Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Programul Regional Centru 2021-2027, ”O regiune digitală”, Acțiunea 2.2

Programul Regional Centru 2021-2027, ”O regiune digitală”, Acțiunea 2.2 1253 939

Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea spre consultare publică a ghidului solicitantului aferent Programului Regional Centru 2021-2027, ”O regiune digitală”, Acțiunea 2.2 „Întreprinderi digitale pentru o economie avansată – sectoarele de specializare inteligentă”.

Scopul apelului este creșterea gradului de digitalizare al IMM-urilor din Regiunea Centru, cu activitate economică în alte sectoare decât TIC.

Solicitanți eligibili:
Societate sau societate cooperativă care, în conformitate cu Legea 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării IMM, se încadrează în categoria:

  • microîntreprinderilor din mediul urban – au mai puțin de 10 salariaţi şi realizează o cifră de afaceri anuală netă sau deţin active totale de până la 2 milioane euro, echivalent în lei;
  • întreprinderilor mici din mediul urban și rural – au între 10 și mai puțin de 50 salariaţi şi realizează o cifră de afaceri anuală netă sau deţin active totale de până la 10 milioane euro, echivalent în lei;
  • întreprinderilor mijlocii din mediul urban și rural – au între 50 și mai puțin de 250 salariaţi şi realizează o cifră de afaceri anuală netă de până la 50 milioane euro, echivalent în lei, sau deţin active totale care nu depăşesc echivalentul în lei a 43 milioane euro.

Alocarea financiară corespunzătoare acestui apel este de 32.014.709 euro, din care 27.212.503 euro sprijin FEDR și 4.802.206 euro finanțare de la bugetul de stat.

Valoarea eligibilă a proiectului:
• Valoarea eligibilă minimă: 20.000 euro;
• Valoarea eligibilă maximă: 300.000 euro.

Tipuri de investiții eligibile:
• Adoptarea tehnologiilor digitale pentru a îmbunătăți procesele interne ale companiei: gestiunea materii prime pentru producție, a producției în sine, creșterea calității serviciilor oferite și a interacțiunii cu clienții, inclusiv simplificarea și eficientizarea activităților logistice prin produse și sisteme specializate de la sisteme de gestiune și analiză a datelor (de ex. RPA, CRM, PLM, ERP etc.), produse și sisteme VR/AR, până la colectarea datelor prin IoT și utilizarea acestor date în linii de producție automatizate, inclusiv soluții particularizate pentru probleme sau nișe specifice;Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții;
• Dezvoltarea soluțiilor ce includ inteligențe artificiale simple (ex. algoritmi cu răspunsuri previzibile: Reactive AI – filtre spam, motoare de recomandări inclusiv motoare integrate în chat bots) și a celor bazate pe inteligențe complexe (ex. algoritmi cu memorie limitată: automatizarea vehiculelor, text-to-image, sisteme “chat bots” complexe cu memorie limitată) și dezvoltare tehnologiilor AI de ultimă generație pentru soluții inovative (Theory of Mind AI);
• Dezvoltarea comunicării digitale cu furnizorii/clienții, (de ex. sisteme de e-facturare, sisteme pentru circuit digitalizat de comandă, etc.);
• Instruirea în vederea utilizării instrumentelor digitale achiziționate.

Observațiile și propunerile pot fi formulate și transmise prin e-mail, la adresa programe@adrcentru.ro, până la data de 08.05.2023.

Sprijinul public:
Contribuția programului la finanțarea unei investiții este de maxim 90% din valoarea eligibilă a investiției, în limita plafonului de minimis.
Contribuția solicitantului la finanțarea investiției trebuie să fie de minim 10% din valoarea eligibilă a investiției.

Solicitanții de finanţare vor respecta intensitatea maximă admisă conform ratelor de cofinanţare aplicabile cheltuielilor eligibile după cum urmează:

Pragul minim de selecție al proiectelor aferente Acțiunii 2.2 este de 50 puncte.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.

Contact: Attila Szekely | Director Departamentul de Consultanță
0268 547 084
attila.szekely@ccibv.ro

Conferința ”Educație financiară pentru creșterea afacerilor și dezvoltarea economică”

Conferința ”Educație financiară pentru creșterea afacerilor și dezvoltarea economică” 952 714
În data de 18 Mai 2023 se va desfășura conferința ”Educație financiară pentru creșterea afacerilor și dezvoltarea
economică” organizată de Asociaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton ADAA împreună cu Ziarul NEWS și în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Brașov.

Conferința este organizată în cadrul proiectului naţional „EDUCAŢIE FINANCIARĂ PENTRU CREŞTEREA AFACERILOR ŞI DEZVOLTAREA ECONOMICĂ”  și  îşi propune implicarea părţilor interesate în educaţia financiară în scopul creşterii economice şi a dezvoltării afacerilor; de asemenea, se are în vedere îmbunătăţirea educaţiei financiare în rândul mediului de afaceri şi dezvoltarea competenţelor şi aptitudinilor necesare pentru acces facil la finanţare.

Data: 18 Mai 2023
Locația:Biblioteca Judeţeană „George Bariţiu”
Ora: 11.00

În acest an, s-a alocat o atenţie deosebită acestui proiect, prin impactul la nivel naţional pe care îl va avea, militând astfel pentru creşterea gradului de educaţie financiară, cu precădere în rândul antreprenorilor.

Agenda evenimentului:
10.30 – 11.00- Înscrierea participanţilor
11.00 – 11.30- Deschiderea oficială
11.30 – 12.30- Sesiunea plenară I
12.30 – 12.45- Pauză de cafea
12.45 – 13.45- Sesiunea plenară II
14.30 – 15.00 – Prânz /Cocktail

Contact: Andreea Negru, Președinte Fondator ADAA
contact@adaaromania.ro
0729 039 896

Conferința ”Everything HR 2023”

Conferința ”Everything HR 2023” 1134 850

Great People Inside, în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Brașov, organizează cea mai prestigioasă conferința de resurse umane:
 

”Everything HR 2023”

Ce se întâmplă pe piața muncii în acest moment?
Care sunt oportunitățile ce pot apărea în mediul economic, aflat în continuă schimbare și cum ar putea impacta sectorul resurselor umane?

Speakerii și experții de înaltă clasă de la Great People Inside studiază detaliile și pot evidenția tendințele pieței muncii și ale resurselor umane pentru a vă oferi cele mai utile și actuale informații cu privire la viitorul acestui domeniu.

Aflați cum poate organizația dumneavoastră să găsească oportunități de creștere în aceste vremuri incerte!

Dacă doriți ca echipa dumneavoastră să aibă o imagine mai clară cu privire la viitorul pieței muncii și al resurselor umane, rezervați-vă astăzi un loc la conferința Everything HR, care va avea loc în perioada 24-25 mai, la Hotel Qosmo, Brașov, România.

Everything HR este un concept unic care reunește reprezentanți ai mediului de afaceri, antreprenori, manageri, specialiști și cercetători în domeniul resurselor umane din toate sectoarele de activitate, psihologi, reprezentanți ai autorităților centrale și locale, mari companii de consultanță, precum și experți de renume internațional din întreaga lume.

Congres Național de Securitate și Sănătate în Muncă

Congres Național de Securitate și Sănătate în Muncă 1180 888

Centrul Enterprise Europe Network, din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov alaturi de Asociația Română de Securitate și Sănătate în Muncă ARSSM, ITM Brașov, și CONSULTIA SRL au deosebita plăcere de a vă invita pe data de 28.04.2023 începând cu ora 8.30 la Hotel Kronwell- Grand Hall, la evenimentul cu tema Securitatea și Sănătatea în Muncă

Evenimentul se va desfășura după următorul program:

TAXĂ DE PARTICIPARE 400 RON

(Taxa de participare se achită prin transfer bancar, în baza facturii fiscale. Taxa de participare include accesul în sala de conferințe, coffee break și prânzul din data de 28 Aprilie. Taxa de participare NU include cazarea.)

Înscrierea la workshop se face prin accesarea butonului de mai jos:

Contact: Ioana Brisiuc | Manager EEN Braşov
ioana.brisiuc@ccibv.ro
0758 815 859

Sprijin pentru echipa Colegiului Național Andrei Șaguna, participantă la International Space Development Conference din SUA

Sprijin pentru echipa Colegiului Național Andrei Șaguna, participantă la International Space Development Conference din SUA 1181 885

Camera de Comerț și Industrie Brașov, susține echipa Colegiului Național Andrei Șaguna, participantă la International Space Development Conference din SUA!

Echipa  GAEA, formata din elevii Colegiului Național ,,Andrei Șaguna’’ Brasov, are nevoie de sprijin financiar pentru participarea la  IDSC (International Space Development Conference) în perioada 25-28 Mai 2023,  care va avea loc în Statele Unite ale Americii , în Frisco, Texas.

Echipa GAEA este cîștigătoarea  locului 3 în lume, la categoria clasei a 11,  la concursul ‘’NSS Gerard K. O’Neill Space Settlement Contest’’ din SUA. Aceasta competitie a constat în crearea unei lucrări științifice în vederea construirii unei posibile misiuni în spațiu, bazându-se în principal pe cunostințele de fizica, astronomie, biologie și chimie, dar și design și grafica ale tinerilor elevi.

Proiectul elevilor s-a intitulat GAEA (zeita vietii) și prezentat începuturile colonizării planetei Marte, prin crearea unui habitat propice pentru cele mai simple forme de viață, bacteriile.

GAEA a fost considerat unul dintre cele mai bune dintre cele peste 4500 de proiecte trimise din 19 țări de pe glob și unul dintre cele 7 proiecte câștigatoare ale Colegiului Național ”Andrei Saguna’’, colegiul cu cele mai multe premii la nivel internațional din lume.

Având în vedere reușita elevilor, aceștia au ocazia de a participa la IDSC (International Space Development Conference) în perioada 25-28 Mai care va avea loc în Statele Unite ale Americii in Frisco, Texas.

În vederea participării la această conferință, la care vor reprezenta atât liceul cât și țara pe plan international, au nevoie de susținere financiară.

Costurile deplasării și ale cazării ajung la 2500 euro pentru o persoană, în consecință în total vor avea nevoie de 7500 de euro pentru întreaga echipă.

Având în vedere timpul scurt, au nevoie de strângerea acestei sume până la data de 27 Aprilie 2023!

Informații suplimentare la telefon: 0733 044 113.

Programul Regional Centru 2021-2027-Investiții tehnologice în IMM-uri, Intervenția 1.4.1.

Programul Regional Centru 2021-2027-Investiții tehnologice în IMM-uri, Intervenția 1.4.1. 1528 1063

Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea spre consultare publică a ghidului solicitantului aferent PR Centru 2021-2027, ”O regiune competitivă prin inovare și întreprinderi dinamice pentru o economie inteligentă”, Intervenția 1.4.1. „Investiții tehnologice în IMM-uri”.

Scopul programului de dezvoltare și modernizare tehnologică a IMM-urilor din Regiunea Centru, active în sectoarele regionale de specializare inteligentă, constă în facilitarea creșterii economice a regiunii prin intermediul încurajării și sprijinirii accesului IMM-urilor la tehnologii avansate și programe de formare specializate, precum și prin promovarea investițiilor productive în active fixe corporale și necorporale. Această inițiativă are drept obiectiv sporirea capacităților tehnologice ale IMM-urilor, pentru a le permite să concureze mai eficient și să gestioneze dezvoltarea de produse și servicii inovatoare, contribuind astfel la creșterea brută de capital și la susținerea locurilor de muncă în regiune.

Solicitanți eligibili:
Societăți sau societăți cooperative care, în conformitate cu Legea 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării IMM, se încadrează în categoria:
microîntreprinderilor din mediul urban – au mai puțin de 10 salariaţi şi realizează o cifră de afaceri anuală netă sau deţin active totale de până la 2 milioane euro, echivalent în lei;
întreprinderilor mici din mediul urban și rural – au între 10 și mai puțin de 50 salariaţi şi realizează o cifră de afaceri anuală netă sau deţin active totale de până la 10 milioane euro, echivalent în lei;
întreprinderilor mijlocii din mediul urban și rural – au între 50 și mai puțin de 250 salariaţi şi realizează o cifră de afaceri anuală netă de până la 50 milioane euro, echivalent în lei, sau deţin active totale care nu depăşesc echivalentul în lei a 43 milioane euro.
Alocarea financiară corespunzătoare acestui apel este de 81.016.706 euro, din care sprijin FEDR 68.864.200 euro și 12.152.506 euro finanțare de la bugetul de stat.

Valoarea finanțării nerambursabile aferente proiectului:
• Valoare minimă eligibilă a finanțării nerambursabile solicitate: 250.000 euro;
• Valoarea maximă eligibilă a finanțării nerambursabile solicitate: 1.500.000 euro.

Cheltuieli eligibile:
• Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului;
• Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții;
• Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică;
• Cheltuieli pentru investiția de bază;
• Alte cheltuieli (aferente proiectelor cu lucrări);
• Cheltuielile de informare și publicitate;
• Cheltuielile cu activitatea de audit financiar extern;
• Cheltuieli de instruire și cooperare teritorială.
Consultarea publică se va derula pe o perioadă de 30 zile calendaristice. Observațiile și propunerile pot fi formulate prin completarea tabelului de observații și transmiterea acestuia prin e-mail, la adresa programe@adrcentru.ro, până la data de 30.04.2023.

Sprijinul public nerambursabil:
Pentru cheltuielile eligibile finanțate prin ajutor de minimis, în cadrul acestui apel de proiecte intensitatea ajutorului de minimis este de 100%.
Solicitanții de finanţare vor respecta intensitatea maximă admisă conform ratelor de cofinanţare aplicabile cheltuielilor eligibile după cum urmează:

Pragul minim de selecție al proiectelor aferente Intervenției 1.4.1. este de 50 puncte.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 de ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finanțare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.

Contact

Attila Szekely – Director Departamentul de Consultanță CCI Brașov

0268 547 084
attila.szekely@ccibv.ro

Pavilionul României la ICT Spring 2023 Luxemburg

Pavilionul României la ICT Spring 2023 Luxemburg 1431 1077

Evenimentul ICT Spring 2023 se va desfășura în perioada 29-30 iunie 2023 la Luxemburg, ocazie cu care Romanian-Luxemburg Business Forum (RomLux) oferă sprijin companiilor românești interesate de a participa la Pavilionul României din cadrul acestui eveniment.

ICT Spring 2023 este evenimentul cel mai important pentru ICT și tehnologiile emergente și oferă acces direct la organizațiile ce încurajează inovația în această parte a lumii. Va fi o săptămână extrem de bogată în activități oferind oportunități de a întâlni cele mai relevante organizații de inovație din Luxembourg, comunitatea RomLux si antreprenorii locali (vezi agenda detaliată mai jos). Iată mai jos toate detaliile în speranța că vom putea aduce la ICT Spring 2023 anul aceasta cât mai multe din StartUp-urile promițătoare din România, proiecte sau companii inovante românești care au la momentul de fata ambiția de dezvoltare la nivel European sau Global. Capacitatea si potențialul de a crește la nivel european sau global – “go European” sau “go Global” – este factorul determinant pentru prezența in Luxemburg a unui StartUp din România.

Material primit prin amabilitatea Directiei Relatii Interne si ICC Romania
CCIR Business Center, B-dul Octavian Goga nr. 2,
sector 3, Bucureşti, România
Tel.: +4021 319 18 85
Fax: +4021 319 01 56
www.ccir.ro; www.snia.ro; www.tnf.ro

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 04.04.2023 – 11.04.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 04.04.2023 – 11.04.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul:

04.04.2023 – 11.04.2023

 Ordin nr. 616 emis de M.M.S.S. privind modificarea procedurii de implementare a Programului naţional multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, aprobată prin Ordinul ministrului antreprenoriatului şi turismului nr. 1.314/2022 (M.O. nr. 281/04.04.2023)
 
 Ordin nr. 626 emis de M.A.T. pentru modificarea şi completarea Procedurii de avizare a organizaţiilor de management al destinaţiei, aprobată prin Ordinul ministrului antreprenoriatului şi turismului nr. 1.293/2022 (M.O. nr. 283/05.04.2023)
 
 Ordin nr. 890 emis de M.M.A.P. privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 2.366/2022 pentru aprobarea Ghidului specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fondurile europene aferente Planului naţional de redresare şi rezilienţă în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C3/S/I.1.B, pentru subinvestiţia I1.B. “Construirea de insule ecologice digitalizate”, investiţia I1. “Dezvoltarea, modernizarea şi completarea sistemelor de management integrat al deşeurilor municipale la nivel de judeţ sau la nivel de oraşe/comune”, componenta 3. Managementul deşeurilor (M.O. nr. 286/06.04.2023)
 
 O.U.G. nr. 20 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, precum şi pentru modificarea Ordonanţei Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale (M.O. nr. 290/06.04.2023)
 
 Hotarare nr. 302 pentru modificarea Normelor metodologice privind detaşarea salariaţilor în cadrul prestării de servicii transnaţionale pe teritoriul României, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 337/2017 (M.O. nr. 290/06.04.2023)
 
 Ordin nr. 420 emis de A.N.A.F. pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularului “Notificare de conformare emisă de organul de inspecţie fiscală”, a procedurii de notificare şi a periodicităţii de emitere, precum şi pentru modificarea anexei nr. 1.a la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.711/2015 privind modelul şi conţinutul formularelor şi documentelor utilizate în activitatea de inspecţie fiscală (M.O. nr. 291/06.04.2023)
 
 Lege nr. 84 pentru modificarea Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 (M.O. nr. 294/07.04.2023)
 
 O.U.G. nr. 21 privind Statutul lucrătorului cultural profesionist (M.O.nr. 297/07.04.2023)
 
 Lege nr. 85 pentru instituirea zilei de 3 martie ca „Ziua solidarității româno-polone” (M.O.nr. 307/11.04.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 18.04.2023-28.04.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 18.04.2023-28.04.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 18.04.2023-28.04.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

PREGĂTIRI PENTRU CONCESIONAREA SPAŢIILOR DE RETAIL DE LA AEROPORT

PREGĂTIRI PENTRU CONCESIONAREA SPAŢIILOR DE RETAIL DE LA AEROPORT 1476 1181

Regia Autonomă Aeroportul Internațional Brașov a început un proces de consultare a pieței pentru concesionarea spațiilor economice din incinta terminalului.

În cadrul şedinţei ordinare a Consiliului Județean Brașov din data de 30.03.2023 s-a aprobat hotărârea privind închirierea prin licitație publica, de către R.A. ”Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav”, a bunurilor proprietatea publică a Județului Brașov date în administrarea acesteia.
💎Dorinţa Consiliului Județean Brașov, este aceea ca demersurile care urmează să fie realizate, atât cele care ţin de atribuirea spaţiilor din cadrul terminalului, cât şi cele privind angajarea personalului care va asigura funcţionarea Aeroportului, să fie aduse din timp la cunoştinţa tuturor celor interesaţi, să se realizeze într-un mod transparent, corect și obiectiv, cu respectarea criteriilor și cerințelor stabilite de lege.
Sunt luate măsurile necesare, astfel încât orice persoană fizică sau juridică interesată  să participe la aceste proceduri să aibă deplin acces la toate informațiile necesare.
Regia Autonomă „Aeroportul International Brașov-Ghimbav” RA va organiza în perioada următoare o procedură de atribuire a serviciilor de retail din incinta terminalului  în conformitate cu Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și servicii.
💎Procesul de consultare a pieţei a început şi se desfăşoară până marţi, 2 mai 2023, iar operatorii economici sunt aşteptaţi să transmită informațiile supuse consultării la una din adresele de email alexandru.anghel@cjbrasov.ro sau cornelia.zaharie@brasovairport.ro, cu menţiunea „În atenția Compartimentului Achiziţii”, până în data de 24 aprilie.
Rezultatul procesului de consultare a pieței se va publica pe site-urile www.e-licitatie.ro și https://brasovairport.ro/ nu mai târziu de data inițierii procedurii de atribuire.

_________________________________________________________________________________
Informații detaliate:
Regia Autonomă „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav” RA va organiza în perioada următoare o procedură de atribuire a serviciilor de retail din incinta terminalului în conformitate cu Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și servicii.
Procedura de concesiune este aplicabilă serviciilor de tip „food and beverage”, serviciilor de vânzare cu amănuntul de îmbrăcăminte, produse alimentare, țigări şi băuturi, precum şi oricăror altor servicii de vânzare cu amănuntul, inclusiv servicii de vânzare produse cosmetice și parfumuri.
În perspectiva viitoarei concesionări, joi, 6 aprilie, RA „AIBG” a postat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice www.e-licitatie.ro la secţiunea „Anunţuri de consultare a pieţei”, anunţul nr. MC1024279 prin care operatorii economici interesaţi sunt invitaţi să-şi spună punctul de vedere cu privire la următoarele aspecte: nivelul redevenței contractuale; estimarea costurilor investițiilor de efectuat, a costurilor în legătură cu exploatarea serviciilor și a perioadei necesare pentru recuperarea costurilor investițiilor; perioada necesară operatorilor economici pentru pregătirea ofertei după publicarea anunțului de participare privind procedura de atribuire; informațiile necesare operatorilor economici în vederea pregătirii ofertei.
Conducerea RA „AIBG” intenționează ca serviciile de retail din incinta Aeroportului să prezinte un concept comercial și de marketing unitar și comun care să reflecte specificul zonei geografice în care este situat Aeroportul.
Operatorul economic care va fi desemnat câștigătorul procedurii de atribuire va proiecta, dezvolta, construi, finanța, opera și exploata spațiile comerciale din incinta Aeroportului.
Spațiile din interiorul terminalului sunt orientative şi pot suferi rectificări în urma vizitării amplasamentelor, a căror suprafaţă totalizează aproximativ 877,61 mp.
📌 „În urma concesionării serviciilor de retail ne dorim să punem la dispoziția pasagerilor servicii de retail, inclusiv de «food and beverage» de înaltă calitate, vizibile și atractive din punct de vedere comercial, la preţuri atractive şi comparabile cu piețe similare. În acelaşi timp, ne propunem să asigurăm călătorii confortabile și convenabile pentru călători, să creăm spaţii accesibile și prietenoase pentru persoanele cu dizabilități şi să punem în valoare specificul cultural și geografic local printr-un concept comercial și de marketing unitar. Vrem să implementăm conceptul de Smart Airport cu soluții de economisire a energiei electrice şi soluții eco-friendly în ceea ce priveşte reciclarea deșeurilor, ambalaje, mobilier și finisaje ecologice, precum şi un sistem de feedback din partea consumatorilor. Nu în ultimul rând, cum este şi firesc, ne propunem maximizarea veniturilor nonaeronautice ale Aeroportului”, a explicat Alexandru Anghel, directorul general al Regiei Autonome „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav”.
Procesul de consultare a pieţei a început ieri şi se desfăşoară până marţi, 2 mai 2023, iar operatorii economici sunt aşteptaţi să transmită informațiile supuse consultării la una din adresele de email alexandru.anghel@cjbrasov.ro sau cornelia.zaharie@brasovairport.ro, cu menţiunea „În atenția Compartimentului Achiziţii”, până în data de 24 aprilie.
În situația în care, în urma informațiilor transmise de către operatorii economici se va considera necesar, Regia Autonomă „AIBG” va organiza întâlniri la care vor fi invitați să participe toți agenţii economici care au răspuns consultării de piață.
Aceste întâlniri se vor putea realiza în format online sau fizic, fie cu participarea tuturor firmelor care au răspuns consultării de piață, fie, în situația în care este necesar pentru protejarea informațiilor declarate confidențiale de către operatorii economici, cu fiecare în parte.