Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Târgul CONXEMAR 2024

Târgul CONXEMAR 2024 1417 1066


Centrul Enterprise Europe Network din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă invită să participați la unul dintre cele mai importante evenimente internaționale din sectorul produselor congelate din pește și fructe de mare –Târgul CONXEMAR 2024, care va avea loc între 1 și 3 octombrie la Vigo, Spania.

Cu ocazia târgului, se organizează un B2B virtual de către Galician Enterprise Europe Network în colaborare cu CONXEMAR pentru a servi drept platformă de întâlnire pentru întreaga industrie a fructelor de mare: angrosisti, importatori, exportatori, transformatoare, producători, distribuitori, depozite frigorifice, mașini, industria auxiliară (răcire, ambalare, materiale plastice etc.).

Inscrierile se fac pe platforma https://b2b-conxemar-international-frozen-seafood.b2match.io/ , întâlnirile virtuale se vor desfășura în perioada 23 septembrie – 11 octombrie cu o durată de 20 de minute fiecare.

Pentru suport suplimentar în organizarea participării dvs., echipa EEN Brașov este la dispoziție!

Data: 23 septembrie – 11 octombrie 2024 ;  locația:online

Echipa EEN Brașov :
Email: ioana.brisiuc@ccibv.ro
mark.stanciu@ccibv.ro

Masterclass: Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări

Masterclass: Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări 3375 3374
Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită la masterclass-ul Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări, un eveniment esențial pentru profesioniștii din marketing, comunicare, vânzări, achiziții, relații cu clienții și fondatorii de afaceri. În data de 18 septembrie 2024, de la ora 14:00, participanții vor avea oportunitatea de a învăța cum să adapteze și să optimizeze strategiile de business pentru o performanță maximă în era digitală.

Ce obții?

Acest seminar oferă nu doar teorii, ci și aplicabilitate prin audituri rapide ale platformelor de business ale participanților și consultanță directă. Evenimentul include o sesiune interactivă de patru ore unde strategii de vânzări, branding și marketing digital vor fi discutate și analizate în detaliu. Participanții vor beneficia de sfaturi personalizate și soluții inovative de la trainerul evenimentului Raluca Steblea. Toate acestea vor fi completate de o sesiune de întrebări și răspunsuri unde curiozitățile și provocările specifice vor fi adresate direct.

Înscrierile sunt deschise și vă așteptăm să vă alăturați comunității noastre dinamice pentru a transforma și a crește impactul afacerilor dumneavoastră în mediul digital. Nu ratați această oportunitate de a vă asigura că afacerea dumneavoastră este pregătită pentru succes în digital marketing.

Înscrie-te acum pentru a-ți asigura locul la acest eveniment exclusiv dedicat brașovenilor ambițioși!

Data: 18.09.2024; ora: 14.00-18.00; locația: sediul CCI Brașov, str. M. Kogălniceanu 18-20

Acest eveniment ‘Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări” este parte dintr-o serie de 5 Masterclass-uri practice, dedicate brandurilor de business și nu numai, programate în luna septembrie și octombrie din acest an.

Cost MasterClass: Promo – 200 RON + T.V.A. la primul eveniment

Despre Trainer

Raluca Șteblea, Business Growth Strategist & Solutions Architect, este profesor universitar și consultant de brand cu peste 15 ani de experiență în industria de comunicare și de business, cu o pasiune profundă pentru educație. Raluca lucrează pentru branduri din Europa, Orientul Mijlociu și Asia și este recunoscută ca partener de încredere în strategie și comunicarea de brand, digital marketing, soluții de business și programe educaționale specifice. Dedicarea pentru educație se reflectă în eforturile sale sustinute în traininguri corporative, academice și consultanța de brand, subliniind cum educația e cheia pentru a naviga cu succes prin complexitatea lumii contemporane. Este digital savvy și online pe LinkedIn/Facebook/Instagram.

Persoană de contact:  Gabriela Suciu
telefon: 0731377060
e-mail: gabriela.suciu@ccibv.ro

 

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 09.09.2024-20.09.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 09.09.2024-20.09.2024 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 09.09.2024-20.09.2024 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Masterclass: Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări

Masterclass: Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări 1476 1181
Ești din Brașov și activezi în domeniul marketingului, comunicării, vânzărilor, achizițiilor sau relațiilor cu clienții? Ești fondator de business și dorești să îți duci afacerea la nivelul următor? Atunci acest masterclass este pentru tine!
 

Te invităm să participi la Masterclass-ul “Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări”, un eveniment dedicat profesioniștilor și antreprenorilor care doresc să își dezvolte abilitățile și să își îmbunătățească strategiile de marketing digital

Acest curs intensiv, bazat pe acțiuni concrete, studii de caz, trenduri și tehnologii, îți va oferi instrumentele necesare pentru a atinge succesul în mediul digital.

Vei învăța să dezvolți o strategie de marketing digital eficientă, construită pe principii solide care să îți aducă rezultate tangibile. Vom discuta despre stabilirea obiectivelor, segmentarea pieței, targetarea audienței și utilizarea corectă a canalelor digitale. De asemenea, vei afla cum să planifici, implementezi și monitorizezi campaniile de marketing digital pentru a maximiza impactul și de a optimiza resursele.

Vei descoperi secretele construirii unui brand puternic și coerent în mediul digital. Analizând cele mai bune practici și studii de caz ale unor branduri de succes, vei învăța cum să creezi și să consolidezi identitatea brandului tău. De asemenea, vei învăța cum să utilizezi storytelling-ul în marketing pentru a crea povești captivante care să rezoneze cu publicul tău și să întărească imaginea brandului tău.

Vei afla care sunt cele mai eficiente tehnici de vânzare online și cum să le aplici pentru a crește conversiile și a fideliza clienții. De asemenea, vei învăța cum să colectezi și să analizezi datele pentru a lua decizii informate și a optimiza strategiile de vânzări. Vei învăța să folosești datele pentru a înțelege comportamentul clienților și pentru a ajusta strategiile de vânzări în consecință.

Pe lângă oportunitatea de a interacționa cu alți profesioniști din industrie, participanții vor beneficia de un audit rapid al platformelor de business, oferit de catre trainer, pentru a identifica punctele forte și aspectele ce necesită îmbunătățiri. Sunt incluse atât mini sesiuni de consultanță directă gratuite, unde participanții pot discuta probleme specifice și pot obține sfaturi personalizate, cât și accesul la materiale educaționale și resurse care să sprijine implementarea strategiilor discutate.

Înscrie-te acum pentru a-ți asigura locul la acest eveniment exclusiv dedicat brașovenilor ambițioși!

Data: 18.09.2024; ora: 14.00-18.00; locația: sediul CCI Brașov, str. M. Kogălniceanu 18-20

Acest eveniment ‘Succesul în Digital Marketing: Strategie, Branding și Vânzări” este parte dintr-o serie de 5 Masterclass-uri practice, dedicate brandurilor de business și nu numai, programate în luna septembrie și octombrie din acest an.

Cost MasterClass: Promo – 200 RON + T.V.A. la primul eveniment

Despre Trainer

Raluca Șteblea, Business Growth Strategist & Solutions Architect, este profesor universitar și consultant de brand cu peste 15 ani de experiență în industria de comunicare și de business, cu o pasiune profundă pentru educație. Raluca lucrează pentru branduri din Europa, Orientul Mijlociu și Asia și este recunoscută ca partener de încredere în strategie și comunicarea de brand, digital marketing, soluții de business și programe educaționale specifice. Dedicarea pentru educație se reflectă în eforturile sale sustinute în traininguri corporative, academice și consultanța de brand, subliniind cum educația e cheia pentru a naviga cu succes prin complexitatea lumii contemporane. Este digital savvy și online pe LinkedIn/Facebook/Instagram.

Persoană de contact:  Gabriela Suciu
telefon 0731377060
e-mail: gabriela.suciu@ccibv.ro

Conferința: “Cum se pot depăși dificultățile unei afaceri, apelând la noile mecanisme de restructurare?”

Conferința: “Cum se pot depăși dificultățile unei afaceri, apelând la noile mecanisme de restructurare?” 1479 1184


Camera de Comerț și Industrie Brașov invită companiile brașovene în data de 24 septembrie 2024, ora 10,30,   la conferința “Cum se pot depăși dificultățile unei afaceri, apelând la noile mecanisme de restructurare?”, unde  veți putea afla despre cele mai noi strategii de redresare a afaerilor!

În scopul de a dezvolta o cultură a prevenției în mediul de business din județul Brașov, Camera de Comerț și Industrie Brașov împreună cu Societatea Profesională de Practicieni în Insolvență Fair Revive din București, vă invită să participați  la  conferința “Cum se pot depăși dificultățile unei afaceri, apelând la noile mecanisme de restructurare?”.

Tematica dezbătută

Se vor aborda și detalia informații cu privire la ce presupune o restructurare, companiile care pot accesa un astfel de instrument și, nu în ultimul rând, va fi prezentată eficiența în depășirea stării de dificultate:

  1. Semnale din companie care indică sau generează dificultăți
  2. Soluții de redresare ale business-ului. Exemple de planuri de acțiune și măsuri
  3. Condiții de accesare și etape
  4. Efecte imediate și pe termen lung asupra business-ului.

Cine va susține conferința

Cristina Ienciu – Managing Partner Fair Revive și co-autor al legii restructurării

Octavian Barbu – Strategic Consultant

Data: 24 septembrie 2024; ora: 10,30; Locația: Sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov

 

10:30-12:00 – Prima parte a conferinței – Prezentarea temelor
12.00-12:30 – Pauză de cafea
12:30 -14:00 – Continuarea prezentării temelor; întrebări și răspunsuri

Participarea este gratuită.

Pentru înscrieri accesați butonul de mai jos:

Persoană de contact: Roxana Munteanu – CONSULTANT
telefon: 0728 137 739
e-mail: roxana.munteanu@ccibv.ro

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 29.08.2024-04.09.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 29.08.2024-04.09.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 29.08.2024-04.09.2024

● Ordin nr. 4.232emis de ministrului finanțelor privind abrogarea Ordinului ministrului finanțelor nr. 1.952/2018 pentru reglementarea procedurii de monitorizare a implementării prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice (M.O. nr. 868/29.08.2024)
 
● Ordin nr. 6.059 – emis de ministrului investițiilor și proiectelor europene privind modificarea anexei la Ordinul ministrului investițiilor și proiectelor europene nr. 2.041/2023 pentru aprobarea modelului contractului de finanțare prevăzut la art. 14 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 23/2023 privind instituirea unor măsuri de simplificare și digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021—2027, precum și pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului investițiilor și proiectelor europene nr. 2.228/2023 pentru aprobarea modelului deciziei de finanțare prevăzut la art. 14 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 23/2023 privind instituirea unor măsuri de simplificare și digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021—2027 (M.O. nr. 869/29.08.2024)
 
● Ordin nr. 6.234 emis de A.N.A.F. pentru aprobarea modelului și conținutului formularului „Notificare de conformare RO e-TVA”, precum și a procedurii de transmitere a notificării (M.O. nr. 887/03.09.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei

IULIE – AUGUST  2024

BOPL20240820006 – Producător polonez de hrană, suplimente și produse cosmetice pentru animale de companie caută parteneri de afaceri cu care să colaboreze în baza unui contract de distribuție, producție sau externalizare

Țara: Polonia

Tip: Oferta

Descriere:

Compania poloneză oferă alimente de înaltă calitate, aditivi nutritivi, suplimente și tratamente pentru câini și pisici, precum și produse cosmetice.

Suplimentele inovatoare și naturale pentru câini și pisici sunt destinate dietelor BARF și self-made, inclusiv mono-suplimente, precum și linii specializate precum Chondroline (suport osteomuscular), Powerdog (pentru câini sportivi și de lucru) și Breedingline (pentru masculi și femelele în reproducere).

Fiind lider incontestabil în producția de suplimente pentru animale de companie din Polonia, compania deține și o cotă semnificativă pe piața din Europa Centrală și de Est.

Înființată în 1988, compania produce de peste 10 ani și produse cosmetice pentru animalele de companie în unitatea de producție proprie din Polonia.

Compania va finaliza până la sfârșitul anului 2024 înființarea unei o noi unități de producție pentru hrana uscată, cu trei linii noi de producție – o presă la rece și două extrudere.

Tipul și rolul partenerului:

Potențialul partener ar trebui să îndeplinească următoarele criterii:

  1. Experiență și reputație: experiență solidă în industria alimentelor pentru animale de companie și o reputație puternică pe piață;
  2. Profesionalism și angajament: fiabilitate, promptitudine și dedicare pentru promovarea și dezvoltarea mărcii Pokusa-for-Health;
  3. Rețea de distribuție: O rețea de distribuție extinsă, care permite introducerea eficientă a produselor companiei poloneze;
  4. Cunoașterea pieței: Înțelegerea profundă a piețelor locale și a reglementărilor legale în vigoare;
  5. Capabilități de marketing: Abordare creativa de marketing și experiență în campanii de publicitate.

Tip de parteneriat: Contract comercial

https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/polish-producer-professional-brand-dog-and-cat-food-supplements-and

BOLT20240821006 – O companie lituaniană din domeniul IT caută parteneri pentru dezvoltarea unei soluții avansate de semnătură biometrică care se va utiliza în managementul documentelor digitale

Țara: Lituania

Tip: Ofertă

Descriere:

Înființată în 1993, compania lituaniană care activează în domeniul IT este specializată în furnizarea de soluții de semnătură electronică de înaltă calitate, cu accent pe autentificare biometrică. Această tehnologie de ultimă oră este adaptată pentru un serviciu complet digital și optimizat, permițând colectarea în siguranță a semnăturilor scrise de mână pe documente electronice. Sistemul dispune de o interfață ușor de utilizat, care facilitează crearea de șabloane de documente și acceptă completarea documentelor în comun de către clienți și administratori pe ecrane independente. În plus, oferă capabilități de căutare bazate pe AI și integrare perfectă cu sistemele de stocare majore, cum ar fi Google Drive, Dropbox și SharePoint. Soluția este utilizată pe scară largă în centre de servicii pentru clienți, unități medicale, firme și în servicii mobile, asigurând o experiență fluidă și sigură pentru clienți.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută parteneri specializați în dezvoltarea de software, autentificare biometrică sau soluții digitale de asistență medicală. Partenerii ideali ar avea experiență în soluții de digitalizare, cu accent pe extinderea semnăturilor digitale și a serviciilor de autentificare biometrică. Partenerul ar trebui să posede capacități tehnice și de marketing pentru a promova și integra soluția în portofoliul lor existent, în mod ideal deservind clienții din sectoare precum: bancar, asistență medicală, imobiliare și guvern. Parteneriatul ar implica, de asemenea, furnizarea de consultanță tehnică și asistență pentru clienți pentru a asigura implementarea și funcționarea fără probleme a soluției de semnătură biometrică.

Tip de parteneriat: Contract comercial

https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/lithuanian-it-company-seeks-partners-advanced-biometric-signature-solution

BOPL20240820009- Un producător de panouri inovatoare de gips 3D pentru casă și spații comerciale caută distribuitori de produse și designeri de interior pentru o cooperare pe termen lung

Țara: Polonia

Tip: Ofertă

Descriere:

Compania, cu sediul în nord-estul Poloniei, creează soluții decorative inovatoare și este specializată în producția de panouri de ipsos 3D, mulaje și panouri GRG. Pentru producția panourilor, producatorul se concentrează pe calitate, motiv pentru care folosește tencuială stucată de înaltă calitate, ceea ce face ca produsele să fie 100% ecologice, durabile și sigure de utilizat.

Elementele decorative sunt ignifuge, ceea ce le face o alegere ideala atat pentru cladirile rezidentiale, cat si pentru cele publice. În plus, pentru a răspunde așteptărilor clienților, compania oferă și servicii de proiectare și asamblare în întreaga Uniune Europeană și Marea Britanie.

Caracteristici cheie:

1) Durabilitate: Fabricate din gips armat cu sticla (GRG), aceste panouri sunt rezistente si de lunga durata;

2) Design inovator: Combină estetica modernă cu funcționalitatea, oferind un aspect vizual unic;

3) Rezistența la foc și la umiditate: panourile sunt neinflamabile și rezistente la umiditate, ceea ce le face potrivite pentru diferite medii;

4) Ușurință de instalare: Ușor de instalat, reducând costurile cu forța de muncă și timpul de instalare;

5) Izolație acustică și termică: Oferă izolare fonică și izolație termică excelentă, sporind confortul în orice spațiu;

6) Aplicații versatile: Potrivit atât pentru spații rezidențiale, cât și pentru spații comerciale, cum ar fi case, hoteluri, magazine și buticuri;

7) Ecologic: Fabricat din materiale durabile, contribuind la practici de construcție ecologice.

Aceste panouri combină stilul, funcționalitatea și durabilitatea, făcându-le o alegere populară pentru decorarea interioară.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută distribuitori pentru produsele lor în UE și Marea Britanie. De asemenea, sunt deschiși să colaboreze cu designeri de interior care intenționează să încorporeze panouri 3D, mulaje și panouri GRG în proiectele lor. Acest parteneriat ar implica distribuția și promovarea produselor lor, extinzându-le atât pe piețele rezidențiale, cât și pe cele comerciale din aceste regiuni. Compania dorește să stabilească relații puternice, reciproc avantajoase cu parteneri dedicați calității și excelenței în design.

Tip de parteneriat: Contract comercial/ Contract de furnizare

https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/manufacturer-innovative-3d-gypsum-panels-home-interiors-and-commercial

BOCZ20240820010 – O companie din Cehia produce un instrument inovator unic pentru frizeri și caută distribuitori

Țara: Cehia

Tip: Ofertă

Descriere:

Producătorul ceh a dezvoltat un produs din piele brevetat, disponibil în mai multe culori.

Produsul este o brățară concepută pentru a eficientiza munca unui frizer. Aceasta are 3 buzunare pentru depozitarea grătarelor mașinii de tuns, respectiv pentru mărimile: 1,5 mm, 3 mm și 4,5 mm, care sunt cel mai des folosite.

Frizerul nu va mai trebui să se deplaseze până la masă pentru a schimba atasamentul aparatului de tuns, pentru că va avea sculele necesare pe bratara atașată de mână, scutind astfel timp.

Bratara permite frizerului să schimbe extensiile cu cealaltă mână.

Producatorul caută un reprezentant pe piata externă cu rol de agent comercial sau distribuitor.

Tipul și rolul partenerului:

Principalul rol al partenerului este de a reprezenta compania cehă și de a asigura vânzarea produselor sale, în special distribuirea brățărilor Barber pentru potențiali clienți precum saloane de frizerie, saloane de wellness și înfrumusețare etc.

Tip de parteneriat: Contract comercial

https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/czech-company-producing-unique-innovative-tool-barbers-looking


BOKR20240820003 – O companie sud-coreeană produce scaunul Sound XR, care oferă sunet și vibrații 3D. Cu 29 de brevete în mai multe țări, compania caută investitori care să contribuie cu 1.000.000 USD pentru 20% din firmă

Țara: Coreea de Sud

Tip: Oferta

Descriere:

Scaunul Sound XR, dezvoltat de compania sud-coreeană, este un dispozitiv revoluționar de realitate amplificată care integrează perfect senzațiile auditive și tactile, oferind o experiență de utilizator captivantă și de neegalat.

Scaunul Sound XR poziționează utilizatorii în epicentrul sunetului prin sistemul său patentat Spatial Audio și tehnologia de vibrație sonică. Reproducând cu acuratețe direcția și intensitatea sunetelor din joc sau cinematografice, creează o experiență incredibil de realistă și captivantă, făcându-i pe utilizatori să simtă că se află chiar în mijlocul acțiunii. Mai mult, spătarul și scaunul sunt echipate cu difuzoare cu vibrații sonice, care transmit vibrațiile sonore direct utilizatorului pentru o experiență și mai captivantă.

Scaunul Sound XR este mai mult decât un scaun; este un dispozitiv revoluționar care deschide noi dimensiuni ale divertismentului.

  • Domenii de aplicare:

*Jocuri: îmbunătățește experiențele de joc făcând sunetele din joc mai realiste și mai captivante;

*Cinema: aduce măreția sunetului cinematografic în confortul casei;

*VR/AR: Oferă experiențe virtuale mai realiste atunci când este integrat cu conținut VR/AR;

  • Avantejele utilizării scaunului Sound XR:

Tehnologie inovatoare: Oferă o experiență diferențiată prin sistemul său patentat Spatial Audio și tehnologia de vibrație sonică;

Imersie excepțională: Oferă o experiență extrem de realistă, stimulând atât simțurile auditive, cât și cele tactile;

Aplicații diverse: poate fi utilizat în diferite domenii, inclusiv jocuri, cinema, educație și multe altele.

Pentru a îmbunătăți designul produsului și a extinde experiența Sound XR off-line, compania sud-coreeană caută investitori dispuși să investească 1.000.000 USD pentru o cotă de 20% din firmă.

De asemenea, dacă un investitor obține o rețea cu divizia XR a unor companii, cum ar fi Apple, Meta și Microsoft, compania oferă o cotă de 2% fără a cere investiții financiare.

Tipul și rolul partenerului:

Oportunități de investiții: TROUND caută în mod activ investitori financiari pentru a îmbunătăți designul produsului și a extinde experiența utilizatorilor Sound XR prin alte device-uri compatibile cu acesta.

Tip de parteneriat: Contract de investiții

https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/south-korean-company-makes-sound-xr-chair-which-offers-3d-sound-and


BRCL20240820014 – Companie din Chile din domeniul soluțiilor tehnologice industriale caută parteneri în Europa

Țara: Chile

Tip: Cerere

Descriere:

Compania oferă soluții tehnologice pentru multiple activități industriale prin dezvoltarea de produse formulate pe bază de componente de origine vegetală și aditivi biodegradabili, fără elemente sintetice și/sau minerale, care conferă proprietăți inofensive, evitând contaminarea solurilor, culturilor, pânzelor freatice și căilor navigabile.

Printre principalele produse ale companiei se numără:

– Lubrifiant biodegradabil pentru lanțuri și procesor forestier;

– Lubrifiant de răcire pentru toate tipurile de ferăstrău;

– Agenți organici de degajare pentru diferite utilizări;

– Suprimant biodegradabil de praf.

Compania din Chile caută parteneri pentru a exporta produse din Chile sau pentru a stabili o colaborare în Barcelona pentru a le dezvolta acolo și să-l vândă pe piața națională și europeană sau să stabilească o colaborare cu experți în biodiesel pentru a-și importa tehnologia și a lucra împreună pentru a începe o piață de biomotorină în Chile.

Tipul și rolul partenerului:

Acestia caută parteneri pentru un contract comercial.

Tip de parteneriat: Contract comercial.

https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/chilean-company-field-technological-solutions-loking-fos-partners-europe


BRGB20231121011 – Se cauta un producător de carne vegană și proteine ​​vegetale alternative pentru carne

Tară: Marea Britanie

Tip: Cerere

Descriere:

Producătorul de carne vegană din Regatul Unit caută alți producători pentru a-și dezvolta și îmbunătăți oferta actuală.

Compania urmărește în special expertiza altor producători în producția de carne vegană pentru a evita risipa, alternative de brânză vegană și proteine ​​​​pe bază de plante, pentru a importa în Regatul Unit.

Tipul și rolul partenerului:

Acord cu furnizorul.

Tip de parteneriat: Contract comercial

https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/seeking-vegan-meat-manufacturer-and-meat-alternative-plant-protein

BRPL20240808006- Importatorul și distribuitorul polonez de bunuri de larg consum și caută noi parteneri comerciali

Țara: Polonia

Tip: Cerere

Descriere:

Compania poloneză este un importator și distribuitor direct de bunuri de larg consum.

În prezent, aceasta caută noi parteneri de comerț extern, în special microîntreprinderi și întreprinderi mici, care nu sunt încă reprezentate în Polonia cu produsele lor.

Compania este interesată devină agent sau distribuitor al produselor partenerilor, precum și să coopereze ca francizat sau master francizat.

Tipul și rolul partenerului:

Viitorii parteneri ar trebui să fie pregătiți pentru o nouă piață și să fie interesați să intre pe piața poloneză pentru prima dată.

Tip de parteneriat: Contract comercial

https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/polish-importer-and-distributor-consumer-goods-and-consumer-electronics


BRIE20240514024 – O companie din Franța caută un partener producător de pelete din paie organică în baza unui acord cu furnizorul

Țara: Franța

Tip: Cerere

Descriere:

Compania franceză low-tech s-a specializat în dezvoltarea și producerea a numeroase soiuri de ciuperci organice.

IMM-ul are o activitate în creștere rapidă și caută furnizori de pelete de paie certificate ecologic pentru a crește producția de ciuperci de înaltă calitate.

Compania caută un partener pe termen lung capabil să furnizeze în mod regulat cantități de astfel de pelete organice din paie. În prezent, IMM-ul este dispus să importe de la 500 kg până la 2,5 tone de peleți, pentru a fi livrate în Bretania, Franța.

Tipul și rolul partenerului:

Producator european de pelete de paie organice.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/french-company-seeks-organic-straw-pellets-manufacturer-partner-under


BRES20240711022 – O afacere de familie din Spania caută furnizori de unt în Europa

Țara: Spania

Tip: Cerere

Descriere:

Compania spaniolă produce și vinde sobaos și quesadas (dulciuri tipice din Cantabria) folosind metode tradiționale. Este o afacere de familie cu o lungă tradiție în fabricarea acestor dulciuri tradiționale. În prezent, aceasta caută furnizori de unt din smântână crudă de vacă.

Untul trebuie să aibă un conținut de grăsime de 82%, iar aprovizionarea ar fi continuă pe tot parcursul anului. Compania își propune să stabilească un contract de furnizare pe termen lung de care ar putea beneficia și alte afaceri din Cantabria care se confruntă cu deficit de unt. Aproximativ un milion de kilograme de unt ar fi nevoie anual pentru întreaga regiune.

Tipul și rolul partenerului:

Compania spaniolă caută furnizori europeni de unt pentru a stabili o relație de cooperare pe termen lung. Detalii referitoare la cantități, termene de livrare etc., vor fi discutate în funcție de condițiile oferite de potențialul furnizor.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/spanish-family-business-seeking-butter-suppliers-europe

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 22.08.2024-28.08.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 22.08.2024-28.08.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 22.08.2024-28.08.2024

●  Ordin nr. 4.164 emis de ministrului finanțelor cu privire la actualizarea criteriilor de mărime ale entităților raportoare (M.O. nr. 843/23.08.2024)
 
●   Ordin nr. 2.259 emis de ministrului sănătății privind completarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătății nr. 2.408/2023 pentru aprobarea prețurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deținătorii de autorizație de punere pe piață a medicamentelor sau reprezentanții acestora, distribuitorii angro și furnizorii de servicii medicale și medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relații contractuale cu Ministerul Sănătății, casele de asigurări de sănătate și/sau direcțiile de sănătate publică județene și a municipiului București, cuprinse în Catalogul național al prețurilor medicamentelor autorizate de punere pe piață în România, a prețurilor de referință generice și a prețurilor de referință inovative(M.O. nr. 846/23.08.2024)
 
●  Ordin nr. 1.844 emis de ministrului mediului, apelor și pădurilor pentru modificarea punctelor 1 și 3 din anexa nr. 6 la Regulamentul privind atestarea persoanelor juridice care realizează lucrări de regenerare și întreținere a semințișurilor și plantațiilor, lucrări de îngrijire a arboretelor, precum și atestarea persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare în domeniul silvic, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor și pădurilor nr. 1.763/2015  (M.O. nr. 858/27.08.2024)
 
●  Ordin nr. 2.726 emis de ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului privind modificarea Procedurii de implementare a schemei de ajutor de minimis prevăzute în cadrul Programului de dezvoltare a activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață, aprobată prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului nr. 603/2023 (M.O. nr. 858/28.08.2024)
 
●  Ordin nr. 2.727 emis de ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului privind modificarea Procedurii de implementare a schemei de ajutor de minimis prevăzute în cadrul Programului de dezvoltare a activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață, aprobată prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului nr. 603/2023 (M.O. nr. 858/28.08.2024)
 
●  Ordin nr. 2.728 emis de ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului privind modificarea Procedurii de implementare a schemei de ajutor de minimis prevăzute în cadrul Programului de dezvoltare a activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață, aprobată prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului nr. 603/2023 (M.O. nr. 858/28.08.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 02.09.2024-13.09.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 02.09.2024-13.09.2024 1934 1441
Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 02.09.2024-13.09.2024 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

BUSINESS SMART EDUCATION

BUSINESS SMART EDUCATION 1476 1181


Institutul de Studii Financiare în parteneriat cu Centrul Cultural „APOLLONIA HIRSCHER” din Brașov organizează în data de 12 septembrie 2024, începând cu ora 09:30, evenimentul BUSINESS SMART EDUCATION (BSE) – IMPACTUL EDUCAȚIEI FINANCIARE ASUPRA MEDIULUI DE BUSINESS – OPORTUNITĂȚI PENTRU O AFACERE DURABILĂ.

Evenimentul va  avea 4 paneluri:

P1. BVB – Oportunitate pentru o afacere de succes
Înțelegerea procesului de listare a companiei la BVB
Avantajele oferite de listarea companiilor la BVB

P2. Rolul băncilor în susținerea mediului de business
Politici de creditare oferite de bănci
Oportunități de finanțare oferite de mediul bancar

P3. ESG și investițiile inteligente
ESG – Oportunitate pentru afaceri durabile
Investiții inteligente pentru maximizarea profitului

P4. Importanța asigurării business-ului
Procesul de transferare a riscurilor companiei către un asigurător
Tipuri de asigurări de business

Evenimentul își propune să ofere antreprenorilor soluții pertinente la provocările mediului de business prin creșterea nivelului de educație financiară care să vină în întâmpinarea nevoilor identificate de piață.

Termen înscriere: 6 septembrie 2024

Data: 12 septembrie 2024; ora: 9,30; locația: Centrul Cultural „APOLLONIA HIRSCHER” din Brașov –  Strada Michael Weiss 22, Brașov 500031