Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 08.04.2024-19.04.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 08.04.2024-19.04.2024 1934 1441


Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 08.04.2024-19.04.2024, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Congresul Național de SSM „Smart & Safe Work”

Congresul Național de SSM „Smart & Safe Work” 703 588
Președintele CCI Brașov, domnul Silviu Costea, speaker în cadrul Congresului Național de SSM „Smart & Safe Work”.

Evenimentul își propune să aducă împreună profesioniști, specialiști, implicați în domeniul Securității și Sănătății în Muncă cu scopul de a împărtăși cunoștințe, exemple de bună practică și nu în ultimul rând de a prezenta noile tendințe regăsite la nivel național și internațional în materie de SSM.

Pe lângă nota oficială a evenimentului, informațiile din domeniul SSM cât și PSI bazate pe legislație și informații oficiale, dorim să ne bucurăm de un networking de calitate alături de specialiștii din domeniul nostru.

DE CE SĂ PARTICIPI?
1. Vor fi prezentate practici și metode moderne utilizate în Securitatea și Sănătatea în Muncă precum și tendințe noi și viitoare.
2. Vor fi prezentări și dezbateri privind modificări legislative în SSM de care angajatorii și lucrătorii au nevoie în activitatea zilnică.
3. Vei descoperi noi oportunități legate de cariera profesională în domeniul SSM.
4. Vor fi prezenți parteneri care vor prezenta produse și tehnologii din domeniul SSM.
5. Vor participa invitați și speakeri de renume național și internațional ce vor împărtăși din experiența și expertiza lor.
6. Pentru numărul mare de specialiști, experți și consultanți din diverse domenii care sunt prezenți la evenimente pentru a te ajuta să găsești soluții și răspunsuri la problemele si provocările cu care te confrunți.
7. Vor exista sesiuni de Q&A unde poți adresa întrebări la care dorești să primești un răspuns clar și concis.
8. Te vei bucura de un Networking de calitate în compania specialiștilor

Moderatori: Petrică Mureșan – Manager SSM.ro by Consultia și Diana Lupu – Manager Pagus Corporation

Eveniment organizat fără implicarea ARSSM.

Și TU poți fi parte în procesul creării unei culturi moderne în domeniul SSM!

Vă așteptăm la eveniment!

LOCURI LIMITATE: (maxim 300 de participanți)

Data: 5 aprilie 2024; ora:9,00; locația: Aula „Sergiu Chiriacescu”a Universității Transilvania Brașov, Strada Iuliu Maniu 41A, Brașov

Taxa de participare: 450 lei +TVA

După completarea formularului veți primiți automat un mesaj de confirmare a înscrierii cu toate detaliile legate de plată și facturare. Facturile fiscale se emit pentru toți participanții în maxim 2 zile lucrătoare de la înscrierea și achitarea taxei. În momentul încasării taxei, primiți imediat un mesaj de confirmare a înregistrării plății și o confirmare a locului dumneavoastră la Congres alături de toate informațiile necesare.

Contact

Marina Ștefania Neghina

vanzari@consultia.ro

0736 777 700

Seminar: Concedierea individuală

Seminar: Concedierea individuală 940 705
Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită în data de 17 Aprilie 2024, să participați la seminarul interactiv “Concedierea individuală”.

În cadrul acestui eveniment, vor fi dezbătute aspecte teoretice dar mai ales, practice despre cum trebuie să procedați în fiecare caz de concediere individuală:
1. Concedierea – ca sancțiune disciplinară
2. Concedierea – ca urmare a constatării unei inaptitudini fizice şi/sau psihice a salariatului
3. Concedierea – pentru necorespundere profesională a salariatului la locul de muncă în care este încadrat
4. Concedierea – prin desființare de post.

Eveniment susținut de Alina GROȘANU, Consilier Juridic cu o experiență de peste 20 de ani, Director Departament Juridic în cadrul CCI Brașov, Expert în legislația muncii, Formator de legislație a muncii pentru Managerii și Inspectorii de Resurse Umane, Arbitru în cadrul Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Brașov.

Data: 17.04.2024; Interval orar: 10.00 – 13.00; Locația: sediul CCI Brașov, strada Mihail Kogălniceanu 18-20, Sala Expo 1, etaj 1

Termen de înscriere: 12 aprilie 2024

Acest eveniment continuă seria seminariilor pe teme de legislație a muncii, primul fiind ”Răspunderea disciplinară și accidentele de muncă”.

 

Tarif: 300 lei +T.V.A.
Membrii CCI Brașov beneficiază de un discount de 10%.

Contact

Silvia Palanceanu – Consilier Juridic
Tel. 0728 137 739
e-mail: silvia.palanceanu@ccibv.ro

Curs : Responsabil cu Protecția Datelor (DPO)

Curs : Responsabil cu Protecția Datelor (DPO) 947 708


Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează cursul: Responsabil cu Protecția Datelor (DPO) – cod COR 242231.

Cursul se organizează în colaborare cu CCI Neamț și este structurat conform Regulamentului UE nr. 679/2016 al Parlamentului European, aplicabil din 25 mai 2018 la nivelul întregii Uniuni Europene precum și în orice alt stat din lume unde se folosesc date personale ale cetațenilor UE.

Tematica abordată cuprinde următoarele module:
– Informarea organizației și persoanelor vizate cu privire Ia drepturile și obligațiile lor în baza legislației privind protecția datelor cu caracter personal;
– Monitorizarea modalității în care organizația respectă legislația privind protecția datelor cu caracter personal și standardele specifice la care organizația a aderat;
– Emiterea de recomandări și oferirea asistenței de specialitate organizației cu privire la interpretarea și aplicarea prevederilor legislației privind protecția datelor cu caracter personal;
– Gestionarea relației cu autoritatea de supraveghere în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
– Respectarea principiului obiectivității în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
– Asigurarea și gestionarea registrului de evidență al prelucrării datelor cu caracter personal;
– Gestionarea și coordonarea resurselor umane, financiare, tehnice necesare realizării sarcinilor și activităților specifice domeniului protecției datelor cu caracter personal;
– Dezvoltarea profesională continuă în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
– Monitorizarea aplicării instrumentelor și metodelor de îmbunătățire a eficacității sistemului de management al securității informației;
– Analizarea și evaluarea riscurilor de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Condiţii de acces: Studii superioare

Durata: 180 de ore (60 de ore pregatire teoretica și 120 de ore pregatire practica)
Locul de desfășurare: sediul CCI Brașov, strada  M.Kogălniceanu nr 18-20;

Documente necesare: copii certificat de naştere, B.I./C.I., diplomă de studii, certificat de căsătorie (dacă este cazul); adeverinta medicala cu mențiunea “Apt pentru curs”.

Cursul este autorizat iar la final, participanții care promovează vor obține un Certificat de Absolvire recunoscut de Ministerul Muncii și de Ministerul Educației.

Costurile de participare:
1000 lei +TVA

Membrii CCI Brașov beneficiază de o reducere de 10% din taxa de curs :  900 lei+TVA;

Taxa de examen : 50 de lei ( TVA inclus)

Costul poate fi achitat în trei rate.

Persoană de contact: Lavinia Vacarciuc
telefon 0742 351 155
e-mail: lavinia.vacarciuc@ccibv.ro

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.
Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de acest curs.

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 27.03.2024 – 02.04.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 27.03.2024 – 02.04.2024 1934 1446


Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 27.03.2024 – 02.04.2024

● Lege nr. 64 pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul produselor din tutun (M.O. nr. 267/28.03.2024)
 
● Lege nr. 71 pentru modificarea şi completarea Legii concurenţei nr. 21/1996 (M.O. nr. 272/29.03.2024)
 
● Ordin nr. 410/2707 emis de M.F. și M.C. privind stabilirea valorii sumei indexate care se acordă sub formă de tichete culturale pentru semestrul I al anului 2024 (M.O. nr. 272/29.03.2024)
 
● O.U.G. nr. 30 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi a art. LIX din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal – bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung (M.O. nr. 272/29.03.2024)
 
● O.U.G. nr. 31 privind reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 274/29.03.2024)
 
● Hotărâre nr. 275 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 209/2022 (M.O. nr. 278/01.04.2024)
 
● Ordin nr. 973 emis de M.E.A.T. privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (M.O. nr. 278/01.04.2024)
 
● Ordin nr. 1573 emis de M.S. privind modificarea și completarea anexei la Ordinul ministrului sănătății nr. 2.494/2023 pentru aprobarea prețurilor maximale ale medicamentelor de uz uman valabile în România care pot fi utilizate/comercializate exclusiv de farmaciile comunitare/oficinele locale de distribuție/farmaciile cu circuit închis și drogheriile care nu se află în relație contractuală cu casele de asigurări de sănătate și/sau direcțiile de sănătate publică județene și a municipiului București sau/și cu Ministerul Sănătății, cuprinse în Catalogul public (M.O. nr. 282/02.04.2024)
 
● Ordin nr. 1621 emis de M.S. privind modificarea și completarea anexelor nr. 1 și 2 la Ordinul ministrului sănătății nr. 2.408/2023 pentru aprobarea prețurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deținătorii de autorizație de punere pe piață a medicamentelor sau reprezentanții acestora, distribuitorii angro și furnizorii de servicii medicale și medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relații contractuale cu Ministerul Sănătății, casele de asigurări de sănătate și/sau direcțiile de sănătate publică județene și a municipiului București, cuprinse în Catalogul național al prețurilor medicamentelor autorizate de punere pe piață în România, a prețurilor de referință generice și a prețurilor de referință inovative (M.O. nr. 283/02.04.2024)
 
● Lege nr. 69 pentru ratificarea Convenției nr. 190/2019 privind eliminarea violenței și a hărțuirii în lumea muncii, adoptată la cea de-a 108-a sesiune a Conferinței Internaționale a Muncii a Organizației Internaționale a Muncii, la Geneva la 21 iunie 2019 (M.O. nr. 285/02.04.2024)
 
● Convenția nr. 190Convenția privind eliminarea violenței și a hărțuirii în lumea muncii, adoptată de Conferință în cadrul celei de-a o sută opta sesiuni, Geneva, 21 iunie 2019  (M.O. nr. 285/02.04.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Hungarian-Romanian Food & Drink Business Event

Hungarian-Romanian Food & Drink Business Event 2357 1768
Ambasada Ungariei la București și Centrul de Marketing Agricol au onoarea de a vă invita la ”Hungarian-Romanian Food & Drink Business Event”.

Evenimentul oferă o mare oportunitate:
–  să negociați cu companiile exportatoare maghiare de produse alimentare și băuturi cu experiență;
– să vă dezvoltați rețeaua de afaceri;
– să vă familiarizați cu Programul Maghiar de Afaceri din domeniul Alimentar

Despre Programul Maghiar de Afaceri din domeniul Alimentar AICI

Termen de înscriere: 5 aprilie 2024

Data: 10 aprilie 2024; ora 15,00;  locația: Hotel Sheraton (Calea Dorobanți 5-7, București)

Contact
Szasz Rozalia – Responsabil Relații Comerciale Clienți, Customer Partnership Officer
rszasz.mfa.trade@gmail.com

BRASOV ROUNDTABLE 2024

BRASOV ROUNDTABLE 2024 1476 1181
Vă informăm că în data de 11 aprilie 2024 se va desfășura evenimentul:  BRASOV ROUNDTABLE 2024!

În cadrul evenimentului se vor dezbate subiecte legate de dezvoltarea orașului, precum și oportunități pe fiecare sector al pieței imobiliare: rezidențial, hotelier, retail, logistică și office.

Printre speakeri sunt mentionați: Ruxandra Dragomir – Nhood, Silviu Costea – Camera de Comerț și Industrie Brașov, Adela Antone – Meta Estate Trust sau Mircea Draghici – Est Hospitality

La eveniment sunt așteptați  reprezentanți ai companiilor din sectorul de constructii & imobiliare.

Termen de confirmare a participării: 8 aprilie 2024

Agenda evenimentului și lista completa de speakeri poate fi consultată accesând butonul de mai jos:

Data: 11 aprilie 2024; Ora: 10,30; Locația: Hotel Qosmo, strada Zaharia Stancu nr 4, sala Grand

Persoană de contact:  Malureanu Afrodita, Departament Marketing&PR – CCI Bv,
Telefon: 0728.137.733
E-mail: afrodita.malureanu@ccibv.ro

Curs : EXPERT LEGISLAȚIA MUNCII

Curs : EXPERT LEGISLAȚIA MUNCII 947 710


Cursul acreditat Expert legislația muncii, organizat de Camera de Comerț și Industrie Brașov,  o oportunitate pentru a te dezvolta profesional,  de a coordona un departament de Resurse Umane asigurând un echilibru între angajator și salariați, de a aprofunda redactarea și avizarea actelor specifice legislației muncii, negocierea unui contract individual și colectiv de muncă, concilierea conflictelor de muncă, reprezentarea angajaților, patronatelor sau a sindicatelor în relația cu autoritățile din domeniul muncii și securității sociale.

  !  Conform prevederilor Codului muncii, serviciile externe specializate în resurse umane și salarizare vor fi coordonate de către un expert în legislația muncii.

Cursul Expert legislația muncii este dedicat :
– Profesioniștilor în domeniul resurselor umane;
– Juriștilor;
– Membrilor de sindicat și reprezentanți ai salariaților;
– Managerilor;
– Coordonatori servicii externe specializate în resurse umane și salarizare.

 Obiectivele cursului:

  • Dobîndirea cunoștințelor teoretice și prectice pentru aplicarea legislației muncii în raporturile individuale și colective de muncă;
  • Actualizarea cunoștințelor în acord cu evoluțiile legale și jurisprudențiale;
  • Validarea practicilor curente
  • Identificarea și evitarea erorilor în interpretarea și aplicarea dispozițiilor legale și a jurisprudenț

Condiții de participare:
Nivel obligatoriu de învățământ superior cu diplomă de licență și experiență relevantă în domeniu:

  • Absolvenţii de studii superioare în drept, administraţie publică/stiinţe administrative cu diploma de licenţă sau echivalent, este obligatorie o experienţă de minim 2 ani in domeniul dreptului muncii / resurselor umane / relaţiilor de muncă / evidenţa muncii
    sau
  • Absolvenţii de studii superioare în alt domeniu decât drept sau administraţie publică/ stiinţe administrative absolvite cu diploma de licenţa sau echivalent este obligatoriu o experienta de minim 3 ani în domeniul resurselor umane/relaţiilor de muncă/evidenţa muncii
  • Experiența care se va dovedi prin: CV alături de declarație pe proprie răspundere că se îndeplinește condiția de experiență minimă/contract de muncă/ contract de voluntariat/contract de prestări servicii în fotocopii conforme cu originalul/ adeverințe în original.

Durata: 240 ore ( 80 ore teorie – de 2 ori pe săptămână + 160 ore practică-elaborare proiect);
Locul de desfășurare: sediul CCI Brașov, strada  M.Kogălniceanu nr 18-20/online;

Documente necesare: act de identitate, certificat nastere/casatorie(doamnele), diploma de studii superioare, CV, declarație experiență.

Tarif standard /cursant : 1400lei + TVA 
Taxa de examen: 50 lei (TVA inclus)

Membrii CCI Brașov beneficiază de un discount de 10%: 1260 lei + TVA
Taxa de examen: 50 lei (TVA inclus)

Persoană de contact: Gabriela Suciu
telefon 0731 377 060
e-mail: gabriela.suciu@ccibv.ro

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.
Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de acest curs.

Evenimentul ,,EU-Moldova Private Sector Mobilisation mission”

Evenimentul ,,EU-Moldova Private Sector Mobilisation mission” 945 710
Vă informăm că în data de 10 aprilie a.c. va avea loc la Chișinău, evenimentul ,,EU-Moldova Private Sector Mobilisation mission”, cu participarea doamnei Adrienn Kiraly, director DG NEAR pentru Vecinătate Estică, împreună cu reprezentanți ai Guvernului Republicii Moldova, ai instituțiilor financiare europene și este o inițiativă a UE, finanțată prin EU4Business.

Evenimentul va fi structurat pe trei teme:
1) Promovarea și conștientizarea oportunităților oferite de instrumentele financiare ale UE în sprijinul investițiilor din sectorul privat în rândul comunităților de afaceri europene și din RMD.
2) Explorarea oportunităților de investiții comerciale între mediile de afaceri europene și din RMD în domeniile energiei regenerabile, agroalimentației și tehnologiilor digitale în RMD.
3) Prezentarea implementării reformelor structurale și a planurilor sectoriale de către Guvernul Republicii Moldova în contextul procesului de aderare.

De asemenea, misiunea va fi o rampă de lansare a Conferinței pentru Investiții în Moldova, care va fi organizată de Ministerul Economiei al Republicii Moldova în septembrie 2024

Înregistrarea la eveniment se face accesând butonul de mai jos.

Contact
Clementina ION , Director -Department for Foreign Trade
ROMANIAN AGENCY FOR INVESTMENTS  AND FOREIGN TRADE
clementina.ion@dce.gov.ro

PRIA ENVIRONMENT – Sistemul SGR în România

PRIA ENVIRONMENT – Sistemul SGR în România 1476 1182
PRIAevents organizează conferința PRIA Environment – Sistemul SGR în România în 9 aprilie 2024, de la 9,30 – una dintre cele mai importante platforme de dezbateri despre cele mai semnificative teme de mediu, iar la ediția aceasta vom aprofunda tematici despre sistemul depozit garanție și care va fi impactul pozitiv al acestuia pentru atingerea țintelor de reciclare.

În cadrul acestei ediții a conferinței Pria Environment aducem împreună compania RetuRO, producătorii, retailerii, asociațiile din domeniu, companiile de mediu si anume, reciclare, salubrizare, OIREP-urile, UAT-urile, ADI-urile alături de autoritățile centrale (Ministerul Mediului și instituțiile sale).

Ne concentrăm pe dezbaterea temelor esențiale pentru aceștia, precum: sistemul RetuRO- la 4 luni de la lansare, dar și cum au fost eficientizate toate procesele, ce se mai poate schimba, ca să fie acestea și mai eficiente și, bineînteles, colaborarea cu producătorii, retailerii și celelalte entități, dar și campanii de informare și educare, rezultatele la 4 luni și forecast până la finele lui 2024, precum și alte teme relevante la momentul actual.

Sunt invitate companiile brașovene să întâlnească cei mai importanți oameni din domeniu, să participi la un eveniment interactiv, intrând în dialog, astfel încât la finalul acestuia să avem propuneri concrete și idei trasate, dar și pentru a vedea cum putem imbunătăți activitatea, fie că vorbim de privat sau de stat și cum se poate eficientiza colaborarea, cum ne putem atinge țintele de colectare și cum putem să transpunem cât mai eficient legislatia UE în cea națională.

AGENDA
9,00 – 9,30 – Înregistrarea participanților și welcome coffee
9,30 – 12.30 – Panel interactiv de dezbateri
• Sistemul RetuRO în România – unul dintre cele mai mari proiecte de economie circulară din Europa și cel mai mare proiect logistic de până acum
• Startul RetuRO a fost în 30 noiembrie 2023 – care sunt cifrele de până acum? Cum se estimează a fi rezultatele la sfârșitul lui 2024? Dar în 2025? Ce face programul SGR din România să fie atât de complex? Câte puncte regionale s-au deschis până acum și câte vor urma?
• Traseul proceselor acestui sistem important, colaborarea RetuRO cu retailerii mari și mici, producătorii, OIREP-urile, companiile de reciclare și salubrizare, companiile de transport și logistică, autoritățile locale și nu numai
• Ce ar mai trebui să știe românii, indiferent ce parte a programului reprezintă: consumatori, comercianți, producători?
• Proiectele și campaniile RetuRo pentru 2024
• Producătorii și rolul lor pentru acest sistem
• Retailerii și rolul lor pentru acest sistem
• Cantitățile de ambalaje pentru băuturi puse pe piață și returnate de consumatori, contribuie la dezvoltarea durabilă a României, prin gestionarea responsabilă a deșeurilor de ambalaje, în vederea atingerii țintelor de reciclare impuse României de către Uniunea Europeană. Cum poate contribui fiecare, fie ca vorbim de consumatori, comercianți, producători, asociații, ONG-uri, OIREP-uri autorități?
• Cum influentează reglementările europene privind ambalajele și deșeurile din ambalaje activitatea acestui sistem?
• Tehnologia, aparatele RVM și rolul lor esențial pentru SGR
• Cum poate contribui fiecare dintre noi la succesul acestui sistem?
• Cum sunt preluate ambalajele colectate și apoi transformate în materii pentru următoarele ambalaje, astfel încât să creăm circularitatea?
• Care sunt etapele următoare pentru RetuRO?

LECTORII care au confirmat deja sunt:
Mircea FECHET – Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor
Anca MARINESCU – Corporate Affairs and Communication Manager, RetuRO
Doinița MIHAI – Vicepresident, Public Affairs Eastern Europe South, TOMRA
Julia LEFERMAN – Director General, Asociația Berarii României
Cristian LAZĂR – CEO, Greenpack
Constantin APOSTOL – CEO, AS Metal
Reprezentant Asociația Retailerilor pentru Mediu
Moderator: Raluca VOIVOZEANU – CEO, PRIAevents

12.30 – 13.00 – Q&A. Concluzii
________________________________________________________________________________
PRIA Environment Conference reprezintă reuniunea companiilor, specialiștilor și autorităților implicate în protecția mediului în Romania.

În cadrul conferinței online PRIA Environment – SGR System Romania din 9 aprilie 2024 veți beneficia de aflarea noutăților legislative, de analize la un nivel înalt și de studii de caz.

Veți avea ocazia să interacționați cu cei mai importanți lectori din domeniu dar și să faceți schimb de opinii și experiență cu participanții preocupați de aceleași subiecte ca și voi, de a afla cum pot vă ajuta consultanții juridici, de a vedea care sunt opiniile asociațiilor și ale companiilor din industria dvs. Exemplele, studiile de caz și noutățile vor fi adevărate surse de învățare și dezvoltare pentru activitatea pe care o desfășurați.

Stabiliți contacte și încheiați parteneriate.

Abordați subiectele pe care considerați că este important să le dezbateți și schimbăm împreună legislația.

Vă asociați cu unul dintre cele mai apreciate branduri de evenimente de business din România, Republica Moldova și Bulgaria.

Contact

Raluca Voivozeanu – Founder / CEO at PRIA

raluca.voivozeanu@priaevents.ro

0723 121 418