Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 13.03.2023-24.03.2023 

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 13.03.2023-24.03.2023  1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 13.03.2023-24.03.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei

IANUARIE – FEBRUARIE 2023


BRPT20220705009 O companie specializată în IT caută potențiali cumpărători ai software-ului personalizat dezvoltat de aceasta, sau parteneri care doresc să investească în companie pentru a se dezvolta pe piețele internaționale

Tara: Portugalia
Tip: Cerere
Descriere:
Compania portugheză este specializată în dezvoltare de software, aplicații web sau mobile, programe software de management și dezvoltarea de platforme pentru orașe inteligente. Aceasta funcționează pe baza metodologiei Agile și a cadrului SCRUM.Compania a dezvoltat o platformă web și mobilă care reunește  instrumente CRM, ERP și SCM care sunt complet personalizabile pentru fiecare domeniu de activitate.De asemenea, are printre alte funcții și trimiterea de alerte, autentificarea cu dublu factor, geolocalizarea utilizatorilor și integrarea cu Power BI, comunicare prin Chat, calculul Rutelor pentru evenimente geografice, standarde pentru fluxurile de lucru ERP, fluxurile de lucru CRM și integrarea deplină cu sistemul financiar și Front End al site-ului. Platforma extensibilă organizează vânzări, marketing și servicii pentru clienți, automatizează gestionarea relațiilor cu clienții și sincronizează datele clienților. Platforma colectează și protejează documentele și datele într-un mod inteligent – extrăgând, organizând și partajând conținut cu angajații, sistemele și procesele de afaceri.Clientul poate gestiona volume mari de informații, inclusiv contacte, oportunități, conturi și activități. Un flux deschis de comunicare oferă acces ușor la aceste date în departamente disparate. Utilizatorul CRM poate crește vânzările, poate oferi informații valoroase, eficientiza procesele și poate face organizarea de vânzări mai eficientă. Compania portugheză ar dori să se dezvolte și să devină o referință în domeniul său de expertiză. Aceasta caută clienți care doresc să achiziționeze software-ul, sau parteneri care doresc să investească în companie și în produs și să achiziționeze acțiuni. Partenerul ar putea deveni parte a companiei și poate ajuta la creșterea și extinderea atât pe piețele naționale cât și internaționale.

Tipul și rolul partenerului: Partenerul potențial trebuie să fie o companie activă în gestionarea relației cu clientul care are nevoie de un produs nou cu care să lucreze și/sau de un produs complementar. Acesta s-ar putea alătura grupului pentru a deveni partener în comercializarea produsului.Partenerul ar putea, de asemenea, să fie în căutare de investiții și să fie interesat să cumpere acțiuni de la companie. Acesta ar putea deveni parte dintr-o companie tânără, care își propune să crească atât pe piața națională, cât și pe cea internațională și să fie o referință pe piața tehnologiei.

Tip de parteneriat: Contract comercial/ Contract investitii


BRDE20221103015 Retailerul online german caută companii din domeniul metalurgic care să producă vârfuri de gard de protecție împotriva păsărilor

Tara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:
O companie germană de comandă prin corespondență, specializată în comercializrea de articole personalizate, produse de uz casnic și de grădină, ar dori să-și extindă portofoliul de produse pentru grădină. Aceasta caută producători sau angrosisti care au posibilitatea să producă vârfuri de protecție împotriva păsărilor. Cooperarea presupune încheierea fie a unui contract de externalizare, fie a unui contract comercial.

Compania își are sediul și depozitul în centrul Germaniei, cu o conexiune directă la cele mai mari autostrăzi și astfel o conexiune bună la infrastructură.

Compania caută acum parteneri care să producă țepi de metal pentru garduri împotriva păsărilor. Ar putea fi luată în considerare și o cooperare cu un angrosist care poate oferi prețuri rezonabile. Desenul cu dimensiunile și alte detalii pot fi furnizate la cerere.

Aceasta caută o producție permanentă, companii cu un standard de calitate ridicat, pentru a crește împreună pe termen lung.

Se caută parteneriate de afaceri în baza unor contracte de externalizare sau comerciale. Aceste parteneriate au scopul de a extinde varietatea de produse pentru a câștiga mai mulți clienți și a extinde piața.

Tipul și rolul partenerului: Compania germană caută firme de prelucrare a metalelor pentru producția țepilor de protecție. Aceasta caută, de asemenea, comercianți de magazine cu stoc complet.

Partenerul va fi responsabil de producția de articole și consumabile pentru marca germană. Produsele se vor vinde prin comerț online și vor fi distribuite de compania germană.

Tip de parteneriat: Contract comercial/ Contract de externalizare


BRDK20221026003 Producătorul danez de uși și ferestre clasice caută parteneri pentru producția de ferestre din lemn

Tara: Danemarca
Tip: Cerere
Descriere: 

O companie daneză bine stabilită produce ferestre de modă veche, cu design tradițional, combinate cu tehnici moderne pentru a face ferestre care se potrivesc clădirilor clasice, fiind în același timp complet funcționale și având proprietăți moderne de izolare. Pentru a satisface cererea lor în creștere rapidă, ei caută companii din Europa Centrală și de Est pentru a le realiza ferestrele în baza unui contract de producție.

Compania daneză, înființată în 2015, proiectează și vinde ferestre și uși în modele clasice mai vechi, cu adaptări moderne care se ridică la cerințele energetice de astăzi. Aceștia pun un accent puternic pe ferestrele folosite în clădirile de patrimoniu protejate. Compania produce o gamă de ferestre și uși diferite, inclusiv ferestre cu baton și fiert și uși franțuzești și tocuri care sunt toate realizate din duramen de zada siberiană, cu buiandrugi din pin suedez. Toată sticla utilizată este o combinație de sticlă float de 4 mm și sticlă energetică sau sticlă termică 4-10-4LowE. Ferestrele sunt de obicei livrate cu suporturi batante și cârlige de coadă și sunt furnizate cu tratament de suprafață cu vopsea acrilică.

Compania are o rețea mare în Danemarca, unde vând atât consumatorilor privați, cât și arhitecților și antreprenorilor. Este important pentru companie ca produsele sale să aibă un aspect clasic, care este adaptat fiecărei clădiri individuale, fără a face compromisuri în ceea ce privește calitatea și respectând cerințele energetice scandinave. În timp ce cea mai mare parte a pieței lor este în Danemarca, vânzările sunt în creștere în Suedia și SUA.

Pentru a asigura o creștere continuă, compania caută acum un nou producător care poate produce ferestre și uși după modelele pentru care compania este cunoscută. Partenerul ideal este o mică companie care este un producător de ferestre orientat spre tâmplărie, cu referințe pentru calitatea construcției.

Tipul și rolul partenerului: Un viitor partener de producție trebuie să se poată adapta la producerea de ferestre și uși conform design-urilor pentru care este cunoscută compania daneză.

Partenerul de producție pe care îl caută compania trebuie să fie dispus să fie la înălțimea următoarelor:

– O colaborare strânsă pentru a se asigura că elementele livrate corespund cerințelor companiei;

– Disponibilitatea de a cumpăra „fitting danez” pentru elemente, de preferință prin un dealer danez;

– Capabil și dispus să investească în instrumente pentru a produce noi profile la standardele de calitate dorite;

– Să semneze un NDA în primă instanță și înainte de începerea producției să încheie un contract care să asigure că noul producător nu va putea concura singur sau prin alții pe piețele pe care își desfășoară activitatea compania, să conteze pe produsele pe care compania lasă producția unui nou partener și că un nou partener nu poate comercializa profilurile companiei pe alte piețe fără acordul scris al companiei.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare


BRHU20221213006 O agenție imobiliară maghiară caută parteneri care să intermedieze tranzacțiile cu clienții, pe baza partajării reciproce a comisioanelor

Tara: Ungaria
Tip: Cerere
Descriere:  
Compania maghiară se ocupă de servicii multilingve de brokeraj imobiliar în scopuri de uz personal sau de investiții.
În baza unui contract de comision exclusiv, compania mediază online imobile pentru parteneri străini, deservindu-și clienții interesați de zonele din Ungaria pe care le reprezintă (județele Baranya, Tolna, Somogy și Zala). În cazul unei medieri reușite, părțile împart reciproc comisionul predeterminat între cele două.
În Ungaria, se obișnuiește ca comisionul să fie plătit de proprietarul bunului, agentului imobiliar, dar în străinătate, această remunerație vine de obicei de la cumpărător, nu de la vânzător.
Prin urmare, practica încercată și testată a companiei este după cum urmează:

  1. a) Prin recomandare: Clientul partenerului străin selectează una dintre proprietățile pomovate de compania maghiară, cum ar fi un teren, un apartament, o casă, o casă de vacanță etc. Compania maghiară le oferă informații despre posibilități în cadrul platformelor online și le răspunde la întrebările despre proprietate. Aceasta oferiă consultanță gratuită cu privire la diverse aspecte, cum ar fi investiții, decontare, imigrație, creditare, juridic, possie de proprietate, contabilitate (impozite, taxe), arhitecturale (tehnice, statice, de planificare) și alte informații. De asemenea, oferă și posibilitatea de vizionare video live a imobilelor.

În cazul în care clientului partenerului străin îi place proprietatea, se va pregăti contractul de vânzare online, redactat de avocați de încredere, credibili din punct de vedere profesional, la un preț redus. Dacă proprietatea este cumpărată în scopuri de investiții, compania poate căuta chiar un potential chiriaș, dacă este necesar. Alternativ, dacă clientul dorește, se poate aranja o vizualizare a proprietății în persoană, iar semnarea contractului de vânzare se va putea face la fața locului.

  1. b) Prin cautare: Partenerul străin trimite către compania maghiară parametrii de cautare ai clientilor săi. Aceștia trebuie să fie cât mai specifici posibil: locația, prețul, împreună cu alți parametri importanți. Compania maghiară trimite oferte care se potrivesc cel mai bine criteriilor căutate. În cazul în care clientul alege una sau mai multe proprietăți dintre cele prezentate, se va urma secvența descrisă la punctul a).
  2. c) Birouri partenere în Croația și Spania: Permit căutarea și medierea închirierilor de imobile de vacanță pentru clienții partenerului străin.

Compania maghiară caută birouri partenere în țările UE care sunt dispuse să împartă reciproc comisionul după medierea cu succes a tranzacțiilor imobiliare. După semnarea contractului de parteneriat, compania maghiară va prezenta portofoliul de proprietăți partenerului, urmând ca acesta să le prezinte potențialilor cumpărători. În cazul unei medieri reușite, ambii împărtășesc propriul comision pe care îl primesc de la vânzători, iar biroul partener împarte cu aceștia comisionul plătit de cumpărătorii lor.
Tipul și rolul partenerului: Partenerul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:
– să poată garanta oportunități de publicitate (on- și offline);
– existența unei baze de date a clienților, căutarea și trimiterea regulată a potențialilor clienți către compania maghiară;
– baza de date de încredere publică (existentă, fără datorii, companie de lungă durată, verificabilă, de încredere);
– disponibilitate permanentă și stabilă și conexiune la internet
– nivel ridicat de competențe de limbă engleză – concentrarea pe client si partener, comunicare continua si mentinerea parteneriatului;
– seriozitate, profesionalism, parteneriat juridic, credibilitate.

Tip de parteneriat: Contract comercial

BRDK20221215023 Compania daneză care inovează activ în domeniul tehnologiei de automatizare a procesării coletelor, caută un partener specializat în design-ul de produs

Tara: Danemarca
Tip: Cerere
Descriere:
Înființată în urmă cu mai bine de 42 de ani, compania daneză proiectează și instalează automatizarea inteligentă a manipulării coletelor în cadrul hub-urilor logistice și are în prezent sisteme în 12 țări.

Aceasta doește să colaboreze cu o companie de proiectare a produselor pentru a-și reproiecta soluția existentă de transfer de colete. Parteneriatul include fabricarea și finisarea metalelor de precizie, piese nemetalice, fabricarea rolelor personalizate, curele, motoare de acționare și servo-unități.

Tipul și rolul partenerului: Se caută companii cu capacități de proiectare și dezvoltare a produselor de inginerie pentru a îmbunătăți un produs existent. Calitatea ridicată, viteza de asamblare și ușurința întreținerii sunt prioritare în proiectarea acestui produs care este utilizat în mediile hub-ului logistic, până la 24 de ore și 7 zile pe săptămână.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

BRAT20230116004 O companie austriacă caută un producător de piese ștanțate și îndoite din tablă de oțel inoxidabil

Tara: Austria
Tip: Cerere
Descriere:
Compania austriacă este un producător de produse de marcă pentru birou, cu clienți din peste 120 de țări. În ciuda valorii adăugate în instalațiile proprii de operare ale companiei, este inevitabil să se achiziționeze bunuri de la furnizori externi. Analizele pieței de achiziții sunt acum lansate pentru o viitoare serie de produse de timbru.

Compania austriacă caută parteneri care produc piese ștanțate și îndoite din tablă de oțel inoxidabil în 8 dimensiuni diferite. Compania are nevoie de ele pentru a produce produse durabile. Scala cantitativă ar trebui să fie în jur de 30.000 buc. până la 220.000 buc. Compania este interesată de o relație de afaceri pe termen lung.

Mai exact, accentul se pune pe producătorii în masa de piese din oțel inoxidabil cu suprafață la sol. Compania este cunoscută în întreaga lume pentru calitatea înaltă și fiabilitatea produselor sale. Prin urmare, compania plasează standarde ridicate privind producția de piese turnate prin injecție, de exemplu, linii de asamblare, precum și pe componente metalice.

Tipul și rolul partenerului căutat: Partenerul de afaceri ar trebui să fie un producător cu experiență de piese metalice.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare

Contact

Ștefania Molea

0268 547 084

stefania.molea@ccibv.ro

Romania B2B Meetings

Romania B2B Meetings 1970 1478

Asociația Exportatorilor de Oțel din Turcia (Turkish Steel Exporters’ Association) are deosebita plăcere de a vă invita să participați la întâlniri B2B cu 25 din cele mai renumite companii producătoare din industria Turciei.

INFORMAȚII GENERALE
Asociația Exportatorilor de Oțel din Turcia, cu sprijinul oficial al Ministerului Comerțului din Turcia, organizează o Delegație Comercială în România. Companiile din România pot stabili întâlniri cu 25 mari producători de oțel și materiale de construcții din industria turcă.

Grupuri de produse:

  • Elemente de construcție din oțel
  • Otel de constructie
  • Tuburi și țevi sudate
  • Siguranță pasivă rutieră și sisteme de reținere a vehiculelor, bariere de control al zgomotului din trafic
  • Sârmă galvanizată la cald, sârmă de oțel acoperită cu Zn-Al, sârmă toronată, sârmă recoaptă neagră
  • Plasă de sârmă de oțel standard și specială, tijă
  • Bare și bobine trase la rece
  • Plat acoperit și placat, plat laminat la cald, plat laminat la rece
  • Bare plate, bare pătrate, bare cu unghi egal, bare rotunde, secțiuni goale,
  • Coil İron, T Bars, Npi, Npu
  • Billet, Rebar
  • Piuliţe, bucşe, distanţiere

DATA & LOCAȚIE:
Marți, 28 martie 2023 – 10:00-18:00 Întâlniri B2B / 12:30-13:30 Prânz
InterContinental Athénée Palace Bucharest, Strada Episcopiei 1-3, București 010292, România
LIMBA: Servicii de traducere în Lb. romana inclusa
FĂRĂ TAXE DE PARTICIPARE: Companiile românești beneficiază de acces gratuit la întâlniri.

Organizatori: Shedu Consulting (Turcia) & GB Consulting (România)
Contact: Dna. Cigdem ULUG KUTLU: cigdem.ulug@sheduconsulting.com
Mobil: +90 533 052 50 30 / www.sheduevents.com
România: Dna. Gözde Pala Isac: office@gbconsulting.ro
Mobil: +40 759 063 798 / www.gbconsulting.ro
E-mail:  romania@sheduevents.com / office@gbconsulting.ro

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 01.03.2023 – 07.03.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 01.03.2023 – 07.03.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 01.03.2023 – 07.03.2023

● Ordin nr. 231 emis de A.N.A.F.  privind modificarea şi completarea anexei nr. 5 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.780/2017 pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare utilizate în administrarea impozitului pe venit (M.O. nr. 179/02.03.2023)
 
● Lege nr. 49 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 62/2022 pentru modificarea art. 262 alin. (32) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 19/2022 privind unele măsuri referitoare la garanţiile de bună execuţie constituite în cadrul contractelor de achiziţie publică şi al contractelor sectoriale (M.O. nr. 183/03.03.2023)
 
● Lege nr. 50 privind modificarea art. 20 alin. (5) din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat (M.O. nr. 186/06.03.2023)
 
● Lege nr. 52 pentru completarea alin. (1) al art. 139 din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii (M.O. nr. 186/06.03.2023)
 
● Hotărâre nr. 181 pentru modificarea şi completarea titlului VIII “Accize şi alte taxe speciale” din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 (M.O. nr. 187/06.03.2023)
 
● Ordin  nr. 86 emis de M.A.D.R. pentru aprobarea formularelor, a procedurii detaliate şi a frecvenţei de colectare a datelor prevăzute la art. 3 alin. (3) din Legea laptelui şi a produselor lactate nr. 307/2022 (M.O. nr. 188/06.03.2023)
 
● Hotărâre nr. 171 privind stabilirea sectoarelor de negociere colectivă şi a codurilor CAEN aferente acestora (M.O. nr. 190/07.03.2023)
 
 Ordin nr. 401 al ministrului investițiilor și proiectelor europene pentru aprobarea Schemei de ajutor de minimis „Digitalizarea IMM-urilor — grant de până la 100.000 euro pe întreprindere care să sprijine IMM-urile în adoptarea tehnologiilor digitale”, aferentă Planului național de redresare și reziliență, pilonul III. Creștere inteligentă, sustenabilă și favorabilă incluziunii, inclusiv coeziune economică, locuri de muncă, productivitate, competitivitate, cercetare, dezvoltare și inovare, precum și o piață internă funcțională, cu întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) puternice, componenta C9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, investiția I3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat, măsura 1. Schemă de minimis și schemă de ajutor de stat în contextul digitalizării IMM-urilor……………. (M.O. nr. 191/07.03.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Expoziția China-CEEC Expo & International Consumer Goods

Expoziția China-CEEC Expo & International Consumer Goods 945 709

Camera de Comerț și Industrie România – China invită companiile  brașovene  să participe la China-CEEC Expo & International Consumer Goods ce se desfășoară în perioada 16 – 20 mai 2023 la Ningbo,  în R.P. Chineză.

Expoziția este organizată de Ministerul de Comerț al R.P.Chineze (MOFCOM) și Guvernul provinciei Zhejiang prin departamentul de comerț și este dedicată promovarii produselor și serviciilor companiilor din statele din Europa Centrala și de Est pe piața chineză. La eveniment participă cunoscuți importatori si manageri de rețele de distributie de bunuri și servicii din China, Hong Kong si Macao.

Editia a doua a evenimentului, organizata in anul 2019, a fost considerata un real succes, companiile din aceasta zona a Europei semnând contracte cu diferiţi parteneri chinezi, în valoare de peste 18,2 miliarde USD.
Participarea companiei dumneavoastră poate constitui un bun prilej pentru identificarea unor potențiali parteneri de afaceri din R.P. Chineza si o oportunitate de promovare a brand-urilor proprii in cadrul intalnirilor B2B care vor fi organizate cu acest prilej. De asemenea, exista si posibilitatea de a expune produsele companiilor romanesti in cadrul unui stand care va fi organizat de camera noastra bilaterala si care va fi pus la dispozitie gratuit de organizatori.

Programul delegatiei se va desfasura in perioada 15-24 mai 2023 si va cuprinde, in afara participarii la evenimentul din Ningbo si o serie de vizite si intalniri de afaceri in Shanghai si Hangzhou.

Informare costuri estimative:

  1. Bilet avion (13 mai – 21 mai) București-Shanghai, Shanghai-București, cu escală la Istanbul – 1260 Euro
  2. Cazare 7 nopți în Ningbo, China, Hotel 4* – 50 Euro/noapte (mic dejun inclus) – 350 Eurototal
  3. Servicii de vămurie, transport port Constanța – port Ningbo, preluare și încărcare marfă din Afumați, Complex China Town Hala B (sugerăm ca data de încărcare să fie 23 martie) – 150 Euro/ palet (dimensiune lungime 12m x latime 2.35m x inaltime 2.69m)
  4. Viză si servicii de asistență în obținerea vizei– 100 Euro

Total 1860 Euro

 Documente necesare:

    1. Listă produse, conosament, factură comercială, listă de ambalare
    2. Etichetă originală, etichetă în limba engleză
    3. Certificat de origine
    4. Data producției și termenul de valabilitate
    5.  Raport de testare terță parte/ Raport oficial de testare/ Raport de testare independent


Contact: Luisa Paloș-Departament Marketing & PR, CCI Bv

0728 137 727
luisa.palos@ccibv.ro

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

SPANIA

Cerere – confecții rochii mireasă/ seară
Grup spaniol lider în domeniul modei nupțiale
Produsul/serviciul solicitat Rochii de mireasă. Rochii de seară. Rochii de ocazie.
Cantitate Se va stabili de către părți
Condiții tehnice specifice (certificări, standarde, etc.) Se vor stabili de către părți
Condiții contractuale specifice (legislație locala, etc). Se vor stabili de către părți
Condiții de livrare/transport Se vor stabili de către părți
Condiții de plata Se vor stabili de către părți
Date suplimentare
Compania spaniolă este interesată de contact cu producători/ fabrici confecții de rochii mireasă/ocazie, după
design/modele proprii.
Companiile românești care pot furniza serviciile sus-menționate sunt rugate să ia legătura cu
Biroul de Promovare Comercială și Economică din cadrul Ambasadei României la Madrid:
• Tel.: +34-913.45.45.53
• E-mail: madrid.economic@mae.ro
• Adresa: Avda. de Alfonso XIII, nr. 157, 28016 Madrid, Spania

SPANIA

Companii spaniole interesate  de a identifica producători/distribuitori pentru a importa din România:

– apă alcalină, ciment, ambalaje, suplimente nutritive.

Companiile românești interesate de această oportunitate se pot adresa la Biroul de Promovare Comercială și Economică din cadrul Ambasadei României la Madrid,  madrid.economic@mae.ro

SUA

Reprezentantul unei importante francize americane, care se ocupă cu desfacerea de scule, unelte, accesorii pentru uz casnic și industrial (rețeaua de magazine a acestei francize este de peste 1300 la nivel național), este interesat atât de diversificarea portofoliului de produse destinate comercializării  cât și a surselor de aprovizionare la nivel mondial.

Într-o primă etapă, interesul concret al acestuia este pentru importul de scule și unelte destinate sectorului automotive însă, în măsura în care oferta companiilor ormânești acoperă și alte domenii, pot fi studiate oportunități de contractare și a unor altor tipuri de astfel de articole.

Material primit prin amabilitatea Biroului de Promovare Comercială și Economică din cadrul Ambasadei României la Madrid,  madrid.economic@mae.ro.
_____________________________
AMBASADA ROMANIEIE în SPANIA
Avda. Alfonso XIII, 157, Madrid 28016
Tel:    +34 913 45 45 53
Fax:    +34 913 45 29 17

Material primit prin amabilitatea Domnului  Razvan DUMITRESCU
Minister Counselor for Economic Affairs
AMBASADA ROMANIEI in SUA
_________________________________
1607 23rd Street NW, Washington, DC 20008
Cell:      +1 202 8730063
Fax:      +1 202 2324748
E-mail:  washington.economic@mae.ro
Web:    http://washington.mae.ro

Business Tour în județul Brașov

Business Tour în județul Brașov 1782 1334

CCIFER și Clubul Francofon de Afaceri din Brașov (CFAB), în parteneriat cu ACAROM, au plăcerea de a vă invita în perioada 22-24 martie 2023, la:
 

Business Tour

Vă propunem un program complex de vizite și întâlniri de lucru, pentru o panoramă a sectoarelor de activitate cu tradiție pentru județ și o multitudine de oportunități de transfer de expertiză, parteneriat și colaborare cu companii și autorități locale.

De ce să participați?
Pentru un acces în format fizic la decidenții companiilor locale și reprezentanții autorităților publice
Pentru a identifica oportunități de afaceri și posibilități concrete de a deveni furnizor, partener sau colaborator
Pentru a întelege mai bine specificitățile companiilor, modalitățile de lucru în sectorul privat, pentru a cunoaște nevoile și a se informa asupra bunelor practici în activitatea industrială
Pentru un acces privilegiat în uzine și zone de producție
Pentru a poziționa și promova expertiza companiei într-un cadru profesonal
Pentru a crea noi contacte și a întări legătura cu comunitatea de afaceri locală

Agenda Business Tour
22 martie 2023
➤Travailler avec – prezentări tehnice, vizite de companii, întâlniri B2B
Autoliv >>>
Schaeffler>>>
➤Networking cu membrii comunității de afaceri franco-române >>>

23 martie 2023
➤Travailler avec – prezentări tehnice, vizite de companii, întâlniri B2B
Aeroportul Internațional Brasov >>>
Axxon Composites >>>
Novalia S.A. >>>
TDM TRANSFORMATION DECOUPAGE DE METAUX>>>
24 martie 2023
➤Travailler avec – Inaugurarea fabricii Sapphire Romcim

Forumul de Afaceri și Investiții Serbia – România

Forumul de Afaceri și Investiții Serbia – România 1269 945

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), în parteneriat cu Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș (CCIAT) și Camera de Comerț și Industrie a Serbiei (CCIS) organizează:
 

Forumul de Afaceri și Investiții Serbia – România

Evenimentul va avea loc în marja întrunirii Comisiei Mixte Interguvernamentale România – Republica Serbia, cu participarea Premierului României, dl. Nicolae-Ionel Ciucă și a Premierului Serbiei, dna. Ana Brnabić.

Delegația de afaceri din România va putea participa la lucrările Forumului de Afaceri și la întâlniri B2B cu companii din Serbia reprezentative din domenii de activitate precum energie, construcții și dezvoltări imobiliare, IT&C, agricultură și procesare alimentară.

Evenimentul este dedicat dezvoltării relațiilor bilaterale dintre cele două țări, consolidării prezenței firmelor românești pe piața din Serbia și atragerii de noi investiții în România. Totodată, amploarea evenimentului și nivelul înalt de reprezentare vor oferi companiilor românești cadrul optim de a stabili contacte de afaceri directe cu parteneri de vârf din Serbia.

Data: 13 aprilie 2023.

Locația: Belgrad

Cu această ocazie, CCIR organizează în perioada 12 – 14 aprilie 2023 o misiune economică la Belgrad, care va fi condusă de dl. Mihai DARABAN Președintele CCIR.

Programul deplasării și Agenda Forumului vor fi transmise după confirmarea participării.


Contact: Ștefan Voinea, Director Adjunct, Direcția Relații Externe CCIR

0733 500 004
stefan.voinea@ccir.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 06.03.2023-17.03.2023 

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 06.03.2023-17.03.2023  1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 27.02.2023-10.03.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Conferința ”Insolvența în contextul actual și modalități de prevenire a acesteia”

Conferința ”Insolvența în contextul actual și modalități de prevenire a acesteia” 905 679


02 martie 2023: Camera de Comerț și Industrie a României și SCA Piperea și Asociații, în parteneriat cu  Camera de Comerț și Industrie Brașov,   au organizat conferința:

”Insolvența în contextul actual și modalități de prevenire a acesteia”

Prin conferința Insolvența în contextul actual și modalități de prevenire a acesteia”, Camera de Comerț și Industrie Brașov a deschis seria de conferințe organizate de Camera de Comerț și Industrie a României în parteneriat cu SCA Piperea și Asociații, în scopul promovării în comun a tematicilor relevante și utile pentru mediul de afaceri.

Deschiderea conferinței a fost făcută de președintele C.C.I. Brașov, Silviu Costea, cuvântul acestuia fiind urmat de alocuțiunile speakerilor.

O echipă de specialiști în acest domeniu: Gheorghe Piperea, partener coordonator Piperea & Asociații și RomInsolv SPRL; Irina Sorescu, partener Piperea & Asociații; Florian Mateita, partener RomInsolv SPRL; Iulia Golgojan-Patrulescu, avocat Piperea & Asociații, din București și Ioan Schiau, partener fondator al SCA Schiau, Prescure și Asociații, Codruț Savu, partener fondator al SCA Savu și Asociații din Brașov, a oferit participanților informații despre ce înseamnă insolvența, cum să identifice într-o manieră simplă, ușor de realizat situațiile care conduc spre insolvență, cum afectează aceasta întreprinderea debitorului și deopotrivă, creditorii, care este răspunderea managerială în caz de insolvență, care sunt sacrificiile și constrângerile impuse de insolvență.

Au fost accentuate, cu precădere, metodele de prevenire a insolvenței, au fost evidențiate riscurile deschiderii acestei proceduri atât pentru debitor cât și pentru creditor, au fost expuse noțiunile elementare ale reorganizării și falimentului și cazuri de falimente frauduloase.

Totodată, au fost date exemple de ”bună practică” din jurisprudența națională.

Discutiile au fost interactive, interlocutorii din mediul de afaceri manifestând interes  față de efectele unei astfel de proceduri, iar speakerii au oferit răspunsuri punctuale, interdisciplinare

Mulțumim sponsorului evenimentului: