Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Alegerile tale personalizate: Cosmopolit Cantacuzino și Cosmopolit Rise

Alegerile tale personalizate: Cosmopolit Cantacuzino și Cosmopolit Rise 800 472


Cosmopolit este o experiență.
Te invităm să o descoperi în locuința potrivită ție

Ne place să fim întotdeauna pregătiți să răspundem nevoilor și dorințelor tale, mereu în trend și cu accente de viitor. Așa am creat și cele mai recente ansambluri Cosmopolit Cantacuzino și Cosmopolit Rise.


COSMOPOLIT CANTACUZINO

Cu o poziționare ultracentrală, pe strada Dr. Ion Cantacuzino Nr.22, Brașov, complexul este unul din puținele care se vor mai putea construi atât de aproape de centrul orașului.

Cele 2 clădiri ale ansamblului, gândite într-un design nou, elegant și modern, neegalat până acum, vor avea structuri ușor diferite: blocul A având 2S+P+4+M și blocul B, 2S+P+4+M1+M2.

Orice ai alege dintre cele 80 de apartamente, vei avea acces rapid la toate facilitățile din această zonă atât de căutată și exclusivistă a Brașovului.

Te invităm, așadar, să te bucuri de experiența unică, personalizată pe care o oferă Cosmopolit Cantacuzino.

Structuri 2 Camere
Structuri 3 Camere și 4 Camere


COSMOPOLIT RISE

Amplasat într-o zonă care oferă acces rapid către centru și zonele comerciale pentru nevoile vieții cotidiene, pe strada Carpaților 61 B, Brașov, Cosmopolit Rise va avea 10 etaje, cu 1 spațiu comercial la parter și 44 de apartamente.

Complexul promite un confort suplimentar și prin nota de discreție dată de numărul mic de apartamente.

Descoperă gama variată de structuri a complexului Csomopolit Rise: de la studiouri, la apartamente cu 2, 3 sau 4 camere și penthouse-uri.

Structuri 2 Camere si 3 Camere

Cel mai important loc în care timpul are o valoare aparte este acasă, căci aici e reduta în care ne reîncărcăm pentru tot ce facem. De aceea gândim și creăm totul – de la cele mai mici detalii, până la priveliștea pe care o oferă apartamentele de la etajele superioare și terasele penthouse-urilor – să îți ofere un stil de viață premium.

Echipa noastră de vânzări îți stă la dispoziție pentru a te ghida în cea mai bună decizie de achiziții.

Contact

Office: Str. Mihai Viteazul Nr.6 – Brașov.

0724.999.992 / 0741.185.185

office@cosmopolit.ro

Lista activelor disponibile pe luna Mai 2022

Lista activelor disponibile pe luna Mai 2022 1187 889

Vă prezentăm lista cu active disponibile aflate în patrimoniul  C.N. ROMARM S.A. filiala societatea METROM SA  cu sediul în Brașov,  pe luna Mai 2022.

Contact

Carmen DUDU – Șef serviciu Management, Privatizare și Resurse Umane

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei martie-aprilie 2022.

BRFR20220405015 Un IMM francez care oferă servicii de aprovizionare caută producători europeni de picioare metalice pentru mese cu care să colaboreze în baza unui contract de producție, furnizare sau subcontractare

Tara: Franța
Tip: Cerere
Descriere:
Un IMM francez care oferă servicii de aprovizionare a fost desemnat de cei mai mari producători francezi de mobilă să găsească noi subcontractanți care să fie de încredere și să devina parteneri de lungă durată. Biroul francez de aprovizionare caută acum un nou producător de picioare metalice pentru mese, pentru a satisface nevoia de aceste produse din industria franceză producătoare de mobilă.Potențialii parteneri trebuie să aibă capacitatea să realizeze specificațiile cerute, conform proiectelor pentru picioarele meselor, inclusiv sudarea, îndoirea și lăcuirea acestora.Compania franceză, conform solicitării cumpărătorilor francezi din industria mobilei, ar putea solicita volume mari în baza contractelor de producție, furnizare sau subcontractare.Compania franceză va intermedia contractele de producție, va discuta cerințele acestora cu partile și va urmări dezvoltarea produsului. În ideea de a stabili un parteneriat pe termen lung cu producătorii din UE, compania franceză va încerca să le găsească în mod regulat contracte de producție, furnizare sau subcontractare.Tipul și rolul partenerului: IMM-ul francez care oferă servicii de aprovizionare are nevoie de un subcontractant familiarizat cu prelucrarea CNC pentru furnizarea de picioare metalice pentru mese și, de preferință, ar trebui să aibă experiență în domeniul producției de mobilă, o calitate stabilă, timp de livrare stabil și prețuri competitive.Compania franceză oferă oportunitatea de vânzare în cantități mari și are nevoie de un subcontractant de încredere, capabil să producă picioarele de masă metalice solicitate în conformitate cu specificațiile tehnice.

Tip de parteneriat: Contract de producție, furnizare sau subcontractare


BRPL20220404002 O companie care oferă servicii complete de e-commerce, cu sediul în Polonia, caută diferite produse care să fie distribuite pe piața poloneză

Tara: Polonia
Tip: Cerere
Descriere:

Platforma electronică condusă de o agenție de marketing, oferă servicii de vânzări, ambalare și distribuție, precum și logistica necesară. Compania cauta produse din diverse industrii pe care să le comercializeze. Aceasta urmărește să încheie contracte de servicii de distribuție cu firme interesate de distribuția online pe piața poloneză.

Comerțul electronic este în creștere rapidă, motiv pentru care compania oferă servicii orientate către client, și poate pune la dispoziție cunoștințele diverse și experiența sa în domeniu pentru orice IMM care vrea să-și vândă produsul în această parte a Europei.

Compania oferă servicii de distribuție e-commerce sub forma unui centru comercial. Acesta este un mod inovator de prezentare a produselor în care fiecare vânzător poate profita de marketingul platformei. Modul de gestionare a vânzărilor pe platformă este flexibil. Un vânzător poate face singur vanzarea sau o poate transfera companiei. În acest caz, este furnizat serviciul complet, inclusiv crearea de magazin, distribuție (împreună cu serviciul de recuperare/retur) și toate aspectele logistice. Este o modalitate mai puțin costisitoare de a intra pe piața poloneză pentru producătorii interesați.

Oferta include:
– crearea unui magazin dedicat impreuna cu implementarea produselor;
– managementul magazinului creat;
– servicii logistice;
– servicii de distributie (cu recuperare si retur);
– campanie de marketing dedicată creării;

Compania este deschisă cooperării cu orice IMM care este interest să pătrundă pe piața poloneză. Compania este interesată de cooperarea cu furnizorii în modelul dropshipping.

Tipul și rolul partenerului: Compania caută producători de grupuri de produse diferite interesanți de distribuția lor prin comerț electronic ca vânzător pe o platformă din Polonia. Tipurile de produse relevante sunt: ​​cosmetice, mercerie pentru femei și bărbați, jucării, produse alimentare cu termen lung de valabilitate, haine, articole de casă, produse pentru companii HoReCa, multe altele. Compania oferă acorduri de servicii de distribuție pe piața poloneză. Compania oferă dezvoltarea de soluții personalizate perfect adaptate activității de afaceri a clientului.

Tip de parteneriat: Contract de agenție comercială

BRDE20220328052 Companie germană oferă reprezentare și distribuție pentru producători de componente și ansambluri electronice și electromecanice

Tara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:

Un IMM din nordul Germaniei este reprezentant și distribuitor de componente electronice active și pasive, precum și de ansambluri electromecanice pentru diverse industrii. Pentru a-și completa portofoliul, aceasta caută să încheie contracte de agenție comercială sau contracte de servicii de distribuție cu producători de componente electronice precum: senzori, magneți, relee, cleme, întrerupătoare și siguranțe.

Compania germană furnizează o varietate de articole standard și personalizate catre mai multe industrii. Domeniile principale sunt: tehnologia medicală, industria electronică, mașini specializate, ingineria siguranței, vehicule cu destinație specială (stivuitoare, mașini agricole, mașini de curățat), tehnologia marină, energiile regenerabile și aviația.

Compania nu are producție proprie, dar se concentrează în întregime pe vânzări cu două unități de afaceri: reprezentanță și distribuție. Pentru mulți clienți, combinația dintre ambele este convingătoare – pot achiziționa articole standard prin unitatea de distribuție, iar pentru produse mai specifice și personalizate pot contacta agenția. Un depozit propriu din Hamburg garanteaza livrarea pe termen scurt.

Compania acționează deja ca agenție pentru producători de prestigiu, acoperind o gamă largă de produse electronice. Pentru a-și completa portofoliul, compania este interesata de contacte cu producatorii de senzori, magneti, releue, cleme, intrerupatori si sigurante.

Tipul și rolul partenerului: Partenerii căutați sunt producători de senzori, magneți, relee, cleme, întrerupătoare sau siguranțe care caută un reprezentant de vânzări și/sau un partener de distribuție pentru partea de nord a Germaniei.

Tip de parteneriat: Contract de agenție comercială/ servicii de distribuție

BRHR20220315010 O companie croată care produce hărți digitale interactive caută o dronă de topografie care captează imagini

Tara: Croația
Tip: Cerere
Descriere:

Compania cu sediul în Croația dezvoltă hărți digitale interactive ale locurilor de campare. Platforma lor de cartografiere web conține hărți care sunt realizate folosind tehnologii cu drone, iar aceasta caută IMM-uri care pot oferi servicii de captare topografică a imaginilor cu drone care să ajute la execuția proiectelor la nivel local.

Compania a fost înființată în 2019 în Croația. Acest startup traveltech oferă o platformă web cu hărți digitale interactive ale locurilor de campare. Instrumentul lor digital oferă oaspeților posibilitatea de a naviga prin taberele de campare înainte de a ajunge la destinație și cu ajutorul fotografiilor la 360° le oferă informații despre dimensiunea și poziția exactă a locurilor de camping. Dar aceste hărți digitale sunt, de asemenea, resurse utile atât pentru managementul taberelor, cât și pentru afacerile locale și regionale. Oferă înregistrări digitale, management și statistici asupra activelor, precum și notificări pentru oaspeți proprietarilor de campinguri și sugerează opțiuni de luat masa și activități disponibile în apropiere, ceea ce ajută companiile locale și regionale să se dezvolte.

Compania plănuiește extinderea pe piețele internaționale și caută companii cu drone care pot capta imagini topografice pentru cooperarea în noi proiecte în baza unui contract de externalizare. Prin externalizare, ei doresc să-și accelereze operațiunile principale, procesul de realizare a hărților și să îmbunătățească procesul de vânzare.

Tipul și rolul partenerului: Compania dorește să găsească un partener de încredere care să captureze imagini ale locurilor de campare din Europa. Ei caută un partener în industrie care să aibă abilitățile, expertiza și echipamentul pentru a opera independent și care este capabil să se desfășoare rapid în țara sau regiunea pe care o reprezintă. Principalele caracteristici solicitate sunt executarea independentă și profesională a muncii și protejarea datelor.

Compania funcționează într-un ritm rapid și cere același lucru de la partenerii săi.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare

BRDE20220303020 O companie germană care oferă soluții IT pentru instalarea, întreținerea și repararea hardware și software caută parteneri europeni pentru contracte de asociere în comun

Tara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:

Un IMM german oferă soluții IT pentru instalarea, întreținerea și repararea sistemelor precum și soluții de îmbarcare/înregistrare a bagajelor la aeroport, automate de bilete ale sistemelor de transport public, sisteme de control acces și desktop/servere, routere/comutatoare. IMM-ul caută parteneri care să ofere servicii similare pentru proiecte comune cu scopul de a oferi clienților mari contracte de servicii pentru suportul tehnic al sistemelor descrise mai sus. Tipurile de cooperare vizate sunt contractele de asociere în comun sau de subcontractare.

IMM-ul german oferă suport tehnic pentru sisteme IT pentru producătorii străini sau integratori de sisteme informatice hardware și software în calitate de parteneri de outsourcing.

Compania are o experiență îndelungată în suportul tehnic al sistemelor automate de check-in și îmbarcare din aeroporturi, suportul tehnic al automatelor de bilete ale sistemelor de transport public, sisteme de control acces și turnichete ale site-urilor de producție și ambasadelor și alte site-uri cu acces restricționat ca precum și servicii de teren pentru alte sisteme IT, cum ar fi routere, servere și comutatoare.

IMM-ul german caută parteneri care să ofere servicii similare cu scopul de a oferi suport tehnic pentru sistemele menționate mai sus din Europa. Partenerii ar trebui să ofere serviciul în țara lor ca partener asociat al companiei germane în baza unor contracte cu producătorii, integratorii de sisteme sau operatorii de sisteme IT sau ca subcontractant al IMM-ului german.

Tipul și rolul partenerului: IMM-ul german caută parteneri pentru proiecte comune în suportul tehnic al sistemelor informatice hardware și software, cum ar fi sistemele de îmbarcare/înregistrare a bagajelor în aeroport, automate de vânzare de bilete ale sistemelor de transport public, sisteme și servere de control acces, routere și switch-uri. Tipul de colaborare vizat ar putea fi asociații în cadrul unor contracte specifice unui proiect cu producători, integratori de sisteme sau operatori ai unor astfel de sisteme sau partenerul străin ar putea acționa ca subcontractant pentru IMM-ul german.

Tip de parteneriat: Contract de asociere în comun/ Subcontractare

BRPL20220325030 Un IMM polonez care operează în industria electrotehnică caută subcontractanți pentru galvanizarea benzilor de cupru

Tara: Polonia
Tip: Cerere
Descriere:

Un IMM polonez care produce articole electrotehnice caută o companie care se ocupă de cositorirea benzilor de cupru.

Compania poloneză a fost înființată în 1989. La început a fost o societate comercială, care în anii următori și-a dezvoltat dinamic rețeaua de distribuție a produselor electrotehnice. În 1995 compania și-a început operațiunile de producție și a devenit producător de condensatoare pentru motoare și lămpi cu descărcare. De atunci, afacerile companiei s-au extins semnificativ pentru a include producția, comerțul și serviciile într-o gamă largă de sectoare industriale.

Se urmărește colaborarea în baza unui contract de subcontractare.

Tipul și rolul partenerului căutat: IMM-ul polonez este interesat de o companie care se ocupă de cositorirea benzilor de cupru.

Tip de parteneriat: Contract de subcontractare

BODE20220429011 Un producător german de aluminiu caută agenți de vânzări și distribuitori

Tara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:

Un IMM german specializat în producția de aluminiu caută agenți de vânzări și distribuitori în Europa.

Compania produce benzi sau plăci de aluminiu în diferite tipuri de aliaje și grade de duritate. Aplicațiile acestora includ aluminiul pentru pereți exteriori, decorațiuni, acoperișuri, aer condiționat sau ca bandă de aluminiu de înaltă performanță pentru aplicații cu folie subțire.

Produsele companiei germane pot fi: materie primă pentru folie de aluminiu de uz casnic, folie de aluminiu farmaceutic, folie de aluminiu pentru decorare, folie de aluminiu pentru recipiente, folie de aluminiu pentru baterii, folie de aluminiu de dublă utilizare, folie de aluminiu pentru ambalaje flexibile.

Compania oferă soluții unice și caută parteneri cu care să colaboreze în baza unui contract comercial. Aceasta cauta agenti de vanzari de incredere care sa o reprezinte pe diferite piețe

Tipul și rolul partenerului căutat: Compania caută parteneri de încredere care au deja contacte relevante și o rețea existentă de clienți.

Tip de parteneriat: Contract de agenție comercială

BRDK20220428012 O companie daneză caută furnizori de scări din lemn

Tara: Danemarca
Tip: Cerere
Descriere:

O companie daneză caută furnizori de scări din lemn, atât pentru proiecte de construcții (10 – 30 de scări identice), cât și pentru proiecte individuale.

In prezent compania daneză este exclusiv o societate comercială, cu vânzări anuale de cca. 2.500 de scări.

Compania daneză are nevoie de furnizori care pot livra 2 – 300 de scări pe an și, de preferință, cu potențialul de a livra in viitor 6 – 800 de scări pe an. Termenul de livrare dorit este de 3 – 4 săptămâni. Scarile trebuie livrate la depozitul din Danemarca, iar acestea sa fie neasamblate si ambalate cu grija pe bucăți.

Tipul și rolul partenerului căutat: Furnizorii trebuie să se ocupe de întregul proces de producție, să procure materiile prime și să se ocupe de sarcinile logistice legate de trimiterea mărfurilor în Danemarca.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

BODE20220426010 Un producător german de vopsele, lacuri și produse de acoperire de înaltă calitate caută distribuitori pentru produsul lor nou și durabil

Tara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:

O companie germană a dezvoltat un amestec de vopsea durabil, care prin natura materiilor prime folosite actionează împotriva bacteriilor, mucegaiului, degradarii fungice și agenților putrefactivi. Producția are un consum redus de energie și nu polueaza ape, aerul sau solul.

Producătorul german dezvoltă și produce de mulți ani vopsele, lacuri și adezivi ecologice pe bază de apă.

Produsul inovator este o vopsea lichida in emulsie cu putere mare de acoperire, testata dupa criteriile de calitate germane. Mineralele folosite sunt special preparate pentru a-și dezvolta efectul. Aceste minerale sunt substanțe naturale extrem de durabile al căror efect nu poate fi distrus.

Întreaga gamă de produse include vopsele industriale pentru metal, plastic, lemn și sticlă, precum și vopsele pentru acoperiri arhitecturale ale încăperilor, fațadelor și pardoselilor.

Grupul țintă de clienți cărora se adresează compania este compus din: industria construcțiilor și construcțiile de case prefabricate, industria mobile și protecția lemnului, protecția anticorozivă de înaltă calitate, precum și multe specialități USP.

Tipul și rolul partenerului căutat: Compania germană caută:
– un distribuitor în baza unui contract de servicii de distribuție care are contacte cu clienții din propriul teritoriu/țara,
– un producător de vopsele și lacuri, sub licență, pentru a produce și distribui produsul în propriul teritoriu/ țară.

Compania este dispusă să ofere asistență tehnică pentru dezvoltarea ulterioară în cadrul unui contract comercial contra cost. Există, de asemenea, posibilitatea dezvoltării în comun cu partenerii.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare/ distribuție

Contact

Ștefania Molea

0268 547 084

stefania.molea@ccibv.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 09.05.2022 – 20.05.2022,

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 09.05.2022 – 20.05.2022, 1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 09.05.2022 – 20.05.2022,  pentru  următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 40.000 de persoaneAcestea au beneficiat de experiența de peste 30 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I,  în intervalul 27.04.2022 – 03.05.2022

Ordin nr. 97 emis de M.A.D.R. pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 174/2021 privind aprobarea Procedurii de verificare a conformităţii datelor cuprinse în caietul de sarcini în vederea acordării dreptului de utilizare a menţiunii de calitate facultative “produs montan” şi de realizare a controlului în vederea verificării respectării legislaţiei europene şi naţionale de către operatorii economici care au obţinut dreptul de utilizare a respectivei menţiuni (M.O. nr. 399/27.04.2022)
 
Ordin nr. 999/628 emis M.F. și M.D.L.P.A. de privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului GARANT CONSTRUCT şi a Schemei de ajutor de stat asociate Programului GARANT CONSTRUCT (M.O. nr. 399/27.04.2022)
 
Lege nr. 111 privind reglementarea activităţii prestatorului casnic (M.O. nr. 402/27.04.2022)
 
Ordin nr. 765 emis de M.F. privind Procedura de restituire a impozitului pe dividende rezultat din regularizarea anuală a dividendelor distribuite parţial în cursul anului (M.O. nr. 402/27.04.2022)
 
Ordin nr. 1594 emis de M.J. privind condiţiile de acordare pentru personalul din sistemul administraţiei penitenciare a majorării salariale în cuantumul prevăzut la art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021 privind acordarea unor zile libere plătite părinţilor şi altor categorii de persoane în contextul răspândirii coronavirusului SARS – CoV – 2 (M.O. nr. 402/27.04.2022)
 
Ordin nr. 3701 emis de M.F. privind aprobarea Procedurii de autorizare a importurilor de bunuri în regim de scutire de taxe vamale de către organizaţii sau instituţii în aplicarea dispoziţiilor art. 43 – 53, art. 57 – 59, art. 61 – 80 şi ale art. 82 din Regulamentul (CE) nr. 1.186/2009 al Consiliului din 16 noiembrie 2009 de instituire a unui regim comunitar de scutiri de taxe vamale (M.O. nr. 402/27.04.2022)
 
Ordin nr. 705 emis de M.M.S.S. pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art. 6 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 36/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a salariaţilor în contextul conflictului armat din Ucraina, precum şi ca urmare a sancţiunilor internaţionale aplicate Federaţiei Ruse şi Belarusului (M.O. nr. 404/27.04.2022)
 
Ordin nr. 430 emis de A.N.C.P.I. pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară, aprobat prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 1/2020 (M.O. nr. 405/28.04.2022)
 
Ordin nr. 1171 emis de M.S. privind aprobarea procedurii de emitere a certificatului de liberă vânzare pentru dispozitivele medicale (M.O. nr. 408/28.04.2022)
 
Legea nr. 118 pentru completarea art. 13 alin. (1) din Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activităţi cu caracter ocazional desfăşurate de zilieri (M.O. nr. 411/29.04.2022)
 
Legea nr. 119 pentru modificarea alin. (5) al art. 65 din Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice (M.O. nr. 411/29.04.2022)
 
Ordin nr. 1246 emis de M.S. privind modificarea şi completarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 443/2022 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deţinătorii de autorizaţie de punere pe piaţă a medicamentelor sau reprezentanţii acestora, distribuitorii angro şi furnizorii de servicii medicale şi medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relaţii contractuale cu Ministerul Sănătăţii, casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, cuprinse în Catalogul naţional al preţurilor medicamentelor autorizate de punere pe piaţă în România, a preţurilor de referinţă generice şi a preţurilor de referinţă innovative (M.O. nr. 411/29.04.2022)
 
Lege nr. 105 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, precum şi pentru abrogarea Ordonanţei Guvernului nr. 41/2003 privind dobândirea şi schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice (M.O. nr. 412/29.04.2022)
 
O.U.G. nr. 55 pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 60/2020 privind unele măsuri financiare în vederea implementării proiectelor de infrastructură fazate din perioada de programare 2007 – 2013, finanţate din fondurile Uniunii Europene aferente perioadei de programare 2014 – 2020, precum şi în vederea elaborării şi implementării strategiilor teritoriale integrate în perioada de programare 2021 – 2027 (M.O. nr. 419/29.04.2022)
 
Ordin nr. 441 emis de Consiliul Concurenței pentru punerea în aplicare a Regulamentului privind procedurile de monitorizare a ajutoarelor de stat şi de minimis (M.O. nr. 422/02.05.2022)
 
Ordin nr. 802 emis de A.N.A. F. privind stabilirea bunurilor cu risc fiscal ridicat transportate rutier care fac obiectul monitorizării prin Sistemul RO e-Transport (M.O. nr. 430/03.05.2022)
 
Lege nr. 123 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 71/2021 privind promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante, în sprijinul unei mobilităţi cu emisii scăzute, pentru abrogarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 40/2011 privind promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic şi a Legii nr. 37/2018 privind promovarea transportului ecologic (M.O. nr. 431/03.05.2022)
 
Lege nr. 124 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 43/2021 pentru prelungirea termenului de depunere a declaraţiei anuale privind beneficiarul real al persoanei juridice, prevăzut la art. 56 alin. (4) din Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 431/03.05.2022).

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Angajează un MABIT

Angajează un MABIT 1474 1179

Promovarea pe Social Media este o bătaie de cap pentru tine? Ai încercat să angajezi intern, dar nu găsești persoana potrivită? Ai cheltuit o grămadă de bani în reclamele plătite și nu ai avut rezultatele dorite? Pe ce canale de promovare comunică brandul tău? Știi să profiți de ele la potențialul maxim?

Angajatul” MABIT este pentru tine dacă:
⏩ vrei ca afacerea ta să aibă o prezență relevantă și constantă în Social Media;
⏩ vrei să câștigi timp;
⏩ vrei să vezi rezultate în urma postărilor prin #creșterea interacțiunilor, a numărului de urmăritori și bineînțeles a numărului de clienți potențiali;
⏩ vrei să înțelegi cum ar trebui afacerea ta să fie prezentă în SocialMedia și mai ales, să înțelegi unde/ pe ce canale;
nu ai timp să te ocupi de pagina de Facebook, Instagram, Linkedin, Google My Business, Blog, dar îți dorești să ajungi la audiența potrivită;
⏩ vrei să îți cunoști clienții mai bine;
⏩ vrei să îți educi clienții pentru a-i face să înțeleagă ceea ce tu oferi;
⏩ vrei să îți formezi o comunitate în jurul brandului;

Office: Săcele, Str. Oituz, Nr. 94,
0727 272 721
office@mabit.ro

DENTA – Expoziție internațională de produse și echipamente pentru medicină și tehnică dentară

DENTA – Expoziție internațională de produse și echipamente pentru medicină și tehnică dentară 1474 1179

Romexpo în colaborare cu Camerele de Comerț și Industrie din România, organizează:

DENTA
Expoziție internațională de produse și echipamente pentru
medicină și tehnică dentară

Expoziția prezintă cele mai noi tendințe din domeniul medicinei și tehnicii dentare și se adresează producătorilor, importatorilor și distribuitorilor de echipamente, accesorii, materiale, produse de igiena orală și produse chimico-farmaceutice pentru medicină și tehnică dentară, din România și din străinătate.
• DENTA reprezintă oportunitatea de a întâlni noi clienți, parteneri de afaceri, clienții actuali și potențiali, lideri de opinie, într-un cadru necesar dialogului de business și într-un mediu profesionist.
Prin organizarea Expoziției DENTA, Romexpo și partenerii săi sprijină și promovează mediul de afaceri din România, susținând astfel companiile și politicile de dezvoltare ale acestora.

Pentru că ne dorim revenirea la normalitate, încurajăm toate firmele din domeniu să-și creeze strategia de participare la DENTA 2022, aceasta reprezentând cea mai eficace variantă de promovare a produselor și serviciilor din domeniu, într-un cadru profesionist, în mediul fizic.

Contact

Mihaela PANE – Coordonator Proiect

0749 275 222

indagra@romexpo.ro; mihaela.pane@romexpo.ro

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

SUA- interes de colaborare cu  parteneri din  România 

Firmă americană (trader de produse agricole) este interesată de a colabora cu parteneri pe relația cu România și care dorește:

  • Explorarea oportunităților de tranzacționare cu furnizorii români de produse agricole (cereale, semințe oleaginoase, produse nemodificate genetic/ecologice, ingrediente pentru furaje de specialitate, proteine vegetale/animale)
  • Conectarea cu furnizorii romani (producători, procesatori, comercianți/exportatori)
  • Conectarea cu actorii lanțului de aprovizionare (expeditori, furnizori de logistică pentru export)

Companiile din Romînia interesate de colababorare  vor comunica datele  de contact (nume firmă, persoană de contact/limba engleză, website, tel/WhatsApp, e-mail) către  domnul Răzvan DUMITRESCU, Minister Counselor for Economic Affairs, Ambasada Romaniei la Washington

Relații suplimentare și sprijin : Razvan DUMITRESCU, Minister Counselor for Economic Affairs, Ambasada Romaniei în SUA
+1 202 8730063
washington.economic@mae.ro

Proiect pilot ELMAS – Parcare automatizată Combiparker sistem WÖHR

Proiect pilot ELMAS – Parcare automatizată Combiparker sistem WÖHR 1245 996

În contextul actual, orașele sunt grav afectate de criza locurilor de parcare. Parcul auto a crescut într-un ritm foarte rapid punând mari probleme în procesul de dezvoltare urbană.
ELMAS SRL, Membru Premium al CCI Brașov, prezintă proiectul pilot ELMAS COMBIPARKER.

Faptul că majoritatea locurilor de muncă sunt în afara municipiului, iar locuințele, sediile instituțiilor de stat, spitalele, policlinicile, grădinițile, școlile și universitățile sunt în interiorul municipiului fac necesară deplasarea cu autoturismul. În concluzie, este nevoie de parcare atât la domiciliu cât și în perimetrul municipiului. Compania ELMAS   specialistul regional în domeniul instalațiilor de ridicat propune soluții avansate care pot satisface nevoile orașului referitoare la  rezolvarea crizei locurilor de parcare.

Aflat în faza de dezvoltare, proiectul pilot de parcare automatizată ELMAS Combiparker sistem WÖHR va fi amplasat în perimetrul parcării convenționale de la sediul central ELMAS, din Brașov. Acesta va utiliza o amprentă la sol de aproximativ 80 mp și va permite stocarea pe verticală a unui număr maxim de 25 de autoturisme.

Parcarea automatizată ELMAS Combiparker are la bază un sistem de parcare WÖHR și reprezintă o soluție de parcare compactă, care va aduce economie de spațiu și eficiență în operare.

Acest sistem pilot va fi realizat în varianta supraterană, cu un rând, 4 coloane și 5 niveluri de parcare. În funcție de aplicația clientului, acest sistem de parcare modular va putea fi redimensionat.

În zona de intrare, sistemul de parcare pilot va fi prevăzut cu 4 uși de acces. Utilizatorul va fi îndrumat prin semnalizări vizuale spre una din ușile de primire/predare autoturism.
Prin intermediul unui card de acces sau a unei aplicații pentru smartphone, utilizatorul va acționa deschiderea porții disponibile și va intra în culoarul indicat, va opri motorul, va trage frâna de mână și va închide autoturismul. Înainte de părăsirea parcării, tot prin intermediul cardului de acces sau a aplicației, utilizatorul va confirma operațiunile anterioare la panoul digital și va părăsi parcarea.

Sistemul de parcare pilot va comanda închiderea porții de acces, iar amplasarea autoturismului  în interiorul sistemului se va realiza automatizat și în deplină siguranță. Autoturismul va putea fi solicitat ulterior din sistemul de parcare de către utilizator, tot prin accesarea cu același card de la panoul digital, care va afișa poarta de acces de unde poate fi preluat autovehiculul.

Care sunt beneficiile sistemului de parcare automatizat Elmas Combiparker

  • Poziționarea autoturismului de către utilizator în zona de primire cât și preluarea lui este mult mai simplă și rapidă, față de parcările clasice cu rampă betonată, pe mai multe niveluri. Parcarea automatizată elimină stresul specific parcărilor cu rampă, iar pericolul de deteriorare a autovehiculului este aproape exclus.
  • Autoturismele parcate în sistemul de parcare automatizat, în comparație cu sistemele clasice cu rampă, nu sunt expuse la vandalism, zgârieturi, stricăciuni, furturi etc.
  • Tot sistemul funcționează în regim automat și este monitorizat de la distanță 24/7.
  • Deoarece pentru parcarea automatizată nu sunt necesare rampele de acces, existând doar zone de primire/predare, iar locurile de parcare se limitează la gabaritele autoturismelor, parcarea poate fi amplasată eficient în locuri mai puțin accesibile unor parcări convenționale.
  • Sistem de parcare modular care permite diferite lățimi și lungimi.
  • Parcare compactă, economie de spațiu.

Sistemul pilot de parcare automatizată ELMAS Combiparker va aduce în mod clar un plus de avantaje față de o parcare clasică, care în prezent, necesită suprafețe mari de teren, nu asigură protecția autoturismelor, consumă timp pentru găsirea locului de parcare disponibil și generează poluare.

Mai jos puteți viziona toate etapele de dezvoltare a proiectului:

Contact: ELMAS SRL
marius.paraipan@elmas.ro

Proiectul Performanță prin educație practică recompenseaza studenții ambițioși !

Proiectul Performanță prin educație practică recompenseaza studenții ambițioși ! 2560 2549


S-a dat  startul Concursului de Stagii de practică – Proiectul Performanță prin educație practică recompensează studenții ambițioși !

Camera de Comert si Industrie Brasov, lider de proiect, si  CONAF – Confederatia Nationala pentru Antreprenoriat Feminin din Romania, partener,  anunta lansarea Concursului de stagii de practică ce are in vedere  implicarea, creativitatea si inovarea din cadrul stagiilor de practica, prin recunoasterea si incurajarea aptitudinilor si a competentelor tinerilor inscrisi in programul de consiliere si performare prin educatie practica in cadrul firmelor partener ce si-au desemnat tutorii care sa ii ajute si sa ii inspire pe studenti in adaptarea si formarea la locul de munca.

Concursul se desfășoară pe toată perioada de derulare a stagiilor de practică, iar evaluarea finală a tuturor studenților/masteranzilor în vederea desemnării câstigătorilor celor 25 de premii se va face după finalizarea stagiilor de practică din fiecare an universitar, pentru a oferi șanse egale persoanelor înscrise în grupul țintă al proiectului, fără niciun fel de discriminare.

Numărul premiilor oferite se va face raportat la numărului studenților care au urmat stagiile de practică în cadrul proiectului, în fiecare an universitar, reprezentând 10% din numărul studenților care au urmat stagii de practică.

Competențele vor fi evaluate de către comisia de evaluare și se va pune accent pe următoarele aspecte:

  • capacitatea de înțelegere a informațiilor furnizate,
  • rapiditatea asimilării cunoștințelor, aplicarea în practică a cunoștințelor teoretice,
  • îndeplinirea sarcinilor atribuite,
  • calitatea muncii depuse, gestionarea adecvată a timpului de lucru

Valoarea totală a premiilor este de 117.500 lei, reprezentând 25 de premii a 4700 lei brut fiecare.  Premiile vor fi acordate în două etape, după finalizarea stagiilor de practică aferente anului universitar 2021-2022, respectiv 2022-2023 și vor fi distribuite în momentul aprobării plăților de către autoritatea de management.

Pentru prima etapa a concursului, specifică anului universitar 2021-2022, ce cuprinde perioada desfășurării stagiilor de practică 01 octombrie 2021 – 16 iunie 2022, dosarele vor fi evaluate pentru concurs în perioada 25 – 27 iulie 2022, selecția câștigătorilor având loc în data de 28 iulie 2022.

Afișarea și anunțarea câștigătorilor va avea loc în ziua 29 iulie 2022, rezultatele fiind publicate prin afișarea pe site-ul liderului de proiect, Camera de Comerț și Industrie Brașov, precum și a partenerului de proiect, CONAF România, cât și pe pagina Facebook a proiectului.

Jurizarea candidaților și alegerea câștigătorilor vor fi facute de reprezentanți ai liderului de proiect, ai partenerului de proiect și ai tutorilor, care întocmesc Comisia de organizare și evaluare a concursului stagiilor de practică.

Pentru mai multe detalii cu privire la organizarea și desfășurarea prezentului Concurs, vă invităm să parcurgeți documentele de mai jos:

Le urăm mult succes tuturor studenților din cadrul primei etape !