Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

SPANIA

Cerere – confecții rochii mireasă/ seară
Grup spaniol lider în domeniul modei nupțiale
Produsul/serviciul solicitat Rochii de mireasă. Rochii de seară. Rochii de ocazie.
Cantitate Se va stabili de către părți
Condiții tehnice specifice (certificări, standarde, etc.) Se vor stabili de către părți
Condiții contractuale specifice (legislație locala, etc). Se vor stabili de către părți
Condiții de livrare/transport Se vor stabili de către părți
Condiții de plata Se vor stabili de către părți
Date suplimentare
Compania spaniolă este interesată de contact cu producători/ fabrici confecții de rochii mireasă/ocazie, după
design/modele proprii.
Companiile românești care pot furniza serviciile sus-menționate sunt rugate să ia legătura cu
Biroul de Promovare Comercială și Economică din cadrul Ambasadei României la Madrid:
• Tel.: +34-913.45.45.53
• E-mail: madrid.economic@mae.ro
• Adresa: Avda. de Alfonso XIII, nr. 157, 28016 Madrid, Spania

SPANIA

Companii spaniole interesate  de a identifica producători/distribuitori pentru a importa din România:

– apă alcalină, ciment, ambalaje, suplimente nutritive.

Companiile românești interesate de această oportunitate se pot adresa la Biroul de Promovare Comercială și Economică din cadrul Ambasadei României la Madrid,  madrid.economic@mae.ro

SUA

Reprezentantul unei importante francize americane, care se ocupă cu desfacerea de scule, unelte, accesorii pentru uz casnic și industrial (rețeaua de magazine a acestei francize este de peste 1300 la nivel național), este interesat atât de diversificarea portofoliului de produse destinate comercializării  cât și a surselor de aprovizionare la nivel mondial.

Într-o primă etapă, interesul concret al acestuia este pentru importul de scule și unelte destinate sectorului automotive însă, în măsura în care oferta companiilor ormânești acoperă și alte domenii, pot fi studiate oportunități de contractare și a unor altor tipuri de astfel de articole.

Material primit prin amabilitatea Biroului de Promovare Comercială și Economică din cadrul Ambasadei României la Madrid,  madrid.economic@mae.ro.
_____________________________
AMBASADA ROMANIEIE în SPANIA
Avda. Alfonso XIII, 157, Madrid 28016
Tel:    +34 913 45 45 53
Fax:    +34 913 45 29 17

Material primit prin amabilitatea Domnului  Razvan DUMITRESCU
Minister Counselor for Economic Affairs
AMBASADA ROMANIEI in SUA
_________________________________
1607 23rd Street NW, Washington, DC 20008
Cell:      +1 202 8730063
Fax:      +1 202 2324748
E-mail:  washington.economic@mae.ro
Web:    http://washington.mae.ro

Business Tour în județul Brașov

Business Tour în județul Brașov 1782 1334

CCIFER și Clubul Francofon de Afaceri din Brașov (CFAB), în parteneriat cu ACAROM, au plăcerea de a vă invita în perioada 22-24 martie 2023, la:
 

Business Tour

Vă propunem un program complex de vizite și întâlniri de lucru, pentru o panoramă a sectoarelor de activitate cu tradiție pentru județ și o multitudine de oportunități de transfer de expertiză, parteneriat și colaborare cu companii și autorități locale.

De ce să participați?
Pentru un acces în format fizic la decidenții companiilor locale și reprezentanții autorităților publice
Pentru a identifica oportunități de afaceri și posibilități concrete de a deveni furnizor, partener sau colaborator
Pentru a întelege mai bine specificitățile companiilor, modalitățile de lucru în sectorul privat, pentru a cunoaște nevoile și a se informa asupra bunelor practici în activitatea industrială
Pentru un acces privilegiat în uzine și zone de producție
Pentru a poziționa și promova expertiza companiei într-un cadru profesonal
Pentru a crea noi contacte și a întări legătura cu comunitatea de afaceri locală

Agenda Business Tour
22 martie 2023
➤Travailler avec – prezentări tehnice, vizite de companii, întâlniri B2B
Autoliv >>>
Schaeffler>>>
➤Networking cu membrii comunității de afaceri franco-române >>>

23 martie 2023
➤Travailler avec – prezentări tehnice, vizite de companii, întâlniri B2B
Aeroportul Internațional Brasov >>>
Axxon Composites >>>
Novalia S.A. >>>
TDM TRANSFORMATION DECOUPAGE DE METAUX>>>
24 martie 2023
➤Travailler avec – Inaugurarea fabricii Sapphire Romcim

Forumul de Afaceri și Investiții Serbia – România

Forumul de Afaceri și Investiții Serbia – România 1269 945

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), în parteneriat cu Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș (CCIAT) și Camera de Comerț și Industrie a Serbiei (CCIS) organizează:
 

Forumul de Afaceri și Investiții Serbia – România

Evenimentul va avea loc în marja întrunirii Comisiei Mixte Interguvernamentale România – Republica Serbia, cu participarea Premierului României, dl. Nicolae-Ionel Ciucă și a Premierului Serbiei, dna. Ana Brnabić.

Delegația de afaceri din România va putea participa la lucrările Forumului de Afaceri și la întâlniri B2B cu companii din Serbia reprezentative din domenii de activitate precum energie, construcții și dezvoltări imobiliare, IT&C, agricultură și procesare alimentară.

Evenimentul este dedicat dezvoltării relațiilor bilaterale dintre cele două țări, consolidării prezenței firmelor românești pe piața din Serbia și atragerii de noi investiții în România. Totodată, amploarea evenimentului și nivelul înalt de reprezentare vor oferi companiilor românești cadrul optim de a stabili contacte de afaceri directe cu parteneri de vârf din Serbia.

Data: 13 aprilie 2023.

Locația: Belgrad

Cu această ocazie, CCIR organizează în perioada 12 – 14 aprilie 2023 o misiune economică la Belgrad, care va fi condusă de dl. Mihai DARABAN Președintele CCIR.

Programul deplasării și Agenda Forumului vor fi transmise după confirmarea participării.


Contact: Ștefan Voinea, Director Adjunct, Direcția Relații Externe CCIR

0733 500 004
stefan.voinea@ccir.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 06.03.2023-17.03.2023 

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 06.03.2023-17.03.2023  1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 27.02.2023-10.03.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Conferința ”Insolvența în contextul actual și modalități de prevenire a acesteia”

Conferința ”Insolvența în contextul actual și modalități de prevenire a acesteia” 905 679


02 martie 2023: Camera de Comerț și Industrie a României și SCA Piperea și Asociații, în parteneriat cu  Camera de Comerț și Industrie Brașov,   au organizat conferința:

”Insolvența în contextul actual și modalități de prevenire a acesteia”

Prin conferința Insolvența în contextul actual și modalități de prevenire a acesteia”, Camera de Comerț și Industrie Brașov a deschis seria de conferințe organizate de Camera de Comerț și Industrie a României în parteneriat cu SCA Piperea și Asociații, în scopul promovării în comun a tematicilor relevante și utile pentru mediul de afaceri.

Deschiderea conferinței a fost făcută de președintele C.C.I. Brașov, Silviu Costea, cuvântul acestuia fiind urmat de alocuțiunile speakerilor.

O echipă de specialiști în acest domeniu: Gheorghe Piperea, partener coordonator Piperea & Asociații și RomInsolv SPRL; Irina Sorescu, partener Piperea & Asociații; Florian Mateita, partener RomInsolv SPRL; Iulia Golgojan-Patrulescu, avocat Piperea & Asociații, din București și Ioan Schiau, partener fondator al SCA Schiau, Prescure și Asociații, Codruț Savu, partener fondator al SCA Savu și Asociații din Brașov, a oferit participanților informații despre ce înseamnă insolvența, cum să identifice într-o manieră simplă, ușor de realizat situațiile care conduc spre insolvență, cum afectează aceasta întreprinderea debitorului și deopotrivă, creditorii, care este răspunderea managerială în caz de insolvență, care sunt sacrificiile și constrângerile impuse de insolvență.

Au fost accentuate, cu precădere, metodele de prevenire a insolvenței, au fost evidențiate riscurile deschiderii acestei proceduri atât pentru debitor cât și pentru creditor, au fost expuse noțiunile elementare ale reorganizării și falimentului și cazuri de falimente frauduloase.

Totodată, au fost date exemple de ”bună practică” din jurisprudența națională.

Discutiile au fost interactive, interlocutorii din mediul de afaceri manifestând interes  față de efectele unei astfel de proceduri, iar speakerii au oferit răspunsuri punctuale, interdisciplinare

Mulțumim sponsorului evenimentului:

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 23.02.2023 – 28.02.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 23.02.2023 – 28.02.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 23.02.2023 – 28.02.2023

● O.U.G. nr. 5 pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 20/2014 privind stabilirea unor măsuri de eficientizare a activităţii de privatizare pentru dezvoltarea în condiţii de profitabilitate a activităţii operatorilor economici cu capital de stat, pentru exercitarea drepturilor şi îndeplinirea obligaţiilor ce decurg din calitatea de acţionar a statului la anumiţi operatori economici, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 156/23.02.2023)
 
● Hotărâre nr. 144 pentru modificarea anexelor nr. 1 şi 2 la Strategia naţională privind siguranţa rutieră pentru perioada 2022 – 2030, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 682/2022 (M.O. nr. 157/23.02.2023)
 
● Hotărâre nr. 145 pentru completarea art. 19 din Hotărârea Guvernului nr. 1.179/2014 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat în sectorul creşterii animalelor (M.O. nr. 157/23.02.2023)
 
● Hotărâre nr. 151 pentru completarea Hotărârii Guvernului nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc (M.O. nr. 159/24.02.2023)
 
● Ordin nr. 965/20.273 emis de M.F./M.C.I.D. pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului finanţelor şi al ministrului cercetării, inovării şi digitalizării nr. 3.033/21.494/2022 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului IMM INVEST PLUS componenta INNOVATION (M.O. nr. 159/24.02.2023)
 
● Ordin nr. 261 emis de M.E.  pentru punerea în aplicare de către Ministerul Economiei a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 178/2022 privind sprijinirea entităţilor juridice stabilite în România, în vederea participării la proiecte de colaborare susţinute financiar prin intermediul Fondului European de Apărare (EDF) (M.O.nr. 160/24.02.2023)
 
● Hotărâre nr. 153 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Române pentru Investiţii şi Comerţ Exterior (M.O. nr. 161/24.02.2023)
 
● Ordin nr. 71 emis de M.A.D.R.  pentru instituirea bazei de date naţionale privind constituirea unei liste a materialului de reproducere a plantelor ecologic şi în conversie şi/sau cartofi de sămânţă, a animalelor şi păsărilor ecologice şi a animalelor tinere de acvacultură ecologice, destinat comerţului (M.O.nr. 162/24.02.2023)
 
● Ordin nr. 1058 emis de M.F.  pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind deschiderea şi repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul asigurărilor pentru şomaj, bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, bugetul Trezoreriei Statului, bugetul Fondului pentru mediu şi bugetele locale, aprobate prin Ordinul ministrului delegat pentru buget nr. 501/2013 (M.O.nr. 162/24.02.2023)
 
 Lege nr. 43 pentru anularea unor obligaţii fiscale (M.O.nr. 163/24.02.2023)
 
● Ordin nr. 234 emis de A.N.A.F.  pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (M.O.nr. 164/27.02.2023)
 
● Ordin nr. 348 emis de M.I.P.E.  pentru aprobarea Schemei de ajutor de minimis “Listarea la bursă a întreprinderilor” (M.O.nr. 164/27.02.2023)
 
● Ordin nr. 216 emis de A.N.A.F.  privind aprobarea Procedurii de stabilire a impozitului pe veniturile din înstrăinarea terenurilor agricole situate în extravilan/pachetului de control al persoanelor juridice care au în proprietate unul sau mai multe terenuri agricole situate în extravilan, precum şi a modelului şi conţinutului unor formulare (M.O.nr. 165/27.02.2023)
 
● Ordin nr. 20281 emis de M.C.I.D.  privind procedura, metodele şi instrumentele încetării utilizării produselor şi serviciilor provenind direct sau indirect din Federaţia Rusă sau de la un operator economic aflat sub controlul direct sau indirect al unei persoane fizice sau juridice din Federaţia Rusă sau al cărui capital este constituit cu participaţie provenind în mod direct sau prin firme interpuse din Federaţia Rusă ori din ale cărui organe de administrare fac parte persoane din Federaţia Rusă (M.O.nr. 167/27.02.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Afaceri asigurate 360 grade- GROUPAMA

Afaceri asigurate 360 grade- GROUPAMA 1525 924


Un incendiu la una dintre halele de producție; o defecțiune majoră la unul dintre echipamentele de bază în producție; un panou se desprinde de pe perete și rănește o persoană aflată în trecere; o explozie la un utilaj produce mai multe pagube materiale în incintă și sunt accidentați angajații care erau în acel moment la muncă, sunt tot atâtea scenarii de coșmar. Dar sunt posibile și dacă se produc îți pot pune în pericol continuarea activității.

Ce poți face pentru continuitatea afacerii tale?

Chiar dacă evenimentele neplăcute nu pot fi prevenite în totalitate, ele fiind, în fapt, imprevizibile prin natura lor, poți organiza lucrurile astfel încât atât compania, cât și angajații să aibă parte de susținere financiară în cazul producerii acestor accidente.

 Fiecare afacere este unică, cu nevoi și riscuri specifice. La Groupama avem produse şi servicii simple şi flexibile, adaptabile nevoilor afacerilor, care să asigure continuitatea planurilor atunci când apar evenimente neprevăzute.

Groupama oferă o gamă largă de asigurări generale care se potrivesc tuturor afacerilor, cu posibilitatea de personalizare în funcție de nevoi și specificul activității:

Asigurări pentru imobile și bunuri
Optând pentru Asigurarea imobilelor sau bunurilor, vei avea certitudinea că, indiferent de riscurile la care sunt expuse clădirile rezidențiale, clădirile cu destinația de sedii administrative, halele de producție și alte construcții, dar și bunurile, utilajele, stocurile de marfă, materialele și materiile prime asigurate, vei depăși mai ușor eventualele probleme, atât din punct de vedere financiar, cât și din punct de vedere al timpului necesar remedierii daunelor.

În plus, Asigurarea pentru avariile accidentale te va ajuta să rezolvi mai eficient problemele generate de defecțiuni apărute la aparatura sau mașinile pe care le utilizezi, cum ar fi: mașini, instalații și utilaje de producție din diferite industrii; instalații din centrale electrice sau termice; utilaje folosite în transporturi, macarale, poduri rulante; instalații care intră în dotarea clădirilor. 

Și pentru că orice afacere modernă folosește echipamente electronice, fie că este vorba despre echipamente digitale complexe, de un laptop sau o casă de marcat fiscală, Asigurarea dedicată echipamentelor electronice te va ajuta să treci mai ușor peste pagubele produse de avarierea acestora.

Asigurări auto
În cazul unui eveniment rutier, Groupama îți oferă sprijin în refacerea rapidă a autovehiculului prin asigurare Casco Gradual și RCA. Pentru autovehiculele cu masa maximă autorizată de peste 7,5 tone ai la dispoziție Casco Flote cu 5 variante de acoperire dintre care o poți alege pe cea care se potrivește cel mai bine cu activitatea desfășurată și autovehiculele din dotare.

Asigurări de răspundere civilă
În desfășurarea activității, orice companie poate să producă prejudicii unor terțe părți: daune materiale, vătămari corporale sau pierderi financiare. Asigurările de răspundere civilă te ajută să faci față situațiilor neprevăzute, asigurând continuitatea afacerii. Asigurarea de răspundere civilă generală acoperă situațiile în care daune materiale sau vătămări corporale sunt cauzate unor terțe părți – clienți, angajați, furnizori, etc., Asigurarea de răspundere civilă profesională te ajută în cazurile în care produci prejudicii financiare prin omisiune, eroare sau neglijență profesională, iar Asigurarea civilă de răspundere a administratorilor sau directorilor executivi îți oferă susținere financiară pentru a remedia problemele cauzate de deciziile neinspirate ale persoanelor din management.

Asigurări pentru angajați
Oamenii reprezintă cel mai important capital al unei companii. Asigurările de persoane, ca beneficiu suplimentar drepturilor salariale, reprezintă instrumentul prin care compania, indiferent de mărimea sa, oferă suportul necesar și sprijinul financiar angajaților și familiilor acestora, în momentele mai puțin plăcute ale vieții.

Cu Asigurarea de sănătate – spitalizare și chirurgie pentru angajați îți poți ajuta echipa să acopere cheltuielile medicale ce pot apărea ca urmare a unui accident sau a unei îmbolnăviri și chiar a recidivei după un prim eveniment, indiferent dacă serviciile medicale sunt prestate într-un spital de stat sau privat, în țară sau în străinătate.

Asigurarea de viață de grup oferă protecție financiară angajaților în cazurile nefericite în care se produc accidente care duc la spitalizare și intervenții medicale, incapacitate temporară de muncă sau chiar deces.

Asigurarea de grup pentru călătorii în străinătate acoperă accidentele de muncă ce pot avea loc în timpul deplasărilor în afara granițelor.

Pe lângă riscurile generale, în funcție de industrie, companiile sunt supuse și unor riscuri specifice. Groupama oferă  asigurări pentru afacerile și profesioniștii din domenii ca:

Fie că ai o unitate de producție, o pensiune, un service auto, un birou de arhitectură, o firmă de construcții sau una de publicitate și faci totul ca la carte, riscurile pot oricând să se transforme în situații limită pentru afacerea ta. Provocările și momentele neprevăzute fac parte din traseul oricărui antreprenor – nu le poți evita și nu le poți prezice, dar le poți asigura cu polița potrivită. Sperăm că acest material te-a ajutat să o descoperi și să înțelegi mai bine cum te poate sprijini o asigurare potrivită afacerii tale.

 Fă pasul către un viitor asigurat și cere o o ofertă de asigurare.

Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.

Conferința “Finanțări europene 2021-2027. Împreună dezvoltăm regiunea!”

Conferința “Finanțări europene 2021-2027. Împreună dezvoltăm regiunea!” 1181 885


Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru împreună cu Camera de Comerț și Industrie Brașov și în parteneriat cu Consiliul Județean Brașov, a organizat în data de 23.02.2023, conferința:

“Finanțări europene 2021-2027. Împreună dezvoltăm regiunea!”

Prin acest eveniment,  Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru a avut un dialog direct cu grupurile țintă eligibile spre finanțare prin Programul “REGIUNEA CENTRU” 2021-2027, în cadrul unor evenimente desfășurate în fiecare județ din Regiunea Centru.

Dezvoltarea Regiunii Centru cu sprijinul fondurilor europene, atât la nivel regional, cât și la nivel județean, este un obiectiv la care suntem angajați cu scopul îmbunătățirii calității vieții cetățenilor și a dimensiunii socio-economice a comunităților. Din acest punct de vedere, interacțiunea cu potențialii solicitanți de finanțare este extrem de importantă, pentru a transmite acestora informații actuale pentru pregătirea noilor cereri de finanțare.

Prin acest eveniment s-au  realizat prezentări detaliate a Priorităților de lnvestiții aferente mediului de afaceri din cadrul Programului “REGIUNEA CENTRU” 2021-2027 (PR Centru).  Totodata s-au  prezentat informații privind serviciile acordate mediului privat prin Enterprise Europe Network, dar și alte posibilități de finanțare pentru dezvoltarea acestui sector, pentru o căt mai bună informare a potențialilor solicitanți de finanțare nerambursabilă.

„Multumim atât participanților pentru onorarea invitației noastre cât și ADR Centru pentru oportunitatea oferită. Este un real avantaj pentru mediul de afaceri brașovean să primească informații cu privire la prioritățile de investiții din cadrul Programului „REGIUNEA CENTRU” 2021-2027, direct de la sursă” a precizat Președintele CCI Brașov în deschiderea conferinței.

Cursul “Gender Management” – Cum să conduci feminin într-o lume masculină ?

Cursul “Gender Management” – Cum să conduci feminin într-o lume masculină ? 1262 945

În perioada 25.03.2023 – 26.03.2023 Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează  împreună cu Cristina Stuparu, cursul “Gender Management– Cum să conduci feminin într-o lume masculină?

Când vorbim despre management nu ne gândim la un anume gen, pozițiile de conducere sunt ocupate în egală măsură atât de bărbați cât și de femei însă abordarea unui anumit stil poate face o diferență care se reflectă în oamenii din echipă respectiv în rezultatele obținute.

Motivați de misiunea noastră de a sprijini comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și de a contribui la procesul de dezvoltare al companiilor brașovene vă invităm să participați la un curs dedicat managementului si dezvoltării personale “Gender Management – Cum să conduci feminin într-o lume masculină?

În cadrul cursului veți afla cum puteți integra un nou tip de management fluid și inovativ prin punerea  accentului pe calitățile managementului feminin și recunoașterea valorii atributelor stilului de management masculin.

Cursul “Gender Management” – Cum să conduci feminin într-o lume masculină ? este structurat pe 3 părți:
1- conștientizarea faptului că în fiecare om este prezent atât femininul cât și masculinul;
2-acceptarea faptului că folosirea calităților feminine este subevaluată în actul managerial;
3- curajul să integrezi femininul în actul de conducere.

Informații și exemple practice despre cum implementăm femininul, precum și tratarea distinctă a unui subiect important: Mitul “femeii puternice”.

 Detalii Curs “Gender Management” – Cum să conduci feminin într-o lume masculină?

  • Durată: 2 zile –  25 Martie 2023 și 26 Martie 2023, de la ora  09:00 la ora 17:00

Notă: Participarea este gratuită!

  • Cursul se va desfășura la sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov, bd. Mihail Kogălniceanu, nr.18-20, sala 7.

Deoarece locurile sunt limitate, vă rugăm să ne confirmați prezența dumneavoastră până Joi, 23.03.2023.

Contact: Cristina SÎRBU
0729 839 860

Workshop: BuildYourDigitalBusiness

Workshop: BuildYourDigitalBusiness 1479 1228

Camera de Comerț și Industrie Brașov împreună cu MabIT organizează în perioada 23 martie – 26 martie 2023  workshop-ul:

”Build Your Digital Business”

În cadrul evenimentului veți afla cum să treceți la nivelul următor în afacerea dumneavoastră!
Obțineți planul de acțiune pentru promovarea, finanțarea și managementul afacerii dumneavoastră!

Vorbim pe 3 topicuri foarte importante în creșterea unei afaceri: Digital Marketing, Leadership prin Coaching și obținere de Fonduri

O piață inteligentă caută antreprenori ce o înțeleg
Digital Marketing

Care sunt oportunitățile de creștere?
Cine sunt clienții mei?
Unde mă găsesc?
Cum ar trebui să mă promovez?
Ce și cum automatizez pentru ca business-ul să fie mai eficient?
Cum îmi analizez competiția?
Ce ofer eu mai bun decât ceilalți?
Care este trendul, direcția spre care se orientează piața?
Cum obțin ceea ce îmi doresc?
Știi cât costă să ai un marketing bun?
Ce face un marketing să fie bun?
Ce indicatori din marketing online folosești în procesul de decizie din afacerea ta?

Fii un lider care crește oamenii, nu doar care îi conduce
Leadership prin Coaching și Sociocrație

Cum colaborezi eficient cu o echipă în dezvoltare?
Ce mecanisme ai prin care să lucrezi liber, dar guvernat de niște legi care cresc eficiența și prin care urmărești aceleași obiective?
Echipa ia decizii și folosești inteligența grupului să crești afacerea?
Cum creezi autonomie în cadrul echipei și ajuți oamenii să își definească responsabilități?
Cum creezi un model eficient de a face întâlnirile productive și să rulezi experimente sigure pentru a testa ipoteze pentru adaptarea din mers la feedback-ul din piață
Cea mai bună metodă de a conduce este prin intrebări.
Lipsa acestei abordări te poate aglomera ca lider și te poate face să crezi că oamenii tăi nu sunt suficient de capabili.
Recunoști și știi să stai departe de jocurile de manipulare?

Află detalii, adaptate la afacerea ta, despre fondurile europene
Există și alt fel de fonduri?

La ce să fii atent atunci când alegi consultantul care să se ocupe de dosarul pentru accesarea de fonduri europene?
Care sunt pașii din cadrul unui proiect, începând cu prima întalnire până la finalizare? Care este implicarea consultantului în tot acest proces?
Care sunt top 3 provocări cu care se confruntă antreprenorii atunci când accesează fonduri?
Care este riscul financiar pe care ți-l asumi ca antreprenor?
De unde vin banii pentru aceste fonduri? Care este calculul, respectiv interesul, finanțatorului?
Cât adevăr este în spatele afirmației “populare” cum că trebuie să ne ferim de fondurile europene? Există condiții greu de îndeplinit și verificările ulterioare sunt dificile?
Cum să mă asigur că este în regulă să achit avansul unui consultant pentru întocmirea dosarului pentru accesarea de fonduri europene?

Locația:  Pensiunea Recanto, Fundata, jud. Brașov
Data: 23-26 martie 2023