Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Curs : Comunicare și relații pentru afaceri de succes!

Curs : Comunicare și relații pentru afaceri de succes! 2560 1359

În data de 18 ianuarie 2024 Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează cursul:
 

”Comunicare și relații pentru afaceri de succes.”

”Comunicarea eficientă înseamnă 20% ce știi și 80% ce simți despre ceea ce știi.” Jim Rohn
“Cea mai mare problemă în comunicare este iluzia că ea a avut loc.” George Bernard Shaw

Comunicarea este un element extrem de important în procesul de dezvoltare al unei afaceri, fie că abordăm procesele de vânzare și negociere, procesele de retenție sau relațiile cu clienții și cele de la locul de muncă.

Descoperirea și dezvoltarea abilităților de comunicare, cu atât mai mult  în era tehnologiei, contribuie la crearea de relații funcționale pe termen lung – unul dintre pilonii care stau la baza succesului în afaceri – dar și la crearea unui mediu de muncă menit să încurajeze creativitatea, experimentarea, inovația și performanța întregii echipe față de cea individuală. Într-un mediu de muncă în care comunicarea este încurajată și apreciată, angajații se simt mai motivați să își îmbunătățească abilitățile și să contribuie la succesul organizației. Astfel, dezvoltarea continuă a abilităților de comunicare nu doar că întărește legăturile dintre membrii echipei, dar și sporește angajamentul și satisfacția angajaților, contribuind astfel la atingerea obiectivelor companiei.

Pentru că ne dorim să sprijinim comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și să contribuim la dezvoltarea sustenabilă a companiilor brașovene, Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează în data de 18 ianuarie 2024  cursul de“Comunicare și relații pentru afaceri de succes!

Cursul are ca scop să facă cunoscută în rândul oamenilor de afaceri brașoveni o nouă perspectivă a comunicării, comunicarea bazată pe inteligența emoțională și cum poate fi folosită, într-un mod clar și pragmatic, ca unul dintre pilonii de bază ai unei afaceri sustenabile.

În cadrul cursului vei putea să:

  • Descoperi secretele unei comunicări puternice și ale relațiilor durabile în afaceri;
  • Descoperi abilitățile ascunse de a comunica și de a rezolva orice conflict;
  • Descoperi cum poți folosi comunicarea în creșterea productivității și atingerea obiectivelor;
  • Descoperi barierele care vă împiedică să comunicați, să acționați și să stabiliți relații funcționale pe termen lung, și împreună le vom transforma în punți către succes;
  • Descoperi posibilitatea de a comunica eficient în orice conversație, indiferent de context;
  • Descoperi cum poți atinge niveluri de înțelegere și conexiune cu ceilalți pe care nu le-ai crezut niciodată posibile;

Cine susține cursul ?

Cristina Sîrbu | Formator, Consilier Dezvoltare Personală și Coach certificat Performplus Germania – Consiliere în carieră orientată pe competențe – are o experiență de peste 15 ani în dezvoltarea relațiilor și proceselor de vânzare, negociere și retenție din diferite domenii.

Invitat Special Gabriel Sîrbu – Antreprenor, Formator și CEO TRANS.EU cu o experiență de peste 10 ani în dezvoltarea de afaceri și coordonarea echipelor pe plan internațional.

Pentru că locurile sunt limitate vă rugăm să confirmați participarea dvs. până la data de  15.01.2024 ora 15:00.

Data: Joi, 18 ianuarie 2024; Interval orar:  10,00-15,00; Locația: sediul Camerei de Comert și Industrie Brașov

Tarif:  540  lei ( tva inclus)

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.
Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Persoană de contact: Gabriela Suciu
telefon 0731 377 060
e-mail: gabriela.suciu@ccibv.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.12.2023-29.12.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.12.2023-29.12.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 11.12.2023-29.12.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 28.11.2023– 06.12.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 28.11.2023– 06.12.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 28.11.2023– 06.12.2023

● Lege nr. 358 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 42/2023 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 367/2022 privind dialogul social şi a Legii nr. 53/2003 – Codul muncii (M.O. nr. 1083/29.11.2023)
 
● Lege nr. 354  pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 154/2022 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru sprijinirea operatorilor din industria de fabricare a produselor de morărit, a uleiurilor şi grăsimilor, a produselor lactate şi a preparatelor pentru hrana animalelor de fermă (M.O. nr. 1088/04.12.2023)
 
● Lege nr. 360 privind sistemul public de pensii (M.O. nr. 1089/04.12.2023)
 
● Ordin nr. 102 emis de A.N.R.E.  pentru modificarea şi completarea Metodologiei de stabilire a tarifelor reglementate pentru serviciile de transport al gazelor naturale, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 41/2019 (M.O. nr. 1092/05.12.2023)
 
● Ordin nr. 4124 emis de M.S. privind modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 2.182/2022 pentru aprobarea Ghidului beneficiarului pentru investiţia specifică I1.1 Cabinete ale medicilor de familie sau asocieri de cabinete de asistenţă medicală primară din cadrul pilonului V: Sănătate şi rezilienţă instituţională – componenta 12: Sănătate – investiţia I1. Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitaliceşti (M.O. nr. 1096/05.12.2023)
 
● Ordin nr. 4125 emis de M.S. pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 3.474/2022 privind aprobarea Ghidului de finanţare pentru beneficiarii preselectaţi în cadrul apelului de proiecte competitiv – cod apel: MS – 0212, pilonul V: Sănătate şi rezilienţă instituţională, componenta 12: Sănătate, investiţia: I2. Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice, investiţia specifică: I2.1 – Infrastructură spitalicească publică nouă şi investiţia specifică: I2.2 – Echipamente şi aparatură medicală, aferent Planului naţional de redresare şi rezilienţă (M.O. nr. 1096/05.12.2023)
 
● O.U.G. 108 pentru modificarea și completarea Legii concurenței nr. 21/1996, precum și a altor acte normative (M.O. nr. 1100/06.12.2023).

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

ARENA URȘILOR powered by ProAfaceri Romania

ARENA URȘILOR powered by ProAfaceri Romania 1477 1181


Ai un start-up? sau o idee de afaceri validă? sau poate ai un model de produs MVP -Minimum Viable Product? cauți investitori pentru afacerea ta?
Înscrie-te la Arena Ursilor Brașov și susține afacerea ta în fața “urșilor” – un juriu profesionist care îți validează afacerea în fata audientei!

ARENA URȘILOR powered by ProAfaceri Romania este un pre-accelerator de afaceri dezvoltat la Brasov. Ne dorim să încurajam antreprenoriatul, sa motivam antreprenorii sa își expună proiectele de afaceri și să găsească sprijin pentru dezvoltarea lor, dar si sa conectam mediul de afaceri cu resurse, oportunitati, mentori, piete. Arena Ursilor a fost organizata prima oara la Brasov în anul 2010 de catre JCI Brasov si continua sa susțină antreprenorii ai azi. Este un eveniment de public pitching cu finantari de tip seed și early-stage pentru proiecte antreprenoriale aflate la început.

Avem în vedere 3 domenii: IT, Tehnologie si Mediu si oferim acces la aceste verticale de business, mentori, finantatori, modele de afaceri.

Juriul (ursii) este format din profesioniști în antreprenoriat, finantari si mentorat de afaceri:

  1. Sergiu Nichiforov – director agenție BCR
  2. Bogdan Micu – antreprenor global în energie verde
  3. Petrica Mureșan- antreprenor servicii online de resurse umane și SSM

Agenda evenimentului – 14 decembrie 2023:
Ora 17.00 – 17.30 – primirea invitatilor, participantilor, “ursilor”
17,30 – 18.00 Inceperea evenimentului, prezentarea conceptului, prezentarea partenerilor, ursilor, prezentarea regulilor de desfasurare
18.00 inceperea sustinerii prezentarilor (pitch) in format: max 10 minute prezentare + max 10 minute Q&A
19.30 – 20.00 Pauza de networking. Jurizarea prezentarilor de catre “ursi”. Acces la zona expo
20.00 – 20.20 Moment de educatie antreprenoriala sustinut de George Nedelcu – business coach
20.20 – 20.30 Anuntarea rezultatelor si inmanarea premiilor
(Locul 1 – 2000 euro, Locul 2 – 1000 euro, Locul 3 – 500 euro) si a cadourilor in obiecte si vouchere de servicii.
2030 – 20.40 Prezentarea partenerilor. Anuntarea castigatorilor si inmanarea premiilor. Inchiderea evenimentului
20.40 – 21.15 Networking liber și degustare de vinuri marca Vinul Dragonului (o marca de vinuri noua aparținând unui antreprenor brasovean)
În zona de acces in sala va avea loc o expoziție de tehnologie (robotica) susținută de catre tinerii de la Learnex Brasov sub conducerea Silviei Pohrib https://learnex.ro/.

Alegem 3 proiecte pe care le vom premia cu sprijinul sponsorului principal – BCR
– Premiul 1 – 2000 euro
– Premiul 2 – 1000 euro
– Premiul 3 – 500 euro

În plus, invitam sponsori interesati de implicarea intr-un astfel de mecanism antreprenorial sa fie alături cu beneficii financiare și non-financiare pentru participanti și organizatori.

Participarea la eveniment și înscrierea la concurs sunt gratuite! Ne vedem la Brasov, hotel Aro Palace, bd Eroilor, nr 27, sala Europa.

Recomandam tuturor participanților, dar si altor persoane interesate sa își protejeze ideile de afaceri folosind serviciul OSIM denumit “PLICUL cu Idei”, un serviciu rapid și ieftin care le asigura preemțiune asupra ideii de afaceri

Vino la un eveniment unde vei gasi educatie antreprenoriala, trenduri pentru afacerile viitorului, solutii de finantare, networking valoros si multe informatii utile si interesante. Participa in sala si sustine o idee de afaceri, gaseste viitori parteneri de afaceri sau ofera sprijin unor startupuri.

Organizator: Asociatia ProAfaceri Romania
Parteneri Gold: BCR și Angelou Economics USA
Parteneri Silver: Alpin Holding LLC, Kronstadt Media, Coson Media, crama Vinul Dragonului, ssm.ro, conferințe.ro,
Parteneri media: Economistul.ro, România Durabila.ro, StartupCafe.ro, BiziLive.tv, Hit FM Brasov, Asociația Brasovul Altfel, Grupul de Inițiativa JCI Brasov, GeorgeNedelcu.ro, ekronomica.ro

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 15.11.2023– 21.11.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 15.11.2023– 21.11.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 15.11.2023– 21.11.2023

● O.U.G. nr. 100 pentru completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2022 privind unele măsuri pentru acordarea de microgranturi şi granturi pentru capital de lucru entităţilor din domeniul agroalimentar cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (M.O. nr. 1046/17.11.2023)
 
● O.U.G. nr. 101 privind modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul fondurilor europene nerambursabile (M.O. nr. 1046/17.11.2023)
 
● Hotărâre nr. 1117 privind aprobarea Metodologiei pentru raportarea durabilității — Codul român al sustenabilității (M.O. nr. 1052bis/21.11.2023)
 
● Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.117/2023 privind aprobarea Metodologiei pentru raportarea durabilității — Codul român al sustenabilității (M.O. nr. 1052bis/21.11.2023)
 
● Ordin nr. 1341 emis de al ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului pentru aprobarea procedurii de implementare a schemei de ajutor de minimis prevăzute în cadrul Programului de accelerare a dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii (M.O. nr. 1054/22.11.2023)
 
● Anexa la Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului nr. 1.341/2023 pentru aprobarea procedurii de implementare a schemei de ajutor de minimis prevăzute în cadrul Programului de accelerare a dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii (M.O. nr. 1054bis/22.11.2023)C

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 27.11.2023-08.12.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 27.11.2023-08.12.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 27.11.2023-08.12.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 20.11.2023-29.11.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 20.11.2023-29.11.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 20.11.2023-29.11.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 08.11.2023– 14.11.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 08.11.2023– 14.11.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 08.11.2023– 14.11.2023

● Ordin nr. 2729 emis de M.M.A.P. privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 1.124/2019 pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularelor “Decizie privind recuperarea sumelor acordate cu titlu de finanţare din Fondul pentru mediu” şi “Decizie privind recuperarea sumelor acordate cu titlu de finanţare din Fondul pentru mediu, ce constituie ajutor de stat/de minimis” (M.O. nr. 1017/08.11.2023)
 
● Ordin nr. 3509 emis de M.S. privind modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 2.182/2022 pentru aprobarea Ghidului beneficiarului pentru investiţia specifică I1.1 Cabinete ale medicilor de familie sau asocieri de cabinete de asistenţă medicală primară din cadrul pilonului V: Sănătate şi rezilienţă instituţională – componenta 12: Sănătate – investiţia I1. Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitaliceşti (M.O. nr. 1017/08.11.2023)
 
● Ordin nr. 5700 emis de M.I.P.E. privind aprobarea schemei de ajutor de minimis “Sprijin pentru înfiinţarea de întreprinderi sociale în mediul rural”, aferentă Programului Incluziune şi demnitate socială, prioritate: P03. Protejarea dreptului la demnitate socială, obiectiv specific: ESO4.1. Îmbunătăţirea accesului la piaţa muncii şi măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanţiei pentru tineret, pentru şomerii de lungă durată şi grupurile defavorizate de pe piaţa muncii şi pentru persoanele inactive, precum şi prin promovarea desfăşurării de activităţi independente şi a economiei sociale (FSE+), acţiunea 3.2 (M.O. nr. 1017/08.11.2023)
 
● Ordin nr. 5702 emis de M.I.P.E. privind aprobarea schemei de ajutor de minimis “Sprijin pentru înfiinţarea de întreprinderi sociale în mediul urban”, aferentă Programului Educaţie şi Ocupare, prioritate: 4. Antreprenoriat şi economie socială, obiectiv specific: ESO4.1. Îmbunătăţirea accesului la piaţa muncii şi măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanţiei pentru tineret, pentru şomerii de lungă durată şi grupurile defavorizate de pe piaţa muncii şi pentru persoanele inactive, precum şi prin promovarea desfăşurării de activităţi independente şi a economiei sociale (FSE+), măsura 4.a.2 (M.O. nr. 1018/08.11.2023)
 
● Ordin nr. 1857 emis de A.N.A.F. privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 587/2016 pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularelor utilizate pentru declararea impozitelor şi taxelor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau reţinere la sursă (M.O. nr. 1021/09.11.2023)
 
● O.U.G. nr. 98 pentru modificarea articolului LXIV din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung (M.O. nr. 1026/10.11.2023)
 
 Hotărâre nr. 1080 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Registrului Naţional de Publicitate Mobiliară (M.O. nr. 1029/13.11.2023)
 
● Lege nr. 342 pentru completarea art. 10 şi 31 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate (M.O. nr. 1029/13.11.2023)
 
● Ordin nr. 21324 privind aprobarea Schemei de ajutor de stat “Finanţarea activităţilor de cercetare, dezvoltare şi inovare cu caracter economic din cadrul Planului naţional de cercetare, dezvoltare şi inovare 2022 – 2027 al Ministerului Cercetării, Inovării şi Digitalizării”(M.O. nr. 1029/13.11.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Finalizare proiect „Evoluție prin digitalizare – Îmbunătățirea competențelor digitale pentru angajații IMM din Regiunea Centru”,

Finalizare proiect „Evoluție prin digitalizare – Îmbunătățirea competențelor digitale pentru angajații IMM din Regiunea Centru”, 1504 556
Camera de Comerț și Industrie Brașov, în calitate de lider de proiect, în parteneriat cu Patronatul Femeilor Antreprenor, a implementat începând cu data de 17.03.2022 proiectul „Evoluție prin digitalizare – Îmbunătățirea competențelor digitale pentru angajații IMM din Regiunea Centru”, ID SMIS 142733, proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, obiectiv specific 3.12: Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe/ competențe/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC și SNCDI ale angajaților, contract POCU/ 860/3/12/142733.

Obiectivul general al proiectului a fost reprezentat de îmbunătățirea nivelului de competențe digitale de bază, avansate și specializate, a 320 de angajați, din minimum 32 de IMM-uri care își desfășoară activitatea principală sau secundară într-unul din sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și în domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI, în Regiunea Centru.

În cadrul proiectului, s-au desfășurat următoarele activități:

  • Cursuri pentru obținerea competențelor digitale de bază.
  • Cursuri pentru obținerea competențelor digitale
  • Cursuri pentru dobândirea de competențe specifice activității pe care o desfășoară în cadrul IMM-urilor vizate, cursuri de specializare in domeniul IT.
  • Evaluarea și certificarea competențelor profesionale obținute pe alte căi decât cele formale.
  • Campania de informare „Brasov Tech Week”.
  • Parteneriat public-privat cu componenta de „Digital Hub”.
  • Elaborarea de strategii de digitalizare și dezvoltarea de programe de învățare la locul de muncă.

 Rezultate:

  • Mai mult de 320 de persoane care au beneficiat de cursuri pentru obținerea competențelor digitale de bază, avansate, sau specializate.
  • 40 de beneficiari ai serviciilor de evaluare și certificare de competențe.
  • 2 zile de conferințe/ dezbateri/ prezentări de aplicații și tehnologii noi care să vină în ajutorul IMM-urilor din sectoarele economice cu potențial competitiv din Regiunea Centru în întregul proces de digitalizare – Brasov Tech Week.
  • 1 parteneriat public-privat operaționalizat.
  • 3 evenimente „Digital Hub” în care reprezentanții IMM-urilor implicate în activitățile proiectului s-au întâlnit pentru a putea discuta și schimba idei cu privire la procesul de digitalizare.
  • 32 de întreprinderi ghidate în elaborarea unor strategii de digitalizare și în dezvoltarea unor programe de învățare la locul de muncă.
Contact

Camera de Comerț și Industrie Brașov, Cosmin Roșia – Manager de proiect

0268 547 084
cosmin.rosia@ccibv.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 13.11.2023-29.11.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 13.11.2023-29.11.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 13.11.2023-29.11.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725