Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 1665 833

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei noiembrie-decembrie 2021.

BRES20210405002 O companie spaniolă de arhitectură, design interior și design de mobilier caută producători și furnizori de produse/servicii durabile, tehnologice și singulare

Tara: Spania
Tip: Cerere
Descriere:

O companie spaniolă de arhitectură, design interior, branding și design de mobilier caută  producători și furnizori pentru a achiziționa produse/servicii inovatoare pentru proiectele sale. IMM-ul realizează proiecte sustenabile în sectorul turismului și rezidențial, aplicând inovația tehnologică atunci când este posibil. Compania se angajează să participe la proiecte care contribuie la economisirea energiei și sunt benefice pentru mediu.Piața actuală a companiei este în Spania, deși principalii săi clienți sunt în Galicia. În plus, compania a derulat proiecte și în alte țări. Clienții firmei sunt companii și clienți privați.Compania este în căutarea unor producători și furnizori implicați în sectorul construcțiilor și ospitalității. Aceștia ar trebui să producă și/sau să furnizeze companiei produse/servicii durabile și tehnologice care pot fi aplicate proiectelor sale. Compania este în căutarea unui parteneriat pe termen lung pentru a colabora în mai multe proiecte.Tipul și rolul partenerului: IMM-ul spaniol caută colaboratori și parteneri care să contribuie la extinderea companiei în alte țări. Compania caută producători și/sau furnizori de produse/servicii durabile destinate construcțiilor, amenajării interioare și sectorului turismului (turism de vacanță, ospitalitate etc.). Compania este deschisă și altor tipuri de parteneriate.Rolul partenerului ar fi să furnizeze și/sau să producă produse sau servicii unice care sunt compatibile cu activitatea și proiectele IMM-ului.Tip de parteneriat: Contract de productie/ Contract de furnizare

BRDE20211005001 Producătorul german de case sustenabile și modulare caută parteneri locali pentru asamblarea acestora

Tara: Germania
Tip Cerere

Descriere:

O companie germană specializată în dezvoltarea și producția de minicase modulare caută parteneri locali de asamblare pentru a asigura un sistem de instalare descentralizat, deci durabil. Casele sunt asamblate la fața locului din kituri de montare prefabricate. Deoarece asamblarea este simplă, o varietate de furnizori de servicii, cum ar fi companiile de tâmplărie și geamuri, ar fi potrivite să se angajeze într-o astfel de cooperare.
Compania germană a dezvoltat un sistem inovator de construcție a unui sistem de locuințe modulare. Trei module de bază pot fi combinate în case de dimensiuni și forme diferite.
Casele ușor de asamblat sunt compatibile cu o serie de tipuri specifice de fațade și dispozitive de protecție. Acestea sunt măsuri de protecție consolidate împotriva factorilor de mediu precum cutremure, uragane, pericole de incendiu, căldură sau frig extrem și inundații.
Tipul și rolul partenerului: Un spectru larg de companii ar putea instala casele datorită construcției ușor de asamblat. Compania caută și producători descentralizați ai componentelor, astfel încât partenerul de cooperare să poată primi materialul de construcție necesar de la un partener de producție din apropiere.

Tip de parteneriat: Contract de servicii

BRNL20211103001 Un distribuitor olandez activ pe piața produselor de bucătărie și decorațiunilor pentru locuințe caută producători de decorațiuni din materiale naturale precum lemn, piatră și ceramică

Tara: Olanda
Tip Cerere

Descriere:

Un IMM olandez operează ca proiectant și distribuitor global de consumabile decorative pentru casă și împrejurimi. Acesta oferă o gamă largă de produse pentru decorarea bucătăriei și casei. Gama de produse include decorațiuni din materiale naturale și durabile, cum ar fi lemnul, metalul, sticla și ceramica.
Alături de propria echipă de proiectare, compania olandeză lucrează îndeaproape cu producători, fabrici și designeri independenți. Furnizorii sunt cei mai buni în ceea ce fac și sunt responsabili în cee ace privește mediu.
Compania olandeză caută producători de decorațiuni pentru bucătărie și casă care să fie realizate din materiale naturale. Aceasta va pune la dispoziția partenerului planurile și modelele produselor, cu condiția ca partenerul sa semneze un NDA (acord de nedivulgare).
Tipul de partener căutat: Compania olandeza caută un producător industrial pentru realizarea produselor decorative.
O cerință importantă este ca produsul să fie sigur pentru contactul direct cu alimentele.
Tip de parteneriat: Contract de productie

BRSI20211109001 Un distribuitor sloven de software și hardware în domeniul automatizărilor, caută noi produse IT pe care să le distribuie

Tara: Slovenia
Tip Cerere

Descriere:

O companie slovenă, specializată în vânzarea de software și hardware de automatizare către clienți din domeniile: industrie, energie, transport și construcții, caută noi produse IT pentru a le vinde pe piețele din Slovenia, Croația, Serbia, Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Albania, Kosovo și Macedonia de Nord prin intermediul celor trei birouri din Ljubljana, Zagreb și Belgrad.
Activitatea de bază a companiei slovene este reprezentarea comerciala a firmelor furnizoare de software la comandă și distribuția de hardware utilizat în domeniul automatizărilor din domeniile: industrie, energie, transport și construcții.
Unele dintre principalele produse din oferta actuală a companiei sunt:

  • Soluții software pentru controlul proceselor;
  • Soluții software pentru proiectare electrică;
  • Software și hardware HMI;
  • Sisteme de control visual;
  • Dispozitive de realitate asistată;
  • Software și Hardware pentru măsurarea calității energiei.

Compania dorește să-și extindă portofoliul actual de produse. Produsele noi ar trebui să fie în sinergie cu cele existente. Compania a stabilit un canal de vânzări cu peste 500 de clienți în regiunea Balcanilor de Vest și caută parteneriate pe termen lung bazate pe un contract de agenție comercială și/sau de servicii de distribuție.
Tipul și rolul partenerului: Compania caută un parteneriat cu IMM-uri, companii mari și multinaționale, dezvoltatori de soluții software și hardware care ar dori să-și vândă produsele în regiunea Balcanilor de Vest (Slovenia, Croația, Serbia, Macedonia, Albania, Bosnia și Herțegovina, Kosovo, Muntenegru) și care caută agenți comerciali calificați și experimentați sau parteneri de distribuție cu un istoric bun, bază de date de clienți mari și echipă de suport IT cu experiență.
Rolul partenerului căutat în prima fază va fi acela de a prezenta produsul/soluția companiei slovene, de a o familiariza cu produsul, avantajele și inovațiile acestuia și de a prezenta așteptările privind marketingul, vânzările și suportul tehnic.
Tip de parteneriat: Contract de agenție comercială/ Contract de distribuție.

BRPL20211117001 O companie poloneză specializată în comerțul de piese auto caută noi furnizori

Tara: Polonia
Tip Cerere

Descriere:

Compania poloneză, comercializează piese auto originale, noi și second hand de la cei mai mari producători. Compania este interesată să stabilească contacte cu noi furnizori de piese pentru a-și extinde gama de produse.
Compania este specializată în comercializarea de piese pentru autovehicole de diferite mărci, atât autoturisme, cât și camioane. Firma ofera piese noi si second hand, doar in stare tehnica buna.
În prezent, compania se concentrează pe consolidarea prezenței sale pe piețele externe, în principal europene. În acest scop, dorește să stabilească contacte cu noi furnizori.
Furnizorii potențiali pot fi producători din industria auto și companii precum ateliere de reparații auto sau companii profesionale de reciclare auto.
Tipul și rolul partenerului: Compania poloneză dorește să stabilească contacte cu furnizorii (producători și dealeri) de piese auto. Compania va achizitiona atat piese auto noi, cat si piese second hand care indeplinesc standardele tehnice cerute pentru acest gen de produse.

Tip de parteneriat: Contract de servicii de distribuție

BRFR20210420001 O companie franceză caută subcontractanți din sectorul acționărilor electrice și soluțiilor electromagnetice

Tara: Franța
Tip Cerere

Descriere:

O companie franceza din domeniul proiectarii motoarelor electrice si generatoarelor cauta subcontractanti din acelasi sector, in Europa. Aceasta companie personaliza produsele cu diferite optiuni adaptate cerintelor clientilor si ar dori sa-si extinda solutiile si expertiza.
Compania propune servicii tehnice de înalt nivel și expertiză în sectorul analizei și proiectării electromagnetice, termice și mecanice atât convenționale, cât și motoare, acționări și generatoare electrice neconvenționale.
Aceasta caută parteneri cu produse și/sau expertiză și/sau soluții tehnice și de inginerie complementare în următoarele domenii:

  • Electromagnetism (expertiza de bază),
  • Aspecte termice,
  • Electronica de putere,
  • Controale,
  • Mecanica solidelor și fluidelor,
  • Integrarea sistemelor și inginerie electrică generală.

Aceasta firma cauta subcontractanti pentru a propune si extinde raspunsuri tehnice adaptate expertizei clientului de la consiliere punctuala pana la proiecte la cheie.
Tipul și rolul partenerului căutat: Compania franceză cauta firme de tip: OEM, producător, companii de cercetare și dezvoltare.
Viitorul partener va lucra in domeniul actionarilor electrice sau al solutiilor electromagnetice și va actiona ca subcontractant.

Tip de parteneriat: Contract de subcontractare.

Contact

Ioana Moldovan

0268 547 084

ioana.moldovan@ccibv.ro

Program de Business Coaching

Program de Business Coaching 912 456

Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează împreună cu One2Coach începând cu data de 20 ianuarie 2022 Programul de business coaching.

 Care este cel mai inspirat mod prin care vă puteți  începe anul? Un program de coaching pentru dvs. și echipa dvs. prin care îți planifici și organizezi călătoria în 2022 și prin care identifici strategia, resursele și acțiunile cele mai potrivite ca să ajungi cu succes la destinație!

Motivați de misiunea noastră de a sprijini comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și de a contribui la procesul de dezvoltare al companiilor brașovene vă invităm să participați începând cu data de 20 ianuarie 2022 la Programul de business coaching susținut de o echipă de mentori coach profesioniști certificați international de către ICF (International Coaching Federation), dedicați excelenței și performanței, cu experientă de peste 10 ani în consultanță, formare și dezvoltare a echipelor de management.

Beneficiile obținuțe în cadrul Programului de business coaching sunt următoarele:

Adaptarea eficientă la schimbările sau provocările apărute în plan profesional/personal;
Luarea unor decizii importante;
Rezolvarea problemelor/conflictelor și găsirea unor soluții sau abordări noi;
Claritate in stabilirea obiectivelor, direcției sau acțiunilor;
(Re)Definirea misiunii, viziunii personale sau a companiei;
Creșterea satisfacției profesionale sau redescoperirea motivației;
Echilibru muncă-viață personală;
Ieșire din zona de confort și dezvoltare personală/profesională;
Îmbunătățirea comunicării cu echipa și creșterea performanțelor;
Elaborarea unor strategii concrete de obținere a rezultatelor dorite.

Despre One2Coach:

Sunt o echipă de mentori coach profesioniști, dedicați excelenței și performanței, cu experientă de peste 10 ani în domeniu. O mare parte a focusului lor este în direcția dezvoltării și adaptării procesului de coaching la standarde de calitate înalte.
Prima editie a programului de certificare in coaching la ICF (International Coaching Federation) a avut loc în anul 2014, avînd la baza experiența fondatorului școlii și a echipei în zona de training, coaching și consultanță, însumand în prezent 15 ediții și peste 200 de coach formați.

Detalii Program de business coaching:

Desfășurarea procesului – 6-10 sesiuni individuale cu o durată de 60 minute
Preț: 140 euro+TVA /ședință

Beneficiati de o reducere de 20% dacă înscrierile, respectiv plata primei ședințe,în Programul de business coaching se efectuează până până la sfârsitul lunii februarie.

Membrii Camerei de Comerț și Industrie Brașov beneficiază de o reducere 30% dacă înscrierile, respectiv plata primei ședințe, în Programul de business coaching se efectuează până la sfârsitul lunii februarie.

Modalitate înscriere:

Programul de business coaching se poate desfășura la sediul companiei dumneavoastră sau online pe platforma Zoom.

Contact

Cristina Sîrbu – Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  

0729 839 860

cristina.sirbu@ccibv.ro

Vino în lumea LEONIDAS ! Cea mai vândută ciocolată belgiană din lume…

Vino în lumea LEONIDAS ! Cea mai vândută ciocolată belgiană din lume… 1390 868

Toate produsele Leonidas vândute pe glob sunt produse în aceeasi fabrică din Belgia, fiind cea mai vândută ciocolată belgiană din lume.

TRADIȚIE – din 1913
Toate produsele Leonidas vândute pe glob sunt produse în aceeasi fabrică din Belgia, fiind cea mai vândută ciocolată belgiană din lume. În fiecare dimineață, paleți plini de ciocolată ies din țară pentru a fi savurați în lumea întreagă, întotdeauna respectând cele patru cuvinte cheie ale lui Leonidas Kestekides, fondatorul brandului Leonidas: prospețime, calitate, diversitate și preț accesibil.

CALITATE

fără uleiuri vegetale – FĂRĂ ULEI DE PALMIER
noblețea ingredientelor naturale folosite la producția pralinelor Leonidas: ciocolata belgiană adevărată este baza fiecărei creații, cu unt și frișcă proaspete, cremă de lapte, alune din Turcia, cireșe Morello din regiunea Périgord, migdale din Italia și portocale de Valencia
pralinele premium au de obicei zeci de ani de istorie de perfecționare a rețetelor, de îmbunătățire a procedurilor de preparare. Forma pralinelor este de asemenea rezultatul a zeci de ani de comunicare cu clienții. Ciocolata premium înseamnă știință și răbdare, două elemente ce pot fi cu greu cuantificate.
garanție internațională, prin respectarea standardelor companiilor alimentare din Europa, integrând standardul de control al calității HACCP (Hazard Analysis și Critical Control Points ) prin aceasta asigurând un nivel ridicat de siguranță și securitate în lanțul de producție și livrare a produselor sale.

Limita se aplică pentru fiecare beneficiar în parte, pentru fiecare ocazie de mai sus. Genul feminin are un avantaj in plus: salariatele pot primi cadouri de aceeași valoare și cu ocazia zilei de 8 martie, Ziua Internațională a Femeii. Evident, angajatorii pot oferi si cadouri de valoare mai mare, dar partea care depaseste limita de 150 lei reprezinta venit impozabil din salarii

Tot mai multe firme aleg să ofere angajaților coșuri cadou de Crăciun cu produse românești, artizanale, produse de la mici producători, oferind astfel posibilitatea micilor producători să ajungă pe masa. De cele mai multe ori, companiile reușesc să impresioneze placut, atât angajații, cât și colaboratori, parteneri de afaceri fie ei români sau străini, clienți și în alte relatii de protocol, prin unicitatea coșului gourmet, oferind astfel experiente memorabile prin gusturi și arome exclusiviste.

În perioada sărbătorilor de iarnă cele mai cerute produse sunt:


vin


cafea


cozonaci


turtă dulce (personalizată cu logo sau cu motive de iarnă)


coșuri cu bunătățuri pentru masa de Crăciun care pot fi și livrate la domiciliu clientul în coș de răchită (tobă, cârnați, caltaboș, racitură, jumări, vin, cozonaci, pâine de casă, cam tot ce este nevoie pentru o masă îmbelșugată de Crăciun)

Informații suplimentare la www.bacanialuitomita.ro

Contact

Magazin: Str. Camil Petrescu 3C cartier Coresi Brașov

0735 522 442

Cursuri la care se fac înscrieri în luna Decembrie 2021

Cursuri la care se fac înscrieri în luna Decembrie 2021 1697 954

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 20.12.2021 – 30.12.2021, pentru  următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 40.000 de persoaneAcestea au beneficiat de experiența de peste 30 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în prezent

Sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în prezent 2560 1094

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 14.12.2021

Pentru că odată încetată starea de urgență, a fost declarată STAREA DE ALERTĂ pe teritoriul României, și pentru că săptămânal sunt publicate în Monitorul Oficial foarte multe informații de ordin legislativ, Camera de Comerț și Industrie Brașov vine în sprijinul dumneavoastră cu o sinteză a actelor normative cu impact general și o scurta descriere a acestora, de la declararea stării de alertă până în prezent.

Sinteza actualizată a actelor normative pentru perioada 07.12.2021 – 14.12.2021 poate fi consultată  AICI

Sinteza actualizată a actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până la data de 14.12.2021 poate fi consultată AICI.

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Camera de Comerț și Industrie Brașov va continua să vă informeze în aceasta privință și în perioada următoare.

Vă invităm să fiți la zi cu toate noutățile din mediul de afaceri, urmărindu-ne pe pagina de Facebook și LinkedIn a CCIBV.

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

0728 137 736

alina.grosanu@ccibv.ro

Împreună vom învinge !

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 2560 1090

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I   în intervalul 02.12.2021 – 14.12.2021

Lege nr. 281 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 15/2021 privind reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare (M.O. nr. 1149/02.12.2021)

Lege nr. 282 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 203/2018 privind măsuri de eficientizare a achitării amenzilor contravenţionale (M.O. nr. 1149/02.12.2021)

Ordin nr. 1459 emis de M.F. pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind utilizarea şi completarea ordinului de plată pentru Trezoreria Statului (OPT) şi a ordinului de plată multiplu electronic (OPME), aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 246/2005, şi de modificare şi completare a anexei la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3.139/2017 privind aprobarea emiterii titlurilor de stat destinate populaţiei, prin intermediul unităţilor operative ale Trezoreriei Statului, în cadrul Programului Tezaur (M.O. nr. 1164/08.12.2021)

Ordin nr. 125 emis de A.N.R.E. pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind furnizarea de ultimă instanţă a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 173/2020 (M.O. nr. 1165/08.12.2021)

Hotărâre nr. 1142 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 9 decembrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19 (M.O. nr. 1166/08.12.2021)

Ordin 2171 emis de M.M.A.P. privind modificarea Ordinului ministrului mediului şi gospodăririi apelor nr. 594/2006 pentru aprobarea Certificatului de atestare privind obligaţiile la Fondul pentru mediu (M.O. nr. 1167/09.12.2021)

Ordin nr. 2653 emis de M.S. privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.674/2020 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman valabile în România care pot fi utilizate/comercializate exclusiv de farmaciile comunitare/oficinele locale de distribuţie/ farmaciile cu circuit închis şi drogheriile care nu se află în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti sau/şi cu Ministerul Sănătăţii, cuprinse în Catalogul public (M.O. nr. 1167/09.12.2021)

Ordin nr. 1942 emis M.F. – A.N.A.F privind modificarea anexei la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.387/2021 pentru aprobarea Procedurii de înregistrare în vederea utilizării unuia dintre regimurile speciale pentru persoanele impozabile care prestează servicii către persoane neimpozabile sau efectuează vânzări de bunuri la distanţă, precum şi pentru declararea taxei pe valoarea adăugată, potrivit prevederilor art. 314, art. 315 şi art. 3152 din Codul fiscal, în situaţia în care România este stat membru de înregistrare, precum şi pentru modificarea unor prevederi procedurale(M.O. nr. 1175/13.12.2021)

O.U.G. nr. 124 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă (M.O. nr. 1178/14.12.2021)

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Campanie umanitară de Crăciun “Timbrul Generozității”

Campanie umanitară de Crăciun “Timbrul Generozității” 2546 1085

Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită să vă alăturați editiei a III-a a Campaniei Umanitare “Timbrul Generozității” în perioada 15.12.2021 – 22.12.2021!

Vă suntem recunoscători pentru validarea acestui timbru, astfel încât, sacul lui Moș Craciun să ajungă atât la copiiii care sunt în spital în perioada Craciunului, cât și la cei provenind din medii defavorizate prin intermediul Asociației Aici pentru Tine.

Contribuția dumneavoastră va aduce multă bucurie și poate consta în:

jucării

cărți

dulciuri

produse de patiserie

fructe

  produse de bricolaj/decorațiuni

Vă mulțumim pentru implicarea dumneavoastră!

Pentru mai multe informatii, vă stăm cu plăcere la dispoziție!

Contact

𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥𝐚 𝐃𝐨𝐛𝐫𝐚𝐢-𝐏𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚𝐫𝐢

0723 671 307

ccibv@ccibv.ro

Oportunități de afaceri UCRAINA

Oportunități de afaceri UCRAINA 1665 833

Ambasada Ucrainei din România prezintă oportunități de afaceri ale  unor companii producătoare din Ucraina

Compania PJSC „Ternopilska Poultry Farm” 1971 este un producător de carne de pui și ouă.
Gama produselor oferite se regăsește AICI

Compania SRL Obltorservice, este un producător de produse din pvc: panouri, plăci, glafuri etc. Mai detaliat despre gama produselor accesați prezentarea sau linkul in limba română https://brilliant.ua/ro/

Compania PE Wonder LLC este un producător de diferite tipuri de îngrășăminte. Mai detaliat despre gama produselor accesați prezentarea sau link-ul https://wonder-corporation.com/

În cazul interesului din partea companiilor din România față de cooperarea cu companiile din Ucraina,  se poate contacta Oleg Balika  pentru identificarea celor mai bune modalități de colaborare.

Contact

Oleg Balika

0729 552 509

Ambasada Ucrainei în România
011 862, Romania, București,
Bulevardul Aviatorilor nr. 24, Sector 1.
Telefon: (+4021) 230 36 60
Fax: +(4021) 230 36 61
e-mail: emb_ro@mfa.gov.ua
Website: romania.mfa.gov.ua
https://www.facebook.com/Ukr.Embassy.Romania/

Brăduțul LIBRIS printre cei mai bine vânduți brazi la licitația organizată în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun

Brăduțul LIBRIS printre cei mai bine vânduți brazi la licitația organizată în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun 1930 768

Membrul CCI Brașov –  LIBRIS, a participat anul acesta la  Festivalul Brazilor de Crăciun cu ”BRĂDUȚUL LIBRIS”, unul dintre cei mai bine vânduți brazi din cadrul licitației.

Festivalul Brazilor de Crăciun, dedicat copiilor vulnerabili,  rămâne, pentru cel de-al 21-lea an consecutiv, polul solidarității, ediția din acest an demonstrând că binele comun depinde de efortul colectiv, de responsabilitate socială și de implicare.

Cu 50.000 de euro a fost vândut bradul realizat de firma braşoveană Libris, la  acţiunea caritabilă în folosul micuţilor ajutaţi de organizaţia „Salvaţi Copiii!”.

„Oameni schimbă-lume. O biografie a speranţei”, s-a intitulat proiectul prin care firma braşoveană a colaborat încă o dată cu asociaţia care sprijină copiii din întreaga ţară. Libris a derulat numeroase proiecte cu Salvaţi Copiii şi a reuşit să strângă până acum peste o jumătate de milion de euro. În ultimii 5 ani, colaborarea a însemnat şi un proiect de Crăciun.
„Un alt proiect pe care îl derulăm împreună cu Salvaţi Copiii este Festivalul Brazilor de Crăciun, la care suntem parteneri de cinci ani. Anul acesta a fost al cincilea an în care Libris a susţinut crearea unui brad care a fost licitat în gala Festivalului Brazilor de Crăciun. 50.000 de euro a fost suma pe care a obţinut-o acest brăduţ”, a explicat Loredana Tudor, director de marketing la Libris Braşov.

Noi, în fiecare an încercăm să aducem un concept al bradului care să aducă o parte din viaţa copiilor pentru care strângem aceste fonduri. Anul acesta ne-am gândit la o poveste ceva mai pozitivă, aşa că am gândit brăduţul „Oameni schimbă-lume – O biografie a speranţei”. Ne-am gândit la speranţa de a aduna cât mai mulţi oameni pentru a face o schimbare, de a da pagina, pentru că despre aceasta este vorba până la urmă”, a povestit Iulia Totoianu, designerul bradului.

Studiul EUROCHAMBRES 2022

Studiul EUROCHAMBRES 2022 2560 1380

Camera de Comerț și Industrie a României  anunță lansarea celei de a 29-a ediții a Studiului Economic EUROCHAMBRES (EES 2022).

Raportul din acest an se bazeaza pe raspunsurile a peste 52.000 de companii din 26 de state, inclusiv din România și reflectă provocările și așteptările mediului de afaceri pentru anul următor.

Drept urmare, EES 2022 surprinde preocuparile mediului de afaceri în ceea ce privește redresarea post-pandemica, evoluția vânzărilor pe piața internă, exporturile, locurile de muncă, încrederea în afaceri și investițiile care vor fi realizate în 2022.

Cele mai mari provocari identificate de companiile europene se refera la:

Scumpirea prețului la energie

Accesul întrerupt la materiile prime

Lipsa lucrătorilor calificați

Costurile forței de muncă

Accesul la finanțare

  Tranziția digitală și cerințele de sustenabilitate

În același timp, companiile europene se așteaptă la o creștere a vânzărilor interne, o creștere și mai puternică a exporturilor, a investițiilor, nivelul ocupării forței de muncă ar trebui să se stabilizeze, iar nivelul general al încrederii întreprinderilor pentru anul următor revine după scăderea dramatică din 2021.

La nivelul României, se preconizează că vânzările naționale să rămână constante pe parcursul anului viitor. Ceilalți indicatori sunt pozitivi, însă nu sunt așteptate îmbunătățiri majore pentru 2022. Lipsa muncitorilor calificați va continua să fie principala provocare pentru afacerile românești și în anul ce urmează.