Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

TÂRGUL ROMMEDICA, ediția 2024

TÂRGUL ROMMEDICA, ediția 2024 1479 1185


Romexpo, în colaborare cu Camerele de Comerț si Industrie din Romania (CCI), organizează în perioada 10 – 12 octombrie 2024, Pavilion B2, târgul internațional de medicină și farmacie
ROMMEDICA

Expoziția va prezenta noutățile din domeniul medical, fiind un eveniment adresat firmelor de aparatură și soft medical, companiilor farmaceutice, băncilor și societăților de finanțare și leasing, centrelor medicale private și asociațiilor din domeniu.
ROMMEDICA se va desfășura în aceeași perioadă cu DENTA – expoziție internațională de produse și echipamente pentru medicină și tehnică dentară, Pavilion B2.
ROMMEDICA reprezintă oportunitatea de a întâlni noi clienți, parteneri de afaceri, clienții actuali și potențiali, lideri de opinie, într-un cadru necesar dialogului de business și într-un mediu profesionist.
Prin organizarea ROMMEDICA, Romexpo și partenerii săi sprijină si promovează mediul de afaceri din România, susținând astfel companiile și politicile de dezvoltare ale acestora.

Incurajăm toate firmele din domeniu să-și creeze strategia de participare la ROMMEDICA 2024, aceasta reprezentând cea mai eficace variantă de promovare a produselor și serviciilor din domeniu, într-un cadru profesionist.

Detalii și înscrieri

Mihaela COSTENIUC  – Coordonator Proiect

0749 275 222

rommedica@romexpo.ro; mihaela.costeniuc@romexpo.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 18.03.2024-29.03.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 18.03.2024-29.03.2024 1934 1441


Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 18.03.2024-29.03.2024, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Programul național multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM: Femeia Antreprenor

Programul național multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM: Femeia Antreprenor 1413 1060


Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea spre consultare publică a Programului  ”Femeia Antreprenor – Programul național multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM”.

Obiectivul programului:
Programul național multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM este un efort susținut de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului pentru încurajarea și stimularea femeilor de a înființa și dezvolta întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri). Implementat prin intermediul Agențiilor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, acest program respectă legislația în vigoare referitoare la stimularea înființării și dezvoltării IMM-urilor. Scopul principal al acestei scheme este să stimuleze și să sprijine femeile în înființarea și dezvoltarea structurilor economice private, îmbunătățindu-le performanțele economice și contribuind la o creștere economică inteligentă, sustenabilă și incluzivă. Acest lucru este realizat prin promovarea digitalizării, dezvoltării durabile, inovării și pregătirii antreprenoriale, în timp ce se abordează provocările legate de echilibrul între viața familială și cea profesională și prejudecățile încă existente în comunitățile locale.

Bugetul și perioada programului:
Schema este valabilă până la 31 decembrie 2027, iar plățile în cadrul schemei de minimis vor fi efectuate până la 31 decembrie 2028.

Bugetul estimat perioadei 2024 – 2027 este de 800.000.000 lei, iar bugetul alocat pentru anul 2024 este de 200.000.000 lei.

În perioada 2024 – 2027 se estimează acordarea de ajutor de minimis unui număr de 4000 de beneficiari, ceea ce înseamnă estimarea a 1000 de beneficiar în anul 2024.

Alocație financiară nerambursabilă:

Prin intermediul Programului Femeia Antreprenor, se oferă sprijin financiar de minimis în valoare de 200.000 lei per beneficiar.

Ajutorul de minimis este de maxim 95% din costurile eligibile, iar restul de 5% reprezintă cofinanțarea din sursele financiare ale beneficiarului.

Cheltuieli eligibile:
Cheltuielile eligibile pentru acest program sunt:

  • echipamentele tehnologice
  • achiziționarea de spații de lucru, spații de producție și spații pentru prestări servicii
  • mijloace de transport
  • mobilier, aparatură birotică
  • salarii, utilități
  • site de prezentare a activității, magazin online, echipamente IT

Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează cursurile de competențe digitale și cursurile de competențe antreprenoriale necesare obținerii punctajului maxim aferent programului Femeia Antreprenor.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.


Persoana de contact:
Attila Szekely | Director Departamentul de Consultanță
E-mail : attila.szekely@ccibv.ro
Telefon 0268 547 084

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 28.02.2024– 05.03.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 28.02.2024– 05.03.2024 1934 1446


Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 28.02.2024– 05.03.2024

● O.U.G. nr. 13 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru compensarea parţială a pierderilor la cultura de tomate în spaţii protejate şi cultura de usturoi, în contextul crizei provocate de agresiunea Rusiei împotriva Ucrainei (M.O. nr. 168/29.02.2024)
 
● Ordin nr. 88 emis de M.A.D.R. privind aprobarea Procedurii de acordare și plată a ajutoarelor de stat în cadrul schemei de ajutor de stat „Creditul fermierului” (M.O. nr. 169/01.03.2024)
 
● Lege nr. 27 privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 40/2023 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor (M.O. nr. 171/01.03.2024)
 
● Lege nr. 29 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 183/2022 privind stabilirea unor măsuri pentru finanțarea unor proiecte de regenerare urbană (M.O. nr. 171/01.03.2024)
 
● Hotărâre nr. 181 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii (M.O. nr. 171/01.03.2024)
 
● Lege nr. 30 pentru modificarea Legii nr. 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice, a Legii nr. 129/1992, privind protecția desenelor și modelelor precum și a Legii nr. 64/1991 privind brevetele de invenție (M.O. nr. 173/04.03.2024)
 
● Ordin nr. 1265 al ministrului sănătății privind modificarea și completarea anexelor nr. 1 și 2 la Ordinul ministrului sănătății nr. 2.408/2023 pentru aprobarea prețurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deținătorii de autorizație de punere pe piață a medicamentelor sau reprezentanții acestora, distribuitorii angro și furnizorii de servicii medicale și medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relații contractuale cu Ministerul Sănătății, casele de asigurări de sănătate și/sau direcțiile de sănătate publică județene și a municipiului București, cuprinse în Catalogul național al prețurilor medicamentelor autorizate de punere pe piață în România, a prețurilor de referință generice și a prețurilor de referință inovative (M.O. nr. 174/04.03.2024)
 
● Lege nr. 28 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul străinilor (M.O. nr. 176/05.03.2024)
 
● Lege nr. 33 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal (M.O. nr. 179/05.03.2024).

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Eveniment: ”Espoo Innovation Day”

Eveniment: ”Espoo Innovation Day” 1892 1412


Evenimentul Espoo Innovation Day – tipul de inovație de care are nevoie lumea, vă invită să explorați comunitatea unică de inovare Espoo, cultura inovației și actorii săi – genul de inovație care va modela lumea în deceniile următoare!

Espoo este locul unde se află cele mai valoroase corporații din Finlanda, iar orașul găzduiește cel mai important centru de inovare din țările nordice.

Comunitatea de inovare din Espoo oferă inovații de vârf la nivel global, de la biocombustibili pe bază de deșeuri la calcul cuantic, fibre textile renăscute la 5G, 6G și multe altele.

În inima comunității se află Universitatea Aalto și Centrul de Cercetare Tehnică VTT. VTT este cea mai mare instituție de cercetare aplicată din țările nordice, cu un istoric solid de comercializare a cercetării către afaceri. Universitatea Aalto se mândrește cu una dintre cele mai animate scene de start-up din Europa. Majoritatea vedetelor în ascensiune din Finlanda, unicornii în business sunt născuți în Espoo – în 2022, startup-urile din Espoo au strâns peste 410 milioane EUR din finanțare

Pentru companiile străine interesate să  colaboreze cu comunitatea de inovare din Finlanda este rezervat un număr limitat de locuri .

Cei interesați de eveniment vor contacta:  Senior Business Advisor domnul Ossi Ritvos (tel. +358 40 745 1545, e-mail: ossi.ritvos@espoo.fi)

Programul detaliat și instrucțiunile de înregistrare vor fi trimise ulterior.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să o contactați pe doamna Hanna Eskelinen (tel. +358 43 827 3491, e-mail: hanna.eskelinen@espoo.fi)

Data: 24 Mai 2024; interval orar: 12,00 – 18,00;  locația: Espoo-Finlanda

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

Iordania 

În cadrul unei întâlniri cu domnul Bassam Dweikat, director general al firmei Falcon Arabian Trading Est din Amman, s-au identificat oportunități de export de produse românești.

Din discuție a rezultat interesul interlocutorului pentru importul de componente, piese de schimb aftermarket și accesorii pentru diverse tipuri de camioane (IVECO, MAN, Mercedes, Mitsubishi, Scania etc), între care acumulatori, filtre de aer, de ulei și aer condiționat, claxoane, lămpi, accesorii cromatice, plăcuțe de frână, oglinzi, elemente de caroserii etc. Interlocutorul a menționat că importă o mare parte din aceste produse de la companii din China, Italia, Taiwan (este agent al producătorului de lămpi DEPO) și Turcia.

Firmele interesate vor contacta direct importatorul iordanian, la email bassammahmoud32@yahoo.com sau bassamdweikat@gmail.com, cu copie la BPCE Amman, la adresa amman.economic@mae.ro, pentru acordarea de sprijin, în continuare.

Material primit prin amabiltatea Domnului Ovidiu Costea – Ministru consilier
Ambasada României la Amman

SPANIA 

1. Distribuitor spaniol de produse/accesorii pentru câini solicită  produse/accesorii pentru câini : jucării și jucării pentru mușcat/ros, gustări de dresaj/antrenament, lese, hamuri
Cantitate: Se va stabili de către părți
Condiții tehnice specifice (certificări, standarde, etc.): Se vor stabili de către părți
Condiții contractuale specifice (legislație locala, etc).: Se vor stabili de către părți
Condiții de livrare/transport: Se vor stabili de către părți
Condiții de plata: Se vor stabili de către părți
Date suplimentare : Compania spaniolă este interesată de contacte cu fabrici/ import al acestor produse din România

2. Companie spaniolă de import-export legume-fructe
Produsul solicitat: Fructe: mere, pere, struguri, cireșe.Varză.
Cantitate: Se va stabili de către părți
Condiții tehnice specifice (certificări, standarde, etc.):Mere: cutii de carton de 8kg;Varză albă: butoaie de 1000kg
Condiții contractuale specifice (legislație locala, etc).:Se vor stabili de către părți
Condiții de livrare/transport:Se vor stabili de către părți
Condiții de plata:Se vor stabili de către părți
Date suplimentare: Compania spaniolă este interesată de contact direct cu producători, pentru import în Spania

Companiile românești interesate de această oportunitate pot contacta Biroul de Promovare Comercială și Economică din cadrul Ambasadei României la Madrid  la madrid.economic@mae.ro

Material primit prin amabiltatea Biroului de Promovare Comercială și Economică din cadrul Ambasadei României la Madrid.
Tel.: +34-913.45.45.53
E-mail: madrid.economic@mae.ro
Adresa: Avda. de Alfonso XIII, nr. 157, 28016 Madrid, Spania

Curs: ” Brokeraj de afaceri” 16-19 aprilie 2024

Curs: ” Brokeraj de afaceri” 16-19 aprilie 2024 2021 1501


Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) și TradeX – Transfer Afaceri organizează, online pe platforma ZOOM,  în perioada 16-19 aprilie 2024, cursul:
”Brokeraj de afaceri” .

Cursul organizat de către CCIR și TradeX este oferit în exclusivitate în România, modulele fiind acreditate de către International Business Brokers Association. TradeX creează o nouă nișă pe piața de business din România – prin diversificarea strategiilor de ieșire actuale (insolvență și faliment), bazata pe parteneriate puternice cu organizații vest-europene, specializate în realizarea transferurilor de afaceri. Vânzarea și cumpărarea de afaceri sunt strategii populare în Europa – anual, peste 300.000 de companii și peste 2 milioane de angajați sunt transferați odată cu acestea.

Cursanții vor dobândi noi abilități și beneficii pe zone precum: 

  • specializarea cursanților în vânzarea, cumpărarea și transferul de afaceri;
  • analizarea unei afaceri de către un investitor;
  • pregătirea unei afaceri pentru vânzare, cu un preț corect;
  • promovarea afacerii în mod eficient, folosind tehnicile și canalele potrivite;
  • pașii legali pentru a vinde sau cumpăra o afacere;
  • acces la instrumente digitale pentru promovarea și evaluarea afacerilor;
  • acces la o comunitate europeană și globală de experți și antreprenori activi în domeniul brokerajului de afaceri.

Acest curs este potrivit pentru orice antreprenor/CEO/CFO care dorește să își consolideze cunoștințele de afaceri, mai cu seama celor care doresc sa profite de oportunitatea pe care intermedierea vânzarilor și cumpărărilor de afaceri o reprezintă în acest moment pe piața din România.
Cursul propus aduce plusvaloare companiilor care doresc să acceadă spre grupuri internaționale de afaceri sau care doresc să aprofundeze modalitățile de dezvoltare a propriei afaceri, prin vânzarea acesteia sau cumpărarea unei alte afaceri.

Cursul va fi susținut de către experți în domeniu și este coordonat de către Dan Crivăț, fondator și CEO TradeX – Transfer Afaceri, membru al International Business Brokers Association, având o experiență de afaceri relevantă de peste 25 de ani, atât în România, cât și în Statele Unite ale Americii.

Condiții de acces la curs:  Absolvirea cursului depinde de promovarea examenelor aferente fiecărui modul în parte. Diploma obținută este eliberată sub egida International Business Brokers Association, fiind astfel recunoscută în comunitățile de afaceri din Europa și America.

Tariful de participare la curs este de 890 lei + TV A, iar cei ce se înscriu până la data de 9 Aprilie 2024 beneficiază de o reducere de 10%.

Înscrierea se face prin e-mail la una dintre adresele: cristina.ionescu@ccir.ro sau  luiza.chiriac@ccir.ro până în data de 15 Aprilie 2024,  prin completarea formularului de participare de mai jos.

Loc și perioadă de desfășurare: 16 – 19 Aprilie 2024,  orele 9.00-16.00, online, prin platforma ZOOM.

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.03.2024-22.03.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.03.2024-22.03.2024 1934 1441


Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 11.03.2024-22.03.2024, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Forumul Economic România-Republica Moldova

Forumul Economic România-Republica Moldova 1886 1417


În  contextul defășurării lucrărilor celei de-a XII-a sesiuni a Comisiei mixte interguvernamentale de colaborare economică dintre România și R. Moldova, acțiune prezidată de miniștrii economiei din cele două state, Ștefan-Radu Oprea și Dumitru Alaiba, la București, se va organiza
FORUMUL ECONOMIC ROMÂNIA-REPUBLICA MOLDOVA.

Cu scopul consolidării statutului României de prim partener comercial al R.Moldova, al diversificării exporturilor noastre pe aceasta piață și multiplicării investițiilor reciproce, ne face plăcere să vă adresăm invitația de a participa la acest eveniment de afaceri.

Programul detaliat al acțiunii va fi transmis în perioada imediat următoare.

Pentru detalii și înscriere , persoanele de contact din cadrul Departamentului de Comeț Exterior sunt: marcel.stancu@dce.gov.ro, clementina. ion@dce.gov. ro, cristian. dobrin@dce.gov. ro

Data: 9 Aprilie 2024;  Locația: București

Material primit prin amabilitatea Doamnei Clementina ION – Director Department for Foreign Trade
ROMANIAN AGENCY FOR INVESTMENTS AND FOREIGN TRADE
E mail: clementina.ion@dce.gov.ro

Startup Europe Week Brașov/Sf Gheorghe 2024

Startup Europe Week Brașov/Sf Gheorghe 2024 1480 1184


Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită să participați la evenimentul ce dă startul proiectelor de mare anvergură! „Afacerile brașovene și covăsnene – între incubare și internaționalizare. Finanțare și piață”.

Startup Europe Week este o inițiativă a Comisiei Europene de animare a afacerilor prin organizarea simultană a unor evenimente dedicate lor în peste 300 orașe din peste 50 de țări.

Organizam cel mai mare eveniment dedicat antreprenoriatului din lume!

Evenimentul aduce la aceeași masă antreprenori, freelanceri, manageri, comunitatea, administrația, mass-media pentru a găsi împreună soluții de dezvoltare regională și de a discuta o viziune comună în direcția dezvoltării antreprenoriatului – motorul în orice economie.

Detalii suplimentare accesând butonul de mai jos:

Tradiția continuă și anul acesta, iar ProAfaceri Romania organizează, din nou, și susține aceasta ediție SEW alaturi de parteneri locali, iar în acest an scopul principal este să aducă unicitate și un plus considerabil de valoare mediului de afaceri. Deschidem poarta unui univers complet și complex de servicii în care tineri curajoşi şi pasionaţi de antreprenoriat pot da viaţă ideilor lor creatoare!

Vor fi prezentate si instrumente concrete de dezvoltare a afacerilor si internationalizarea lor.
Reuniunea va avea un caracter interactiv, fiind centrata pe aspecte esentiale ale administrarii afacerilor, oferind participantilor ocazia de a pune bazele unui plan de actiune comun, prin care autoritatile locale, institutiile si organizatiile active in zona de business sa poata veni in sprijinul startup-urilor din regiune.

ProAfaceri Romania a aparut in anul 2017 cu scopul de dinamiza mediul de afaceri local, regional si national cu diferite proiecte precum Clubul ProAfaceri, Arena Ursilor – preaccelerare afaceri, misiuni economice internationale si diferite evenimente de afaceri.
Evenimentul se va desfășura in 2 orase alaturi de parteneri locali, astfel:

  • in data de 11 martie la ora 14:00 și va avea deschiderea oficială la Camera de Comert și Industrie Brasov, partener tradițional, implicat în mediul de afaceri brașovean.
  • In data de 13 martie la ora 16.00 se va desfasura in Sf Gheorghe, Covasna, in sala de conferinte a AFACOV Group SRL

Este un excelent cadru de a afla noutati despre antreprenoriat, inovatie, finantari, comunitati de afaceri, viziuni creative si networking de business.
SEW a atras peste 200.000 antreprenori la evenimentele de pana acum si a impactat indirect milioane de antreprenori in intreaga lume. Multe povesti de succes antreprenorial s-au nascut sub umbrela SEW in toata lumea.

Participa si tu!

Ziua 1 (11 martie) – CCI Brasov (str M Kogalniceanu 18-20) 14:00 – 16:00. Intrarea liberă!

  • prezentare SEW – Peligrad Sorin – presedinte ProAfaceri Romania
  • Oportunitati de dezvoltare a afacerilor în Brasov – Costea Silviu – presedinte CCI Brasov
  • prezentare finantari europene pentru afaceri – Raluca Baghiu – First Job School
  • prezentare solutii de finantare BCR – reprezentant management BCR
  • prezentare Grupul de Initiativa Junior Chamber International JCI Brasov – presedinte Mircea Chirila
  • business coaching – George Nedelcu
  • business networking

Ziua 2 (13 martie) – AFACOV Consulting Group Sf Gheorghe (Str. Korosi Csoma Sandor 3).          14:00 – 16:00. Intrarea liberă!

  • prezentare SEW – Peligrad Sorin – presedinte ProAfaceri Romania
  • prezentare finantari europene pentru afaceri
  • prezentare solutii de finantare BCR – reprezentant management BCR
  • prezentare Grupul de Initiativa Junior Chamber International JCI Brasov – presedinte Mircea Chirila
  • business coaching – George Nedelcu
  • business networking

Pentru sesiunile de business networking vă sugeram să aveți cărți de vizită pregătite pentru a găsi rapid contacte pentru afacerea dvs.

Impreuna contribuim la prosperitatea comunitatii!

Organizator: Asociatia ProAfaceri & Arena Ursilor

Parteneri institutionali: Camera de Comert si Industrie Brasov, AFACOV Sf Gheorghe, AMB – Agentia Metropolitana Brasov, CATTIA – Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de Afaceri, Incubatorul Tehnologic si de Afaceri – Universitatea Transilvania din Brasov

Parteneri: Coson Media, Impact Events, BCR, Termene.ro, fonduri-structurale.ro, Institutul pentru Excelenta in Antreprenoriat, First Jobs School, Teligenta SRL, Supravietuire Inteligenta, Renova SRL, GI JCI Brasov, Kronstadt Media, LGL Consulting, georgenedelcu.ro, Yogabi, crama Vinul Dragonului, ssm.ro, conferințe.ro, Alpin Holding LLC, Asociația Brasovul Altfel, Techwise Pitesti, ssm.ro, OFA UGIR Brasov, Creativa, Consultia, Kover Property Management, Focus Gym, 4 Career, Learn & Go, Loop Operations.

Parteneri media: Impact Events, Coson Tv, ekronomica.ro, newsbv.ro, economistul.ro, Transilvania Business, Economistul.ro, România Durabila.ro, ClubEconomic.ro, StartupCafe.ro, BiziLive.tv, Hit FM Brasov, Sender Media, Mesagerul de Covasna, Observatorul de Covasna, conferinte.ro

Asociatia ProAfaceri construieste o comunitate de afaceri prospera, organizeaza Clubul ProAfaceri, proiectul de pre-accelerare afaceri Arena Ursilor, organizeaza misiuni economice internationale si conecteaza organizatii, comunitati, resurse antreprenoriale.

Vino in aceasta comunitate antrepreprenorială și alege să fii PRO!

Aducem resurse împreună, creștem împreună, contribuim la prosperitatea comunității împreună!

Contact: office@proafaceri.ro , 0730830760 – ProAfaceri Romania