Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI 2024, Romexpo- ediția de toamnă

TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI 2024, Romexpo- ediția de toamnă 1476 1181


Târgul de Turism al României, ediția de toamnă,  va avea loc, în perioada 21 – 24 noiembrie 2024, la Centrul Expozițional Romexpo.

Este cel mai important eveniment din industrie, unde poți să lansezi noi produse și servicii, să întâlnești factori de decizie, să descoperi noi oportunități, să construiești parteneriate durabile pentru afacerea ta, fiind dedicat atât agențiilor de turism, touroperatorilor, participărilor internaționale și serviciilor turistice, cât si zonelor turistice din România prin intermediul: Unitatilor Administrativ Teritoriale, Consiliilor Județene, Primăriior, Asociațiilor de Turism, Oficiilor de Turism.

Târgul de Turism al României – tradiția continuă la a 50-a ediție.

Expoziția prezintă cele mai noi și interesante oferte turistice, fiind un eveniment adresat agențiilor de turism și touroperatorilor, unităților de cazare și de agrement, precum și prestatorilor de diverse servicii în turism sau autorităților de turism locale, naționale și internaționale.

Târgul de Turism al României reprezintă oportunitatea de a întâlni noi clienți, parteneri de afaceri, clienții actuali și potențiali, lideri de opinie, într-un cadru necesar dialogului de business și într-un mediu profesionist.

Prin organizarea Târgului de Turism al României, Romexpo și partenerii săi sprijină si promovează mediul de afaceri din România, susținând astfel companiile și politicile de dezvoltare ale acestora.

 

Finanțări: FONDUL PENTRU MODERNIZARE – Schema de ajutor privind sprijinirea investiţiilor în dezvoltarea capacităților de stocare a energiei electrice (baterii)

Finanțări: FONDUL PENTRU MODERNIZARE – Schema de ajutor privind sprijinirea investiţiilor în dezvoltarea capacităților de stocare a energiei electrice (baterii) 945 708
Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea apelului de proiecte Sprijinirea investițiilor în dezvoltarea capacităților de stocare a energiei electrice (baterii) cu finanțare din Fondul pentru modernizare în cadrul Programului-cheie 1- Surse regenerabile de energie și stocarea energiei în data de 19.11.2024 până pe data de 17.01.2025.
 

Obiectivul specific schemei de ajutor: Obiectivul general urmărit este sprijinirea investițiilor în dezvoltarea capacităților de stocare a energiei electrice (baterii) conectate la o instalaţie existentă de producere a energiei din surse regenerabile, inclusiv centrale hidroelectrice. Capacitatea de stocare absoarbe anual cel puţin 75% din energia sa din instalaţia de producţie de energie din surse regenerabile la care este conectată direct.

Solicitanți eligibili: Operatorii economici de tip Societăți (microîntreprinderi, întreprinderi mici, mijlocii și întreprinderi mari, exclusiv întreprinderi nou înființate), precum și regiile autonome, legal constituite în conformitate cu legislația națională și înregistrate la ONRC în România până la data primei plăţi din ajutorul de stat acordat.
Nu sunt eligibili solicitanții care își desfășoara activitatea în sectorul pescuitului și acvaculturii.

Cheltuieli eligibile: Vor putea fi finanțate proiecte care au ca obiectiv implementarea unei capacități noi de stocare a energiei electrice în spatele contorului (baterii), conectată la o instalaţie existentă de producere a energiei din surse regenerabile.
In acest sens, se vor finanța investiții care pot viza stocarea energiei din urmatoarele surse:
– exclusiv energie din instalația de producere a energiei din surse regenerabile la care este conectată direct;
– mix energie din instalația de producere a energiei din surse regenerabile la care este legata direct și energie extrasă din SEN, cu respectarea condiției ca instalația de stocare finanțată să absoarbă anual minimum 75% din energia sa din instalația de producere a energiei din surse regenerabile la care este conectată direct.

Următoarele activităţi prevăzute în proiect sunt eligibile:
– Achiziționarea de instalații/echipamente noi pentru construirea de capacități noi de stocare a energiei electrice;
– Construcții care fac obiectul proiectului de stocare a energiei electrice.

Valoarea finanțării nerambursabile aferente proiectului:Solicitanții nu pot depăși 100% din cheltuielile eligibile ale proiectului, iar valoarea maximă a ajutorului de stat este de 10.000.000 euro pe întreprindere, pe proiect.

Bugetu alocat:
Bugetul alocat acestui apel este de 150.000.000 euro pentru investiții de stocare a energiei în baterii.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.

Persoana de contact:
Attila Szekely | Director Departament Consultanță
E-mail : attila.szekely@ccibv.ro
Telefon 0268 547 084

Journées Francophones de Brasov – Forum economic

Journées Francophones de Brasov – Forum economic 945 709

Președintele Camerei de Comerț și Industrie Brașov, Silviu Costea  a participat în calitate de speaker și moderator la deschiderea forumului economic „𝒁𝒊𝒍𝒆𝒍𝒆 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒄𝒐𝒇𝒐𝒏𝒆 𝒅𝒆 𝒍𝒂 𝑩𝒓𝒂𝒔̗𝒐𝒗❞ , un eveniment de excepție dedicat francofoniei și diversității culturale, desfășurat în perioada 18-19 noiembrie 2024.

Acest eveniment de anvergură a reunit numeroși actori din mediul diplomatic, universitar, educativ, economic și cultural.

„𝒁𝒊𝒍𝒆𝒍𝒆 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒄𝒐𝒇𝒐𝒏𝒆 𝒅𝒆 𝒍𝒂 𝑩𝒓𝒂𝒔̗𝒐𝒗” au fost organizate sub patronajul GADIF (Grupul Ambasadorilor și Instituțiilor Francofone), Alianța Franceză, Universitatea Transilvania din Brașov, AUF (Agenția Universitară a Francofoniei) și Agenția Consulară a Franței la Brașov, în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Brașov, Inspectoratul Școlar Județean Brașov, Institutul Francez din România și Campus France.

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 25.11.2024-06.12.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 25.11.2024-06.12.2024 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 25.11.2024-06.12.2024 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 13.11.2024-19.11.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 13.11.2024-19.11.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 13.11.2024-19.11.2024

 Ordin nr. 2079/1928 emis de M.M.S.S./I.N.S. privind modificarea Procedurii de actualizare a Clasificării ocupaţiilor din România, aprobată prin Ordinul ministrului muncii şi solidarităţii sociale şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 37/83/2022 (M.O. nr. 1130/13.11.2024)
 
 Ordin nr. 1561 emis de M.E. pentru aprobarea Îndrumarului metodologic privind modul de lucru pentru beneficiarii privaţi finanţaţi din Fondul pentru modernizare, care nu au obligaţia respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul achiziţiilor publice/sectoriale (M.O. nr. 1133/13.11.2024)
 
 Lege nr. 283 privind modificarea şi completarea unor acte normative, pentru stabilirea salariilor minime adecvate (M.O. nr. 1139/14.11.2024)
 
 Ordin nr. 1636 emis de M.E. privind modificarea Ghidului de finanţare pentru Programul “ELECTRIC UP” privind finanţarea întreprinderilor mici şi mijlocii şi a operatorilor economici care activează în domeniul HORECA pentru instalarea sistemelor de panouri fotovoltaice pentru producerea de energie electrică cu o putere instalată cuprinsă între 27 kWp şi 150 kWp necesară consumului propriu, a unui sistem de stocare a energiei produse pentru creşterea gradului de autoconsum, a cel puţin o staţie de reîncărcare de minimum 22 kW pentru vehicule electrice şi electrice hibrid plug – in pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea infrastructurii pentru vehiculele de transport rutier nepoluant din punct de vedere energetic, precum şi a sistemului alternativ de încălzire/răcire pentru creşterea gradului de utilizare a energiei produse din surse regenerabile în încălzire şi răcire, aprobat prin Ordinul ministrului energiei nr. 1.441/2024 (M.O. nr. 1139/14.11.2024)
 
 Ordin nr. 181 emis de M.A.I.  privind procedura înmatriculării, înregistrării, radierii şi eliberării autorizaţiei de circulaţie provizorie sau pentru probe a vehiculelor (M.O. nr. 1141/15.11.2024)
 
 Ordin nr. 4059 emis de M.D.L.P.Apentru aprobarea instrucţiunilor privind aplicarea prevederilor legislative în vigoare în domeniul produselor pentru construcţii (M.O. nr. 1144/15.11.2024)
 
 Ordin nr. 167/5390 emis de S.N.S.V.S.A./M.S. pentru aprobarea Normelor privind solvenţii de extracţie utilizaţi în producerea alimentelor şi a ingredientelor alimentare – în vigoare din 7 martie 2025 (M.O. nr. 1145/15.11.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Vizita delegației poloneze la Camera de Comerț și Industrie Brașov

Vizita delegației poloneze la Camera de Comerț și Industrie Brașov 1890 1416
În data de 20 noiembrie 2024, președintele  Silviu Costea și directorul general Cosmin Roșia-Micu au primit vizita delegației de afaceri din Polonia, într-un eveniment organizat în colaborare cu Camera de Comerț a Poloniei și Camera Bilaterală de Comerț și Industrie Polono-Română.

Întâlnirea a reunit reprezentanți ai mediului de afaceri brașovean și ai companiilor poloneze, oferind o excelentă oportunitate pentru stabilirea de noi parteneriate economice și consolidarea relațiilor comerciale dintre cele două țări.

În deschiderea evenimentului, președintele 𝗦𝗶𝗹𝘃𝗶𝘂 𝗖𝗼𝘀𝘁𝗲𝗮 a subliniat importanța acestei vizite pentru mediul de afaceri local și a asigurat delegația poloneză de deschiderea și suportul CCIBV pentru a facilita colaborarea economică dintre companiile românești și cele poloneze.

Directorul general Cosmin Rosia a prezentat o scurtă analiză a economiei locale, punând accent pe importanța relațiilor comerciale cu Polonia. ’’𝑅𝑒𝑝𝑢𝑏𝑙𝑖𝑐𝑎 𝑃𝑜𝑙𝑜𝑛𝑎̆ 𝑠𝑒 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑒𝑎𝑧𝑎̆ 𝑝𝑒 𝑙𝑜𝑐𝑢𝑙 4 𝑖̂𝑛 𝑡𝑜𝑝𝑢𝑙 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑎𝑡̗𝑖𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑑𝑒 𝑒𝑥𝑝𝑜𝑟𝑡 𝑠̗𝑖 𝑝𝑒 𝑙𝑜𝑐𝑢𝑙 6 𝑖̂𝑛 𝑡𝑜𝑝𝑢𝑙 𝑠𝑢𝑟𝑠𝑒𝑙𝑜𝑟 𝑑𝑒 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑗𝑢𝑑𝑒𝑡̗𝑢𝑙 𝐵𝑟𝑎𝑠̗𝑜𝑣, 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑜𝑙𝑖𝑑𝑎̂𝑛𝑑𝑢-𝑠̗𝑖 𝑎𝑠𝑡𝑓𝑒𝑙 𝑝𝑜𝑧𝑖𝑡̗𝑖𝑎 𝑑𝑒 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑒𝑛𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑚𝑒𝑟𝑐𝑖𝑎𝑙 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑡𝑒𝑔𝑖𝑐’’, a declarat acesta.

În cadrul evenimentului, companiile participante au avut ocazia să prezinte produsele și serviciile lor, să discute despre provocările și oportunitățile actuale ale pieței și să stabilească primele contacte pentru viitoare colaborări.

Finanțări: FONDUL PENTRU MODERNIZARE – Tranziția către neutralitatea climatică

Finanțări: FONDUL PENTRU MODERNIZARE – Tranziția către neutralitatea climatică 1252 939
Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea spre consultare publică până la data de 29.11.2024 a Ghidului Solicitantului aferent Schemei de ajutor privind sprijinirea investiţiilor în noi capacităţi de producere a energiei electrice produsă din surse regenerabile pentru autoconsumul întreprinderilor din cadrul sectorului agricol și industriei alimentare.

Obiectivul specific schemei de ajutor
Sprijinul financiar în cadrul prezentei scheme este acordat pentru investiții destinate producțieide energie electrică din sursele regenerabile de energie, cu sau fără instalații de stocare,contribuind la atingerea obiectivelor asumate de România în cadrul Planului Național Integrat îndomeniul Energiei şi Schimbărilor Climatice 2021 – 2030

Schemă se bazează pe procedură de ofertare concurențială şi vizează sprijinirea investițiilor înproducerea energiei electrice din surse regenerabile eoline şi solare pentru autoconsum realizatede întreprinderile din cadrul sectorului agricol şi industriei alimentare, în scopul creşterii ponderiisurselor regenerabile de energie în mixul total de energie şi reducerii emisiilor de gaze cu efect deseră

Solicitanți eligibili:

  • Întreprinderi din sectorul agricol (microîntreprinderi, întreprinderi mici, mijlocii și întreprinderi mari, inclusiv PFA, II, IF , precum și cooperativele agricole ori societățile cooperative agricole care dețin active fizice de producție și/sau procesare produse agro alimentare), societăți agricole, legal constituite;
  • Întreprinderi din sectorul industriei alimentare (microîntreprinderi, întreprinderi mici, mijlocii și întreprinderi mari, inclusiv PFA, II, IF), legal constituite și înregistrate la ONRC;
  • Organizații/federații de organizații din domeniul îmbunătățirilor funciare (OUAI/FOUAI), constituite conform Legii nr. 138/2004 privind îmbunătățirile funciare, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

În cadrul acestei proceduri de ofertare concurețială vor putea fi finanțate proiecte care au ca obiectiv implementarea uneia          dintre acțiunile menționate mai jos:

  • realizarea capacităților noi de producere energie electrică, cu sau fără stocare, din surse solare (sub 1 MW inclusiv și peste 1 MW)
  • realizarea capacităților noi de producere de energie electrică, cu sau fără stocare, din surse eoliene (sub 1 MW inclusiv și peste 1 MW);

Solicitanții prezentei scheme de ajutor de stat din sectoarele agricultură și industrie alimentară trebuie să aibă înscrise și autorizate, la momentul depunerii cererilor de finanțare,  în statutul societăților și autorizate ONRC ca activități principale sau activități secundare, activități desfășurate în sectoarele menționate definite de următoarele coduri CAEN:

  • a) COD CAEN 01 – Agricultura, vânătoare și servicii anexe
  • b) COD CAEN 10 – Industria alimentară
  • c) COD CAEN 11 – Fabricarea băuturilor.

Cheltuieli eligibile:

  • achiziţionarea de instalaţii/echipamente pentru construirea de capacități noi de producție și/sau stocare a energiei electrice din surse regenerabile de energie eoliană și solară;
  • construcţii care fac obiectul proiectului de investiție pentru producerea de energie electrică din surse regenerabile (eoliană și solară);
  • cheltuielile cu montajul şi punerea în funcţiune a instalaţiilor/echipamentelor pentru construirea de capacități noi de producție și/sau stocare a energiei electrice din surse regenerabile de energie eoliană și solară

Valoarea finanțării nerambursabile aferente proiectului:
Solicitanții pot depune mai multe proiecte, doar dacă investițiile vizează locuri de producție și de consum diferite, cu încadrarea în limita sumei de 20.000.000 euro pe solicitant. Același proiect nu poate să conțină mai multe puncte de producție de energie.

Sprijinul public nerambursabil:
Pentru sesiunea aferentă anilor 2024 – 2025, valoarea ajutorului de stat acordat în cadrul schemei pe MW instalat este de maxim 100% din costurile eligibile în limita următoarelor valori Euro/MW:

  • Pentru energie eoliană: 700.000 Euro/MW – pentru capacități instalate mai mici de 1 MW, inclusiv; 700.000 Euro/MW – pentru capacități instalate mai mari de 1 MW;
  • Pentru energie solară: 650.000 Euro/MW – pentru capacități instalate mai mici de 1 MW, inclusiv; 550.000 Euro/MW – pentru capacități instalate mai mari de 1 MW. Bugetul total estimat al schemei este de 500 milioane EUR, pentru perioada 2023-2028, din care 150 de milioane de euro pentru ediția 2024, prin Fondul pentru Modernizare, susținut de Uniunea Europeană.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.

Persoana de contact:
Attila Szekely | Director Departament Consultanță
E-mail : attila.szekely@ccibv.ro
Telefon 0268 547 084

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 18.11.2024-29.11.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 18.11.2024-29.11.2024 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 18.11.2024-29.11.2024 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

ARENA URȘILOR powered by ProAfaceri Romania

ARENA URȘILOR powered by ProAfaceri Romania 1476 1182


Ai un start-up? sau o idee de afaceri validă? sau poate ai un model de produs MVP – Minimum Viable Product? Cauți investitori pentru afacerea ta? 
Înscrie-te la Arena Ursilor Brașov și susține afacerea ta în fața “urșilor” – un juriu profesionist care îți validează afacerea în fata audientei!

ARENA URȘILOR powered by ProAfaceri Romania este un pre-accelerator de afaceri national dezvoltat la Brasov. Ne dorim să încurajam antreprenoriatul, sa motivam antreprenorii sa își expună public proiectele de afaceri și să găsească sprijin pentru dezvoltarea lor, dar si sa conectam mediul de afaceri cu resurse, oportunitati, mentori, investitori, piete. Arena Ursilor a fost organizata prima oara la Brasov în anul 2010 de catre antreprenori brasoveni si continua sa susțină antreprenorii si azi. Este un eveniment independent de public pitching cu acces la finantari de tip seed și early-stage pentru proiecte antreprenoriale aflate la început de drum. De asemenea, este un proiect in care investitorii pot participa pentru a sustine startup-urile inscrise in competitie in proiectul “BBB – Be the Big Bear” – investitii sindicalizate catre startup-uri. Reprezentantii start-up-urilor vor sustine public afacerea lor, atat in fata “ursilor”, cat si a publicului, urmand sa primeasca feedback si/sau finantare pe loc.

Avem în vedere 3 domenii principale: IT, Tehnologie si Mediu si oferim acces la aceste verticale de business catre mentori, finantatori, modele de afaceri, (pre)acceleratoare de afaceri si fonduri de investitii din tara si din strainatate. Startup-urile inscrise vor primi validare publica imediat si vor putea atrage investitii de la ursii aflati in competitie sau de la alti investitori. De asemenea, vor avea expunere publica si parteneriat cu ProAfaceri Romania pt scalarea afacerii lor la nivel national si international. Partenerii nostri de la Camera de Comert si Industrie Brasov, Camera de Comert Romania – Luxemburg (https://romlux.org/ ) si CFAB – Clubul Francofon de Afaceri din Brasov (https://www.cfab.ro/ ), dar si asociatiile de afaceri partenere isi propun sa sustina startup-urile de la Arena Ursilor pentru a se conecta cu investitori din Romania, Franta sau Luxemburg si de a le sprijini impreuna cu ProAfaceri sa participe la evenimente dedicate startup-urilor si investitorilor.

Locurile sunt limitate: Doar 12 startup-uri din Romania sunt acceptate sa participe in cele 3 cohorte a cate 4 startup-uri! Inscriere (pana la data de 30 noiembrie) si detalii despre participarea startup-urilor gasiti aici: https://forms.gle/NJdM9tsFefpqr8XH9

Super-beneficii pentru startupuri:

  • Alege sa accesezi 100.000 euro pt startupuri sociale printr-o finantare cu fonduri europene!
  • Bogdan Micu – cunoscutul antreprenor brasovean cu activitate pe 3 continente este pregatit sa investeasca in startup-uri care se potrivesc profilului sau investitional, asa ca, vino si convinge “ursul” sa iti fie partener. https://www.libertatea.ro/entertainment/bogdan-micu-jurat-la-imperiul-leilor-2021-3409040
  • Foloseste oportunitatea de investitie sindicalizata pe care ProAfaceri o pune la dispozitie, colectand tichete de investitii de la diversi “bear angels” si fonduri de investitii care fac echipa pentru sustinerea startup-ului tau alaturi de ProAfaceri Romania.
  • Acces la comunitati de afaceri, investitori din tara si din strainatate, comunitati profesionale dedicate (Digital Romania, MyidEA, FDS) si camaere de comert si asociatii de afaceri internationale.
  • Promovarea startupului pe diferite canale media
  • Obtinerea de feedback profesionist rapid, punctual, eficient, 360 grade.
  • Pitching-Mentoring cu un antreprenor brasovean experimentat in sesiuni de start-up pitching in tara si in strainatate: Londra, Luxembourg, Malmo, Copenhaga, Bucuresti (peste 5 M EUR ridicati) – Mihai Gheza CEO & Co-Founder Machinations.
  • Premii constand in interviuri la reteaua HIT FM Brasov care permit promovarea startup-urilor castigatoare
  • Conectare reala la piata, validare idei si echipa
  • Aport la educatie financiara si antreprenoriala reala, concreta, aplicata
  • Te incarci cu energia unui eveniment national dedicate startup-urilor, cunosti oameni pasionati de antreprenoriat si afli ultimele noutati in domeniu.

Juriul (ursii) este format din profesioniști în antreprenoriat, finantari si mentorat de afaceri:

  1. Raluca Baghiu – antreprenor si consultant in atragerea de fonduri europene First Job School, partener Gold
  2. Bogdan Micu – antreprenor global în energie verde Alpin Sun
  3. Aliz Kosza – business mentor & business strategist https://www.alizkosza.ro/inward-business-mentorship/
  4. Sergiu Nichiforov – director agenție BCR
  5. Horia Nes – Digital Romania https://digitalromania.ro/

Agenda evenimentului – 5 decembrie 2024, hotel Radisson Blu Aurum Brasov:
Ora 17.00 – 17.30 – primirea invitatilor, participantilor, “ursilor”, mass-media
17,30 – 18.00 Inceperea evenimentului, prezentarea conceptului, prezentarea partenerilor, “ursilor”, prezentarea regulilor de desfasurare
18.00 – 20.00 Inceperea sustinerii prezentarilor (pitch) in format: max 5 minute prezentare + max 5 minute Q&A
20.00 – 20.30 Pauza de networking. Jurizarea prezentarilor de catre “ursi”.

20.30 – 21.00 Educatie financiara direct de la sursa: Institutul de Studii Financiare (ISF). Sondaj antreprenorial live, in sala!

21.00– 21.30 Anuntarea rezultatelor si inmanarea premiilor si a cadourilor in obiecte si vouchere de servicii. Prezentarea partenerilor. Inchiderea evenimentului.

Invitam sponsori interesati de implicarea intr-un astfel de mecanism antreprenorial sa fie alături cu beneficii financiare și non-financiare pentru participanti și organizatori.

Esti investitor? Reprezinti un fond de investitii sau esti business (bear) angel? Cumpara un tichet de investitie la Arena Ursilor 2024 (un tichet de investitii = 1000 euro), iar ProAfaceri Romania va facilita investitia ta nemijlocita catre un start-up ales de tine dintre cele 12! Achizitioneaza aici tichete de investitii la Arena Ursilor 2024 si devino BBB – Be the Big Bear https://forms.gle/bWntKsy7smuMiau87

Vrei sa fii partener la eveniment si doresti pozitionare pe aceasta piata? Te adresezi startup-urilor sau doar vrei sa fii vizibil la un eveniment care aduce plusvaloare in viitor? Vrei sa fii partener media? Contacteaza-ne pentru detalii!

Participarea la eveniment și înscrierea la concurs sunt gratuite! Ne vedem la Brasov, hotel Radisson Blu Aurum, bd Eroilor, nr 23 ora 17.30. Poate nu va aparea un unicorn, dar sigur vor aparea bear-corn 😊(startup-uri validate de ursi).

Recomandam tuturor participanților, dar si altor persoane interesate sa își protejeze ideile de afaceri folosind serviciul OSIM denumit „PLICUL cu Idei”, un serviciu rapid și ieftin care le asigura preemțiune asupra ideii de afaceri.

Vino la un eveniment unde vei gasi educatie antreprenoriala, trenduri pentru afacerile viitorului, solutii de finantare, networking valoros si multe informatii utile si interesante. Participa in sala si sustine o idee de afaceri, gaseste viitori parteneri de afaceri sau ofera sprijin unor startup-uri. Vino cu echipa ta pentru a gasi motivatie, inspiratie, dar si parteneriate de inalta calitate!

Sharing is caring, deci te rugam sa distribui informatia si sa iti aduci aportul la dezvoltarea comunitatii de startup-uri din Romania invitand persoane la eveniment, distribuind informatia si folosind hashtag-urile #ArenaUrsilor, #ProAfaceri, #startup

Organizator: Asociatia ProAfaceri Romania
Parteneri Gold: First Job School, Alpin Holding LLC, Digital Romania, Romlux – Camera de comert Romania – Luxemburg, CCI – Camera de Comert si Industrie Brasov,
Parteneri Silver: Coson Media, ISF – Institutul de Studii Financiare, MyiDEA – Institutul pt Excelenta in Antreprenoriat, Black Bullet – Safeguard your business and digital footprint, FDS – Federatia Patronatelor Sustenabile din Romania, OFA-UGIR Brasov, platforma ssm.ro, crama Vinul Dragonului, `Centrul Educational Learnex, Inedithe Events Brasov
Parteneri media: Economistul.ro, România Durabila.ro, StartupCafe.ro, start-up.ro, BiziLive.tv, Hit FM Brasov, ekronomica.ro, Transilvania Business

Contact: Peligrad Sorin – presedinte ProAfaceri Romania: 0730830760

Data: 5 decembrie 2024; ora: 17,00;  locația: Hotel Radisson  Aurum Brașov

Vin la Brașov 2024

Vin la Brașov 2024 1479 1192
Capitala vinului se mută în week-end la Brașov. Peste 30 de crame își prezintă vinurile la Belvedere Events Center!
Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită  să participați la Târgul de Vinuri ”Vin la Brașov”

Belvedere Events Center este gazda celei de-a IX ediții a târgului internațional de vinuri Vin la Brașov, organizat de Belvedere Horeca Group, din care fac parte reprezentante de primă clasă a turismului brașovean: Hotel Belvedere, Grand Hotel Belvedere, Restaurant Belvedere, Belvedere Events Center, Restaurant Șura Dacilor, Pensiunea Șura Dacilor, W&O Intertrade.

Evenimentul care va avea loc în perioada 15-16 noiembrie 2024 va aduce în fața publicului și a specialiștilor, a operatorilor HoReCa, mai mult de 300 de etichete de vinuri premium. Printre expozanți vor fi atât crame naționale, cât și și internaționale.

În total, la eveniment vor participa peste 30 de crame, printre care se numără Davino, Casa de vinuri Cotnari, Jidvei, Purcari, Vinarte, Serve, sau Crama Sura Dacilor

Târgul de vinuri Vin la Brașov reunește anual producători, enologi, somelieri și iubitori de vin din toată țara și dinstrăinătate, contribuind semnificativ la promovarea potențialului viti-vinicol impresionant al 

României. Acest eveniment oferă un cadru esențial pentru a celebra soiurile locale și inovațiile din vinificație, devenind o platformă de vizibilitate și colaborare între producătorii români și cei internaționali. Într-o țară cu tradiție îndelungată în viticultură și condiții climatice ideale pentru o varietate de soiuri, un astfel de târg stimulează nu doar exporturile și investițiile, dar și aprecierea locală pentru vinurile de calitate. Totodată, Vin la Brașov contribuie la educarea consumatorilor și la consolidarea identității României pe harta globală a vinului, promovând valorile unice ale terroir-ului autohto (sursa: https://www.bizbrasov.ro).

Data: 15-16 noiembrie 2024; locația: Belvedere Events Center Brașov