Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

Iordania – oportunitate pentru exportul de produse alimentare

Compania Anwar Mecca for Meat, Fish and Foodstuff Trading din Amman, firmă importatoare și distribuitoare de produse alimentare este interesată de obținerea unor oferte de preț, în varianta CIF Aqaba (exclus ex-works), pentru importul, atât pentru piața iordaniană, cât și pentru țările din zonă (Oman, Qatar, Libia etc), a următoarelor produse:
– carne și produse din carne, congelate, certificate halal: pui întregi, bucăți de pui și carne de pui procesată (MDM, nuggets);
– pește și produse din pește;
– legume și fructe congelate (IQF): cartofi feliați, mazăre, morcovi, fasole, porumb dulce, amestec de legume, căpșune, fructe de pădure etc;
– produse lactate și brânzeturi: telemea, cașcaval, mozzarella, brânză topită, unt etc;
– ouă
– lapte praf (100% de vacă).

Firmele interesate vor  contacta direct importatorul iordanian, la e-mail logistics@anwarmecca.com, cu copie la BPCE Amman, la adresa amman.economic@mae.ro, pentru acordarea de sprijin, în continuare.

Material primit prin amabilitatea Domnului Ovidiu Costea, Ministru consilier
Ambasada României la Amman
Biroul de Promovare Comercial-Economică

Evenimentul: Agrobusiness Medafrica Expo

Evenimentul: Agrobusiness Medafrica Expo 1476 1181
Cea de-a 2-a ediție a  evenimentului  AGROBUSINESS MEDAFRICA EXPO se va desfășura în perioada 14-16 noiembrie 2024 la Medina- Yasmine Hammamet.

Având în vedere excelentele relații de cooperare și prietenie existente între Tunisia și România, în special în domeniul economic, Ambasada Republicii Tunisia la București are onoarea de a informa că cea de-a doua ediție a Expoziției Internaționale a Alimentației și Agroalimentare , „AGROBUSJNESS MEDAFRIQUE EXPO 2024”, se dorește a fi o platformă fizică și virtuală pentru întâlniri între operatorii economici tunisieni și străini din sectorul agroalimentar, în vederea creării unui parteneriat win-win și durabil.

Informații suplimentare accesând butonul de mai jos.

Material primit prin amabilitatea doamnei Alina Crenguta Cirpaciu, secretara
Ambasada Republicii Tunisia la București
str. Clucerului Nr. 48, Sect. I – București
Tel: 021.210.11.97 / 021.210.13.44 ·· Fax: 021.210.11.14
E-mail: at.bucarest@atunisia.ro

Expoziția: DLG-Feldtage

Expoziția: DLG-Feldtage 1480 1185
Sub tematica „Producția culturilor din cutie”, evenimentul DLG-Feldtage 2024 care se va desfășura în perioada 11 –  13 iunie 2024,  va prezenta un program expozițional cuprinzător pe teme actuale în producția de culturi, ameliorarea plantelor, protecția culturilor și fertilizare și va arunca o privire la noi provocări și oportunități în producția de culturi moderne: de la utilizarea sistemelor fotovoltaice în câmp până la sistemele agricole rezistente.

Pentru prima dată la eveniment, caracteristica „FarmRobotix” va prezenta tehnologii de pionierat legate de automatizare, AI și robotică. Probele live cu mașini vor acoperi o zonă demonstrativă mare. Programul tehnic al evenimentului pe teren, care va include o caracteristică despre agricultura ecologică, va aborda perspectivele pentru producția de culturi în întregul lanț valoric.

Asigurați-vă participarea la locul pentru profesioniștii în producția de plante achiziționând bilete AICI

Corporate visit to the Port of Antwerp

Corporate visit to the Port of Antwerp 1476 1181
Camera de Comerț Oficială a Spaniei în Belgia și Luxemburg (Camara) invită companiile brașovene în data de 19 aprilie 2024, în intervalul orar 9,00 – 16,00,  la un tur oficial al Portului Antwerp, cel mai mare port din Europa și al doilea cel mai mare terminal cargo de transport

În timpul vizitei participanții vor putea vedea, facilitățile portuare: spații destinate RORO, containere, cargo, clusterul chimic, ș.a

Patrick Van Cauwenberghe, Business Development Officier of the Port of Antwerp va fi gazda delegației. Discuțiile se vor desfășura în limba engleză.

Tarif:
– membrii Camara: 100 euro (TVA inclus);
– non-membri Camara: 120 euro (TVA inclus)

Informații suplimentare: Sara Sánchez González
info@e-camara.com / +32 (0) 2 517 17 40
www.e-camara.com

Expoziția:”Automechanika Shanghai, 2024″.

Expoziția:”Automechanika Shanghai, 2024″. 1476 1194
În perioada 02 – 05 decembrie 2024, Messe Frankfurt Group, va organiza în orașul Shanghai, cea de-a XIX- a ediție a expoziției dedicate industriei auto „Automechanika Shanghai, 2024”.

Potrivit informațiilor transmise de către organizatori, evenimentul va fi susținut în cadrul complexului expozițional National Exhibition and Convention Center (Shanghai) China. La ediția din acest an, pe o suprafață totală de expunere de 350.000 m2, sunt așteptați să participe aproximativ 6.500 de expozanți, parteneri mass-media și peste 185 de mii de vizitatori și achizitori profesioniști din industria auto, din peste 177 de țări.

În cadrul expoziției vor fi amenajate secțiuni dedicate expunerii următoarelor categorii de produse și servicii, precum: piese și componente auto, accesorii, diagnosticare și reparații, uleiuri, lubrifianți și carburanți, soluții și servicii  digitale, spălătorie și îngrijire auto, conectivitate și conducere autonomă, anvelope și roți, caroserie și vopseluri, motociclete, etc.

Alte informații de interes cu privire la formatul evenimentului, evenimente conexe, costuri de participare, detalii logistice și de amenajare a standurilor regăsiți AICI

Pentru informații suplimentare, datele de contact ale organizatorilor se găsesc la următoarele coordonate:
• Christal MA – reprezentant Messe Frankfurt;
• Tel Fix: (+852)2230 9200;
• E-mail: christal.ma@hongkong.messefrankfurt.com;
• Adresa web: www.messefrankfurt.com.hk.

Material primit prin amabilitatea domnului Andrei PANAIT, Commercial Counsellor
CONSULATE GENERAL OF ROMANIA in Shanghai
Economic & Commercial Promotion Office (BPCE Shanghai)
http://investromania.gov.ro/web/502 Room, Honi International Plaza,
199 Chengdu North Road, Jing An District, Shanghai, 200041, P.R. China
E-mail: andrei.panait@dce.gov.ro
Phone: 0086-21-6270 1146
Fax: 0086-21-6208 5105
Mobile: 0086-13761144472

CONVOCATOR – ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A MEMBRILOR CAMEREI DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV

CONVOCATOR – ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A MEMBRILOR CAMEREI DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV 2560 1924

CAMERA DE COMERŢ Şl INDUSTRIE BRAŞOV, prin preşedinte Silviu COSTEA, convoacă ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A MEMBRILOR CAMEREI, în data de 22.04.2024, ora 13.00, la sediul organizaţiei din Braşov, str. M. Kogălniceanu, nr. 18-20, bl. 1K, sc. C-D, jud. Braşov. Neîndeplinirea condiţiilor statutare de prezenţă a jumătate plus unu dintre membri, va conduce, în mod automat, la reprogramarea ADUNARII GENERALE ORDINARE A MEMBRILOR CAMEREI pentru data de 23.04.2024, ora 13.00, la aceeaşi adresă.

ORDINEA DE ZI a Adunării generale este următoarea:

1.Raport de activitate pentru anul 2023;
2.Raport privind execuţia financiară a anului 2023;
3.Raport al firmei de audit;
4.Proiect conţinând obiectivele specifice pentru anul 2024;
5.Proiect de buget de venituri şi cheltuieli pentru anul 2024;
6.Proiect privind programul de investiţii pentru anul 2024;
7.Taxa de înscriere şi cotizaţia de membru pentru anul 2024;
8.Diverse.

Materialele care urmează a fi supuse dezbaterii Adunării, vor fi la dispoziţia membrilor la sediul organizaţiei şi la adresa web: www.ccibv.ro, începând cu data de 12.04.2024.

Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon 0268-547084.

Emisiunea ”Permis de Antreprenor”

Emisiunea ”Permis de Antreprenor” 1477 865
Antreprenorii din toata România își dau întâlnire la Permis de Antreprenor pe 16 aprilie la Poiana Brașov!

Cu o profundă înțelegere a dinamicii și provocărilor pieței actuale, echipa „Permis de Antreprenor” și Euronews România, au plăcerea de a invita comunitatea antreprenorială la cel mai Important Eveniment de Afaceri al lunii aprilie la Brașov.

Acest eveniment de neegalat va avea loc la Elexus Evenimente Poiana Brașov, pe data de 16 aprilie și promite să ofere participanților oportunități unice de networking, învățare și dezvoltare.

Subiecte și teme dezbatere

Introducerea unei afaceri în peisajul economic actual oferă o varietate de căi și opțiuni pentru antreprenorii la început de drum sau pentru cei care vor să-și extindă afacerile.

Fie că este vorba despre lansarea unei platforme online, alegerea unui model de franciză, dezvoltarea unui magazin de e-commerce, investiția într-o altă afacere sau participarea într-un marketplace, fiecare opțiune vine cu propriile sale avantaje și provocări.

Decizia privind cel mai potrivit drum de urmat depinde de mai mulți factori specifici, cum ar fi: capitalul disponibil, experiența în domeniul respectiv, nivelul de implicare dorit în afacere și piața țintă.

  • Alegerea de a începe o afacere online oferă flexibilitate și acces la o piață globală, dar necesită cunoștințe solide în marketing digital și SEO.
  • Franciza, pe de altă parte, oferă un model de afacere testat, cu un brand recunoscut, dar vine cu costuri inițiale semnificative și restricții operaționale.
  • E-commerce-ul este atractiv pentru cei care doresc să vândă produse direct consumatorilor, beneficiind de creșterea continuă a comerțului online, dar necesită gestionarea eficientă a lanțului de aprovizionare.
  • Marketplace-urile, oferă vizibilitate imediată și acces la clienți, dar concurența este acerbă și comisioanele pot reduce marjele de profit.
  • Investițiile reprezintă un pilon esențial pentru construirea și conservarea capitalului pe termen lung, oferind oportunități variate, de la acțiuni și obligațiuni la imobiliare și investiții alternative. Fiecare tip de investiție vine cu propriul set de avantaje și dezavantaje, iar cunoașterea acestora este crucială pentru a naviga eficient pe piața financiară.

Pentru a determina cea mai bună opțiune pentru un antreprenor, este crucială evaluarea atentă a resurselor proprii, a obiectivelor de afaceri și a preferințelor personale. Este, de asemenea, important să se efectueze o cercetare de piață pentru a înțelege cererea și concurența.

Cui se adresează această ediție specială cu public în sală?

Aceasta emisiune se adresează antreprenorilor, managerilor, leaderilor de echipe, freelancerilor, intraprenorilor și celor care își doresc să își accelereze cunoștințele despre: marketing, vânzări, francize, networking, management, antreprenoriat, investiții.

Detalii și acces:

Accesul în sală este liber, susținut de sponsorii emisiunii tv “Permis de Antreprenor “ dar necesită rezervarea locului pe pagina oficială a organizatorilor. Vă puteți rezerva locul aici.

De Ce Să Participați?

  •  Oportunități de Networking Inegalabile: Interacționați cu lideri de afaceri, investitori, antreprenori de succes și experți din diverse industrii. Aceasta este ocazia dvs. de a forma parteneriate strategice și de a vă extinde rețeaua profesională.
  • Sesiuni de Învățare și Dezvoltare: Participați la sesiuni conduse de experți recunoscuți la nivel național și obțineți cunoștințe valoroase despre cele mai recente tendințe și inovații din domeniul afacerilor, tehnologiei, marketingului și multe altele.
  • Acces la Inovație: Descoperiți cele mai noi start-up-uri și tehnologii care pot schimba jocul în industria dvs. Întâlniți fondatorii pasionați și aflați cum pot aceste inovații să vă optimizeze operațiunile și să vă accelereze creșterea.
  • Povești de Succes: Povestile de succes oferă o perspectivă autentică și captivantă asupra modului în care teoria este pusă în practică. Acestea sunt exemple reale ale oamenilor și afacerilor care au aplicat principiile de bază și au obținut rezultate remarcabile.
  • Vizibilitate și Recunoaștere: Având în vedere mediatizarea extensivă a evenimentului, participarea dvs. va spori vizibilitatea mărcii și va contribui la consolidarea reputației dvs. în comunitatea de afaceri.

„Permis de Antreprenor” este o oportunitate unică de a vă amplifica succesul și de a vă conecta cu jucători care modelează viitorul industriei.

Nu ratați această oportunitate excepțională de a vă propulsa afacerea într-o nouă eră de succes și inovație!

 O parte din emisiunile cu public în sală sau înregistrate ”Permis de Antreprenor” realizate de Constantin Paraschiv , pot fi vizionate AICI

Workshop: Accesare fonduri nerambursabile și finanțare proiecte

Workshop: Accesare fonduri nerambursabile și finanțare proiecte 944 708
Vă invităm să participați în data de 24 aprilie 2024  la un workshop GRATUIT dedicat finanțării proiectelor prin fonduri nerambursabile, organizat de Camera de Comert și Industrie Brașov în parteneriat cu BRD Groupe Societe Generale:
 

Accesare fonduri nerambursabile și finanțare proiecte

Evenimentul se adresează tuturor antreprenorilor, managerilor, leaderilor, freelancerilor, intraprenorilor care își doresc să înțeleagă și să acceseze finanțările nerambursabile pentru întreprinderile lor.

În cadrul workshopului vor fi prezenți speakeri cu experiență în accesarea și implementarea fondurilor nerambursabile care vă vor ajuta să înțelegeți și să dezvoltați astfel de proiecte.

Punctele de discuție:
1. Introducere – prezentarea serviciilor și a activității de consultanță oferite de Camera de Comerț și Industrie Brașov;
2. Prezentare fonduri nerambursabile: categorii de finanțări (guvernamentale și europene), scopul acestora, condiții generale de accesare, analiză ghiduri; Rolul consultanților în accesarea fondurilor nerambursabile;
3. ABC privind accesarea, implementarea și sustenabilitatea unui program nerambursabil; Riscurile și obligațiile ce decurg din accesarea fondurilor nerambursabile;
4. BRD – partenerul tău în implementarea proiectelor cu fondurilor nerambursabile
5. Prezentare succintă a activității de înființare și modificare a actelor constitutive ale unei societăți, pentru persoanele interesate de accesarea fondurilor nerambursabile și totodată, clarificarea anumitor aspecte juridice de interes pentru participanți;
6. Sesiune de întrebări și răspunsuri.

Toate informațiile vor fi prezentate pentru sectorul economic privat (microîntreprinderi, IMM și întreprinderi mari).

Eveniment susținut de: Cosmin Roșia-Micu -CCI Brașov, Attila Szekely-CCI Brașov, Alina Groșanu – CCI Brașov, Codruța Ghișoiu -BRD, Mădălin Țintea – CCI Brașov, Cynthia Incze-CCI Brașov

Înregistrarea participării se face accesând butonul de mai jos.

Termen de confirmare a participării: 19 aprilie 2024

Data: 24 aprilie 2024; ora: 14,00; locația: sediul CCI Brașov, strada Mihail Kogălniceanu 18-20, Sala Expo 1, Brașov

Contact

Afrodita Mălureanu – Departament Marketing&PR

afrodita.malureanu@ccibv.ro

0728 137 733

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 08.04.2024-19.04.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 08.04.2024-19.04.2024 1934 1441


Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 08.04.2024-19.04.2024, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Congresul Național de SSM „Smart & Safe Work”

Congresul Național de SSM „Smart & Safe Work” 703 588
Președintele CCI Brașov, domnul Silviu Costea, speaker în cadrul Congresului Național de SSM „Smart & Safe Work”.

Evenimentul își propune să aducă împreună profesioniști, specialiști, implicați în domeniul Securității și Sănătății în Muncă cu scopul de a împărtăși cunoștințe, exemple de bună practică și nu în ultimul rând de a prezenta noile tendințe regăsite la nivel național și internațional în materie de SSM.

Pe lângă nota oficială a evenimentului, informațiile din domeniul SSM cât și PSI bazate pe legislație și informații oficiale, dorim să ne bucurăm de un networking de calitate alături de specialiștii din domeniul nostru.

DE CE SĂ PARTICIPI?
1. Vor fi prezentate practici și metode moderne utilizate în Securitatea și Sănătatea în Muncă precum și tendințe noi și viitoare.
2. Vor fi prezentări și dezbateri privind modificări legislative în SSM de care angajatorii și lucrătorii au nevoie în activitatea zilnică.
3. Vei descoperi noi oportunități legate de cariera profesională în domeniul SSM.
4. Vor fi prezenți parteneri care vor prezenta produse și tehnologii din domeniul SSM.
5. Vor participa invitați și speakeri de renume național și internațional ce vor împărtăși din experiența și expertiza lor.
6. Pentru numărul mare de specialiști, experți și consultanți din diverse domenii care sunt prezenți la evenimente pentru a te ajuta să găsești soluții și răspunsuri la problemele si provocările cu care te confrunți.
7. Vor exista sesiuni de Q&A unde poți adresa întrebări la care dorești să primești un răspuns clar și concis.
8. Te vei bucura de un Networking de calitate în compania specialiștilor

Moderatori: Petrică Mureșan – Manager SSM.ro by Consultia și Diana Lupu – Manager Pagus Corporation

Eveniment organizat fără implicarea ARSSM.

Și TU poți fi parte în procesul creării unei culturi moderne în domeniul SSM!

Vă așteptăm la eveniment!

LOCURI LIMITATE: (maxim 300 de participanți)

Data: 5 aprilie 2024; ora:9,00; locația: Aula „Sergiu Chiriacescu”a Universității Transilvania Brașov, Strada Iuliu Maniu 41A, Brașov

Taxa de participare: 450 lei +TVA

După completarea formularului veți primiți automat un mesaj de confirmare a înscrierii cu toate detaliile legate de plată și facturare. Facturile fiscale se emit pentru toți participanții în maxim 2 zile lucrătoare de la înscrierea și achitarea taxei. În momentul încasării taxei, primiți imediat un mesaj de confirmare a înregistrării plății și o confirmare a locului dumneavoastră la Congres alături de toate informațiile necesare.

Contact

Marina Ștefania Neghina

vanzari@consultia.ro

0736 777 700