Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 2560 1090

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I   în intervalul  09.02.2022 – 15.02.2022

Ordin nr. 98 emis de M.F. pentru aprobarea Procedurii privind organizarea Registrului achiziţiilor de locuinţe cu cota redusă de TVA de 5% (M.O. nr. 131/09.02.2022),
 
Ordin nr. 131 emis de M.M.S.S. pentru aprobarea modelelor cererii şi declaraţiei pe propria răspundere prevăzute la art. 9 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS – CoV – 2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 134/09.02.2022),
 
Ordin nr. 179 emis de M.F. pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularelor 205 „Declaraţie informativă privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile din investiţii, pe beneficiari de venit” şi 207 „Declaraţie informativă privind impozitul reţinut la sursă/impozitul suportat de plătitorul de venit/veniturile scutite, pe beneficiari de venit nerezidenţi” (M.O. nr. 138/10.02.2022),
 
Ordin nr. 37/83 emis de M.M.S.S./I.N.S. pentru aprobarea Procedurii de actualizare a Clasificării ocupaţiilor din România (M.O. nr. 138/10.02.2022),
 
Ordin nr. 38/82 emis de M.M.S.S./I.N.S. privind modificarea şi completarea Clasificării ocupaţiilor din România – nivel de ocupaţie (şase caractere), aprobată prin Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 1.832/856/2011(M.O. nr. 141/11.02.2022),
 
Ordin nr. 172 emis de M.F. privind modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.547/2019 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea din oficiu a contribuţiei de asigurări sociale şi a contribuţiei de asigurări sociale de sănătate datorate de persoanele fizice, precum şi a modelului şi conţinutului unor formulare (M.O. nr. 144/11.02.2022),
 
Hotărâre nr. 195 pentru aprobarea Schemei de ajutor de stat privind sprijinirea investiţiilor destinate promovării producţiei de energie din surse regenerabile mai puţin exploatate, respectiv biomasă, biogaz, energie geotermală, şi a Schemei de ajutor de stat privind sprijinirea investiţiilor în cogenerare de înaltă eficienţă (M.O. nr. 146/14.02.2022),
 
Hotărâre nr. 196 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 599/2020 privind aprobarea Programului naţional Competenţe digitale pentru angajaţii din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, finanţat în cadrul Programului operaţional Capital uman 2014 – 2020 (M.O. nr. 146/14.02.2022),
 
Ordin nr. 5 emis de A.N.R.E. pentru modificarea Metodologiei de stabilire a tarifelor reglementate pentru serviciile de transport al gazelor naturale, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 41/2019 (M.O. nr. 146/14.02.2022),
 
Ordin nr. 3048/123 emis de M.E. și M.M.S.S. privind modificarea Metodologiei de elaborare, validare, aprobare şi gestionare a standardelor ocupaţionale şi a modelului de standard ocupaţional, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi al ministrului muncii şi justiţiei sociale nr. 3.712/1.721/2018 (M.O. nr. 147/14.02.2022),
 
Hotărâre nr. 205 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Departamentului pentru evaluare integrată şi monitorizarea programelor finanţate din fonduri publice şi europene şi pentru completarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 137/2020 privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Secretariatului General al Guvernului (M.O. nr. 148/14.02.2022),
 
Ordin nr. 28 emis de M. A. D. R. pentru modificarea unor acte normative privind măsura 14 „Bunăstarea animalelor“ din cadrul Programului Naţional de Dezvoltare Rurală 2014-2020 (M.O. nr. 152.15.02.2022),
 
Hotărâre nr. 207 pentru completarea art. 19 din Hotărârea Guvernului nr. 1.179/2014 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat în sectorul creşterii animalelor (M.O. nr. 152/15.02.2022),
 
 
Hotărâre nr. 208 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comitetului interministerial pentru Programul România atractivă în vederea stabilirii obiectivelor incluse în cele 12 rute turistice/culturale din Planul naţional de redresare şi rezilienţă al României (M.O. nr. 152/15.02.2022),
 
Hotărâre nr. 206 privind modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 282/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 110/2017 privind Programul de susţinere a întreprinderilor mici şi mijlocii şi a întreprinderilor mici cu capitalizare de piaţă medie – IMM INVEST ROMÂNIA (M.O. nr. 153/15.02.2022),
 
Hotărâre nr. 209 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă (M.O. nr. 154/15.02.2022),
 
Ordin nr. 183/173/112 emis de M.M.S.S./M.F./M.E. pentru aprobarea procedurii şi termenelor de decontare a sumelor aferente schemei de compensare, a documentelor în baza cărora se realizează decontarea, precum şi a altor măsuri necesare aplicării prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 118/2021 privind stabilirea unei scheme de compensare pentru consumul de energie electrică şi gaze naturale pentru sezonul rece 2021-2022, precum şi pentru completarea Ordonanţei Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni şi în Rezervaţia Biosferei „Delta Dunării“(M.O. nr. 155/15.02.2022).

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Curs Brokeraj de afaceri

Curs Brokeraj de afaceri 2560 747

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) și TradeX – Transfer Afaceri organizează, în format hibrid,  în perioada 02-04 martie și 09-11 martie 2022, cursul ”Brokeraj de afaceri” .

Cursul organizat de către CCIR și TradeX este oferit în exclusivitate în România, modulele fiind acreditate de către International Business Brokers Association. TradeX creează o nouă nișă pe piața de business din România – prin diversificarea strategiilor de ieșire actuale (insolvență si faliment), bazată pe  parteneriate puternice cu organizații vest-europene, specializate în realizarea transferurilor de afaceri. Vânzarea și cumpărarea de afaceri sunt strategii populare în Europa – anual, peste 300.000 de companii și peste 2 milioane de angajați sunt transferați unor noi proprietari.

Cursanții vor dobândi noi abilități și beneficii pe zone precum: 

  • specializarea cursanților în vânzarea, cumpărarea și transferul de afaceri;
  • analizarea unei afaceri de către un investitor;
  • pregătirea unei afaceri pentru vânzare, cu un preț corect;
  • promovarea afacerii în mod eficient, folosind tehnicile și canalele potrivite;
  • pașii legali pentru a vinde sau cumpăra o afacere;
  • acces la instrumente digitale pentru promovarea și evaluarea afacerilor;
  • acces la o comunitate europeană și globală de experți și antreprenori activi în domeniul brokerajului de afaceri.

Acest curs este potrivit pentru orice antreprenor/CEO/CFO care dorește să își consolideze cunoștințele de afaceri, mai cu seamă celor care doresc să profite de oportunitatea pe care intermedierea vânzărilor și cumpărărilor de afaceri o reprezintă în acest moment pe piața din România.

Cursul propus aduce plusvaloare și companiilor care doresc să acceadă spre grupuri internaționale de afaceri sau care doresc să aprofundeze modalitățile de dezvoltare a propriei afaceri, prin vânzarea acesteia sau cumpărarea unei alte afaceri.

Cursul va fi susținut de către experți în domeniu și este coordonat de către Dan Crivăț, fondator și COO TradeX – Transfer Afaceri, membru al International Business Brokers Association, având o experiență de afaceri relevantă de peste 25 de ani, atât în România, cât și în Statele Unite ale Americii.

Cursul este organizat în format hibrid, la sediul Camerei de Comerț și Industrie a României – bulevardul Octavian Goga, nr. 2, București, amfiteatrul Albastru și online, prin platforma zoom.

Durata cursului este de 42 de ore, distribuite de-a lungul a șase zile, structurate în două intervale, de câte 3 zile fiecare: 02-04 martie și 09-11 martie 2022, orele 09.00-16.00, cu pauză de prânz (cca. 30 min.).

Condiții de acces la curs: diplomă de Bacalaureat. Absolvirea cursului depinde de promovarea examenelor aferente fiecărui modul în parte. Diploma obținută este eliberată sub egida International Business Brokers Association, fiind astfel recunoscută în comunitățile de afaceri din Europa și America.

Tariful de participare la curs este de 1800 lei + TVA (format fizic), respectiv 850 lei + TVA (online), iar cei ce se înscriu până la data de 15 februarie 2022, beneficiază de o reducere de 5%.

Înscrierea se poate face până în data de 28 februarie 2022  prin completarea formularului de participare sau la adresa de e-mail: cristina.ionescu@ccir.ro.

Important!

Conform dispozițiilor Hotărârii Guvernului nr. 171/2022, se permite organizarea de cursuri de instruire, inclusiv cele de formare profesională care necesită activităţi practice, workshopuri, conferințe, precum şi cele organizate pentru implementarea proiectelor finanţate din fonduri europene, cu participarea persoanelor până la 30% din capacitatea maximă a spaţiului, în interior sau în exterior, dar nu mai mult de 100 de persoane, în intervalul orar 5.00-22.00, cu asigurarea unei distanţe de 2 metri între persoane şi a unei suprafeţe de minimum 4 mp pentru fiecare persoană, cu purtarea măştii de protecţie şi cu respectarea normelor de protecţie sanitară, în judeţele/ localităţile în care rata de incidenţă cumulată la 14 zile este mai mare de 3/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află între sfârşitul perioadei de izolare şi până la a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;

Atestarea vaccinării, testării sau vindecării de infecția cu virusul SARS-CoV-2 se realizează prin intermediul certificatelor digitale ale Uniunii Europene privind COVID, în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 68/2021 privind adoptarea unor măsuri pentru punerea în aplicare a cadrului european pentru eliberarea, verificarea și acceptarea certificatului digital al Uniunii Europene privind COVID pentru a facilita libera circulație pe durata pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare.

În cazul persoanelor fizice provenite din state ale căror autorități nu emit certificate digitale ale Uniunii Europene privind COVID sau documente compatibile cu aceste certificate, se vor prezenta documente, pe suport hârtie sau în format electronic, care să ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infecția cu virusul SARS-CoV-2 a acestor persoane.

Contact

Cristina Ionescu – Director, Direcția Strategii,  Politici și Programe

021 319 01 00

cristina.ionescu@ccir.ro

Misiune comercială în Belgia

Misiune comercială în Belgia 1665 833

Vă informăm despre opotunitatea participării la misiunea comercială în Belgia în perioada 23-25 ​​martie 2022 în Geel, Belgia,  un eveniment care marchează 30 de ani de colaborare comercială între România și Belgia.

Misiune comercială multisectorială  are  ca obiectiv principal crearea unei platforme comerciale între companii din ambele țări, evenimentul include participarea la cel de-al 8-lea Forum Descentralizat Belgia – România, întâlniri B2B, vizite de companii și evenimente de networking.

Contact

Alain  Schodts – Executive Director

0751 020 993

alain@berocc.com

APEL PROPUNERI: Recuperare COVID-19 – Creștere durabilă în turism – Sprijin pentru IMM-uri

APEL PROPUNERI: Recuperare COVID-19 – Creștere durabilă în turism – Sprijin pentru IMM-uri 2560 1032

Camera de Comerţ şi Industrie prin Centrul Enterprise Europe Network Braşov vă face cunoscut un apel de propuneri în cadrul Programului privind Piața Unică (Single Market Programme) – programul UE pentru sprijinirea, consolidarea guvernanței și funcționarea pieței unice.

Titlul apelului: SMP-COSME-2021-TOURSME-COVID-19 Recovery – Sustainable growth in tourism – Support to SMEs

Obiectivul acestui apel este de a ghida redresarea ecosistemului turistic prin acordarea de sprijin organizațiilor și consorțiilor din domeniul turismului, prin stimularea transformării digitale și ecologice a companiilor din turism și în special a IMM-urilor, și prin stimularea inovației, rezilienței, sustenabilității și calității de-a lungul lanțului valoric.

Apelul vizează:

  • să sprijine IMM-urile din turism în dezvoltarea abilităților și capacităților lor în domeniul turismului durabil, creând în același timp strategii sustenabile, în conformitate cu nevoile și prioritățile teritoriale ale acestora;
  • să sprijine consolidarea capacităților și să ofere IMM-urilor asistență tehnică și informații despre lanțul valoric, prin aplicarea cadrelor și instrumentelor europene privind sustenabilitatea (cum ar fi amprenta asupra mediului, EMAS și EU Ecolabel);
  • să dezvolte un cadru de monitorizare (sistem integrat în modelul de afaceri al IMM-urilor care să colecteze și să pună la dispoziție în mod regulat date privind performanța IMM-urilor în materie de sustenabilitate, într-o manieră fezabilă și interoperabilă cu sistemele naționale de statistică;
  • să promoveze soluții inovatoare pentru turismul durabil, care să ofere afacerilor și destinațiilor o rezistență sporită la șocuri și să contribuie la intensificarea conștientizării și responsabilității sociale, economice și de mediu;
  • să construiască mecanisme eficiente pentru schimbul de bune practici și diseminarea instrumentelor transferabile și cunoașterii între IMM-uri, inclusiv la nivel european.

Acțiunile propuse în cadrul acestui apel vizează consolidarea competitivității și sustenabilității IMM-urilor din sectorul turismului, prin îmbunătățirea informațiilor privind mediul și piața și schimbul de bune practici, precum și prin stimularea capacității IMM-urilor din turism prin cooperare transnațională și transfer de cunoaștere.

Sunt vizate următoarele teme:

  • Turismul, în contextul conservării patrimoniului natural și al biodiversității;
  • Dezvoltarea agroturismului, turismului sportiv, turismului rural și ecoturism-ului, cu o atenție deosebită asupra ”slow tourism” pe parcursul tuturor anotimpurilor și având în vedere respectarea autenticității și bunăstării comunităților gazdă;
  • Dezvoltarea și sprijinirea turismului cultural în legătură cu patrimoniul cultural atât material, cât și imaterial.

SOLICITANȚII ELIGIBILIEntități publice sau private cu sediul în statele membre UE sau într-una din țările eligibile ale Programului.

 CONSORȚII ELIGIBILEPentru a fi eligibile, consorțiile trebuie să fie compuse din:

  • min. 5 –  max. 8 parteneri, entități legale din min. 5 –  max. 8 țări eligibile diferite;
  • min. o (1) organizație de sprijin în afaceri;
  • min. o (1) Organizație de Management al Destinației.

Fiecare consorțiu va sprijini direct (inclusiv sprijin financiar) un număr total de 80 de companii din domeniul turismului, din minimum 3 țări eligibile.

BUGETUL PROGRAMULUI ALOCAT: 12.420.000 Euro, care poate creşte cu până la 20%.

BUGETUL PROIECTULUI: între 900.000 – 1.200.000 Euro / proiect

DURATA PROIECTELOR: 25 – 36 luni de la data semnării contractului

ALOCARE FINANCIARĂ: 100% pentru servicii adresate IMM-urilor din sectorul turismului si 90% pentru alte activităţi ale proiectului

TERMEN DEPUNERE APLICAȚII: 2 martie 2022, ora 17:00:00 CET (Bruxelles)

Entitățile interesate să identifice potențiali parteneri pentru constituirea consorțiilor pot accesa https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/how-to-participate/interested-org-list/44547599

 Pentru informații suplimentare despre acest apel de proiecte vă rugăm sa accesați GHIDUL https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/docs/2021-2027/smp/wp-call/2021/call-fiche_smp-cosme-2021-toursme_en.pdf

Informaţii suplimentare:

Centrul EEN din cadrul Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov

Sorina BLEJAN

0268 547 073

sorina.blejan@ccibv.ro

Curs online: ”Tehnici de vânzare de la distanță”

Curs online: ”Tehnici de vânzare de la distanță” 2560 878

Ne bucurăm să vă anunțăm că  organizăm împreună cu Trainsilvania Regional Learning, cursul online: ”Tehnici de vânzare de la distanță”.

Cele mai eficiente metode de vanzare directă implică vizitele la clienti. Dar ce faci când întâlnirile față în față sunt mai rare iar disponibilitatea oamenilor de a se intâlni în format fizic este scăzută? Cel mai important lucru pe care îl poți face este să iți dezvolți abilitățile de a vinde de la distanță, folosind metode și tehnici noi.

Motivați de misiunea noastră de a sprijini comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și de a contribui la procesul de dezvoltare al companiilor brașovene vă invităm să participați  la cursul online Tehnici de vânzare de la distanță susținut de Dan Brumă, trainer cu experiența în antreprenoriat și multiple industrii la nivel național și internațional.

În cadrul cursului online Tehnici de vânzare de la distanță vor fi abordate următoarele aspecte:
• Pregătirea abordării de la distanță. Ce trebuie să faci diferit?
• Mail, telefon, Skype, Teams, Zoom? Alege platforma potrivită
• Deschiderea discuției și captarea interesului
• Gestionarea emoțiilor în discuții la telefon
• Recunoașterea semnalelor de cumpărare
• 5 tehnici de influențare de bază
• Propunerea acțiunilor concrete
• Cum să scrii un email eficient de follow-up? Evitarea principalelor greșeli
• Managementul clienților dificili. Tratarea obiecțiilor

Despre TrainSilvania Regional Learning Initiative – www.trainsilvania.ro:

Sunt un grup de profesioniști în învățare, pasionați de Transilvania, de dezvoltarea oamenilor și companiilor din zonă.

Scopul lor este de a servi organizațiile locale și potențialul lor de afaceri, accesând local cele mai bune resurse de învățare – programe, traineri, consultanți.

 Cine susține cursul ?

Dan Brumă – Consultant Senior cu o experiență de peste 12 ani în facilitare la nivel international – are o bogată experiență în dezvoltarea afacerilor și in managementul echipelor într-o serie de industrii, cum ar fi Telecom, IT & C și Automotive. Este unul dintre puținii formatori români cu experiență în livrare în peste 10 țări din Europa, Asia și America.

Detalii curs Tehnici de Vânzare de la Distanță :


  • • Durată: 1 zi- de la ora 09:00 la ora 16:00
    • Preț: 400 Lei + TVA

Notă:  Participanții vor primi o diplomă eliberată de TrainSilvania Regional Learning, care atestă participarea la cursul Tehnici de Vânzare de la Distanță.

Modalitate înscriere:

Cursul se va desfășura online pe platforma Zoom.

Contact

Cristina Sîrbu – Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  

0729 839 860

cristina.sirbu@ccibv.ro

Curs ”Tehnici de negociere”

Curs ”Tehnici de negociere” 2560 878

Ne bucurăm să vă anunțăm că  organizăm împreună cu Trainsilvania Regional Learning, cursul: ”Tehnici de negociere”.

Multe eforturi de vânzare se blochează atunci când ajung în faza negocierii. Fie pentru că pornim cu așteptări diferite sau pentru că există nemulțumiri ale clienților cu privire la aspectele ofertei, e dificil să găsim un numitor comun. Și de multe ori renunțăm. Pentru a  fi mai ușor să navigați printre obstacolele negocierii, acest workshop vă echipează cu un set complet de tehnici și abilități pentru a fi un bun negociator, inidferent de context.

Motivați de misiunea noastră de a sprijini comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și de a contribui la procesul de dezvoltare al companiilor brașovene  vă invităm să participați  la cursul  Tehnici de negociere susținut de Dan Brumă, trainer cu experiența în antreprenoriat și multiple industrii la nivel național și internațional.

În cadrul cursului  Tehnici de negociere  vor fi abordate următoarele aspecte:

  • Când negociem și când nu? Topul greșelilor în negociere.
  • Aflarea diferențelor și calcularea șanselor de reusită
  • Strategii de negociere și prioritizarea lor
  • Conducerea discuțiilor pentru a convinge interlocutorul
  • Când să te retragi și ce opțiuni ai?

Despre TrainSilvania Regional Learning Initiative – www.trainsilvania.ro:

Sunt un grup de profesioniști în învățare, pasionați de Transilvania, de dezvoltarea oamenilor și companiilor din zonă.

Scopul lor este de a servi organizațiile locale și potențialul lor de afaceri, accesând local cele mai bune resurse de învățare – programe, traineri, consultanți.

 Cine susține cursul ?

Dan Brumă – Consultant Senior cu o experiență de peste 12 ani în facilitare la nivel international – are o bogată experiență în dezvoltarea afacerilor și in managementul echipelor într-o serie de industrii, cum ar fi Telecom, IT & C și Automotive. Este unul dintre puținii formatori români cu experiență în livrare în peste 10 țări din Europa, Asia și America.

Detalii curs Tehnici de negociere:


  • Durată: 1 zi-  de la ora  09:00 la ora 16:00
  • Preț: 400 Lei + TVA

Notă:  Participanții vor primi o diplomă eliberată de TrainSilvania Regional Learning, care atestă participarea la cursul Tehnici de negociere.

Modalitate înscriere:

Cursul se va desfășura online pe platforma Zoom.

Contact

Cristina Sîrbu – Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  

0729 839 860

cristina.sirbu@ccibv.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 14.02.2022 – 28.02.2022

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 14.02.2022 – 28.02.2022 1697 954

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 14.02.2022 – 28.02.2022  pentru  următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 40.000 de persoaneAcestea au beneficiat de experiența de peste 30 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Curs online – Agile Transformation Cum să lucrezi cu proiecte agile?

Curs online – Agile Transformation Cum să lucrezi cu proiecte agile? 2560 1009

Ne bucurăm să vă anunțăm că organizăm împreună cu Trainsilvania Regional Learning, cursul online Agile Transformation- Cum să lucrezi cu proiecte agile?

 

Modul de lucru se schimbă din ce in ce mai rapid iar proiectele devin standardul de lucru în orice companie de succes. În același timp, la nivel global, 50% din proiecte eșuează, multe din cauza folosirii unor metode neadaptate contextului actual.

 Motivați de misiunea noastră de a sprijini comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și de a contribui la procesul de dezvoltare al companiilor brașovene  vă invităm să participați  la cursul Agile Transformation- Cum să lucrezi cu proiecte agile? susținut de Dan Brumă, trainer cu experiența în antreprenoriat și multiple industrii la nivel național și internațional,joi, 10 Februarie 2022 și vineri, 11 Februarie 2022.

 În cadrul cursului online Agile Transformation- Cum să lucrezi cu proiecte agile?  veți învăța să:

  •  Faceti transferul de la proiectele clasice la sistemul agile
  • Dezvoltați un mod de gândire concentrat pe experiența clientului
  • Implicați activ clienții pentru a asigura succesul proiectelor
  • Eficientizați modul în care echipa colaborează pentru rezultatul final
  • Scurtați clclul de dezvoltare al noilor produse

Despre TrainSilvania Regional Learning Initiative – www.trainsilvania.ro:

Sunt un grup de profesioniști în învățare, pasionați de Transilvania, de dezvoltarea oamenilor și companiilor din zonă.

Scopul lor este de a servi organizațiile locale și potențialul lor de afaceri, accesând local cele mai bune resurse de învățare – programe, traineri, consultanți.

 Cine susține cursul ?

Dan Brumă – Consultant Senior cu o experiență de peste 12 ani în facilitare la nivel international – are o bogată experiență în dezvoltarea afacerilor și in managementul echipelor într-o serie de industrii, cum ar fi Telecom, IT & C și Automotive. Este unul dintre puținii formatori români cu experiență în livrare în peste 10 țări din Europa, Asia și America.

Detalii Curs Agile Transformation – Cum să lucrezi cu proiecte agile? 


  • Durată: 2 zile  de la ora  09:00 la ora 15:00
  • Preț: 600 Lei + TVA

Membrii CCI Brașov beneficiază de o reducere de 10%, costul fiind de 540 lei + TVA

Notă: Participanții vor primi o diplomă eliberată de Camera de Comerț și Industrie Brașov, care atestă participarea la cursul online Agile Transformation- Cum să lucrezi cu proiecte agile?

Modalitate înscriere:

Cursul se va desfășura online pe platforma Zoom.

Contact

Cristina Sîrbu – Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  

0729 839 860

cristina.sirbu@ccibv.ro

Lista activelor disponibile

Lista activelor disponibile 1928 775

Vă prezentăm lista cu active disponibile aflate în patrimoniul societatii CARFIL S.A. Brașov – filiala a C.N. ROMARM S.A. București cu sediul în Brașov.

Detalii și înscrieri

Întocmit, jr. Juliana Gratiela DRAGAN

Șef Compartiment Administrare Patrimoniu și Investiții

Eveniment de matchmaking „Civil Security for Society infoday and brokerage at SICUR 2022”

Eveniment de matchmaking „Civil Security for Society infoday and brokerage at SICUR 2022” 2297 1064

În perioada 22-23.02.2022 se va organiza evenimentul de matchmaking „Civil Security for Society infoday and brokerage at SICUR 2022” în mod hibrid.
Evenimentul este adresat celor interesați să participe la Cluster 3: Civil Security for Society  în cadrul Horizon Europe, oferind participanților oportunitatea de a găsi posibili parteneri, atât pentru apelurile HE, cât și pentru parteneriate comerciale/tehnologice.

Domenii:

  • Combaterea criminalității și terorismului
  •  Gestionarea eficientă a frontierelor externe ale UE
  •  Managementul frontierelor
  •  Infrastructură rezistentă
  •  Securitate cibernetică sporită
  •  Societate rezistentă la dezastre pentru Europa
  •  Cercetare și inovare în domeniul securității consolidate
Contact

PhD Eng Cornelia Muraru-Ionel – Coordinator of the Technological and Business Incubator INMA-ITA, cluster manager of IND-AGRO-POL competitiveness pole
INMA – National Institute of Research-Development for Machines and Installation designed to Agriculture and Food Industry – Enterprise Europe Network member

0742 226 193

cmuraru@inma-ita.ro; cornelia.muraru.ionel@gmail.com