Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Curs: ” Brokeraj de afaceri” 16-19 aprilie 2024

Curs: ” Brokeraj de afaceri” 16-19 aprilie 2024 2021 1501


Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) și TradeX – Transfer Afaceri organizează, online pe platforma ZOOM,  în perioada 16-19 aprilie 2024, cursul:
”Brokeraj de afaceri” .

Cursul organizat de către CCIR și TradeX este oferit în exclusivitate în România, modulele fiind acreditate de către International Business Brokers Association. TradeX creează o nouă nișă pe piața de business din România – prin diversificarea strategiilor de ieșire actuale (insolvență și faliment), bazata pe parteneriate puternice cu organizații vest-europene, specializate în realizarea transferurilor de afaceri. Vânzarea și cumpărarea de afaceri sunt strategii populare în Europa – anual, peste 300.000 de companii și peste 2 milioane de angajați sunt transferați odată cu acestea.

Cursanții vor dobândi noi abilități și beneficii pe zone precum: 

  • specializarea cursanților în vânzarea, cumpărarea și transferul de afaceri;
  • analizarea unei afaceri de către un investitor;
  • pregătirea unei afaceri pentru vânzare, cu un preț corect;
  • promovarea afacerii în mod eficient, folosind tehnicile și canalele potrivite;
  • pașii legali pentru a vinde sau cumpăra o afacere;
  • acces la instrumente digitale pentru promovarea și evaluarea afacerilor;
  • acces la o comunitate europeană și globală de experți și antreprenori activi în domeniul brokerajului de afaceri.

Acest curs este potrivit pentru orice antreprenor/CEO/CFO care dorește să își consolideze cunoștințele de afaceri, mai cu seama celor care doresc sa profite de oportunitatea pe care intermedierea vânzarilor și cumpărărilor de afaceri o reprezintă în acest moment pe piața din România.
Cursul propus aduce plusvaloare companiilor care doresc să acceadă spre grupuri internaționale de afaceri sau care doresc să aprofundeze modalitățile de dezvoltare a propriei afaceri, prin vânzarea acesteia sau cumpărarea unei alte afaceri.

Cursul va fi susținut de către experți în domeniu și este coordonat de către Dan Crivăț, fondator și CEO TradeX – Transfer Afaceri, membru al International Business Brokers Association, având o experiență de afaceri relevantă de peste 25 de ani, atât în România, cât și în Statele Unite ale Americii.

Condiții de acces la curs:  Absolvirea cursului depinde de promovarea examenelor aferente fiecărui modul în parte. Diploma obținută este eliberată sub egida International Business Brokers Association, fiind astfel recunoscută în comunitățile de afaceri din Europa și America.

Tariful de participare la curs este de 890 lei + TV A, iar cei ce se înscriu până la data de 9 Aprilie 2024 beneficiază de o reducere de 10%.

Înscrierea se face prin e-mail la una dintre adresele: cristina.ionescu@ccir.ro sau  luiza.chiriac@ccir.ro până în data de 15 Aprilie 2024,  prin completarea formularului de participare de mai jos.

Loc și perioadă de desfășurare: 16 – 19 Aprilie 2024,  orele 9.00-16.00, online, prin platforma ZOOM.

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.03.2024-22.03.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.03.2024-22.03.2024 1934 1441


Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 11.03.2024-22.03.2024, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Forumul Economic România-Republica Moldova

Forumul Economic România-Republica Moldova 1886 1417


În  contextul defășurării lucrărilor celei de-a XII-a sesiuni a Comisiei mixte interguvernamentale de colaborare economică dintre România și R. Moldova, acțiune prezidată de miniștrii economiei din cele două state, Ștefan-Radu Oprea și Dumitru Alaiba, la București, se va organiza
FORUMUL ECONOMIC ROMÂNIA-REPUBLICA MOLDOVA.

Cu scopul consolidării statutului României de prim partener comercial al R.Moldova, al diversificării exporturilor noastre pe aceasta piață și multiplicării investițiilor reciproce, ne face plăcere să vă adresăm invitația de a participa la acest eveniment de afaceri.

Programul detaliat al acțiunii va fi transmis în perioada imediat următoare.

Pentru detalii și înscriere , persoanele de contact din cadrul Departamentului de Comeț Exterior sunt: marcel.stancu@dce.gov.ro, clementina. ion@dce.gov. ro, cristian. dobrin@dce.gov. ro

Data: 9 Aprilie 2024;  Locația: București

Material primit prin amabilitatea Doamnei Clementina ION – Director Department for Foreign Trade
ROMANIAN AGENCY FOR INVESTMENTS AND FOREIGN TRADE
E mail: clementina.ion@dce.gov.ro

Startup Europe Week Brașov/Sf Gheorghe 2024

Startup Europe Week Brașov/Sf Gheorghe 2024 1480 1184


Camera de Comerț și Industrie Brașov vă invită să participați la evenimentul ce dă startul proiectelor de mare anvergură! „Afacerile brașovene și covăsnene – între incubare și internaționalizare. Finanțare și piață”.

Startup Europe Week este o inițiativă a Comisiei Europene de animare a afacerilor prin organizarea simultană a unor evenimente dedicate lor în peste 300 orașe din peste 50 de țări.

Organizam cel mai mare eveniment dedicat antreprenoriatului din lume!

Evenimentul aduce la aceeași masă antreprenori, freelanceri, manageri, comunitatea, administrația, mass-media pentru a găsi împreună soluții de dezvoltare regională și de a discuta o viziune comună în direcția dezvoltării antreprenoriatului – motorul în orice economie.

Detalii suplimentare accesând butonul de mai jos:

Tradiția continuă și anul acesta, iar ProAfaceri Romania organizează, din nou, și susține aceasta ediție SEW alaturi de parteneri locali, iar în acest an scopul principal este să aducă unicitate și un plus considerabil de valoare mediului de afaceri. Deschidem poarta unui univers complet și complex de servicii în care tineri curajoşi şi pasionaţi de antreprenoriat pot da viaţă ideilor lor creatoare!

Vor fi prezentate si instrumente concrete de dezvoltare a afacerilor si internationalizarea lor.
Reuniunea va avea un caracter interactiv, fiind centrata pe aspecte esentiale ale administrarii afacerilor, oferind participantilor ocazia de a pune bazele unui plan de actiune comun, prin care autoritatile locale, institutiile si organizatiile active in zona de business sa poata veni in sprijinul startup-urilor din regiune.

ProAfaceri Romania a aparut in anul 2017 cu scopul de dinamiza mediul de afaceri local, regional si national cu diferite proiecte precum Clubul ProAfaceri, Arena Ursilor – preaccelerare afaceri, misiuni economice internationale si diferite evenimente de afaceri.
Evenimentul se va desfășura in 2 orase alaturi de parteneri locali, astfel:

  • in data de 11 martie la ora 14:00 și va avea deschiderea oficială la Camera de Comert și Industrie Brasov, partener tradițional, implicat în mediul de afaceri brașovean.
  • In data de 13 martie la ora 16.00 se va desfasura in Sf Gheorghe, Covasna, in sala de conferinte a AFACOV Group SRL

Este un excelent cadru de a afla noutati despre antreprenoriat, inovatie, finantari, comunitati de afaceri, viziuni creative si networking de business.
SEW a atras peste 200.000 antreprenori la evenimentele de pana acum si a impactat indirect milioane de antreprenori in intreaga lume. Multe povesti de succes antreprenorial s-au nascut sub umbrela SEW in toata lumea.

Participa si tu!

Ziua 1 (11 martie) – CCI Brasov (str M Kogalniceanu 18-20) 14:00 – 16:00. Intrarea liberă!

  • prezentare SEW – Peligrad Sorin – presedinte ProAfaceri Romania
  • Oportunitati de dezvoltare a afacerilor în Brasov – Costea Silviu – presedinte CCI Brasov
  • prezentare finantari europene pentru afaceri – Raluca Baghiu – First Job School
  • prezentare solutii de finantare BCR – reprezentant management BCR
  • prezentare Grupul de Initiativa Junior Chamber International JCI Brasov – presedinte Mircea Chirila
  • business coaching – George Nedelcu
  • business networking

Ziua 2 (13 martie) – AFACOV Consulting Group Sf Gheorghe (Str. Korosi Csoma Sandor 3).          14:00 – 16:00. Intrarea liberă!

  • prezentare SEW – Peligrad Sorin – presedinte ProAfaceri Romania
  • prezentare finantari europene pentru afaceri
  • prezentare solutii de finantare BCR – reprezentant management BCR
  • prezentare Grupul de Initiativa Junior Chamber International JCI Brasov – presedinte Mircea Chirila
  • business coaching – George Nedelcu
  • business networking

Pentru sesiunile de business networking vă sugeram să aveți cărți de vizită pregătite pentru a găsi rapid contacte pentru afacerea dvs.

Impreuna contribuim la prosperitatea comunitatii!

Organizator: Asociatia ProAfaceri & Arena Ursilor

Parteneri institutionali: Camera de Comert si Industrie Brasov, AFACOV Sf Gheorghe, AMB – Agentia Metropolitana Brasov, CATTIA – Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de Afaceri, Incubatorul Tehnologic si de Afaceri – Universitatea Transilvania din Brasov

Parteneri: Coson Media, Impact Events, BCR, Termene.ro, fonduri-structurale.ro, Institutul pentru Excelenta in Antreprenoriat, First Jobs School, Teligenta SRL, Supravietuire Inteligenta, Renova SRL, GI JCI Brasov, Kronstadt Media, LGL Consulting, georgenedelcu.ro, Yogabi, crama Vinul Dragonului, ssm.ro, conferințe.ro, Alpin Holding LLC, Asociația Brasovul Altfel, Techwise Pitesti, ssm.ro, OFA UGIR Brasov, Creativa, Consultia, Kover Property Management, Focus Gym, 4 Career, Learn & Go, Loop Operations.

Parteneri media: Impact Events, Coson Tv, ekronomica.ro, newsbv.ro, economistul.ro, Transilvania Business, Economistul.ro, România Durabila.ro, ClubEconomic.ro, StartupCafe.ro, BiziLive.tv, Hit FM Brasov, Sender Media, Mesagerul de Covasna, Observatorul de Covasna, conferinte.ro

Asociatia ProAfaceri construieste o comunitate de afaceri prospera, organizeaza Clubul ProAfaceri, proiectul de pre-accelerare afaceri Arena Ursilor, organizeaza misiuni economice internationale si conecteaza organizatii, comunitati, resurse antreprenoriale.

Vino in aceasta comunitate antrepreprenorială și alege să fii PRO!

Aducem resurse împreună, creștem împreună, contribuim la prosperitatea comunității împreună!

Contact: office@proafaceri.ro , 0730830760 – ProAfaceri Romania

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei

IANUARIE-FRBRUARIE 2024


BRBE20240226003 – Producător belgian de mobilier caută parteneri pentru furnizarea de lemn

Țara: Belgia
Tip: Cerere
Descriere:

Compania este un producător belgian de mobilier pentru scaune cu fabrici de producție în România și Ucraina.

Principalele piețe sunt situate în Europa. În prezent, compania caută în mod activ parteneri noi, durabili, care sa furnizeze de lemn pentru fabrica de producție din România. Există un interes puternic în explorarea oportunităților pentru achiziționarea de lemn de esență tare în vrac, în special fag, stejar sau frasin.

Sunt interesati sa achizitioneze lemn masiv de fag, stejar sau frasin cu o grosime de 27 mm si 32 mm; cu o lungime de (minim) 4 metri, neuscat si asta pentru volume de 100m³ – 200m³ – 300m³ si 500m³.

Tipul și rolul partenerului:
Compania cauta o cooperare durabilă și parteneriate de încredere. Furnizare de produse de calitate.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare


BOTR20240219022- O companie din Turcia care lucrează în domeniul dezvoltării software caută parteneri internaționali cu care sa colaboreze în cadrul unor contracte comerciale și de externalizare

Țara: Turcia
Tip: Ofertă
Descriere:

Compania din Turcia oferă expertiză vastă și profesionalism avansat în industria software. Cu o experiență de 5 ani în sector, oferă clienților lor o gamă largă de produse și soluții personalizate.

Gama lor de produse include software de infrastructură de comerț electronic, sisteme CRM (Customer Relationship Management), soluții ERP (planificarea resurselor întreprinderii), design și dezvoltare site-uri corporative, E-SIGNATURE și servicii de transformare electronică. Aceste produse sunt concepute pentru a sprijini companiile în fiecare etapă a evolutiei lor de transformare digitală.

Capacitatea de producție este susținută de flexibilitatea oferită de echipa lor mare și experimentată. Acest lucru le permite să dezvolte proiecte rapid și să livreze produse clienților rapid.

Angajamentul lor față de calitate și securitate este susținut de certificări în standarde internaționale precum ISO 9001 (Sistemul de management al calității), ISO 27001 (Sistemul de management al securității informațiilor), ISO 20000-1 (Managementul serviciilor de tehnologie a informației), ISO 10002 (Satisfacția clienților și reclamații) și ISO 22301 (Sistemul de management al continuității afacerii). Aceste certificări atestă calitatea și fiabilitatea produselor și serviciilor, dedicarea față de satisfacția clienților și angajamentul de a asigura continuitatea afacerii.

Compania turcă îmbrățișează mediul în continuă schimbare și evoluția tehnologiei, urmărind să ofere clienților cele mai actuale și eficiente soluții. Compania va continua să dezvolte și să ofere soluții software inovatoare și personalizate pentru a face procesele de afaceri ale clienților mai eficiente și mai profitabile.

Tipul și rolul partenerului:
Abordare inovatoare: preferă să lucreze cu parteneri care țin pasul cu schimbările și evoluțiile continue din industrie și pot oferi soluții inovatoare. Acest lucru este esențial pentru satisfacerea eficientă a nevoilor clienților și pentru obținerea unui avantaj competitiv pe piață.

Concentrarea pe client și capacitatea de personalizare: Este important ca potențialii parteneri să aibă capacitatea de a personaliza proiectele în funcție de nevoile clienților și de a lucra cu o abordare axată pe satisfacția clientului.

Continuitatea afacerii și managementul riscului: Partenerii cu certificări ale sistemului de management al continuității afacerii, cum ar fi ISO 22301, asigură durabilitatea neîntreruptă a serviciilor chiar și în situații neașteptate. Capacitatea de gestionare a riscurilor este o trăsătură fundamentală pe care compania o caută în parteneriate.

Tip de parteneriat: Contract comercial, Contract de externalizare


BOCZ20240223006- O companie din Cehnia care comercializeaza turbine de ventilație caută parteneri de afaceri în Bulgaria, România și Serbia

Țara: Cehia
Tip: Ofertă
Descriere:

O companie cehă cu 30 de ani de experiență în vânzarea și instalarea turbinelor de ventilație ar dori să-și extindă piața pe care activeaza prin angajarea într-o cooperare pe termen lung cu parteneri străini din Bulgaria, România și Serbia. Turbinele sunt potrivite pentru ventilarea acoperișurilor, ventilarea blocurilor, acoperișul etc. Compania ar dori să găsească noi intermediari comerciali care să coopereze în baza unui contract comercial sau a unui contract de furnizare.

Principiul de funcționare al turbinelor de ventilație:
Turbinele de ventilație utilizează forța vântului pentru a crea o mișcare de rotație. Această rotație generează o presiune negativă în interiorul turbinei, care aspiră aerul din spațiul înconjurător. Acest principiu simplu permite o ventilație eficientă și naturală a clădirilor, fără a consuma energie electrică.

Beneficiile utilizării turbinelor de ventilație:

  1. Controlul temperaturii și umidității:

Turbinele de ventilație contribuie la menținerea unei temperaturi optime în interiorul clădirilor, prin evacuarea aerului cald și umed. Acest lucru este esențial pentru a crea un climat interior confortabil și sănătos, reducând totodată riscul de apariție a mucegaiului și igrasiei.

  1. Sisteme hibride pentru clădiri înalte:

Compania oferă o gamă variată de sisteme hibride care pot fi adaptate cu ușurință la nevoile specifice ale clădirilor înalte.

  1. Eficiență sporită în clădirile industriale:

Turbinele de ventilație sunt utilizate pe scară largă în clădirile industriale pentru a reduce căldura și umiditatea excesivă. Sistemele hibride pot fi integrate cu ușurință cu turbinele cu acțiune automată pentru a optimiza performanța ventilației.

  1. Reglare automată și preciză:

Un avantaj semnificativ al sistemelor hibride este posibilitatea de a le conecta la un senzor de temperatură și umiditate. Senzorul va ajusta automat viteza de rotație a turbinelor, asigurând o ventilație optimă în funcție de parametrii mediului interior.

  1. Produs unic cu beneficii multiple:

Turbina oferită de companie este un produs inovativ care utilizează energia eoliană pentru a oferi multiple beneficii:
Economisește energie electrică: Spre deosebire de ventilatoarele electrice, turbinele nu consumă energie electrică, reducând costurile de operare ale clădirii.
Scade umiditatea: Ventilația eficientă previne acumularea excesivă de umiditate, reducând riscul de apariție a mucegaiului și igrasiei.
Oferă confort: Asigurarea unui climat interior optim contribuie la un sentiment de confort sporit pentru ocupanții clădirii.
Prelungește durata de viață a acoperișului: Ventilația continuă a învelișului acoperișului elimină umiditatea, prevenind deteriorarea prematură a materialelor.

  1. Oportunități de colaborare:

Compania caută parteneri interesați de a valorifica potențialul turbinelor de ventilație. Partenerii vor beneficia de:
Acces la un produs inovator și unic;
Suport tehnic și know-how din partea companiei cehe;
Posibilitatea de a obține reprezentarea exclusivă în regiune;
Apel la acțiune: Compania invită firmele interesate de colaborare să o contacteze pentru a afla mai multe detalii despre produs, beneficiile sale și oportunitățile de parteneriat.

Tipul și rolul partenerului:
Compania cehă caută în principal un partener de încredere care activează în domeniul construcțiilor care este dechis inovației. Experiența în domeniul acoperișurilor este, de asemenea, un avantaj.

Partenerul de afaceri ar trebui să ajute la intrarea pe noi piețe. Parteneriatul ar include vânzarea produselor și activități de marketing. Partenerul poate primi o reprezentare exclusivă.

Partenerul va primi tot sprijinul necesar din partea companiei cehe.

Tip de parteneriat: Contract comercial, Contract de furnizare


BOIT20240223030- Firma italiană care se ocupa de prăjirea boabelor de cafea, măcinare și ambalare în pungi sau capsule, caută distribuitori

Țara: Italia
Tip: Ofertă
Descriere:

Compania italiană are sediul în sudul Italiei și are o experiență de peste 40 de ani în industrie.

Aceasta se ocupa de toate fazele procesului tehnologic: cercetarea și selecția materiilor prime, prăjirea și distribuția cafelei, toate pentru a garanta clienților cea mai bună ceașcă de cafea.

Acest proces implică toți angajatii companiei, oameni care își iubesc meseria, care investighează procesele și sunt actualizați în permanență. Cercetarea, studiul și inovația din spatele fiecărui amestec reprezintă valoarea adăugată a companiei.

Oferta nu se limitează la linia de cafea, compania se angajează să selecteze cele mai bune produse complementare pentru a servi întotdeauna un produs de înaltă calitate, pentru cei care aleg o alternativă la cafea sau pentru cei care doresc să experimenteze noi arome (cum ar fi cafeaua de orz), Cafea Ginseng, Lichior de cafea, Cremă de cafea,….).

Angajamentul echipei de Cercetare și Dezvoltare a companiei, în continuă evoluție, constă și în cercetarea și utilizarea constantă a materialelor ecodurabile cu impact redus asupra mediului inconjurator.

Compania operează în Europa de Nord și Europa de Est, în prezent în 4 țări.

Este interesat sa ia contact cu importatori, distribuitori si angrosisti straini interesati de produsele companiei.

Tipul și rolul partenerului:
Compania caută parteneri care ar trebui să fie introduși pe piața locală și specializați în Ho.Re.Ca..

Tip de parteneriat: Contract comercial


TODE20240221004 – Sistem german de management al scurgerilor bazat pe inteligență artificială pentru sisteme de aer comprimat pentru reducerea costurilor cu energia

Țara: Germania
Tip: Oferta Tehnologica
Descriere:

Un IMM din Germania este specializat în optimizarea sistemelor de aer comprimat, ceea ce poate duce la economii considerabile de energie. Sistemele de aer comprimat reprezintă aproximativ 10-15% din necesarul total de energie al majorității companiilor și oferă un potențial semnificativ de economisire.

O problemă principală a sistemelor de aer comprimat sunt pierderile prin scurgeri, care pot fi reduse prin sistemul de management al scurgerilor bazat pe inteligență artificială (AI) dezvoltat de compania germana. Sistemul se bazează pe un algoritm de detectare a scurgerilor, care furnizează și evaluează automat date privind pierderile prin scurgeri în timp real. Acest lucru permite identificarea potențialului de economisire și ajustarea sistemului de aer comprimat. Mai mult, sistemul oferă recomandări de acțiune și opțiuni de implementare.

Pe lângă economiile de cost care cresc constant din cauza prețurilor crescute la energie, certificatelor CO2 etc., acest lucru permite, de asemenea, companiilor să devină mai sustenabile și să reacționeze la presiunea politică asupra companiilor industriale de a lua măsuri.

Tehnologia se adresează companiilor medii și mari care utilizează aerul comprimat ca sursă de energie și doresc să își reducă în mod sustenabil costurile cu acest tip de energie.

IMM-ul caută contracte comerciale cu asistență tehnică cu companii industriale ca parteneri pilot care sunt interesați să implementeze sistemul bazat pe inteligență artificială al companiei pentru a identifica potențiale economii pe care nu le-au conștientizat anterior. Împreună cu unii parteneri, IMM-ul poate oferi, de asemenea, implementarea acestui potențial cu măsuri care conduc la o rentabilitate a investiției foarte bună (mai puțin de un an).

Cu toate acestea, IMM-ul este, de asemenea, deschis la alte tipuri de cooperare, cum ar fi: dezvoltarea ulterioară a tehnologiei în cadrul unui acord de cooperare tehnică, acorduri de investiții sau un parteneriat cu parteneri din sectorul aerului comprimat sau din sectorul energetic interesați să își completeze portofoliul cu sisteme de aer comprimat pe care le pot oferi apoi clienților lor, ceea ce ar putea duce și la un acord de distribuție.

Tipul și rolul partenerului:
Tipuri de parteneri căutați: Companii din mediul industrial

Domeniu specific de activitate al partenerului: Companii industriale care utilizează o cantitate semnificativă de aer comprimat (de la o capacitate instalată de compresor de aproximativ 50kW)

Sarcini de îndeplinit de către partenerul căutat/Rolul așteptat al partenerului:

Parteneri pilot: Ar trebui să fie interesați de o îmbunătățire și o reproiectare durabilă a managementului lor energetic. Introducerea sistemului bazat pe inteligență artificială al IMM-ului pentru a identifica potențialele economii de energie pe care nu le-au luat in considerare anterior.

IMM-ul poate oferi, de asemenea, realizarea acestui potențial prin recomandări și măsuri care conduc la o rentabilitate a investiției foarte bună (mai puțin de un an).

Parteneri strategici:

Parteneri din sectorul aerului comprimat sau din sectorul energetic.

Partenerii ar trebui să fie interesați de extinderea modelului lor de afaceri și completarea portofoliului către sisteme de aer comprimat pe care le pot oferi apoi clienților lor, putând conduce în cele din urmă și la un model de distribuție.

Tip de parteneriat: Contract comercial


BRPL20240226007- Distribuitor polonez de vinuri și alimente caută furnizori noi pentru următoarele produse: Vinuri, Brânzeturi, Mezeluri fine (specialități din carne rece)

Țara: Polonia
Tip: Cerere
Descriere:

Distribuitorul polonez de alimente gourmet și vinuri caută furnizori noi din Europa. Compania își vinde produsele clienților business de diverse dimensiuni, precum magazine, hoteluri și restaurante, dar și direct clienților finali prin propriul concept store de vinuri și delicatese din Cracovia. Deși înființată în 2022, compania a reușit deja să își creeze o bază de clienți fideli.

În prezent, caută furnizori europeni noi de vinuri, brânzeturi și mezeluri de calitate superioară. Distribuitorul își dorește o colaborare directă cu producători de tip boutique.

Compania este interesata în special de următoarele produse din carne: Prosciutto di Parma, San Daniele, Mortadella di Bologna, Spianata, Bresaola, Salam, Coppa, Jamon Iberico sau Speck austriac.

Pentru brânză, caută Brie, Camembert, Comte de înaltă calitate. Alte brânzeturi și mezeluri gourmet.

De asemenea, își doresc colaborări noi cu producători de vinuri, în special din Spania și Portugalia, dar și din alte țări europene.

Tipul și rolul partenerului:
Compania caută noi furnizori în Europa printre producătorii de tip boutique de vin, brânză și produse din carne rece.

Tip de parteneriat: Contract comercial, Contract de furnizare


BRDE20240223035 – Compania germană din industria lemnului dorește să-și extindă vânzările la nivel international și caută parteneri de afaceri

Țara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:

Înființată în 1892, compania este condusă acum de a patra generație. Gaterul prelucrează atât lemn moale, cât și lemn dur, fiind prima companie de prelucrare a lemnului din regiune. De-a lungul anilor, compania a cunoscut o creștere constantă, marcată de extinderea facilităților prin construcția de noi depozite pentru cherestea. În 2004, compania a făcut un pas către sustenabilitate prin instalarea de panouri fotovoltaice. În 2006 a fost construită o centrală pe bază de rumeguș cu rețea de încălzire urbană pentru firmele din zonă.

Angajați cu înaltă calificare, dintre care majoritatea lucrează în cadrul companiei de mulți ani, utilizează tehnologie de ultimă generație.

Gama de produse include diverse produse din lemn moale sau dur. În ceea ce privește lemnul dur, prelucrează în principal fag, stejar și frasin. Din lemn moale produc cherestea pentru ambalaje, scânduri, grinzi, sipci și rame. Materiile prime din lemn rotund provin dintr-o rază de 30 km. Produsele din lemn moale au secțiunea pătrată/grinzi de 79×98, 98×98, 78×89. Grosimile pentru lemnul dur sunt 26/32/38/45/50/60/70/80/100.

Compania oferă servicii suplimentare: tăiere, uscare, tratament termic (IPPC, ISPM 15). Lemnul companiei poate fi livrat și pentru industria paleților. Au fost deja stabilite colaborări internaționale cu China, Italia, Vietnam, Taiwan, Dubai, Spania, Polonia și Thailanda.

Tipul și rolul partenerului:
Partenerul ar trebui să lucreze ca agent de vânzări/broker în lemn.

Tip de parteneriat: Contract comercial


BRAT20240223005 – O companie din Austria caută producător pentru căsuțe de păsări de înaltă calitate din lemn sau metal

Țara: Austria
Tip: Cerere
Descriere:

O companie austriacă caută un producător de locuri de hrana din lemn sau metal pentru păsări, cu un accent puternic pe sustenabilitate și calitatea produselor. Compania își vinde produsele doar online, concentrându-se pe selectarea produselor în funcție de cifrele actuale de vânzări și tendințele pieței.

Frima caută producători de locuri de hrana pentru păsări tradiționali, care își produc propriile modele și oferă etichetare privată, sau sunt dispuși să încheie un acord de agenție comercială pentru Amazon.

Sunt, de asemenea, interesați de un partener care va putea produce tăieturi de lemn sau tablă din date DXF. In cazul tăierilor de tablă, ar fi ideal ca firma să poată, de asemenea, să îndoaie, să sudeze și, eventual, să vopsească tablele.

Compania austriacă nu numai dezvoltă planuri și date de tăiere cu laser pentru propriile modele unice, dar își propune, de asemenea, să introducă pe piața europeană și alte produse pentru casă și grădină, cu accent pe producția locală și pe căile scurte de livrare.

Pentru ei, accentul pe sustenabilitate și adoptarea celor mai eficiente și echitabile metode de producție reprezintă o prioritate ridicată.

Inițial, se vor concentra pe regiunea DACH (Germania, Austria, Elveția), planul lor fiind de a extinde treptat disponibilitatea pe întreg teritoriul Uniunii Europene.

Tipul și rolul partenerului:
Partenerul căutat trebuie să aibă grijă de:
– producerea propriilor modele de căsuțe pentru păsări
– etichetare
– ambalarea produselor (ambalarea este asigurata de firma austriaca)
– livrare catre clientul final (doar daca este posibil)

Tip de parteneriat: Contract comercial


BOIT20220803021- Companie italiană de produse gastronomice caută un partener cu care sa colaboreze in baza unui contract de distribuție

O companie siciliană, înființată în 2005 în Caltanissetta, este specializată în producerea de paste, făină și produse de panificație de o calitate excepțională și cu arome unice. De-a lungul ultimilor 60 de ani, firma a acumulat o vastă experiență și a consolidat relațiile cu furnizorii săi, care oferă cel mai bun grâu certificat 100% sicilian. Utilizarea materiilor prime de înaltă calitate, combinată cu valorile puternice ale companiei și pasiunea aplicată în toate, permite crearea unor produse de înaltă calitate, cu excelente proprietăți nutritive.

Experiența îndelungată a companiei în prelucrarea grâului a fost folosită recent într-un nou domeniu gastronomic, ducând la producerea berilor și a Granamaro, un lichior infuzat cu grâu sicilian și ierburi. Firma caută un distribuitor internațional care să poată revinde produsele și să promoveze marca în alte țări.

Tipul și rolul partenerului:
Partenerul de afaceri ar trebui să aibă:
Experiență în domeniul alimentar: Aceasta asigură o înțelegere a pieței, a concurenței și a cerințelor clienților.
O rețea de vânzări extinsă: Acest lucru permite distribuirea eficientă a produselor către un număr mare de clienți.

Tip de parteneriat: Contract comercial


BRBG20240215003- Companie bulgară specializată în comerțul cu ridicata și cu amănuntul al dispozitivelor medicale și al produselor cosmetice medicale caută furnizori

Țara: Bulgaria
Tip: Cerere
Descriere:

O companie care se ocupă cu vânzarea cu ridicata și cu amănuntul a dispozitivelor medicale, în special în domeniul medicinei estetice, echipamentelor de protecție personală și consumabilelor generale, caută producători europeni de dispozitive medicale din domeniul medicinei estetice și producători de cosmetice medicale.

Compania dorește să își extindă portofoliul de produse și este interesată să importe și să distribuie produse înregistrate la nivel european, care să se alinieze angajamentului lor față de inovație și calitate.

Compania este interesată în special de următoarele tipuri de produse, pentru care caută sa incheie contracte comerciale: Cosmetice medicale testate; Dispozitive medicale din domeniul medicinei estetice.

Tipul și rolul partenerului:
Furnizori autorizați de cosmetice medicale și dispozitive medicale din domeniul medicinei estetice. Partenerii interesați trebuie să furnizeze:
– Oferta/catalogul de produse.
– Specificații tehnice/ingrediente pentru produsele oferite.

Experiența în cooperarea internațională este un avantaj.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Contact

Ștefania Molea

0268 547 084

stefania.molea@ccibv.ro

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 21.02.2024– 27.02.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 21.02.2024– 27.02.2024 1934 1446


Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 21.02.2024– 27.02.2024

● Ordin nr. 457 emis de M.I.P.E privind modificarea anexei la Ordinul ministrului investiţiilor şi proiectelor europene nr. 2.370/2023 pentru aprobarea matricei de corelare prevăzute la art. 7 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2023 privind instituirea unor măsuri de simplificare şi digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021 – 2027 (M.O. nr. 143/21.02.2024)
 
● Hotărâre nr. 120  pentru aprobarea atestării unor localități sau părți din localități ca stațiuni turistice de interes național și local, precum și pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 852/2008 pentru aprobarea normelor și criteriilor de atestare a stațiunilor turistice (M.O. nr. 147/22.02.2024)
 
● Hotărâre nr. 150 privind aprobarea schemei „Ajutor de minimis pentru aplicarea Programului de susținere a producției de cartof de consum” în anul 2024 (M.O. nr. 152/23.02.2024)
 
● Hotărâre nr. 152 pentru aprobarea Schemei de ajutor de minimis pentru sprijinirea beneficiarilor de ajutor de stat în contextul crizei economice generate de pandemia de COVID-19, afectați de creșterea ROBOR (M.O. nr. 154/23.02.2024)
 
● Ordin nr. 464 emis de M.I.P.E. pentru aprobarea Schemei de ajutor de stat și de minimis „Granturi pentru sprijinirea antreprenorilor în dezvoltarea tehnologiilor digitale avansate” (M.O. nr. 155/26.02.2024)
 
● Hotărâre nr. 138 pentru aprobarea Normelor metodologice privind evaluarea performanței pentru integrarea activității de cercetare științifică și dezvoltare tehnologică a organizațiilor de cercetare, precum și pentru stabilirea criteriilor de selectare a experților evaluatori prevăzute la art. 19 din Legea nr. 25/2023 privind integrarea voluntară a organizațiilor de cercetare, dezvoltare și inovare din România în Spațiul European de Cercetare, precum și pentru modificarea Ordonanței Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea științifică și dezvoltarea tehnologică (M.O. nr. 156/26.02.2024)
 
● Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 138/2024 pentru aprobarea Normelor metodologice privind evaluarea performanței pentru integrarea activității de cercetare științifică și dezvoltare tehnologică a organizațiilor de cercetare, precum și pentru stabilirea criteriilor de selectare a experților evaluatori prevăzute la art. 19 din Legea nr. 25/2023 privind integrarea voluntară a organizațiilor de cercetare, dezvoltare și inovare din România în Spațiul European de Cercetare, precum și pentru modificarea Ordonanței Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea științifică și dezvoltarea tehnologică (M.O. nr. 156bis/26.02.2024)
 
● Ordin nr. 372 emis de M.I.P.E. privind aprobarea modalității de derulare a procedurii de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de redresare și reziliență, alocate prin Planul național de redresare și reziliență, aplicabilă beneficiarilor privați care nu au obligația respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul achizițiilor publice, precum și a listei utilizate pentru verificarea achizițiilor derulate de aceștia (M.O. nr. 159/27.02.2024)
 
● O.U.G. nr. 11 privind gestionarea financiară a alocărilor din Fondul european pentru afaceri maritime, pescuit și acvacultură aferente politicii comune de pescuit și politicii maritime integrate la nivelul Uniunii Europene, precum și a fondurilor alocate de la bugetul de stat pentru perioada de programare 2021—2027 (M.O. nr. 162/27.02.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

FORUMUL DE AFACERI ROMÂNIA – PORTUGALIA

FORUMUL DE AFACERI ROMÂNIA – PORTUGALIA 1479 1185


Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB) în parteneriat cu Asociația Antreprenorială Portugheză-Camera de Comerț &Industrie (AEP-CC&I), invită companiile  să  participe luni, 4 martie a.c. la:
FORUMUL DE AFACERI ROMÂNIA – PORTUGALIA

Evenimentul se desfășoară în contextul misiunii economice organizată de Asociația Antreprenorială Portugheză – Camera de Comerț & Industrie (AEP-CC&I) condusă de dl. Paulo Vaz, administrator și consul onorific al României la Porto, fiind un follow-up la Memorandumul de Înțelegere (MoU) semnat de AICEP – Agenția Portugheză pentru Investiții și Comerț Exterior cu ARICE – Agenția Română pentru Investiții și Comerț Exterior, urmare a vizitei de stat în Portugalia a președintelui României (6-9 octombrie 2023).

Delegația portugheză va fi alcătuită din reprezentanți ai AEP-CC&I, precum și ai companiilor portugheze Catari (structuri metalice industriale), Lumatex (textile), Neiper (textile), Orivarzea (industria alimentară/producătorde orez) și Texteis Penedo (textile), ale căror prezentări sunt anexate prezentei Invitații.

La eveniment vor participa reprezentanți ai conducerilor ARICE și ai Ambasadei Portugaliei în România.

În marja evenimentului va fi semnat un Acord de cooperare între CCIB și AEP CC&I care să pună bazele cooperării dintre cei doi parteneri și să identifice  proiecte de cooperare antreprenorială specifice, inclusiv pe piețe terțe precum Brazilia și proiecte de reconstrucție în Ucraina.

Fiecare participant la întâlnire poate dialoga cu invitații și poate să-și prezinte obiectivele: căutarea de clienți, de furnizori sau parteneri de afaceri, cunoașterea condițiilor și posibilităților investiționale. Totodată, în cadrul evenimentului, vor putea participa la sesiunea de networking, comunicând cu cei prezenți.

Pentru confirmări de participare, pe care le așteptăm până la data de 3 martie a.c., precum și pentru detalii suplimentare, sunteți rugați să vă adresați persoanelor de contact: Dl. Mircea Toader, tel. 0723 144 663/0725 167 894 sau e-mail mircea.toader@ccib.ro și dra. Nadjet Ranete, e-mail: nadjet.ranete@ccib.ro.

Data: 4 Martie 2024; ora: 09,30; Locația: Aula Carol I a Palatului CCIB, Strada Ion Ghica nr.4, etaj 2, sect. 3

Breakfast-debate cu Mieke de Regt

Breakfast-debate cu Mieke de Regt 1480 1187


Camera Oficială de Comerț Spaniolă din Belgia și Luxemburg are plăcerea de a vă invita marți  26 martie 2024, între orele 09:00 și 10:30, la un mic dejun-dezbatere cu Mieke de Regt, consilier pentru Politică Digitală și Telecomunicații la Reprezentanța Permanentă a Belgiei la UE.

Tematica abordată: „Prioritățile președinției belgiene în domeniul digital”.

Evenimentul va avea loc în limba engleză.
Locuri limitate.

Tarife:
Membrii Camerei Oficiale de Comerț Spaniolă din Belgia și Luxemburg:(sponsor și regular): €30
Non-membrii: €50

Data: 26 martie 2024; ora: 09,00 – 10,30; Locația: Rue Belliard 20, 1º, 1040 Brussels

DENTA – Expoziție internațională de produse și echipamente pentru medicină și tehnică dentară

DENTA – Expoziție internațională de produse și echipamente pentru medicină și tehnică dentară 1474 1179

Romexpo în colaborare cu Camerele de Comerț și Industrie din România, organizează:

DENTA
Expoziție internațională de produse și echipamente pentru
medicină și tehnică dentară

Expoziția prezintă cele mai noi tendințe din domeniul medicinei și tehnicii dentare și se adresează producătorilor, importatorilor și distribuitorilor de echipamente, accesorii, materiale, produse de igiena orală și produse chimico-farmaceutice pentru medicină și tehnică dentară, din România și din străinătate.
• DENTA reprezintă oportunitatea de a întâlni noi clienți, parteneri de afaceri, clienții actuali și potențiali, lideri de opinie, într-un cadru necesar dialogului de business și într-un mediu profesionist.
• Prin organizarea Expoziției DENTA, Romexpo și partenerii săi sprijină și promovează mediul de afaceri din România, susținând astfel companiile și politicile de dezvoltare ale acestora.

Incurajăm toate firmele din domeniu să-și creeze strategia de participare la DENTA 2024, aceasta reprezentând cea mai eficace variantă de promovare a produselor și serviciilor din domeniu, într-un cadru profesionist.

Contact

Mihaela COSTENIUC – Coordonator Proiect

0749 275 222

denta@romexpo.ro; mihaela.costeniuc@romexpo.ro

International Food Show Africa-IFSA -Tunisia

International Food Show Africa-IFSA -Tunisia 1482 1186


În perioada 3 – 5 Iulie 2024, la  Exhibition Center din Kram, Tunis, Tunisia se va desfășura cea de-a doua ediție a evenimentului:
International Food Show Africa-IFSA -Tunisia

Având în vedere relațiile excelente existente între cele România și Tunisia, în special în domeniul economic,  impulsionat de marele succes al primei ediții a târgului internațional „International Food Show Africa-IFSA” din Tunisia și de feedback-ul pozitiv declanșat de parteneri internaționali, Ambasada Republicii Tunisia în România vă informează că,  cea de-a doua ediție a acestui târg internațional, se va desfășura, sub egida Ministerului Comerțului și Dezvoltării Exporturilor din Tunisia, în perioada 3-5 iulie 2024, la Centrul Expozițional. din Kram, Tunis, Tunisia.

Funcționând ca o platformă de construire a unei punți între agenții economici, acest eveniment va reuni multe companii și actori economici din întreaga lume, alături de asociații comerciale internaționale și înalți reprezentanți ai sectorului privat și public.

În vederea promovării comerțului și schimburilor în sectorul agroalimentar, în special, Bioproduse și ulei de măsline, programul va include și organizarea de întâlniri B2B, ateliere de lucru și sesiuni de degustare.

Material primit prin amabilitatea Doamnei Alina Crenguta Cirpaciu, secretara
Ambasada Republicii Tunisiene în România