Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Program de formare: ,,Manager Resurse Umane’’

Program de formare: ,,Manager Resurse Umane’’ 1000 576


Camera de Comerț și Industrie organizează în perioada  12 februarie – 28 martie 2024  cursul:
MANAGER RESURSE UMANE”

Programul de formare are o durată de 40 de ore, se adresează persoanelor care doresc o specializare în domeniul resurselor umane (Cod nomenclator/COR – 121207) și se desfășoară la sediul CCI BV de 2 ori/săptămână in intervalul 16:00-20:00.

Aspectele studiate sunt:
Consilierea celorlalți manageri în probleme de resurse umane
Coordonarea desfășurării activităților de resurse umane
Coordonarea elaborării politicilor și programelor de resurse umane
Coordonarea personalului din departamentul de resurse umane
Elaborarea strategiei de resurse umane
Monitorizarea costurilor de personal
Monitorizarea sistemului de relații de muncă al organizației
Organizarea activității departamentului de resurse umane
Reprezentarea compartimentului de resurse umane

Formator: Teșcan-Smeureanu Mădălina-Loredana, cu peste 14 ani experiență în consultanță în management și resurse umane.

Costul programului de formare:  900 lei + TVA

Membrii CCI Brașov beneficiază de o reducere de 10%

Taxa de examen : 50 de lei (inclusiv TVA)

Costul poate fi achitat în două rate

Contact: Manuela Lăcătuș
telefon: 0268 547 080 int. 135
mobil: 0728 137 725
e-mail: manuela.lacatus@ccibv.ro

Seminar: Răspunderea disciplinară și accidentele de muncă

Seminar: Răspunderea disciplinară și accidentele de muncă 2000 1000


Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită să participați la seminarul interactiv de legislație a muncii:
”Răspunderea disciplinară și accidentele de muncă”

1. Răspunderea disciplinară – aspecte generale
2. Procedura de cercetare disciplinară prealabilă
3. Aplicarea unei sancțiuni
4. Cazuri practice și jurisprudență
Tematică susținută de Alina GROȘANU, Consilier Juridic cu o experiență de peste 20 de ani, Director Departament  Juridic în cadrul CCI Brașov,  Expert în legislația muncii, Formator de legislație a muncii pentru Managerii și Inspectorii de Resurse Umane,  Arbitru în cadrul Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Brașov.

1. Accidentele de muncă: răspundere angajator-angajat
2. Infracțiuni și răspundere penală – angajator
3. Accidentele de muncă, între mit și realitate
4. Exemple, soluții pentru evitarea accidentelor de muncă
Tematică susținută de Livia GABOROV, Inspector S.S.M. cu o experiență de peste 20 de ani în diferite domenii (construcții, domeniul sanitar, transporturi, etc), Administrator al societății Dc Safe Consulting S.R.L., serviciu extern S.S.M, abilitat de I.T.M. Brașov,  Formator S.S.M. și prim ajutor

Data:  7 februarie 2024;  orele:  10.00-13.30; locația: sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov

Tarif: 250 lei +TVA

Membrii C.C.I. Brașov beneficiază de o reducere de 10% 

Persoane de contact:
Georgiana Lovin
Silvia Pălănceanu
e-mail: georgiana.lovin@ccibv.ro
telefon: 0728 137 739

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 05.02.2024-16.02.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 05.02.2024-16.02.2024 1934 1441


Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 05.02.2024-16.02.2024, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1450 1352


Vă prezentăm oferta publicației finlandeze, Glorian ruoka & viini,  de promovare a produselor culinare și a vinurilor românești.

Cea mai mare și mai renumită revistă culinară din Finlanda vă spune cele mai bune produse, călătorii culinare și sfaturi de restaurante și vă prezintă cele mai interesante fenomene alimentare de la noi și din întreaga lume.

Cititorii revistei au putere de cumpărare mare și sunt curioși, gurmanzi experimentali și utilizatori mari ai stilului de viață. Glorian ruoka & viini este, de departe, cea mai bună modalitate de a ajunge la factorii de influență ai alimentelor, adică cei care alergă la mâncare. Grupul țintă este peste 35 de ani, cu venituri mari, cu studii superioare.

Articolul pe care îl realizează revista despre companiile românești va ajunge la un minim de 300 000 de contacte – cea mai mare campanie va ajunge la peste jumătate de milion (în comparație, avem 5,5 milioane de oameni care trăiesc în Finlanda, deci este mult!)

Realizarea  este ”la cheie”, așa că singurul lucru pe care trebuie să-l faceți este să spuneți  ”da” și să ne transmiteți  materialul dvs. sau să ne acordați un interviu de maxim 30 de minute prin echipe sau prin telefon.

Articolul va fi publicat în format tipărit, dar și digital ca o campanie nativă de articole de marketing  prin canalele digitale de top din Finlanda (hs.fi și is.fi), care ajung la 97% dintre utilizatorii de internet finlandezi. De asemenea, vom publica articolul în canalul nostru de știri ePressi și canalele digitale Toptaste, de ex. www.toptaste.fi .

De asemenea, insera link-ul campaniei de marketing nativă la articolele dvs. atât în ​​rețeaua Sanomas, cât și în rețeaua Metas, vă rugăm să vedeți un exemplu  AICI.

Oferta  include:
1. Munca unui jurnalist profesionist
2. Munca unui designer grafic pentru a vă proiecta anunțul tipărit
3. Publicarea articolului dumneavoastră în martie în secțiunea Food Travel din Glorias food and wine ajungând la 145 000 de contacte
4. Publicarea articolului dvs. pe portalul de știri ePressi pentru toți reporterii de stil de viață și de călătorii și pentru toate redacțiile din Finlanda
5. Publicarea articolului dumneavoastră digital pe site-ul nostru www.toptaste.fi
6. Publicarea articolului dvs. digital pe site-ul www.issuu.com
7. Distribuirea articolului tău pe Instagram, Facebook și X (partajarea articolului tău în grupuri relevante)
8. O campanie de marketing digital în Sanoma și Meta-network

Tarife:
1. 2/1 pagină + 400 000 de contacte digital 5990e (tva 0%) – acoperire totală 545 000 de contacte
2. 1/1 pagină + 200 000 de contacte digital 3990e (tva 0%) – acoperire totală 345 000 de contacte
3. 1/2 pagină + 100 000 de contacte digital 2990e (tva 0%) – acoperire totală 245 000 de contacte
Pretul include toate costurile de productie. Revista va furniza o dovadă a publicării și un raport digital al contactelor digitale la care ați ajuns în ziua publicării tipărite

Contact: Titti Myhrberg
Commercial director
Tel: +358 40 218 41 79
Email: titti.myhrberg@toptaste.fi

Material primit prin amabiltatea doamnei Olivia PETRE, Minister-Counsellor for Economic Affairs

Embassy of Romania to the Republic of Finland
Stenbäckinkatu, 24
Helsinki 00250, Finland
Tel.:    +358 (9) 241 44 14
Mobile: +358 45 186 61 28
Web: www.helsinki.mae.ro
E-mail: helsinki.economic@mae.ro

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 17.01.2024– 23.01.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 17.01.2024– 23.01.2024 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 17.01.2024– 23.01.2024

● Ordin nr. 2079 emis de M.D.L.P.A. privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei nr. 649/2022 pentru aprobarea Schemei de ajutor de stat “Sprijin acordat pentru implementarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă – PNRR/2022/C10 – Fondul Local – promovarea infrastructurii de reîncărcare pentru vehicule electrice” (M.O. nr. 39/17.01.2024)
 
● Ordin nr. 6768 emis de M.E. pentru aprobarea Metodologiei de acordare a creditelor transferabile în învăţarea pe tot parcursul vieţii (M.O. nr. 39/17.01.2024)
 
● Ordin nr. 63 emis de M.S. privind reglementarea metodologiei de monitorizare a prescrierii şi eliberării la nivel naţional a medicamentelor din categoria antibiotice şi antifungice de uz sistemic (M.O. nr. 41/17.01.2024)
 
● Ordin nr. 561/11 emis de M.A.D.R./M.M.A.P. privind stabilirea perioadelor şi zonelor de prohibiţie a pescuitului, precum şi a zonelor de protecţie şi refacere biologică a resurselor acvatice vii în anul 2024 (M.O. nr. 42/17.01.2024)
 
● Ordin nr. 174 emis de A.N.S.V.S.A.  privind modificarea şi completarea Normei sanitar – veterinare pentru implementarea procesului de identificare şi înregistrare a bovinelor, ovinelor, caprinelor, porcinelor, camelidelor, cervideelor şi renilor, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 208/2022 (M.O. nr. 45/18.01.2024)
 
● Ordin nr. 499 emis de M.A.D.R. pentru aprobarea Procedurii privind acordarea garanţiilor pentru beneficiarii Programului naţional de dezvoltare şi susţinere a industriei alimentare INVESTALIM aferent perioadei 2023 – 2026, regulile de gestionare a plafonului de garantare, criteriile de eligibilitate pentru acordarea garanţiilor, garanţiile suplimentare aferente creditului, plata garanţiilor, recuperarea creanţelor, dispoziţiile privind transparenţa, monitorizarea şi raportarea, precum şi a modelelor convenţiei de garantare şi convenţiei de implementare (M.O. nr. 46/18.01.2024)
 
● Ordin nr. 2117/1504 emis de M.M.S.S./I.N.S. privind completarea Clasificării ocupaţiilor din România – nivel de ocupaţie (şase caractere), aprobată prin Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 1.832/856/2011 (M.O. nr. 45/18.01.2024)
 
Ordonanță nr. 3 pentru modificarea unor acte normative din domeniul transportului rutier (M.O. nr. 48/18.01.2024)
 
● O.U.G. nr. 1 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice (M.O. nr. 48/18.01.2024)
 
● Ordin nr. 6 emis de A.N.S.V.S.A. pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 111/2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor privind procedura de înregistrare sanitară veterinară şi pentru siguranţa alimentelor a activităţilor de obţinere şi de vânzare directă şi/sau cu amănuntul a produselor alimentare de origine animală sau nonanimală, precum şi a activităţilor de producţie, procesare, depozitare, transport şi comercializare a produselor alimentare de origine nonanimală (M.O. nr. 49/19.01.2024)
 
● O.U.G. nr. 4 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor (M.O. nr. 51/19.01.2024)
 
● Ordin nr. 3073 emis de M.E. pentru modificarea Ordinului ministrului educaţiei naţionale nr. 3.122/2019 privind stabilirea tipurilor de calificări profesionale de nivelurile 3 şi 4 ale Cadrului naţional al calificărilor şi a corespondenţei dintre acestea, din cadrul aceluiaşi profil la învăţământul liceal filiera tehnologică şi din cadrul învăţământului profesional (M.O. nr. 54/22.01.2024)
 
● Ordin nr. 165 emis de A.N.S.V.S.A. pentru modificarea şi completarea Normei sanitare veterinare privind condiţiile de organizare şi funcţionare a unităţilor farmaceutice veterinare, precum şi procedura de înregistrare sanitară veterinară/autorizare sanitară veterinară a unităţilor şi activităţilor din domeniul farmaceutic veterinar, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 83/2014 (M.O. nr. 55/22.01.2024)
 
Hotărâre nr. 44 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 52/2018 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene (M.O. nr. 57/22.01.2024)
 
● Ordin nr. 183 emis de M.S. pentru modificarea Ordinului ministrului sănătăţii nr. 63/2024 privind reglementarea metodologiei de monitorizare a prescrierii şi eliberării la nivel naţional a medicamentelor din categoria antibiotice şi antifungice de uz sistemic (M.O. nr. 58/23.01.2024)
 
● Ordin nr. 127 emis de M.I.P.E. privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis “Digitalizarea sectorului culturii scrise prin creşterea volumului de carte realizat în format electronic şi mobilizarea de noi audienţe prin utilizarea instrumentelor digitale” (M.O. nr. 59/23.01.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Creșterea de 5,2% a economiei Chinei încurajează redresarea economică globală

Creșterea de 5,2% a economiei Chinei încurajează redresarea economică globală 708 354


Contribuția Chinei la creșterea economică globală este mai mare decât contribuțiile combinate ale Americii, Europei și Japoniei, ceea ce o face un motor principal pentru creșterea economică globală.

Din rapoartele și comentariile diferitelor mass-media interne și internaționale, este evident că această cifră este în general în conformitate cu, sau chiar depășește, așteptările pieței. Dar redresarea economiei chineze în 2023 nu a fost complet lină. Impactul „efectului de cicatrice” al pandemiei asupra economiei a fost mai mare decât se anticipase, sectorul imobiliar fiind constant lent. În același timp, slaba redresare economică globală a exercitat presiuni asupra creșterii comerțului, iar efectele de propagare ale unor acțiuni precum majorarea ratelor dobânzii de la Rezerva Federală și aprecierea dolarului american nu ar trebui subestimate.

Material primit prin amabilitate Doamnei Tatiana Tihon  – Președinte Camera pentru Diplomația Dezvoltării Durabile cu China
e-mail: sgccirr@gmail.com,
mobil: 0727270425

Tot ce trebuie să știi despre accidentele de muncă și cum îți poți asigura echipa – GROUPAMA

Tot ce trebuie să știi despre accidentele de muncă și cum îți poți asigura echipa – GROUPAMA 1904 923


Accidentele de muncă sunt, pentru majoritatea angajatorilor, un subiect delicat, modul în care sunt gestionate atunci când apar fiind crucial pentru bunul mers ulterior al afacerii tale. Potrivit Organizației Internaționale a Muncii (OIM), peste 337 de milioane de accidente se întâmplă anual la locul de muncă și nicio afacere nu este ferită de riscul producerii unor accidente profesionale.

Ce este un accident de muncă și de câte feluri sunt?
Un accident de muncă este un eveniment neplanificat care se produce în cursul muncii și care duce la vătămări fizice sau psihice. În România, aceste accidente sunt reglementate de legea 319 din 2006 privind securitatea și sănătatea în muncă.

Există mai multe tipuri de incidente care pot fi considerate accidente de muncă. În funcție de gravitatea lor, ele sunt grupate în următoarele categorii:

  • Accident de muncă – provoacă invaliditate temporară sau chiar permanentă și vizează incidentele care se produc în timpul programului de lucru, îndeplinind sarcini de serviciu.
  • Accident ușor – provoacă doar răni ușoare care necesită îngrijiri medicale de bază, iar durata recuperării este una mai mică de trei zile.
  • Incidente periculoase – cum ar fi exploziile, incendiile sau emisiile de noxe cauzate de un defect al echipamentului sau uneltelor de lucru, sau a unei greșeli umane de operare.
  • Boală profesională – cauzată, de obicei, de expunerea la substanțe chimice toxice sau noxe specifice locului de muncă, dar și de suprasolicitarea fizică în îndeplinirea sarcinilor de serviciu.

 Privite din perspectiva efectelor produse, avem:

  • Accidente de muncă ce provoacă incapacitate temporară de muncă cel puțin trei zile calendaristice.
  • Accidente care produc invaliditate pe termen mediu și lung.
  • Accidente mortale.
  • Accidente colective de muncă, atunci când se accidentează minim trei persoane simultan, din aceeași cauză.

Ce poți face pentru continuitatea afacerii tale?

Chiar dacă evenimentele neplăcute nu pot fi prevenite în totalitate, ele fiind, în fapt, imprevizibile prin natura lor, poți organiza lucrurile astfel încât atât compania, cât și angajații, să aibă parte de susținere financiară, în cazul producerii acestor accidente.

Soluțiile de asigurare Groupama sunt:

  • Asigurarea colectivă de accidente de persoane este soluția potrivită, atât pentru angajați acoperind pagubele ca decesul, spitalizarea și incapacitatea temporară de muncă produse de accidentul de muncă și după expirarea poliței, dacă evenimentul a avut loc în perioada asigurată, dar și pentru tine, întrucât te ajută să păstrezi predictibilitatea în ceea ce privește continuitatea afacerii tale.
  • Dacă ai nevoie de o asigurare care să ofere acoperire din prima zi de spitalizare în cazul unui accident de muncă, precum și posibilitatea extinderii acoperirii 24h/24h, atunci asigurarea de viață de grup este cea mai potrivită alegere pentru tine și echipa ta. Astfel, angajații tăi vor fi în permanență protejați de consecințele unui posibil accident de muncă, iar tu vei beneficia de consiliere pentru alegerea pachetului optim de asigurare, astfel optimizând și costurile de asigurare.
  • Totodată, asigurarea medicală integrală colectivă te ajută să ai o echipă sănătoasă, îmbinând atât servicii medicale de tip ambulatoriu, cât și în spital. Astfel, tu beneficiezi de acoperiri multiple, prinse într-un pachet creat special pentru companii, iar angajații tăi se simt în siguranță, știind că atât ei, cât și membrii familiei au acces la îngrijire medicală de calitate.
  • Asigurarea de grup pentru călătorii în străinătate acoperă accidentele de muncă ce pot avea loc în timpul deplasărilor în afara granițelor.

Asigurările te ajută să minimizezi impactul accidentelor de muncă după ce s-au produs, însă o bună organizare te poate ajuta să le eviți sau să le gestionezi într-un timp mai scurt. Ca angajator, principalele obligații legale care îți revin sunt din sfera prevenirii accidentelor de muncă. Acest lucru înseamnă că trebuie să ai pus la punct un plan clar și bine structurat de intervenție tehnică, sanitară, organizatorică și de altă natură, în caz de accidente de muncă. Totodată, trebuie să te asiguri că afacerea ta are autorizația pentru protecția muncii la zi, să oferi echipament adecvat pentru desfășurarea activității de zi cu zi, dar și să selectezi și să informezi corespunzător viitorii angajați. Dacă, totuși, are loc un accident de muncă, el trebuie raportat imediat inspectoratului teritorial de muncă, asigurătorului sau dacă se impune, instanțelor legale.

 Fă pasul către un viitor asigurat și cere o o ofertă de asigurare.

Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.

Curs ,,Ghidul investitorului responsabil pentru investiții durabile”

Curs ,,Ghidul investitorului responsabil pentru investiții durabile” 945 709


Camera de Comerț și Industrie organizează în perioada  : martie-aprilie 2024 cursul:
Ghidul investitorului responsabil pentru investiții durabile”

Descoperă cum educația poate aduce lumină în lumea informațiilor financiare, oferindu-ți instrumentele și înțelegerea necesare pentru a face alegeri potrivite și pentru a străluci în domeniul investițiilor!

Teme abordate:
1. Introducere în lumea bursieră
2. Cum devin investitor
3. Ce sunt instrumentele financiare. Acțiuni, obligațiuni, titluri de stat, ETF etc
4. Cum tranzacționez și care sunt riscurile
5. Analiza fundamentală, date economice
6. Analiza tehnică, grafice
7. Macroeconomie
8. Piața eficientă și finanțe comportamentale
9. Strategii de investiții

Durata cursului: 20 ore, 2 sesiuni/ săptămână în intervalul 17:00-19:00 timp de 5 săptămâni

Cost: 800 lei + TVA

__________________________________________________________________________
Formatorul nostruGenia Tabără (alias “Doamna cu Bursa”) lucrează în domeniul pieței de capital din anul 1995, a avut licență pe Bursa din Japonia și de atunci a ales acest domeniu extrem de interesant. A avut, în cei aproape 30 de ani de experientă profesională, absolut toate funcțiile în cadrul unei companii de brokeraj, de la simplu broker la Director General, Președinte al Consiliului de Administratie, activând permanent într-un cadru autorizat de CNVM/ASF. Deține diplomă de Master în Finante, iar în prezent este în anul II la Doctorat in Finanțe, pe aceeași temă a pieței de capital. In prezent este Consultant autorizat în domeniul investițiilor.

Informații suplimentare la telefon: 0268 547 084, 0723302829

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 22.01.2024-02.02.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 22.01.2024-02.02.2024 1934 1441


Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 22.01.2024-02.02.2024, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Program 2024 de târguri și expoziții al InterExpo Center Sofia-Bulgaria

Program 2024 de târguri și expoziții al InterExpo Center Sofia-Bulgaria 1287 962


Vă informăm că Inter Expo Center care este principalul organizator de târguri și expoziții din Sofia are în Programul de acțiuni din 2024 108 evenimente complementare acestora (conferințe, forumuri, seminarii, prezentări de companii etc), la care  se adăugă două teme noi respectiv Energia verde și Expoziția de mașini clasice și retro.

În 2024, continuă să dezvolte și să actualizeze temele din calendar:

 HOLIDAY&SPA EXPO 2024, ediția aniversară de 40 de ani urmând să se desfășoare în perioada 13-15 martie;

 SIHRE – expoziție bienală specializată pentru echipamente hoteluri și restaurante, va avea loc împreună cu GastronomiX, eveniment care s-a impus ca un loc de întâlnire pentru comunitatea culinară, catering și servicii, alături de Wine&Spirits Show pentru alimente și băuturi;

 În perioada 13-16 februarie va avea loc și RETAIL SHOW 2024;

 Pentru al treilea an consecutiv, prestigioasele premii DIBLA DESIGN AWARDS „Designer of the Year” vor avea loc împreună cu expoziția EXPOMEBEL 2024;

 Pe 4 aprilie, împreună cu Săptămâna Construcțiilor Arhitecturale, se va cea de a 10-a ediție aniversară a PREMIILOR DE ARCHITECTURĂ ARCHINOVA 2023;

 Bulmedika/Buldental/Derma&Esthetics continuă să dezvolte MEDICINA ANTI-ÎMBĂTRÂNIREA, cu prezentare de noi tehnologii medicale și dezvoltări pentru o calitate superioară a vieții;

 După prima ediție de succes din 2023, au început și pregătirile pentru INDUSTRIAL TECH FORUM 2024, care a avut loc în cadrul expoziției MASHTEH&INNOTEH;

Material primit prin amabilitatea Domnului Radu – Călin MOLDOVAN, Ministru-consilier
AMBASADA ROMÂNIEI ÎN REPUBLICA BULGARIA
Biroul de Promovare Comercial-Economică Sofia