Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Automotive Expo & B2B Meetings

Automotive Expo & B2B Meetings 945 710

În data de 28 Martie 2024 se va desfășura evenimentul: Automotive Expo & B2B Meetings

La eveniment vor participa companii de vârf din domeniul producției de automobile (OEM, Tier 1, Furnizori și Subfurnizori).

Atât participarea fizică (la locația Expo) cât și cea virtuală (online) sunt disponibile pentru Expo, Prezentări și întâlniri B2B.
Vă recomandăm serviciul B2B Meetings, deoarece această opțiune vă oferă posibilitatea de a trimite invitații pentru întâlniri și de a planifica întâlniri cu alți participanți folosind Planificatorul de întâlniri online.
Întâlnirile vor avea loc la Expo dacă ambele părți sunt la Expo sau prin videoconferință (folosind Zoom sau un alt software de aplicație la alegere) dacă una sau ambele părți participă virtual (online). În perioada de planificare a întâlnirilor online, vă rugăm să verificați la fiecare 2-3 zile ce companii s-au înregistrat și să trimiteți invitații la întâlniri celor care sunt interesante pentru compania dumneavoastră.

După înregistrare, vă recomandăm să folosiți aplicația online ”Invită la Eveniment”, disponibilă în contul tău, pentru a invita furnizorii și cumpărătorii de automobile la eveniment.

Sibiu, 28 Martie 2024

La acest eveniment puteți întâlni profesioniști din producția de automobile, cumpărători, furnizori și subfurnizori interesați de:
• Fabricare aditivă, imprimare 3D
• Automatizare și Robotică
• Echipamente de curățare și filtrare
• Asamblarea componentelor
• Sisteme de aer comprimat și de vid
• Conectori și Mecatronică
• Sisteme de fabrici digitale
• Electronică
• Echipamente și sisteme energetice
• Elemente de fixare și arcuri
• Finisare, Tratamente termice si de suprafata
• Forja – Turnătorie
• Procese de formare în prelucrarea tablei
• Mașini și echipamente industriale
• Servicii industriale
• Echipamente de etichetare și marcare
• Produse și servicii de întreținere și reparații
• Materiale si componente – Sticla
• Materiale și componente – Metal
• Materiale și componente – Plastic, Cauciuc, Compozite
• Materiale si componente – Textile
• Materiale si componente – Lemn, Carton, Hartie
• Echipamente de monitorizare, inspectie si control
• Sisteme de mișcare, acționare și automatizare
• Vopsire – Acoperire
• Ambalare și logistică
• Prelucrare materiale plastice – cauciuc – compozite
• Cercetare – Design – HR – Training – Consultanta
• Surub – Taiere – Prelucrare – Masini speciale
• Materiale de etanșare, adezivi și echipamente de etanșare
• Produse semifabricate în prelucrarea metalelor
• Software
• Consumabile și consumabile
• Scule – Matrite – Modele – Prototipuri
• Presă comercială – Universităţi – Asociaţii
• Depozitare și transport
• Eliminarea deșeurilor și reciclare
• Sudarea
• Cabluri, Cabluri, Cabluri

Automotive Expo & B2B Meetings este cel mai important târg de automobile B2B din România, organizat cu scopul dezvoltării și îmbunătățirii relațiilor de afaceri, dedicat profesioniștilor din producția de automobile, cumpărătorilor, furnizorilor și subfurnizorilor.
În cadrul Automotive Expo & B2B Meetings facilităm prezentarea produselor și a noilor inovații tehnologice, accesul la informații, cooperarea și dezvoltarea de noi parteneriate.

Lista participanților și alte informații despre eveniment actualizate zilnic pot fi accesate la butonul de mai jos:

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 26.02.2024-08.03.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 26.02.2024-08.03.2024 1934 1441


Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 26.02.2024-08.03.2024, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 14.02.2024– 20.02.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 14.02.2024– 20.02.2024 1934 1446


Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 14.02.2024– 20.02.2024

● Ordin nr. 379 emis de M.J. privind aprobarea tarifelor pentru serviciile de asistenţă prestate de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului prin oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale (M.O. nr. 136/19.02.2024)
 
● Ordin nr. 380 emis de M.J. privind aprobarea tarifului pentru eliberarea de informaţii şi documente din registrul comerţului (M.O. nr. 136/19.02.2024)
 
● Ordin nr. 381 emis de M.J. privind aprobarea tarifelor pentru informaţiile şi documentele eliberate din Buletinul procedurilor de insolvenţă (M.O. nr. 136/19.02.2024)
 
● Hotărâre nr. 124 pentru aprobarea plafoanelor alocate ajutoarelor naționale tranzitorii în sectorul zootehnic, pentru anul de cerere 2023 (M.O. nr. 140/19.02.2024)
 
● Hotărâre nr. 125 pentru aprobarea plafoanelor alocate ajutoarelor naționale tranzitorii în sectorul vegetal, pentru anul de cerere 2023 (M.O. nr. 140/19.02.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Startup Europe Week Brașov/Sf Gheorghe 2024

Startup Europe Week Brașov/Sf Gheorghe 2024 1480 1184

Vă informăm că se dă startul proiectelor de mare anvergură! „Afacerile brașovene și covăsnene – între incubare și internaționalizare. Finanțare și piață”

Startup Europe Week este o inițiativă a Comisiei Europene de animare a afacerilor prin organizarea simultană a unor evenimente dedicate lor în peste 300 orașe din peste 50 de țări. Organizam cel mai mare eveniment dedicat antreprenoriatului din lume! Evenimentul aduce la aceeași masă antreprenori, comunitatea, administrația, mass-media pentru a găsi împreună soluții de dezvoltare regională și de a discuta o viziune comună în direcția dezvoltării antreprenoriatului – motorul în orice economie.

Tradiția continuă și anul acesta, iar ProAfaceri Romania organizează, din nou,  și susține aceasta ediție SEW din Brașov, iar în acest an scopul principal este să aducă unicitate și un plus considerabil de valoare mediului de afaceri printr-o ediție complexă. Deschidem poarta unui univers complet și complex de servicii în care tineri curajoşi şi pasionaţi de antreprenoriat pot da viaţă ideilor lor creatoare!

Vor fi prezentate si instrumente concrete de dezvoltare a afacerilor si internationalizarea lor.
Reuniunea, spun organizatorii, va avea un caracter interactiv, fiind centrata pe aspecte esentiale ale administrarii afacerilor, oferind participantilor ocazia de a pune bazele unui plan de actiune comun, prin care autoritatile locale, institutiile si organizatiile active in zona de business sa poata veni in sprijinul startup-urilor din regiune.

ProAfaceri a aparut in anul 2017 cu scopul de dinamiza mediul de afaceri local, regional si national cu diferite proiecte precum Clubul ProAfaceri, Arena Ursilor – preaccelerare afaceri, misiuni economice si diferite evenimente de afaceri.
Organizatorii vor conecta antreprenorii într-un proiect de inovaţie şi educaţie antreprenorială “Incubarea afacerilor și finanțarea lor”.

Deschiderea oficială va avea loc  în data de 11 martie la ora 14:00   la sediul  Camerei de Comert și Industrie Brasov, partener tradițional.

Eveniment organizat de Alchemy Hub în parteneriat cu Comisia Europeană.

Intrarea liberă!

Ziua 1 (11 martie) – CCI Brasov (str M Kogalniceanu 18-20) 14:00 – 16:00

  • introducere
  • prezentare SEW – Peligrad Sorin – presedinte ProAfaceri Romania
  • prezentare finantari europene pentru afaceri – Raluca Baghiu – First Job School
  • prezentare solutii de finantare BCR – Gheorghe Marian Găvenea, Director Grup Retail
  • prezentare Grupul de Initiativa Junior Chamber International JCI Brasov – presedinte Mircea Chirila
  • business coaching – George Nedelcu
  • business networking

Ziua 2 (13 martie) – AFACOV Sf Gheorghe

  • introducere
  • prezentare SEW – Peligrad Sorin – presedinte ProAfaceri Romania
  • “Incubarea afacerilor și finanțarea lor”
  • prezentare solutii de finantare BCR – Gheorghe Marian Găvenea, Director Grup Retail
  • prezentare Grupul de Initiativa Junior Chamber International JCI Brasov – presedinte Mircea Chirila
  • business coaching – George Nedelcu
  • business networking

Pentru sesiunile de business networking vă sugerăm să aveți cărți de vizită pregătite pentru a găsi rapid contacte pentru afacerea dvs.

Intrare liberă!

Împreună contribuim la prosperitatea comunității!

Organizator: Asociatia ProAfaceri & Arena Ursilor
Parteneri: Camera de Comert si Industrie Brasov, AFACOV, Coson Media, Impact Events, BCR,  Educational Diferit, Supravietuire Inteligenta, Renova SRL, GI JCI Brasov, Kronstadt Media, LGL Consulting, georgenedelcu.ro, Yogabi, crama Vinul Dragonului, ssm.ro, conferințe.ro, Alpin Holding LLC, Asociația Brasovul Altfel, Techwise Pitesti,

Parteneri media: Impact Events, ekronomica.ro, economistul.ro, Transilvania Business,  Economistul.ro, România Durabila.ro, StartupCafe.ro, BiziLive.tv, Hit FM Brasov, Sender Media

Contact: office@proafaceri.ro , 0730830760 – ProAfaceri Romania

Vom reveni cu informații suplimentare în curând!

PROGRAMUL ”ELECTRIC UP 2”

PROGRAMUL ”ELECTRIC UP 2” 945 709


Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea spre consultare publică al Programului ”ELECTRIC UP 2 – Sprijin pentru IMM-uri și domeniul HORECA pentru instalarea de panouri fotovoltaice și stații pentru vehicule electrice”

Scopul apelului:
Scopul Programului de finanțare “ELECTRIC UP” este de a sprijini mediul de afaceri prin finanțarea proiectelor de investiții care vizează extinderea capacităților de producere a energiei electrice din surse regenerabile, în vederea acoperirii consumului propriu, îmbunătățirea infrastructurii de transport pentru vehiculele electrice, stimularea creșterii numărului de autovehicule electrice și electrice hibrid plug-in înmatriculate, precum și promovarea consumului de energie termică provenită din surse regenerabile.

Finanțări eligibile:
Acest Program finanțează IMM-urile și domeniul HORECA pentru instalarea sistemelor de panouri fotovoltaice pentru producerea de energie electrică cu o putere între 27 kWp și 100 kWp, dar și stații de reîncărcare de minim 22 kW pentru vehicule electrice și plug-in hibrid.

Solicitanți eligibili:
Societățile sau societățile cooperative care, în conformitate cu Legea 346/2004 privind stimularea dezvoltării IMM dar și domeniul HORECA, se încadrează în categoria întreprinderilor mici și întreprinderilor mijlocii.

Sprijinul public nerambursabil:
Prin intermediul Programului ELECTRIC UP 2, se oferă sprijin financiar de minimis în valoare de 150.000 euro per beneficiar.

Ajutorul de minimis este de maxim 75% din costurile eligibile, iar restul de 25% reprezintă cofinanțarea din sursele financiare ale beneficiarului.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.


Persoana de contact:
Attila Szekely | Director Departamentul de Consultanță
E-mail : attila.szekely@ccibv.ro
Telefon 0268 547 084

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 19.02.2024-01.03.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 19.02.2024-01.03.2024 1934 1441


Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 19.02.2024-01.03.2024, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 07.02.2024– 14.02.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 07.02.2024– 14.02.2024 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 07.02.2024– 14.02.2024

● Hotărâre nr. 123 emisă de Camera Auditorilor Financiari pentru aprobarea Normelor privind instituirea de către auditorii financiari şi firmele de audit a măsurilor de prevenire şi combatere a spălării banilor şi a finanţării terorismului (M.O. nr. 110/07.02.2024)
 
● Ordin nr. 38 emis de M.A.D.R. pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 137/2020 privind aprobarea sistemului de sancţiuni aplicabil pentru cererile de sprijin/plată, depuse conform angajamentelor ce fac obiectul schemei de ajutor de stat “Servicii de silvomediu, servicii climatice şi conservarea pădurilor”, aferentă măsurii 15 “Servicii de silvomediu, servicii climatice şi conservarea pădurilor”, submăsura 15.1 “Plăţi pentru angajamente de silvomediu” din cadrul Programului Naţional de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (M.O. nr. 113/08.02.2024)
 
● Ordin nr. 265 emis de M.F. pentru aprobarea nivelului accizei specifice la țigarete (M.O. nr. 120/12.02.2024)
 
● Ordin nr. 27 privind aprobarea Procedurii interne de soluționare a petițiilor și sesizărilor (M.O. nr. 120/12.02.2024)
 
 Ordin nr. 209 emis de M.M.A.P. privind modificarea şi completarea Ordinului viceprim – ministrului, ministrul mediului, nr. 572/2019 pentru depunerea declaraţiilor privind obligaţiile la Fondul pentru mediu prin mijloace electronice de transmitere la distanţă (M.O. nr. 122/13.02.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Cosmopolit ZENIT. Tot ce ți-ai imaginat și mai mult.

Cosmopolit ZENIT. Tot ce ți-ai imaginat și mai mult. 2560 1868


Cosmopolit Zenit simbolul exclusivității în Brașov!

Amplasat într-o zonă cu poziționare excelentă pe Strada Carpaților 15-17, Răcădău, Cosmopolit Zenit reprezintă dorința noastră ca experiența ta să fie cu adevărat completă, să te conducă acolo unde valorile interioare se oglindesc în spațiul înconjurător, și viceversa.

În cele trei clădiri – două de 12 etaje și una de 8, cu un număr de 160 de apartamente – arhitectura dă tonul în construirea noului, așa cum se redefinește el în viziunea Cosmopolit.

Nota exclusivă a proiectului Cosmopolit Zenit este dată de parcul dedicat locuitorilor și de zonele verzi special proiectate pentru un plus de valoare. Restaurantele, cafenelele sau sala de fitness întregesc conceptul de lifestyle premium pentru ca tu să te simți acasă.

 Știm că a fi acasă cu familia este o bucurie de neegalat, de aceea te invităm să te bucuri de experiența unică, personalizată pe care o oferă spațiile noastre în structurile spațioase ale locuințelor de 2, 3, 4 camere și studiouri.

Apartament cu 2 camere

Apartament cu 3 camere

Apartament cu 4 camere

Garsonieră

Brandul Cosmopolit este o expresie a pasiunii pentru calitate, completată de atenția constantă asupra detaliilor ce fac creațiile Cosmopolit potrivite celor care-și doresc unicitate.

Echipa noastră de vânzări îți stă la dispoziție pentru a te ghida în cea mai bună decizie de achiziții.

  Îți mulțumim că ești alături de noi!

Contact:
Zoltan Szasz – 0724 999 992
Dana Dumitrescu – 0741 185 185
Office: Str. Mihai Viteazul Nr.6 – Brașov

office@cosmopolit.ro

Înscrieri Bootcamp: Deschis la nou. Deschis la tehnologie

Înscrieri Bootcamp: Deschis la nou. Deschis la tehnologie 940 710


Vodafone a lansat cel mai nou proiect sub umbrela: Deschis la nou. Deschis la tehnologie.

Acesta are rolul de a ajuta antreprenorii din România să acumuleze cunoștințe concrete în ceea ce privește administrarea și cresterea unui business prin digitalizare și nu numai.

Este vorba despre un bootcamp care va avea loc timp de doua zile, pe 23-24 martie 2024, în București și se adresează firmelor cu următorul profil:
• 5-35 angajați
• minim 2 ani de la înființare
• minim 100 000 euro cifra de afaceri

Participarea este gratuită în limita a 50 de locuri. Firmele care doresc să ia parte la Bootcamp trebuie să se înscrie pe pagina evenimentului accesând butonul de mai jos și completând  formularul de înscriere.

Selecția listei finale de participanți va fi efectuată de un juriu de specialitate, conform regulamentului.

Între temele care vor fi abordate la bootcamp, amintim:

  • Cum îți scalezi afacerea
  • Cum atragi investitori
  • Eficientizarea proceselor
  • Optimizarea experienței clienților
  • Fonduri europene și surse de finanțare
  • Motivarea angajaților

Mai multe teme și lista completa a mentorilor regasiti AICI.

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 12.02.2024-23.02.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 12.02.2024-23.02.2024 1934 1441


Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 12.02.2024-23.02.2024, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725