Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Summit-ul Rethink România

Summit-ul Rethink România 1508 1207
Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită să participați, în perioada 21-23 noiembrie 2024,  la evenimentul ”Summit-ul Rethink România. La răscruce de timpuri. Democrație. Adevăr. Încredere.”

Un reactor pentru idei noi
Ce vă propune organizatorul:
– Să construim un proiect de țară, creionând un spațiu public bazat pe încredere, în care ideile dominante sunt fundamentate de dovezi.
– Noi privim spre România anului 2050, când sperăm ca țara noastră va fie un loc în care tinerii vor iubi să trăiască.
– Summit-ul Rethink România se află la cea de-a treia ediție. Primul summit a avut loc în septembrie 2022, adunând laolaltă 200 de persoane din business, societatea civilă și mediul politic. Tema a fost una dublă: educația și contextul demografic.
-În noiembrie 2023, aproape 400 de participanți s-au adunat la cel de-al doilea summit Rethink pentru a vorbi despre impactul inteligenței artificiale.
-Cea de-a treia ediție va plasa democrația în centrul dezbaterii.

De ce vorbim despre democrație?
În ultimii ani, o parte a românilor au dezvoltat o apatie față de spațiul public, fie că vorbim despre procentul celor care merg la vot sau al celor care au încredere în instituțiile statului român. Chiar dacă ne e ușor să identificăm cauzele acestei distanțări, efectele sale sunt previzibile. Amartya Sen, laureat al Premiului Nobel pentru Economie, consideră că democrația nu este doar o valoare intrinsecă, ci și un mecanism esențial pentru asigurarea prosperității și dezvoltării umane. De ce? Pentru că doar angajamentul civic și politic al unor cetățeni informați previne derapajele care ar putea amenința drumul spre prosperitate al întregii societăți.

Agenda evenimentului poate fi consultată accesând butonul de mai jos

De ce să participi la Summit-ul Rethink
– În două ediții, am avut alături de noi peste 500 de participanți unici. Aceștia au avut ocazia de a socializa, de a afla informații utile despre societate și politici publice și de a se face auziți.
– Punctele atinse la summit dau sens activităților de cercetare și de advocacy ale Rethink România. Mai mult, parteneriatele legate cu ocazia summit-ului, adesea între persoane din companii sau organizații fără legături anterioare, au fost baza a zeci de proiecte și de activități utile societății.
– Ajungi să faci parte dintr-o comunitate de oameni informați, care se revăd și în restul anului pentru activități culturale, conferințe, mese rotunde.
– Ai acces preferențial la o parte din activitatea de cercetare a Rethink, fiind informat despre principalele tendințe din zona capitalului uman (educație, demografie, economie, mentalități, etc.).

Data: 21-23 noiembrie 2024; locația: Hotel ARO PALACE Brașov

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 06.11.2024-12.11.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 06.11.2024-12.11.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 06.11.2024-12.11.2024

 Hotărâre nr. 3 a Congresului Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România*) (M.O. nr. 1108/06.11.2024)
 
 Ordin nr. 2499 emis de M.M.A.P. pentru aprobarea Ghidului de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate (M.O. nr. 1114/07.11.2024)
 
 Hotărâre nr. 1393 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2016, precum şi pentru modificarea art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 1.342/2024 privind aprobarea schemei “Ajutor de minimis pentru aplicarea Programului de susţinere a producţiei de legume cultivate în spaţii protejate”, pentru perioada 2024 – 2025 (M.O. nr. 1125/11.11.2024)
 
 O.U.G. nr. 128 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi măsuri specifice pentru digitalizare, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 1125/11.11.2024)
 
 Ordin nr. 22.175 emis de M.C.I.D. privind modificarea Schemei de ajutor de minimis pentru „Perfecționarea/recalificarea angajaților din societăți”, asociată Planului național de redresare și reziliență al României 2021—2026, pilonul II, componenta C7, investiția 19, aprobată prin Ordinul ministrului cercetării, inovării și digitalizării nr. 20.953/2022 (M.O. nr. 1128/12.11.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Lansare proiect: „,Stagii de practică pentru Liceul Tehnologic Nicolae Bălcescu” SMIS 312512

Lansare proiect: „,Stagii de practică pentru Liceul Tehnologic Nicolae Bălcescu” SMIS 312512 1504 846


Camera de Comerț și Industrie Brașov, în parteneriat cu Liceul tehnologic Nicolae Bălcescu, implementează în perioada 01.11.2024 – 31.10.2027 proiectul ,,STAGII DE PRACTICĂ PENTRU LICEUL TEHNOLOGIC NICOLAE BĂLCESCU”, ID SMIS 312512, contract nr.68121/15.10.2024,  în valoare de 2.461.068,75 lei, compusă din  2.091.908,44 lei valoare eligibilă nerambursabilă din partea fondurilor FSE+ și 360.640,19 valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național, finanțare asigurată prin Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027,  obiectiv specific ESO4.5_Îmbunătățirea calității, a caracterului incluziv, a eficacității și a relevanței sistemelor de educație și formare pentru piața muncii, inclusiv prin validarea învățării nonformale și informale, pentru a sprijini dobândirea de competențe-cheie, inclusiv de competențe de antreprenoriat și digitale, precum și prin promovarea introducerii sistemelor de formare duală și a sistemelor de ucenicie (FSE+).

Obiectivul general al proiectului constă în implementarea și parcurgerea de către elevii înmatriculați în cadrul Liceului Tehnologic Nicolae Bălcescu a programelor de pregătire practică în conformitate cu reglementările naționale aplicabile (stagii de practică). Proiectul vizează dobândirea de competențe ce vor facilita inserția elevilor pe piața muncii. Vor beneficia de activitățile proiectului 251 elevi.

Rezultatele proiectului:

  • Recrutarea si integrarea a 251 elevi din cadrul Liceului Tehnologic Nicolae Bălcescu în grupul tintă al proiectului care au vârsta de până în 29 ani;
  • Realizarea de stagii de practică pentru 251 elevi înmatriculați în învățământul profesional și tehnic elevi inmatriculati in invatanamtul profesional si tehnic din cadrul Liceului Tehnologic Nicolae Bălcescu;
  • Un numar de 227 elevi participanți la stagiile de practică obțin o calificare;
  • Realizarea a minim 3 parteneriate sustenabile dintre Liceul Tehnologic Nicolae Bălcescu și potențialii angajatori ai viitorilor Absolvenți
  • Crearea unui sistem de informare coordonată, în ambele sensuri: de la companii/sectorul privat către unitatea de învățământ privind nevoile lor de instruire, precum și de la unitatea de învățământ către întreprinderi/angajatori, pentru a răspunde nevoilor actuale și viitoare ale pieței muncii la nivelregional /local

 Etapele proiectului:

  • Informarea și selectarea grupului țintă;
  • Dezvoltarea și sprijinirea a minim 3 parteneriate sustenabile dintre Liceul Tehnologic Nicolae Bălcescu și potențialii angajatori ai viitorilor absolvenți care să faciliteze inserția socio-profesională a acestora.
  • Crearea unui sistem de informare coordonată, în ambele sensuri: de la companii/sectorul privat către unitatea de învățământ privind nevoile lor de instruire, precum și de la unitatea de învățământ către întreprinderi/angajatori, pentru a răspunde nevoilor actuale și viitoare ale pieței muncii la nivel regional /local – prin crearea unui portal în cadrul proiectului
  • Participarea elevilor unității de învatământ la programele de pregătire practică respectiv la stagiile de practică derulate în cadrul proiectului.

 Date de contact:
Camera de Comerț și Industrie Brașov,
Attila Szekely – Manager de proiect;
attila.szekely@ccibv.ro, tel: 0268/54.70.84

Lansare proiect: „Stagii de practică pentru Colegiul Național Economic Andrei Bârseanu” SMIS 312511

Lansare proiect: „Stagii de practică pentru Colegiul Național Economic Andrei Bârseanu” SMIS 312511 2560 1440


CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV, în parteneriat cu COLEGIUL NAȚIONAL ECONOMIC ANDREI BÂRSEANU BRAȘOV implementează, în perioada 01 noiembrie 2024 – 31 octombrie 2027 proiectul Stagii de practică pentru Colegiul Național Economic Andrei Bârseanu, cod SMIS 312511, în valoare totală de 2.461.068,75 lei (2.091.908,44 lei valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR/FSE+/FC/FTJ , 360.640,19 lei valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național și 8.520,12 lei Valoare cofinanțare eligibilă beneficiar), finanțare asigurată prin Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Educație și Ocupare 2021-2027.

Obiectivul general al proiectului constă în implementarea și parcurgerea de către elevii înmatriculați în cadrul Colegiului Național Economic Andrei Bârseanu a programelor de pregătire practică în conformitate cu reglementările naționale aplicabile (stagii de practică).

Rezultate propuse:

  • Realizarea de stagii de practică pentru 251 elevi înmatriculați în învățământul profesional și tehnic;
  • 227 elevi participanți care obțin o calificare la încetarea calității de participant;

Grupul țintă al proiectului este format din:

  • Elevi înmatriculați în învățământul profesional și tehnic care au vârsta de până în 29 de ani la data intrării în operațiune, sunt înmatriculați ca elevi în învățământul profesional și tehnic inclusiv în cadrul unității școlare din parteneriat și au domiciliul in regiunea de dezvoltare vizată de proiect

Activitățile  proiectului:

  • Selecție, recrutare, implicare si menținere în proiect a grupului țintă
  • Acțiuni care vizează programe de învățare la locul de muncă
  • Dezvoltarea sistemului de învățare la locul de muncă

Contact:
Camera de Comerț și Industrie Brașov
Strada Mihail Kogălniceanu 18-20, Brașov 500173, Tel: 0268547084;
E-mail: ccibv@ccibv.ro

Colegiul Național Economic Andrei Bârseanu Brașov
Strada Lungă 198, Brașov 500059, județul Brașov, Tel: 0368 440 229
E-mail: secretariat@cneab.ro

Lansare proiect: „Stagii de practică pentru Colegiul Țara Bârsei Prejmer” SMIS 312140

Lansare proiect: „Stagii de practică pentru Colegiul Țara Bârsei Prejmer” SMIS 312140 1602 901


CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV, în parteneriat cu COLEGIUL PENTRU AGRICULTURA SI INDUSTRIE ALIMENTARA “TARA BARSEI” PREJMER implementează, în perioada 01 noiembrie 2024 – 31 octombrie 2027 proiectul Stagii de practică pentru Colegiul Țara Bârsei Prejmer, cod SMIS 312140, în valoare totală de 2.461.068,75 lei (2.091.908,44 lei valoarea eligibilă nerambursabilă din FSE, 360.640,19 lei valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național și 8.520,12 lei valoare contribuție proprie), finanțare asigurată prin Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Educație și Ocupare 2021-2027.

Obiectivul general al proiectului constă în implementarea și parcurgerea de către elevii înmatriculați în cadrul Colegiului Țara Bârsei a programelor de pregătire practică în conformitate cu reglementările naționale aplicabile (stagii de practică). Proiectul vizează dobândirea de competențe ce vor facilita inserția elevilor pe piața muncii – vor beneficia de activitățile proiectului 251 elevi.

Rezultate propuse:

  • Recrutarea, selecția și monitorizarea a minimum 251 elevi care doresc să participe la stagii de practică
  • Stagii de practică pentru 251 elevi înmatriculați în învățământul profesional și tehnic
  • Minim 227 elevi care obțin o calificare la încetarea calității de participant
  • Minim 3 parteneriate sustenabile dintre Colegiul Țara Bârsei și potențialii angajatori

Grupul țintă al proiectului este format din elevi din învățământul profesional și tehnic – din cadrul Colegiului Țara Bârsei.

Persoanele din grupul țintă îndeplinesc cumulativ următoarele criterii, la data intrării în operațiune:

  • au vârsta de până în 29 de ani la data intrării în operațiune
  • sunt înmatriculați ca elevi în învățământul profesional și tehnic inclusiv în cadrul unității școlare
  • au domiciliul in regiunea de dezvoltare vizată de proiect

Documente necesare la înscriere: copia actului de identitate; adeverința de elev eliberată de instituția de învățământ

Domiciliul în regiunea CENTRU (Județe: Sibiu, Mureș, Harghita, Covasna, Brașov, Alba) atât în urban, cât și în rural.

Contact:
Camera de Comerț și Industrie Brașov
Strada Mihail Kogălniceanu 18-20, Brașov 500173
Tel: 0268547084; E-mail: ccibv@ccibv.ro – Camera de Comerț și Industrie Brașov

Colegiul Pentru Agricultura și Industrie Alimentara “Tara Barsei” Prejmer
Str. Brașovului, nr. 160A, Prejmer, județul Brașov
Tel: 0268362480; E-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com – Colegiul Tara Barsei

Journées Francophones de Brasov – Forum economic

Journées Francophones de Brasov – Forum economic 945 709
Camera Franceză de Comerț și Industrie în România (CCIFER)  invită companiile brașovene  în data de 18 noiembrie 2024, la Brașov, pentru a participa la “Journées francophones de Brașov“. Evenimentul este organizat sub patronajul GADIF de către Consulul onorific al Franței la Brașov, Clubul Francofon de Afaceri Brașov, Alianța Franceză Brașov și partenerii acestora.

Agenda “Journées francophones de Brașov”

18 noiembrie, interval orar 9h00-10h30 (9h00-10h00 welcome coffee), Aeroportul Internațional Brașov Ghimbav
Deschiderea oficială “Journées francophones de Brașov”
• E.S. Hassan ABOUYOUB – Ambasador, Președinte GADIF
• Ion CIOLACU – Consul onorific al Franței la Brașov
• Janos TOROK – Președinte CFAB
• Mihai Cătălin VĂSII – Prefect, Instituția Prefectului Brașov
• Adrian VEȘTEA – Președinte, Consiliul Județean Brașov
• George SCRIPCARU – Primar, Primăria Municipiului Brașov
Forum economic, organizat de C.FAB si partenerii sai

18 noiembrie, 10h30-13h00, Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav
Forumul economic vă propune întâlniri cu reprezentanții autorităților publice locale, diplomați, reprezentanți ai rețelei francofone, directori de companii, experți tehnici, în cadrul meselor rotunde și sesiunilor de networking.
• Oportunitățile economice ale regiunii, Invest in Brașov – Mădălin PENCIU – Agent Dezvoltare Agenția Metropolitana pentru Dezvoltare Durabilă Brașov
Masa rotundă: Atractivitatea economică și perspective de investiții la Brașov
• Care sunt oportunitățile de investiții publice și private în Brașov?
• Care sunt provocările pentru a atrage proiecte ambițioase și durabile pentru oraș și județ?
• Cum să atragem mai multe investiții străine la Brașov?

Speakeri:
• Constantin ALBU – Director Aeroportul International Brașov-Ghimbav
• Silviu COSTEA – Presedinte, Camera de Comert si Industrie Brasov
• Tiberiu DANETIU – Membru de board, Director Corporate Affairs &Retail Media Auchan
• Mihai DAVID – Director T.E.S.
Moderatoare : Monica JIMAN – TDC Director Europe and Middle East GLOBANT

Participarea este gratuită!

Contact: Andreea TOROIMAN – Responsable Evénements & Affaires publiques
e-mail: andreea.toroiman@ccifer.ro
telefon: (0)754 077 681
Calea Floreasca, 240B, étage 3, 014475, Bucuresti
www.ccifer.ro

Reuniune de lucru: Etapele integrării în piața muncii a lucrătorilor non-UE

Reuniune de lucru: Etapele integrării în piața muncii a lucrătorilor non-UE 1181 891
Camera Franceză de Comerț și Industrie în România (CCIFER) și International Work Finder au plăcerea de a vă invita marți 19 noiembrie, în intervalul orar 9h00-10h00, la Coresi Business Campus, la o reuniune de lucru pentru a discuta despre noutățile legislative în ceea ce privește recrutarea și angajarea persoanelor non-UE, despre procesul de recrutare al acestora și bune practici la nivel de sectoare de activitate.

În cadrul reuniunii ne propunem să trasăm și câteva tendințe pentru piața forței de muncă din 2024, dar și să aducem recomandări pe procesul de încadrare și gestionăre a resurselor umane.

Subiecte abordate:
– Legislația și fluxul administrativ. Ce acte sunt necesare pentru autorități pentru ca o persoană non- UE să poată lucra legal și în cât timp ajunge un asiatic în România?
– Ce condiții trebuie să îndeplinească angajatorul român pentru a primi aviz favorabil de la autorități și să poată angaja personal non-UE?
– Specificitățile recrutării și tipologia fiecărui anagajat. In ce domenii se preteaza angajarea unui nepalez, față de un vietnamez?
– Cele mai importante lucruri de care trebuie să țină cont angajatorul pentru a-i ține pe asiatici angajați pe termen lung

Agenda
– Discuție tehnică și studii de caz alături de:
Reprezentant al Serviciului pentru Imigrări al județului Brasov – TBC
Melania POP – Business Development Manager International Work Finder
– Sesiune Q&A

Participarea este gratuită!

Contact:

Andreea TOROIMAN – Responsable Evénements & Affaires publiques
e-mail: andreea.toroiman@ccifer.ro
telefon: (0)754 077 681
Calea Floreasca, 240B, étage 3, 014475, Bucuresti
www.ccifer.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.11.2024-22.11.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.11.2024-22.11.2024 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 11.11.2024-22.11.2024 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 30.10.2024-05.11.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 30.10.2024-05.11.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 30.10.2024-05.11.2024

 Ordin nr. 6410 emis de M.F. privind modificarea şi completarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr. 5.521/2024 (M.O. nr. 1089/31.10.2024)
 
● Hotărâre nr. 1341 pentru suplimentarea bugetului Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2024, în vederea acoperirii unor plăţi către operatorii economici care au depus dosarele de decont pe Programul pentru stimularea înfiinţării întreprinderilor mici şi mijlocii “Start – up Nation – ROMANIA”, ediţia 2022 (M.O. nr. 1090/31.10.2024)
 
● Ordin nr. 1552 emis de M.E. privind completarea Ghidului de finanţare pentru Programul “ELECTRIC UP” privind finanţarea întreprinderilor mici şi mijlocii şi a operatorilor economici care activează în domeniul HORECA pentru instalarea sistemelor de panouri fotovoltaice pentru producerea de energie electrică cu o putere instalată cuprinsă între 27 kWp şi 150 kWp necesară consumului propriu, a unui sistem de stocare a energiei produse pentru creşterea gradului de autoconsum, a cel puţin o staţie de reîncărcare de minimum 22 kW pentru vehicule electrice şi electrice hibrid plug-in pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea infrastructurii pentru vehiculele de transport rutier nepoluant din punct de vedere energetic, precum şi a sistemului alternativ de încălzire/răcire pentru creşterea gradului de utilizare a energiei produse din surse regenerabile în încălzire şi răcire, aprobat prin Ordinul ministrului energiei nr. 1.441/2024 (M.O. nr. 1091/31.10.2024)
 
● Ordin nr. 4990 emis de M.I.P.E. privind aprobarea Instrucţiunilor pentru stabilirea mecanismului de justificare a sumelor rămase la dispoziţia beneficiarilor, aferente proiectelor finanţate în cadrul Programului operaţional regional 2014 – 2020, potrivit dispoziţiilor art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 31/2024 privind reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări prin Legea nr. 204/2024 (M.O. nr. 1091/31.10.2024)
 
● Ordin nr. 6771 emis de M.I.P.E. pentru modificarea alineatului (2) al articolului 1 din anexa la Ordinul ministrului investiţiilor şi proiectelor europene nr. 4.490/2024 privind aprobarea Instrucţiunilor pentru stabilirea mecanismului de justificare a sumelor rămase la dispoziţia beneficiarilor, aferente proiectelor finanţate în cadrul Programului operaţional regional 2014 – 2020, potrivit dispoziţiilor art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 31/2024 privind reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări prin Legea nr. 204/2024 (M.O. nr. 1092/31.10.2024)
 
● Ordin nr. 6438 emis de M.F. pentru modificarea şi completarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr. 5.521/2024 (M.O. nr. 1099/04.11.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Demo Metal Brașov 2024: Soluții avansate pentru industria prelucrării metalului

Demo Metal Brașov 2024: Soluții avansate pentru industria prelucrării metalului 1080 1080

Camera de Comerț și Industrie Brașov (Centrul EEN) în calitate de partener vă invită în perioada 12-14 noiembrie 2024, să participați la cea de-a VII-a ediție Demo Metal, eveniment emblematic dedicat inovației în prelucrarea metalului.

Demo Metal reprezintă o oportunitate unică pentru profesioniștii din industriile auto, aerospațială, electrocasnice, construcții, energie, apărare etc., de a descoperi soluții inovatoare care sprijină competitivitatea și eficiența companiilor în contextul actual al pieței.

Acces gratuit la tehnologii de vârf

Demo Metal Brașov va aduce împreună peste 60 de furnizori de top și 150 de experți din industrie, toți pregătiți să împărtășească cele mai recente inovații tehnice dedicate domeniului.

Vizitatorii Demo Metal Brașov 2024 vor avea ocazia să experimenteze soluții care răspund provocărilor actuale:

  1. Reducerea costurilor operaționale: plecând de la identificarea soluțiilor eficiente din punct de vedere energetic, echipamentele și tehnologiile prezentate la Demo Metal Brașov sunt concepute pentru a reduce consumul de resurse, ajutând astfel companiile să își optimizeze costurile și să își crească profitabilitatea.
  2. Creșterea productivității: Demonstrațiile live de automatizare și diversele aplicații prezentate la eveniment vor reprezenta un punct de atracție major. Participanții la Demo Metal Brașov vor avea ocazia să vadă în acțiune cele mai recente tehnologii, care promit să transforme procesele de producție și să îmbunătățească eficiența operațiunilor.
  3. Consultanță personalizată: Demo Metal Brașov oferă un mediu propice pentru consultanță directă. Experți din industrie vor fi disponibili pentru a oferi soluții adaptate nevoilor specifice fiecărei companii, vizitatorii obținând astfel informații valoroase și aplicabile.

De la materii prime, sudură, scule și echipamente pentru diverse prelucrări, până la imprimare și scanare 3D, automatizări și sisteme avansate de măsurare și control, Demo Metal Brașov este locul ideal pentru a explora și compara cele mai noi tehnologii dedicate prelucrării metalului.

Înregistrare și detalii suplimentare:

Accesul la Demo Metal Brașov este gratuit, iar înregistrarea se poate realiza ușor prin intermediul site-ului: demometal.ro/brasov . Nu ratați ocazia de a fi parte a acestui eveniment de marcă. Mai multe detalii găsiți pe https://demometal.ro/brasov/ .

Vă așteptăm la Demo Metal Brașov 2024, între 12-14 noiembrie!