Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 20.01.2025-31.01.2025

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 20.01.2025-31.01.2025 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 20.01.2025-31.01.2025,  pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 03.01.2025-14.01.2025

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 03.01.2025-14.01.2025 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 03.01.2025-14.01.2025

● Ordin nr. 539 emis de M.A.D.R. pentru modificarea art. 13 alin. (4) din Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 106/2024 privind modalitatea de implementare, îndeplinirea criteriilor de eligibilitate, a condiţiilor şi altor cerinţe specifice, inclusiv tipurile de documente justificative pentru intervenţiile aferente sectoarelor vegetal şi zootehnic prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. a) şi b) din Hotărârea Guvernului nr. 1.571/2022 privind stabilirea cadrului general de implementare a intervenţiilor aferente sectoarelor vegetal şi zootehnic din cadrul Planului strategic PAC 2023 – 2027, finanţate din Fondul european de garantare agricolă şi de la bugetul de stat, începând cu anul 2024 (M.O. nr. 1/03.01.2025)
 
● Ordin nr. 6.328/2.192 emis de M.S./C.N.A.S. privind modificarea anexelor nr. 1 și 2 la Ordinul ministrului sănătății și al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 564/499/2021 pentru aprobarea protocoalelor terapeutice privind prescrierea medicamentelor aferente denumirilor comune internaționale prevăzute în Lista cuprinzând denumirile comune internaționale corespunzătoare medicamentelor de care beneficiază asigurații, cu sau fără contribuție personală, pe bază de prescripție medicală, în sistemul de asigurări sociale de sănătate, precum și denumirile comune internaționale corespunzătoare medicamentelor care se acordă în cadrul programelor naționale de sănătate, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 720/2008, și a normelor metodologice privind implementarea acestora (M.O. nr. 1/03.01.2025)
 
 Lege nr. 331 privind Codul silvic (M.O. nr. 7/09.01.2025)
 
● Ordin nr. 94 emis de A.N.R.E. pentru completarea Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 90/2015 privind aprobarea contractelor – cadru pentru serviciul de distribuţie a energiei electrice (M.O. nr. 10/09.01.2025)
 
● Ordin nr. 3694/375 emis de A.N.A.P./C.N.S.P. privind revizuirea ratei de actualizare ce va fi utilizată la atribuirea contractelor de achiziţie publică în anul 2025 (M.O. nr. 10/09.01.2025)
 
● Ordin nr. 6695 emis de M.F. privind aprobarea ghidurilor şi metodologiilor pentru pregătirea proiectelor de parteneriat public – privat (M.O. nr. 15/10.01.2025)
 
● Anexele nr. 1-7 la Ordinul ministrului finanțelor nr. 6.695/2024 privind aprobarea ghidurilor și metodologiilor pentru pregătirea proiectelor de parteneriat public-privat (M.O. nr. 15bis/10.01.2025)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Delegație Agricolă și Academică din România și Moldova în SUA

Delegație Agricolă și Academică din România și Moldova în SUA 1477 1182


U.S. Embassy – Commercial Service Bucharest,  organizează în perioada 8 – 16 februarie 2025 o delegație agricolă și academică din România și Moldova în SUA.

Curs Brokeraj de afaceri 11-14 februarie 2025

Curs Brokeraj de afaceri 11-14 februarie 2025 2021 1501


Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) și TradeX – Transfer Afaceri organizează, online pe platforma ZOOM,  în perioada 11 – 14 februarie 2025, cursul ”Brokeraj de afaceri” .

Cursul organizat de către CCIR în parteneriat cu TradeX și este oferit în exclusivitate în România, module le fiind adaptate dupa și acreditate de către International Business Brokers Association (https://www.ibba.org/). TradeX creeaza o noua nișă pe piața de business din România – prin diversificarea strategiilor de ieșire actuale (insolvență si faliment), bazata pe parteneriate puternice cu organizații vest-europene, specializate în realizarea transferurilor de afaceri.

Cursanții vor dobândi noi abilități și beneficii pe zone precum: 

  • specializarea cursanților în vânzarea, cumpărarea și transferul de afaceri;
  • analizarea unei afaceri de către un investitor;
  • pregătirea unei afaceri pentru vânzare, cu un preț corect;
  • promovarea afacerii în mod eficient, folosind tehnicile și canalele potrivite;
  • pașii legali pentru a vinde sau cumpăra o afacere;
  • acces la instrumente digitale pentru promovarea și evaluarea afacerilor;
  • acces la o comunitate europeană și globală de experți și antreprenori activi în domeniul brokerajului de afaceri.

Acest curs este potrivit pentru orice antreprenor/CEO/CFO care dorește să își consolideze cunoștințele de afaceri, mai cu seama celor care doresc sa profite de oportunitatea pe care intermedierea vânzarilor și cumpărărilor de afaceri o reprezintă în acest moment pe piața din România.
Cursul propus aduce plusvaloare companiilor care doresc să acceadă spre grupuri internaționale de afaceri sau care doresc să aprofundeze modalitățile de dezvoltare a propriei afaceri, prin vânzarea acesteia sau cumpărarea unei alte afaceri.

Cursul va fi susținut de către experți în domeniu și este coordonat de către Dan Crivăț, fondator și CEO TradeX – Transfer Afaceri, membru al International Business Brokers Association, având o experiență de afaceri relevantă de peste 25 de ani, atât în România, cât și în Statele Unite ale Americii.

Condiții de acces la curs:  Absolvirea cursului depinde de promovarea examenelor aferente fiecărui modul în parte. Diploma obținută este eliberată sub egida International Business Brokers Association, fiind astfel recunoscută în comunitățile de afaceri din Europa și America.

Tariful de participare la curs este de 1190 lei + TV A, iar cei ce se înscriu până la data de 3 februarie 2025, beneficiază de o reducere de 10%.

Înscrierea se face prin e-mail la una dintre adresele: cristina.ionescu@ccir.ro sau  luiza.chiriac@ccir.ro până în data de 10 februarie 2025,  prin completarea formularului de participare de mai jos.

Loc și perioadă de desfășurare: 11 – 14 februarie 2025,  orele 9.00-16.00, online, prin platforma ZOOM.

Seminar on-line Doing Business in Hungary

Seminar on-line Doing Business in Hungary 1477 1182


Biroul de Promovare Comericală și Economică Budapesta, organizează la data de 30 ianuarie a.c. ora 16:00 (ora României) seminarul on-line ,, Doing Business in Hungary”.

Seminarul este adresat companiilor românești interesate să afle despre sistemul fiscal din Ungaria, cum pot să acceseze piața ungară, cum pot să înceapă o afacere sau să își deschidă o companie în Ungaria.

Evenimentul este organizat în parteneriat cu compania Visegrad Legal, unde fondatorul acesteia va susține o prezentare și va răspunde la întrebări.

Program:
16:00-16:05  Cuvânt deschidere,  ES Gabriel Șopandă, Ambasadorul României în Ungaria
16:05-16:10  Cuvânt introductiv,  Horia Mintaș, ministru consilier  BPCE Budapesta
16:10-16:35  Prezentare Doing Business in Hungary,  Adam Illes, partener Visegrad Legal
16:35-18:00  Sesiune  Q&A

Limba de lucru:  ENGLEZĂ  

Înscrierile se fac până pe data de 29 ianuarie 2025, pe adresa budapesta.economic@mae.ro ,  cu numele companiei/profil activiatate, adresa de e-mail si persoana de contact.

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

POLONIA

Propunere de cooperare Terg SA (proprietar al retailer-ului Media Expert) dorește să identifice producători/exportatori români de biciclete și piese OEM (Original Equipment Manufacturer), pentru a le importa în Polonia.

Numele firmei Terg SA ( proprietar al retailer-ului Media Expert )
Adresa ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów, Poland
Mobil + 48 600 33 33 66
E-mail marcin.bolbot@me.pl
Adresă site https://terg.pl și https://www.mediaexpert.pl

Persoana de contact/Department Mr. Marcin Bołbot, representant Terg SA (owner of Media Expert)
Produs (denumire tehnico-comercială) Biciclete și piese pentru acestea
Bonitate și experiență Poate fi verificată prin Central Registration and Information on Business din cadrul Ministry of Economic Development and Technology – Poland
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx

Relații suplimentare și sprijin BPCE Ștefan POROJAN, ministru consilier
Biroul de Promovare Comercial-Economică Varșovia
Ambasada României din Republica Polonă
Adresa: Ul. Fr.Chopina 10, 00-559 Warszawa
Tel: +48 22 628 3000
Mobil: +48 538 397 384
E-mail: varsovia.economic@mae.ro sau
stefan.porojan@dce.gov.ro
Website: http://varsovia.mae.ro

Material primit prin amabilitatea domnului  Ştefan POROJAN
Ministru consilier
Biroul de Promovare Comercial-Economică
Ambasada României în Republica Polonă

Solicitare pentru un sprijin financiar, sub formă de sponsorizare

Solicitare pentru un sprijin financiar, sub formă de sponsorizare 1184 888
Camera de Comerț și Industrie Brașov susține tinerii absolvenți în continuarea studiilor!

Bârliga Mlădița, absolventă a Colegiului Național Andrei Șaguna, promoția 2024,  a fost acceptată pe 29 noiembrie anul curent la una dintre universitățile din top 3 din Coreea de Sud, respectiv Korea University.

Taxele de școlarizare (aprox. 7.000 EUR/an) reprezintă un efort financiar care depășește posibilitățile familiei, motiv pentru care s-a făcut un apel  la sprijinul Asociației „Șaguniști pentru șaguniști” pentru a colecta orice ajutor financiar  posibil.

Ajutorul financiar se poate concretiza printr-un sprijin financiar, sub formă de sponsorizare, conform legislației din România (Legea 32 din 1994 actualizată) către Asociația „Șaguniști pentru șaguniști”

Contact: Mona Bârligă
e-mail: monabarliga@yahoo.com

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 11.12.2024-18.12.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 11.12.2024-18.12.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 11.12.2024-18.12.2024

● Ordin nr. 1091/207 emis de M.T.I./M.A.I. pentru aprobarea Procedurii privind aplicarea măsurii de suspendare a dreptului de utilizare a unui autovehicul prin reţinerea plăcuţelor cu numărul de înmatriculare şi a certificatului de înmatriculare, precum şi a Procedurii privind modalitatea concretă prin care contravenientul face dovada îndeplinirii condiţiilor legale pentru continuarea transportului/deplasării şi condiţiile necesare care trebuie îndeplinite pentru încetarea măsurii de imobilizare (M.O. nr. 1256/13.12.2024)
 
● Ordin nr. 3.241/2.476 emis de M.M.S.S./I.N.S. pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 1.832/856/2011 privind aprobarea Clasificării ocupaţiilor din România – nivel de ocupaţie (şase caractere) (M.O. nr. 1257/13.12.2024)
 
● Ordin nr. 224 emis de M.A.I. pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei fonduri externe nerambursabile (M.O. nr. 1258/13.12.2024)
 
● Ordin nr. 5962 emis de M.S. privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 2.494/2023 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman valabile în România care pot fi utilizate/comercializate exclusiv de farmaciile comunitare/oficinele locale de distribuţie/farmaciile cu circuit închis şi drogheriile care nu se află în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti sau/şi cu Ministerul Sănătăţii, cuprinse în Catalogul public (M.O. nr. 1268/17.12.2024)
 
● Legea nr. 313 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 78/2024 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum şi pentru reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare (M.O. nr. 1270/17.12.2024)
 
● Ordin nr. 6688 emis de M.F. pentru aprobarea Normelor metodologice privind încheierea exercițiului bugetar al anului 2024 (M.O. nr. 1280/18.12.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 23.12.2024-10.01.2025

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 23.12.2024-10.01.2025 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 23.12.2024-10.01.2025  pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei

NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024

Țara: Muntenegru
Tip: Oferta
Descriere:

Compania, un producator de vinuri și băuturi spirtoase de înalta calitate din Sud-Estul Europei, se mândrește cu peste 60 de ani de experiență și peste 2.300 de hectare de podgorii. Renumita pentru vinurile și băuturile spirtoase premiate, compania exportă în peste 40 de țări. Portofoliul său include vinuri premium roșii, albe, roze și băuturi spirtoase. Frima caută parteneri cu conexiuni in domeniul HoReCa, in vederea promovarii și distribuirii produselor, oferind o calitate superioară și autenticitate susținută de terroir-ul din Muntenegru.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută parteneriate pe termen lung cu distribuitori, agenți și importatori din industria viticolă și alimentară. Partenerii ideali ar trebui să aibă o prezență puternică pe piețele lor locale și rețele bine stabilite în sectorul HoReCa (Hotel, Restaurant și Cafenea). Compania este interesată în special de colaboratorii care prețuiesc calitatea, sustenabilitatea și au experiență dovedită în promovarea și vânzarea vinurilor premium sau organice.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Țara: Malta
Tip: Ofertă
Descriere:

Compania Malteză a dezvoltat o soluție pentru monitorizarea prezenței si timpului de lucru ale angajațiilor, bazată pe cloud, susținută de Microsoft Azure. Software-ul este disponibil prin web și mobil, și oferă instrumente eficiente si de incredere pentru managementul resurselor umane, urmărirea timpului efectiv de lucru, programul angajaților și gestionarea absențelor, adaptate pentru a răspunde nevoilor organizaționale moderne. Platforma se integrează perfect cu o gamă de hardware biometric furnizat de compania malteză, inclusiv recunoașterea facială, scanarea amprentelor digitale, carduri RFID și recunoașterea mâinilor.

Angajații pot intra în cloud folosind dispozitive fizice, online sau pirn aplicația mobilă, care oferă urmărire GPS încorporată, pentru o prezență precisă de la distanță. Platforma permite, de asemenea, angajaților să își creeze cererea de concediu, atât prin web, cât și prin aplicația de telefon. Pe de altă parte,conducerea poate urmări și aproba prezența și absențele, în timp ce își poate gestiona forța de muncă prin atribuirea de ture de lucru pentru fiecare angajat în parte. Acest software include și raportare și analize pentru urmărirea fără efort a datelor.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerul ideal este un distribuitor/agent cu sediul în Regatul Unit sau Europa de Est, care are acces la entități mari din sectoarele corporative, administrative, construcții, producție, educație, transport și logistică, servicii financiare, guvern, ospitalitate, turism și sănătate.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Țara: Italia
Tip: Ofertă
Descriere:

Compania este stabilită într-o locație din Italia, cunoscută fiind cel mai mare producător național de dopuri de plută. Start-upul reciclează pluta produsă, producând materiale de nouă generație pornind de la rezidurile produse de activitătile care prelucreaza pluta pentru sectorul high-end de modă și design interior.

Produsul reprezinta un material cu o suprafață de acoperire flexibilă, realizată din pulbere de plută reciclată și polimeri bio, tehnologia de producere permitând utilizarea sa în diverse sectoare (ex. mobilă, auto, nautică). Materialul are o viata mai indelungata de utilizare și este rezultat al unor procese circulare de productie, rezultând un produs cu o formulă vegană, menită sa protejeze mediul inconjurator, producția sa generând mai puțin CO2 decât producția altor materiale de pe piață. Produsul este un înlocuitor pe bază de plută al pieilor sintetice și de animale.

Tipul și rolul partenerului:

Start-up-ul dorește creșterea portofoliului de clienți din Italia și din intreaga Europa (în special Franța, Spania, Germania, Austria și țările baltice), precum și din SUA (în special Florida, California, New York)

Compania din Italia doreste sa se adreseze producătorilor de materiale textile, fabricilor de piele sintetică și materiale tehnice. De asemenea, sunt deschiși să colaboreze în cercetare și dezvoltare pentru a dezvolta soluții pentru posibile noi întrebuintări ale materialelor lor, prin urmare, sunt deschiși pentru: personalizarea produselor, testarea producțiilor AD HOC și identificarea de noi întrebuințări ale materialului.

Tip de parteneriat: Contract commercial, Contract de externalizare.

Țara: Polonia
Tip: Oferta
Descriere:

O companie din Polonia, înființată în anii 80, cu o experiență vastă în domeniul componentelor industriale, și furnizor de top al acestora, a dobândit recunoașterea pentru produsele sale de înaltă calitate și dezvoltarea de soluții tehnologice inovatoare, câștigând astfel încrederea clienților atât pe piețele interne, cât și pe cele internaționale.

Compania investește continuu în progrese tehnologice și sisteme de management al calității. Aceste eforturi i-au permis să răspundă cerințelor pieței și să mențină parteneriate puternice în Europa și Asia. Angajamentul său față de inovație și durabilitate și-a consolidat poziția de partener de încredere pentru industrii precum automatizarea, producția și mașinile grele.

Portofoliu de produse:

– Cilindri pneumatici (D12 – D320): Conform standardelor ISO, disponibili în modele compacte, rotative și personalizate.
– Supape de distribuție: acționate electromagnetic, manual și pneumatic, potrivite pentru medii multiple.
– Unități de preparare a aerului: filtre, regulatoare, lubrifiatoare și separatoare de cicloni pentru sisteme de aer optimizate.
– Echipamente pneumatice: gamă largă de fitinguri, conectori și calibre pentru diverse nevoi industriale.
– Cilindri pneumatici speciali: adaptați cerințelor specifice, inclusiv soluții rezistente la substanțe chimice dure.
– Componente hidraulice: inclusiv cilindri hidraulici standard și special, supape și fitinguri.
– Echipamente certificate ATEX: Proiectate pentru operațiuni în medii explozive.

Compania caută parteneriate în baza unor contracte comerciale, cu scopul de a-și extinde prezența globală, prin colaborarea cu parteneri de încredere care pot reprezenta și promova produsele sale pe noi piețe.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută parteneri cu experiență pe piața de componente industriale, în special pe cei familiarizați cu sistemele pneumatice și hidraulice. Partenerii ideali includ distribuitori, agenți și companii interesate de colaborare. Rolul partenerului implică prezentarea produselor companiei potentialilor cumparatori interesati, facilitarea pătrunderii pe piață și sprijinirea creșterii vânzărilor.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Țara: Grecia
Tip: Oferta
Descriere:

Din 1960, compania s-a specializat în furnizarea de soluții de ambalare inovatoare și de încredere pentru industria alimentară și alte sectoare (produse chimice, detergenți de curățare, cărți, edituri, parfumuri etc.). Aceasta oferă soluții cuprinzătoare adaptate nevoilor clienților, inclusiv o gamă largă de mașini de ambalare, cântărire, sisteme de codare și etichetare, materiale de ambalare și consumabile. De asemenea, compania colaborează și reprezintă producatori de încredere specializați în producția de utilaje și materiale de ambalare din întreaga lume. Prin aceste parteneriate, își extind continuu gama de produse și își îmbogățesc expertiza tehnică, permițându-le să ofere soluții competitive și inovatoare companiilor de producție și procesare din Grecia. Compania se remarcă prin suportul post-vânzare, oferind piese de schimb, întreținere, reparații, soluții personalizate pentru a asigura buna funcționare a echipamentelor sale.

Compania greacă exportă în prezent în peste 16 țări și caută în mod activ oportunități de extindere pe noi piețe. Oferă un portofoliu cuprinzător de utilaje, concepute în principal pentru industria alimentară, incluzând: mașini de ambalare primară (orizontală: flow-pack și verticală), vid, termoformare, etanșare tăvi, cântărire, doy-pack, umplere, imprimare și etichetare, detectoare de metal, mașini de strângere, mașini de clips și răsucire, dispozitive de etanșare prin inducție, mașini de etichetat manșoane, precum și o varietate de dispozitive auxiliare utilaje (conveioare, sisteme de alimentare, mese rotative de colectare etc.). Sunt disponibile, de asemenea, consumabile de ambalare, cum ar fi pungi pentru alimente, benzi de agrafă, răsuciri, folii și benzi din polipropilenă (PP)/poliolefină (Pof)/ și polietilenă (PE).

În cele din urmă, compania elenă caută acum noi parteneri comerciali internaționali de orice dimensiune, cu experiență în mașini industriale și de ambalare, în special cei cu rețele stabilite în sectoarele de producție și procesare a alimentelor. Tipul de colaborare dorit este un acord comercial, care urmărește extinderea pieței și stimularea creșterii reciproce a cifrei de afaceri.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută parteneri străini, pentru încheierea de acorduri comerciale în diverse sectoare, inclusiv cel alimentar și de producție de băuturi, de produse farmaceutice, chimice, detergenți, îngrășăminte, materiale de construcție și alte industrii conexe, mai ales în Europa Centrală , dar și Albania, Bulgaria, Muntenegru și Macedonia de Nord, Balcani, Cipru.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Tară: Grecia
Tip: Cerere
Descriere:

Compania Grizo & Prasino a fost înființată în 2018 în Komotini. Aceasta este o unitate specializată în cultivarea și prelucrarea plantelor organice. Compania oferă o gamă largă de amestecuri de plante de înaltă calitate, iar produsele pot fi livrate cu etichetă și ambalaje personalizate. Compania comercilizează o multitudine de produse cum ar fi: ceai de plante cu zero calorii si siropuri pe bază de plante, pentru sifon și cocktailuri. Compania isi dedică activitatea producerii de ierburi organice, benefice și delicioase. Ierburile grecești sunt bine cunoscute ca fiind cea mai bună alegere, în ceea ce privește gustul, aroma și valoarea nutritivă, precum și pentru aromele și proprietățile lor terapeutice inepuizabile. Firma dorește să producă în mod durabil, să îngrijească, să protejeze și să aibă încredere în natură. Ei se angajează de asemenea, să răspândească bunele practici în cultivare, recoltare, sortare și ambalare pentru a face din calitatea înaltă o normă, o conștiință și, în cele din urmă, o cerință. Scopul companiei este de a oferi experiențe holistice bazate pe utilizarea plantelor, experiențe care îi vor inspira pe alții să-și găsească timp pentru ei înșiși, într-un mod de viață pozitiv si mai sănătos.

Firma are nevoie, pentru inceput, de 15 kg de capsuni bio, deshidratate sau liofilizate, felii, fulgi, sau bucati, insoțite de certificate de cultivare organică. Sunt deschiși să creeze colaborări pentru cantități suplimentare, precum și pentru achiziționarea de alte tipuri de bioproduse, fie pentru import, fie pentru export.

Tipul și rolul partenerului:
Compania caută furnizori de căpșuni bio, certificate organic, deshidratate sau liofilizate, felii, fulgi sau bucăți, pentru a coopera în cadrul unui contract de furnizare.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

Țara: Sudeia
Tip: Cerere
Descriere:

Platforma europeană B2B este concepută pentru a conecta producătorii și cumpărătorii din industria mobilei. Construită având în vedere durabilitatea și comerțul transfrontalier, platforma susține necesitatea existenței unei piețe unificate, eficiente și transparente pentru întreprinderile europene. Funcționând în conformitate cu principiile agendei pentru piața unică a Uniunii Europene, accentul se pune exclusiv pe susținerea producătorilor din UE, oferindu-le instrumente pentru a-și extinde acoperirea pe piață, promovând în același timp practici conștiente de mediu.

Cerere:
Platoforma este concepută pentru producătorii de mobilier și produse conexe. Aceasta caută articole de mobilier de înaltă calitate, durabile pentru diverse aplicații, de la casă și spații de locuit până la medii comerciale și publice, cum ar fi birouri, hoteluri, restaurante și spații publice. Scopul acesteia este de a întocmi un catalog divers de producători care să poată satisface cerințele cumpărătorilor moderni B2B din Europa.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerul ideal pentru Platforma B2B este o entitate care activeză in industria mobilei, în special producătorii și furnizorii care operează în Uniunea Europeană. Platforma caută parteneriate cu companii aliniate cu viziunea de a oferi soluții de mobilier durabile și de înaltă calitate pentru o varietate de aplicații, inclusiv spații rezidențiale, comerciale și publice.

Tip de parteneriat: Contract comercial.

Țara: Chile
Tip: Cerere
Descriere:

Compania din Chile are peste 4 ani de experiență în fabricarea și comercializarea produselor agricole naturale pentru îmbunătățirea calității pământului, apei și aerului, precum și soluții energetice durabile pentru Chile și pentru întreaga Planetă. Produsul Companiei este certificat ca unul dintre cele mai bune îngrășăminte naturale și organice pentru PH neutru optim, conținut ridicat de azot, echilibru perfect intre fosfor și potasiu, umiditate și nivel de substanță uscată în interval precis, conținut ridicat de materie organică și o soluție ideală privind continutul de carbon.

Compania poate răspunde cerințelor specifice fiecărui client, garantând calitatea absolută a produselor sale.

Firma din Chile oferă soluții pentru fabricarea de substraturi personalizate cu parametri specifici de materie organică, conform solicitărilor si nevoilor clienților.

Tipul și rolul partenerului:
Compania încearcă să-și extindă activitatea, cautând parteneri în domeniul comercializării produselor organice. Partenerii companiei trebuie să aibă o experiență în sectorul produselor organice, și ar trebuie să creeze și să gestioneze relațiile cu clienții și să aibă abilități excelente de negociere.

Tip de parteneriat: Contract comercial, Contract de externalizare

Țara: Polonia
Tip: Cerere
Descriere:

Această companie poloneză este situată în centrul țării și este specializată în producția și comerțul cu ridicata a legumelor și mâncărurilor. Oferta sa include legume și fructe, salată și ierburi hidroponice, amestecuri pentru salate și mese gata preparate, cum ar fi supe și cutii de prânz.

Compania intenționează să se extindă la nivel internațional. Are o experiență în contacte de afaceri transfrontaliere cu parteneri din Estonia, Finlanda, Ungaria, Letonia, Lituania, România și Spania.

În prezent, caută producători de rucola din țările din sud-estul Europei, pentru propriile sale nevoi. Aceasta are în vedere cooperarea bazată pe acorduri cu furnizorii.

Tipul și rolul partenerului:
Compania poloneză este interesată de cooperarea cu producătorii de rucola din țările din sud-estul Europei. Este interesată de semnarea de contracte de furnizare.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

Țara: Grecia
Tip: Cerere
Descriere:

O afacere de familie din Grecia cu experiență îndelungată în producția produselor din ulei de măsline (bio și convențional) cu valoare nutritivă și calitate ridicată, caută producători de alte tipuri de ulei de gătit (ulei de floarea soarelui/ulei de semințe sau alte tipuri de ulei de gătit) din Europa. Mai precis, compania caută ulei de gătit, vândut în recipiente/cutii metalice de 20 lt. Aria geografica de interes vizează companiile din Ucraina, dar este deschisă și colaborării cu producători din alte țări.

Compania furnizează  produsele sale către supermarketuri, magazine de delicatese, restaurante și hoteluri din Grecia și își exportă deja produsele în diferite țări din întreaga lume, în baza unui acord comercial sau de furnizor.

Povestea acestei afaceri de familie grecești începe cu mulți ani în urmă, când strămoșii proprietarilor companiei cultivau plantații de măslini în Messinia (Kalamata). Experiența în producția de ulei de măsline extravirgin și măsline de masă a fost moștenită din generație în generație. Întregul proces de producție (recoltare, cultivare, standardizare) are ca rezultat un ulei de măsline extravirgin cu aciditate scăzută și bogat în polifenoli. În plus, compania oferă o gamă largă de măsline de masă (convenționale și organice), produse din oțet balsamic (creme și perle) și miere.

Compania deține toate certificările relevante pentru produse și procese: ISO 9001 : 2008, ISO 22000 : 2005, BRC, FSSC, BIO HELLAS, AGROCERT, KOSHER, conformitate cu standardele europene HACCP și ISO, precum și certificarea IPO pentru numele mărcii.

Opțiunile de produse pentru HORECA există cu două tipuri de ambalaje de lux din lemn, de culoare natur sau cu un strat alb de lac mat aplicat. Ambalajul este realizat la comandă și se poate realiza și eticheta privată a clientului. Etichetele produselor sunt disponibile în engleză, franceză și germană.

Tipul și rolul partenerului:

  • Furnizor de ulei de floarea soarelui/ulei de semințe sau alte tipuri de ulei de gătit.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

Țara: Slovenia
Tip: Cerere
Descriere:

Producătorul din Slovenia de ferestre caută furnizori de:
– Profile de ferestre, feronerie și mânere din aluminiu și toate elementele de armare;
– Profile de uși, feronerie și mânere din aluminiu și toate elementele de armare;
– Elemente de fațadă din aluminiu;
– Elemente din aluminiu pentru garduri;
– Panouri și materiale de ancorare, substructură și alte elemente;
– Izolație;
– Sticlă;
– Sticlă securizată;
– Structuri din aluminiu pentru ascensoare și pereți de sticlă;
– Furnizor de tablă;
– Benzi RAL;
– Spumă de izolare;
– Ancore, elemente de fixare, șuruburi, șuruburi RF și ancore;

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută furnizori de materiale.

Tip de parteneriat: Contract comercial, Contract de furnizare