Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Conferințele Sufletului în Business

Conferințele Sufletului în Business 1741 968
Conferințele Sufletului în Business by Aliz Kosza, Business mentor & Strateg| BookTes, se vor desfașura la Centrul Cultural  Reduta din Brașov.

Mai sunt 10 zile până la conferința aniversară 🎤!
Vino să asculți povești reale, studii de caz românești: practică și NU teorie, într-un format aparte 📝.

Intrarea este liberă, înregistrează-te AICI 👇:

Dacă te întrebi: de ce să particip sau cine este Aliz Kosza (www.alizkosza.ro) iată argumentul: una dintre cele mai experimentate femei din business-ul românesc, cu o carieră profesională de 44 ani, din care peste 35 în business: fost CEO, de 10 ani business mentor&strateg, cu peste 80 de proiecte la activ.

Despre Conferințele “Sufletul în business”
Acum 10 ani s-a lansat pe scena Teatrului Național, conceptul Conferințelor „Sufletul în business”, atunci, multă lume nu a înțeles esența mesajelor transmise. Erau mulți sceptici în sală… și iată, la 10 ani distanță, se vorbește în business din ce în ce mai mult despre: oameni, suflet, emoție, echilibru.

Lumea se transformă…Există o aplecare din ce în ce mai mare către ființa umană, către autenticitate, creativitate și talent individual. Oamenii s-au săturat să mai fie considerați doar niște instrumente de lucru („capital uman”): sunt liberi, sunt creativi, au idei, opinii și vor să-și valorifice talentele. Iar companiile vor trebui să țină pasul cu aceasta transformare…

Da, există suflet în business! Așa cum Aliz demonstrează cu studii de caz, în toate conferințele și cu proiectele de mentorat în business. Starea de bine a angajaților are o influență semnificativă în rezultatele financiare.

Cifrele sunt doar consecințele pozitive ale faptelor noastre. În spatele cifrelor și a sistemelor sunt oamenii.

Ne bucurăm enorm să constatăm că la evenimente începe, în sfârșit, să primeze și CONȚINUTUL. Pe antreprenori și oamenii din business îi interesează soluțiile PRACTICE și nu teoria; doresc să audă CUM să facă lucrurile și nu CE să facă.
Acest CUM justifică iubirea pentru oameni prin calitatea și proporțiile relațiilor interumane.

Secretul reușitei – în orice domeniu – sunt oamenii!

Data: 24 Mai 2023; Locația: Centrul Cultural Reduta Brașov; Ora: 10.00

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 15.05.2023 – 26.05.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 15.05.2023 – 26.05.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 15.05.2023 – 26.05.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Conferința SMART AIRPORTS CITIES

Conferința SMART AIRPORTS CITIES 1424 692

11 Mai 2023: Președintele CCI Brașov, domnul Silviu Costea, a participat, în calitate de speaker,  la conferința:

 

SMART AIRPORT CITIES #3

Aflată la cea de-a treia ediție,   conferința internațională SMART AIRPORT CITIES Ghimbav, a fost locul unde cei peste 250 de invitați au luat parte la dezbateri pe teme diferite: orașe inteligente, situații geopolitice, viziuni în afaceri, teme în dezvoltarea turismului, orașe aeroport și bune practici pe aceste domenii. Prin urmare acest concept face ca promovarea orașului Ghimbav să fie la nivelul așteptat de brașoveni ținând cont de importanța majoră a deschiderii aeroportului internațional Brasov.

Proiectul național ”Educație financiară pentru dezvoltarea economică și creșterea afacerilor” ajunge la Brașov

Proiectul național ”Educație financiară pentru dezvoltarea economică și creșterea afacerilor” ajunge la Brașov 2048 1152
În data de 18 Mai 2023 se va desfășura conferința ”Educație financiară pentru creșterea afacerilor și dezvoltarea
economică” organizată de Asociaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton ADAA împreună cu Ziarul NEWS și în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Brașov.

Demarat la București, proiectul național “Educație financiară pentru dezvoltarea economică și creșterea afacerilor”, ajunge la Brașov, în data de 18 mai.  Evenimentul este organizat de Ziarul News în parteneriat cu Asociația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton ADAA și reprezintă un prilej de conștientizare la nivel individual și antreprenorial a nevoii de  educație financiară într-o economie aflată într-o dinamică continuă, contribuind la susținerea afacerilor de succes și o mai mare satisfacție pentru toți cei implicați.

“Educația financiară este importantă pentru dezvoltarea economică, deoarece ajută antreprenorii să înțeleagă și să ia decizii financiare inspirate. Aceasta poate duce la o creștere mai rapidă și mai sustenabilă a afacerilor, mai puține eșecuri și o mai mare satisfacție pentru clienți și angajați. De asemenea, educația financiară poate contribui la creșterea accesului la finanțare pentru întreprinderile mici și mijlocii, care sunt considerate motorul creșterii economice. Dacă antreprenorii înțeleg cum să își gestioneze eficient finanțele, este foarte probabil să obțină finanțarea necesară pentru a-și dezvolta afacerile”, a declarat Andreea NEGRU, Fondatoare ADAA.

Conferința “Educație financiară pentru dezvoltarea economică și creșterea afacerilor” se bucură de parteneriatul cu Camera de Comerț și Industrie Brașov, sub patronajul Consiliului Județean Brașov și are loc la Biblioteca Județeană „George Barițiu”.

În deschiderea oficială vor fi prezenți Bogdan DUMEA, secretar de stat Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, Anca DRAGU, fost ministru de finanțe și senatoare a României, Adrian VESTEA, președinte Consiliul Județean Brașov, Cosmin ROȘIA-MICU, director general Camera de Comerț și Industrie Brașov. Evenimentul va fi moderat de Andreea NEGRU, președinte fondator ADAA. Dezbaterile vor avea ca protagoniști reprezentanți din instituții de stat, antreprenori, mediul academic și asociativ.

Partenerii evenimentului sunt: Consiliul Județean Brașov, Camera de Comerț și Industrie Brașov, Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România, Exim Banca Românească, Patronatul Național al Femeilor de Afaceri din IMM-uri, Academia de Studii Economice București, Facultatea de Economie Teoretică și Aplicată, CNTEE Transelectrica SA, TRANSGAZ, SNGN ROMGAZ SA, DO Security, Groupama, HORA, Think Tank 360 și Asociația Studenților în Economie, Afaceri și Comunicare.

Partenerii media: KLARMEDIA, MANPRES, NINE O’CLOCK, Adevarul.ro, Ziarul Bursa, EM360, Newsweek, CAPITAL, Club Economic, infofinanciar.ro, The Diplomat, Money.ro, Clubantreprenor.ro, ECONOMISTUL, Transilvania Business, Grupul Iubim Brașovul, Stefan Ovidiu Fotograf, NEWS ONE, InvestEnergy, Focus Energetic, Energy Industry Review, Energy Center, Jurnal de Dâmbovița, Ultima Oră.

Data: 18 Mai 2023; Locația:Biblioteca Judeţeană „George Bariţiu”; Ora: 11.00

Contact: Andreea Negru, Președinte Fondator ADAA
contact@adaaromania.ro
0729 039 896

Brasov Cyber Conference 2023

Brasov Cyber Conference 2023 945 711

Brasov Cyber Conference 2023 se va desfășura în data de 19 Mai 2023 la Brașov

A doua ediție a Conferinței  în domeniul securității cibernetice va fi  despre rezolvarea puzzle-ului încrederii zero și se dorește a oferi claritate asupra aspectelor complexe ale problemei.

Speakerii ediției sunt profesioniști cu înaltă calificare în digitalizare și securitate cibernetică și vor oferi o abordare practică față de preocupările existente în domeniul securității cibernetice și suveranitatea datelor. Un accent puternic în cadrul evenimentului va fi furnizarea de soluții de securitate cibernetică pentru industria locală.

Tematica abordată:
Cum poți ține pasul cu cele mai recente provocări în securitatea cibernetică globală?
Ce soluții să adoptăm?

Participarea este limitată!

Vă rugăm să vă înregistrați în timp util pentru a vă asigura un loc!

Data: 19 Mai 2023; Locația: Hotel ARO PALACE Brașov; Ora: 15.30

Expoziția de branduri chineze ”China Brand Fair”

Expoziția de branduri chineze ”China Brand Fair” 1418 1064

CECZ Hungary organizează, împreună cu Ministerul Comerțului din China, expoziția de branduri chineze ”China Brand Fair”, la Hungexpo Budapesta, în perioada 8-10 iunie 2023.

Companiile brașovene sunt invitate să viziteze această expoziție unde 350 de firme din China își  vor expune produsele.

Această expoziție  își deschide din nou porțile după o perioadă de patru ani, de data aceasta într-o locație mai adecvată, și anume la Hungexpo Budapesta, cu participarea unui număr mai mare de firme chineze decât la edițiile dinaintea anului 2020.

Companiile interesate în participarea la expoziție  vor accesa site-ul  www.chinabrandfair.eu pentru  înregistrare; după înregistrare se va primi pe e-mail acordul/invitația de participare care va  conține codul de bare/codul QR pentru acces.

„Avem rugămintea ca după înregistrarea participării să ne transmiteti pe adresa de e-mail:  luisa.palos@ccibv.ro datele dumneavoastră de contact, pentru organizarea unui grup al companiilor brașovene interesate și alocarea unui vorbitor de limbă chineză, care să ne însoțească în cadrul expoziției”, conducerea CCI Brașov.

Contact: Rus Sandor, Cecz Country Manager pentru Romania
0744 306 549

Târgul Liceelor 2023, ediția a XVII-a

Târgul Liceelor 2023, ediția a XVII-a 1594 1181

Institutul de Cercetare-Dezvoltare al Universității Transilvania din Brașov, sub coordonarea Inspectoratului Școlar Județean Brașov, organizează în perioada 12-13 Mai 2023:

 

TÂRGUL LICEELOR

Vineri 12 Mai 2023, deschiderea oficială, ora 14.00
Program:
Vineri: 14.00-18.00
Sâmbăta: 10.00-18.00

Vă așteptăm la deschidere!

Data: 12  Mai 2023 – deschiderea oficială; Locația: Institutul de Cercetare-Dezvoltare al Univesității Transilvania; Ora: 14.00

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 03.05.2023 – 09.05.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 03.05.2023 – 09.05.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul:

03.05.2023 – 09.05.2023

● Ordin nr. 7422 al ministrului antreprenoriatului și turismului privind derogarea de la prevederile art. 16 alin. (4) lit. a) din Schema de ajutor de minimis pentru participarea întreprinderilor cu activitate de turism lamanifestările expoziționale, în pavilioanele naționale, standurile specializate ori miniexpozițiile la care participă în străinătate Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, aprobată prin Ordinul ministrului antreprenoriatului și turismului nr. 330/2023, pentruTârgul de turism IMEX Frankfurt 2023 (M.O. nr. 388/05.05.2023)
 
● Ordin nr. 455/1267 al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației și al ministrului finanțelor pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 231/2022 privind gestionarea și utilizarea fondurilor Interreg și a contribuției publice naționale, pentru obiectivul „Cooperare teritorială europeană”, în perioada 2021—2027 (M.O. nr. 391/08.05.2023)
 
● Ordin nr. 874/1429 emis de M.M.S.S. și M.F. privind aprobarea procedurii de aplicare a prevederilor art. IV alin. (1) şi (2) din Legea nr. 72/2022 pentru anularea unor obligaţii fiscale şi pentru modificarea unor acte normative (M.O. nr. 391/08.05.2023)
 
● Lege nr. 110 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 3/2023 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru susținerea activității crescătorilor din sectorul bovin, în anul 2022, în contextul crizei provocate de agresiunea Rusiei împotriva Ucrainei (M.O. nr. 396/09.05.2023)
 
● Lege nr. 112 privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 102/2021 pentru modificarea și completarea Legii nr. 213/2015 privind Fondul de garantare a asiguraților și pentru modificarea altor acte normative (M.O. nr. 396/09.05.2023)
 
● Hotărâre nr. 393 privind aprobarea schemei „Ajutor de minimis pentru aplicarea Programului de susținere a producției de usturoi”, precum și pentru stabilirea unor măsuri de verificare și control al acesteia, în anul 2023 (M.O. nr. 398/09.05.2023)
 
● Hotărâre nr. 394 privind aprobarea schemei „Ajutor de minimis pentru aplicarea Programului de susținere a producției de cartof de consum”, în anul 2023 (M.O. nr. 398/09.05.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

OPTIMAC – cea mai extinsă rețea de optică medicală în Brașov

OPTIMAC – cea mai extinsă rețea de optică medicală în Brașov 788 591

OPTIMAC, membru CCI Brașov,  este cea mai extinsă rețea de optică medicală în Brașov.

Cu o tradiție recunoscută și apreciată de peste 11 ani în prescrierea, recomandarea și montarea ochelarilor, până în prezent a livrat mai mult de 90 000 de perechi de ochelari, iar în cele 8 magazine din Brașov oferă o varietate mare de modele, având peste 1000 de perechi de ochelari expuși în fiecare dintre locații.

Compania este aproape de clienții săi tot timpul, de aceea OPTIMAC vine în întâmpinarea nevoilor lor cu pachetul corporate, special conceput pentru segmentul business.

Un parteneriat între companii  și OPTIMAC înseamnă o colaborare pe termen lung în care tu și angajații se vor bucura de beneficiile serviciilor și produselor OPTIMAC.

Astfel, cu multă atenție, au fost concepute cele 3 tipuri de abonamente: MINI, PLUS, MAXI, care se adresează țintit nevoilor pe care angajații companiilor le-ar putea avea din perspectiva opticii medicale:

Pachetul MINI NU există costuri pentru angajator la acest pachet

  • 30% REDUCERE la achiziționarea ochelarilor de vedere (rame + lentile + manoperă + toc și lavetă)
  • 20% REDUCERE la achiziționarea ochelarilor de soare
  • 10% REDUCERE la achiziționarea lentilelor de contact
  • consultații optometrice computerizate gratuite pentru determinarea dioptriilor
  • reparație și întreținere gratuite pentru ochelari pe termen nelimitat
  • card transmisibil membrilor familiei până la gradul 2 inclusiv
  • număr nelimitat de comenzi la care se aplică reducerile
Pachetul PLUS 99 RON/an/angajat
  • 40% REDUCERE la achiziționarea ochelarilor de vedere (rame + lentile + manoperă + toc și lavetă)
  • 25% REDUCERE la achiziționarea ochelarilor de soare
  • 15% REDUCERE la achiziționarea lentilelor de contact
  • o asigurare „Casco la ochelari”™ inclusă per valabilitate pachet
  • consultații optometrice computerizate gratuite pentru determinarea dioptriilor
  • reparație și întreținere gratuite pentru ochelari pe termen nelimitat
  • card transmisibil membrilor familiei până la gradul 2 inclusiv
  • număr nelimitat de comenzi la care se aplică reducerile
Pachetul MAXI 199 RON/an/angajat
  • 50% REDUCERE la achiziționarea ochelarilor de vedere (rame + lentile + manoperă + toc și lavetă)
  • 30% REDUCERE la achiziționarea ochelarilor de soare
  • 20% REDUCERE la achiziționarea lentilelor de contact
  • o asigurare „Casco la ochelari”™ inclusă per valabilitate pachet
  • o consultație oftalmologică amănunțită gratuită inclusă per valabilitate pachet
  • consultații optometrice computerizate gratuite pentru determinarea dioptriilor
  • reparație și întreținere gratuite pentru ochelari pe termen nelimitat
  • card transmisibil membrilor familiei până la gradul 2 inclusiv
  • număr nelimitat de comenzi la care se aplică reducerile
Contact: Andreea Sîngeorzan-Manager pachetele Corporate
0771 709 382
sales@optimac.ro
www.optimac.ro

Oportunităţile de finanţare disponibile prin Programul Educaţie şi Ocupare 2021-2027 şi prin Programul Incluziune şi Demnitate Socială 2021-2027

Oportunităţile de finanţare disponibile prin Programul Educaţie şi Ocupare 2021-2027 şi prin Programul Incluziune şi Demnitate Socială 2021-2027 1256 942

Organismul Intermediar Regional pentru Programe Europene Capital Uman – Regiunea CENTRU, în colaborare  cu Camera de Comerț și Industrie Brașov, organizează în data de 18 Mai 2023 o întâlnire cu beneficiarii publici și privați, actuali şi potenţiali, din Regiunea Centru, scopul fiind acela de a prezenta oportunităţile de finanţare disponibile prin Programul Educaţie şi Ocupare 2021-2027 şi prin Programul Incluziune şi Demnitate Socială 2021-2027.

Întâlnirea de la Camera de Comerț și Industrie Brașov are loc în cadrul unei serii de întâlniri organizate de OIR PECU Centru,  în Regiunea Centru, în  perioada 8-25 mai 2023.

Programul Educaţie şi Ocupare dispune de un buget total de 4,34 miliarde de euro, din care peste 1 miliard este destinat valorificării potenţialului tinerilor pe piaţa muncii. Peste 1 milion de români vor beneficia de măsurile finanţate prin acest program pentru a beneficia de educaţie, formare profesională şi acces pe piaţa muncii.

Programul Incluziune şi Demnitate Socială beneficiază de un buget total de 4,15 miliarde de euro din care cea mai mare alocare revine sprijinului acordat preşcolarilor şi elevilor, mamelor cu nou născuţi şi asigurării alimentelor de bază/mese calde pentru persoanele din grupurile defavorizate (980 milioane euro), peste 800 de milioane de euro pentru centre comunitare integrate şi dezvoltarea serviciilor sociale în mediul rural.

Data:  18 Mai 2023 | Ora:  09.30 | Locația: sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov


Contact: OIR PECU CENTRU

posdru@oirposdrucentru.ro
0358 401 656