Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

POLONIA

Propunere de cooperare Terg SA (proprietar al retailer-ului Media Expert) dorește să identifice producători/exportatori români de biciclete și piese OEM (Original Equipment Manufacturer), pentru a le importa în Polonia.

Numele firmei Terg SA ( proprietar al retailer-ului Media Expert )
Adresa ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów, Poland
Mobil + 48 600 33 33 66
E-mail marcin.bolbot@me.pl
Adresă site https://terg.pl și https://www.mediaexpert.pl

Persoana de contact/Department Mr. Marcin Bołbot, representant Terg SA (owner of Media Expert)
Produs (denumire tehnico-comercială) Biciclete și piese pentru acestea
Bonitate și experiență Poate fi verificată prin Central Registration and Information on Business din cadrul Ministry of Economic Development and Technology – Poland
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx

Relații suplimentare și sprijin BPCE Ștefan POROJAN, ministru consilier
Biroul de Promovare Comercial-Economică Varșovia
Ambasada României din Republica Polonă
Adresa: Ul. Fr.Chopina 10, 00-559 Warszawa
Tel: +48 22 628 3000
Mobil: +48 538 397 384
E-mail: varsovia.economic@mae.ro sau
stefan.porojan@dce.gov.ro
Website: http://varsovia.mae.ro

Material primit prin amabilitatea domnului  Ştefan POROJAN
Ministru consilier
Biroul de Promovare Comercial-Economică
Ambasada României în Republica Polonă

Solicitare pentru un sprijin financiar, sub formă de sponsorizare

Solicitare pentru un sprijin financiar, sub formă de sponsorizare 1184 888
Camera de Comerț și Industrie Brașov susține tinerii absolvenți în continuarea studiilor!

Bârliga Mlădița, absolventă a Colegiului Național Andrei Șaguna, promoția 2024,  a fost acceptată pe 29 noiembrie anul curent la una dintre universitățile din top 3 din Coreea de Sud, respectiv Korea University.

Taxele de școlarizare (aprox. 7.000 EUR/an) reprezintă un efort financiar care depășește posibilitățile familiei, motiv pentru care s-a făcut un apel  la sprijinul Asociației „Șaguniști pentru șaguniști” pentru a colecta orice ajutor financiar  posibil.

Ajutorul financiar se poate concretiza printr-un sprijin financiar, sub formă de sponsorizare, conform legislației din România (Legea 32 din 1994 actualizată) către Asociația „Șaguniști pentru șaguniști”

Contact: Mona Bârligă
e-mail: monabarliga@yahoo.com

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 11.12.2024-18.12.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 11.12.2024-18.12.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 11.12.2024-18.12.2024

● Ordin nr. 1091/207 emis de M.T.I./M.A.I. pentru aprobarea Procedurii privind aplicarea măsurii de suspendare a dreptului de utilizare a unui autovehicul prin reţinerea plăcuţelor cu numărul de înmatriculare şi a certificatului de înmatriculare, precum şi a Procedurii privind modalitatea concretă prin care contravenientul face dovada îndeplinirii condiţiilor legale pentru continuarea transportului/deplasării şi condiţiile necesare care trebuie îndeplinite pentru încetarea măsurii de imobilizare (M.O. nr. 1256/13.12.2024)
 
● Ordin nr. 3.241/2.476 emis de M.M.S.S./I.N.S. pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 1.832/856/2011 privind aprobarea Clasificării ocupaţiilor din România – nivel de ocupaţie (şase caractere) (M.O. nr. 1257/13.12.2024)
 
● Ordin nr. 224 emis de M.A.I. pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei fonduri externe nerambursabile (M.O. nr. 1258/13.12.2024)
 
● Ordin nr. 5962 emis de M.S. privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 2.494/2023 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman valabile în România care pot fi utilizate/comercializate exclusiv de farmaciile comunitare/oficinele locale de distribuţie/farmaciile cu circuit închis şi drogheriile care nu se află în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti sau/şi cu Ministerul Sănătăţii, cuprinse în Catalogul public (M.O. nr. 1268/17.12.2024)
 
● Legea nr. 313 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 78/2024 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum şi pentru reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare (M.O. nr. 1270/17.12.2024)
 
● Ordin nr. 6688 emis de M.F. pentru aprobarea Normelor metodologice privind încheierea exercițiului bugetar al anului 2024 (M.O. nr. 1280/18.12.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 23.12.2024-10.01.2025

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 23.12.2024-10.01.2025 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 23.12.2024-10.01.2025  pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei

NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024

Țara: Muntenegru
Tip: Oferta
Descriere:

Compania, un producator de vinuri și băuturi spirtoase de înalta calitate din Sud-Estul Europei, se mândrește cu peste 60 de ani de experiență și peste 2.300 de hectare de podgorii. Renumita pentru vinurile și băuturile spirtoase premiate, compania exportă în peste 40 de țări. Portofoliul său include vinuri premium roșii, albe, roze și băuturi spirtoase. Frima caută parteneri cu conexiuni in domeniul HoReCa, in vederea promovarii și distribuirii produselor, oferind o calitate superioară și autenticitate susținută de terroir-ul din Muntenegru.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută parteneriate pe termen lung cu distribuitori, agenți și importatori din industria viticolă și alimentară. Partenerii ideali ar trebui să aibă o prezență puternică pe piețele lor locale și rețele bine stabilite în sectorul HoReCa (Hotel, Restaurant și Cafenea). Compania este interesată în special de colaboratorii care prețuiesc calitatea, sustenabilitatea și au experiență dovedită în promovarea și vânzarea vinurilor premium sau organice.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Țara: Malta
Tip: Ofertă
Descriere:

Compania Malteză a dezvoltat o soluție pentru monitorizarea prezenței si timpului de lucru ale angajațiilor, bazată pe cloud, susținută de Microsoft Azure. Software-ul este disponibil prin web și mobil, și oferă instrumente eficiente si de incredere pentru managementul resurselor umane, urmărirea timpului efectiv de lucru, programul angajaților și gestionarea absențelor, adaptate pentru a răspunde nevoilor organizaționale moderne. Platforma se integrează perfect cu o gamă de hardware biometric furnizat de compania malteză, inclusiv recunoașterea facială, scanarea amprentelor digitale, carduri RFID și recunoașterea mâinilor.

Angajații pot intra în cloud folosind dispozitive fizice, online sau pirn aplicația mobilă, care oferă urmărire GPS încorporată, pentru o prezență precisă de la distanță. Platforma permite, de asemenea, angajaților să își creeze cererea de concediu, atât prin web, cât și prin aplicația de telefon. Pe de altă parte,conducerea poate urmări și aproba prezența și absențele, în timp ce își poate gestiona forța de muncă prin atribuirea de ture de lucru pentru fiecare angajat în parte. Acest software include și raportare și analize pentru urmărirea fără efort a datelor.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerul ideal este un distribuitor/agent cu sediul în Regatul Unit sau Europa de Est, care are acces la entități mari din sectoarele corporative, administrative, construcții, producție, educație, transport și logistică, servicii financiare, guvern, ospitalitate, turism și sănătate.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Țara: Italia
Tip: Ofertă
Descriere:

Compania este stabilită într-o locație din Italia, cunoscută fiind cel mai mare producător național de dopuri de plută. Start-upul reciclează pluta produsă, producând materiale de nouă generație pornind de la rezidurile produse de activitătile care prelucreaza pluta pentru sectorul high-end de modă și design interior.

Produsul reprezinta un material cu o suprafață de acoperire flexibilă, realizată din pulbere de plută reciclată și polimeri bio, tehnologia de producere permitând utilizarea sa în diverse sectoare (ex. mobilă, auto, nautică). Materialul are o viata mai indelungata de utilizare și este rezultat al unor procese circulare de productie, rezultând un produs cu o formulă vegană, menită sa protejeze mediul inconjurator, producția sa generând mai puțin CO2 decât producția altor materiale de pe piață. Produsul este un înlocuitor pe bază de plută al pieilor sintetice și de animale.

Tipul și rolul partenerului:

Start-up-ul dorește creșterea portofoliului de clienți din Italia și din intreaga Europa (în special Franța, Spania, Germania, Austria și țările baltice), precum și din SUA (în special Florida, California, New York)

Compania din Italia doreste sa se adreseze producătorilor de materiale textile, fabricilor de piele sintetică și materiale tehnice. De asemenea, sunt deschiși să colaboreze în cercetare și dezvoltare pentru a dezvolta soluții pentru posibile noi întrebuintări ale materialelor lor, prin urmare, sunt deschiși pentru: personalizarea produselor, testarea producțiilor AD HOC și identificarea de noi întrebuințări ale materialului.

Tip de parteneriat: Contract commercial, Contract de externalizare.

Țara: Polonia
Tip: Oferta
Descriere:

O companie din Polonia, înființată în anii 80, cu o experiență vastă în domeniul componentelor industriale, și furnizor de top al acestora, a dobândit recunoașterea pentru produsele sale de înaltă calitate și dezvoltarea de soluții tehnologice inovatoare, câștigând astfel încrederea clienților atât pe piețele interne, cât și pe cele internaționale.

Compania investește continuu în progrese tehnologice și sisteme de management al calității. Aceste eforturi i-au permis să răspundă cerințelor pieței și să mențină parteneriate puternice în Europa și Asia. Angajamentul său față de inovație și durabilitate și-a consolidat poziția de partener de încredere pentru industrii precum automatizarea, producția și mașinile grele.

Portofoliu de produse:

– Cilindri pneumatici (D12 – D320): Conform standardelor ISO, disponibili în modele compacte, rotative și personalizate.
– Supape de distribuție: acționate electromagnetic, manual și pneumatic, potrivite pentru medii multiple.
– Unități de preparare a aerului: filtre, regulatoare, lubrifiatoare și separatoare de cicloni pentru sisteme de aer optimizate.
– Echipamente pneumatice: gamă largă de fitinguri, conectori și calibre pentru diverse nevoi industriale.
– Cilindri pneumatici speciali: adaptați cerințelor specifice, inclusiv soluții rezistente la substanțe chimice dure.
– Componente hidraulice: inclusiv cilindri hidraulici standard și special, supape și fitinguri.
– Echipamente certificate ATEX: Proiectate pentru operațiuni în medii explozive.

Compania caută parteneriate în baza unor contracte comerciale, cu scopul de a-și extinde prezența globală, prin colaborarea cu parteneri de încredere care pot reprezenta și promova produsele sale pe noi piețe.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută parteneri cu experiență pe piața de componente industriale, în special pe cei familiarizați cu sistemele pneumatice și hidraulice. Partenerii ideali includ distribuitori, agenți și companii interesate de colaborare. Rolul partenerului implică prezentarea produselor companiei potentialilor cumparatori interesati, facilitarea pătrunderii pe piață și sprijinirea creșterii vânzărilor.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Țara: Grecia
Tip: Oferta
Descriere:

Din 1960, compania s-a specializat în furnizarea de soluții de ambalare inovatoare și de încredere pentru industria alimentară și alte sectoare (produse chimice, detergenți de curățare, cărți, edituri, parfumuri etc.). Aceasta oferă soluții cuprinzătoare adaptate nevoilor clienților, inclusiv o gamă largă de mașini de ambalare, cântărire, sisteme de codare și etichetare, materiale de ambalare și consumabile. De asemenea, compania colaborează și reprezintă producatori de încredere specializați în producția de utilaje și materiale de ambalare din întreaga lume. Prin aceste parteneriate, își extind continuu gama de produse și își îmbogățesc expertiza tehnică, permițându-le să ofere soluții competitive și inovatoare companiilor de producție și procesare din Grecia. Compania se remarcă prin suportul post-vânzare, oferind piese de schimb, întreținere, reparații, soluții personalizate pentru a asigura buna funcționare a echipamentelor sale.

Compania greacă exportă în prezent în peste 16 țări și caută în mod activ oportunități de extindere pe noi piețe. Oferă un portofoliu cuprinzător de utilaje, concepute în principal pentru industria alimentară, incluzând: mașini de ambalare primară (orizontală: flow-pack și verticală), vid, termoformare, etanșare tăvi, cântărire, doy-pack, umplere, imprimare și etichetare, detectoare de metal, mașini de strângere, mașini de clips și răsucire, dispozitive de etanșare prin inducție, mașini de etichetat manșoane, precum și o varietate de dispozitive auxiliare utilaje (conveioare, sisteme de alimentare, mese rotative de colectare etc.). Sunt disponibile, de asemenea, consumabile de ambalare, cum ar fi pungi pentru alimente, benzi de agrafă, răsuciri, folii și benzi din polipropilenă (PP)/poliolefină (Pof)/ și polietilenă (PE).

În cele din urmă, compania elenă caută acum noi parteneri comerciali internaționali de orice dimensiune, cu experiență în mașini industriale și de ambalare, în special cei cu rețele stabilite în sectoarele de producție și procesare a alimentelor. Tipul de colaborare dorit este un acord comercial, care urmărește extinderea pieței și stimularea creșterii reciproce a cifrei de afaceri.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută parteneri străini, pentru încheierea de acorduri comerciale în diverse sectoare, inclusiv cel alimentar și de producție de băuturi, de produse farmaceutice, chimice, detergenți, îngrășăminte, materiale de construcție și alte industrii conexe, mai ales în Europa Centrală , dar și Albania, Bulgaria, Muntenegru și Macedonia de Nord, Balcani, Cipru.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Tară: Grecia
Tip: Cerere
Descriere:

Compania Grizo & Prasino a fost înființată în 2018 în Komotini. Aceasta este o unitate specializată în cultivarea și prelucrarea plantelor organice. Compania oferă o gamă largă de amestecuri de plante de înaltă calitate, iar produsele pot fi livrate cu etichetă și ambalaje personalizate. Compania comercilizează o multitudine de produse cum ar fi: ceai de plante cu zero calorii si siropuri pe bază de plante, pentru sifon și cocktailuri. Compania isi dedică activitatea producerii de ierburi organice, benefice și delicioase. Ierburile grecești sunt bine cunoscute ca fiind cea mai bună alegere, în ceea ce privește gustul, aroma și valoarea nutritivă, precum și pentru aromele și proprietățile lor terapeutice inepuizabile. Firma dorește să producă în mod durabil, să îngrijească, să protejeze și să aibă încredere în natură. Ei se angajează de asemenea, să răspândească bunele practici în cultivare, recoltare, sortare și ambalare pentru a face din calitatea înaltă o normă, o conștiință și, în cele din urmă, o cerință. Scopul companiei este de a oferi experiențe holistice bazate pe utilizarea plantelor, experiențe care îi vor inspira pe alții să-și găsească timp pentru ei înșiși, într-un mod de viață pozitiv si mai sănătos.

Firma are nevoie, pentru inceput, de 15 kg de capsuni bio, deshidratate sau liofilizate, felii, fulgi, sau bucati, insoțite de certificate de cultivare organică. Sunt deschiși să creeze colaborări pentru cantități suplimentare, precum și pentru achiziționarea de alte tipuri de bioproduse, fie pentru import, fie pentru export.

Tipul și rolul partenerului:
Compania caută furnizori de căpșuni bio, certificate organic, deshidratate sau liofilizate, felii, fulgi sau bucăți, pentru a coopera în cadrul unui contract de furnizare.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

Țara: Sudeia
Tip: Cerere
Descriere:

Platforma europeană B2B este concepută pentru a conecta producătorii și cumpărătorii din industria mobilei. Construită având în vedere durabilitatea și comerțul transfrontalier, platforma susține necesitatea existenței unei piețe unificate, eficiente și transparente pentru întreprinderile europene. Funcționând în conformitate cu principiile agendei pentru piața unică a Uniunii Europene, accentul se pune exclusiv pe susținerea producătorilor din UE, oferindu-le instrumente pentru a-și extinde acoperirea pe piață, promovând în același timp practici conștiente de mediu.

Cerere:
Platoforma este concepută pentru producătorii de mobilier și produse conexe. Aceasta caută articole de mobilier de înaltă calitate, durabile pentru diverse aplicații, de la casă și spații de locuit până la medii comerciale și publice, cum ar fi birouri, hoteluri, restaurante și spații publice. Scopul acesteia este de a întocmi un catalog divers de producători care să poată satisface cerințele cumpărătorilor moderni B2B din Europa.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerul ideal pentru Platforma B2B este o entitate care activeză in industria mobilei, în special producătorii și furnizorii care operează în Uniunea Europeană. Platforma caută parteneriate cu companii aliniate cu viziunea de a oferi soluții de mobilier durabile și de înaltă calitate pentru o varietate de aplicații, inclusiv spații rezidențiale, comerciale și publice.

Tip de parteneriat: Contract comercial.

Țara: Chile
Tip: Cerere
Descriere:

Compania din Chile are peste 4 ani de experiență în fabricarea și comercializarea produselor agricole naturale pentru îmbunătățirea calității pământului, apei și aerului, precum și soluții energetice durabile pentru Chile și pentru întreaga Planetă. Produsul Companiei este certificat ca unul dintre cele mai bune îngrășăminte naturale și organice pentru PH neutru optim, conținut ridicat de azot, echilibru perfect intre fosfor și potasiu, umiditate și nivel de substanță uscată în interval precis, conținut ridicat de materie organică și o soluție ideală privind continutul de carbon.

Compania poate răspunde cerințelor specifice fiecărui client, garantând calitatea absolută a produselor sale.

Firma din Chile oferă soluții pentru fabricarea de substraturi personalizate cu parametri specifici de materie organică, conform solicitărilor si nevoilor clienților.

Tipul și rolul partenerului:
Compania încearcă să-și extindă activitatea, cautând parteneri în domeniul comercializării produselor organice. Partenerii companiei trebuie să aibă o experiență în sectorul produselor organice, și ar trebuie să creeze și să gestioneze relațiile cu clienții și să aibă abilități excelente de negociere.

Tip de parteneriat: Contract comercial, Contract de externalizare

Țara: Polonia
Tip: Cerere
Descriere:

Această companie poloneză este situată în centrul țării și este specializată în producția și comerțul cu ridicata a legumelor și mâncărurilor. Oferta sa include legume și fructe, salată și ierburi hidroponice, amestecuri pentru salate și mese gata preparate, cum ar fi supe și cutii de prânz.

Compania intenționează să se extindă la nivel internațional. Are o experiență în contacte de afaceri transfrontaliere cu parteneri din Estonia, Finlanda, Ungaria, Letonia, Lituania, România și Spania.

În prezent, caută producători de rucola din țările din sud-estul Europei, pentru propriile sale nevoi. Aceasta are în vedere cooperarea bazată pe acorduri cu furnizorii.

Tipul și rolul partenerului:
Compania poloneză este interesată de cooperarea cu producătorii de rucola din țările din sud-estul Europei. Este interesată de semnarea de contracte de furnizare.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

Țara: Grecia
Tip: Cerere
Descriere:

O afacere de familie din Grecia cu experiență îndelungată în producția produselor din ulei de măsline (bio și convențional) cu valoare nutritivă și calitate ridicată, caută producători de alte tipuri de ulei de gătit (ulei de floarea soarelui/ulei de semințe sau alte tipuri de ulei de gătit) din Europa. Mai precis, compania caută ulei de gătit, vândut în recipiente/cutii metalice de 20 lt. Aria geografica de interes vizează companiile din Ucraina, dar este deschisă și colaborării cu producători din alte țări.

Compania furnizează  produsele sale către supermarketuri, magazine de delicatese, restaurante și hoteluri din Grecia și își exportă deja produsele în diferite țări din întreaga lume, în baza unui acord comercial sau de furnizor.

Povestea acestei afaceri de familie grecești începe cu mulți ani în urmă, când strămoșii proprietarilor companiei cultivau plantații de măslini în Messinia (Kalamata). Experiența în producția de ulei de măsline extravirgin și măsline de masă a fost moștenită din generație în generație. Întregul proces de producție (recoltare, cultivare, standardizare) are ca rezultat un ulei de măsline extravirgin cu aciditate scăzută și bogat în polifenoli. În plus, compania oferă o gamă largă de măsline de masă (convenționale și organice), produse din oțet balsamic (creme și perle) și miere.

Compania deține toate certificările relevante pentru produse și procese: ISO 9001 : 2008, ISO 22000 : 2005, BRC, FSSC, BIO HELLAS, AGROCERT, KOSHER, conformitate cu standardele europene HACCP și ISO, precum și certificarea IPO pentru numele mărcii.

Opțiunile de produse pentru HORECA există cu două tipuri de ambalaje de lux din lemn, de culoare natur sau cu un strat alb de lac mat aplicat. Ambalajul este realizat la comandă și se poate realiza și eticheta privată a clientului. Etichetele produselor sunt disponibile în engleză, franceză și germană.

Tipul și rolul partenerului:

  • Furnizor de ulei de floarea soarelui/ulei de semințe sau alte tipuri de ulei de gătit.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

Țara: Slovenia
Tip: Cerere
Descriere:

Producătorul din Slovenia de ferestre caută furnizori de:
– Profile de ferestre, feronerie și mânere din aluminiu și toate elementele de armare;
– Profile de uși, feronerie și mânere din aluminiu și toate elementele de armare;
– Elemente de fațadă din aluminiu;
– Elemente din aluminiu pentru garduri;
– Panouri și materiale de ancorare, substructură și alte elemente;
– Izolație;
– Sticlă;
– Sticlă securizată;
– Structuri din aluminiu pentru ascensoare și pereți de sticlă;
– Furnizor de tablă;
– Benzi RAL;
– Spumă de izolare;
– Ancore, elemente de fixare, șuruburi, șuruburi RF și ancore;

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută furnizori de materiale.

Tip de parteneriat: Contract comercial, Contract de furnizare

Oferă un cadou angajaților tăi – GROUPAMA

Oferă un cadou angajaților tăi – GROUPAMA 1476 1181


Sfârșitul anului este un moment perfect să reflectăm la tot ce am realizat și să privim cu încredere către viitor. Suntem recunoscători pentru colaborările frumoase pe care le-am construit împreună cu clienții și echipele noastre. Privim înainte, și suntem bucuroși că alături de clienții și partenerii noștri contribuim la un viitor mai sigur atât pentru companiile lor cât și pentru oamenii care fac parte din echipele lor.

Aceasta este perioada în care dorim să ne arătăm aprecierea față de cei care contribuie la succesul nostru. În acest spirit, îți popunem să le oferi un cadou special, care să reflecte angajamentul tău față de bunăstarea lor: Asigurarea de viață pentru angajați.

 Întrucât grija față de angajați nu ar trebui să se limiteze doar la recompense salariale sau beneficii tangibile, într-un climat economic instabil, protecția financiară și un plan de siguranță pentru momentele dificile sunt esențiale. Oferind un cadou valoros cum este Asigurarea de viață pentru angajați, poți oferi echipei tale nu doar un beneficiu suplimentar drepturilor salariale, ci și un sprijin esențial în momentele delicate ale vieții. Astfel, nu doar că îți protejezi angajații, dar îți arăți și aprecierea față de munca și dedicarea lor.

De ce este Asigurarea de viață pentru angajați cadoul potrivit pentru o viață liniștită?

  • Angajații tăi primesc ajutor financiar în caz de spitalizare, intervenții chirurgicale sau alte evenimente neprevăzute, aceste sume completând serviciile din sistemul de stat
  • Poate fi inclusă în asigurare și familia angajatului
  • Le poți oferi acoperire 24h/24h la muncă și în timpul liber
  • Poți alege să adaugi asigurări suplimentare poliței de bază, precum: cheltuieli medicale din orice cauză, incapacitate temporară de muncă, boli profesionale și boli grave
  • Indemnizația de asigurare nu este supusă impozitării, iar de ea beneficiază angajatul asigurat sau, în cazul unui deces, moștenitorii acestuia
  • Asigurarea de viață nu doar că oferă echipei tale suport financiar în situații neplăcute, dar contribuie și la retenția lor, motivându-i să rămână alături de companie.

 Sperăm ca anul ce va veni să fie unul prosper. Să îți dea curajul de a-ți îndeplini planurile cu încredere și optimism. Noi vom fi aici, pentru a te asigura că vei avea un partener de încredere ce vine mereu cu cu soluții adaptate și sprijin constant.

Fă pasul către un viitor asigurat și cere o o ofertă de asigurare.

Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.

Transformă Crăciunul într-un moment magic cu livrarea gratuită a bradului tău natural!

Transformă Crăciunul într-un moment magic cu livrarea gratuită a bradului tău natural! 1476 1182
Crăciunul perfect începe cu un brad natural!
Ești din Brașov sau de lângă? Alege un brad natural tăiat!

De ce să alegi livrarea gratuită?
– Economisești timp pentru ceea ce contează cu adevărat – familia și sărbătorile
– Ai garanția unui brad proaspăt și frumos
– Zero griji legate de transport sau murdărie în mașină

Cum funcționează?

– Comandă bradul preferat AICI
– Alege ziua livrării
– Noi ne ocupăm de restul!
– Grăbește-te! Oferta de livrare gratuită este valabilă doar până la 19.12.2024!
– Livrăm rapid și sigur în Brașov-Sfântu Gheorghe-Cristian-Râșnov-Ghimbav-Codlea-Sânpetru-Hărman-Tărlungeni-Săcele-Prejmer-Bod.

Contact:
telefon : 0736.707.707

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 04.12.2024-11.12.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 04.12.2024-11.12.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 04.12.2024-11.12.2024

 Ordin nr. 7432 emis de M.E. pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile şi procedurile de evaluare şi certificare a evaluatorilor de competenţe profesionale, a evaluatorilor de evaluatori şi a evaluatorilor externi (M.O. nr. 1224/05.12.2024)
 
 Ordin nr. 85 emis de A.N.R.E. privind modificarea Regulamentului pentru autorizarea persoanelor fizice care desfăşoară activităţi în sectorul gazelor naturale, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 65/2023 (M.O. nr. 1225/05.12.2024)
 
 Ordin nr. 86 emis de A.N.R.E. privind modificarea şi completarea Regulamentului pentru atestarea verificatorilor de proiecte şi a experţilor tehnici pentru obiectivele/sistemele din sectorul gazelor naturale, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 133/2021 (M.O. nr. 1225/05.12.2024)
 
 Ordin nr. 87 emis de A.N.R.E. pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind stabilirea modului de colectare a contribuţiei pentru cogenerarea de înaltă eficienţă şi de plată a bonusului pentru energia electrică produsă în cogenerare de înaltă eficienţă, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 116/2013 (M.O. nr. 1225/05.12.2024)
 
 O.U.G. nr. 141 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 27/2011 privind transporturile rutiere (M.O. nr. 1227/05.12.2024)
 
 Hotărârea nr. 1521 pentru completarea Hotărârii Guvernului nr. 656/1997 privind aprobarea Clasificării activităţilor din economia naţională – CAEN (M.O. nr. 1229/06.12.2024)
 
 Ordin nr. 3892 emis de M.T.I. pentru modificarea şi completarea Normelor privind autorizarea şi controlul centrelor de pregătire şi perfecţionare profesională a personalului de specialitate din domeniul transporturilor rutiere, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 1.212/2015, a Ordinului ministrului transporturilor nr. 1.214/2015 pentru aprobarea normelor privind pregătirea şi atestarea profesională a personalului de specialitate din domeniul transporturilor rutiere şi a Normelor privind atestarea profesională a conducătorilor auto care efectuează transport de persoane în regim de taxi sau transport în regim de închiriere şi agrearea autovehiculelor care efectuează transport în regim de taxi, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 3/2008 (M.O. nr. 1233/09.12.2024)
 
 Legea nr. 309 pentru modificarea art. 224 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, precum şi pentru modificarea art. 154 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal (M.O. nr. 1236/09.12.2024)
 
 Legea nr. 310 pentru completarea art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă (M.O. nr. 1236/09.12.2024)
 
 Ordin nr. 489 emis de AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE REGLEMENTARE ÎN DOMENIUL MINIER, PETROLIER ŞI AL STOCĂRII GEOLOGICE A DIOXIDULUI DE CARBON privind aprobarea tarifelor pentru actele eliberate în domeniul minier de către Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon şi a tarifelor pentru consultarea şi utilizarea de date şi informaţii din fondul geologic naţional referitoare la resursele minerale, modalitatea de plată şi evidenţa acestora (M.O. nr. 1236/09.12.2024)
 
 Ordin nr. 3927 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului transporturilor, infrastructurii şi comunicaţiilor nr. 244/2020 privind aprobarea tarifelor pentru prestaţiile de servicii specifice efectuate de Centrul Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale – CERONAV (M.O. nr. 1240/10.12.2024)
 
 Hotărâre nr. 1534 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 899/2003 privind omologarea de tip a tahografelor, a senzorilor de mişcare, a modelelor de foaie de înregistrare sau de card de tahograf, precum şi autorizarea operatorilor economici care desfăşoară activităţi de instalare, reparare sau inspecţie a tahografelor utilizate în transporturile rutiere ori a limitatoarelor de viteză (M.O. nr. 1244/11.12.2024)
 
 Ordin nr. 3162/2412 emis de M.M.S.S./I.N.S. privind modificarea şi completarea Clasificării ocupaţiilor din România – nivel de ocupaţie (şase caractere), aprobată prin Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 1.832/856/2011(M.O. nr. 1244/11.12.2024)
 
 Hotărâre nr. 1.563  pentru aprobarea Metodologiei de organizare și funcționare a serviciilor de educație timpurie complementare (M.O. nr. 1249/11.12.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 16.12.2024-31.12.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 16.12.2024-31.12.2024 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 16.12.2024-31.12.2024 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Oportunitate pentru mediul de business | The European Digital Innovation Hub in Transilvania

Oportunitate pentru mediul de business | The European Digital Innovation Hub in Transilvania 1654 1224


The European Digital Innovation Hub in Transilvania (TEDIHT) în calitate de partener al Camerei de Comerț și Industrie Brașov oferă acces la servicii de consultanță, mentorat și soluții de ultimă generație – complet GRATUIT, în limita a 120.000 €!
În data de 1 octombrie 2024 s-a lansat Apelul 3 de selecție, unde puteți să aplicați, pentru a beneficia de serviciile The European Digital Innovation Hub in Transilvania,  accelerănd creșterea și eficiența afacerii dvs.!

Ce face TEDIHT diferit față de celelalte proiecte?
TEDIHT este partenerul care îți oferă consultanță personalizată și sprijinul de care ai nevoie pentru a te ajuta să îți digitalizezi afacerea, ajutând-o să se dezvolte sustenabil prin:

  1. Construirea de relații: TEDIHT îți deschide ușile către o rețea de parteneri de afaceri, experți și investitori care pot să îți accelereze dezvoltarea.
  2. Acces la laboratoare dotate cu echipamente de ultimă generație, care îți permit să experimentezi soluții și să iei decizii bine informate.
  3. TEDIHT îți oferă cursuri și instruiri adaptate nevoilor tale, dezvoltând abilități esențiale și extrem de importante, digitale și non-digitale.
  4. TEDIHT oferă mentorat, consultanță personalizată și soluții dedicate pentru fiecare companie, de la identificarea surselor de finanțare până la implementarea tehnologiilor potrivite.

Colaborarea efectivă cu TEDIHT are o durată de 6 luni, timp în care împreună se va urmări atingerea obiectivelor de digitalizare și inovare prin serviciile selectate și confirmate.

Nu e nevoie să scrieți un proiect, trebuie doar să vă înscrieți completând informații generale despre organizație aici 👉https://tdih-services.fundingbox.com/

Persoana de contact:
Ioana CorujanTransilvania IT Cluster – The European Digital Innovation Hub in Transilvania
ARIES Transilvania – Romanian Association for Electronic and Software Industry – Transilvania Branch
57-59 Constantin Brancusi Street, Cluj-Napoca
Phone: +4-0746-142-061
E-mail: ioana.corujan@transilvaniait.ro
Web: http://transilvaniait.ro /  https://transilvaniadih.ro/en/homepage-en/