Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

BURSA GENERALĂ A LOCURILOR DE MUNCĂ

BURSA GENERALĂ A LOCURILOR DE MUNCĂ 1587 1270


Agenția Județeană pentru ocuparea forței de muncă Brașov, organizează în data de 20 MAI 2022 – ora 830

BURSA GENERALĂ A LOCURILOR DE MUNCĂ       

Companiile care dispun de locuri de muncă vacante  vor confirma participarea până în data de 18.05.2022 și vor  depune/transmite la sediul A.J.O.F.M. Brașov  formularul de oferte de locuri de muncă vacante  cu mențiunea „pentru bursa” .

Loc de desfăşurare: Universitatea “SPIRU HARET” BRAȘOV
Brașov, Str. Turnului, nr. 7

Formularul tipizat se găseşte pe site-ul agenţiei la adresa www.ajofm-bv.ro, şi la sediul AJOFM Braşov, str. Lunga nr. 1A.

Contact: AJOFM BRAȘOV
0268 416 879 tasta 2
ajofm.bv@anofm.gov.ro; maria.micu.bv@anofm.gov.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 16.05.2022 – 27.05.2022

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 16.05.2022 – 27.05.2022 1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 16.05.2022 – 27.05.2022,  pentru  următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 40.000 de persoaneAcestea au beneficiat de experiența de peste 30 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I,  în intervalul 04.05.2022 – 11.05.2022

● O.U.G. nr. 59 pentru modificarea unor acte normative în domeniul străinilor (M.O. nr. 450/05.05.2022)
 
●  Legea nr. 125 pentru completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 44/2008 privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale (M.O. nr. 456/06.05.2022)
 
●  Legea nr. 125 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată (M.O. nr. 456/06.05.2022)
 
●  O.U.G. nr. 58 pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul protecţiei consumatorilor (M.O. nr. 456/06.05.2022)
 
●  Ordin nr. 974 emis de M.M.A.P. pentru modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului naţional de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 2.089/2020 (M.O. nr. 457/06.05.2022)
 
●  O.U.G. nr. 61 privind unele măsuri pentru acordarea de microgranturi şi granturi pentru capital de lucru entităţilor din domeniul agroalimentar cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (M.O. nr. 458/06.05.2022)
 
●  O.U.G. nr. 60 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar de implementare şi gestionare a fondurilor alocate României prin Fondul pentru modernizare, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 459/09.05.2022)
 
●  Ordin nr. 493 emis de M.F. pentru aprobarea Procedurii privind recalcularea din oficiu de către organul fiscal a contribuţiei de asigurări sociale de sănătate, precum şi a modelului şi conţinutului formularului „Referat privind recalcularea contribuţiei de asigurări sociale de sănătate” (M.O. nr. 460/09.05.2022)
 
●  Ordin nr. 635 emis de M.D.L.P.A. pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului lucrărilor publice, dezvoltării şi administraţiei nr. 4.003/2020 privind aprobarea schemei de ajutor de minimis pentru sprijinirea IMM în vederea realizării de procese de dezvoltare a unor modele conceptuale inovative în domeniile de specializare inteligentă, în cadrul Programului operaţional regional 2014 – 2020 (M.O. nr. 461/09.05.2022)
 
●  O.U.G. nr. 62 pentru modificarea art. 262 alin. (32) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei şi de insolventă şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 19/2022 privind unele măsuri referitoare la garanţiile de bună execuţie constituite în cadrul contractelor de achiziţie publică şi al contractelor sectoriale (M.O. nr. 464/09.05.2022)
 
●  Ordin nr. 878 emis de A.N.A.F. privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora (M.O. nr 466/10.05.2022)
 
●  Ordin nr. 697 emis de M.D.L.P.A. pentru modificarea pct. 24 al art. 3 din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale, administraţiei publice şi fondurilor europene nr. 2.400/2017 privind aprobarea măsurii de sprijin prin acordarea unor ajutoare de minimis pentru IMM-uri sub formă de garanţie neplafonată de portofoliu din cadrul Programului operaţional „Iniţiativa pentru IMM“ (M.O. nr 466/10.05.2022)
 
●  Ordin nr. 999 emis de M.D.L.P.A. pentru aprobarea Ghidului specific – Condiţii de accesare a fondurilor europene aferente Planului naţional de redresare şi rezilienţă în cadrul apelurilor de proiecte PNRR/2022/C10, componenta 10 – Fondul local (M.O. nr 467/10.05.2022).

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Vizita delegației Consulilor Onorifici la CCI Brașov

Vizita delegației Consulilor Onorifici la CCI Brașov 1417 1134

În data de 06.05.2022, președintele Silviu Costea s-a întâlnit, la sediul CCI Brașov,  cu delegația Consulilor Onorifici, membri ai Uniunii Consulilor Onorifici din România.

Delegația a fost condusă de președintele UCOR, dl Andreas Huber, consul onorific al Austriei la Sibiu, care a fost însoțit de d-na Georgiana Pogonaru, vicepreședinte UCOR și consul onorific al Islandei la București, dl Ion Ciolacu, consul onorific al Franței la Brașov, dl Mihai Ferariu, consul onorific al Marelui Ducat al Luxemburgului la București, dl Eugen Lascu, consul onorific al Republicii Malta la București, dl Molnar Endre, consul onorific al Ungariei la Drobeta Turnu-Severin și d-na Paula PANAZAN – Asistent UCOR.

Președintele Silviu Costea a urat oaspețior un bun venit la Camera de Comerț și Industrie Brașov si a transmis întreaga deschidere a Camerei faţă de ţările reprezentate la această întâlnire; la rândul lor, oficialii au mulţumit pentru primire şi au făcut scurte prezentări ale Uniunii din care fac parte, ale statelor pe care le reprezintă şi ale oportunităţilor de colaborare bilaterală cu Braşovul.

Ulterior întâlnirii organizate la sediul CCIBV, a avut loc o vizită la compania Hutchinson, membru al Camerei de Comerț și Industrie Brașov.

Contact: CCI Brașov-Departament Marketing & PR
0268 547 084
ccibv@ccibv.ro

Conferința SMART AIRPORT CITIES #2

Conferința SMART AIRPORT CITIES #2 1512 1210

În data de 09.05.2022, Ziua Europei, a fost organizată, de Primaria Orașului Ghimbav în parteneriat cu Asociatia Smart City Brașov și Camera de Comerț și Industrie Brașov, cea de-a doua ediție a conferinței SMART AIRPORT CITIES.

Camera de Comerț și Industrie Brașov a fost reprezentată de domnul Președinte Siviu Costea și domnul Director General Cosmin Roșia Micu

Deschiderea oficială a început cu discursurile domnului Primar Ionel Fliundra, a Președintelui Consiliului Județean Adrian Veștea și a invitațiilor oficiali.

Președinte CCI Brașov, dl Silviu Costea a făcut parte din Panelul 1 de discuții, Panel moderat de domnul Dragoș Anastasiu, „How Chambers of Commerce are Developing Regions in Romania”, în cadrul căruia a fost abordată tema implicării Camerelor de Comerț în cadrul dezvoltării economice locale, regionale și naționale.

Contact: CCI Brașov-Departament Marketing & PR
0268 547 084
ccibv@ccibv.ro

Acordarea de microgranturi și granturi pentru capital de lucru entităților din domeniul agroalimentar cu finanțare din fonduri externe nerambursabile

Acordarea de microgranturi și granturi pentru capital de lucru entităților din domeniul agroalimentar cu finanțare din fonduri externe nerambursabile 1474 1179

Camera de Comerț și Industrie Brașov anunţă noua  ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ publicată de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene şi aflată în consultare publică, privind unele măsuri pentru acordarea de microgranturi și granturi pentru capital de lucru din domeniul agroalimentar cu finanțare din fonduri externe nerambursabile.

Prezenta ordonanță de urgență reglementează cadrul general pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, denumit în continuare POC, în contextul crizei provocate de COVID-19, pentru beneficiarii din domeniul agroalimentar prevăzuţi de prezenta ordonanță de urgență a căror activitate a fost afectată de efectele pandemiei de COVID-19.

Formele de sprijin din fonduri externe nerambursabile prevăzute de prezenta ordonanță de urgență cuprind:

  1. Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile pentru activități specifice din domeniul industriei agroalimentare

Bugetul alocat: 50.000.000 euro
Valuarea ajutorului: 5.000 euro, sub formă de sumă forfetară.
nbsp;
Solicitanţi: a) întreprinderile mici și mijlocii care fac dovada prin situațiile financiare depuse că nu dețin salariați cu contract individual de muncă la data de 31 decembrie 2019, cu activitate economică în domeniile de activitate cu codurile CAEN prevăzute în ordonanţă

      • b) persoane fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale, astfel cum sunt reglementate prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 44/2008, cu modificările și completările ulterioare, cu activitate economică în domeniile de activitate cu codurile CAEN prevăzute în ordonanţă;
        Cheltuieli eligibile:
      • cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri, precum și alte categorii de stocuri necesare activității curente/operaționale desfășurate de beneficiari;
      • datorii curente și restante față de furnizorii curenți, inclusiv față de furnizorii de utilități potrivit contractelor încheiate;
      • cheltuieli privind chiria pe bază de contract încheiat și/sau cheltuieli privind arenda sau redevența pe bază de contract de arendă sau contract de concesiune aferente terenurilor agricole;
      • cheltuieli privind achiziția de servicii și reparații necesare activității curente de bază, cu excepția serviciilor de consultanță, studii și alte categorii de servicii indirecte cu activitatea curentă;
      • cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare pentru reluarea activității curente;
      • cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, dotări independente necesare pentru reluarea activității;
      • cheltuieli privind plata datoriilor către bugetul statului.
      • Granturi pentru capital de lucru acordate beneficiarilor din domeniul industriei agroalimentare
      • Bugetul alocat: 250.000.000 euro
        Solicitanţi: IMM-uri din domeniile de activitate: agricultură, piscicultură și acvacultură, industria alimentară și alte activități asimilate acesteia, a căror activitate curentă a fost afectată de efectele pandemiei COVID -19.
        Valoarea ajutorului:

          1. a) cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri, precum și alte categorii de stocuri necesare activității curente/operaționale desfășurate de beneficiari;
          1. b) datorii curente și restante față de furnizorii curenți, inclusiv față de furnizorii de utilități, potrivit contractelor încheiate;
          1. c) cheltuieli privind chiria pe bază de contract încheiat și/sau cheltuieli privind arenda sau redevența pe bază de contract de arendă sau contract de concesiune aferente terenurilor agricole;
          1. d) cheltuieli privind achiziția de servicii necesare activității curente, cu excepția serviciilor de consultanță, studiilor și altor categorii de servicii indirecte;
          1. e) cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare reluării activității curente;
          1. f) cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, dotări independente necesare reluării activității;
          1. g) cheltuieli privind plata datoriilor către bugetul statului.

        LISTA domeniilor de activitate eligibile:
        A – Agricultură, silvicultură și pescuit
        01 – Agricultură, vânătoare și servicii anexe
        011 – Cultivarea plantelor nepermanente
        0111 – Cultivarea cerealelor (exclusiv orez), plantelor leguminoase și a plantelor producătoare de semințe oleaginoase
        0112 – Cultivarea orezului
        0113 – Cultivarea legumelor și a pepenilor, a rădăcinoaselor și tuberculilor
        0116 – Cultivarea plantelor pentru fibre textile
        0119 – Cultivarea altor plante din culturi nepermanente
        012 – Cultivarea plantelor din culturi permanente
        0121 – Cultivarea strugurilor
        0124 – Cultivarea fructelor semintoase si samburoase
        0125 – Cultivarea fructelor arbuștilor fructiferi, capsunilor, nuciferilor si a altor pomi fructiferi
        0126 – Cultivarea fructelor oleaginoase
        0127 – Cultivarea plantelor pentru prepararea băuturilor
        0128 – Cultivarea condimentelor, plantelor aromatice, medicinale si a plantelor de uz farmaceutic
        0129 – Cultivarea altor plante permanente
        013 – Cultivarea plantelor pentru inmultire
        0130 – Cultivarea plantelor pentru inmultire
        014 – Creșterea animalelor
        0141 – Creșterea bovinelor de lapte
        0142 – Creșterea altor bovine
        0143 – Creșterea cailor si a altor cabaline
        0145 – Creșterea ovinelor si caprinelor
        0146 – Creșterea porcinelor
        0147 – Creșterea pasarilor
        0149 – Creșterea altor animale
        015 – Activități in ferme mixte (cultura vegetala combinata cu creșterea animalelor)
        0150 – Activități in ferme mixte (cultura vegetala combinata cu creșterea animalelor)
        016 – Activități auxiliare agriculturii si activități după recoltare
        0161 – Activități auxiliare pentru producția vegetala
        0162 – Activități auxiliare pentru creșterea animalelor
        0163 – Activități după recoltare
        0164 – Pregatirea semințelor
        03 – Pescuitul și acvacultura
        031 – Pescuitul
        0311 – Pescuitul maritim
        0312 – Pescuitul in ape dulci
        032 – Acvacultura
        0321 – Acvacultura maritima
        0322 – Acvacultura in ape dulci
        10 – Industria alimentară
        101 – Producția, prelucrarea si conservarea carnii si a produselor din carne
        1011 – Prelucrarea si conservarea carnii
        1012 – Prelucrarea si conservarea carnii de pasare
        1013 – Fabricarea produselor din carne (inclusiv din carne de pasare)
        102 – Prelucrarea si conservarea pestelui, crustaceelor si molustelor
        1020 – Prelucrarea si conservarea pestelui, crustaceelor si molustelor
        103 – Prelucrarea si conservarea fructelor si legumelor
        1031 – Prelucrarea si conservarea cartofilor
        1032 – Fabricarea sucurilor de fructe si legume
        1039 – Prelucrarea si conservarea fructelor si legumelor n.c.a.
        104 – Fabricarea uleiurilor si a grasimilor vegetale si animale
        1041 – Fabricarea uleiurilor si grasimilor
        1042 – Fabricarea margarinei si a altor produse comestibile similare
        105 – Fabricarea produselor lactate
        1051 – Fabricarea produselor lactate si a branzeturilor
        1052 – Fabricarea inghetatei
        106 – Fabricarea produselor de morarit, a amidonului si produselor din amidon
        1061 – Fabricarea produselor de morarit
        1062 – Fabricarea amidonului si a produselor din amidon
        107 – Fabricarea produselor de brutarie si a produselor fainoase
        1071 – Fabricarea painii; fabricarea prajiturilor si a produselor proaspete de patiserie
        1072 – Fabricarea biscuitilor si piscoturilor; fabricarea prajiturilor si a produselor conservate de patiserie
        1073 – Fabricarea macaroanelor, taiteilor, cus-cus-ului si a altor produse fainoase similare
        108 – Fabricarea altor produse alimentare
        1081 – Fabricarea zaharului
        1082 – Fabricarea produselor din cacao, a ciocolatei si a produselor zaharoase
        1083 – Prelucrarea ceaiului si cafelei
        1084 – Fabricarea condimentelor si ingredientelor
        1085 – Fabricarea de mancaruri preparate
        1086 – Fabricarea preparatelor alimentare omogenizate si alimentelor dietetice
        1089 – Fabricarea altor produse alimentare n.c.a.
        109 – Fabricarea preparatelor pentru hrana animalelor
        1091 – Fabricarea preparatelor pentru hrana animalelor de ferma
        11 – Fabricarea băuturilor
        110 – Fabricarea băuturilor
        1106 – Fabricarea maltului
        1107 – Producția de bauturi racoritoare nealcoolice; producția de ape minerale si alte ape imbuteliate
        172 – Fabricarea articolelor din hârtie și carton
        1721 – Fabricarea hârtiei si cartonului ondulat si a ambalajelor din hartie si carton

Contact
Attila Szekely | Director Departamentul de Consultanță
0268 547 084
attila.szekely@ccibv.ro

Alegerile tale personalizate: Cosmopolit Cantacuzino și Cosmopolit Rise

Alegerile tale personalizate: Cosmopolit Cantacuzino și Cosmopolit Rise 800 472


Cosmopolit este o experiență.
Te invităm să o descoperi în locuința potrivită ție

Ne place să fim întotdeauna pregătiți să răspundem nevoilor și dorințelor tale, mereu în trend și cu accente de viitor. Așa am creat și cele mai recente ansambluri Cosmopolit Cantacuzino și Cosmopolit Rise.


COSMOPOLIT CANTACUZINO

Cu o poziționare ultracentrală, pe strada Dr. Ion Cantacuzino Nr.22, Brașov, complexul este unul din puținele care se vor mai putea construi atât de aproape de centrul orașului.

Cele 2 clădiri ale ansamblului, gândite într-un design nou, elegant și modern, neegalat până acum, vor avea structuri ușor diferite: blocul A având 2S+P+4+M și blocul B, 2S+P+4+M1+M2.

Orice ai alege dintre cele 80 de apartamente, vei avea acces rapid la toate facilitățile din această zonă atât de căutată și exclusivistă a Brașovului.

Te invităm, așadar, să te bucuri de experiența unică, personalizată pe care o oferă Cosmopolit Cantacuzino.

Structuri 2 Camere
Structuri 3 Camere și 4 Camere


COSMOPOLIT RISE

Amplasat într-o zonă care oferă acces rapid către centru și zonele comerciale pentru nevoile vieții cotidiene, pe strada Carpaților 61 B, Brașov, Cosmopolit Rise va avea 10 etaje, cu 1 spațiu comercial la parter și 44 de apartamente.

Complexul promite un confort suplimentar și prin nota de discreție dată de numărul mic de apartamente.

Descoperă gama variată de structuri a complexului Csomopolit Rise: de la studiouri, la apartamente cu 2, 3 sau 4 camere și penthouse-uri.

Structuri 2 Camere si 3 Camere

Cel mai important loc în care timpul are o valoare aparte este acasă, căci aici e reduta în care ne reîncărcăm pentru tot ce facem. De aceea gândim și creăm totul – de la cele mai mici detalii, până la priveliștea pe care o oferă apartamentele de la etajele superioare și terasele penthouse-urilor – să îți ofere un stil de viață premium.

Echipa noastră de vânzări îți stă la dispoziție pentru a te ghida în cea mai bună decizie de achiziții.

Contact

Office: Str. Mihai Viteazul Nr.6 – Brașov.

0724.999.992 / 0741.185.185

office@cosmopolit.ro

Lista activelor disponibile pe luna Mai 2022

Lista activelor disponibile pe luna Mai 2022 1187 889

Vă prezentăm lista cu active disponibile aflate în patrimoniul  C.N. ROMARM S.A. filiala societatea METROM SA  cu sediul în Brașov,  pe luna Mai 2022.

Contact

Carmen DUDU – Șef serviciu Management, Privatizare și Resurse Umane

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei martie-aprilie 2022.

BRFR20220405015 Un IMM francez care oferă servicii de aprovizionare caută producători europeni de picioare metalice pentru mese cu care să colaboreze în baza unui contract de producție, furnizare sau subcontractare

Tara: Franța
Tip: Cerere
Descriere:
Un IMM francez care oferă servicii de aprovizionare a fost desemnat de cei mai mari producători francezi de mobilă să găsească noi subcontractanți care să fie de încredere și să devina parteneri de lungă durată. Biroul francez de aprovizionare caută acum un nou producător de picioare metalice pentru mese, pentru a satisface nevoia de aceste produse din industria franceză producătoare de mobilă.Potențialii parteneri trebuie să aibă capacitatea să realizeze specificațiile cerute, conform proiectelor pentru picioarele meselor, inclusiv sudarea, îndoirea și lăcuirea acestora.Compania franceză, conform solicitării cumpărătorilor francezi din industria mobilei, ar putea solicita volume mari în baza contractelor de producție, furnizare sau subcontractare.Compania franceză va intermedia contractele de producție, va discuta cerințele acestora cu partile și va urmări dezvoltarea produsului. În ideea de a stabili un parteneriat pe termen lung cu producătorii din UE, compania franceză va încerca să le găsească în mod regulat contracte de producție, furnizare sau subcontractare.Tipul și rolul partenerului: IMM-ul francez care oferă servicii de aprovizionare are nevoie de un subcontractant familiarizat cu prelucrarea CNC pentru furnizarea de picioare metalice pentru mese și, de preferință, ar trebui să aibă experiență în domeniul producției de mobilă, o calitate stabilă, timp de livrare stabil și prețuri competitive.Compania franceză oferă oportunitatea de vânzare în cantități mari și are nevoie de un subcontractant de încredere, capabil să producă picioarele de masă metalice solicitate în conformitate cu specificațiile tehnice.

Tip de parteneriat: Contract de producție, furnizare sau subcontractare


BRPL20220404002 O companie care oferă servicii complete de e-commerce, cu sediul în Polonia, caută diferite produse care să fie distribuite pe piața poloneză

Tara: Polonia
Tip: Cerere
Descriere:

Platforma electronică condusă de o agenție de marketing, oferă servicii de vânzări, ambalare și distribuție, precum și logistica necesară. Compania cauta produse din diverse industrii pe care să le comercializeze. Aceasta urmărește să încheie contracte de servicii de distribuție cu firme interesate de distribuția online pe piața poloneză.

Comerțul electronic este în creștere rapidă, motiv pentru care compania oferă servicii orientate către client, și poate pune la dispoziție cunoștințele diverse și experiența sa în domeniu pentru orice IMM care vrea să-și vândă produsul în această parte a Europei.

Compania oferă servicii de distribuție e-commerce sub forma unui centru comercial. Acesta este un mod inovator de prezentare a produselor în care fiecare vânzător poate profita de marketingul platformei. Modul de gestionare a vânzărilor pe platformă este flexibil. Un vânzător poate face singur vanzarea sau o poate transfera companiei. În acest caz, este furnizat serviciul complet, inclusiv crearea de magazin, distribuție (împreună cu serviciul de recuperare/retur) și toate aspectele logistice. Este o modalitate mai puțin costisitoare de a intra pe piața poloneză pentru producătorii interesați.

Oferta include:
– crearea unui magazin dedicat impreuna cu implementarea produselor;
– managementul magazinului creat;
– servicii logistice;
– servicii de distributie (cu recuperare si retur);
– campanie de marketing dedicată creării;

Compania este deschisă cooperării cu orice IMM care este interest să pătrundă pe piața poloneză. Compania este interesată de cooperarea cu furnizorii în modelul dropshipping.

Tipul și rolul partenerului: Compania caută producători de grupuri de produse diferite interesanți de distribuția lor prin comerț electronic ca vânzător pe o platformă din Polonia. Tipurile de produse relevante sunt: ​​cosmetice, mercerie pentru femei și bărbați, jucării, produse alimentare cu termen lung de valabilitate, haine, articole de casă, produse pentru companii HoReCa, multe altele. Compania oferă acorduri de servicii de distribuție pe piața poloneză. Compania oferă dezvoltarea de soluții personalizate perfect adaptate activității de afaceri a clientului.

Tip de parteneriat: Contract de agenție comercială

BRDE20220328052 Companie germană oferă reprezentare și distribuție pentru producători de componente și ansambluri electronice și electromecanice

Tara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:

Un IMM din nordul Germaniei este reprezentant și distribuitor de componente electronice active și pasive, precum și de ansambluri electromecanice pentru diverse industrii. Pentru a-și completa portofoliul, aceasta caută să încheie contracte de agenție comercială sau contracte de servicii de distribuție cu producători de componente electronice precum: senzori, magneți, relee, cleme, întrerupătoare și siguranțe.

Compania germană furnizează o varietate de articole standard și personalizate catre mai multe industrii. Domeniile principale sunt: tehnologia medicală, industria electronică, mașini specializate, ingineria siguranței, vehicule cu destinație specială (stivuitoare, mașini agricole, mașini de curățat), tehnologia marină, energiile regenerabile și aviația.

Compania nu are producție proprie, dar se concentrează în întregime pe vânzări cu două unități de afaceri: reprezentanță și distribuție. Pentru mulți clienți, combinația dintre ambele este convingătoare – pot achiziționa articole standard prin unitatea de distribuție, iar pentru produse mai specifice și personalizate pot contacta agenția. Un depozit propriu din Hamburg garanteaza livrarea pe termen scurt.

Compania acționează deja ca agenție pentru producători de prestigiu, acoperind o gamă largă de produse electronice. Pentru a-și completa portofoliul, compania este interesata de contacte cu producatorii de senzori, magneti, releue, cleme, intrerupatori si sigurante.

Tipul și rolul partenerului: Partenerii căutați sunt producători de senzori, magneți, relee, cleme, întrerupătoare sau siguranțe care caută un reprezentant de vânzări și/sau un partener de distribuție pentru partea de nord a Germaniei.

Tip de parteneriat: Contract de agenție comercială/ servicii de distribuție

BRHR20220315010 O companie croată care produce hărți digitale interactive caută o dronă de topografie care captează imagini

Tara: Croația
Tip: Cerere
Descriere:

Compania cu sediul în Croația dezvoltă hărți digitale interactive ale locurilor de campare. Platforma lor de cartografiere web conține hărți care sunt realizate folosind tehnologii cu drone, iar aceasta caută IMM-uri care pot oferi servicii de captare topografică a imaginilor cu drone care să ajute la execuția proiectelor la nivel local.

Compania a fost înființată în 2019 în Croația. Acest startup traveltech oferă o platformă web cu hărți digitale interactive ale locurilor de campare. Instrumentul lor digital oferă oaspeților posibilitatea de a naviga prin taberele de campare înainte de a ajunge la destinație și cu ajutorul fotografiilor la 360° le oferă informații despre dimensiunea și poziția exactă a locurilor de camping. Dar aceste hărți digitale sunt, de asemenea, resurse utile atât pentru managementul taberelor, cât și pentru afacerile locale și regionale. Oferă înregistrări digitale, management și statistici asupra activelor, precum și notificări pentru oaspeți proprietarilor de campinguri și sugerează opțiuni de luat masa și activități disponibile în apropiere, ceea ce ajută companiile locale și regionale să se dezvolte.

Compania plănuiește extinderea pe piețele internaționale și caută companii cu drone care pot capta imagini topografice pentru cooperarea în noi proiecte în baza unui contract de externalizare. Prin externalizare, ei doresc să-și accelereze operațiunile principale, procesul de realizare a hărților și să îmbunătățească procesul de vânzare.

Tipul și rolul partenerului: Compania dorește să găsească un partener de încredere care să captureze imagini ale locurilor de campare din Europa. Ei caută un partener în industrie care să aibă abilitățile, expertiza și echipamentul pentru a opera independent și care este capabil să se desfășoare rapid în țara sau regiunea pe care o reprezintă. Principalele caracteristici solicitate sunt executarea independentă și profesională a muncii și protejarea datelor.

Compania funcționează într-un ritm rapid și cere același lucru de la partenerii săi.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare

BRDE20220303020 O companie germană care oferă soluții IT pentru instalarea, întreținerea și repararea hardware și software caută parteneri europeni pentru contracte de asociere în comun

Tara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:

Un IMM german oferă soluții IT pentru instalarea, întreținerea și repararea sistemelor precum și soluții de îmbarcare/înregistrare a bagajelor la aeroport, automate de bilete ale sistemelor de transport public, sisteme de control acces și desktop/servere, routere/comutatoare. IMM-ul caută parteneri care să ofere servicii similare pentru proiecte comune cu scopul de a oferi clienților mari contracte de servicii pentru suportul tehnic al sistemelor descrise mai sus. Tipurile de cooperare vizate sunt contractele de asociere în comun sau de subcontractare.

IMM-ul german oferă suport tehnic pentru sisteme IT pentru producătorii străini sau integratori de sisteme informatice hardware și software în calitate de parteneri de outsourcing.

Compania are o experiență îndelungată în suportul tehnic al sistemelor automate de check-in și îmbarcare din aeroporturi, suportul tehnic al automatelor de bilete ale sistemelor de transport public, sisteme de control acces și turnichete ale site-urilor de producție și ambasadelor și alte site-uri cu acces restricționat ca precum și servicii de teren pentru alte sisteme IT, cum ar fi routere, servere și comutatoare.

IMM-ul german caută parteneri care să ofere servicii similare cu scopul de a oferi suport tehnic pentru sistemele menționate mai sus din Europa. Partenerii ar trebui să ofere serviciul în țara lor ca partener asociat al companiei germane în baza unor contracte cu producătorii, integratorii de sisteme sau operatorii de sisteme IT sau ca subcontractant al IMM-ului german.

Tipul și rolul partenerului: IMM-ul german caută parteneri pentru proiecte comune în suportul tehnic al sistemelor informatice hardware și software, cum ar fi sistemele de îmbarcare/înregistrare a bagajelor în aeroport, automate de vânzare de bilete ale sistemelor de transport public, sisteme și servere de control acces, routere și switch-uri. Tipul de colaborare vizat ar putea fi asociații în cadrul unor contracte specifice unui proiect cu producători, integratori de sisteme sau operatori ai unor astfel de sisteme sau partenerul străin ar putea acționa ca subcontractant pentru IMM-ul german.

Tip de parteneriat: Contract de asociere în comun/ Subcontractare

BRPL20220325030 Un IMM polonez care operează în industria electrotehnică caută subcontractanți pentru galvanizarea benzilor de cupru

Tara: Polonia
Tip: Cerere
Descriere:

Un IMM polonez care produce articole electrotehnice caută o companie care se ocupă de cositorirea benzilor de cupru.

Compania poloneză a fost înființată în 1989. La început a fost o societate comercială, care în anii următori și-a dezvoltat dinamic rețeaua de distribuție a produselor electrotehnice. În 1995 compania și-a început operațiunile de producție și a devenit producător de condensatoare pentru motoare și lămpi cu descărcare. De atunci, afacerile companiei s-au extins semnificativ pentru a include producția, comerțul și serviciile într-o gamă largă de sectoare industriale.

Se urmărește colaborarea în baza unui contract de subcontractare.

Tipul și rolul partenerului căutat: IMM-ul polonez este interesat de o companie care se ocupă de cositorirea benzilor de cupru.

Tip de parteneriat: Contract de subcontractare

BODE20220429011 Un producător german de aluminiu caută agenți de vânzări și distribuitori

Tara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:

Un IMM german specializat în producția de aluminiu caută agenți de vânzări și distribuitori în Europa.

Compania produce benzi sau plăci de aluminiu în diferite tipuri de aliaje și grade de duritate. Aplicațiile acestora includ aluminiul pentru pereți exteriori, decorațiuni, acoperișuri, aer condiționat sau ca bandă de aluminiu de înaltă performanță pentru aplicații cu folie subțire.

Produsele companiei germane pot fi: materie primă pentru folie de aluminiu de uz casnic, folie de aluminiu farmaceutic, folie de aluminiu pentru decorare, folie de aluminiu pentru recipiente, folie de aluminiu pentru baterii, folie de aluminiu de dublă utilizare, folie de aluminiu pentru ambalaje flexibile.

Compania oferă soluții unice și caută parteneri cu care să colaboreze în baza unui contract comercial. Aceasta cauta agenti de vanzari de incredere care sa o reprezinte pe diferite piețe

Tipul și rolul partenerului căutat: Compania caută parteneri de încredere care au deja contacte relevante și o rețea existentă de clienți.

Tip de parteneriat: Contract de agenție comercială

BRDK20220428012 O companie daneză caută furnizori de scări din lemn

Tara: Danemarca
Tip: Cerere
Descriere:

O companie daneză caută furnizori de scări din lemn, atât pentru proiecte de construcții (10 – 30 de scări identice), cât și pentru proiecte individuale.

In prezent compania daneză este exclusiv o societate comercială, cu vânzări anuale de cca. 2.500 de scări.

Compania daneză are nevoie de furnizori care pot livra 2 – 300 de scări pe an și, de preferință, cu potențialul de a livra in viitor 6 – 800 de scări pe an. Termenul de livrare dorit este de 3 – 4 săptămâni. Scarile trebuie livrate la depozitul din Danemarca, iar acestea sa fie neasamblate si ambalate cu grija pe bucăți.

Tipul și rolul partenerului căutat: Furnizorii trebuie să se ocupe de întregul proces de producție, să procure materiile prime și să se ocupe de sarcinile logistice legate de trimiterea mărfurilor în Danemarca.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

BODE20220426010 Un producător german de vopsele, lacuri și produse de acoperire de înaltă calitate caută distribuitori pentru produsul lor nou și durabil

Tara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:

O companie germană a dezvoltat un amestec de vopsea durabil, care prin natura materiilor prime folosite actionează împotriva bacteriilor, mucegaiului, degradarii fungice și agenților putrefactivi. Producția are un consum redus de energie și nu polueaza ape, aerul sau solul.

Producătorul german dezvoltă și produce de mulți ani vopsele, lacuri și adezivi ecologice pe bază de apă.

Produsul inovator este o vopsea lichida in emulsie cu putere mare de acoperire, testata dupa criteriile de calitate germane. Mineralele folosite sunt special preparate pentru a-și dezvolta efectul. Aceste minerale sunt substanțe naturale extrem de durabile al căror efect nu poate fi distrus.

Întreaga gamă de produse include vopsele industriale pentru metal, plastic, lemn și sticlă, precum și vopsele pentru acoperiri arhitecturale ale încăperilor, fațadelor și pardoselilor.

Grupul țintă de clienți cărora se adresează compania este compus din: industria construcțiilor și construcțiile de case prefabricate, industria mobile și protecția lemnului, protecția anticorozivă de înaltă calitate, precum și multe specialități USP.

Tipul și rolul partenerului căutat: Compania germană caută:
– un distribuitor în baza unui contract de servicii de distribuție care are contacte cu clienții din propriul teritoriu/țara,
– un producător de vopsele și lacuri, sub licență, pentru a produce și distribui produsul în propriul teritoriu/ țară.

Compania este dispusă să ofere asistență tehnică pentru dezvoltarea ulterioară în cadrul unui contract comercial contra cost. Există, de asemenea, posibilitatea dezvoltării în comun cu partenerii.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare/ distribuție

Contact

Ștefania Molea

0268 547 084

stefania.molea@ccibv.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 09.05.2022 – 20.05.2022,

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 09.05.2022 – 20.05.2022, 1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 09.05.2022 – 20.05.2022,  pentru  următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 40.000 de persoaneAcestea au beneficiat de experiența de peste 30 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725