje noi pentru tocarea lemnului;
  • achiziția de echipamente de management al riscului, respectiv pentru monitorizarea și prevenirea incendiilor și monitorizarea, prevenirea și combaterea bolilor și insectelor dăunătoare și echipamente pentru monitorizarea managementului forestier;
  • costuri generale ale proiectului (în limita de 3% din totalul cheltuielilor eligibile).

Pentru operatorii economici:

  • achiziția de echipamente și utilaje noi pentru colectarea, sortarea, încărcarea, manipularea lemnului în șantierele de exploatare (inclusiv platformele primare);
  • achiziția de utilaje noi pentru tocarea lemnului;
  • achiziția sau utilizarea unor programe informatice pentru gestionarea echipamentelor și utilajelor achiziționate prin schemă și/sau gestionarea proceselor de exploatare forestieră, transport și depozitare a materialului lemnos;
  • costuri generale ale proiectului (în limita de 3% din totalul cheltuielilor eligibile).

 Valoarea finanțării nerambursabile aferente proiectului:
Bugetul total disponibil pentru Intervenția DR-24 este de 86.64 milioane de Euro

  • Valoare maximă a finanțării nerambursabile pentru pentru operatori economici este de 500.000 euro;
  • Valoarea maximă a finanțării nerambursabile pentru ocoale silvice este de 000 euro.

Sprijinul public nerambursabil:

Intensitatea ajutoarelor nerambursabile este de 65% din costurile eligibile. Beneficiarul trebuie să demonstreze că deține sumele necesare  pentru asigurarea cofinanțării de 35% din totalul costurilor eligibile.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.

Persoana de contact:
Attila Szekely | Director Departament Consultanță
E-mail : attila.szekely@ccibv.ro
Telefon 0268 547 084

Programul Start-up Nation 2024, ediția 2025

Programul Start-up Nation 2024, ediția 2025 1181 889
Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea programului  ”Start-up Nation 2024”- ediția 2025, în data de 15.04.2025.

Obiectivul programului:
Programul Start-up Nation 2024-2025 este o inițiativă guvernamentală, destinată sprijinirii întreprinderilor nou-înființate prin acordarea unei finanțări nerambursabile de până la 250.000 lei (echivalentul a 50.000 EUR). Scopul principal al programului este stimularea antreprenoriatului și crearea de peste 15.000 de noi locuri de muncă.

Bugetul programului:
Bugetul alocat programului Start-up Nation, pentru anul în curs, este de 446 milioane de euro, fiind estimat un număr de cca.7.500 de beneficiari.

Alocație financiară nerambursabilă:
Prin intermediul Programului Start-up Nation se oferă sprijin financiar de maxim 250.000 lei / beneficiar.

Ajutorul de minimis este de maxim 90% din costurile eligibile, iar restul de 10% reprezintă cofinanțarea din sursele financiare ale beneficiarului.

Cheltuieli eligibile:

  • echipamente tehnologice, cu excepția jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, automatelor muzicale;
  • în categoria echipamentelor tehnologice eligibile sunt asimilate și activele corporale din categoria mijloacelor fixe pentru locurile de joacă, săli de sport, fitness, drone, x-body și de forță, echipamente, respectiv sisteme specifice în scopul obținerii unei economii de energie, sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităților pentru care a solicitat finanțare;
  • achiziția de sisteme, instalații și echipamente specifice în scopul obținerii unei economii de energie, sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităților pentru care a solicitat finanțare;
  • cheltuielile pentru înființarea întreprinderii în valoare eligibilă maximă de 1000 lei;
  • achiziționarea de mobilier, aparatură birotică și sisteme de protecție a valorilor umane și materiale;
  • salariile, utilitățile (energie electrică, apă, gaze, salubritate, abonament telefon și internet), serviciile de contabilitate și cheltuielile aferente chiriilor pentru spații de producție;  pentru aplicanții, care își asumă crearea și menținerea a două locuri de muncă prin intermediul Programului, valoarea acestor cheltuieli (salarii, utilități, servicii de contabilitate și chirii) reprezintă o sumă forfetară de maximum 80.000 lei din valoarea cheltuielilor eligibile aprobate;
  • site de prezentare a activității, magazin on-line, cheltuieli înregistrare domeniu, cheltuieli de promovare a site-ului / magazinului on-line, soft/softuri necesar/necesare desfășurării activității, semnătură electronică,  echipamente IT, tehnică de calcul tip PC, unitate centrală, server, monitor, imprimantă /copiator /multifuncțională, inclusiv sisteme portabile, licențe necesare desfășurării activității, telefoane smart, tablete;
  • consultanță pentru întocmirea documentației în vederea obținerii finanțării în cadrul prezentului Program și pentru implementarea proiectului, în valoare eligibilă de maximum 10.000 lei;
  • două plăcuțe informative obligatorii, sub sancțiunea neacordării AFN, în valoare de minim 10 lei, dar nu mai mult de 500 de lei;
  • cheltuieli financiare aferente creditelor/ garanțiilor obținute pentru creditele contractate de beneficiari în vederea realizării proiectelor acceptate în cadrul Programului;
  • mijloace de transport, autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, kart-uri, UTV-uri, ATV-uri, rulote cu sau fără motor, remorci și semiremorci, platforme, izoterme și frigorifice, doc plutitor, șalupe maritime pentru călători, ambarcațiuni de agrement, aparate de zbor, autoutilitare și autovehicule cu destinație specială, cu excepția tuturor vehiculelor simbol G.

 Sunt excluse de la finanțare activitățiile și achiziționarea de:

  • sistemele de minare/stocare pentru criptomonede NU se finanțează;
  • cheltuielile aferente activităților de astrologie și spiritism, inclusiv on-line, servicii personale;
  • cheltuielile privind avizele sau alte taxe (cu excepția TVA nedeductibil, timbru verde, accize energie electrică și taxele și onorariile aferente înregistrării societății la Registrul Comerțului), ambalarea, transportul, punerea în funcțiune, montarea, manopera și instruirea personalului pentru utilizarea echipamentelor/ utilajelor, nu sunt eligibile;
  • nu se acordă ajutor financiar pentru activele achiziționate în sistem de leasing, second-hand și cele care au constituit obiectul unei subvenționări/finanțări nerambursabile din alte surse.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.

Persoana de contact:
Attila Szekely | Director Departament Consultanță
E-mail : attila.szekely@ccibv.ro
Telefon 0268 547 084

Propuneri de licitații internaționale, organizate de Guvernul din Sri Lanka

Propuneri de licitații internaționale, organizate de Guvernul din Sri Lanka 1418 1064

Vă informăm despre o serie de propuneri de licitații internaționale, organizate de Guvernul sri lankez pentru valve compacte GPL

Cei interesați vor  contacta în mod direct organizatorii, la contactele furnizate în materiale de mai jos  (pentru anumite detalii, eventual, puteți solicita și sprijinul Ambasadei României la Colombo, la adresa de e-mail: colombo@mae.ro).

Material primit prin amabilitatea domnului Răzvan Dumitrescu Consilier superior
Agenția Română pentru Investiții și Comerț Exterior
Departamentul de Comerț Exterior
tel: +40-727-796775
e-mail: razvan.dumitrescu@dce.gov.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 31.03.2025-11.04.2025

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 31.03.2025-11.04.2025 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 31.03.2025-11.04.2025,   pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

AGRARIA – EVENIMENTUL AGRICOL EMBLEMATIC AL TRANSILVANIEI

AGRARIA – EVENIMENTUL AGRICOL EMBLEMATIC AL TRANSILVANIEI 1476 1181
AGRARIA este primul târg agricol pe care DLG InterMarketing l-a organizat în România și care, din anul 1995 și până în prezent, și-a clădit, ediție după ediție, un nume puternic, devenind un important loc de întâlnire pentru fermieri, specialiști, manageri și autorități din domeniul agriculturii.

Ajunsă la cea de a 27-a ediție, AGRARIA este platforma de comunicare optimă, unde puteţi afla ultimele noutăţi în domeniul tehnologiei agricole și unde puteţi vedea la lucru vârfuri de gamă ale producătorilor de mașini agricole.

Înscrie-te ONLINE pe AGRARIA 2025 şi vei primi pe mail un cod QR pe adresa de e-mail comunicată în formular

– Prezintă codul QR ( printat, pe telefon sau tableta) la intrarea în expoziţie şi ai intrare GRATUITĂ

– Un cod QR este valabil pentru o singură persoană și conferă acces pe toată perioada expoziției

Ai nevoie de ajutor in obţinerea biletului de intrare gratuit? Contacteaza echipa AGRARIA !  Telefon: 0726.638.704

Campania „Masa de Paște – Oferă Speranță” – Împreună pentru cei aflați în dificultate

Campania „Masa de Paște – Oferă Speranță” – Împreună pentru cei aflați în dificultate 1039 781


Camera de Comerț și Industrie Brașov (CCIBV) încheie cu succes campania „Masa de Paște – Oferă Speranță”, o inițiativă menită să aducă sprijin celor aflați în dificultate în perioada sărbătorilor pascale. Prin solidaritatea și generozitatea comunității de afaceri din Brașov, campania a reunit resurse esențiale pentru a susține persoanele vulnerabile, în special vârstnicii și familiile aflate în nevoie.

Implicarea comunității de afaceri din Brașov
În cadrul acestei campanii, mai multe companii din județul Brașov s-au alăturat inițiativei, oferind donații în produse alimentare, precum pâine, cozonaci, fructe, legume proaspete și alte bunuri necesare. Generozitatea și implicarea acestor firme au contribuit la crearea unui Paște mai cald și mai plin de speranță pentru multe persoane din Căminele de Bătrâni, familii și alte grupuri vulnerabile.

Sprijin pentru Căminul de Bătrâni „Dr. Teofil Mija” din Săcele
Una dintre beneficiarii principali ai campaniei a fost Căminul de Bătrâni „Dr. Teofil Mija” din Săcele, care a primit donații consistente de la mai multe firme locale, precum AGM FRESH SRL, BRALDICO SRL, etc. Aceste donații au fost esențiale pentru asigurarea unei mese de Paște complete și sănătoase pentru seniorii instituției, care, grație sprijinului comunității, au simțit că nu sunt uitați de sărbători.

 Impactul campaniei
Campania „Masa de Paște – Oferă Speranță” a reunit resurse din partea companiilor, dar și a individualităților din Brașov care au dorit să contribuie la această cauză nobilă. Donațiile au avut un impact semnificativ asupra persoanelor beneficiare, ajutându-le să se bucure de o masă de Paște mai completă și mai sănătoasă, aducând un strop de bucurie în viețile celor care se află în situații mai dificile.

În această perioadă de sărbătoare, CCIBV este mândră de implicarea și solidaritatea arătate de întreaga comunitate de afaceri brașoveană. Fiecare donație, fie ea mică sau mare, a avut un impact real și a contribuit la un Paște mai frumos pentru cei care au nevoie de ajutorul nostru.

 Mulțumiri partenerilor și celor implicați!

Îi mulțumim din suflet tuturor celor care s-au implicat în campania „Masa de Paște – Oferă Speranță”, contribuind cu donații și oferind sprijin logistic. Este un exemplu frumos de cum, prin solidaritate și generozitate, putem face diferența în viața celor care au nevoie de ajutor.

Campania s-a încheiat pe 16 aprilie, dar impactul ei va rămâne mult timp în inimile celor care au primit sprijinul nostru.

Împreună facem Paștele mai frumos pentru toți!

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 19.03.2025-25.03.2025

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 19.03.2025-25.03.2025 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 19.03.2025-25.03.2025

● Ordin nr. 382 emis de A.N.A.F. privind aprobarea modelului şi conţinutului formularului 397 “Declaraţie informativă privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto intermediate printr-o platformă digitală” (M.O. nr. 242/19.03.2025)
 
● Ordin nr. 328 emis de M.E.D.A.T. privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru stimularea înfiinţării întreprinderilor mici şi mijlocii “START UP NATION – ROMÂNIA”, ediţia 2024, finanţat din fonduri externe nerambursabile aferente Programului Educaţie şi Ocupare 2021 – 2027 (M.O. nr. 243/20.03.2025)
 
● Decizia nr. 117 emisă de CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE A ROMÂNIEI – CURTEA DE ARBITRAJ COMERCIAL INTERNAŢIONAL privind adoptarea Regulilor de procedură arbitrală ale Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României (M.O. nr. 245/20.03.2025)
 
● Ordin nr. 138/150 emis M.M.F.T.S.S./I.N.S. privind modificarea şi completarea Clasificării ocupaţiilor din România – nivel de ocupaţie (şase caractere), aprobată prin Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 1.832/856/2011(M.O. nr. 246/20.03.2025)
 
● Decizia nr. 13 emisă de CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE A ROMÂNIEI pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României (M.O. nr. 249/21.03.2025)
 
● Ordin nr. 33 emis de Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc pentru stabilirea modificărilor semnificative prevăzute la art. 12 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea şi exploatarea jocurilor de noroc (M.O. nr. 249/21.03.2025)
 
 Ordinul nr. 131 emis de A,N.O.F.M. pentru aprobarea metodologiei de selecţie a colaboratorilor, prevăzută la art. 2 alin. (4) lit. ş) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziţie justă (M.O. nr. 254/24.03.2025)
 
 Hotărârea nr. 284 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 656/1997 privind aprobarea Clasificării activităţilor din economia naţională – CAEN (M.O. nr. 257/25.03.2025)
 
● Ordin nr. 22/487 emis de M.A.D.R./M.F. pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 24/2010 privind controlul operaţiunilor care fac parte din sistemul de finanţare prin Fondul European de Garantare Agricolă (M.O. nr. 257/25.03.2025)
 
● Ordin nr. 419/1207 emis de A.N.A.F./A.V.R. privind stabilirea activității de monitorizare și control al activității desfășurate de operatorii economici prevăzuți la art. 435 alin. (31) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal (M.O. nr. 261/25.03.2025)
 
● Ordin nr. 420/1205 emis de A.N.A.F/A.V.R. privind aprobarea regulilor referitoare la constituirea, actualizarea și eliberarea garanției prevăzute la art. 348 alin. (11) și la art. 435 alin. (32) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal (M.O. nr. 261/25.03.2025)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane