Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Oportunități de afaceri POLONIA

Oportunități de afaceri POLONIA 853 948

Ambasada Poloniei din România prezintă oportunitatea de afaceri propusă de firma poloneză HYGIENIKA


Numele firmei HYGIENIKA
Adresa ul. Powstańców Śląskich 54 42-700 Lubliniec, Poland
Telefon +48 728 827 102; +48 728 827 108
Fax
Mobil +48 728 827 117
E-mail pkozak@hygienika.pl ; export@hygienika.pl
Adresă site https://hygienika.pl
Persoana de contact/Department Mr. Piotr Kozak, CEO at HYGIENIKA
Produs (denumire tehnico-comercială) Produse de igienă, cum ar fi: scutece pentru copii, șervețele sanitare, precum și măști medicale igienice
Dimensiune și cantitate, alte condiții tehnice Se negociază direct cu potențialul partener polonez
Condiții contractuale specifice (legislație locală etc.) Se negociază direct cu potențialul partener polonez
Condiții de livrare/transport Se negociază direct cu potențialul partener polonez
Condiții de plată Se negociază direct cu potențialul partener polonez
Bonitate și experiență Poate fi verificată prin Central Registration and Information on Business din cadrul Ministry of Economic Development and Technology – Poland
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx
Propunere de cooperare Firma poloneză caută firme de distribuție românești și, dorește, inclusiv, crearea unei societăți mixte cu un potențial partener român sau realizarea unei investiții într-o unitate de producție în România.
Relații suplimentare și sprijin BPCE Ștefan POROJAN, ministru consilier
Biroul de Promovare Comercial-Economică Varșovia
Ambasada României din Republica Polonă
Adresa: Ul. Fr.Chopina 10, 00-559 Warszawa
Tel: +48 22 628 3000
Mobil: +48 538 397 384
E-mail: varsovia.economic@mae.ro sau
stefan.porojan@dce.gov.ro
Website: http://varsovia.mae.ro

Târguri Internaționale MI TEHERAN 1220 (2022) – expo Teheran 2022

Târguri Internaționale MI TEHERAN 1220 (2022) – expo Teheran 2022 851 946

MI TEHERAN 1220 (2022) – expo Teheran 2022

La nivelul AR la Teheran au fost recepționate o serie de invitații la expoziții internaționale în Teheran, de profil economic, care pot reprezenta oportunități pentru inițierea unor contacte la nivelul producătorilor locali.

  1. Ministerului Industriei, Minelor și Comerțului prin intermediul IDRO International Trading Co. realizează la Centrul de Expoziții Internaționale din Teheran:
  2. în intervalul 31 octombrie – 02 noiembrie 2022 a 17-a Expoziție Internațională a Producătorilor de Piese Auto;
  3. în intervalul 01 – 04 octombrie 2022 a 22-a Expoziție Internațională a Industriei.
  4. Consiliului Iranian pentru Inovație în Nanotehnologie realizează în intervalul 01 – 04 octombrie 2022 „Expoziția Internațională NanoIran” – Notă: date suplimentare cu privire la eveniment pot fi obținute consultând adresa http://exhibition.nano.ir/en.
  5. Sindicatul Producătorilor și Distribuitorilor de Medicamente din R.I. Iran realizează în intervalul 23 – 26 august 2022, la Centrul de Expoziții din cadrul Iran Mall din Teheran, „Pharmex Middle East 2022 Exhibition”. – Notă: date suplimentare cu privire la eveniment pot fi obținute consultând adresa http://pharmex.me/?lang=en.

Apreciem că expozițiile prezintă interes pentru companiile importatoare/exportatoare din România, având în vedere că oferă posibilitatea atât de studiere a ofertelor mediului de afaceri iranian, cât și de obținere a unor date de contact utile și de intrare directă în contact cu potențiali parteneri.

Oportunități de afaceri UCRAINA

Oportunități de afaceri UCRAINA 1665 833

Ambasada Ucrainei din România prezintă oportunități de afaceri ale  unor companii din Ucraina

LLC MANUFACTURING ENTERPRISE INEGVA este un producător de legături de cablu, ochelari de protecție de calitate. Mai detaliat despre gama produselor accesați prezentarea din fișierul atașat sau linkul https://inegva.com/
Gama produselor oferite se regăsește AICI

Compania Aroma Perfume LTD este un producător de parfumuri de diferite tipuri pentru femei 55ml. Mai detaliat despre produse consultați fișierul din anexă sau accesați https://aromaparfum.com/index_eng.html
Gama produselor oferite se regăsește AICI.

Compania LLC “IMPERATYV” este un producător de bare și plasă din polimer armat cu fibră de sticlă (GFRP). Mai detaliat despre produse consultați fișierul din anexă sau accesați https://aromaparfum.com/index_eng.html
Gama produselor oferite se regășește AICI

În cazul interesului din partea companiilor din România față de cooperarea cu companiile din Ucraina,  se poate contacta Oleg Balika  pentru identificarea celor mai bune modalități de colaborare.

Contact

Oleg Balika

0729 552 509

Ambasada Ucrainei în România
011 862, Romania, București,
Bulevardul Aviatorilor nr. 24, Sector 1.
Telefon: (+4021) 230 36 60
Fax: +(4021) 230 36 61
e-mail: emb_ro@mfa.gov.ua
Website: romania.mfa.gov.ua
https://www.facebook.com/Ukr.Embassy.Romania/

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 1934 1446

publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 17.08.2022 – 23.08.2022

Ordin nr. 2122 emis de M.M.A.P. pentru aprobarea Schemei de ajutor de stat “Sprijin pentru refacerea potenţialului forestier afectat de incendii, de fenomene meteorologice nefavorabile care pot fi asimilate unei calamităţi naturale, de infestări ale plantelor cu organisme dăunătoare şi de evenimente catastrofale” (M.O.nr. 810/17.08.2022).
 
Ordin nr. 1831 emis de M.F. pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.007/2008 privind aprobarea componenţei Comisiei pentru autorizarea operatorilor economici din domenii cu reglementări specifice şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a acesteia, precum şi a Criteriilor referitoare la autorizarea funcţionării unităţilor emitente de tichete (M.O.nr. 811/17.08.2022).
 
Ordin nr. 132 emis de A.N.S.V.S.A. pentru modificarea şi completarea Normei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor privind procedura de înregistrare sanitară veterinară şi pentru siguranţa alimentelor a activităţilor de obţinere şi de vânzare directă şi/sau cu amănuntul a produselor alimentare de origine animală sau nonanimală, precum şi a activităţilor de producţie, procesare, depozitare, transport şi comercializare a produselor alimentare de origine nonanimală, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 111/2008 (M.O.nr. 812/18.08.2022).
 
Hotărâre nr. 1033 privind alocarea unei sume din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2022, pentru suplimentarea bugetului Ministerului Afacerilor Interne, în scopul decontării din bugetul inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă/Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Bucureşti – Ilfov a cheltuielilor cu hrana şi cazarea cetăţenilor străini sau apatrizilor aflaţi în situaţii deosebite, proveniţi din zona conflictului armat din Ucraina, găzduiţi de persoane fizice (M.O.nr. 816/18.08.2022).
 
Hotărâre nr. 1032 privind acordarea unor ajutoare excepţionale producătorilor agricoli din sectorul vegetal (M.O.nr. 817/18.08.2022).
 
Ordin nr. 1522 emis de A.N.A.F. pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 63/2017 privind aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale, precum şi pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.454/2016 pentru aprobarea Procedurii de executare silită în cazul debitorilor care au de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la autorităţi sau instituţii publice (M.O.nr. 818/19.08.2022).
 
Ordin nr. 2014 emis de M.I.P.E. pentru aprobarea Normelor de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 15/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice pentru Programul operaţional sectorial Mediu 2007 – 2013 şi pentru Programul operaţional Infrastructură mare 2014 – 2020 (M.O.nr. 819/19.08.2022).
 
Hotărâre nr. 1034 entru aprobarea indicatorilor tehnico – economici aferenţi obiectivului de investiţii “Reabilitare DN 73A km 0+000 – km 19+910; km 20+975 – 69+340”, judeţul Braşov (M.O.nr. 823/19.08.2022).
 
Ordin nr. 1542 emis de A.N.A.F. privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 587/2016 pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularelor utilizate pentru declararea impozitelor şi taxelor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau reţinere la sursă (M.O.nr. 829/23.08.2022).

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Consultare publică pentru Proiectele de legi ale educației “România Educată”

Consultare publică pentru Proiectele de legi ale educației “România Educată” 1423 1490

Consultare publică pentru Proiectele de legi ale educației “România Educată”

La invitația domnului Sorin Mihai Cîmpeanu, ministru al Educației, alături de reprezentanți ai Administrațiilor Publice și ai Inspectoratului Școlar, reprezentanți ai mediului de afaceri au participat la o Consultare publică pentru proiectele de legi ale educației “România Educată”.

Printre temele de interes pentru antreprenori au fost înființarea Consorțiilor școlare, Consorțiilor de învățământ dual și Campusurilor de învățământ profesional dual.

Dl Werner Braun, vicepreședinte al C.C.I. Brașov, a vorbit despre succesul și necesitatea învățământului dual pentru dezvoltare economică.

Principala problemă cu care se confruntă mediul de afaceri din România o reprezintă criza forței de muncă, iar una dintre soluții o reprezintă formarea de personal prin sistemul de învățământ dual.

Dl. Silviu Costea – Președinte C.C.I. Brașov a susținut reactivarea Autorității Naționale pentru Formare Profesională în Sistem Dual și dorința sistemului cameral de a fi una dintre instituțiile implicate în învățământul dual la toate nivelurile.

Camerele de Comerț pot contribui la dezvoltarea învățământului profesional în sistem dual și pot răspunde de asigurarea calității întregului proces ce ține de învățământul profesional dual, prin:

  • asigurarea consilierii firmelor referitor la sistemul de învățământ în sistem dual și la oferta existentă pe piață;
  • asigurarea pregătirii tutorilor din cadrul operatorilor economici;
  • evaluarea și certificarea tutorilor din cadrul operatorilor economici;
  • înregistrarea contractelor de parteneriat pentru formarea profesională a elevilor;
  • monitorizarea instruirii elevilor în cadrul firmelor;
  • participarea la evaluările elevilor

Mediul de afaceri apreciază deschiderea ministerului în soluționarea unora dintre problemele cu care se confruntă economia românească și crede ca viitoarele modificări ale Legii educației vor fi benefice atât pentru elevi, profesori, parinți, cât și pentru operatorii economici.

Succes în adoptarea ei!

Târgul Internațional pentru produse cosmetice BEAUTYISTANBUL

Târgul Internațional pentru produse cosmetice BEAUTYISTANBUL 1181 1064

Târgul Internațional pentru produse cosmetice BEAUTYISTANBUL  –  Istanbul -Turcia

Vă informăm că în perioada 13 – 18 octombrie 2022 se va desfășura cea de-a treia expoziție internațională de cosmetice, frumusețe, păr, îngrijire la domiciliu, ambalaje și ingrediente, BEAUTYISTANBUL 2022 care va avea loc la Istanbul Lutfi Kirdar și la Centrul de Congrese din Istanbul din Taksim-Istanbul-Turcia.

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 1934 1446

publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 10.08.2022 – 16.08.2022

 Ordin nr. 1314 emis de M.A.T. privind aprobarea procedurii de implementare a Programului naţional multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM (M.O.nr. 799/11.08.2022).
 
 
 Hotărâre nr. 1006 pentru aprobarea Listei cuprinzând categoriile de informaţii secrete de stat, pe niveluri de secretizare, elaborate sau deţinute de Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului, cu termenele de clasificare aferente (M.O.nr. 801/12.08.2022).
 
 
 Ordin nr. 213 emis de M.A.D.R. pentru aprobarea Regulamentului privind recunoaşterea organismelor de certificare a băuturilor spirtoase şi supravegherea activităţii acestor organisme (M.O.nr. 802/12.08.2022).
 
 
 Hotărâre nr.  1012 privind aprobarea Listei cuprinzând categoriile de informaţii secrete de stat, pe niveluri de secretizare, elaborate sau deţinute de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, precum şi de către instituţiile şi structurile aflate în subordinea, coordonarea ori sub autoritatea acestuia sau de unităţile la care ministerul îndeplineşte atribuţiile pe care statul român le are în calitate de acţionar şi termenele de păstrare aferente acestora (M.O.nr. 805/16.08.2022).
 
 
 Hotărâre nr.  1010 pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investiţii “Realizare conexiune feroviară cu Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav” (M.O.nr. 806/16.08.2022).
 
 
 Ordin nr. 2183 pentru modificarea Ghidului de finanţare a Programului vizând educaţia şi conştientizarea publicului privind gestionarea deşeurilor, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 1.196/2018 (M.O.nr. 807/16.08.2022).
 
 
Ordin nr. 1620 emis de M.D.L.P.A. pentru aprobarea procedurii de restituire de către organele fiscale locale a sumelor de bani achitate până la data intrării în vigoare a Legii nr. 257/2022 privind stabilirea unor măsuri referitoare la executarea sancţiunilor contravenţionale aplicate în temeiul art. 4 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 129/2021 privind implementarea formularului digital de intrare în România, abrogată prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 22/2022 pentru abrogarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 129/2021 privind implementarea formularului digital de intrare în România (M.O.nr. 807/16.08.2022).

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Lansare program – Femeia Manager 2022

Lansare program – Femeia Manager 2022 1418 1283

Lansare program – Femeia Manager 2022

Camera de Comerț și Industrie Brașov anunţă deschiderea în data de 18 august, începând cu ora 10:00, a programului național multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM.

Obiectivul: stimularea şi sprijinirea înființării şi dezvoltării structurilor economice private înfiinţate și conduse de către femei, îmbunătățirea performanțelor economice ale acestora, realizarea unei creșteri economice inteligente, sustenabile și incluzive, bazate pe digitalizare, dezvoltare durabilă, inovare și pregătire antreprenorială,

Investiţii eligibile, prevăzute în proiect:

(1) Echipamente tehnologice, cu excepția jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, automatelor muzicale;

În categoria echipamentelor tehnologice eligibile sunt asimilate și activele corporale din categoria mijloacelor fixe pentru locurile de joacă, săli de sport, fitness, drone, x-body și de forță, echipamente, respectiv sisteme specifice în scopul obținerii unei economii de energie, sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităților pentru care a solicitat finanțare, precum și vehicule 100% electrice;

(2) Achiziționarea de spații de lucru, spații de producție și spații pentru prestări servicii și comerț. Valoarea activului ce urmează a fi achiziționat în cadrul Programului se va face pe baza unei evaluări a unui expert evaluator ANEVAR, cu excepția spațiilor mobile de lucru;

(3) Mijloace de transport: autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, kart-uri, UTV-uri, ATV-uri, rulote cu sau fără motor, remorci și semiremorci, platforme, izoterme și frigorifice, doc plutitor, șalupe maritime pentru călători, ambarcațiuni de agrement, aparate de zbor, autoutilitare și autovehicule cu destinație specială;

(4) Pentru activitățile de rent-a-car, școli de șoferi și pilotaj și transporturi cu taxi-uri nu sunt limitate valoarea maximă și numărul de autoturisme achiziționate;

(5) Achiziționarea de mobilier, aparatură birotică și sisteme de protecție a valorilor umane și materiale;

(6) Salariile, utilitățile (energie electrică, apă, gaze, salubritate, abonament telefon și internet), serviciile de contabilitate și cheltuielile aferente chiriilor pentru spații de lucru, spații de producție sau spații pentru prestări servicii și comerț;

– Pentru aplicanții care își asumă crearea și menținerea unui singur loc de muncă valoarea acestor cheltuieli reprezintă o sumă forfetară de maximum 30.000 lei din valoarea cheltuielilor eligibile;

– Pentru aplicanții, care își asumă crearea și menținerea a două locuri de muncă, valoarea acestor cheltuieli reprezintă o sumă forfetară de maximum 60.000 lei din valoarea cheltuielilor eligibile;

(7) Pachet digital (voucher de digitalizare), care poate să conțină una sau mai multe din următoarele cheltuieli eligibile: site de prezentare a activității, magazin on-line, cheltuieli înregistrare domeniu fără hosting, cheltuieli de promovare a site-ului / magazinului on-line, soft/softuri necesar/necesare desfășurării activității, semnătură electronică,  echipamente IT, tehnică de calcul tip PC, unitate centrală, server, monitor, imprimantă /copiator /multifuncțională, inclusiv sisteme portabile, licențe necesare desfășurării activității, telefoane smart, tablete.

Pachetul digital (voucherul de digitalizare) reprezintă cheltuială obligatorie în cadrul Programului și este în valoare minimă de 25.000 lei din totalul cheltuielilor eligibile;

(8) Cheltuiala cu semnătura electronică este eligibilă și înainte de semnarea acordului de finanțare;

(9) Cursuri intensive de dezvoltare a abilităților antreprenoriale desfășurate în România sau în altă țară membră a Uniunii Europene – pentru asociatul/ acționarul/ administratorul/ angajații societății aplicante, în valoare eligibilă de maximum 5.000 lei/persoană;

(10) Taxa pe valoarea adăugată (TVA) nedeductibilă pentru aplicanții neplătitori de TVA conform Codului Fiscal;

(11) Consultanță pentru întocmirea documentației în vederea obținerii finanțării în cadrul prezentului Program și pentru implementarea proiectului, în valoare eligibilă de maximum 10.000 lei;

(12) Două plăcuțe informative obligatorii, sub sancțiunea neacordării AFN, în valoare de minim 10 lei, dar nu mai mult de 500 de lei din valoarea cheltuielilor eligibile;

(13) Cheltuieli financiare aferente creditelor/ garanțiilor obținute pentru creditele contractate de beneficiari în vederea realizării proiectelor acceptate în cadrul Programului;

Codurile CAEN cu punctaj maxim sunt:

0812 Extractia pietrisului si nisipului; extractia argilei si caolinului
1013 Fabricarea produselor din carne
1051 Fabricarea produselor lactate si a branzeturilor
1071 Fabricarea painii; fabricarea prajiturilor si a produselor proaspete de patiserie
1413 Fabricarea altor articole de imbracaminte
1610 Taierea si rindeluirea lemnului
1721 Fabricarea hartiei si cartonului ondulat si a ambalajelor din hartie si carton
1812 Alte activitati de tiparire
2221 Fabricarea placilor, foliilor, tuburilor si profilelor din material plastic
2222 Fabricarea articolelor de ambalaj din material plastic
2223 Fabricarea articolelor din material plastic pentru constructii
2229 Fabricarea altor produse din material plastic
2363 Fabricarea betonului
2511 Fabricarea de constructii metalice si parti componente ale structurilor metalice
2550 Fabricarea produselor metalice obtinute prin deformare plastica; metalurgia pulberilor
2562 Operatiuni de mecanica generala
2932 Fabricarea altor piese si accesorii pentru autovehicule si pentru motoare de autovehicule
3109 Fabricarea de mobila
3832 Recuperarea materialelor reciclabile sortate
6201 Activitati de realizare a software-ului la comanda
6202 Activitati de consultanta in tehnologia informatiei

 

Solicitanţi eligibili: microîntreprinderi, întreprinderi mici și mijlocii;

Cel puţin unul dintre asociaţi să fie femeie şi să deţină cel puţin 50% din părţile sociale/acțiuni ale societăţii în cazul IMM-urilor aplicante.

Bugetul alocat: 157.624.000 lei.

Cofinanţare: minim 5%

Ajutor de minimis:

  1. a) Pentru aplicanții care își asumă crearea și menținerea unui singur loc de muncă prin intermediul Programului:

– Alocație Financiară Nerambursabilă (AFN) – maximum 100.000 lei/beneficiar, sumă care poate reprezenta maximum 95% din valoarea cheltuielilor eligibile (inclusiv TVA pentru societățile neplătitoare) aferente proiectului;

  1. b) Pentru aplicanții care își asumă crearea și menținerea a două locuri de muncă prin intermediul Programului:

– Alocație Financiară Nerambursabilă (AFN) – maximum 200.000 lei/beneficiar, sumă care poate reprezenta maximum 95% din valoarea cheltuielilor eligibile (inclusiv TVA pentru societățile neplătitoare) aferente proiectului;

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 18 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.

Contact: Attila Szekely | Director Departament Consultanță

Târg internațional de agricultură, industrie alimentară și ambalaje Ediția XXXII

Târg internațional de agricultură, industrie alimentară și ambalaje Ediția XXXII 1418 1276

Târgul internațional de agricultură, industrie
alimentară și ambalaje Ediția XXXII

Tehnologii, mașini și utilaje agricole, inputuri pentru fermele de cultura plantelor, sisteme de creștere și furaje pentru animale, medicamente și instrumentar veterinar, echipamente și tehnologii pentru industria alimentară, produse agroalimentare, tehnică de ambalare.

AGROMALIM – cel mai mare eveniment din vestul României.
Ediția din 2021 a reconfirmat că evenimentul este unul din cele mai importante la nivel national și euroregional fiind prezente cele mai importante nume din acest sector:

230 de expozanţi din România, Ungaria, Germania, Olanda, Cehia, Bulgaria și Ucraina

3.450 mp interior, 30.020 mp exterior, 17.855 vizitatori.

Expo Arad – complex de târguri euroregional cu peste 30 de ani de experiență

4.500 mp interior, 40.000 mp exterior (platforme pavate si asfaltate), amfiteatru 700 locuri, săli de conferinte 50 – 300 locuri cu toate dotările multimedia necesare, restaurant, bar, parcări

De ce să participaţi la AGROMALIM 2022 ?

  • Doar aici aveți șansa ca peste 18.000 de potențiali clienți să vă viziteze în doar 4 zile
  • An de an sunt prezenți cei mai mari producători şi importatori de maşini şi utilaje agricole, AGROMALIM având din acest punct de vedere una din cele mai bogate oferte din România
  • Expoziția de animale prezinta exemplare valoroase și atrage un număr mare de crescători
  • Vestul României – zonă agricolă cu un mare potențial, tradiția celor XXXI de ediții adună in fiecare an la Arad fermieri din toată România, care vin să ia pulsul agriculturii la începutul toamnei

Ce vom face noi în calitate de organizatori ?

  • Vom organiza un eveniment de ținută în cadrul căruia să vă prezentați oferta
  • Vom mediatiza evenimentul pentru atragerea vizitatorilor interesați
  • Vom lua măsuri pentru a fi respectate toate normele de siguranța sanitare impuse de autorități

Ce aveţi de făcut Dumneavoastră ?

  • Să vă rezervaţi din timp un stand în cadrul târgului
  • Să pregătiți clienților o ofertă atractivă care să îi determine să vă aleagă pentru încheierea unei afaceri
  • Plata integrală a contravalorii contractului până la data de 1 iunie 2022 beneficiază de o reducere de 10 %

Toate eforturile noastre vor fi concentrate pentru organizarea unei manifestări de calitate, astfel încât participarea la târgul AGROMALIM 2022 să sprijine dezvoltarea afacerii Dumneavoastră.

Oportunități de afaceri UCRAINA

Oportunități de afaceri UCRAINA 1665 833

Ambasada Ucrainei din România prezintă oportunități de afaceri ale  unor companii din Ucraina

LLC MEALWORLD este un producător de crupe, tărâță și făină din porumb ucrainean de cea mai bună calitate.
Gama produselor oferite se regăsește AICI

Compania PhytoAzov este un producător materii prime pe bază de plante.
Gama produselor oferite se regăsește AICI.

În cazul interesului din partea companiilor din România față de cooperarea cu companiile din Ucraina,  se poate contacta Oleg Balika  pentru identificarea celor mai bune modalități de colaborare.

Contact

Oleg Balika

0729 552 509

Ambasada Ucrainei în România
011 862, Romania, București,
Bulevardul Aviatorilor nr. 24, Sector 1.
Telefon: (+4021) 230 36 60
Fax: +(4021) 230 36 61
e-mail: emb_ro@mfa.gov.ua
Website: romania.mfa.gov.ua
https://www.facebook.com/Ukr.Embassy.Romania/