Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Balul Vienez la Brașov

Balul Vienez la Brașov 912 683

Cu ocazia aniversării a 170 de la nașterea marelui compozitor Ciprian Porumbescu, puteți retrăi atmosfera balului vienez autentic de la sfârșitul veacului al XIX-lea în inima Transilvaniei, în data de 20 octombrie 2023 la Cercul Militar din Brașov în cadrul evenimentului extraordinar „BALUL VIENEZ – Valsul Schimbării/Walz for Change”.

Ținute rafinate, decor de poveste, bucate delicioase după rețete vieneze reinterpretate și muzică oferită de MH Salon Orchestra, singura orchestră de salon din România, care cântă într-o formulă originală piese muzicale aplaudate în ţări precum Germania, Austria sau Elveţia. Din repertoriu fac parte lucrari emblematice sau în primă audiție publică, unele compuse de Ciprian Porumbescu.

Balul Vienez este un eveniment caritabil, în beneficiul elevilor de la liceele vocaționale de muzică și arte plastice din Brașov și face parte din proiectul ”BAL -Brașovul Artistic și Literar” cofinanțat de Primăria Brașov.

Este o reiterare a balului vienez de la sfârșitul secolului al XIX-lea, la care participau, de exemplu, Ciprian Porumbescu și Mihai Eminescu. Cu acest prilej, ne-am gândit să creăm o tradiție a balurilor aici, în Brașov. Ne dorim ca această primă ediție să fie dedicată celor mai talentați elevi de la liceele de artă și muzică din Brașov. Ei vor avea ocazia să participe în calitate de debutanți. Vor dansa pentru public, vor deschide acest bal. Fondurile care se vor strânge vor constitui premii pentru acești tineri foarte talentați”, a explicat Bianca Michi, unul dintre organizatori.

A doua parte a acestui proiect cultural o constituie proiecția unui film. Acesta este dedicat celor două mari personalități ale culturii române, Ciprian Porumbescu și Mihai Eminescu.

„Proiecția filmului despre prezența lui Eminescu și Porumbescu la Viena va fi urmată de un moment eminescian, al unui actor consacrat. Tot în cadrul evenimentului vor fi susținute și două prelegeri. Una va fi cea a lui Horia Mihail, iar o alta a lui Adrian Lesenciuc, președintele Uniunii Scriitorilor din Brașov, descendent din familia lui Ciprian Porumbescu. Filmul este realizat în regia mea și al lui Mimis Ravanis”, a declarat regizorul Cristian Radu Nema.

Evenimentul se bucură de înaltul patronaj al Ambasadei Republicii Austria în România și a Consulatului Austriei la Sibiu.

Biletele de acces sunt disponibile pe site-ul www.iabilet.ro.

Data:Vineri, 20 Octombrie 2023; Ora: 18,00Locația:Cercul Militar Brașov

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei

SEPTEMBRIE – OCTOMBRIE 2023


TODE20231005009- Companie germană de proiectare electronică și dezvoltare software cu experiență în domeniile auto, AI, FPGA, automatizare industrială, telecomunicații și IoT caută parteneri

Țara: Germania
Tip: Oferă
Descriere:
Companie germană de proiectare electronică și dezvoltare software cu experiență în domeniile auto, AI, FPGA, automatizare industrială, telecomunicații și IoT caută parteneri. Compania oferă soluții software personalizate, proiectare sisteme încorporate și produce noi dispozitive pentru piața globală, luând produsul unui client de la stadiul de idee până la stadiul final și producția în masă.

Compania este expertă în dezvoltare de software, dezvoltare de Edge AI, design hardware, dezvoltare electronica, dezvoltare de dispositive și software de automatizare industrial, design industrial, design carcase, prototipare și PCB design.

Compania este activă în programe de parteneriat cu producători de componente de top, asociații industriale și parcuri tehnologice din Europa.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerii ideali de afaceri ar trebuie să fie companii de produse, start-up-uri și interogatori de sisteme, care se ocupă cu electronice de consum, energie verde, tehnologie verde, IoT, telecomunicații, automobile și transporturi, automatizare industrială, robotică, difuzare și securitate.

Compania poloneză caută parteneri cu un statut financiar pozitiv pentru a asigura o colaborare de succes pe termen lung.

Tip de parteneriat: Acord commercial cu asistență tehnică


BRPL20231010005- Distribuitor polonez caută producători de mobilier de atelier în special în special din Ungaria, Bulgaria și România

Țara: Polonia
Tip: Cerere
Descriere:
Compania poloneză cu sediul în Cracovia are o experiență de peste 20 de ani în comerțul international și intern cu produse pentru casă și grădină (unelte, mobilier, etc.). Momentan caută mobilier de atelier: masa de lucru, dulapuri de atelier și perete de scule. Aceștia doresc să le cumpere direct de la producători, de preferință din Ungaria, Bulgaria sau România.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută producători.

Distribuitorii pot fi luați în considerare numai dacă oferă prețuri competitive.

Tip de parteneriat: Acord comercial


BOHU20231009004- Compania maghiară oferă prelucrarea plăcilor ceramice (cum ar fi mozaic, plăci de scări și producție de elemente „L”) într-un cadru de contract de producție

Țara: Ungaria
Tip: Ofertă
Descriere:
Compania maghiară creează mozaicuri ceramice încă din 2005 și a devenit un producător dominant în regiune.

Compania lucrează cu cele mai înalte cerințe de calitate și cu mare competență.

Fiecare produs fabricat în fabrica lor beneficiază de un tratament special (tăiere, lipire și ambalare) și livrat cu stil și precizie pentru parteneri.

Se concentrează asupra partenerilor internaționali în principal din Germania, Austria, Italia, Slovenia, Slovacia, Croația, România și Serbia.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută parteneri de încredere care consideră mozaicul ceramic ca o valoare suplimentară a plăcilor lor ceramice.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare


BOTR20231005011- Un producător turc de piatră naturală caută distribuitori pentru a-și extinde afacerea și brandul

Țara: Turcia
Tip: Ofertă
Descriere:
Compania este un producător, furnizor și exportator de marmură albă Mugla, cuarț și travertin, înființată în 2003, în Muğla/Turcia.

Compania a combinat măiestria acumulată cu tehnologiile moderne de producție și a ocupat un loc proeminent pe piața internațională și pe piața națională.

Compania decupează, produce și exportă blocuri de marmură albă, gresie și faianță, precum și pulbere de marmură în cantități mari. Produsele pot fi dimensionate în funcție de cererea clientului.

Sediul companiei este situat în Mugla și la doar câteva ore distanță de Portul Gulluk și Portul Izmir. 90% din producția companiei este exportată în țări precum Statele Unite, Germania, Franța, Italia, Spania, Regatul Unit, India, Israel, Rusia și Azerbaidjan.

Compania urmărește să-și extindă brandul în Europa și să creeze o rețea de clienți care să includă companii de construcții, arhitecți și designeri. Pentru a crea această rețea și pentru a-și extinde brandul, ei caută parteneri pe termen lung care să coopereze în cadrul unui acord de distribuitor.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerul de afaceri ar trebui să acționeze ca intermediar între companie și piața locală din regiunea partenerului. Rolul partenerului este de a promova compania și produsele companiei către retailer, antreprenori și alți potențiali clienți, gestionând stocurile, logistica și vânzările locale.

Sunt preferați partenerii care au relații eficiente cu firme de construcții, birouri de arhitectură și case de amenajare interioară.

Tip de parteneriat: Contract comercial, Contract de furnizare


BOPL20231005001- Lider polonez în producția de fructe și legume

Țara: Polonia
Tip: Ofertă
Descriere:
Producătorul polonez de fructe și legume din Polonia de Sud are un nume respectat în distribuția angro de fructe și legume premium. Compania de axează pe cultura de morcovi. Aceasta are 36 de fermieri angajați care cultivă 200 de hectare, din care 120 de hectare sunt dedicate exclusiv morcovilor. Compania acordă prioritate calității, durabilității și satisfacției clienților, chiar și în condiții dificile.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută distribuitori, comercianți cu amănuntul și întreprinderi care caută o aprovizionare constantă de fructe și legume premium.

Rolul așteptat al partenerului: Distribuitor

Tip de parteneriat: Contract commercial


BOTW20231011001- O companie din Taiwan specializată în producția și comercializarea sculelor de tăiere cum ar fi freze, burghie și freze de formare caută distribuitori și solicitanți OEM pe piața europeană.

Țara: Taiwan
Tip: Ofertă
Descriere:
O companie din Taiwan este specializată în producția și comercializarea de scule de tăiere cu carbură de tungsten, cum ar fi freze, burghie, freze de formare și multe altele. Înființată în anul 2000, a devenit una dintre mărcile de top de pe piață. Sculele de tăiere de mare viteză sunt fabricate din carbură solidă provenite din Germania, cu ajutorul mașinilor de șlefuit CNC inteligente din Germania și Elveția.

Pentru a menține o calitate excepțională și a prelungi durata de viață a instrumentelor sale, echipa de proiectare folosește diverse metode. Se pune un accent deosebit pe analiză folosind mașini de resetare și măsurare ZOLLER.

Cu o experiență de peste 20 de ani pe piețele externe, compania a stabilit relații comerciale cu țări din SUA, Europa, Thailanda, Indonezia, Vietnam și multe altele.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută un partener pe termen lung pentru distribuitorii de scule, agenți sau importatori de scule și echipamente.

Tip de parteneriat: Contract commercial, Contract de furnizare


TODE20231010007- Limite spațiale virtuale pentru roboți.

Țara: Germania
Tip: Ofertă
Descriere:
Cercetătorii de la o universitate germană au dezvoltat un software care stabilește și identifică granițele virtuale pentru roboții autonomi. Aceasta se bazează pe un mediu de realitate augmentată. Limitele zonei de lucru sunt monitorizate în trei dimensiuni, astfel încât se prevede un volum în care robotul nu poate intra.

Roboții nu trebuie să rănească oamenii și să se ferească de coliziuni. Așadar, roboții trebuie să cunoască zona de lucru în care se pot deplasa în siguranță.

Roboții se bazează pe un mediu de realitate augmentată care utilizează date RGB-D, un format care leagă o imagine a mediului cu informații despre adâncimea spațiului. Cheia acestei tehnologii este că limitele zonei de lucru sunt monitorizate în trei dimensiuni, astfel încât estimează volumul în care robotul nu poate intra.

Tipul și rolul partenerului:

Contracte de cooperare tehnologică pentru a dezvolta în continuare tehnologia.

Tip de parteneriat: Contract de investiții, Contract de cooperare în cercetare și dezvoltare


BODE20231010001- IMM german caută parteneri pentru distribuția de mobilier medical de înaltă calitate, fabricat în Germania.

Țara: Germania
Tip: Ofertă
Descriere:
Un IMM german caută parteneri care să colaboreze la vânzarea mobilierului său medical de înaltă calitate. Aceste produse sunt fabricate în Germania și sunt în conformitate cu reglementările privind dispozitivele medicale (MDR).

Compania are o politică internă de mediu care vizează reducerea consumului de energie și materiale și utilizarea surselor de energie verzi. Prin digitalizare, acestea și-a redus semnificativ consumul de hârtie și și-a optimizat producția, reducând deșeurile.

Tipul și rolul partenerului:

IMM-ul german caută parteneri pentru a colabora la distribuția și vânzarea de mobilier pentru sănătare. Partenerii ideali sunt distribuitorii, comercianții, platformele online, spitalele, doctorii și specialiștii în sănătate.

Tip de parteneriat: Contract commercial


BOIT20231005010- Apicultor italian produce miere, propolis și polen, caută parteneri de afaceri internaționali pentru contracte comerciale la nivel mondial.

Țara: Italia
Tip: Ofertă
Descriere:
Apicultorul italian, a cărui firmă a fost înființată în 2016, este specializată în producția de miere, alte produse din stup și produse pe bază de miere – în regiunea Molise – în zone de înaltă integritate a mediului, departe de sursele de poluare, caracterizate prin înfloriri spontane și cultivate.

Compania beneficiază de cunoștințele aprofundate și de experiența proprietarului care este un apicultor nomad, mutând stupii și coloniile de albine dintr-o locație în alta în funcție de anotimpuri sau de disponibilitatea florilor și a resurselor pentru alimentația albinelor.

Tipul și rolul partenerului:

Compania cauta distribuitori cu experiență în HORECA în Europa și în afara Europei.

Partenerul trebuie sa identifice și abordeze potențialii clienți, să poată prelua comenzi și să poată furniza mostre.

Tip de parteneriat: Contract comercial


RDRES20231010008- Parteneriat de tranziție pentru energie curată: Dezvoltarea unui sistem hibrid de energie (de stocare solară-vânt) pentru aplicații rezidențiale.

Țara: Spania
Tip: Cerere de cercetare și dezvoltare
Descriere:

O companie spaniolă, specializată în proiectarea, dezvoltarea și fabricarea sistemelor de baterii pentru stocarea staționară a energiei, pregătește o propunere de proiect pentru CETP (Clean Energy Transition Partnership) pentru dezvoltarea unui sistem hibrid, cu stocare și EMS (Energy Management System) concepute special pentru aplicații rezidențiale. Pentru simularea și testarea sistemului se caută un dezvoltator sau un producător de invertoare și un producător de turbine eoliene.

Tipul și rolul partenerului:

Pentru simularea și testarea sistemului se caută un dezvoltator sau un producător de invertoare și un producător de turbine eoliene.

Tip de parteneriat: Contract de cercetare și dezvoltare


BRSK20231006004- Compania slovacă caută o gamă diversificată de dulciuri, bomboane croasante, jeleuri și multe alte dulciuri

Țara: Slovacia
Tip: Cerere
Descriere:
Compania slovacă cu peste 20 de ani de experiență și activitate pe piață caută noi furnizori de dulciuri, bomboane, cornuri și nu numai. Compania isi mareste in prezent portofoliul de produse din domeniul dulciurilor, alimentelor si produselor de folosinta indelungata, iar in acest scop cauta furnizori ai acestor bunuri. Compania cooperează îndeaproape cu principalele farmacii TETA, 101Drogerie, DM markt, angrosişti precum ESA Logistika, benzinării (Shell, ORLEN, Slovnaft) şi hipermarketuri precum Kaufland, Tesco, Billa și altele care sunt situate în Slovacia.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută furnizori cunoscuți de dulciuri, bomboane, cornuri, alimente durabile și altele, în principal din Macedonia de Nord, Grecia, Croația, Slovenia, România, Bulgaria, Lituania, Letonia, Estonia, care ar putea fi interesați să-și furnizeze produsele pe noi piețe.

Tip de parteneriat: Contract comercial

Contact

Ștefania Molea

0268 547 084

stefania.molea@ccibv.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 16.10.2023-27.10.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 16.10.2023-27.10.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 16.10.2023-27.10.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Curs : Comunicare și relații pentru afaceri de succes

Curs : Comunicare și relații pentru afaceri de succes 1405 1054

În data de 31.10.2023  Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează cursul:
 

”Comunicare și relații pentru afaceri de succes.”

Comunicarea eficientă înseamnă 20% ce știi și 80% ce simți despre ceea ce știi.” Jim Rohn
“Cea mai mare problemă în comunicare este iluzia că ea a avut loc.” George Bernard Shaw

Comunicarea este un element extrem de important în procesul de dezvoltare al unei afaceri, fie că abordăm procesele de vânzare și negociere, procesele de retenție sau relațiile cu clienții și cele de la locul de muncă.

Descoperirea și dezvoltarea abilităților de comunicare, cu atât mai mult  în era tehnologiei, contribuie la crearea de relații funcționale pe termen lung – unul dintre pilonii care stau la baza succesului în afaceri – dar și la crearea unui mediu de muncă menit să încurajeze creativitatea, experimentarea, inovația și performanța întregii echipe față de cea individuală. Într-un mediu de muncă în care comunicarea este încurajată și apreciată, angajații se simt mai motivați să își îmbunătățească abilitățile și să contribuie la succesul organizației. Astfel, dezvoltarea continuă a abilităților de comunicare nu doar că întărește legăturile dintre membrii echipei, dar și sporește angajamentul și satisfacția angajaților, contribuind astfel la atingerea obiectivelor companiei.

Pentru că ne dorim să sprijinim comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și să contribuim la dezvoltarea sustenabilă a companiilor brașovene, Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează în data de 31 Octombrie 2023 cursul de“Comunicare și relații pentru afaceri de succes!

Cursul are ca scop să facă cunoscută în rândul oamenilor de afaceri brașoveni o nouă perspectivă a comunicării, comunicarea bazată pe inteligența emoțională și cum poate fi folosită, într-un mod clar și pragmatic, ca unul dintre pilonii de bază ai unei afaceri sustenabile.

În cadrul cursului vei putea să:

  • Descoperi secretele unei comunicări puternice și ale relațiilor durabile în afaceri;
  • Descoperi abilitățile ascunse de a comunica și de a rezolva orice conflict;
  • Descoperi cum poți folosi comunicarea în creșterea productivității și atingerea obiectivelor;
  • Descoperi barierele care vă împiedică să comunicați, să acționați și să stabiliți relații funcționale pe termen lung, și împreună le vom transforma în punți către succes;
  • Descoperi posibilitatea de a comunica eficient în orice conversație, indiferent de context;
  • Descoperi cum poți atinge niveluri de înțelegere și conexiune cu ceilalți pe care nu le-ai crezut niciodată posibile;

Cine susține cursul ?

Cristina Sîrbu | Formator și coach certificat Performplus Germania – Consiliere în carieră orientată pe competențe – are o experiență de peste 15 ani în dezvoltarea relațiilor și proceselor de vânzare, negociere și retenție din diferite domenii.

Pentru că locurile sunt limitate vă rugăm să confirmați participarea dvs. până la data de 27.10.2023 ora 15:00.

Data: Marți 31 Octombrie 2023; Interval orar:  09,00-15,00; Locația: sediul Camerei de Comert și Industrie Brașov

Tarif:  540  lei ( tva inclus)

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.
Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Persoană de contact: Gabriela Suciu
telefon 0731 377 060
e-mail: gabriela.suciu@ccibv.ro

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 03.10.2023– 10.10.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 03.10.2023– 10.10.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 03.10.2023– 10.10.2023

● Legea nr. 265 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora (M.O. nr. 893/04.10.2023)
 
● Legea nr. 266 privind asigurarea cadrului naţional pentru interoperabilitatea dintre sistemele de informaţii ale Uniunii Europene în domeniul frontierelor şi vizelor, al cooperării poliţieneşti şi judiciare şi al azilului şi migraţiei (M.O. nr. 893/04.10.2023)
 
● Ordin nr. 151 emis de M.A.I. pentru aprobarea Normelor metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 (M.O. nr. 895/05.10.2023)
 
● Ordin nr. 2217/2039/123 emis M.S./M.M.A.P./A.N.S.V.S.A. pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii, al ministrului mediului şi pădurilor şi al preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 10/368/11/2010 privind aprobarea procedurii de avizare a produselor biocide care sunt plasate pe piaţă pe teritoriul României (M.O. nr. 897/05.10.2023)
 
● Ordin nr. 2540/3452 emis de M.F./M.C. pentru stabilirea valorii sumei indexate care se acordă sub formă de tichete culturale pentru semestrul II al anului 2023 (M.O. nr. 899/05.10.2023)
 
● Hotărâre nr. 921 privind alocarea unei sume din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2023, pentru suplimentarea bugetului Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene (M.O. nr. 900/05.10.2023)
 
● Ordin nr. 2649 emis de M.F. privind modificarea şi completarea unor reglementări contabile (M.O. nr. 900/05.10.2023)
 
● Ordin nr. 2144 emis de M.C.D.I. privind aprobarea Normelor metodologice pentru monitorizarea activităţilor entităţilor din infrastructura de inovare şi transfer tehnologic (ReNITT) (M.O. nr. 903/06.10.2023)
 
● Hotărâre nr. 937 pentru modificarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 33/2018 privind stabilirea contravenţiilor care intră sub incidenţa Legii prevenirii nr. 270/2017, precum şi a modelului planului de remediere şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 904/06.10.2023)
 
● O.U.G. nr. 82 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea şi exploatarea jocurilor de noroc, precum şi pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 20/2013 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Jocuri de Noroc şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2009 (M.O. nr. 905/06.10.2023).

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Valentina Banu a devenit noul CEO al Unident Group

Valentina Banu a devenit noul CEO al Unident Group 2048 1410

Cu o experiență de 20 de ani în domeniul medical, dintre care 14 ani în management medical la furnizori de top de servicii medicale din țară, ultimul fiind Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria / Divizia Poliana, Valentina Banu a ocupat din ianuarie până în august funcția de Manager Operațional al Grupului Unident, unde a atins rapid obiectivele stabilite pentru anul 2023.

Numirea în noua poziție, cea de CEO, a venit de la fondatoarea Unident Group, Dr. Petronela Luca, medic dentist, Doctor în Științe Medicale, care predă ștafeta managementului pentru a avea mai mult timp în stabilirea direcțiilor strategice pentru dezvoltarea business-ului, dar și pentru pacienții săi.

Fondat în anul 2000, Unident este astăzi un brand medical premium, care se poziționează, an de an, pe locuri fruntașe in Topul Clinicilor Stomatologice din România.

Cu o rețea de clinici premium în orașele Tulcea, Galați, Buzău, Brașov și în curând și în București, Unident oferă soluții inovatoare de tratament, fără durere și fără compromisuri, realizate cu tehnologiile viitorului, de către o echipă medicală dedicată performanței.

Unident Group s-a dezvoltat continuu datorită investițiilor masive în digitalizare și I.A. (inteligență artificială), clinicile dentare fiind dotate din 2020 chiar cu roboți umanoizi, precum robotul Pepper, o premieră pentru domeniul medical din România. 

Cele 5 Clinici Dentare Premium sunt dotate cu tehnologiile viitorului: echipamente radiologice 3D, lasere performante, precum și echipamente pentru anestezie și terapie intensiva ATI.

,,Clinicile Dentare Premium Unident, împreună cu cele 4 Centre de Radiologie Dentară Digitală 3D, un Laborator Dentar Digital2 centre de Oxigenoterapie Hiperbară și 4 Centre de Educație Medicală aduc valoare imediată pacienților noștri prin calitatea actului medical generat de un flux de lucru digital și de existența serviciilor integrate,, ne spune Dr. Petronela Luca, fondatoarea Unident Group.

Poziționarea strategică a clinicilor în zone de interes turistic a condus la dezvoltarea turismului medical național și internațional, care a crescut organic, datorită cererii de servicii medicale marca Unident.

În anul 2022, Unident Group a realizat cifra de afaceri în valoare de 16.019.549 lei, cifra care situează grupul pe locul 12 în Topul Clinicilor Dentare din România și menține poziția de lider de piață în Tulcea unde ocupă primul loc.

În anul 2023, performanțele se reflectă deopotrivă în creșterea cifrei de afaceri și a numărului de pacienți. Instrumentele financiare arată o creștere a cifrei de afaceri a grupului, în primele 7 luni, cu 36% față de aceeași perioadă a anului trecut și o creștere a numărului de pacienți cu 65%.

Noul CEO are rolul de a superviza echipa de management în atingerea obiectivelor și de a defini strategia de extindere la nivel național.

,,În perioada în care Valentina Banu a preluat managementul operațional am descoperit un om mult mai valoros decât a lăsat să se vadă la interviurile de evaluare. Am descoperit valori ca: integritate, ambiție, pasiune pentru profesie și înclinarea spre obținerea rezultatelor, în special, pentru satisfacția pacienților. Așadar, sunt convinsă că am găsit omul potrivit pentru a duce Unident în altă etapă,, menționează Dr. Petronela Luca.

,,Am acceptat cu bucurie și onoare noul rol de CEO al UNIDENT GROUP și, odată cu acesta, responsabilitatea și dedicarea de a transforma, alături de minunata echipă, noile obiective de creștere și expansiune, corelate cu menținerea experienței și a nevoilor pacientului în centrul activității noastre zilnice, în toate centrele grupului din țară.

Este necesar să realizăm un cadru extrem de fluid în care deciziile să fie luate rapid, implementate la parametri optimi, păstrând constant focusul pe obiective. Noul rol vine ca o provocare după o maturizare accelerată in echipa Unident, dar știu că impreună cu echipa managerială, vom continua să dezvoltăm și să consolidăm poziția companiei în piață la fel de bine ca până acum. Investim constant în dezvoltare, în tehnologie, în formarea echipei, pentru a deveni cei mai buni și a oferi pacienților și de acum înainte ingrijire medicala la standarde premium printr-un diagnostic precis, un act medical ireproșabil și soluții de tratament inovatoarea. Vreau să îi mulțumesc doamnei dr. Petronela Luca pentru încredere și pentru că a creat un sistem consolidat, cu valori sănătoase centrate deopotrivă spre binele pacientului, cât și al echipei,, ne spune Valentina Banu, CEO al Unident Group.

Eveniment de brokeraj Anuga 2023 – Greek Matchmaking Event 8-10 octombire 2023

Eveniment de brokeraj Anuga 2023 – Greek Matchmaking Event 8-10 octombire 2023 1417 1063

Centrul Enterprise Europe Network Braşov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă invită în calitate de co-organizator să vă alăturați acestui eveniment pe platforma https://anuga-2023-greek-matchmaking-event.b2match.io, organizat de Enterprise Greece și Enterprise Europe Network Hellas.

ANUGA, cel mai important târg din lume pentru industria alimentară și a băuturilor, care va avea loc în perioada 8-10 octombrie 2023 la Köln, Germania.

Puteti să descoperiti tendințele actuale și viitoare ale industriei, să întâlniți furnizori și clienți din întreaga lume dar și să încheiați noi parteneriate de afaceri.

ANUGA este o oportunitate excelentă pentru companiile din industria alimentară și a băuturilor de a-și prezenta produsele și serviciile pe o piață globală.

Iată câteva dintre beneficiile participării la ANUGA:

  • prezentare produse și servicii pe o piață globală;
  • găsire potențiali furnizori și clienți din întreaga lume;
  • noutăți despre tendințele actuale și viitoare ale industriei;
  • încheiere noi parteneriate de afaceri.

 

Companiile interesate pot participa la eveniment fizic 08-10 octombrie 2023.

Înscrierile se pot face online, până în data de 07 octombrie 2023.

 

Dacă sunteți interesat să participați la acest eveniment, vă rugăm să ne confirmați interesul dumneavoastră pentru participarea la matchmaking pe adresele de e-mail ioana.brisiuc@ccibv.ro sau mark.stanciu@ccibv.ro  și vă asigurăm de întreaga noastră asistență pe toată perioada înregistrării și participării la acest eveniment.

 

Scopul acestor întalniri este de a ajuta companiile să găsească parteneri de afaceri cu care să colaboreze în domeniile aferente lucrării cu produse alimentare .

 

Cum puteţi beneficia de serviciile oferite de EEN Braşov în cadrul B2B?

  • Publicați și prezentați produsele, proiectele, serviciile sau nevoile dvs. de afaceri pentru participanții la eveniment;
  • Inițiați și aranjați ședințele pre-programate 1: 1 la eveniment;
  • Generați oportunități și întâlniți noi firme;
  • Rămâneți cu un pas în fața concurenților dvs., fiind prezenți la eveniment

EEN Braşov este alături de dvs. cu consultanţă personalizată pentru:

  • Creare profil de activitate firmă;
  • Identificare parteneri cu potenţial de cooperare după domeniul solicitat;
  • Identificare oportunităţi de afaceri prezente şi viitoare.

Curs online : “Consilier dezvoltare personală”

Curs online : “Consilier dezvoltare personală” 566 445

În perioada 20.10.2023- 20.11.2023 Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează cursul online:

“Consilier dezvoltare personală”

Dacă ești pasionat și vrei să lucrezi cu oamenii sau lucrezi deja într-un domeniu care presupune comunicarea și relaționarea cu oamenii atunci ești la un click distanță de a deveni specialist.
Cursul de “ Consilier dezvoltare personală” îți conferă recunoașterea profesională la nivel european pe baza certificării obținute.

La finalul acestui curs Consilier Dezvoltare Personală – curs ONLINE acreditat ANC vei obtine următoarele competențe:
• Organizarea propriei activităţi
• Dezvoltarea carierei
• Crearea spaţiului de interacţiune cu persoanele consiliate
• Investigarea situaţiilor problemă
• Explorarea soluţiilor potenţiale ale situaţiilor problemă
• Consilierea privind modalităţi de dezvoltare personală

Cursul va fi susținut de Antonela Coroamă formator cu specializări în psihologie și fondator al Asociației Învățăm Viața, având o experiență de peste 25 ani de lucru cu oamenii.

Detalii curs online “Consilier Dezvoltare Personală”:

Durata: 60 ore; Perioada: 20 octombrie 2023 – 20 noiembrie 2023

ziua de vineri: 18,00 – 22,00; week-end-uri alternative sâmbătă și duminică: 09,00 – 17,00

Tarif:  2800 lei ( tva inclus)

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII:
– copie CI;
– copie certificat de naștere;
– copie certificat de căsătorie (în cazul schimbării numelui);
– copie diplomă de licență;
– cerere școlarizare și examinare;
– contract de școlarizare (ultimele două, puse la dispoziția cursanților, de către organizator).

• Înscrierile se fac prin completarea formularului de confirmare click AICI.
• Cursul se va desfășura online pe platforma ZOOM Conform programului anunțat.
Termen maxim pentru înscriere 12.10.2023

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 27.09.2023– 03.10.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 27.09.2023– 03.10.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 27.09.2023– 03.10.2023

● Ordin nr. 2443 emis de M.M.A.P. pentru aprobarea Ghidului specific privind condiţiile de accesare a fondurilor europene aferente Planului naţional de redresare şi rezilienţă în cadrul apelului de proiecte PNRR/2023/C3/S/I.2.A – B, pentru subinvestiţia I2.A – B “Sisteme integrate de colectare şi valorificare a gunoiului de grajd”, investiţia l2. “Dezvoltarea infrastructurii pentru managementul gunoiului de grajd şi al altor deşeuri agricole compostabile”, componenta C3 – Managementul deşeurilor (M.O. nr. 870/27.09.2023)
 
● Lege nr. 258 pentru modificarea art. 369 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal  (M.O. nr. 871/28.09.2023)
 
● Ordin nr. 150/21.085 emis de M.A.I./M.C.I.D. privind procedura de eliberare în formă electronică a certificatelor de cazier judiciar (M.O. nr. 871/28.09.2023)
 
● Ordin nr. 3278/804 emis de M.S./C.N.A.S. privind completarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 564/499/2021 pentru aprobarea protocoalelor terapeutice privind prescrierea medicamentelor aferente denumirilor comune internaţionale prevăzute în Lista cuprinzând denumirile comune internaţionale corespunzătoare medicamentelor de care beneficiază asiguraţii, cu sau fără contribuţie personală, pe bază de prescripţie medicală, în sistemul de asigurări sociale de sănătate, precum şi denumirile comune internaţionale corespunzătoare medicamentelor care se acordă în cadrul programelor naţionale de sănătate, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 720/2008, şi a normelor metodologice privind implementarea acestora (M.O. nr. 875/28.09.2023)
 
● Ordin nr. 3329 emis de M.S. privind completarea anexelor nr. 1 şi 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 2.408/2023 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deţinătorii de autorizaţie de punere pe piaţă a medicamentelor sau reprezentanţii acestora, distribuitorii angro şi furnizorii de servicii medicale şi medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relaţii contractuale cu Ministerul Sănătăţii, casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, cuprinse în Catalogul naţional al preţurilor medicamentelor autorizate de punere pe piaţă în România, a preţurilor de referinţă generice şi a preţurilor de referinţă inovative (M.O. nr. 876/28.09.2023)
 
Hotărâre nr. 900 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată (M.O. nr. 877/28.09.2023)
 
● Ordin nr. 2.436 al M.M.A.P. pentru aprobarea Ghidului privind Reglementările specifice din domeniul deșeurilor, ca urmare a implementării proiectului SIPOCA 394/116097 (M.O. nr. 880/29.09.2023)
 
● Ordin nr. 3.300/799 emis de M.S. și C.N.A.S. pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății și al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 674/252/2012 privind aprobarea formularului de prescripție medicală electronică pentru medicamente cu și fără contribuție personală în tratamentul ambulatoriu și a Normelor metodologice privind utilizarea și modul de completare a formularului de prescripție medicală electronică pentru medicamente cu și fără contribuție personală în tratamentul ambulatoriu (M.O. nr. 880/29.09.2023)
 
● O.U.G. nr. 78 pentru completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 73/2023 privind unele măsuri bugetare, precum și unele măsuri pentru îmbunătățirea absorbției fondurilor europene (M.O. nr. 881/29.09.2023)
 
● Ordin nr. 299 privind aprobarea limitelor maxime ale tarifelor solicitate pentru serviciile arhivistice prestate de către operatorii economici autorizați (M.O. nr. 892/04.10.2023)
 
 Anexă la Ordinul ministrului mediului, apelor și pădurilor nr. 2.436/2023 pentru aprobarea Ghidului privind Reglementările specifice din domeniul deșeurilor, ca urmare a implementării proiectului SIPOCA 394/116097 (M.O. nr. 880bis/29.09.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Seminar – GUVERNANȚA CORPORATIVĂ ÎN CADRUL ÎNTREPRINDERILOR PUBLICE

Seminar – GUVERNANȚA CORPORATIVĂ ÎN CADRUL ÎNTREPRINDERILOR PUBLICE 1685 1264

Având în vedere că pentru eficientizarea activităţii societăţilor de stat este obligatorie dezvoltarea de mecanisme de guvernanţă corporativă, CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV vă invită la seminarul interactiv cu tema:

GUVERNANȚA CORPORATIVĂ ÎN CADRUL ÎNTREPRINDERILOR PUBLICE

Seminarul se adresează tuturor întreprinderilor publice: regii autonome; companii naţionale, societăţi naţionale şi societăţi la care statul sau o unitate administrativ – teritorială este acţionar unic, majoritar sau la care deţine controlul; societăţi la care una sau mai multe întreprinderi publice dintre cele prevăzute deţin o participaţie majoritară sau o participaţie care le asigură controlul, consilierilor juridici, avocaților, tuturor persoanelor interesate.

Seminarul se bucură de prezența următorilor lectori cu o extinsă experiență în predarea și practicarea dreptului societar și nu numai:

  • Dragoș CĂLIN, consilier juridic, director al Direcției Juridice din cadrul Transilvania  Investments Alliance S.A., doctor în drept, arbitru înscris pe lista Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României și, totodată, arbitru înscris pe lista Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Brașov;
  • Radu CRIȘAN, avocat, doctor în drept, arbitru înscris pe lista Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Brașov.

În cadrul Seminarului vor fi abordate, în mod interactiv, următoarele subiecte:

1. Aspecte generale. Principiile Guvernanței Corporative în cadrul Întreprinderilor Publice.

  • Sediul materiei – acte normative cu impact în domeniu.

2. Aspecte generale privind Întreprinderile Publice. Conducerea Întreprinderii Publice.

  • Contractul de mandat
  • Responsabilitatea structurilor de conducere
  • Revocarea administratorilor

3. Indicatori de Performanță

  • Elaborarea Planului de Administratre. Strategii și politici de administrare

4. Evaluarea Performanțelor

  • Agenția pentru Monitorizarea și Evaluarea Performanțelor Întreprinderilor Publice
  • Supravegherea activității Întreprinderilor Publice
Evenimentul va avea loc în zilele de 26 și 27 octombrie 2023, orele 10.30 – 13.30, la sediul Camerei de Comerț și Industrie Braşov din Bulevardul Mihail Kogălniceanu, nr. 18-20, sc. C-D – sala de conferințe.
Costuri:  

150 lei/pers+T.V.A. pentru firmele membre ale C.C.I. Braşov

200 lei/pers +TVA pentru firmele care nu sunt membre.

Participare:   

Pentru înscrieri vă rugăm să accesați formularul de mai jos: