Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 17.02.2025-28.02.2025

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 17.02.2025-28.02.2025 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 17.02.2025-28.02.2025,  pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Automotive Expo & B2B Meetings, Sibiu, 2025

Automotive Expo & B2B Meetings, Sibiu, 2025 1024 768
În data de 27 Martie 2025 se va desfășura la Sibiu evenimentul ”Automotive Expo & B2B Meetings”.

Automotive Expo & B2B Meetings este cel mai important târg de automobile B2B din România, organizat cu scopul dezvoltării și îmbunătățirii relațiilor de afaceri, dedicat profesioniștilor din producția de automobile, cumpărătorilor, furnizorilor și subfurnizorilor.
În cadrul Automotive Expo & B2B Meetings este facilitată prezentarea produselor și a noilor inovații tehnologice, accesul la informații, cooperarea și dezvoltarea de noi parteneriate.

Atât participarea fizică (la locația Expo) cât și cea virtuală (online) sunt disponibile pentru  eveniment, prezentări și întâlniri B2B.

Vă recomandăm serviciul B2B Meetings, deoarece această opțiune vă oferă posibilitatea de a trimite invitații pentru întâlniri și de a planifica întâlniri cu alți participanți folosind Planificatorul de întâlniri online.

Întâlnirile vor avea loc la Expo dacă ambele părți sunt la locație  sau prin videoconferință (folosind Zoom sau un alt software de aplicație la alegere) dacă una sau ambele părți participă virtual (online).

În perioada de planificare a întâlnirilor online, vă rugăm să verificați la fiecare 2-3 zile ce companii s-au înregistrat și să trimiteți invitații la întâlniri celor care sunt interesante pentru compania dumneavoastră.
După înregistrare, îți recomandăm să folosești aplicația online Invită la Eveniment, disponibilă în contul tău, pentru a invita furnizorii și cumpărătorii de automobile la eveniment.

La acest eveniment puteți întâlni profesioniști din producția de automobile, cumpărători, furnizori și subfurnizori interesați de:
• Fabricare aditivă, imprimare 3D
• Automatizare și Robotică
• Echipamente de curățare și filtrare
• Cloud Computing și infrastructură
• Echipamente de codare, etichetare și imprimare
• Asamblarea componentelor
• Sisteme de aer comprimat și de vid
• Conectori, Senzori și Mecatronică
• Platforme digitale
• Tehnologia Drive
• Electronice
• Sisteme încorporate
• Soluții pentru eficiență energetică și energie
• Inginerie și software de birou
• Elemente de fixare și arcuri
• Tratamente de finisare, termice și de suprafață
• Tehnologia fluidelor
• Forja – Turnătorie
• Procese de formare în prelucrarea tablei
• Internet industrial
• Mașini și echipamente industriale
• Servicii industriale
• Consultanta IT
• Securitate IT/OT
• Tehnologia liniară
• Automatizare logistică
• Servicii de logistică, soluții de outsourcing
• Manipularea materialelor și depozitarea
• Produse și servicii de întreținere și reparații
• Materiale si componente – Sticla
• Materiale și componente – Metal
• Materiale și componente – Plastic, Cauciuc, Compozite
• Materiale si componente – Textile
• Materiale si componente – Lemn, Carton, Hartie
• Echipamente de monitorizare, inspectie si control
• Sisteme de mișcare, acționare și automatizare
• Materiale și soluții de ambalare
• Vopsire – Acoperire
• Instalații, infrastructură și operațiuni ale uzinei
• Prelucrare materiale plastice – cauciuc – compozite
• Soluții de proces și căldură reziduală
• Automatizarea proceselor
• Servicii profesionale și externe
• Cercetare – Design – HR – Training – Consultanta
• Surub – Taiere – Prelucrare – Masini speciale
• Materiale de etanșare, adezivi și echipamente de etanșare
• Produse semifabricate în prelucrarea metalelor
• Consumabile și consumabile
• Scule – Matrite – Modele – Prototipuri
• Presă comercială – Universităţi – Asociaţii
• Tehnologii și soluții de transport
• Tehnologia vehiculelor și mobilitate avansată
• Eliminarea deșeurilor și reciclare
• Sudarea
• Cabluri, Cabluri, Cabluri
• Tehnologie wireless și 5G

Expoziția BeautyIstanbul 2026

Expoziția BeautyIstanbul 2026 2399 1180


Cea de-a 7-a ediție a expoziției internaționale BEAUTYISTANBUL dedicată cosmeticelor, frumuseții, părului, curățării, etichetei private, ambalajelor și ingredientelor va avea loc între 7 și 9 mai 2026 la TÜYAP FAIR CENTER, Istanbul, Turcia.

Cu participarea a 1.400 de expozanți din 65 de țări, distribuiți în 11 pavilioane, BEAUTYISTANBUL se numără printre primele 5 cele mai mari expoziții de cosmetice din lume și este cel mai internațional eveniment din industrie, atrăgând vizitatori profesioniști din 167 de țări.

Smart Airport Cities#5

Smart Airport Cities#5 1477 1181

Primăria Orașului Ghimbav, în calitate de organizator, împreună cu Asociația Smart City Brașov și sub înaltul patronaj al Institutului Regiunilor Europene, au deosebita plăcere de a vă invita să participați la conferința SMART AIRPORT CITIES – Ediția a V-a, care va avea loc în data de 15 Mai 2025, la Angelis Ballroom, Ghimbav

Evenimentul marchează un moment istoric pentru România:
Primul avion electric din țară va ateriza pentru prima dată pe Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav – un simbol al viitorului sustenabil al aviației și un reper pentru dezvoltarea regională inteligentă.

Programul zilei va include dezbateri de nivel înalt cu reprezentanți ai administrației publice, diplomației și mediului de afaceri, precum și sesiuni dedicate dezvoltării orașelor aeroportuare inteligente.

Evenimentul va include discuții cheie pe următoarele subiecte:

Dezvoltarea orașului inteligent și cognitiv
• Urbanism
• Infrastructură inteligentă
• Mobilitate inteligentă

 Dezvoltare inteligentă a aeroportului
• Creșterea economică
• Experiență în turism și pasager
• Marfă și logistică
• Apărare și securitate

Impactul centrelor moderne de congrese și expoziții asupra orașelor aeroportuare
• Atragerea de noi afaceri
• Crearea de locuri de muncă moderne
• Creșterea atractivității regionale, naționale și internaționale

Participarea este GRATUITĂ în limita locurilor disponibile și pe baza înregistrări prealabile pe link-ul / butonul de mai jos!

Înregistrarea se poate face doar online, nefiind posibilă la fața locului.

Conferința: „Instrumente financiare pentru finanțarea IMM-urilor și a Unităților Administrativ Teritoriale din județul Brașov”

Conferința: „Instrumente financiare pentru finanțarea IMM-urilor și a Unităților Administrativ Teritoriale din județul Brașov” 1479 1056


Vineri, 𝟕 𝐟𝐞𝐛𝐫𝐮𝐚𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟓, președintele 𝐂𝐂𝐈𝐁𝐕, 𝐒𝐢𝐥𝐯𝐢𝐮 𝐂𝐨𝐬𝐭𝐞𝐚, a participat la conferința dedicată soluțiilor de finanțare pentru 𝐈𝐌𝐌-𝐮𝐫𝐢 𝐬̗𝐢 𝐔𝐧𝐢𝐭𝐚̆𝐭̗𝐢𝐥𝐞 𝐀𝐝𝐦𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐢𝐯 𝐓𝐞𝐫𝐢𝐭𝐨𝐫𝐢𝐚𝐥𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐣𝐮𝐝𝐞𝐭̗𝐮𝐥 𝐁𝐫𝐚𝐬̗𝐨𝐯.

Evenimentul, organizat de Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii cu susținerea Camerei de Comerț și Industrie Brașov,  a adus în prim-plan teme de interes major pentru mediul de afaceri local și autoritățile publice; a fost o dezbatere deschisă și constructivă pentru  consolidarea parteneriatul dintre mediul de afaceri, FNGCIMM și sistemul financiar-bancar, un parteneriat care se dorește să ofere cele mai optime soluții de finanțare garantată pentru IMM-uri și UAT-uri deopotrivă.

In cadrul întâlnirii, au fost dezbătute următoarele teme:
• Soluții de finanțare garantată pentru dezvoltarea antreprenoriatului și a comunităților locale din județul Brașov;
• Dezbatere privind provocarile actualei perioade pentru mediul de afaceri brașovean, dar și oportunitățile de finanțare pe care le pot valorifica antreprenorii și UAT-urile;
• Cum putem iniția la nivel local parteneriate pentru dezvoltare, prin angrenarea sistemului financiar bancar și a mediului antreprenorial, cu sprijinul FNGCIMM și a autorităților publice locale – intervenții ale participanților.

În deschiderea evenimentului au avut loc alocuțiuni ale:
Dl. Adrian Ioan VEȘTEA – Președintele Consiliului Județean Brașov
Dl. Dumitru NANCU – Directorul General al Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici și Mijlocii
Dl. Silviu COSTEA – Președinte Camera de Comerț și Industrie Brașov

După alocuțiunile de deschidere au avut loc  prezentări și intervenții:
-dl. Dumitru NANCU – Directorul General al FNGCIMM prezintă “Soluții de finanțare garantată pentru dezvoltarea antreprenoriatului și a comunităților locale din județul Brașov”
–  Intervenții ale reprezentanților sistemului bancar:
– Dezbatere privind provocările actualei perioade pentru mediul de afaceri brașovean, dar și oportunitățile de finanțare pe care le pot valorifica antreprenorii și UAT-urile
– Dezbatere despre cum putem iniția la nivel local parteneriate pentru dezvoltare, prin angrenarea sistemului financiar bancar și a mediului antreprenorial, cu sprijinul FNGCIMM și a autorităților publice locale
– Intervenții ale participanților

Moderatorul evenimentului a fost Cătălin LEONTE, Consultant management FNGCIMM

___________________________________________________________________________

FNGCIMM SA-IFN, instituţie financiară nebancară deținută 100% de statul român, reprezentat de Ministerul Finanțelor, este cel mai reprezentativ fond de garantare din România, prin valoarea capitalurilor proprii, complexitatea și volumul activităților de garantare pe care le desfășoară, precum și a rețelei teritoriale care acoperă întreg teritoriul țării.

Activitatea susținută de garantare a FNGCIMM în cei 23 de ani de activitate se reflectă în 498, 447 garanții acordate, în valoare de 139,788 mil lei,  care au susținut credite de peste 196.000 mil. lei.

Schemele de ajutor de stat gestionate de FNGCIMM au devenit cele mai de succes programe naționale de finanțare a companiilor din istoria capitalistă a României, fiind remarcate și la nivel european:

– FNGCIMM s-a clasat pe primul loc, în rândul organizațiilor membre AECM, în ceea ce privește creșterile absolute la volumele de garanţii. (sursa AECM Statistical yearbook 2022);

– FNGCIMM a ocupat locul 1 la creşterea înregistrată în 2023 comparativ cu anul anterior, pentru garanţii acordate în sectorul agro şi domeniile conexe. (sursa AECM Statistical yearbook 2023).

– România a ocupat locul 1 ca procentaj de garanţii din Produsul Intern Brut, cu 2,50% (idem).

Programul IMM Invest a reprezentat un instrument esențial în sprijinirea companiilor românești în perioada 2020-2024, fiind derulat într-un context economic marcat de crize și incertitudini. Programul a demonstrat o eficiență remarcabilă în facilitarea accesului la finanțare, generând o creștere semnificativă a finanțării companiilor, volumul total de garanții de stat acordate în perioada 2020-2024 atingând 64 miliarde de lei, ce au susținut finanțări de 74 miliarde de lei. Creșterea valorii finanțate a fost istorică, acest volum reprezentând o creștere de 150% comparativ cu soldul creditelor acordate de tot sistemul bancar în perioada 2005-2019. Studiul de impact realizat după implementarea IMM Invest, a arătat că finanțările acordate cu garanțiile de stat gestionate de FNGCIMM, au contribuit și la reducerea discrepanțelor economice între regiuni, obiectiv economic și social major al strategiei naționale de dezvoltare teritorială.

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 10.02.2025-21.02.2025

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 10.02.2025-21.02.2025 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 10.02.2025-21.02.2025,  pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 29.01.2025-04.02.2025

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 29.01.2025-04.02.2025 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 29.01.2025-04.02.2025

● Hotărâre nr. 801 privind împuternicirea experţilor contabili să asiste/reprezinte beneficiarii/ clienţii la oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale (M.O. nr. 83/30.01.2025)
 
● Ordin nr. 20 emis de M.A.D.R. pentru aprobarea Normelor privind modul de accesare a sprijinului financiar din cadrul Planului strategic PAC 2023 – 2027, de către organizaţiile de producători şi alte forme asociative din sectorul fructelor şi legumelor (M.O. nr. 90/31.01.2025)
 
● Ordonanța nr. 3 pentru modificarea şi completarea art. 462 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal (M.O. nr. 92/31.01.2025)
 
● Ordonanța nr. 5 pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul transportului rutier (M.O. nr. 93/31.01.2025)
 
● Ordonanța nr. 4 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 7/2012 privind implementarea sistemelor de transport inteligente în domeniul transportului rutier şi pentru realizarea interfeţelor cu alte moduri de transport (M.O. nr. 94/31.01.2025)
 
● Ordonanța nr. 9 pentru modificarea Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale (M.O. nr. 94/31.01.2025)
 
● Ordonanța nr. 10 pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 95/01.02.2025)
 
● Hotărâre nr. 27 pentru modificarea şi completarea Metodologiei privind prevenirea şi combaterea hărţuirii pe criteriul de sex, precum şi a hărţuirii morale la locul de muncă, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 970/2023 (M.O. nr. 97/03.02.2025)
 
 Ordin nr. 141 emis de M.I.P.E.  pentru modificarea schemei de ajutor de minimis “Sprijin pentru înfiinţarea de întreprinderi sociale în mediul rural”, aferentă Programului Incluziune şi demnitate socială, prioritate: P03. Protejarea dreptului la demnitate socială, obiectiv specific: ESO4.1. Îmbunătăţirea accesului la piaţa muncii şi măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanţiei pentru tineret, pentru şomerii de lungă durată şi grupurile defavorizate de pe piaţa muncii şi pentru persoanele inactive, precum şi prin promovarea desfăşurării de activităţi independente şi a economiei sociale (FSE+), acţiunea 3.2, aprobată prin Ordinul ministrului investiţiilor şi proiectelor europene nr. 5.700/2023 (M.O. nr. 101/04.02.2025)
 
● Ordin nr. 142 emis de M.I.P.E. pentru modificarea schemei de ajutor de minimis “Sprijin pentru înfiinţarea de întreprinderi sociale în mediul urban”, aferentă Programului Educaţie şi Ocupare, prioritate: 4. Antreprenoriat şi economie socială, obiectiv specific: ESO4.1. Îmbunătăţirea accesului la piaţa muncii şi măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanţiei pentru tineret, pentru şomerii de lungă durată şi grupurile defavorizate de pe piaţa muncii şi pentru persoanele inactive, precum şi prin promovarea desfăşurării de activităţi independente şi a economiei sociale (FSE+), măsura 4.a.2, aprobată prin Ordinul ministrului investiţiilor şi proiectelor europene nr. 5.702/2023 (M.O. nr. 101/04.02.2025)
 
 Ordin nr. 104 emis de M.I.P.E. privind aprobarea măsurii de sprijin prin acordarea unor ajutoare de minimis pentru IMM-uri sub formă de garanţie neplafonată de portofoliu din cadrul Programului operaţional regional, axa prioritară 15 “Iniţiativa pentru IMM-uri”, prioritatea de investiţii 15.1 “Sprijinirea capacităţii IMM-urilor de a creşte pe pieţele regionale, naţionale şi internaţionale şi de a se angaja în procesele de inovare”(M.O. nr. 102/04.02.2025).

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

EMSETECH 2025

EMSETECH 2025 1431 825
EMSETECH 2025,  Târgul Internațional de Electronică, Mobilitate, Software, Energie și Tehnologie este un eveniment tehnologic de vârf ce va avea loc la Brașov  în data de 8 Mai a.c .

Atât participarea fizică (la locația Expo) cât și cea virtuală (online) sunt disponibile pentru expo, prezentări și întâlniri B2B.

Vă recomandăm serviciul B2B Meetings, deoarece această opțiune vă oferă posibilitatea de a trimite invitații pentru întâlniri și de a planifica întâlniri cu alți participanți folosind Planificatorul de întâlniri online.

Întâlnirile vor avea loc lalocul desfășurării dacă ambele părți sunt la  locație sau prin videoconferință (folosind Zoom sau un alt software de aplicație la alegere) dacă una sau ambele părți participă virtual (online). În perioada de planificare a întâlnirilor online, vă rugăm să verificați la fiecare 2-3 zile ce companii s-au înregistrat și să trimiteți invitații la întâlniri celor care sunt interesante pentru compania dumneavoastră.
După înregistrare, se recomandă  folosirea aplicației online Invită la Eveniment, disponibilă în contul  fiecăruia pentru a invita furnizorii și cumpărătorii de producție și tehnologie la eveniment.

Se vor prezenta cele mai recente tendințe, produse și servicii noi în următoarele domenii:Fabricare aditivă, imprimare 3D
• Tehnologia de automatizare și senzori
• Cabluri și cablaje
• Cloud Computing și infrastructură
• Aer comprimat și vid
• Platforme digitale
• Tehnologia Drive
• Mobilitate electronică și infrastructură de încărcare
• Electronice
• Sisteme încorporate
• Soluții pentru eficiență energetică și energie
• Inginerie și software de birou
• Putere fluidă
• Hidrogen și Pile de Combustie
• Internet industrial
• Mașini și echipamente industriale
• Servicii industriale
• Consultanta IT
• Securitate IT/OT
• Design ușor
• Tehnologia liniară
• Automatizare logistică
• Manipularea și asamblarea materialelor
• Materiale si componente – Sticla
• Materiale și componente – Metal
• Materiale și componente – Plastic, Cauciuc, Compozite
• Materiale si componente – Textile
• Materiale si componente – Lemn, Carton, Hartie
• Echipamente de monitorizare, inspectie si control
• Materiale și soluții de ambalare
• Tehnologia vopsirii și vopsirii
• Procese și soluții de reciclare a deșeurilor
• Automatizarea proceselor
• Cercetare & Dezvoltare
• Robotică
• Materiale de etanșare, adezivi și echipamente de etanșare
• Servicii de pornire
• Tehnologii și soluții de stocare
• Scule, Matrite, Modele, Prototipuri
• Tehnologii și soluții de transport
• Tehnologia vehiculelor și mobilitate avansată
• Tehnologie wireless și 5G

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

SRI LANKA

Compania srilankeză Continental Tea Pvt Ltd și-a manifestat interesul de a iniția colaborari comerciale cu parteneri români, de a participa la târguri, evenimente B2B sau alte acțiuni de profil organizate de autoritățile din țara noastră.

Urmare demersurilor efectuate de Ambasada României la Colombo, din surse publice, rezultă că firma:

Desfășoară parteneriate de afaceri (export) cu Taiwan și China;
Are o unitate de producție în Taiwan;
Principalul centru de operațiuni este situat la Ja-Ela, în nordul regiunii capitalei Colombo;
Compania are certificări standard, precum ISO, HALAL, FSSC 22000
Este membru al Sri Lanka Export Development Board

Directorul general al companiei este domnule Asitha Silva, e-mail: adra1@continentaltea.lk

Cei interesați pot contacta direct: Dna Mihaela Rutjens
Însărcinat cu afaceri a.i. EMBASSY OF ROMANIA in SRI LANKA and the MALDIVES
25/1, Horton Place, Colombo 07
Phone: +94 11 2673331 Fax: +94 11 2673332
Email: colombo@mae.ro
Consular Section: colombo.consul@mae.ro
Website: http://colombo.mae.ro

Material primit prin amabilitatea domnului Răzvan Dumitrescu
Consilier superior
Agenția Română pentru Investiții și Comerț Exterior
Departamentul de Comerț Exterior
tel: +40-727-796775
e-mail: razvan.dumitrescu@dce.gov.ro

Lansare proiect: „În pas cu schimbările de pe piața muncii” SMIS 301126

Lansare proiect: „În pas cu schimbările de pe piața muncii” SMIS 301126 1477 905


CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV, în parteneriat cu CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE PRAHOVA implementează, în perioada 01 noiembrie 2024 – 31 octombrie 2027 proiectul ”În pas cu schimbările de pe piața muncii”, cod SMIS 301126, în valoare totală de 4.940.413,00 lei (4.199.351,05 lei valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR/FSE+/FC/FTJ  și 741.061,95 lei valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național), finanțare asigurată prin Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Educație și Ocupare 2021-2027.

Obiectivul general al proiectului constă în promovarea și implementarea unor măsuri active de învățare pentru angajați cu scopul de a-i pregăti pentru schimbările și cerințele noi de pe piața muncii.

Rezultate propuse:

  • Un număr total de 602 persoane ce vor fi implicate în activitățile proiectului din care minim 482 participanți finalizează formarea cu certificat / care au participat la instruiri și 73 persoane care dobândesc o calificare la încetarea calității de participant.

Grupul țintă al proiectului este format din:

  • Persoane cu vârsta cuprinsă între 18 si 65 ani, care dețin calitatea de angajați cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parțial), inclusiv persoane care ocupă poziții de management, ce provin din întreprinderi publice și private din regiunile mai putin dezvoltate ale țării (Centru, Sud Vest Oltenia, Sud Muntenia, Sud Est și Nord Est).

 Activitățile  proiectului:

  • Înscriere și monitorizare a grupului țintă în proiect;
  • Participarea la sesiuni de informare și consiliere profesională individuale și de grup, seminarii de dezvoltare personală;
  • Participarea la cursuri de calificare și cursuri FPC neautorizate;
  • Organizarea de workshop-uri și seminarii precum și dezvoltarea parteneriatelor cu organizații.

Contact:
Camera de Comerț și Industrie Brașov
Strada Mihail Kogălniceanu 18-20, Brașov 500173,județ Brașov, Tel: 0268547084;
E-mail: ccibv@ccibv.ro

Camera De Comerț Și Industrie Prahova
Strada Cuza Vodă 8, Ploiești 100002,județ Prahova,  Tel: 0244 516 666
E-mail: office@cciph.ro