Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 05.07.2023 – 11.07.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 05.07.2023 – 11.07.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul:

05.07.2023 – 11.07.2023
 

● Ordin nr. 2045 emis de M.F. pentru modificarea şi completarea Procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019 (M.O. nr. 615/06.07.2023)
 
● Lege nr. 205 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (M.O. nr. 615/06.07.2023)
 
● Ordin nr. 82 emis de M.A.I. privind aprobarea Procedurii aplicabile beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, de servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene dedicate afacerilor interne 2021 – 2027 (M.O. nr. 621/07.07.2023)
 
● O.U.G. nr. 68 pentru aprobarea și finanțarea Programului național pentru dezvoltarea producției interne de produse și materiale de construcții (M.O. nr. 624/07.07.2023)
 
● Ordin nr. 191 al președintelui Oficiului Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor privind aprobarea formei și conținutului rapoartelor prevăzute la art. 6 și 7 din Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative și a metodologiei de transmitere a acestora (M.O. nr. 625/10.07.2023)
 
● Ordin nr. 192  al președintelui Oficiului Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor pentru aprobarea Regulamentului privind transmiterea informațiilor către Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor (M.O. nr. 625/10.07.2023)
 
● Lege nr. 209 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2022 privind unele măsuri pentru acordarea de microgranturi şi granturi pentru capital de lucru entităţilor din domeniul agroalimentar cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (M.O. nr. 629/10.07.2023)
 
● Lege nr. 210 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 51/2022 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru susţinerea activităţii crescătorilor din sectoarele bovine, suine şi avicol în contextul crizei economice generate de pandemia de COVID – 19 (M.O. nr. 629/10.07.2023)
 
● Ordin nr. 765 emis de M.E. pentru modificarea Ordinului ministrului energiei nr. 1.100/2022 privind desemnarea compartimentului din cadrul structurii organizatorice a Ministerului Energiei, responsabilă ca unitate de implementare a schemei de ajutor de stat acordat întreprinderilor din sectoarele considerate a fi expuse unui risc real de relocare a emisiilor de dioxid de carbon din cauza costurilor indirecte semnificative pe care le suportă efectiv ca urmare a transferării costurilor emisiilor de gaze cu efect de seră în preţul energiei electrice în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 138/2022 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat acordat întreprinderilor din sectoarele considerate a fi expuse unui risc real de relocare a emisiilor de dioxid de carbon din cauza costurilor indirecte semnificative pe care le suportă efectiv ca urmare a transferării costurilor emisiilor de gaze cu efect de seră în preţul energiei electrice, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul energiei (M.O. nr. 629/10.07.2023)
 
● Ordin nr. 1052/4268 emis de M.M.S.S./M.E. privind modificarea şi completarea Listei specializărilor şi a perfecţionărilor pentru care furnizorii de formare profesională a adulţilor au dreptul să organizeze programe de formare profesională finalizate cu certificate de absolvire cu recunoaştere naţională pentru absolvenţii de studii universitare, prevăzută în anexa la Ordinul ministrului muncii şi justiţiei sociale şi al ministrului educaţiei naţionale nr. 1.151/4.115/2018 (M.O. nr. 631/11.07.2023)
 
● Lege nr. 216 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal (M.O. nr. 633/11.07.2023)
 
● Lege nr. 206 privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 153/2022 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 27/2022 privind măsurile aplicabile clienților finali din piața de energie electrică și gaze naturale în perioada 1 aprilie 2022—31 martie 2023, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul energiei și modificarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 119/2022 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 27/2022 privind măsurile aplicabile clienților finali din piața de energie electrică și gaze naturale în perioada 1 aprilie 2022—31 martie 2023, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul energiei (M.O. nr. 634/11.07.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 10.07.2023-21.07.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 10.07.2023-21.07.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 10.07.2023-21.07.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 22.06.2023 – 05.07.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 22.06.2023 – 05.07.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul:

22.06.2023 – 05.07.2023
 

Ordin nr. 887 emis de M.J. privind modificarea Ordinului ministrului justiţiei nr. 7.324/C/2020 pentru aprobarea Procedurii de înscriere/radiere a menţiunilor provizorii în/din Registrul beneficiarilor reali ţinut de Oficiul National al Registrului Comerţului (M.O. nr. 561/22.06.2023)
 
Ordin nr. 20593 emis de M.C.I.D. privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2023 ale institutelor naţionale de cercetare – dezvoltare care funcţionează în coordonarea Ministerului Cercetării, Inovării şi Digitalizării (M.O. nr. 563/22.06.2023)
 
Ordin nr. 1785/706 emis de M.F./S.G.G. pentru modificarea şi completarea Procedurii de avizare tehnică a modelelor de aparate de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor publice şi al ministrului comunicaţiilor şi societăţii informaţionale nr. 3.247/1.179/2017 (M.O. nr. 568/23.06.2023)
 
Ordin nr. 1496 emis de M.M.A.P.  privind aprobarea Schemei de ajutor de stat având ca obiectiv sprijinirea investiţiilor destinate promovării producţiei de biogaz pe bază de gunoi de grajd (M.O. nr. 568/23.06.2023)
 
Ordin nr. 1201 emis de M.D.L.P.A. privind aprobarea unei scheme transparente de ajutor de stat destinate finanţării obiectivelor specifice OSR 2.2 – Promovarea energiei regenerabile conform Directivei (UE) 2018/2001, inclusiv cu criteriile de durabilitate prevăzute în cadrul acesteia, OSR 4.5 – Asigurarea accesului egal la asistenţă medicală şi promovarea rezilienţei sistemelor de sănătate, inclusiv a asistenţei medicale primare, şi promovarea tranziţiei de la asistenţa instituţională la cea familială şi comunitară, OSR 4.6 – Consolidarea rolului culturii şi al turismului durabil în dezvoltarea economică, incluziunea socială şi inovarea socială şi OSI 6.3 – Consolidarea încrederii reciproce, în special prin încurajarea acţiunilor interpersonale prin Programul Interreg VI – A România – Ungaria (M.O. nr. 570/23.06.2023)
 
Ordin nr. 182 emis de A.N.P.C. privind obligaţia operatorilor economici de a asigura consumatorilor informaţii clare şi neechivoce cu privire la preţul produselor (M.O. nr. 575/26.06.2023)
 
Ordin nr. 2082 emis de M.S. privind modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătății nr. 487/2020 pentru aprobarea protocolului de tratament al infecției cu virusul SARS-CoV-2 (M.O. nr. 576/26.06.2023)
 
Ordin nr. 1218 emis de A.N.C.P.I. pentru aprobarea Regulamentului privind avizarea tehnică a expertizelor judiciare efectuate de experţii judiciari în specialitatea topografie, cadastru şi geodezie (M.O. nr. 586/28.06.2023)
 
Ordin nr. 927 emis de A.N.A.F. pentru modificarea anexei nr. 2 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.666/2020 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularelor şi documentelor utilizate în activitatea de verificare documentară (M.O. nr. 587/28.06.2023)
 
Ordin nr. 927 emis de privind aprobarea Schemei de ajutor de stat “Ajutor de stat pentru sprijinirea entităţilor din domeniul agroalimentar sub formă de microgranturi şi granturi pentru capital de lucru cu finanţare din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat în contextul crizei provocate de COVID – 19”, aferentă Programului operaţional Competitivitate, axa prioritară nr. 4 “Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID – 19 şi al consecinţelor sale sociale şi pregătirea unei redresări verzi, digitale şi reziliente a economiei”, prioritatea de investiţii 13i “Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID – 19 şi al consecinţelor sale sociale şi pregătirea unei redresări verzi, digitale şi reziliente a economiei”, obiectivul specific 4.1 “Consolidarea poziţiei pe piaţă a IMM-urilor afectate de pandemia COVID – 19”, acţiunea 4.1.2 “Sprijin pentru IMM-uri în vederea depăşirii crizei economice generate de pandemia de COVID – 19” (M.O. nr. 588/28.06.2023)
 
Ordin nr. 20773 emis de M.C.I.D. privind modificarea Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării nr. 4.523/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice privind procedura de avizare a acordului de primire pentru cercetătorii străini în scopul desfăşurării în România de activităţi de cercetare – dezvoltare – inovare (M.O. nr. 590/29.06.2023)
 
Lege nr. 187 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (M.O. nr. 594/29.06.2023)
 
Lege nr. 193 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanţe (M.O. nr. 594/29.06.2023)
 
Hotărâre nr. 20 emisă de C.S.U. privind constatarea încetării stării de risc epidemiologie şi biologic generate de pandemia de COVID – 19 şi a aplicabilităţii art. 1 din Hotărârea Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă nr. 36 din 21.07.2020 (M.O. nr. 595/29.06.2023)
 
Ordin nr. 74 emis de A.N.S.V.A. pentru aprobarea Normei sanitar – veterinare şi pentru siguranţa alimentelor privind fabricarea produselor lactate în unităţile de prelucrare a laptelui cu volum mic de producţie, care îşi desfăşoară activitatea în regiuni supuse unor constrângeri geografice specifice (M.O. nr. 597/30.06.2023)
 
Ordin nr. 2665 emis de M.I.P.E. privind modificarea Schemei de ajutor de stat “Granturi pentru investiţii în retehnologizare acordate IMM-urilor din domeniile industriei alimentare şi construcţiilor, precum şi alte domenii în legătură cu acestea, în vederea refacerii capacităţii de rezilienţă”, în cadrul axei prioritare 4 – “Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID – 19 şi al consecinţelor sale sociale şi asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale şi reziliente a economiei”, prioritatea de investiţii “Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID – 19 şi consecinţelor sale sociale şi pregătirea unei redresări verzi, digitale şi reziliente a economiei”, obiectivul specific 4.1 “Consolidarea poziţiei pe piaţă a IMM-urilor afectate de pandemia COVID – 19”, acţiunea 4.1.1 “Investiţii în activităţi productive” din Programul operaţional Competitivitate, aprobată prin Ordinul ministrului investiţiilor şi proiectelor europene nr. 2.734/2022 (M.O. nr. 600/30.06.2023)
 
O.U.G. nr. 61 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat în sectorul creşterii animalelor (M.O. nr. 602/30.06.2023)
 
O.U.G. nr. 67 privind instituirea unei măsuri cu caracter temporar de combatere a creşterii excesive a preţurilor la unele produse agricole şi alimentare (M.O. nr. 602/30.06.2023)
 
O.U.G. nr. 65 pentru aprobarea Programului naţional de dezvoltare şi susţinere a industriei alimentare INVESTALIM aferent perioadei 2023 – 2026 (M.O. nr. 604/30.06.2023)
 
O.U.G. nr. 65 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile (M.O. nr. 604/30.06.2023)
 
Ordin nr. 2044 emis de pentru modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului finanţelor nr. 1.528/2022 privind stabilirea Procedurii de acordare a facilităţilor fiscale în domeniul construcţiilor (M.O. nr. 607/03.07.2023)
 
Ordin nr. 2.043 emis de M.F. pentru modificarea și completarea anexei la Ordinul ministrului finanțelor nr. 1.525/2022 privind stabilirea Procedurii de acordare a facilităților fiscale în sectorul agricol și în industria alimentară (M.O. nr. 611/04.07.2023)
 
Ordin nr. 4494 emis de M.E. privind aprobarea Metodologiei pentru înregistrarea și înscrierea calificărilor din învățământul superior în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior (RNCIS) (M.O. nr. 611/04.07.2023)
 
Lege nr. 196  privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 10/2023 pentru modificarea art. 21 alin. (1) lit. h) din Ordonanța Guvernului nr. 51/1998 privind îmbunătățirea sistemului de finanțare nerambursabilă a proiectelor culturale (M.O. nr. 612/05.07.2023)
 
Lege nr. 197 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 27/2022 privind reglementarea unor măsuri financiare prin instituirea schemei de ajutor de minimis în vederea tranziției către economia circulară (M.O. nr. 612/05.07.2023).

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Programul Regional Centru 2021-2027 „O regiune competitivă prin inovare și întreprinderi dinamice pentru o economie inteligentă”

Programul Regional Centru 2021-2027 „O regiune competitivă prin inovare și întreprinderi dinamice pentru o economie inteligentă” 1482 1184

Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea în consultare publică a Ghidul Solicitantului aferent Programului Regional Centru 2021-2027 O regiune competitivă prin inovare și întreprinderi dinamice pentru o economie inteligentă” – Acțiunea 4 „Creșterea IMM prin investiții, modernizare industrială, avans tehnologic și o economie sustenabilă”, Intervenția 1.4.2 „Scale-up pentru start-up-uri și microîntreprinderi”.

Solicitanții eligibili:

  • societățile care se încadrează în categoria microîntreprinderilor, inclusiv a microîntreprinderilor nou înființate (start up), în sensul Legii 346/2004 privind stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, cu modificările și completările ulterioare sunt înregistrate în baza Legii nr. 31/1990 privind societățile, republicată cu modificările și completările ulterioare.

Alocarea financiară corespunzătoare acestui apel este de  27.607.118 euro, din care 23.466.050 euro sprijin FEDR și 4.141.068 euro finanțare de la bugetul de stat.

Valoarea finanțării nerambursabile aferente proiectului:

  • Valoare minimă a finanțării nerambursabile solicitate: 25.000 euro
  • Valoarea maximă a finanțării nerambursabile solicitate: 200.000 euro
  • Start-up-uri: valoarea maximă a finanțării nerambursabile solicitate : 100.000 euro.

 Tipul apelului:
Apelul de proiecte este de tip competitiv cu termen limită de depunere a cererilor de finanțare.

 Tipuri de investiții eligibile:

  • Construcția, extinderea sau modernizarea spațiilor de producție sau prestare de servicii;
  • Dotarea cu echipamente, tehnologii, utilaje, inclusiv tehnologii inovative, și investiții în spațiile de producție/prestare servicii aferente, în vederea îmbunătățirii capacităților tehnice ale microîntreprinderilor;
  • Integrarea de noi tehnologii în procesele de producție precum și tehnologii în procese de producție ecologice și utilizarea eficientă a resurselor;
  • Integrarea de noi tehnologii în scopul îmbunătățirii serviciilor.

 Observațiile și propunerile pot fi formulate prin completarea documentului Tabelul de observații și propuneri(disponibil pe site-ul www.adrcentru.ro) și transmiterea acestuia prin e-mail, la adresa helpdesk@adrcentru.ro, până la data de 02.08.2023.

 Sprijinul public:
Contribuția programului la finanțarea unei investiții este de maxim 90% din valoarea eligibilă a investiției, în limita plafonului de minimis.
Contribuția solicitantului la finanțarea investiției trebuie să fie de minim 10% din valoarea eligibilă a investiției.
 Zona vizată de prezentul apel de proiecte trebuie să fie situată în Regiunea Centru, România (județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu), în mediul urban.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 18 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.

Contact: Attila Szekely | Director Departamentul de Consultanță
E-mail : attila.szekely@ccibv.ro
Telefon 0268 547 084

Împreună facem diferența!

Împreună facem diferența! 1482 1185

Forumul Orașelor Verzi, ediția a 3-a – Salonul Expozițional al Soluțiilor Verzi

Forumul Orașelor Verzi, ediția a 3-a – Salonul Expozițional al Soluțiilor Verzi 1477 1176


Forumul Orașelor Verzi (FOV) 2023, aflat la cea de-a 3-a ediție, este cel mai mare eveniment nucleu din România dedicat sustenabilității de mediu și se va desfășura în perioada 4-10 septembrie 2023.

FOV 3 va avea loc, la Brașov, între 4-10 septembrie, iar Conferința de politici publice de mediu și Expoziția din cadrul acesteia, între 5-7 Septembrie la Hotel Qosmo. Salonul Expozițional al Soluțiilor Verzi este organizat anul acesta împreună cu Camera de Comerț și Industrie Brașov.

Conferința are ca invitați lideri naționali și internaționali în politici publice de mediu, reprezentanți ai orașelor din România și Europa, precum și companii private care activează în domeniul sustenabilității de mediu.

Așteptăm peste 300 de reprezentanți ai autorităților locale și naționale din Europa (primari, președinți de consilii județene, parlamentari, administratori publici, consilieri locali și județeni, funcționari publici), reprezentanți ai ONG-urilor de mediu, reprezentanți ai mediului de afaceri, pentru a analiza cele mai bune practici din domeniul politicilor publice de mediu.

Salonul Expozițional al Soluțiilor Verzi, parte integrantă a evenimentului Forumul Orașelor Verzi, este locul unde te invităm să participi dacă oferi servicii și produse menite să sprijine tranziția către verde, indiferent că vorbim de energie, managementul deșeurilor, digitalizare. Aici vei avea ocazia să interacționezi direct cu reprezentanți ai municipalităților, cu parteneri de business, autorități, cetățeni.

De ce să fii parte din FOV 2023?
Pentru că am pregătit multe activități ce pot aduce un plus de prestigiu și încredere în ochii clienților, partenerilor de afaceri și a comunității în general: Expo, Conferință, branding & partnership, networking facilitat, contribuție la dezvoltarea sustenabilă a orașelor, asociere cu cel mai mare eveniment verde din România.

Brașovul, candidat pentru titlul Capitala Verde Europeană în 2025, vrea o schimbare autentică, prin care să devină un oraș sustenabil, cu o calitate a vieții performantă. Prin participarea ca Partener, veți avea oportunitatea de a interacționa și a stabili relații cu acești profesioniști influenți, deschizând uși către noi oportunități de afaceri și colaborări relevante. Fii pivotul acestei transformări pentru un viitor mai verde și mai sustenabil!

Suntem încrezători că veți fi parte din Forumul Orașelor Verzi, ediția 2023!

Contact

Simona Stoichici
Events Sales Manager

simona@simone-advertising.ro
(40) 740 947 609

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032


Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei

MAI-IUNIE 2023

BRPL20220316003- Companie poloneză din sectorul alimentar caută furnizori de fructe și legume conservate, congelate și uscate.

Țara: Polonia
Tip: Cerere
Descriere:

Compania privată poloneză este în căutarea furnizorilor de fructe și legume conservate, congelate și uscate. Compania dorește să stabilească parteneriate pe termen lung cu producători direcți prin intermediul unui acord de distribuție.

Produsele sunt vândute în prezent prin intermediul fabricilor de procesare a fructelor și legumelor, distribuitorilor de lanțuri de magazine, comercianților en-gros de pe piața tradițională, hotelurilor, restaurantelor, fabricilor de cofetărie și en-gros, dar compania este deschisă la orice propunere de cooperare.

Compania are o experiență îndelungată în comerțul internațional și relații de afaceri stabilite cu parteneri din țări din întreaga lume. Aceasta caută acorduri exclusive de distribuție de la producătorii mondiali de alimente.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerii ideali ar trebuie să fie furnizori de încredere de fructe și legume conservate, fructe uscate, fructe congelate, legume conservate, legume congelate, măsline, dulcețuri, ulei de măsline, umplutură pentru prăjituri.

Compania poloneză caută parteneri cu un statut financiar pozitiv pentru a asigura o colaborare de succes pe termen lung.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare


BOSE20230424011- Brand de îngrijire orală și albire cu producție în Suedia caută distribuitori și revânzători pentru produse de consum sub marcă proprie sau etichetă private.

Țara: Suedia
Tip: Oferta
Descriere:

Producătorul de îngrijire orală și albire, cu producție proprie în Suedia, oferă produse sub marcă proprie și sub etichetă privată către distribuitori, revânzători și agenți de etichetă privată. Produsele sunt potrivite pentru farmacii, magazine de înfrumusețare, magazine alimentare și magazine de electronice de consum.

Compania a fost fondată în 2011 și are o poziție stabilă pe piața germană cu produse sub etichetă privată.

Produsele au fost dezvoltate împreună cu un cercetător din SUA cu trei grade de doctorat și experiență în dezvoltarea produselor Colgate Total și Zoom Technology, acum deținute de Philips.

Producția se realizează conform GMP, într-un mediu curat și cu certificări ISO 9001 și 14001.

Tipul și rolul partenerului:

Căutăm distribuitori pentru mărcile noastre în cadrul unui acord exclusiv pe piețe și canale definite.

De asemenea, căutăm clienți care doresc produse sub etichetă privată și putem oferi servicii complete, inclusiv dezvoltarea și studiile clinice ale produselor, producția, ambalarea și înregistrările legale.

Căutăm revânzători/retaileri care au nevoie de produse sub marcă proprie și etichetă privată.

Tip de parteneriat: Contract commercial, Contract de furnizare

BOKR20230307002- IMM-uri coreene care produc îngrășăminte ecologice doresc să-și exporte produsele în Europa

Țara: Corea
Tip: Oferta
Descriere:

IMM-uri din Coreea cu peste 30 de ani de experiență în amenajarea peisagistică este foarte interesată de materialele ecologice pentru prevenirea deșertificării și restaurarea solului. Compania produce condiționere de umiditate și nutrienți și condiționere de sol și speră să exporte aceste produse în țările din UE.

În plus față de elementele de bază de azot, acid fosforic și potasiu, 18 tipuri de aminoacizi cu greutate moleculară mică dezvoltați în Japonia, cu rate excelente de absorbție, și minerale naturale din Statele Unite sunt supuse unui tratament termic ridicat pentru fier, sulf, magneziu, mangan, bor, cupru, maldivin, cobalt și alte elemente în urme. Este un îngrășământ fabricat prin extracție.

Este deosebit de eficient pentru culturile de casă de iarnă și este un produs ecologic care stimulează activitatea microorganismelor solului.

Tip de parteneriat: Contract de investiții

BOGR20230629006- Un IMM Grecesc specializat în producția, ambalarea și comercializarea delicateselor tradiționale cretane, caută distribuitori și agenți în Europa

Țara: Grecia
Tip: Oferta
Descriere:

Compania este situată pe insula Creta și produce, ambalează și vinde produse tradiționale cretane precum ulei de măsline, măsline, miere și plante medicinale. Compania caută parteneri, distribuitori și agenți din toată Europa, în cadrul unui acord comercial.

Ulei de măsline extravirgin organic,Ulei de măsline extravirgin aromatizat cu amestecuri de plante și condimente, inclusiv cimbru, oregano, usturoi, roșii uscate la soare, ardei iute, piper și rozmarin, care face acest ulei de măsline extravirgin potrivit pentru gătitul de zi cu zi, stropitul pe salate, grătar sau înmuiat, măsline. Măsline selecționate manual cu mare atenție. Sunt de dimensiuni mari, au o textură fermă și sunt crocante, cu o ușoară amăreală și gust sărat, pastă de măsline, miere, plante medicinale, săpunuri.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută distribuitori și agenți care au cunoștințe și contacte în sectorul HoReCa și în magazinele de delicatese și este interesată de parteneriate pe termen lung în cadrul unui acord comercial sau de distribuție.

Tip de parteneriat: Contract commercial

BOKR20230619005- Companie sud-coreeană caută distribuitori pentru un dispozitiv de măsurare a conținutului mediu de apă pentru ferme inteligente

Țara: Coreea de sud
Tip: Oferta
Descriere:

Dispozitivul lor de măsurare a ratei medii de umiditate susține depășirea fenomenelor anormale și controlul precis al irigației prin măsurarea stării rădăcinilor culturilor în timp real în culturile din fermele agricole.

Din 2010, compania depune eforturi constante în dezvoltarea utilajelor agricole prin utilizarea tehnologiei informației în agricultură. În 2016, prin cercetare și dezvoltare în colaborare cu Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Creșterii Animalelor, au dezvoltat un dispozitiv coreean de măsurare a conținutului mediu de umiditate și o platformă de control al irigației, oferind o soluție de control precis al irigației prin măsurarea stării rădăcinilor culturilor în timp real în horticultura în spații protejate, reducând costurile cu 30% și creșterea producției, contribuind la dezvoltarea agriculturii locale.

Introducere în principalele produse:

Dispozitiv de măsurare a conținutului mediu de umiditate

Ajută la controlul precis al irigației în agricultura protejată.

Tipul și rolul partenerului:

Companii, instituții publice, instituții private care se ocupă de aprovizionarea cu energie în domeniul specific de activitate al partenerului: Agricultură și distribuție

Rolul partenerului ar fi distribuția și vânzare de produse, distribuție și vânzare de produse, instalare și service pentru hardware și software al produsului, instruire privind produsul

Tip de parteneriat: Contract comercial, Contract de furnizare

BOES20221220014- Cramă spaniolă situată în zona Priorat (Catalonia) caută distribuitori

Țara: Spania
Tip: Oferta
Descriere:

O cramă de familie spaniolă situată în Tarragona (Catalonia), înființată în 2003, oferă vinurile sale (alb, roz și roșu) cu denumirea de origine (DO) Priorat și Montsant. Cultivă cu intervenție minimă, oferind astfel vinuri organice și vegane. Caută un distribuitor cu o echipă de vânzări în canalul HORECA în Polonia, Estonia, Republica Cehă, Japonia și Singapore. IMM-ul are deja experiență internațională, exportând în prezent 50% din producție.

În prezent, compania produce aproximativ 130.000 de sticle/an și are un portofoliu de 14 vinuri diferite: 3 albe, 1 roz și 10 roșii.

Compania caută distribuitori și nu agenți, deoarece sunt interesați de parteneri cu o structură puternică și capacitatea de a poziționa produsul și brandul. Compania caută o colaborare pe termen lung.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerul ideal trebuie să aibă o echipă de vânzări în canalul HORECA și un portofoliu de produse de înaltă calitate.

Rolul așteptat al partenerului: Distribuitor

Tip de parteneriat: Contract commercial

BOHR20230710004- Startup din Croația cu bază de produse, specializat în soluții interactive cu gamificare și data mining, caută distribuitori pentru a intra pe noi piețe

Țara: Croația
Tip: Oferta
Descriere:

Start-up-ul din Croația, înființat în 2021, se concentrează pe proiectarea și dezvoltarea de soluții interactive de marketing tehnologic (martech) cu elemente de gamificare și data mining. Primul produs al companiei este un produs inovator disruptive în cadrul aplicațiilor mobile cu elemente de gamificare, bazat pe recunoașterea video, API și ML/AI. Acesta combină publicitatea pe mai multe ecrane și comunicarea video cu elemente de gamificare pentru utilizatorii finali. Produsul ajută editorii digitali să recâștige utilizatorii distrași, care folosesc mai multe ecrane, să obțină mai multe instalări ale aplicației mobile (creștere a aplicației) și să activeze utilizatorii pasivi.

Produsul este:

Un plugin pentru aplicațiile mobile ale brandurilor/retailurilor/cluburilor sportive (produs white-label)

-Soluție video personalizată și interactivă în cadrul aplicațiilor mobile

-Platformă martech multi-dispozitiv

-Inteligent, distractiv și ușor de utilizat!

-Model de publicitate cu achiziționare directă prin un singur clic

-Conform GDPR

-Adițional pentru orice emisie TV, materiale video pe orice ecran, oriunde (în interior sau în aer liber)

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută un distribuitor experimentat care să aibă acces la piețele locale și internaționale. Posibili clienți și parteneri sunt companii de televiziune, platforme video, companii de telecomunicații (IPTV), cluburi sportive și sponsorii acestora, branduri sau retaileri cu aplicații mobile sau cu nevoie de așa ceva.

Tip de parteneriat: Contract commercial

Contact

Ștefania Molea

0268 547 084

stefania.molea@ccibv.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 26.06.2023-07.07.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 26.06.2023-07.07.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 26.06.2023-07.07.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Expoziția ”Republica Moldova prezintă”la Brașov

Expoziția ”Republica Moldova prezintă”la Brașov 1629 813

În perioada 23-25 iunie 2023, Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Brașov, Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului și Primăria Brașov invită antreprenorii autohtoni la cea de a III-a ediție a expoziției:
 

Republica Moldova prezintă la Brașov!
 

Expoziția este o proiectare a expoziției naționale anuale – ,,Fabricat în Moldova” din orașul Chișinău și o continuare a succesului expozițiilor cu același generic din Iași, Ploiești și Baia Mare, care au determinat orientarea agenților economici nu doar spre piețele în care au avut loc evenimentele, dar în general, orientarea către un obiectiv comun de penetrare a pieței europene.

WORKSHOP: PROCEDURI ȘI PRACTICI VAMALE

WORKSHOP: PROCEDURI ȘI PRACTICI VAMALE 442 332

Luni 19 iunie 2023, la sediul  Camerei de Comerț și Industrie Brașov a avut loc wokshopul „PROCEDURI ȘI PRACTICI VAMALE”, susținut de experții 𝐂𝐫𝐢𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐒𝐓𝐀𝐍𝐂𝐔 -Șef Birou Vamal Brașov, 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧 𝐒𝐄𝐋𝐄𝐒𝐂𝐔 – Inspector Superior BVI BRAȘOV și 𝐆𝐢𝐚𝐧𝐢 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐏Ă𝐔𝐍𝐄𝐒𝐂𝐔 – Șef Serviciu Control Ulterior DRV BRAȘOV

Au fost abordate următoarele tematici:
– Proceduri simplificate de vămuire
– Clasificarea mărfurilor în Nomenclatura combinată.

Mulțumim experților de la Direcția Regională Vamală Brașov pentru toate informațiile oferite și participanților prezenți la workshop!