Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Cerere ofertă

Cerere ofertă 1149 833
CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE BRAŞOV vă solicită prin prezenta o ofertă de preţ pentru Servicii realizare analiza de nevoi inițiale in cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027, detaliate mai jos, necesare în vederea identificării necesarului de formare profesională pentru persoanele din grupul țintă in cadrul apelului de proiecte PEO/409/PEO_P3/OP4/ESO4.1/PEO_A32 Sprijin pentru stimularea ocupării prin furnizarea de măsuri active în pachete de servicii integrate – Regiuni mai puțin dezvoltate.

SPECIFICATII TEHNICE:
Serviciile contractate sunt cele de realizare a unei analize de nevoi inițiale în vederea identificării necesarului de formare profesională pentru persoanele din grupul țintă in cadrul apelului de proiecte PEO/409/PEO_P3/OP4/ESO4.1/PEO_A32 – Sprijin pentru stimularea ocupării prin furnizarea de măsuri active în pachete de servicii integrate – Regiuni mai puțin dezvoltate.

Activitatea se va realiza în vederea fundamentării inițiale a programelor de sprijin destinate persoanelor din grupul țintă. Scopul analizei de nevoi este acela de a identifica nevoia reală de formare profesională a persoanelor din grupul țintă în corelare cu nevoile pieței muncii din regiunile/regiunea/județul/localitatea sau localitățile vizată/vizate prin proiect, respectiv judetul Brasov, regiunea Centru.

Analiza de nevoi trebuie să prezinte o imagine actuală a situației socio-economie a arealului vizat de proiect și va fi realizată utilizând date publice, verificabile, dar și o cercetare proprie.

În funcție de categoriile pe persoane propuse în cererea de finanțare, analiza de nevoi trebuie să prezinte următoarele date:
1) Numărul estimat de persoane/categorie din zona de implementare a proiectului – număr estimat pe baza de date publice verificabile;
2) Domeniile economice în care activează angajatorii din zona vizată de proiect pentru care este identificată nevoia de forță de muncă;
3) Numărul de agenți economici din zona care activează în domeniul/domeniile de activitate economică pentru care este identificată nevoia de forță de muncă;
4) Numărul locurilor de muncă necesare pentru satisfacerea nevoii de forță de muncă a agenților economici;
5) Competențele necesare pentru ocuparea fiecărui post, în funcție de COR;
6) Programele de formare profesională identificate pentru dobândirea competențelor necesare pentru ocuparea posturilor vacante.

N.B:

Analiza de nevoi va viza exclusiv acele arealuri vizate de implementarea proiectului (localitate/județ/regiune după caz).

Elementele de analiza prezentate de la punctul 3 pana la punctul 6 – se vor realiza individual pentru fiecare domeniu economic vizat de proiect. Astfel în cazul în care proiectul vizează derularea de programe de formare/evaluare și certificare pentru mai multe domenii de activitate economica – elementele de la punctele 3 – 6 vor fi evidențiate separat pentru fiecare domeniu economic in parte. În accepțiunea prezentului Ghid al Solicitantului Condiții Specifice, aparțin aceluiași domeniu de activitate economică societățile care activează in cadrul aceleiași diviziuni CAEN (2 cifre).

În analiză vor putea fi cuprinși și agenți economici care au puncte de lucru pe o rază de maxim 50 km de arealul vizat de implementarea proiectului (localitate/județ/regiune după caz). Totodată vor putea fi luați în calcul agenți economici care au puncte de lucru la distanțe mai mari de 50 de km de arealul vizat, dacă acești agenți economici asigură transport gratuit angajaților din una din localitățile vizate de proiect.

Analiza de nevoi precum și toate datele statistice care au stat la baza realizării acesteia vor fi încărcate în sistemul informatic MySMIS2021+.

Analiza de nevoi trebuie să conțină 3 etape obligatorii:
1) Verificarea datelor disponibile din surse verificabile (Institutul Național de Statistica, Oficiul Național al Registrului Comerțului; ANOFM/AJOFM/furnizori autorizați pentru furnizarea de servicii de stimulare a ocupării (mediere pe piața muncii); alte surse verificabile de date si informații);
2) Analiza/cercetare proprie la nivelul agenților economici:

Analiza la nivelul agenților economici ce activeaza in domeniul/domeniile economic/e vizat/e de proiect (prin aplicarea unui interviu structurat sau nestructurat sau prin intermediul altor metode de cercetare sociologică) va avea ca rezultat necesarul de forța de muncă cu indicarea posturilor (codurilor COR – cu indicarea numarului de posturi pe fiecare COR) precum și competentele/calificarile necesare persoanelor pentru a ocupa aceste posturi.

Esantionul de agenți economici care participa la cercetare este de minim

  • 1% din total agenți economici care activează in domeniul economic vizat in zona de implementare (localitate/grup de localități/ județ/ regiunie)

SAU

  • de 20 agenți economici/regiune pentru proiectele de nivel regional sau multiregional;
  • de 10 agenți economici/judet pentru proiectele care vizează implementarea la nivel județean;
  • de 5 agenți economici/localitate pentru proiectele care vizează implementarea la nivel local.

N.B:

  • stabilirea populației totale a agenților economici se va realiza pe baza documentelor emise de către Oficiul National pentru Registrul Comerțului – care indică întreaga populație de agenți economici ce activează in domeniul economic selectat prin proiect.
  • pentru fiecare program de formare/evaluare si certificare in parte introdus in proiect este necesar ca din cercetarea realizata la nivel de agenti economici sa rezulte un număr de posturi (disponibile și/sau ocupate) cel puțin egal cu numarul de persoane care urmeaza sa participe la programul de formare profesionala/evaluare si certificare prin proiect.

Odată cu derularea interviului structurat/nestructurat sau a altor metode de cercetare sociologică, fiecare agent economic va pune la dispoziție un document asumat care va conține cel puțin:

  • Domeniul de activitate al operatorului economic;
  • Numărul locurilor de muncă necesare pentru satisfacerea nevoii de forță de muncă a agentului economic structurate pe coduri COR;
  • Competențele necesare pentru ocuparea posturilor disponibile;
  • Programul de formare identificat pentru dobândirea competențelor necesare pentru ocuparea posturilor disponibile;
  • Numărul de posturi disponibile la nivelul operatorului economic ce pot fi ocupate de persoane care dobândesc competențele necesare mai sus identificate.

 

3) Analiza/cercetare proprie la nivelul persoanelor care vor face parte din grupul țintă

Scopul analizei/cercetării proprii este acela de a:

    • Identifica categoriile de grup țintă eligibile – atât persoanele care au statut de șomer sau asimilabile, cât și persoanele care au statut de angajat și ar putea fi interesate de participarea la activitățile proiectului;
    • Determina disponibilitatea/intenția de a fi implicat pe piața muncii;
    • Evalua necesitatea măsurilor suplimentare de sprijin (acompaniere pe perioada participării la proiect in calitate de grup țintă);
    • Identifica domeniile de activitate in care este interesat să activeze.
    • Evalua experienta profesională anterioară și competențele dobandite prin alte căi (informale/nonformale) pentru care nu deține un certificat de calificare formală.

Cu deosebită consideraţie,
Director General,
Rosia-Micu Cosmin

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 19.06.2024 – 25.06.2024

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 19.06.2024 – 25.06.2024 1934 1446
Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 19.06.2024 – 25.06.2024

● Ordin nr. 1494 emis de M.E.A.T. privind modificarea Schemei de ajutor de minimis pentru operatorii economici în vederea modernizării și dezvoltării stațiunilor balneare și balneoclimatice, aprobată prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului nr. 181/2023 (M.O. nr. 573/19.06.2024)
 
● Legea nr 192 pentru completarea alin. (1) al art. 456 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal (M.O. nr. 576/20.06.2024)
 
● Ordin nr. 249 emis de M.A.D.R. pentru modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 1.731/2015 privind instituirea schemei de ajutor de minimis “Sprijin acordat microîntreprinderilor şi întreprinderilor mici din spaţiul rural pentru înfiinţarea şi dezvoltarea activităţilor economice neagricole” (M.O. nr. 576/20.06.2024)
 
● Ordin nr. 250 emis de M.A.D.R. pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 107/2017 privind aprobarea schemei de ajutor de minimis “Sprijin pentru implementarea acţiunilor în cadrul strategiei de dezvoltare locală” (M.O. nr. 576/20.06.2024)
 
● Ordin nr. 248 emis de M.A.D.R. privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 1.353/2018 pentru instituirea schemei de ajutor de minimis “Împrumuturi cu partajarea riscului la nivel de portofoliu finanţate din Programul Naţional de Dezvoltare Rurală“(M.O. nr. 577/20.06.2024)
 
● Ordin nr. 3607 privind completarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 2.408/2023 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deţinătorii de autorizaţie de punere pe piaţă a medicamentelor sau reprezentanţii acestora, distribuitorii angro şi furnizorii de servicii medicale şi medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relaţii contractuale cu Ministerul Sănătăţii, casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, cuprinse în Catalogul naţional al preţurilor medicamentelor autorizate de punere pe piaţă în România, a preţurilor de referinţă generice şi a preţurilor de referinţă inovative (M.O. nr. 579/21.06.2024)
 
● Ordin nr. 20852 emis de M.C.I.D. privind modificarea Schemei de ajutor de stat “Sprijinirea utilizării serviciilor de comunicaţii prin diferite tipuri de instrumente pentru beneficiari, cu accent pe zonele albe”, asociată Planului naţional de redresare şi rezilienţă al României 2021 – 2026, pilonul II, componenta 7, investiţia 11, aprobată prin Ordinul ministrului cercetării, inovării şi digitalizării nr. 20.690/2024 (M.O. nr. 579/21.06.2024)
 
● O.U.G. nr. 69 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul gestionării şi implementării sistemului naţional privind factura electronică RO e-Factura şi al aparatelor de marcat electronice fiscale, precum şi pentru alte măsuri fiscale (M.O. nr. 582/21.06.2024)
 
● O.U.G. nr. 70 privind unele măsuri de implementare şi utilizare a decontului precompletat RO e-TVA şi valorificarea datelor şi informaţiilor prin implementarea unui sistem de guvernanţă specific, precum şi alte măsuri fiscale (M.O. nr. 582/21.06.2024)
 
● Ordin nr. 1332 emis de A.N.A.F. privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 587/2016 pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularelor utilizate pentru declararea impozitelor şi taxelor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau reţinere la sursă (M.O. nr. 585/25.06.2024)
 
● Lege nr. 196  privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 117/2022 pentru modificarea și completarea Legii concediului paternal nr. 210/1999 (M.O. nr. 588/25.06.2024)
 
● Lege nr. 197  pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 11/2024 privind gestionarea financiară a alocărilor din Fondul european pentru afaceri maritime, pescuit și acvacultură aferente politicii comune de pescuit și politicii maritime integrate la nivelul Uniunii Europene, precum și a fondurilor alocate de la bugetul de stat pentru perioada de programare 2021-2027 (M.O. nr. 588/25.06.2024)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

PLANUL STRATEGIC PAC 2023 – 2027 INTERVENŢIA DR 23 – Procesarea și marketingul produselor agricole pentru obținerea unor produse alimentare

PLANUL STRATEGIC PAC 2023 – 2027 INTERVENŢIA DR 23 – Procesarea și marketingul produselor agricole pentru obținerea unor produse alimentare 1476 1182
Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea spre consultare publică până la data de 24.07.2024 a Ghidului Solicitantului aferent Intervenției DR-23, destinată investițiilor pentru procesarea și marketingul produselor agricole pentru obținerea unor produse alimentare și produse transformate altele decât cele prevăzute în Anexa 1 a Tratatului de Funcționare a Uniunii Europene.

Obiectivul principal al acestei intervenții este dezvoltarea și modernizarea industriei alimentare într-un mod sustenabil, contribuind la atingerea obiectivelor Planului Strategic PAC 2023-2027. Aceasta include atenuarea schimbărilor climatice, promovarea energiei sustenabile și dezvoltarea unui sector alimentar durabil.

Solicitanți eligibili:

  • Persoană fizică autorizată
  • Întreprindere individuală
  • Întreprindere familială
  • Societate în nume colectiv – SNC
  • Societate în comandită simplă – SCS
  • Societate pe acţiuni – SA
  • Societate în comandită pe acţiuni – SCA
  • Societate cu răspundere limitată – SRL
  • Cooperative agricole înfiinţate în baza Legii nr. 566/ 2004
  • Societăți cooperative înfiinţate în baza Legii nr. 1/2005 republicată, cu modificările și completările ulterioare)
  • Grup de producători (Ordonanța Guvernului nr. 37/2005 privind recunoașterea și funcționarea grupurilor și organizațiilor de producători, pentru comercializarea produselor agricole, cu completările și modificările ulterioare)

Lista codurilor CAEN eligibile:

  1. Fabricarea îngheţatei – CAEN 1052
  2. Fabricarea produselor de morărit – CAEN 1061
  3. Fabricarea amidonului si a produselor din amidon – CAEN 1062
  4. Fabricarea pâinii; fabricarea prăjiturilor şi a produselor proaspete de patiserie –           – CAEN 1071
  5. Fabricarea biscuiţilor şi pişcoturilor; fabricarea prăjiturilor şi a produselor conservate de patiserie – CAEN 1072
  6. Fabricarea macaroanelor, tăieţeilor, cuşcuşului şi altor produse făinoase similare – – CAEN 1073
  7. Fabricarea produselor din cacao, a ciocolatei şi a produselor zaharoase – CAEN 1082
  8. Fabricarea condimentelor şi ingredientelor* – CAEN 1084
  9. Fabricarea de mâncăruri preparate – CAEN 1085
  10. Fabricarea preparatelor alimentare omogenizate şi a alimentelor dietetice – CAEN 1086
  11. Fabricarea altor produse alimentare n.c.a. fabricarea produselor din ouă, a albuminei din ouă – CAEN 1089
  12. Fabricarea berii – CAEN 1105

Cheltuieli eligibile:

  • înființarea/ dezvoltarea de capacități de procesare a produselor agricole;
  • înființarea de capacități de depozitare a materiei prime procesate/produsului finit;
  • înființarea/dezvoltarea componentei de comercializare/marketing;
  • investiții care contribuie la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră;
  • implementarea sistemelor de management a calității şi de siguranță alimentară;
  • îmbunătățirea controlului intern al calității;
  • achiziționarea de tehnologii (know‐how), patente şi licențe;
  • marketingul produselor obținute.

Valoarea finanțării nerambursabile aferente proiectului:

  • Valoare maximă eligibilă pentru proiectele în sectorul panificației: 10.000.000 euro;
  • Valoarea maximă eligibilă pentru proiectele în alte sectoare: 3.500.000 euro.

Sprijinul public nerambursabil:

Solicitanții de finanţare vor respecta intensitatea maximă admisă conform ratelor de cofinanţare aplicabile cheltuielilor eligibile după cum urmează:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.

Persoana de contact:
Attila Szekely | Director Departament Consultanță
E-mail : attila.szekely@ccibv.ro
Telefon 0268 547 084

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 01.07.2024-12.07.2024

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 01.07.2024-12.07.2024 1934 1441


Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada  01.07.2024-12.07.2024,  pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei

MAI-IUNIE  2024


BOES20240610009 – Un IMM spaniol comercializeaza si distribuie produse gourmet de înaltă calitate. Acesta caută parteneri în baza unui acord de distribuție și/sau de agenție comercială

Țara: Spania
Tip: Oferta
Descriere:

Compania spaniolă are în prezent o linie gourmet care include dulciuri, mezeluri, conserve de fructe de mare, legume la conservă și foie gras, printre altele. Aceasta caută magazine, restaurante de lux, hoteluri, firme de catering (HORECA), angrosiști, retaileri și/sau distribuitori cu care să colaboreze în baza unui contract de agenție comercială pe termen lung sau a unui contract de servicii de distribuție pentru a-și crește vânzările internaționale și a crea o nouă rețea globală.

Principalele produse ale companiei:
Sardele / boquerones (pescuit cantabric – coasta de primăvară).
Conserve din mare (scoici, biban de mare, caracatiță, sardine…).
Păsări și foie gras (pate de potârniche, foie gras, prepeliță…).
Legume la conservă (sparanghel, ceapă fiartă, ardei, piparra…).
Ulei de măsline extravirgin (Evoo).
Alimentare (măsline, unt de sardele, nuci, boabe de cafea cu ciocolată neagră…).
Brânzeturi (maturate, unt, cu mucegai albastru, afumate…).
Mezeluri (torreznos de Soria, jambon iberic, chistorra de Navarra…).
Dulciuri (tocinillo de cielo, prăjituri cu migdale și portocale, palmeritas, tort rusesc, sobao pasiego (prăjitură tradițională cu unt și DOP)…).

Tipul și rolul partenerului:
Potențialii parteneri poate fi angrosiști, retaileri, distribuitori, magazine sau restaurante de lux, hoteluri, ori firme de catering (HORECA).

Compania își dorește o cooperare pe termen lung bazată pe un contract de agenție comercială sau pe un contract de servicii de distribuție.

Tip de parteneriat: Contract comercial
Link profil EEN: https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/spanish-wholesaler-and-trader-high-quality-gourmet-products-looking-0


BOFR20240612017- O întreprindere franceză specializată în produse pentru aprinderea focului și produse de curățenie caută parteneri producători, designeri sau distribuitori în Europa pentru a valorifica o linie de producție cu performanțe ridicate

Țara: Franța
Tip: Ofertă
Descriere:

Această companie franceză s-a impus ca lider național în domeniul produselor pentru aprinderea focului. De asemenea, și-a diversificat activitatea către noi sectoare, precum produsele de curățenie pentru uz casnic.

Punând accent pe produse naturale, compania este angajată în dezvoltarea durabilă și în fabricarea locală a produselor sale, în Franța.

Societatea caută parteneriate în Europa cu:

  • Producători/laboratoare: pentru a-și fabrica produsele folosind linia lor de producție;
  • Distribuitori: dornici să își dezvolte propriul brand de produse;

Cu o prezență solidă pe piața din Franța alături de retaileri de top din industria alimentară, această companie dorește să stabilească parteneriate în Europa datorită capacității sale mari de producție, expertizei acumulate și respectării standardelor europene pentru detergenți.

Tipul și rolul partenerului:
Compania franceză își dorește parteneri pe termen lung în Europa, sub forma unui acord de subcontractare. Profilul ideal al partenerului poate fi: Distribuitor/ Importator

Tip de parteneriat: Contract commercial
Link profil EEN: https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/french-sme-specialising-firelighters-and-cleaning-products-looking


TRAT20240612009- O companie austriacă caută parteneri pentru dezvoltarea în comun a unor dispozitive inteligente pentru birou, îmbunătățite cu inteligență artificială (AI). Aceste dispozitive vor avea rolul de a automatiza fluxul de lucru în cadrul întâlnirilor fizice

Țara: Austria
Tip: Ofertă
Descriere:

Compania austriacă este specializată în dezvoltarea și operarea soluțiilor locale de inteligență artificială (AI). În prezent, aceasta își propune să îmbunătățească productivitatea biroului prin intermediul unor fluxuri de lucru automatizate și a recuperării informațiilor în timp real în timpul întâlnirilor, prin dezvoltarea dispozitivelor de birou îmbunătățite cu AI. Aceștia caută parteneri cu experiență în fabricarea dispozitivelor inteligente pentru birou, cum ar fi microfoane sau difuzoare, pentru a dezvolta și integra în colaborare capacități AI în produsele lor, în cadrul unui contract de colaborare tehnologică.

Aspecte inovatoare:

  • Integrarea inteligenței artificiale (AI) în instrumentele de birou uzuale, utilizând modele AI cu consum redus de energie, adaptate nevoilor interacțiunilor din cadrul întâlnirilor fizice.
  • Procesarea datelor locale direct pe dispozitive sau pe servere locale, asigurând o securitate ridicată a datelor prin evitarea soluțiilor bazate pe cloud. Puterea de procesare AI va fi furnizată de unul dintre serverele companiei austriece și de procesoare mici sau puterea CPU din dispozitivul final, pentru a trimite suficient înregistrările către interfața de programare a companiei austriece, a le procesa și a returna răspunsuri.

Avantaje:

  • Modelele AI eficiente din punct de vedere energetic minimizează consumul de energie, aliniindu-se cu obiectivele de sustenabilitate.
  • Transcrierea locală sigură a întâlnirilor asigură confidențialitatea datelor și respectă reglementările stricte de protecție a datelor.
  • Procesarea datelor în timp real oferă informații valoroase în timpul întâlnirilor, simplificând procesul de luare a deciziilor.
  • Reduce timpul necesar pentru urmărirea întâlnirilor.
  • Îmbunătățește luarea deciziilor prin recuperarea informațiilor la fața locului.

Comparație cu soluțiile existente:

  • Spre deosebire de instrumentele tipice de întâlnire care se concentrează pe platforme digitale, acest produs este proiectat special pentru mediile de întâlnire fizice, fuzionând tehnologia AI de înaltă tehnologie cu dinamica tradițională a întâlnirilor.
  • Oferă o experiență AI directă și interactivă integrată în hardware-ul biroului, eliminând dependența de dispozitive externe sau servicii cloud, sporind astfel securitatea operațională și fiabilitatea.

Tipul și rolul partenerului:
Compania austriacă își caută un partener experimentat în fabricarea dispozitivelor inteligente pentru birou, precum microfoane sau difuzoare, pentru a dezvolta în colaborare integrarea AI în produsele lor.

Există două posibilități de colaborare:

  • Dezvoltarea bazată pe produse existente: un dispozitiv îmbunătățit cu AI pornind de la un produs deja existent al partenerului. Acest lucru ar implica integrarea tehnologiilor AI în produsul existent pentru a-i oferi noi funcționalități.
  • Dezvoltarea unui produs nou: un dispozitiv complet nou, special conceput pentru a integra perfect tehnologiile AI încă de la început. Acest lucru ar permite o optimizare mai bună a designului și funcționalității produsului final.

Tip de parteneriat: Contract comercial de asistență tehnică/ Contract de cooperare în cercetare și dezvoltare
Link profil EEN: https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/austrian-company-looking-partner-jointly-develop-ai-enhanced-smart-office


BOCZ20240522001- O companie cehă oferă un conector inovator de reducție pentru stații de încărcare a vehiculelor electrice

Țara: Cehia
Tip: Ofertă
Descriere:

Conectorul de reducție este o soluție practică pentru utilizarea stațiilor de încărcare AC pentru vehicule electrice si la încărcarea unei game largi de dispozitive electrice. Dezvoltat și asamblat în UE, acesta transformă stațiile standard de încărcare AC într-o priză europeană universală de 230V și 16A curent. Cu acest conector, este posibilă conectarea și încărcarea dispozitivelor precum: e-bike-uri, aspiratoare, mașini de tuns iarba și multe altele, care în mod normal se încarcă de la o priză obișnuită.

Datorită greutății reduse și dimensiunilor compacte, acest conector este ideal pentru călătorii. Utilizarea este intuitivă, cu pornire/oprire ușoară prin intermediul unui comutator cu două poziții, care deblochează de asemenea mecanismul de blocare al stației de încărcare. Produsul a fost testat cu instrumente de măsurare europene, precum Benning ST 760, pentru a asigura fiabilitatea și siguranța.

Tipul și rolul partenerului:
Compania caută distribuitori și clienți pentru produsul său.

Tip de parteneriat: Contract commercial
Link profil EEN: https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/czech-company-offers-innovative-reduction-connector-electric-vehicle


BOHR20240612002 – O agenție de creație din Croația care oferă servicii de design, dezvoltare web și asistență dorește să colaboreze cu alte companii printr-un contract comercial sau de externalizare

Țara: Croația
Tip: Oferta
Descriere:

O agenție digitală creativă din Croația este specializată în servicii de design și soluții IT potrivite pentru IMM-uri (Întreprinderi Mici și Mijlocii). Catalogul lor cuprinde următoarele servicii generale:

  • Design UX/UI (pentru web și aplicații)
  • Design grafic (logo, identitate vizuală, carti de vizită, broșuri, etc.)
  • Ilustrații (infografică, publicitate, cărți de colorat, etc.)
  • Dezvoltare web (pagini de start, website-uri, eCommerce, etc.)
  • Găzduire și mentenanță web
  • Administrare sisteme (Windows, Linux, MacOS, Android)
  • Suport pentru calculatoare și dispozitive inteligente, mentenanță și reparații

La cerere, aceștia oferă și o varietate de alte servicii. De asemenea, testează și dezvoltă noi modalități de a-și extinde setul de instrumente și soluțiile pe care le pot oferi clienților lor.

Experiența combinată din domeniile lor respective le permite să ofere o gamă largă de opțiuni, cu obiectivul final de a deveni un furnizor complet de servicii pentru clienții lor.

Partenerii lor funcționează ca entități separate și acoperă servicii precum SEO (Search Engine Optimization – Optimizare pentru Motoare de Căutare), marketing digital, managementul rețelelor sociale și copywriting, alături de alte servicii care nu sunt încă listate în catalogul propriu.

Tipul și rolul partenerului:
Agenția de creație croată caută să-și extindă portofoliul și parteneriatele la nivel internațional și se concentrează pe creșterea durabilă pe termen lung. Ei caută parteneriate pentru proiecte care necesită servicii în afara domeniului lor actual de catalog și potențiale aranjamente de externalizare pentru companiile care încearcă să se extindă dincolo de serviciile lor actuale și granițele naționale.

Tip de parteneriat: Contract comercial/ Contract de externalizare
Link profil EEN: https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/croatian-creative-agency-providing-design-web-development-and-support


BRES20240612012 – Producător spaniol de amestecuri asfaltice caută bitum solid și cuptoare rotative pentru bitum în cadrul unui contract de furnizare

Țara: Spania
Tip: Cerere
Descriere:

O companie spaniolă specializată în asfaltări și construcții  de drumuri cu o experiență de peste 70 de ani în acest sector, caută topitoare de bitum solid și tambur de bitum pentru realizarea diferitelor tipuri de mixturi asfaltice în procesul său de fabricație. Firma este interesată în special de produsele care se găsesc deja pe piață. Compania spaniolă caută parteneri cu care sa colaboreze sub forma unui contract de furnizare.

Domeniul său de activitate include construcția de toate tipurile de infrastructură civilă și industrială cum ar fi moșii rezidențiale, uzine industriale, lucrări hidraulice, porturi, căi ferate și poduri, pe lângă drumuri și autostrăzi. Firma integrează inovația atât în ​​cercetarea și dezvoltarea de noi produse și servicii, cât și în procesele de management. În ultimii ani, compania a participat la proiecte de cercetare și dezvoltare UE cu parteneri din diferite țări.

Tipul și rolul partenerului:
Compania spaniolă caută un partener cu experiență în distribuția de bitum și/sau topitoare de bitum. Partenerul sau partenerii ar trebui să fie responsabili pentru distribuirea produsului, precum și pentru furnizarea de informații cu privire la orice cerințe suplimentare pentru produs. Forma preferată de cooperare este un contract de furnizare.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare
Link profil EEN: https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/spanish-asphalt-mixes-producer-requests-solid-bitumen-and-bitumen-drum-0


BRCZ20240605011 – Furnizor ceh de unelte și echipamente pentru industrie dorește să devină distribuitor exclusiv pentru produse noi

Țara: Cehia
Tip: Cerere
Descriere:

Compania cehă este un furnizor de scule și echipamente pentru industrie, comerț și meșteșuguri, cu o experiență de peste 30 de ani în domeniul său. Compania are mai mult de 10 000 de articole în stoc și oferă bunuri precum unelte, echipamente de protecție, materiale, mobilier de atelier și mașini. În prezent, caută să adauge noi produse din categoriile menționate anterior în portofoliul său și se oferă să acționeze ca distribuitor exclusiv al produselor altor companii, care sa fie noi pe piața cehă.

Tipul și rolul partenerului:
Producători sau furnizor de unelte și echipamente industriale care caută un distribuitor exclusiv în Cehia.

Tip de parteneriat: Contract commercial
Link profil EEN: https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/czech-supplier-tools-and-equipment-industry-and-trade-looking-act


BRFI20240516006 – Furnizor finlandez caută producători de sârmă în special din Ucraina, România și Bulgaria

Țara: Finlanda
Tip: Cerere
Descriere:

Compania fabrica produse pentru securitatea șantierului și caută furnizori de sârmă laminată și sârmă trasă.

Compania cauta producatori sau furnizori de:
– Sârmă, C4D și C7D cu conținut scăzut de carbon, consum anual de aproximativ 4000 de tone metrice (MT);
– Sarma trasa C9D, consum anual aproximativ 2000MT.

De preferință furnizorii de sârmă laminată și sârmă trasă ar putea fi din Ucraina, România sau Bulgaria.

Tipul și rolul partenerului:
Compania caută un parteneriat pe termen lung cu un producător sau furnizor de fire specifice.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare/ Contract de furnizare
Link profil EEN: https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/finnish-sme-seeks-wire-rod-and-drawn-wire-suppliers-especially-ukraine


BRIE20240514024 – O mică întreprindere irlandeză specializată în felicitări personalizate, imprimeuri și produse cadou caută să colaboreze cu un producător de ceramică pentru o nouă linie de articole lifestyle

Țara: Irlanda
Tip: Cerere
Descriere:

Compania irlandeză caută să identifice acorduri de parteneriat cu un producător de produse ceramice personalizate, cum ar fi farfurii, căni și suporturi pentru prăjituri.

Compania caută să identifice un partener cu capacitatea de a produce produse sezoniere, cum ar fi bibelouri pentru cadouri de Crăciun, decorațiuni, etc.

Înființată la sfârșitul anului 2018, compania are experiență în design pentru comercianții cu amănuntul. Aceasta a crescut organic de la vânzarea a 1 sau 2 carduri pe săptămână pe Etsy, până la a fi în Top 5 cele mai cumpărate magazine Etsy irlandeze în 2020. In 2021, compania lansează propriul site de comerț electronic.

Compania dorește să testeze piețele la nivel internațional și să dezvolte stilul de viață al afacerii, introducând noi produse. Compania este pregătită să investească în dezvoltarea și aprovizionarea produselor acolo unde acestea vor fi realizate, în mod etic și sustenabil, dar și cu o marjă suficientă pentru a le vinde și angro.

Tipul și rolul partenerului:
Compania caută să identifice producători de produse ceramice personalizate, cum ar fi farfurii, căni și suporturi pentru prăjituri. MOQ scăzute pentru dezvoltarea produsului. (Compania irlandeză va furniza lucrări de artă/ CAD-uri relevante.)

Tip de parteneriat: Contract comercial
Link profil EEN: https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/irish-sme-specializing-custom-cards-prints-and-gifting-products-seeking


BRDK20240327004 – IMM-ul austriac caută un producător de containere metalice pliabile pentru depozitare în baza unui contract de furnizare

Țara: Austria
Tip: Cerere
Descriere:

IMM-ul austriac este specializat în containere metalice pliabile pentru crearea rapidă și flexibilă a spațiului. Ei caută un producător european cu experiență în fabricarea metalelor pentru a produce aceste containere metalice pliabile în baza unui contract de furnizare.

Containerele trebuie să aibă dimensiuni de 580 cm lungime, 245 cm lățime și 240 cm înălțime, cu o greutate aproximativă de 1000 kg.

Containerele trebuie să includă:
– Placare cu panouri sandwich (50 mm)
– Acoperișuri izolate din tablă trapezoidală (50 mm)
– Uși și ferestre
– Mecanism de pliere pe baza de balamale
– Podea impermeabila (fara lemn)

Producătorul ar trebui să aibă capacitatea de a produce 10-20 de unități pe lună.

Tipul și rolul partenerului:
Partenerul trebuie să dețină un certificat CE, iar partenerul de producție trebuie să producă conform specificațiilor exacte, furnizând mostre și planuri detaliate la cerere.

Ar trebui să poată produce o capacitate de 10-20 de unități pe lună.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare
Link profil EEN: https://een.ec.europa.eu/partnering-opportunities/austrian-sme-looking-producer-foldable-metal-storage-containers-under

Noul Consulat Onorific al Republicii Filipine, inaugurat la Brașov

Noul Consulat Onorific al Republicii Filipine, inaugurat la Brașov 1482 1185


Republica Filipine și-a extins prezența diplomatică la Brașov prin deschiderea Consulatului Onorific, avându-l pe omul de afaceri Simon Andreas Maurer numit în funcția de consul onorific.

Republica Filipine a făcut un pas important în consolidarea relațiilor bilaterale cu România prin inaugurarea Consulatului Onorific la Brașov, în data de 21 iunie 2024. Ceremonia oficială a avut loc recent în cartierul Avantgarden3 Brașov și a beneficiat de prezența unor personalități marcante din ambele țări, inclusiv reprezentanți ai autorităților filipineze și române, precum și lideri ai județului și municipiului Brașov. Noul consul onorific, Simon Andreas Maurer, un renumit om de afaceri local, a fost numit în această funcție onorantă.

Inaugurarea Consulatului Onorific al Republicii Filipine la Brașov reprezintă un moment de referință în relațiile diplomatice dintre cele două țări. În cadrul ceremoniei, oficialii prezenți au subliniat importanța acestui eveniment pentru dezvoltarea relațiilor bilaterale, economice și culturale dintre Filipine și România. Prin această inițiativă, se urmărește facilitarea cooperării în diverse domenii, precum turism, comerț, sănătate, educație și cultură.

„Sincere felicitări domnului Simon Andreas Maurer, noul Consul onorific al Republicii Filipine. Inaugurăm primul Consulat în România. Cu domnul Maurer drept consul onorific, sunt încrezător că relaţiile bilaterale se vor dezvolta în beneficiul ambelor ţări. Atribuţiile consulului Maurer vor fi, în primul rând, asistarea cetăţenilor filipinezi din Braşov şi din regiunea de Vest a României, precum şi promovarea intereselor filipineze prin comerţ şi relaţii socio-culturale. Noul consul va facilita accesul la serviciile consulare, în special, cele privind emiterea de vize, deşi românii pot călători în Filipine fără viză pentru 30 de zile”, declară Excelența Sa Frank Cimafranca.

Simon Andreas Maurer, noul consul onorific, a declarat: „Mă simt deosebit de recunoscător şi onorat de misiunea care mi-a fost încredinţată de autorităţile filipineze. În această nouă calitate, mă voi strădui să mă achit cu cinste şi onoare de toate îndatoririle care-mi revin. Vreau să fiu de un real ajutor pentru filipinezii din România, pentru că, în acest moment, ei trebuie să meargă la Budapesta pentru a-şi rezolva problemele. În al doilea rând, vreau să întăresc relaţiile bilaterale economice. Am o serie de proiecte foarte interesante pe energie verde şi în domeniul medicinei, capitol la care ei suferă, iar soluţiile noastre sunt eficiente şi accesibile. Ulterior, vom aborda proiecte de reconversie a spaţiilor de locuit. Acestea ar fi trei aspecte principale de natură economică pe agenda mandatului meu. Cel mai important avantaj de care România beneficiază este forţa de muncă filipineză. Şi vreau să dezvolt acest aspect prin asigurarea unor condiţii de trai şi de muncă mai bune”, a declarat Simon Maurer, Consulul onorific al Republicii Filipine în România.

Oficialitățile prezente și reprezentanții de onoare ai orașului Brașov au îmbrățișat alegerea făcută de autoritățile filipineze, asigurându-l, totodată, pe noul Consul onorific de sprijinul acestora.

„Doresc să vă felicit pentru această iniţiativă şi pentru încrederea acordată judeţului Braşov. Economia filipineză are una dintre cele mai mari rate de creştere din Asia şi din întreaga lume. Colaborarea dintre România şi Filipine poate atinge dimensiuni strategice, fie că vorbim de tehnologie de vârf, de agricultură sau de poziţionarea geostrategică faţă de partenerul american”, declară Adrian Ioan Veștea, ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, care continuă prin a evidenția avantajul de care beneficiază piața muncii din România de pe urma prezenței filipinezilor în șantierele de construcții din România„Îmi exprim speranţa că acest Consulat onorific va fi un punct de referinţă şi resursă valoroasă pentru cetăţenii filipinezi care trăiesc şi muncesc în Braşov. Totodată, sper să fie un promotor activ al valorilor şi tradiţiilor filipineze aducând o contribuţie semnificativă la diversitatea culturală a judeţului Braşov”.

„Braşovul este un oraş multicultural şi multietnic şi cred că inaugurarea consulatului este binevenită. Pe lângă Consulatul francez şi cel polonez, cel filipinez vine ca o completare foarte bună la Braşov”, declară primarul ales al Municipiului Brașov, George Scripcaru„Mă bucur că domnul Maurer, pe lângă calitatea de investitor, acum, va îndeplini şi funcţia de consul onorific, iar acest lucru este important pentru Braşov. Sunt convins că vor avea de beneficiat cetăţenii filipinezi care au un job în România şi aveau nevoie de un astfel de consulat până la înfiinţarea ambasadei la Bucureşti. Cetăţenii filipinezi sunt o soluţie pentru piaţa muncii din România. Cred că prezenţa acestui consulat va facilita şi mai mult venirea lucrătorilor filipinezi în Braşov, iar acest lucru nu poate decât să mă bucure”.

„Îmi exprim încrederea că acest consulat şi ambasada care se va deschide la Bucureşti va contribui la dezvoltarea relaţiilor economice şi va fi un suport important pentru cetăţenii filipinezi care doresc să muncească în România”, susține Oana Gheorghiu, directorul Direcţiei Relaţii Consulare din cadrul Ministerului de Afaceri Externe.

În urma deschiderii Consulatului Onorific la Brașov, se așteaptă o intensificare a colaborărilor în multiple domenii, benefice pentru ambele părți. Prezența Consulatului Onorific al Republicii Filipine la Brașov va aduce multiple avantaje comunității locale și va contribui la o mai bună înțelegere și colaborare între cele două țări. Printre beneficiile notabile se numără:

  • Facilitarea schimburilor economice și comerciale: Consulatul va juca un rol crucial în promovarea oportunităților de afaceri și în facilitarea investițiilor reciproce. Antreprenorii locali vor avea acces direct la informații și suport pentru a explora piețele din Filipine.
  • Dezvoltarea turismului: Brașovul, cunoscut pentru frumusețea sa naturală și patrimoniul său istoric, va deveni o destinație mai atractivă pentru turiștii filipinezi. În același timp, Filipinele vor fi promovate în rândul brașovenilor și românilor, deschizând noi oportunități turistice.
  • Colaborări educaționale și culturale: Consulatul va sprijini inițiativele de schimburi culturale și educaționale, facilitând parteneriate între instituțiile academice și culturale din cele două țări. Aceste colaborări vor îmbogăți cunoașterea reciprocă și vor promova diversitatea culturală.
  • Asistență pentru cetățenii filipinezi: Consulatul va oferi suport și asistență cetățenilor filipinezi aflați în Brașov și în împrejurimi, contribuind la rezolvarea problemelor administrative și la integrarea acestora în comunitatea locală.

Evenimentul de inaugurare a avut loc în cartierul Avantgarden3 din Brașov, proiectul imobiliar etalon al dezvoltatorului imobiliar Maurer Imobiliare, companie al cărui fondator este Simon Maurer. Momentul oficializării consulatului onorific a fost urmat de o conferință de presă, cu declarații oficiale din partea reprezentanților Regiunii Filipine și Române și s-a încheiat cu un dineu festiv.

ConnectOSC: Digitalizare și dialog civic pentru servicii de ocupare optimizate, cod SMIS 301548

ConnectOSC: Digitalizare și dialog civic pentru servicii de ocupare optimizate, cod SMIS 301548 1480 1184


Asociația GO-AHEAD în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Brașov lansează proiectul ”ConnectOSC: Digitalizare și dialog civic pentru servicii de ocupare optimizate”, cod SMIS 301548, care se va desfășura în perioada 01.06.2024 – 31.05.2026.

Obiectivul general al proiectului este acela de a facilita și consolida dialogul social și parteneriatele pentru ocupare și formare, prin creșterea capacității a 30 de organizații de a furniza măsuri active de ocupare pe piața muncii, de a contribui la incluziunea prin ocupare și formare a categoriilor dezavantajate, de a deveni membri activi ai societății civile și parte activă a dialogului civic la nivel local și național.

Date de contact Beneficiar: Asociația GO-AHEAD, Strada Sfântul Elefterie, nr. 27, Sector 5, București, România, tel: +40747269737 /+40724728131, e-mail: office@go-ahead.ro, website: https://go-ahead.ro/

Persoană de contact: Georgiana Tudora, Manager Proiect, tel: +40 765 478 100, e-mail: georgiana.zarcu@gmail.com

Partener: Camera de Comerț și Industrie Brașov, Strada Mihail Kogalniceanu nr.18-20 Brașov
Persoană de contact: Gabriela Suciu- Coordonator partener tel: 0731377060 e-mail: gabriela.suciu@ccibv.ro

UE-Singapore Matchmaking

UE-Singapore Matchmaking 1417 1063


În marja ,,Singapore Energy Week” în perioada 22-24 octombrie 2024 Comisia Europeana, în colaborare cu Agentia guvernamentală ”Enterprise Singapore”, ”Singapore Business Federation” , ”Enterprise Europe Network” (EEN Singapore) și cu sprijinul Delegației UE în Singapore, va organiza, evenimentul ,,UE-Singapore Matchmaking” în domeniul energiei curate și al tehnotogiei verzi, e­-mobilității, sustenabilității în tehnologia digitală și finanțarea tranziției energetice.

Evenimentul de matchmaking UE-Singapore va reuni organizații de tip cluster și IMM-uri din UE, din țările non-UE participante la programul-COSME și din Singapore, oferindu-le acestora prilejul de a colabora în formatele ,,Cluster to Cluster” (C2C), ,,Cluster to Business” (C2B) și ,,Business to Business” (B2BJ).

Comisia Europeana (COM), prin intermediul Platformei Europene de Colaborare a Clusterelor (”European Cluster Collaboration Platform” – ECCP), a lansat deja apelul pentru exprimarea interesului de participare la evenimentul de matchmaking.

Clusterele și IMM-urile din România interesate în a participa la evenimentul de matchmaking pot accesa linkul https: / / clustercollaboration.eu/ content/ eu-singapore-matchmaking-event-2024,

Conditiile de eligibilitate, agenda și activitatile derulate in cadrul evenimentului de matchmakmg si modul de acoperire a unor cheltuieli de catre COM cu deplasarea în Singapore a reprezentantilor clusterelor și IMM-urilor se regasesc tot pe web site-ul indicat mai sus.

ParentX – Viziune & Inovație în educație

ParentX – Viziune & Inovație în educație 1476 1181

ParentX este lider național pe scena evenimentelor educaționale destinate părinților și copiilor, acoperind toate cele șapte arii esențiale ale vieții:mental, familial, social, vocational, financiar, fizic și spiritual.

Acum și la Brasov, după Bucuresti, Iași, Cluj și Sibiu!

Data: sâmbătă, 22 iunie 2024; interval orar: 16,00-19,30; locația: Hotel Kronwell Brașov

MODERATOR al EVENIMENT:
– Liana Stanciu (personalitate TV, jurnalist celebru)
SPEAKERI PRINCIPALI:
– Razvan Vasile (personalitate TV, fondator ParentX și MBAKids Academy, creatorul primului software de afaceri, Personalitatea Inspirațională a Anului în Educația Tinerilor, Mindset Coach)
– Niculina Gheorghita (Personalitate TV, Psiholog Clinician Principal, Formator, Expert Terapeut Bowen, Prezentator si Supervizor IMAGO)
– Anca Alungulesei (terapeut în nutriție, hipnotarapeut, autor si creatoarea, Psiho-Dietei, metoda integrativă de slăbit)
– Marius Moga (artist și producător internațional)
– Ștefan Mandachi (antreprenor, influencer in educatie, filantrop)
– Sebastian Lupu (actor, artist, personalitate TV)
– Alexandru Bordea (learning expert, creatorul metodei Infospeed)
– Ana Baiescu (doctor în psihologie, psihoterapeut cognitiv comportamental, terapeut relațional avansat IMAGO, educator parental certificat COS)
– Nicu Dascalu (triplu campion mondial în Arte Marțiale)

Pentru companii, ambasadori, speakeri, presă, ONG-uri, voluntariat, colaborarea cu ParentX nu este doar o oportunitate de dezvoltare, expunere, marketing, PR și comunicare, ci și unpas important spre construirea unui viitor mai bun pentru generațiile viitoare.

ParentX se poziționează ca un susținător dedicat al educației  și al dezvoltării comunităților.

PENTRU DETALII ȘI COLABORĂRI: Răzvan Vasile razvan@mbakids.ro telefon 0783 064 682

Nu te lăsa surprins! Identifică riscurile și ai grijă de afacerea ta – GROUPAMA

Nu te lăsa surprins! Identifică riscurile și ai grijă de afacerea ta – GROUPAMA 1476 1181


Fiecare afacere se confruntă cu riscuri, iar ignorarea lor poate pune în pericol continuitatea afacerii tale. Nu te baza pe noroc!

Împreună, putem identifica ce tipuri de riscuri îți pot afecta planurile și ce poți face pentru a-ți asigura afacerea, echipa și implicit, viitorul. Riscul în afaceri vizează orice domeniu de activitate, se întâmplă brusc, neprogramat și poate produce daune însemnate, de la cele materiale la cele umane, mai ales dacă ești total nepregătit pentru un astfel de eveniment.

În articolul din link-ul de mai jos, îți prezentăm principalele tipuri de riscuri în afaceri și cum poți să te pregătești pentru fiecare. Acestea includ riscurile interne, cum sunt riscul financiar, riscul generat de factorul uman, de reputație, de tehnologie sau de procesul operațional, precum și riscurile externe, care se referă la impactul factorilor economici, politici, sociali sau legislativi asupra companiei și productivității sale.

 La ce tipuri de riscuri este expusă afacerea ta?

Fie că ai o unitate de producție, o pensiune, un service auto, un birou de arhitectură, o firmă de construcții sau una de publicitate și faci totul ca la carte, riscurile pot oricând să se transforme în situații limită pentru afacerea ta. Nu le poți prezice, însă te poți asigura!

Noi suntem alături de tine pentru a prelua grijile financiare provocate de riscuri și îți oferim suport și continuitate prin soluţii care răspund la nevoile afacerii tale. Oferta Groupama include asigurări complexe și flexibile pentru orice vrei să asiguri:

Fă pasul către un viitor asigurat și cere o o ofertă de asigurare.

Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.