Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Vino în lumea LEONIDAS ! Cea mai vândută ciocolată belgiană din lume…

Vino în lumea LEONIDAS ! Cea mai vândută ciocolată belgiană din lume… 1390 868

Toate produsele Leonidas vândute pe glob sunt produse în aceeasi fabrică din Belgia, fiind cea mai vândută ciocolată belgiană din lume.

TRADIȚIE – din 1913
Toate produsele Leonidas vândute pe glob sunt produse în aceeasi fabrică din Belgia, fiind cea mai vândută ciocolată belgiană din lume. În fiecare dimineață, paleți plini de ciocolată ies din țară pentru a fi savurați în lumea întreagă, întotdeauna respectând cele patru cuvinte cheie ale lui Leonidas Kestekides, fondatorul brandului Leonidas: prospețime, calitate, diversitate și preț accesibil.

CALITATE

fără uleiuri vegetale – FĂRĂ ULEI DE PALMIER
noblețea ingredientelor naturale folosite la producția pralinelor Leonidas: ciocolata belgiană adevărată este baza fiecărei creații, cu unt și frișcă proaspete, cremă de lapte, alune din Turcia, cireșe Morello din regiunea Périgord, migdale din Italia și portocale de Valencia
pralinele premium au de obicei zeci de ani de istorie de perfecționare a rețetelor, de îmbunătățire a procedurilor de preparare. Forma pralinelor este de asemenea rezultatul a zeci de ani de comunicare cu clienții. Ciocolata premium înseamnă știință și răbdare, două elemente ce pot fi cu greu cuantificate.
garanție internațională, prin respectarea standardelor companiilor alimentare din Europa, integrând standardul de control al calității HACCP (Hazard Analysis și Critical Control Points ) prin aceasta asigurând un nivel ridicat de siguranță și securitate în lanțul de producție și livrare a produselor sale.

Limita se aplică pentru fiecare beneficiar în parte, pentru fiecare ocazie de mai sus. Genul feminin are un avantaj in plus: salariatele pot primi cadouri de aceeași valoare și cu ocazia zilei de 8 martie, Ziua Internațională a Femeii. Evident, angajatorii pot oferi si cadouri de valoare mai mare, dar partea care depaseste limita de 150 lei reprezinta venit impozabil din salarii

Tot mai multe firme aleg să ofere angajaților coșuri cadou de Crăciun cu produse românești, artizanale, produse de la mici producători, oferind astfel posibilitatea micilor producători să ajungă pe masa. De cele mai multe ori, companiile reușesc să impresioneze placut, atât angajații, cât și colaboratori, parteneri de afaceri fie ei români sau străini, clienți și în alte relatii de protocol, prin unicitatea coșului gourmet, oferind astfel experiente memorabile prin gusturi și arome exclusiviste.

În perioada sărbătorilor de iarnă cele mai cerute produse sunt:


vin


cafea


cozonaci


turtă dulce (personalizată cu logo sau cu motive de iarnă)


coșuri cu bunătățuri pentru masa de Crăciun care pot fi și livrate la domiciliu clientul în coș de răchită (tobă, cârnați, caltaboș, racitură, jumări, vin, cozonaci, pâine de casă, cam tot ce este nevoie pentru o masă îmbelșugată de Crăciun)

Informații suplimentare la www.bacanialuitomita.ro

Contact

Magazin: Str. Camil Petrescu 3C cartier Coresi Brașov

0735 522 442

Cursuri la care se fac înscrieri în luna Decembrie 2021

Cursuri la care se fac înscrieri în luna Decembrie 2021 1697 954

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 20.12.2021 – 30.12.2021, pentru  următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 40.000 de persoaneAcestea au beneficiat de experiența de peste 30 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în prezent

Sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în prezent 2560 1094

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 14.12.2021

Pentru că odată încetată starea de urgență, a fost declarată STAREA DE ALERTĂ pe teritoriul României, și pentru că săptămânal sunt publicate în Monitorul Oficial foarte multe informații de ordin legislativ, Camera de Comerț și Industrie Brașov vine în sprijinul dumneavoastră cu o sinteză a actelor normative cu impact general și o scurta descriere a acestora, de la declararea stării de alertă până în prezent.

Sinteza actualizată a actelor normative pentru perioada 07.12.2021 – 14.12.2021 poate fi consultată  AICI

Sinteza actualizată a actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până la data de 14.12.2021 poate fi consultată AICI.

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Camera de Comerț și Industrie Brașov va continua să vă informeze în aceasta privință și în perioada următoare.

Vă invităm să fiți la zi cu toate noutățile din mediul de afaceri, urmărindu-ne pe pagina de Facebook și LinkedIn a CCIBV.

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

0728 137 736

alina.grosanu@ccibv.ro

Împreună vom învinge !

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 2560 1090

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I   în intervalul 02.12.2021 – 14.12.2021

Lege nr. 281 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 15/2021 privind reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare (M.O. nr. 1149/02.12.2021)

Lege nr. 282 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 203/2018 privind măsuri de eficientizare a achitării amenzilor contravenţionale (M.O. nr. 1149/02.12.2021)

Ordin nr. 1459 emis de M.F. pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind utilizarea şi completarea ordinului de plată pentru Trezoreria Statului (OPT) şi a ordinului de plată multiplu electronic (OPME), aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 246/2005, şi de modificare şi completare a anexei la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3.139/2017 privind aprobarea emiterii titlurilor de stat destinate populaţiei, prin intermediul unităţilor operative ale Trezoreriei Statului, în cadrul Programului Tezaur (M.O. nr. 1164/08.12.2021)

Ordin nr. 125 emis de A.N.R.E. pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind furnizarea de ultimă instanţă a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 173/2020 (M.O. nr. 1165/08.12.2021)

Hotărâre nr. 1142 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 9 decembrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19 (M.O. nr. 1166/08.12.2021)

Ordin 2171 emis de M.M.A.P. privind modificarea Ordinului ministrului mediului şi gospodăririi apelor nr. 594/2006 pentru aprobarea Certificatului de atestare privind obligaţiile la Fondul pentru mediu (M.O. nr. 1167/09.12.2021)

Ordin nr. 2653 emis de M.S. privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.674/2020 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman valabile în România care pot fi utilizate/comercializate exclusiv de farmaciile comunitare/oficinele locale de distribuţie/ farmaciile cu circuit închis şi drogheriile care nu se află în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti sau/şi cu Ministerul Sănătăţii, cuprinse în Catalogul public (M.O. nr. 1167/09.12.2021)

Ordin nr. 1942 emis M.F. – A.N.A.F privind modificarea anexei la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.387/2021 pentru aprobarea Procedurii de înregistrare în vederea utilizării unuia dintre regimurile speciale pentru persoanele impozabile care prestează servicii către persoane neimpozabile sau efectuează vânzări de bunuri la distanţă, precum şi pentru declararea taxei pe valoarea adăugată, potrivit prevederilor art. 314, art. 315 şi art. 3152 din Codul fiscal, în situaţia în care România este stat membru de înregistrare, precum şi pentru modificarea unor prevederi procedurale(M.O. nr. 1175/13.12.2021)

O.U.G. nr. 124 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă (M.O. nr. 1178/14.12.2021)

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Campanie umanitară de Crăciun “Timbrul Generozității”

Campanie umanitară de Crăciun “Timbrul Generozității” 2546 1085

Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită să vă alăturați editiei a III-a a Campaniei Umanitare “Timbrul Generozității” în perioada 15.12.2021 – 22.12.2021!

Vă suntem recunoscători pentru validarea acestui timbru, astfel încât, sacul lui Moș Craciun să ajungă atât la copiiii care sunt în spital în perioada Craciunului, cât și la cei provenind din medii defavorizate prin intermediul Asociației Aici pentru Tine.

Contribuția dumneavoastră va aduce multă bucurie și poate consta în:

jucării

cărți

dulciuri

produse de patiserie

fructe

  produse de bricolaj/decorațiuni

Vă mulțumim pentru implicarea dumneavoastră!

Pentru mai multe informatii, vă stăm cu plăcere la dispoziție!

Contact

𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥𝐚 𝐃𝐨𝐛𝐫𝐚𝐢-𝐏𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚𝐫𝐢

0723 671 307

ccibv@ccibv.ro

Oportunități de afaceri UCRAINA

Oportunități de afaceri UCRAINA 1665 833

Ambasada Ucrainei din România prezintă oportunități de afaceri ale  unor companii producătoare din Ucraina

Compania PJSC „Ternopilska Poultry Farm” 1971 este un producător de carne de pui și ouă.
Gama produselor oferite se regăsește AICI

Compania SRL Obltorservice, este un producător de produse din pvc: panouri, plăci, glafuri etc. Mai detaliat despre gama produselor accesați prezentarea sau linkul in limba română https://brilliant.ua/ro/

Compania PE Wonder LLC este un producător de diferite tipuri de îngrășăminte. Mai detaliat despre gama produselor accesați prezentarea sau link-ul https://wonder-corporation.com/

În cazul interesului din partea companiilor din România față de cooperarea cu companiile din Ucraina,  se poate contacta Oleg Balika  pentru identificarea celor mai bune modalități de colaborare.

Contact

Oleg Balika

0729 552 509

Ambasada Ucrainei în România
011 862, Romania, București,
Bulevardul Aviatorilor nr. 24, Sector 1.
Telefon: (+4021) 230 36 60
Fax: +(4021) 230 36 61
e-mail: emb_ro@mfa.gov.ua
Website: romania.mfa.gov.ua
https://www.facebook.com/Ukr.Embassy.Romania/

Brăduțul LIBRIS printre cei mai bine vânduți brazi la licitația organizată în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun

Brăduțul LIBRIS printre cei mai bine vânduți brazi la licitația organizată în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun 1930 768

Membrul CCI Brașov –  LIBRIS, a participat anul acesta la  Festivalul Brazilor de Crăciun cu ”BRĂDUȚUL LIBRIS”, unul dintre cei mai bine vânduți brazi din cadrul licitației.

Festivalul Brazilor de Crăciun, dedicat copiilor vulnerabili,  rămâne, pentru cel de-al 21-lea an consecutiv, polul solidarității, ediția din acest an demonstrând că binele comun depinde de efortul colectiv, de responsabilitate socială și de implicare.

Cu 50.000 de euro a fost vândut bradul realizat de firma braşoveană Libris, la  acţiunea caritabilă în folosul micuţilor ajutaţi de organizaţia „Salvaţi Copiii!”.

„Oameni schimbă-lume. O biografie a speranţei”, s-a intitulat proiectul prin care firma braşoveană a colaborat încă o dată cu asociaţia care sprijină copiii din întreaga ţară. Libris a derulat numeroase proiecte cu Salvaţi Copiii şi a reuşit să strângă până acum peste o jumătate de milion de euro. În ultimii 5 ani, colaborarea a însemnat şi un proiect de Crăciun.
„Un alt proiect pe care îl derulăm împreună cu Salvaţi Copiii este Festivalul Brazilor de Crăciun, la care suntem parteneri de cinci ani. Anul acesta a fost al cincilea an în care Libris a susţinut crearea unui brad care a fost licitat în gala Festivalului Brazilor de Crăciun. 50.000 de euro a fost suma pe care a obţinut-o acest brăduţ”, a explicat Loredana Tudor, director de marketing la Libris Braşov.

Noi, în fiecare an încercăm să aducem un concept al bradului care să aducă o parte din viaţa copiilor pentru care strângem aceste fonduri. Anul acesta ne-am gândit la o poveste ceva mai pozitivă, aşa că am gândit brăduţul „Oameni schimbă-lume – O biografie a speranţei”. Ne-am gândit la speranţa de a aduna cât mai mulţi oameni pentru a face o schimbare, de a da pagina, pentru că despre aceasta este vorba până la urmă”, a povestit Iulia Totoianu, designerul bradului.

Studiul EUROCHAMBRES 2022

Studiul EUROCHAMBRES 2022 2560 1380

Camera de Comerț și Industrie a României  anunță lansarea celei de a 29-a ediții a Studiului Economic EUROCHAMBRES (EES 2022).

Raportul din acest an se bazeaza pe raspunsurile a peste 52.000 de companii din 26 de state, inclusiv din România și reflectă provocările și așteptările mediului de afaceri pentru anul următor.

Drept urmare, EES 2022 surprinde preocuparile mediului de afaceri în ceea ce privește redresarea post-pandemica, evoluția vânzărilor pe piața internă, exporturile, locurile de muncă, încrederea în afaceri și investițiile care vor fi realizate în 2022.

Cele mai mari provocari identificate de companiile europene se refera la:

Scumpirea prețului la energie

Accesul întrerupt la materiile prime

Lipsa lucrătorilor calificați

Costurile forței de muncă

Accesul la finanțare

  Tranziția digitală și cerințele de sustenabilitate

În același timp, companiile europene se așteaptă la o creștere a vânzărilor interne, o creștere și mai puternică a exporturilor, a investițiilor, nivelul ocupării forței de muncă ar trebui să se stabilizeze, iar nivelul general al încrederii întreprinderilor pentru anul următor revine după scăderea dramatică din 2021.

La nivelul României, se preconizează că vânzările naționale să rămână constante pe parcursul anului viitor. Ceilalți indicatori sunt pozitivi, însă nu sunt așteptate îmbunătățiri majore pentru 2022. Lipsa muncitorilor calificați va continua să fie principala provocare pentru afacerile românești și în anul ce urmează.

Noi oportunități de afaceri în Bulgaria

Noi oportunități de afaceri în Bulgaria 1292 582

Vă informăm despre oportunitatea participării la un eveniment B2B online în cadrul căruia vă puteți prezenta afacerea și întâlni noi potențiali clienți sau parteneri din Bulgaria.

26 noiembrie 2021 

10,00 - 12,00

În cadrul evenimentului vor exista săli de întâlnire virtuale separate pentru companii din următoarele sectoare:

HOME & DECO: Mobilier, echipamente de birou, decor, textile pentru casa

FOOD: Alimente, băuturi, materii prime, îngrășăminte, aditivi alimentari, ambalaje, hrană pentru animale, produse agricole, mașini și consumabile agricole, tehnologii alimentare, servicii de consultanță pentru sector

MACHINE & EQUIPMENT: Mașini și unelte, echipamente, tehnologie și consumabile pentru industrie

REAL ESTATE: Construcții, Proiectare si Arhitectura, Imobiliare, Energie, Instalații, energie verde

SERVICE: Servicii financiare, servicii juridice, marketing & PR, traduceri, IT, transport și depozitare, comerț online etc.

Daca domeniul de activitate al companiei dvs. este cuprins în oricare dintre sectoarele menționate mai sus, sau căutați parteneri din Bulgaria care lucrează în aceste domenii, completați formularul de participare și faceți cunoștința cu ei. Veți avea ocazia să vă prezentați afacerea într-o cameră virtuală la alegere, în fața potențialilor parteneri și să vă împărtășiți datele de contact tuturor participanților. Dacă doriți să întâlniți o anumită companie din Bulgaria, o putem invita la networking.

De asemenea, pot participa la eveniment companii din toate celelalte sectoare economice.

Participarea companiilor membre ale Camerei Bulgaro-Române este gratuită. Pentru toate celelalte companii taxa este de 20 euro TVA inclus (taxa este pentru o companie cu până la 2 participanți).

Lista companiilor care vor participa la întâlnirea B2B va fi disponibilă după înregistrare și plata taxei de participare (dacă este cazul).

Limba de lucru a prezentărilor și discuțiilor va fi engleza. Vor fi două săli virtuale în care discuțiile vor fi în bulgară și română. Acestea vor fi moderate de echipa noastră iar astfel veți putea face cunoștință cu serviciile Camerei, precum și să primiți informații și consultări de la experții noștri pentru probleme specifice.

Faceți un pas către interesanta piață bulgară și întâlniți-vă noii parteneri de afaceri!

Dacă doriți să va faceți afacerea mai vizibilă, aflați mai multe despre pachetele de sponsorizare.

Contact

Pentru mai multe informații și întrebări, puteți sa luați legătura cu: Adrian Sipos sau Bilyana Marinova

a.sipos@brcci.eu

b.marinova@brcci.eu

Persoană de contact: Eleonora Ivanova, CEO
Camera de Comerț și Industrie Bulgaro-Română
str. Voyvodova nr. 12-14, Ruse, Bulgaria
fix +359 82 507 606
mobil +40 745 644 577
www.brcci.eu | LinkedIn | Facebook | YouTube

Cursuri organizate în luna Noiembrie 2021

Cursuri organizate în luna Noiembrie 2021 1697 954

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  anunță începerea în perioada 15.11.2021 – 29.11.2021 a 10 programe de formare profesională.

INSPECTOR RESURSE UMANE – 16.11.2021

OSPĂTAR – 24.11.2021

RECEPȚIONER – 24.11.2021

MANAGER DE PROIECT– 24.11.2021

MANAGER RESURSE UMANE – 25.11.2021

NOȚIUNI FUNDAMENTALE DE IGIENĂ – 26.11.2021

COMPETENȚE ANTREPRENORIALE – 26.11.2021

ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ – 29.11.2021

ARHIVAR – 29.11.2021

FORMATOR– 29.11.2021

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 40.000 de persoaneAcestea au beneficiat de experiența de peste 30 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725