Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

APEL CĂTRE COMPANIILE BRAȘOVENE – Împreună putem oferi speranță pentru copiii din Kenya, prin acces la educație.

APEL CĂTRE COMPANIILE BRAȘOVENE – Împreună putem oferi speranță pentru copiii din Kenya, prin acces la educație. 1416 1051
YOUng Steps Kenya este un ONG fondat în anul 2023 pentru a îi susține pe cei peste 520 de elevi ai Școlii Primare Madago din Kenya.

De ce Kenya?

Este destulă nevoie și în România!

Așa este…după ani de voluntariat în România și câteva excursii în țări în curs de dezvoltare, fondatorii YOUng Steps Kenya au înțeles că există colțuri ale lumii unde condițiile sărăciei de la noi, ar reprezenta o îmbunătățire considerabilă a standardului de viață ‘la ei’. De exemplu, cu numai 1 dolar pe săptămână se pot asigura 5 mese calde pentru un copil la școală.

 

Ce face YOUng Steps Kenya?

De la renovări de spații, dotarea elevilor cu cele necesare, obținerea de sponsorizări pentru copiii cei mai nevoiași și până la cursuri pentru copii și profesori pe diverse teme, cum ar fi:  igiena, sanatatea sexuală  cu accent pe susținerea fetelor, deoarece la ele riscul de abandon școlar este mai mare.

 

Ce dorește YOUng Steps Kenya?

Proiectul prioritar actual este renovarea clădirii administrative și amenajarea unei clinici școlare, în care cei 5 medici voluntari pe care îi au să își poată oferi serviciile medicale pentru copii și pentru familiile lor. În Kenya accesul la servicii medicale nu este gratuit, iar serviciile sociale sunt inexistente.

Mai multe răspunsuri la întrebările de mai sus și câteva din proiectele duse la bun sfârșit până în prezent de către YOUng Steps Kenya, le puteți găsi în broșura de mai jos.

CARE ESTE PRIORITATEA PENTRU URMĂTOAREA PERIOADĂ?

Renovarea clădirii administrative în care va funcționa și cabinetul medical.
Membrilor comunității Madago le lipsește adesea accesul la lucruri și servicii de bază și fiecare ajutor care vine în direcția aceasta reprezintă pentru ei o îmbunătățire considerabilă a vieții lor.
În prezent sunt 5 medici voluntari care sunt nerăbdători să susțină copiii și familiile lor oferind servicii medicale de bază.
Investiția totală pentru renovare clădirii administrative și de echipare a cabinetului medical este de cca. 10.000 EURO. Până în prezent au fost strânși din donații cca. 4.000 EURO.

YOUng Steps Kenya

Reg. No. 94/23.11.2023   |   CIF 49309638

0040 750 441 590

www.youngsteps-kenya.org

contact@youngsteps-kenya.org

https://linktr.ee/youngstepskenya

Masterclass Marketing. Arta Strategiei în Brandul de Business și în Brandul Personal

Masterclass Marketing. Arta Strategiei în Brandul de Business și în Brandul Personal 2560 1894

Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită la Masterclass- ul de Marketing: Arta Strategiei în Brandul de Business și în Brandul Personal, un eveniment esențial pentru profesioniștii din marketing, comunicare, vânzări, achiziții, relații cu clienții și fondatorii de afaceri. În data de 16 octombrie 2024, de la ora 14:00, participanții vor avea oportunitatea de a învăța cum să adapteze și să optimizeze strategiile de business pentru o performanță maximă în era digitală.

Ești interesat de arta strategiei și vrei să iți perfecționezi abilitățile în domeniul brandului de business și al brandului personal? Atunci te invităm să participi la Masterclass-ul de Marketing: “Arta Strategiei în Brandul de Business și în Brandul Personal”, un eveniment esențial pentru profesioniștii și antreprenorii brasoveni care doresc să își rafineze strategiile și să își consolideze poziția pe piață.

Acest masterclass este dedicat celor care înțeleg importanța unei strategii bine conturate în succesul pe termen lung, fie că este vorba despre dezvoltarea unui brand de business puternic sau despre construirea și promovarea eficientă a brandului personal. În cadrul acestui curs intensiv, vei învăța cum să construiești o strategie de brand care să îți reflecte valorile și obiectivele, și care să rezoneze cu audiența ta țintă.

Vom explora împreună principiile fundamentale ale strategiei de business, de la analiza pieței și a competiției, până la identificarea și capitalizarea oportunităților. De asemenea, vom discuta despre diferențierea pe piață, crearea unui mesaj puternic și coerent, precum și despre gestionarea eficientă a percepției publicului.

În ceea ce privește brandul personal, vei învăța cum să îți definești și să îți comunici identitatea unică, să construiești o reputație solidă și să te poziționezi ca expert în domeniul tău. Vom aborda aspecte precum managementul imaginii, utilizarea rețelelor sociale pentru crearea unei prezențe puternice online, și cum să îți folosești resursele pentru a crea o influență durabilă.

Participanții la acest masterclass vor beneficia de sesiuni interactive, exemple concrete și studii de caz relevante, care să le ofere perspective noi și aplicabile în propriile lor afaceri sau cariere. De asemenea, vei avea ocazia să participi la sesiuni de consultanță personalizată, unde vei primi feedback și îndrumări directe pentru a iți optimiza strategiile.

Inscrie-te la eveniment pentru a descoperi secretele unei strategii de succes, atât în business cât și în dezvoltarea personală, și pentru a face un pas important spre atingerea obiectivelor tale profesionale. Nu rata această oportunitate de a învăța de la experți și de a-ți dezvolta abilitățile în cadrul unui eveniment de referință.

Înscrie-te acum pentru a-ți asigura locul la acest eveniment exclusiv dedicat brașovenilor ambițioși!

Data: 16.10.2024; ora: 14.00-18.00; locația: sediul CCI Brașov, str. M. Kogălniceanu 18-20

Arta Strategiei în Brandul de Business și în Brandul Personal” este  cel de-al doilea din  seria celor 5 Masterclass-uri practice, dedicate brandurilor de business și nu numai.

Cost MasterClass: 430  RON+ T.V.A. 

Despre Trainer

Raluca Șteblea, Business Growth Strategist & Solutions Architect, este profesor universitar și consultant de brand cu peste 15 ani de experiență în industria de comunicare și de business, cu o pasiune profundă pentru educație. Raluca lucrează pentru branduri din Europa, Orientul Mijlociu și Asia și este recunoscută că partener de încredere în strategie și comunicarea de brand, digital marketing, soluții de business și programe educaționale specifice. Dedicarea pentru educație se reflectă în eforturile sale sustinute în traininguri corporative, academice și consultanța de brand, subliniind cum educația e cheia pentru a naviga cu succes prin complexitatea lumii contemporane. Este digital savvy și online pe LinkedIn/Facebook/Instagram.

Persoană de contact:  Gabriela Suciu
telefon: 0731377060
e-mail: gabriela.suciu@ccibv.ro

 

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 16.09.2024-30.09.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 16.09.2024-30.09.2024 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 16.09.2024-30.09.2024 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 04.09.2024-11.09.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 04.09.2024-11.09.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 04.09.2024-11.09.2024

● Ordin nr. 6048emis de M.I.P.E. privind aprobarea Procedurii de emitere a avizului pentru finanţarea proiectelor ce au ca obiectiv comunicarea şi diseminarea informaţiilor referitoare la accesarea fondurilor europene (M.O. nr. 893/04.09.2024)
 
● Ordin nr. 1290 – emis de M.E. privind aprobarea iniţierii primei licitaţii pentru Schema de ajutor de stat sub formă de contracte pentru diferenţă pentru producerea de energie electrică din surse regenerabile de energie eoliană onshore şi solară fotovoltaică, precum şi a regulilor procedurii de ofertare aferente primei licitaţii (M.O. nr. 904/06.09.2024)
 
● O.U.G. nr. 107 pentru reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 905/06.09.2024)
 
● O.U.G. nr. 108 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (M.O. nr. 910/09.09.2024)
 
● Ordin nr. 539 emis de A.N.P.C. privind informarea consumatorilor la comercializarea produselor preambalate al căror volum sau a căror greutate a scăzut (M.O. nr. 912/10.09.2024)
 
● Ordin nr. 2436 emis de Consiliul Concurenței pentru punerea în aplicare a Instrucţiunilor privind îndrumările informale referitoare la probleme noi sau nerezolvate, care apar în cazuri individuale, legate de aplicarea art. 5 şi 6 din Legea concurenţei nr. 21/1996 – scrisori de îndrumare (M.O. nr. 915/11.09.2024)
 
● Ordin nr. 4519 emis de M.S. privind completarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 2.408/2023 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deţinătorii de autorizaţie de punere pe piaţă a medicamentelor sau reprezentanţii acestora, distribuitorii angro şi furnizorii de servicii medicale şi medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relaţii contractuale cu Ministerul Sănătăţii, casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, cuprinse în Catalogul naţional al preţurilor medicamentelor autorizate de punere pe piaţă în România, a preţurilor de referinţă generice şi a preţurilor de referinţă inovative (M.O. nr. 915/11.09.2024)
 
● Ordin nr. 2881 emis de M.E.A.T. ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului privind modificarea Procedurii de implementare a schemei de ajutor de minimis prevăzute în cadrul Programului de dezvoltare a activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață, aprobată prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului nr. 603/2023 (M.O. nr. 918/11.09.2024)
 
● Ordin nr. 2.882 emis de M.E.A.T. privind modificarea Procedurii de implementare a schemei de ajutor de minimis prevăzute în cadrul Programului național multianual de microindustrializare, aprobată prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului nr. 598/2023 (M.O. nr. 918/11.09.2024)
 
● Ordin nr. 2.883 emis de M.E.A.T. al ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului privind modificarea Procedurii de implementare a schemei de ajutor de minimis prevăzute în cadrul Programului de accelerare a dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, aprobată prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului nr. 1.341/2023 (M.O. nr. 918/11.09.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Târgul EnoExpo din Cracovia

Târgul EnoExpo din Cracovia 945 709


Camera Bilaterală de Comerț și Industrie Polono-Română invită cramele românești să participe la standul colectiv din cadrul  Târgului EnoExpo din Cracovia, în perioada 6-8 noiembrie 2024.

În cadrul participării, Camera Bilaterală de Comerț și Industrie Polono-Română oferă:
– Coordonarea participanților înainte și în timpul târgului.
– Invitația la standul distribuitorilor și reprezentanților sectorului HoReCa din Polonia. Networking cu potențiali clienți.
– Promovarea ofertelor participanților înainte de eveniment.
– Sprijinul lingvistic pentru participanții în contactele lor cu potențialii comercianți.
– Promovarea ofertei participanților timp de 6 luni după târgul pe site-ul Camerei, pe profilul Camerei pe Linkedin și în newsletter-ul Camerei.

Data: 6-8 noiembrie 2024  locația:Cracovia, Polonia

Prețul: 2 250 EUR net/participant (companie)

 Oferta nu include cazarea și transportul la locul de desfășurare, cazarea și transportul rămân la latitudinea participanților.
Organizatorii  au o listă de hoteluri recomandate din Cracovia care oferă reduceri participanților la târg.

Despre EnoExpo
Al 21-lea târg internațional de vinuri din Cracovia ENOEXPO este un eveniment unic pentru industria vinului din Europa Centrală, oferind o platformă de afaceri pentru ca producătorii de vin să se întâlnească cu importatorii, iar importatorii să ia legătura cu distribuitorii. Deoarece ENOEXPO are loc simultan cu târgurile HORECA/GASTROFOOD, acesta oferă o oportunitate fără precedent de a stabili relații cu sectorul HoReCa. În perioada 6-8 noiembrie 2024, în sălile moderne ale EXPO Cracovia va exista șansa de a discuta tendințele, perspectivele și provocările industriei atât la nivel global, cât și local, în diferite regiuni viticole din această parte a Europei. Târgul va cuprinde numeroase prezentări de vinuri și alte băuturi spirtoase din numeroase țări, întâlniri și ateliere conduse de experți renumiți în cadrul Academiei de vin ENOEXPO, degustări MasterClass și concursuri de vinuri prestigioase.

Afla mai multe informații AICI

Persoană de contact: Adam Sobieszkoda,
tel. +48 509 312 579,
e-mail: adam.sobieszkoda@prbcc.pl

Târgul CONXEMAR 2024

Târgul CONXEMAR 2024 1417 1066


Centrul Enterprise Europe Network din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă invită să participați la unul dintre cele mai importante evenimente internaționale din sectorul produselor congelate din pește și fructe de mare –Târgul CONXEMAR 2024, care va avea loc între 1 și 3 octombrie la Vigo, Spania.

Cu ocazia târgului, se organizează un B2B virtual de către Galician Enterprise Europe Network în colaborare cu CONXEMAR pentru a servi drept platformă de întâlnire pentru întreaga industrie a fructelor de mare: angrosisti, importatori, exportatori, transformatoare, producători, distribuitori, depozite frigorifice, mașini, industria auxiliară (răcire, ambalare, materiale plastice etc.).

Inscrierile se fac pe platforma https://b2b-conxemar-international-frozen-seafood.b2match.io/ , întâlnirile virtuale se vor desfășura în perioada 23 septembrie – 11 octombrie cu o durată de 20 de minute fiecare.

Pentru suport suplimentar în organizarea participării dvs., echipa EEN Brașov este la dispoziție!

Data: 23 septembrie – 11 octombrie 2024 ;  locația:online

Echipa EEN Brașov :
Email: ioana.brisiuc@ccibv.ro
mark.stanciu@ccibv.ro

Masterclass: Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări

Masterclass: Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări 3375 3374
Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită la masterclass-ul Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări, un eveniment esențial pentru profesioniștii din marketing, comunicare, vânzări, achiziții, relații cu clienții și fondatorii de afaceri. În data de 18 septembrie 2024, de la ora 14:00, participanții vor avea oportunitatea de a învăța cum să adapteze și să optimizeze strategiile de business pentru o performanță maximă în era digitală.

Ce obții?

Acest seminar oferă nu doar teorii, ci și aplicabilitate prin audituri rapide ale platformelor de business ale participanților și consultanță directă. Evenimentul include o sesiune interactivă de patru ore unde strategii de vânzări, branding și marketing digital vor fi discutate și analizate în detaliu. Participanții vor beneficia de sfaturi personalizate și soluții inovative de la trainerul evenimentului Raluca Steblea. Toate acestea vor fi completate de o sesiune de întrebări și răspunsuri unde curiozitățile și provocările specifice vor fi adresate direct.

Înscrierile sunt deschise și vă așteptăm să vă alăturați comunității noastre dinamice pentru a transforma și a crește impactul afacerilor dumneavoastră în mediul digital. Nu ratați această oportunitate de a vă asigura că afacerea dumneavoastră este pregătită pentru succes în digital marketing.

Înscrie-te acum pentru a-ți asigura locul la acest eveniment exclusiv dedicat brașovenilor ambițioși!

Data: 18.09.2024; ora: 14.00-18.00; locația: sediul CCI Brașov, str. M. Kogălniceanu 18-20

Acest eveniment ‘Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări” este parte dintr-o serie de 5 Masterclass-uri practice, dedicate brandurilor de business și nu numai, programate în luna septembrie și octombrie din acest an.

Cost MasterClass: Promo – 200 RON + T.V.A. la primul eveniment

Despre Trainer

Raluca Șteblea, Business Growth Strategist & Solutions Architect, este profesor universitar și consultant de brand cu peste 15 ani de experiență în industria de comunicare și de business, cu o pasiune profundă pentru educație. Raluca lucrează pentru branduri din Europa, Orientul Mijlociu și Asia și este recunoscută ca partener de încredere în strategie și comunicarea de brand, digital marketing, soluții de business și programe educaționale specifice. Dedicarea pentru educație se reflectă în eforturile sale sustinute în traininguri corporative, academice și consultanța de brand, subliniind cum educația e cheia pentru a naviga cu succes prin complexitatea lumii contemporane. Este digital savvy și online pe LinkedIn/Facebook/Instagram.

Persoană de contact:  Gabriela Suciu
telefon: 0731377060
e-mail: gabriela.suciu@ccibv.ro

 

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 09.09.2024-20.09.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 09.09.2024-20.09.2024 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 09.09.2024-20.09.2024 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Masterclass: Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări

Masterclass: Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări 1476 1181
Ești din Brașov și activezi în domeniul marketingului, comunicării, vânzărilor, achizițiilor sau relațiilor cu clienții? Ești fondator de business și dorești să îți duci afacerea la nivelul următor? Atunci acest masterclass este pentru tine!
 

Te invităm să participi la Masterclass-ul “Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări”, un eveniment dedicat profesioniștilor și antreprenorilor care doresc să își dezvolte abilitățile și să își îmbunătățească strategiile de marketing digital

Acest curs intensiv, bazat pe acțiuni concrete, studii de caz, trenduri și tehnologii, îți va oferi instrumentele necesare pentru a atinge succesul în mediul digital.

Vei învăța să dezvolți o strategie de marketing digital eficientă, construită pe principii solide care să îți aducă rezultate tangibile. Vom discuta despre stabilirea obiectivelor, segmentarea pieței, targetarea audienței și utilizarea corectă a canalelor digitale. De asemenea, vei afla cum să planifici, implementezi și monitorizezi campaniile de marketing digital pentru a maximiza impactul și de a optimiza resursele.

Vei descoperi secretele construirii unui brand puternic și coerent în mediul digital. Analizând cele mai bune practici și studii de caz ale unor branduri de succes, vei învăța cum să creezi și să consolidezi identitatea brandului tău. De asemenea, vei învăța cum să utilizezi storytelling-ul în marketing pentru a crea povești captivante care să rezoneze cu publicul tău și să întărească imaginea brandului tău.

Vei afla care sunt cele mai eficiente tehnici de vânzare online și cum să le aplici pentru a crește conversiile și a fideliza clienții. De asemenea, vei învăța cum să colectezi și să analizezi datele pentru a lua decizii informate și a optimiza strategiile de vânzări. Vei învăța să folosești datele pentru a înțelege comportamentul clienților și pentru a ajusta strategiile de vânzări în consecință.

Pe lângă oportunitatea de a interacționa cu alți profesioniști din industrie, participanții vor beneficia de un audit rapid al platformelor de business, oferit de catre trainer, pentru a identifica punctele forte și aspectele ce necesită îmbunătățiri. Sunt incluse atât mini sesiuni de consultanță directă gratuite, unde participanții pot discuta probleme specifice și pot obține sfaturi personalizate, cât și accesul la materiale educaționale și resurse care să sprijine implementarea strategiilor discutate.

Înscrie-te acum pentru a-ți asigura locul la acest eveniment exclusiv dedicat brașovenilor ambițioși!

Data: 18.09.2024; ora: 14.00-18.00; locația: sediul CCI Brașov, str. M. Kogălniceanu 18-20

Acest eveniment ‘Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări” este parte dintr-o serie de 5 Masterclass-uri practice, dedicate brandurilor de business și nu numai, programate în luna septembrie și octombrie din acest an.

Cost MasterClass: Promo – 200 RON + T.V.A. la primul eveniment

Despre Trainer

Raluca Șteblea, Business Growth Strategist & Solutions Architect, este profesor universitar și consultant de brand cu peste 15 ani de experiență în industria de comunicare și de business, cu o pasiune profundă pentru educație. Raluca lucrează pentru branduri din Europa, Orientul Mijlociu și Asia și este recunoscută ca partener de încredere în strategie și comunicarea de brand, digital marketing, soluții de business și programe educaționale specifice. Dedicarea pentru educație se reflectă în eforturile sale sustinute în traininguri corporative, academice și consultanța de brand, subliniind cum educația e cheia pentru a naviga cu succes prin complexitatea lumii contemporane. Este digital savvy și online pe LinkedIn/Facebook/Instagram.

Persoană de contact:  Gabriela Suciu
telefon 0731377060
e-mail: gabriela.suciu@ccibv.ro

Conferința: “Cum se pot depăși dificultățile unei afaceri, apelând la noile mecanisme de restructurare?”

Conferința: “Cum se pot depăși dificultățile unei afaceri, apelând la noile mecanisme de restructurare?” 1479 1184


Camera de Comerț și Industrie Brașov invită companiile brașovene în data de 24 septembrie 2024, ora 10,30,   la conferința “Cum se pot depăși dificultățile unei afaceri, apelând la noile mecanisme de restructurare?”, unde  veți putea afla despre cele mai noi strategii de redresare a afaerilor!

În scopul de a dezvolta o cultură a prevenției în mediul de business din județul Brașov, Camera de Comerț și Industrie Brașov împreună cu Societatea Profesională de Practicieni în Insolvență Fair Revive din București, vă invită să participați  la  conferința “Cum se pot depăși dificultățile unei afaceri, apelând la noile mecanisme de restructurare?”.

Tematica dezbătută

Se vor aborda și detalia informații cu privire la ce presupune o restructurare, companiile care pot accesa un astfel de instrument și, nu în ultimul rând, va fi prezentată eficiența în depășirea stării de dificultate:

  1. Semnale din companie care indică sau generează dificultăți
  2. Soluții de redresare ale business-ului. Exemple de planuri de acțiune și măsuri
  3. Condiții de accesare și etape
  4. Efecte imediate și pe termen lung asupra business-ului.

Cine va susține conferința

Cristina Ienciu – Managing Partner Fair Revive și co-autor al legii restructurării

Octavian Barbu – Strategic Consultant

Data: 24 septembrie 2024; ora: 10,30; Locația: Sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov

 

10:30-12:00 – Prima parte a conferinței – Prezentarea temelor
12.00-12:30 – Pauză de cafea
12:30 -14:00 – Continuarea prezentării temelor; întrebări și răspunsuri

Participarea este gratuită.

Pentru înscrieri accesați butonul de mai jos:

Persoană de contact: Roxana Munteanu – CONSULTANT
telefon: 0728 137 739
e-mail: roxana.munteanu@ccibv.ro