Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Zilele Francofone la Brașov

Zilele Francofone la Brașov 1478 1182
Alliance Française de Brașov vă invită să participați în data  de 18 noiembrie 2024 la ”Zilele Francofone la Brașov”, ocazie cu care se vor organiza  două evenimente: Conferința ” Brașov – un Centru pentru Francofonie” și ”Salonul întreprinderilor francofone – Întâlniri cu tinerii”

Contact:

Daniela MOAȘA – Director
Alliance Française de Brașov
33, bd. Eroilor (Casa Baiulescu)
Telefon: 0368 41 21 79
http://www.afbv.ro

Misiune comercială poloneză în România

Misiune comercială poloneză în România 1890 1416
Camera de Comerț și Industrie  Brașov  vă invită să participați în data de 20 noiembrie 2024  la întâlnirea cu delegația de afaceri poloneză, eveniment organizat de Camera Bilaterală de Comerț și Industrie Polono-Română și Camera de Comerț a Poloniei.

Companiile participante la misiune sunt interesate să stabilească relații de afaceri cu companii din România.

Misiunea comercială cu companii poloneze se va desfășura în  trei orașe din Romania. În fiecare  oraș  sunt planificate întâlniri b2b, în cadrul cărora vor avea ocazia să cunoască companii poloneze și să discute oportunități de cooperare.

Vă invităm  să faceți cunoștință cu profilurile companiilor din paginile următoare și să vă înregistrați pentru întâlnirile cu companiile poloneze.

Data: 20 noiembrie 2024; locația: sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov ; ora 10:00

Finanțări: Intervenția 1.5.1 “Incubatoare și acceleratoare de afaceri” din cadrul Priorității 1 ”O regiune competitivă prin inovare și întreprinderi dinamice pentru o economie inteligentă”

Finanțări: Intervenția 1.5.1 “Incubatoare și acceleratoare de afaceri” din cadrul Priorității 1 ”O regiune competitivă prin inovare și întreprinderi dinamice pentru o economie inteligentă” 1280 958
Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea spre consultare publică până la data de 12.11.2024 a Ghidului Solicitantului aferent Intervenției 1.5.1 “Incubatoare și acceleratoare de afaceri”.

Obiectivul principal al proiectului este sprijinirea IMM-urilor pentru îmbunătățirea competitivității și crearea unui mediu de afaceri inovator, prin dezvoltarea unor structuri de tip incubatoare și acceleratoare de afaceri. Aceste structuri au scopul de a sprijini dezvoltarea de start-up-uri, susținând antreprenoriatul prin acces la spații și servicii specializate, și contribuind astfel la crearea de locuri de muncă și creștere economică în regiunea Centru.

Solicitanți eligibili:

  • Autorități ale administrației publice locale (unități administrativ-teritoriale);
  • Instituții sau consorții de instituții de învățământ superior acreditate (universități, institute, academii de studii);
  • Institute și centre de cercetare-dezvoltare;
  • Camere de comerț și industrie;
  • Organizații cu activitate în domeniul antreprenorial (incubatoare, acceleratoare) care se încadrează în condițiile Legii nr. 102/2016
  • Societăți cooperative
  • Asociații și fundații

Activitate eligibilă:
Activitatea eligibilă principală în cadrul acestui program constă în crearea și operarea incubatoarelor și acceleratoarelor de afaceri, având ca obiectiv dezvoltarea structurilor de suport pentru IMM-uri. Incubatoarele de afaceri trebuie să ofere spații, echipamente și servicii de suport (consultanță, mentorat, facilitarea accesului la finanțare) necesare start-up-urilor pentru a-și dezvolta capacitățile operaționale și a deveni competitivi pe piață.

 Cheltuieli eligibile:

  • Amenajarea terenului: cheltuieli pentru demolări, pregătirea amplasamentului, drumuri de acces, parcări, racorduri la utilități etc., în limita a 10% din valoarea eligibilă totală a proiectului;
  • Cheltuieli pentru construcții și modernizări: costuri legate de extinderea și modernizarea clădirilor incubatoarelor și dotările aferente spațiilor comune și celor destinate firmelor rezidente;
  • Cheltuieli pentru active necorporale: achiziționarea de licențe, programe informatice necesare gestionării proceselor incubatorului;
  • Cheltuieli generale și alte cheltuieli complementare: cheltuieli administrative și de proiectare, în limita maximă de 10% din totalul cheltuielilor eligibile.

 Valoarea finanțării nerambursabile:
Valoarea minimă a finanțării nerambursabile solicitate este de 100.000 EUR, iar valoarea maximă eligibilă este de 2.000.000 EUR, cu specificația ca ajutorul de stat regional poate fi între 100.000 și 1.700.000 EUR., iar ajutorul de minimis poate atinge un maxim de 300.000 EUR.

Alocarea financiară nerabursabilă:
Alocarea financiară este de 17.471.945 euro, din care sprijinul FEDR este de 14.851.153 euro și 2.620.792 euro finanțare de la bugetul de stat.

Intensitatea sprijinului public nerambursabil:
Solicitanții vor respecta intensitatea maximă admisă conform ratelor de cofinanţare aplicabile cheltuielilor eligibile după cum urmează:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.

Persoana de contact:
Attila Szekely | Director Departament Consultanță
E-mail : attila.szekely@ccibv.ro
Telefon 0268 547 084

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei

SEPTEMBRIE- NOIEMBRIE 2024

Țara: Cipru
Tip: Oferta
Descriere:

Compania din Cipru oferă dezvoltare de software personalizată pentru aplicații mobile și web, concepute pentru a îndeplini cele mai înalte standarde din industrie. Cu o echipă de profesioniști înalt calificați, dintre care unii au lucrat anterior la giganți tehnologici precum Google și Amazon, compania aduce o bogată experiență, inovație și expertiză tehnică în fiecare proiect. Acest lucru asigură că fiecare soluție este realizată meticulos, scalabilă și pregătită pentru viitor, stabilind un nou reper pentru calitate în software.

Tipul și rolul partenerului:

O întreprindere mică sau medie (IMM) al cărei produs principal este o soluție de software concepută pentru a răspunde unor nevoi sau provocări specifice de afaceri. Această companie ar trebui fie specializata în dezvoltarea și livrarea de produse software inovatoare care simplifică procesele, îmbunătățesc productivitatea sau rezolvă probleme specifice industriei.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare

Țara: Tunisia
Tip: Ofertă
Descriere:

O nouă companie din Tunisia, înființată de un grup de tineri este prima companie din lume specializată în fabricarea de biscuiți fără gluten (vairon cookies).

Compania oferă un nou produs 100% natural. Acest produs are mai multe beneficii pentru sănătatea umană.

Biscuiții vairon fără gluten sunt bogăți în calciu, fosfor, fier, proteine și minerale.

Biscuiții fără gluten ajută la întărirea oaselor, precum și la ameliorarea simptomelor anemiei, ajută la creșterea copiilor și oferă corpului energie, de asemenea, au o contributie buna in cazul dietelor.

Biscuiții vairon fără gluten pot fi consumati inclusiv de: copii, femei însărcinate, mame care alăptează, dar și persoane cu probleme de sănătate.

Tipul și rolul partenerului:

Compania este în căutare de noi distribuitori și de noi contracte de distribuție.

Tip de parteneriat: Contract commercial

Țara: Franța
Tip: Ofertă
Descriere:

Companie franceză specializată în construcții metalice, cu sediul în sudul Franței, are 35 de ani de experiență în domeniu și a dezvoltat și patentat un dispozitiv de ridicare inovator, ideal pentru lucrări de construcții și instalări de elemente metalice.

Compania caută acum să exploateze patentul și să identifice parteneri dispuși să fabrice și să comercializeze mașina folosindu-se de licența companiei franceze.

Dispozitivul de ridicare universal și versatil este portabil, cu o capacitate maximă de încărcare de 1tonă. Compus din elemente separate, fiecare cântărind mai puțin de 20 kg, este ușor de transportat, se asamblează rapid fără a folosi alte scule și este simplu de operat de o singură persoană. Macazul este mobil sub sarcină și se poate roti 360°. Este echipat cu un braț basculant și caracteristici care permit manipularea fără balans și instalarea diferitelor obiecte, cum ar fi: scări, balustrade, rame de uși și ferestre, geamuri grele. Prin urmare, asigură siguranță, evitarea deteriorărilor și necesită mai puțin personal și timp pentru efectuarea sarcinilor dorite.

Datorită unui șasiu reglabil, contragreutăți și accesorii, sunt posibile multiple configurații în funcție de lucrare și de șantier. Capacitatea de ridicare variază de la 1000 kg la 0,5 m la 180 kg la 2,5 m.

Tipul și rolul partenerului:

Compania este interesată să exploateze patentul și caută colaboratori cărora să le acorde dreptul de a utiliza licența pentru a produce dispozitivul.

Partenerul ideal este un producător cu o rețea largă de distribuție, ideal din domeniul construcțiilor. Aceștia vor construi și comercializa mașina, având ca obiectiv să o transforme într-un brand de referință pentru lucrările mici de ridicare. În funcție de profilul partenerului, compania franceză poate lua în considerare acordarea exclusivității.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Țara: Spania
Tip: Ofertă
Descriere:

Această companie spaniolă a fost înființată în 1880 și are experiență în proiectarea și fabricarea de genți și poșete elegante. Activitatea companiei a debutat prin producția de articole utilitare și decorative pe bază de fibre de palmier și paie împletite, piele, fier și alte metale și aliaje.

Din 1980, activitatea companiei s-a concentrat în principal în fabricarea de genți și poșete elegante de înaltă calitate, pentru stil smart casual și casual. Compania proiectează și produce pentru toate genurile, deși femeile reprezintă piața țintă principală. Toate produsele sunt realizate practic manual cu materiale 100% sustenabile certificate, de origine organică sau din economia circulară.

Compania spaniolă se angajează să continue producția în unitățile sale din sud-estul Spaniei. Toate produsele sunt 100% urmărite în fabricație în Spania pentru a asigura cea mai înaltă calitate și în urmărirea unei sustenabilități sociale și de mediu mai mari. Fără a renunța la caracterul tradițional și artizanal, această companie a fost întotdeauna legată de inovație și dezvoltarea de noi materiale și modele; făcând din acești 3 piloni punctele sale forte: tradiție, sustenabilitate și inovație, astfel încât toate produsele fabricate de companie sunt proiectate și fabricate cu o combinație de bun gust, calitate, durabilitate, cunoștințe, responsabilitate socială și de mediu.

Compania spaniolă caută parteneri precum buticuri de modă independente sau companii care oferă cadouri corporative personalizate de înaltă calitate, cadouri personalizate de bun venit pentru evenimente precum nunți sau alte tipuri de sărbători elegante, precum și hoteluri boutique sau orice altă afacere care caută cadouri de calitate pentru clienți sau invitați.

În consecință, compania este flexibilă și dispusă să accepte comenzi personalizate pentru loturi mici și medii în cadrul diferitelor tipuri de acorduri (comerciale, de furnizare sau de producție), la alegerea clientului.

Tipul și rolul partenerului:

Compania spaniolă caută parteneri care pot plasa comenzi, de exemplu:

  • Buticuri de modă independente
  • Companii care oferă cadouri corporative personalizate de înaltă calitate
  • Companii care vând cadouri personalizate de bun venit pentru evenimente precum nunți sau alte tipuri de sărbători elegante
  • Hoteluri boutique
  • Orice altă afacere care caută cadouri de calitate pentru clienți sau invitați

Tip de parteneriat: Contract comercial, Contract de externalizare, Contract de furnizare

Țara: Polonia
Tip: Oferta
Descriere:

Producătorul de ambalaje ecologice caută posibilități de colaborare cu distribuitori și companii cu activitate în retail.

Întreprinderea este situată în Polonia, în Lublin și este specializată în producția de pungi din plastic reciclat, pungi pentru alimente, pungi de gunoi, pungi pentru uz industrial și folii biocompostabile.

Beneficiarii produselor sunt în principal angrosiști și lanțuri de retail, distribuitori.

Cea mai importantă activitate a companiei este găsirea de tehnologii și componente care să permită producția de materiale asemănătoare foliei, care să poată fi complet descompuse. Compania a dezvoltat Eco Fully Compostable Foil – un material compozit termoplastic, flexibil, care imită diferite tipuri de ambalaje tradiționale din plastic, însă spre deosebire de acestea, este complet descompus și biodegradabil într-o perioadă scurtă și programabilă de timp.

Compoziția sa conține componente naturale vegetale și minerale, iar efectul de descompunere după utilizare este doar H2O și CO2, îmbogățind ecosistemele.

Aceste tipuri de folii vor înlocui ambalajele tradiționale din plastic și multe produse de unică folosință.

Folia are aceleași proprietăți funcționale și fizice ca și plasticul tradițional, dar datorită procesului de producție inovator și utilizării substraturilor naturale, compania poate modela liber proprietățile fizice, timpul și efectul descompunerii. Produsul este biodegradabil, compostabil și biobazat. A obținut Norma Europeană pentru compostabilitatea ambalajelor (EN 12432), care necesită 4 teste: test de biodegradare, test de componente din metale grele, test de dezintegrare și test de ecotoxicitate.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerul de afaceri potrivit ar fi o companie de distribuție, un lanț de retail, un angrosist sau alte companii care se ocupă cu ambalaje.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare, Contract comercial, Contract de furnizare

Țara: Grecia
Tip: Cerere
Descriere:

O companie grecească de familie cu o lungă experiență în producția de ulei de măsline extra virgin (organic și convențional), măsline de masă, miere și produse din oțet balsamic (creme și perle) de înaltă valoare nutrițională și calitate, caută să-și extindă exporturile către angrosiști, distribuitori, magazine delicatese, supermarketuri, restaurante și hoteluri.

Experiența în producția de ulei de măsline extra virgin și măsline de masă a fost moștenită din generație în generație. Întregul proces de producție (recoltare, cultivare, standardizare) rezultă într-un ulei de măsline extra virgin cu aciditate scăzută și bogat în polifenoli.

În ceea ce privește: măslinele de masă, procesul de recoltare, transport și depozitare asigură păstrarea componentelor naturale valoroase ale fructului deoarece nu sunt implicate tratamente chimice. Compania oferă o gamă largă de măsline de masă (convenționale și organice), precum și măsline umplute, cum ar fi măsline verzi umplute cu brânză feta, migdale, jalapenos sau ardei roșu.

Mai mult, compania oferă o gamă variată de produse din oțet balsamic cu combinații excepționale și rare de arome, cum ar fi creme balsamic, oțeturi aromate și perle inovatoare. Unele arome indicative sunt: cremă balsamică cu trufe, cremă de cidru de mere, cremă balsamică cu smochine, perle de lămâie, perle balsamic negre, perle de rodie, perle balsamic cu trufe etc.

În ceea ce privește mierea, compania oferă o varietate largă de miere de timian, miere de molid, miere de erică, miere de flori, miere de flori, conifere și timian, miere de flori și conifere și sirop organic de agave.

Compania deține toate specificațiile relevante ale produselor și proceselor: ISO 9001: 2008, ISO 22000: 2005, BRC, FSSC, BIO HELLAS, AGROCERT, KOSHER, conformitate cu standardele europene HACCP și ISO, precum și certificarea IPO pentru numele mărcii.

Există opțiuni de cadouri HORECA cu două tipuri de ambalaje de lux din lemn natural sau din lac mat alb. Ambalajele sunt personalizate și pot fi realizate cu eticheta privată a clientului. Etichetele de pe produse sunt disponibile în engleză, franceză și germană.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerii ideali sunt angrosiști și distribuitori către magazine de delicatese, restaurante, hoteluri și supermarketuri.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Tară: Bulgaria
Tip: Oferta
Descriere:

Un producător bulgar de roboți colaborativi oferă un sistem de control și management pentru roboți colaborativi și industriali, conceput pentru a fi operat folosind un joystick și un software intuitiv care prezintă un geamăn digital. Prin mișcarea joystick-ului în spațiu, sistemul îi captează traiectoria și o afișează grafic în software. Această traiectorie poate fi apoi editată și reprodusă în mod repetat de către robot sau cobot.

Software-ul permite, de asemenea, utilizatorilor să filtreze mișcările robotului pe baza unui anumit plan, direcție sau orientare, permițând aplicații precise. De exemplu, atunci când se aplică adeziv pe o suprafață plană, robotul poate fi restricționat să se miște într-un singur plan pentru o precizie controlată. În mod similar, sarcini precum șlefuirea sudurilor beneficiază de mișcarea în linie dreaptă de-a lungul unui singur ax, asigurând o îndepărtare uniformă a materialului și un aspect lustruit.

Fără filtrare, sistemul acceptă mișcări mai complexe pentru sarcini precum pictura, simulând mișcările complexe ale unei mâini umane.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută distribuitori, integratori și clienți finali.

Tip de parteneriat: Contract commercial

Țara: Taiwan
Tip: Cerere
Descriere:

Compania a depus constant eforturi pentru a dezvolta diverse categorii de bucătărie tradițională pentru a satisface cererile clienților. Pe lângă alimentele gătite preparate în stil chinezesc, compania a lansat în 1999 Departamentul de Desert Occidental, care se angajează să creeze toate tipurile de deserturi și prăjituri delicioase în stil occidental.

Compania și-a extins piața în America de Nord, Noua Zeelandă, Australia, Japonia, Hong Kong, Europa, Singapore și Africa de Sud și este certificată de multe instituții internaționale. Cu prima linie de producție automată de găluște preparate din Taiwan, compania a devenit primul exportator de pungi de alimente congelate cu carne de porc în Japonia. De asemenea, personalizează și vinde „Gua Bao” în celebrul parc de distracții din Japonia. Pentru a extinde afacerea pe piața europeană, compania a investit într-o joint venture cu o companie poloneză de carne pentru a înființa o bază de producție locală la începutul acestui an. Se estimează că uzina locală va produce un milion de găluște pe zi sau aproximativ 25 de milioane pe lună.

Compania este interesată să stabilească o relație cu companii europene care pot furniza aprovizionare și producție locală, inclusiv posibilitatea de a înființa o bază de cercetare și dezvoltare în țară. De asemenea, se caută colaborări cu magazine de retail precum Costco, supermarketuri asiatice și alte canale care vizează piețele potențiale din Marea Britanie, Germania, Franța, Belgia, Danemarca și Europa Centrală și de Est.

Tipul și rolul partenerului:

Supermarket, magazine, servicii de catering

Tip de parteneriat: Contract de externalizare, contract de furnizare

Țara: Grecia
Tip: Cerere
Descriere:

Această companie de familie din Grecia este activă din 2013. Oferă soluții complete în domeniul tehnologiei de refrigerare. Instalațiile și echipamentele sale sunt proiectate pentru a servi diverse sectoare, de la aplicații comerciale și industriale de refrigerare până la industria de sticlă și cosmetice. Clientul lucrează deja cu diverse mărci cunoscute europene din Danemarca, Germania, Italia, Portugalia și Anglia.

Activitățile companiei acoperă piața internă din Grecia, precum și țările vecine, precum Cipru, Italia, Serbia, Albania și Bulgaria. Compania se află acum într-o etapă de dezvoltare în care caută noi parteneriate. Prin urmare, este interesată să încheie contracte comerciale cu noi furnizori pentru a-și completa gama existentă de echipamente de refrigerare.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerul ar trebui să fie interesat să încheie contracte comerciale cu noi furnizori pentru a-și completa gama existentă de echipamente de refrigerare.

Tip de parteneriat: Contract comercial


BRDK20241011008 – Compania din Danemarca caută producători europeni de folie metalică cu caracteristici termice

Țara: Denmarca
Tip: Cerere
Descriere:

Compania daneză se numără printre principalii producători europeni de soluții termice flexibile, personalizate și eficiente din punct de vedere energetic pentru o gamă largă de industrii care lucrează cu produse și procese sensibile la temperatură și unde fluctuațiile de temperatură trebuie menținute la minimum.

Aceștia se specializează în proiectarea și producția de protecții termice pentru o gamă largă de produse și procese sensibile la temperatură. Din acest motiv, produsele lor sunt elemente importante atunci când lanțul frigorific trebuie asigurat în timpul transportului și depozitării alimentelor și medicamentelor sau atunci când procesele de turnare și întărire trebuie stabilizate în cadrul industriei eoliene și a construcțiilor. Produsele sunt testate în mod regulat de Institutul Tehnologic Danez. Rezultatele subliniază și documentează efectul real al utilizării produselor în situații specifice de utilizare.

Pe lângă documentarea efectului, acestea servesc drept garanție pentru clienți, afirmând că este sigur să se utilizeze soluțiile termice ale companiei daneze pentru a proteja produsele sau procesele de producție de schimbările nedorite de temperatură.

Tipul și rolul partenerului:

Furnizorul ideal al companiei:

  • Să vorbească limba engleză
  • Să fie localizat în Europa
  • Livrare stabilă la data convenită
  • Un producător obișnuit să producă folie metalică
  • Timp de livrare mai mic de 2 luni

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

Țara: Suedia
Tip: Cerere
Descriere:

Domeniul de activitate al companiei se concentrează pe dezvoltarea și furnizarea de soluții digitale avansate pentru gestionarea informațiilor de urgență, concentrându-se pe digitalizarea și simplificarea comunicării informațiilor medicale critice folosind coduri QR. Acest lucru este îndreptat în special către persoanele cu afecțiuni medicale acute care trebuie să transmită rapid informații vitale în situații de urgență.

Produsele companiei includ articole vestimentare precum brățări și produse similare, cu plăcuțe metalice integrate încorporate cu coduri QR care stochează informații medicale personale. Acest lucru îmbină tehnologia sănătății cu electronica de consum, creând dispozitive ușor de utilizat pentru uzul zilnic.

Toate soluțiile digitale respectă GDPR. Compania pune accent pe securitatea datelor și confidențialitatea utilizatorilor și gestionează datele medicale sensibile cu standarde ridicate de securitate și conformitate, făcând tehnologia de încredere și fiabilă atât pentru sectorul public, cât și pentru cel privat.

Compania își dorește să colaboreze cu un producător pentru a produce brățările din silicon, alternativ un material cu proprietăți funcționale și ergonomice similare, și cu plăcuțe metalice integrate din oțel inoxidabil. Deoarece brățările stochează informații medicale personale, purtătorul trebuie să poată purta brățările în orice moment, inclusiv în timpul activităților precum exercițiile fizice și înotul. Prin urmare, brățările trebuie să fie produse dintr-un material de silicon sau similar, cu proprietăți rezistente la apă și cu plăci din oțel inoxidabil, adică un aliaj de fier rezistent la rugină și coroziune.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerul de producție ideal ar trebui să aibă capacitatea de a co-proiecta, produce, imprima și ambala produse în conformitate cu cerințele specifice ale produsului și cu standardele și reglementările UE. Alternativ, partenerul poate procura brățări prefabricate de la un alt furnizor și poate oferi servicii de imprimare și ambalare.

Parteneriatul ideal implică:

  • Fabricarea de brățări de identificare medicală cu accent pe calitate înaltă și sustenabilitate.
  • Canale eficiente de logistică și distribuție pentru a eficientiza procesul de livrare.
  • Eforturi colaborative în dezvoltarea și inovarea produselor.
  • Un angajament comun de reducere a impactului asupra mediului și promovarea practicilor sustenabile în întregul lanț valoric.
  • Posedarea de certificări relevante și conformitatea cu standardele și reglementările UE pentru producția de dispozitive medicale.
  • De preferat, experiență în producție pentru clienți internaționali și logistică.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Țara: Marea Britanie
Tip: Cerere
Descriere:

Compania britanică se mândrește cu peste 200 de ani de experiență în sectorul farmaceutic, concentrându-se pe boli rare pentru care există o lipsă de servicii analitice în spitale și fără medicamente aprobate. Compania a identificat un decalaj semnificativ al pieței. Piețele principale includ UE, SUA, ajutând furnizorii de servicii spitalicești să îmbunătățească înțelegerea populațiilor de pacienți cu boli rare.

Compania își dezvoltă activ portofoliul de produse terapeutice comerciale și clinice prin achiziții, licențe și colaborări. Această abordare strategică permite integrarea rapidă a terapiilor inovatoare, susținând studiile clinice accelerate și aprobările reglementărilor.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută parteneri care pot fi: companii producatoare care dezvoltă medicamente noi care nu au putut fi comercializate, având în vedere o gamă de stadii de dezvoltare. Partenerii pot urmări opțiuni pentru achiziție, licențiere și colaborări. De asemenea, compania este interesată să colaboreze cu parteneri care au facilități de laborator pentru dezvoltarea de tulpini de medicamente, facilitând progrese suplimentare în dezvoltarea produselor terapeutice.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare, Contract commercial, Contract de furnizare

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 22.10.2024-29.10.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 22.10.2024-29.10.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 22.10.2024-29.10.2024

● Ordin nr. 6295 emis de M.F. pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.007/2008 privind aprobarea componenţei Comisiei pentru autorizarea operatorilor economici din domenii cu reglementări specifice şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a acesteia, precum şi a Criteriilor referitoare la autorizarea funcţionării unităţilor emitente de tichete (M.O. nr. 1068/24.10.2024)
 
● Ordin nr. 395 emis de M.A.D.R. pentru modificarea şi completarea Procedurii de acordare şi plată a ajutoarelor de stat în cadrul schemei de ajutor de stat “Creditul fermierului”, aprobată prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 88/2024 (M.O. nr. 1069/24.10.2024)
 
● O.U.G. nr. 123 pentru modificarea şi completarea titlului VIII “Accize şi alte taxe speciale” din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal (M.O. nr. 1070/24.10.2024)
 
● Ordin nr. 6.602/5228 emis de M.I.P.E/M.S. privind modificarea Ordinului ministrului investițiilor și proiectelor europene și al ministrului sănătății nr. 6.311/4.613/2024 pentru aprobarea detalierii subcriteriilor aferente criteriilorcadru aplicabile proiectelor de investiții finanțate prin Programul național de investiții în infrastructura unităților spitalicești prevăzute în Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 29/2024 pentru aprobarea Programului național de investiții în infrastructura unităților spitalicești și pentru abrogarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 55/2023 privind unele măsuri pentru implementarea proiectelor de infrastructură publică de sănătate cu finanțare din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului Sănătate și din împrumuturi contractate cu instituțiile financiare internaționale (M.O. nr. 1076/28.10.2024)
 
● Decizie nr. 8 emisă de Biroul Permanent al Camerei Deputaților privind aprobarea tarifelor pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părțile I—VII (M.O. nr. 1077/28.10.2024)
 
● Ordin nr. 6580 emis de al A.N.A.F. privind modificarea și completarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.699/2021 pentru aprobarea formularelor de înregistrare fiscală a contribuabililor și a tipurilor de obligații fiscale care formează vectorul fiscal (M.O. nr. 1079/29.10.2024)
 
● Ordin nr. 5.335 emis de M.S. privind modificarea și completarea anexelor nr. 1 și 2 la Ordinul ministrului sănătății nr. 2.408/2023 pentru aprobarea prețurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deținătorii de autorizație de punere pe piață a medicamentelor sau reprezentanții acestora, distribuitorii angro și furnizorii de servicii medicale și medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relații contractuale cu Ministerul Sănătății, casele de asigurări de sănătate și/sau direcțiile de sănătate publică județene și a municipiului București, cuprinse în Catalogul național al prețurilor medicamentelor autorizate de punere pe piață în România, a prețurilor de referință generice și a prețurilor de referință inovative (M.O. nr. 1080/29.10.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 04.11.2024-15.11.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 04.11.2024-15.11.2024 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 04.11.2024 – 15.11.2024 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

TOPUL NAȚIONAL AL FIRMELOR- faza județeană 2024

TOPUL NAȚIONAL AL FIRMELOR- faza județeană 2024 1591 1193
Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează în data de 28 noiembrie 2024 TOPUL NAȚIONAL AL FIRMELOR – faza județeană, un eveniment unic și de tradiție, care premiază companiile brașovene cu rezultate economico-financiare remarcabile în ultimul exercițiu financiar încheiat.

Anul acesta, evenimentul este unul special celebrând 160 de ani de activitate neîntreruptă a Camerelor de Comerț din România. Este o ocazie unică de a sărbători istoria, prezentul și viitorul mediului de afaceri românesc.

Aflat la ediția XXXI  TOPUL NAȚIONAL AL FIRMELOR – faza județeană, este cel mai important eveniment  de networking brașovean al comunității de afaceri locale, al celor care prin pasiune și perseverenţă au atins performanțe deosebite în business.

La această ediție specială sunt așteptați peste 350 de reprezentanți ai companiilor brașovene de succes, autorități publice locale și naționale.

Vă așteptăm la această ediție aniversară, unde vom sărbători împreună trecutul, prezentul și viitorul afacerilor românești.

Participanții la Topul National Al Firmelor 2024 vor beneficia de acces GRATUIT la seminarul “Provocări fiscale și economice în anul 2025 pentru IMM- uri“, susținut de un profesionist în domeniul fiscalității: dl Sorin Bâscă – Expert contabil și Managing partner la Cont Consulting.

Astfel, în ziua evenimentului, în intervalul orar 15:00 – 16:30, vă așteptăm la Q Events Center pentru a primi informații cu privire la:

  • Agenda fiscală preconizată a anului 2025;
  • Adaptarea la fișierul de raportare SAF-T;
  • Strategii de finanţare.

Pentru a confirma participarea, vă invităm să completați formularul de înscriere accesând butonul de mai jos.

Fiți alături de noi la cel mai important eveniment de business al anului!

Împreună pentru afaceri de succes!

Evenimentul va avea loc joi, 28 noiembrie 2024 la Q Events Center Brașov

Termen de confirmare a participării: 22 noiembrie 2024.

LOCURILE SUNT LIMITATE!

Costurile de participare sunt următoarele:
550 lei* Pentru membrii CCI Brașov
650 lei* Pentru nonmembri  
*tariful nu conține TVA

Plata se poate efectua prin virament bancar, în contul RO67BTRL00801205M11040XX deschis la Banca Transilvania BRAȘOV – cod fiscal RO 4443167 sau la casieria CCI Brașov.

Contact: 
Luisa Paloș, telefon: 0728 137 727
e-mail:luisa.palos@ccibv.ro
Afrodita Mălureanu, telefon 0728 137 733
e-mail:afrodita.malureanu@ccibv.ro

Mai jos regăsiți prezentări video de la ultimele evenimente organizate de Camera de Comerț și Industrie Brașov (click pe imagine):

Vizita delegației de oameni de afaceri turci la CCI Brașov

Vizita delegației de oameni de afaceri turci la CCI Brașov 2363 1659
În data de 23 octombrie 2024, Camera de Comerț și Industrie  Brașov  a fost gazda   delegației economice de oameni de afaceri turci condusă de Camera de Comerț româno-turcă.

Principalele obiective ale întâlnirii, organizate în colaborare cu Camera de Comerț Româno-Turcă, au  vizat promovarea relaţiilor economice și comerciale bilaterale şi identificarea unor noi oportunităţi de afaceri şi investiţionale,  oaspeții exprimându-și intenția de a se familiariza cu realitățile economice ale județului Brașov și de a purta discuții directe cu reprezentanții mediului de afaceri brașovean.

Domeniile de activitate ale delegației:
– Managementul deșeurilor, echipamente și mașini pentru salubritate;
– Industria și prelucrarea lemnului;
– Energie regenerabilă: panouri fotovoltaice și instalații eoliene;
– Construcții civile;
– Infrastructură generală în construcții: drumuri, poduri și canalizare;
– Servicii medicale: tratament balnear;
– Ascensoare și logistică, lifturi pentru mașini;
– Spații verzi și agrement: amenajare spatii verzi, parcuri, mobilier pentru parcuri;
– Horeca;
– Transport pe cablu: teleferic, telescaun.

______________________________________________________________________________

Informații de background

Republica Turcia este principalul partener comercial al României între statele din afara Uniunii Europene (UE). La export, Turcia reprezintă principala piață de absorbție a mărfurilor trimise din România în spațiul extracomunitar, iar la import a doua piață de proveniență a mărfurilor intrate în țara noastră din afara UE

Mult̗umim delegației pentru vizită s̗i suntem încrezători că schimbul de idei s̗i experient̗ă va avea un impact pozitiv asupra relat̗iilor economice bilaterale!

Mult̗umiri reprezentant̗ilor mediului de afaceri bras̗ovean care au participat la întâlnire!

Vin la Brașov 2024

Vin la Brașov 2024 1479 1192
Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită  să participați la Târgul de Vinuri ”Vin la Brașov”

În perioada 15-16 noiembrie 2024, Belvedere Events Center, MEMBRU PREMIUM CCIBV, va găzdui o adevărată sărbătoare a vinului!

  • Degustări de vinuri de la cele mai renumite crame din toate colțurile țăriii și de peste hotare;
  • Petrecere cu Trupa Publika și DJ;
  • Surprize culinare care se vor asocia perfect cu fiecare pahar de vin degustat;
  • Întâlniri cu oameni minunați care vă vor transmite povestea fiecărui vin expus.

Data: 15-16 noiembrie 2024; locația: Belvedere Events Center Brașov

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 28.10.2024-08.11.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 28.10.2024-08.11.2024 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 28.10.2024-08.11.2024 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725