Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

CARAVANA ANTREPRENORIALĂ

CARAVANA ANTREPRENORIALĂ 1181 886

Camera de Comert și Industrie Brașov vă invită să participați, gratuit,  la CARAVANA ANTREPRENORIALĂ adresată mediului de afaceri brașovean.

Acest important eveniment de business va avea loc vineri, 21 aprilie 2023 , ora 11:00, la Hotel Sportul din Poiana Brașov.

Caravana Antreprenorială este organizată de către Clubul Oamenilor de Afaceri Liberali și are la bază nevoia de politică, reformă și prosperitate.

Printre personalitățile care vor participa la eveniment și vor discuta cu participanții se numără: Nicolae CIUCĂ – Prim-ministrul României, Sebastian BURDUJA – Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării, Marcel BOLOȘ – Ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene, Silviu COSTEA – Președintele Camerei de Comerț și Industrie Brașov, precum și reprezentanți marcanți ai mediului de afaceri brașovean.

Participarea este GRATUITĂ!

Accesul la conferință se va face în limita locurilor disponibile, pe bază de confirmare de participare.

Contact: Afrodita Mălureanu 
0728 137 733
afrodita.malureanu@ccibv.ro

Expo DOHA 2023

Expo DOHA 2023 2507 1253

În perioada 2 octombrie 2023 – 28 martie 2024 se va desfășura cel mai important târg expozițional din regiunea Orientului Mijlociu și a Africii de Nord,  Expo 2023, organizat la Doha, Qatar.

Sub egida ” Deșert verde, mediu mai bun”, cel mai important eveniment din regiune  va fi  găzduit de Al Bidda Park din Doha, Qatar
Ecologizarea deșertului era o provocare, însă  în zilele noastre un deșert verde este posibil, fiind  un subiect important și din ce în ce mai urgent, deoarece poate fi un răspuns la problemele globale ale deficitului de apă, energie și alimente.

Evenimentul ”Brașov Real Estate Roundtable”

Evenimentul ”Brașov Real Estate Roundtable” 1259 944

4 aprilie 2023: Președintele Camerei de Comerț și Industrie Brașov, dl Silviu Costea, a participat la evenimentul ”Brașov Real Estate Roundtable” .

 În cadrul evenimentului au fost dezbătute teme legate de proiecte de infrastructură, dezvoltarea sustenabilă a Brașovului și noi investiții în proiecte imobiliare moderne, care vor da o nouă față orașului, contribuind la creșterea calității mediului construit și implicit a calității vieții locuitorilor acestui centru regional.

Punctele cheie ale evenimentului:

  • Revitalizarea orașului: noi zone de interes pentru dezvoltarea comunităților durabile și inteligente
  • Impactul noului aeroport în atragerea investitorilor la Brașov
  • Avantajul concurențial al Brașovului
  • Regiunile de top ale județului pentru noi oportunități de dezvoltare

Salonul Internațional al Agriculturii, Maroc 2023

Salonul Internațional al Agriculturii, Maroc 2023 1421 1066

În perioada 02 – 07 mai 2023, sub Ȋnaltul Patronaj al Majestății Sale Regele Mohammed al VI-lea al Marocului și sub egida Ministerului Agriculturii și Pescuitului, se va organiza la Mèknes, cea de-a XV-a ediție a Salonului Internațional al Agriculturii din Maroc, cea mai importantă manifestare sectorială din Africa și Orientul Mijlociu.

Evenimentul se organizează anual din 2006, ultima editie avand loc in 2019, editiile din anii 2020, 2021 si 2022 fiind anulate din cauza crizei sanitare mondiale.

La ediția din acest an și-au anunțat până în prezent participarea peste 1200 expozanți, fiind așteptați peste 1.000.000 vizitatori, dintre care 300.000 profesioniști. Peste 60 țări din cele 4 continente vor participa cu pavilioane/standuri naționale, expunând pe o suprafață de 18,5 ha, din care 15 ha suprafețe acoperite. Ȋn timpul desfășurării manifestării, se vor organiza reuniuni bilaterale între participanți, fiind programate conferințe, seminarii, mese rotunde, diverse prezentări tehnice și demonstrații.  

România a participat cu standuri proprii la ultimele 8 ediții ale manifestării (2012-2019), fiind expuse diverse produse agroalimentare (mezeluri, conserve de legume, conserve de carne, brânzeturi și cașcavaluri, biscuiți, napolitane, dulciuri, miere, cereale, printre altele), echipamente diverse (sisteme pentru irigații, pompe submersibile, motoare electrice, mori diverse, sisteme fotovoltaice integrate, implemente agricole), servicii (foraj puțuri de apă de adâncimi diverse). Ȋn paralel cu desfășurarea manifestărilor expozitionale anterioare, au fost organizate de către Ambasada României în Regatul Maroc/BPCE Tanger în colaborare cu Camera Bilaterala de Comert Maroc Romania si sistemul Cameral și diversele entități și autorități din Romania si Maroc, misiuni economice itinerante vizand diversele regiuni si poluri de interes  din Maroc. 

Sectorul agricol este foarte important pentru economia marocană, contribuind cu peste  20 % la formarea PIB-ului (15 % agricultură și 5 % sectorul agro-industrial) implicand aproximativ 50 % din populatia activa a tarii. Sectorul agricol asigură peste 6 milioane de locuri de muncă, dintre care peste 250 mii în sectorul agroindustrial.

Ȋntrucât Marocul atrage în continuare numeroase investiții străine inclusiv în sectorul agroindustrial, datorita pozitiei geografice față de Europa – principalul partener economic și luând în considerare avantajele aplicării planului  de dezvoltare sectorială « Maroc Verde », prin care sunt acordate subvenții și diverse alte facilități, se crează premize reale pentru societățile românești din sectorul agroindustrial de a furniza diverse produse și servicii, dintre care menționăm:
– Cereale (grâu pentru panificație, porumb, orz) și furaje pentru animale. Marocul este dependent de importul de cereale, producția medie anuală fiind de 6-7 milioane tone, iar necesarul este de peste 14 milioane tone. Ȋn cursul anului 2022, producția de cereale a înregistrat 8 milioane tone. Pentru anul 2023, perspectivele nu sunt foarte favorabile datorită condițiilor climatice din această perioadă;
–  Energii regenerabile (sisteme fotovoltaice);
– Forajul de puțuri de apă, furnizarea de echipamente și sisteme pentru irigații (pompe submersibile și de suprafață, panouri fotovoltaice, motoare electrice și diverse accesorii);
–  Furnizarea de echipamente si  implemente agricole;
–  Furnizarea de ingrășaminte etc;
– Furnizarea de produse alimentare diverse (brânzeturi, cașcavaluri, mezeluri Halal, conserve din carne Halal, carne bovina, conserve de legume, semipreparate Halal, miere, biscuiți, napolitane, dulciuri diverse);
Observatii:

  • Ambasada Romaniei in Maroc/BPCE Tanger in colaborare cu Camera de Comert Bilaterala Maroc Romania vor organiza si la această editie, in cadrul standului Romaniei, un birou de sprijin si asistentă, punand la dispozitia participantilor la manifestare informatii economice, de piata, baze de date, informatii despre oportunitătile de afaceri, cooperare si investitii in ambele directii, asigurand traduceri si suportul logistic ;
  • Pană in acest moment, au confirmat participarea la manifestare, ca expozanti, o serie de societati romanesti din diverse domenii de activitate (energii regenerabile – sisteme fotovoltaice, cereale, miere, uleiuri alimentare, produse agro alimentare, transporturi internationale – logistică, etc) ;

Participarea cât mai numeroasă ca expozanti si/sau vizitatori a firmelor, sistemului cameral, asociativ, precum si autoritatilor din Romania, la această a XV-a ediție a SIAM, va oferi mediului de afaceri din tara noastra posibilitatea de a cunoaște mai bine potențialul agricol al Marocului și programele sectoriale de dezvoltare. Totodată, prezența la Meknès si in diversele regiuni va permite realizarea de contacte directe cu autoritățile și  societățile marocane și străine din sector, în vederea identificării de oportunități de afaceri și de noi acțiuni concrete de cooperare în acest domeniu atât în Maroc cât și în regiune, Marocul fiind principala poartă de acces în Africa și Orientul Mijlociu.

Pentru detalii suplimentare asupra evenimentului, recomandăm accesarea butonului de mai jos.

Material primit prin amabilitatea Biroului de Promovare Comercial – Economică Tanger – Regatul Maroc
Remus RADULESCU – Ministru consilier economic
Tel: 00212-808680656;
Mobil: 00212-662693309;
WhatsApp: 00212-664815494;
e-mail : remus.radulescu@dce.gov.ro
remusradulescu@yahoo.com.br

”Reglementari actuale în dreptul muncii și dialogul social: Strategii de conformare și dezvoltare a relațiilor angajat-angajator”

”Reglementari actuale în dreptul muncii și dialogul social: Strategii de conformare și dezvoltare a relațiilor angajat-angajator” 1576 1182

5 aprilie: Camera de Comerț și Industrie Brașov,  în colaborare cu Cabinetul de avocatură  GRUIA DUFAUT din București,  a organizat seminarul ”Reglementări actuale în dreptul muncii și dialogul social: Strategii de conformare și dezvoltare a relațiilor angajat-angajator”

În deschiderea evenimentului, președintele Silviu Costea a mulțumit atât participanților pentru interesul arătat față de tematica evenimentului  cât și speakerilor.

În cadrul seminarului,  au fost prezentate principalele modificări aduse Codului Muncii și prevederile noii legi a dialogului social, aspecte cu impact direct asupra derularii raporturilor angajat–angajator.

Au fost abordate și următoarele tematici:

  • Aspecte practice privind redactarea contractului individual de munca;
  • Extinderea obligatiilor de informare a salariatilor de catre angajatori;
  • Noi drepturi si obligatii pentru salariati si angajatori;
  • Aspecte teoretice si practice referitoare la dialogul social;
  • Negocierea colectiva;
  • Angajarea cetățenilor străini : drepturi și obligații;
Speakeri ai evenimentului:
Mihaela NIȚU, Avocat Senior, Cabinetul GRUIA DUFAUT
Angelo GUDRUMAN, Consilier juridic  ITM Brașov
Cristina MIHAI, Administrator societate Perspective 4 You
Oana STAN, Specialist resurse umane, Perspective 4 You
Evenimentul s-a finalizat cu o sesiune de întrebări și răspunsuri, cei peste 35 de participanți primind răspunsuri directe și punctuale  atât de la speakeri cât și de la dl Adrian Reit, Inspector Șef ITM Brașov.

INTEK 2023

INTEK 2023 2509 1890


4 aprilie: Directorul general al Camerei de Comerț și Industrie Brașov, dl  Cosmin Roșia-Micu și reprezentanti ai Camerei au participat  la deschiderea primei editii 𝐈𝐍𝐓𝐄𝐊 ,  care oferă o platformă excelentă pentru companii de a dezvolta noi parteneriate de afaceri și de a crea rețele solide de colaborare. Evenimentul prezintă tendințe internaționale în materie de automatizare, robotizare și digitalizare, cu un accent deosebit pe aplicațiile practice și soluțiile tehnologice.

S-au  discutat subiecte importante referitoare la noile tehnologii și la impactul lor asupra afacerilor, industriei și societății în general. Companiile românești pot beneficia de fonduri disponibile prin PNRR și prin Programele Regionale pentru a investi în digitalizarea și automatizarea proceselor și pentru a-și spori eficiența, productivitatea și competitivitatea la nivel local și regional. Evenimentul INTEK este un eveniment de referință pentru toți cei care doresc să-și dezvolte afacerile în mod eficient și sustenabil.

INTEK are ca scop aducerea în prim-plan a trendurilor internaționale în materie de automatizare, robotizare și digitalizare, cu un accent deosebit pe aplicațiile practice și soluțiile tehnologice, și va reuni branduri importante, lideri de piață la nivel global și furnizori locali de tehnologie, specialiști din diverse domenii și decidenți din mediul de afaceri.

Evenimentul include o expoziție, în care vor fi prezentate cele mai noi și inovative echipamente și tehnologii dedicate transformării industriale, și mai multe conferințe și prezentări susținute de experți din domeniu, de reprezentanți ai autorităților centrale și locale, ai mediului de afaceri și din învățământul universitar. În cadrul acestora se vor discuta subiecte importante referitoare la noile tehnologii și la impactul lor asupra afacerilor, industriei și societății în general.

Companiile românești au acum oportunitatea, datorită fondurilor disponibile prin PNRR și prin Programele Regionale, să investească în digitalizarea și automatizarea proceselor, prin achiziția de soluții și sisteme care să le sprijine în creșterea eficienței, a productivității și a competitivității la nivel local și regional.

În acest context, INTEK oferă un cadru ideal pentru dezvoltarea de noi parteneriate de afaceri și pentru crearea unor rețele solide de colaborare, fiind un eveniment de referință pentru toți cei care doresc să-și dezvolte afacerile în mod eficient și sustenabil.

Mai multe detalii despre eveniment găsiți accesând butonul de mai jos.

Contact

Ioana Brisiuc

Mark Stanciu

0268 547 084

ioana.brisiuc@ccibv.ro; mark.stanciu@ccibv.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 10.04.2023-21.04.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 10.04.2023-21.04.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 10.04.2023-21.04.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 29.03.2023 – 04.04.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 29.03.2023 – 04.04.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul:

29.03.2023 – 04.04.2023

 Ordin nr. 798 emis de M.M.S.S. privind aprobarea Procedurii de încadrare în sectoarele de negociere colectivă a unităţilor definite conform art. 1 pct. 21 din Legea nr. 367/2022 privind dialogul social. (M.O. nr. 259/29.03.2023)
 
● Hotărâre nr. 274 privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 807/2014 pentru instituirea unor scheme de ajutor de stat având ca obiectiv stimularea investiţiilor cu impact major în economie (M.O. nr. 262/29.03.2023)
 
● Ordin nr. 2781 emis de M.C. pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi funcţionarea comisiilor, procedura de selecţie a proiectelor culturale în vederea acordării de finanţări nerambursabile din Fondul Cultural Naţional, precum şi de soluţionare a contestaţiilor, aprobate prin Ordinul ministrului culturii şi patrimoniului naţional nr. 2.231/2011 (M.O. nr. 262/29.03.2023)
 
● Ordin nr. 1178 emis de M.F. pentru aprobarea Procedurii privind emiterea soluţiei fiscale individuale anticipate (M.O. nr. 263/30.03.2023)
 
● Ordin nr. 347 emis de A.N.A.F. pentru modificarea unor acte normative privind înregistrarea/anularea înregistrării în scopuri de taxă pe valoarea adăugată (M.O. nr. 264/30.03.2023)
 
 Lege nr. 69 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal (M.O. nr. 265/30.03.2023)
 
● Ordin nr. 612 emis de M.A.T. privind modificarea părţii introductive a pct. 3.2.1 din Procedura de implementare a Programului pentru stimularea înfiinţării întreprinderilor mici şi mijlocii “Start – up Nation – ROMÂNIA”, aprobată prin Ordinul ministrului antreprenoriatului şi turismului nr. 1.111/2022 (M.O. nr. 265/30.03.2023)
 
● Ordin nr. 1352 emis de M.I.P.E. pentru modificarea Schemei de ajutor de minimis “Sprijin prin granturi pentru investiţii necesare capacităţilor de prestare de servicii pentru refacerea capacităţii de rezilienţă”, în cadrul axei prioritare 4 “Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID – 19 şi al consecinţelor sale sociale şi asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale şi reziliente a economiei”, prioritatea de investiţii “Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID – 19 şi consecinţelor sale sociale şi pregătirea unei redresări verzi, digitale şi reziliente a economiei”, obiectiv specific “Consolidarea poziţiei pe piaţă a IMM-urilor afectate de pandemia de COVID – 19”, acţiunea 4.1.1 “Investiţii în activităţi productive din Programul operaţional Competitivitate 2014 – 2020”, aprobată prin Ordinul ministrului investiţiilor şi proiectelor europene nr. 1.981/2022 (M.O. nr. 268/30.03.2023)
 
● Ordin nr. 1352 emis de M.I.P.E. privind modificarea Schemei de ajutor de stat “Granturi pentru investiţii în retehnologizare acordate IMM-urilor din domeniile industriei alimentare şi construcţiilor, precum şi alte domenii în legătură cu acestea, în vederea refacerii capacităţii de rezilienţă”, în cadrul axei prioritare 4 – “Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID – 19 şi al consecinţelor sale sociale şi asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale şi reziliente a economiei”, prioritatea de investiţii “Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID – 19 şi consecinţelor sale sociale şi pregătirea unei redresări verzi, digitale şi reziliente a economiei”, obiectivul specific 4.1 “Consolidarea poziţiei pe piaţă a IMM-urilor afectate de pandemia COVID – 19”, acţiunea 4.1.1 “Investiţii în activităţi productive” din Programul operaţional Competitivitate, aprobată prin Ordinul ministrului investiţiilor şi proiectelor europene nr. 2.734/2022 (M.O. nr. 268/30.03.2023)
 
 O.U.G. nr. 19 pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 268/30.03.2023)
 
● Ordin nr. 1263/654 emis de M.F. și M.M.S.S.  privind stabilirea valorii nominale indexate a unui tichet de masă pentru semestrul I al anului 2023 (M.O. nr. 268/30.03.2023)
 
● Ordin nr. 1.288/708 emis de M.I.P.E. și A.N.A.P. privind modificarea și completarea Ordinului ministrului delegat pentru fonduri europene și al președintelui Agenției Naționale pentru Achiziții Publice nr. 6.712/890/2017 privind aprobarea modului de efectuare a achizițiilor în cadrul proiectelor cu finanțare europeană implementate în parteneriat …… (M.O. nr. 278/03.04.2023)
 
● Ordin nr. 864 emis de M.M.A.P. pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului mediului, apelor și pădurilor nr. 2.261/2022 pentru aprobarea Ghidului de finanțare a Programului privind casarea autovehiculelor uzate… (M.O. nr. 277/04.04.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

CONVOCATOR – ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A MEMBRILOR CAMEREI DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV

CONVOCATOR – ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A MEMBRILOR CAMEREI DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV 1460 1065

CONVOCATOR

 

CAMERA DE COMERŢ Şl INDUSTRIE BRAŞOV, prin preşedinte Silviu COSTEA, convoacă ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A MEMBRILOR CAMEREI, în data de 18.04.2023, ora 10:00, la sediul organizaţiei din Braşov, str. M. Kogălniceanu, nr. 18-20, bl. 1K, sc. C-D, jud. Braşov.

Neîndeplinirea condiţiilor statutare de prezenţă a jumătate plus unu dintre membri va conduce, în mod automat, la reprogramarea Adunării Generale pentru data de 19.04.2023, ora 10,00, la aceeaşi adresă.

ORDINEA DE ZI a Adunării generale este următoarea:

  1. Raport de activitate pentru anul 2022;
  2. Raport privind execuţia financiară a anului 2022;
  3. Raport al firmei de audit;
  4. Proiect conţinând obiectivele specifice pentru anul 2023;
  5. Proiect de buget de venituri şi cheltuieli pentru anul 2023;
  6. Proiect privind programul de investiţii pentru anul 2023;
  7. Taxa de înscriere şi cotizaţia de membru pentru anul 2023;
  8. Diverse.

Materialele care urmează a fi supuse dezbaterii Adunării, vor fi la dispoziţia membrilor la sediul organizaţiei şi la adresa web: www.ccibv.ro, începând cu data de 11.04.2023.

Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon 0268-547084.

Workshop: BuildYourDigitalBusiness

Workshop: BuildYourDigitalBusiness 1479 1228

Camera de Comerț și Industrie Brașov împreună cu MabIT au  organizat în perioada 23 martie – 26 martie 2023  workshop-ul:

”Build Your Digital Business”

În cadrul evenimentului  participanții au aflat cum  se poate trece la un alt nivel  în afacerea lor!

S-a discutat despre  3 topicuri foarte importante în creșterea unei afaceri: Digital Marketing, Leadership prin Coaching și obținere de Fonduri

O piață inteligentă caută antreprenori ce o înțeleg
Digital Marketing

Care sunt oportunitățile de creștere?
Cine sunt clienții mei?
Unde mă găsesc?
Cum ar trebui să mă promovez?
Ce și cum automatizez pentru ca business-ul să fie mai eficient?
Cum îmi analizez competiția?
Ce ofer eu mai bun decât ceilalți?
Care este trendul, direcția spre care se orientează piața?
Cum obțin ceea ce îmi doresc?
Știi cât costă să ai un marketing bun?
Ce face un marketing să fie bun?
Ce indicatori din marketing online folosești în procesul de decizie din afacerea ta?

Fii un lider care crește oamenii, nu doar care îi conduce
Leadership prin Coaching și Sociocrație

Cum colaborezi eficient cu o echipă în dezvoltare?
Ce mecanisme ai prin care să lucrezi liber, dar guvernat de niște legi care cresc eficiența și prin care urmărești aceleași obiective?
Echipa ia decizii și folosești inteligența grupului să crești afacerea?
Cum creezi autonomie în cadrul echipei și ajuți oamenii să își definească responsabilități?
Cum creezi un model eficient de a face întâlnirile productive și să rulezi experimente sigure pentru a testa ipoteze pentru adaptarea din mers la feedback-ul din piață
Cea mai bună metodă de a conduce este prin intrebări.
Lipsa acestei abordări te poate aglomera ca lider și te poate face să crezi că oamenii tăi nu sunt suficient de capabili.
Recunoști și știi să stai departe de jocurile de manipulare?

Află detalii, adaptate la afacerea ta, despre fondurile europene
Există și alt fel de fonduri?

Szekely Attila a oferit claritate în ceea ce privește posibilitatea accesării fondurilor europene pentru susținerea financiară a afacerilor Start-up! Acesta a oferit detalii despre fondurile europene:
La ce să fii atent atunci când alegi consultantul care să se ocupe de dosarul pentru accesarea de fonduri europene?
Care sunt pașii din cadrul unui proiect, începând cu prima întalnire până la finalizare?
Care este implicarea consultantului în tot acest proces?
Care sunt top 3 provocări cu care se confruntă antreprenorii atunci când accesează fonduri?
Care este riscul financiar pe care ți-l asumi ca antreprenor?
De unde vin banii pentru aceste fonduri?
Care este calculul, respectiv interesul, finanțatorului?
Cât adevăr este în spatele afirmației “populare” cum că trebuie să ne ferim de fondurile europene? Există condiții greu de îndeplinit și verificările ulterioare sunt dificile?
Cum să mă asigur că este în regulă să achit avansul unui consultant pentru întocmirea dosarului pentru accesarea de fonduri europene?
Cu o experiență de peste 12 ani în domeniul scrierii și implementării de proiecte guvernamentale, Attila dorește să susțină antreprenorii care vor să contribuie în societate și este pregătit să îi ajute cu obținerea finanțării