Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Manifestare expozițională internațională la Miami în perioada 31 mai – 2 iunie 2023

Manifestare expozițională internațională la Miami în perioada 31 mai – 2 iunie 2023 947 709

În perioada 31 Mai – 2 Iunie 2023 se va desfășura la Miami evenimentul:

World of Travel Trade & Taste EXPO.

Evenimentul, care se va desfășura la Centrul de Convenții din Miami,  promovează dezvoltarea durabilă, creșterea durabilă a țărilor, precum și colaborarea cu întreprinderi, hoteluri, transport, comerț, și alte asociații de afaceri care participă și ajută la  întărirea comerțului, a investițiilor și  a industriei turismului pe piața din SUA / America de Nord.

Companiile, organizațiile, inclusiv din comerț, investițiile, asociațiile de turism, ospitalitate, transport și alte întreprinderi își pot prezenta și reprezenta serviciile și produsele pe parcursul a 3 zile prin participarea la  întâlniri B2B, întâlniri cu publicul  internațional,  în spațiul expozițional dedicat, sau pavilion.

Nu se percep  taxe suplimentare pentru înregistrarea delegaților iar biletele vor fi   furnizate de către organizatori.

Romania Travel, Trade, Investment Road Show 2023 (sau mai 2024)
În timpul WTTT EXPO, se poate rezerva o zonă, pe parcursul uneia dintre cele 3 zile, și pentru a facilita colaborarea, promovarea, consolidarea legăturilor comerciale internaționale,  cu SUA, America de Nord sau alte țări participante.

World of Travel Trade & Taste EXPO – Marketplace pentru schimburi de afaceri globale
De asemenea, se pot folosi sălile / mesele rotunde dedicate pentru a promova discuții despre industrie, oportunități de afaceri, economie, probleme de comerț exterior, oportunități de investiții, proiecte, import și export, primirea de  invitați oaspeți, membri, precum și prieteni și alții să se alăture întâlnirilor și adunărilor dvs. (sălile sunt în funcție de disponibilitatea în momentul rezervării). Vom oferi bilete de intrare gratuite pentru oaspeții companiilor  care participă.

Spațiul de expoziție în timpul WTTT EXPO Miami:
Se poate  rezerva spațiu de expoziție (în funcție de disponibilitate) pentru a împărtăși  idei de afaceri cu colaboratorii, partenerii din turism și asociațiile, conectându-vă cu parteneri existenți sau noi, inclusiv pentru a face afaceri cu comerțul internațional, industria călătoriilor – din America de Nord, Caraibe, LATAM sau alte țări participante.

Cei interesați se vor  înregistra accesân butonul de mai jos.

Eveniment de gătit, gust, prezentări culturale:
Țările culinare, ospitalitatea și membrii pot promova gastronomia, gustul, băuturile și degustarea.
Pavilioanele de țară pot, de asemenea, să-și aducă proprii bucătari pentru demonstrații de gătit pentru a promova moștenirea culturală, turismul culinar și produsele comerciale naturale.

Agenda evenimentului:
– 31 mai 2023 Summit/cina miniștrilor la care sunt invitate ministerele turismului, ambasadorii și consulii generali din țări.
– Prezentări de țări legate de dezvoltare durabilă, comerț, investiții: vor avea loc la Centrul de Convenții din Miami Beach în perioada 31 mai până pe 2 iunie.
– Conferința FinTech va avea loc pe 2 iunie.

__________________________________________________________________________
Repere cheie:
Cea de-a șasea ediție a World of Travel Trade and Taste Expo, la Centrul de Convenții din Miami Beach, plus săli suplimentare pentru seminarii și conferințe.

WTTT EXPO Pavilioane de etaj sunt împărțite și sunt dedicate peste 100 de țări pentru crearea de rețele de la călătorii, la nivel de bază al industriei comerciale până la guverne, pentru a se întâlni, saluta, întreprinde afaceri față în față, crearea de rețele și, în același timp, pentru a discuta angajamentele, responsabilitățile în protejarea comerțului durabil , export, dezvoltare import, industria turismului, tehnologii ecologice. Ministerele, agențiile ONU și ONG-urile împreună în timpul seminariilor, prezentărilor pentru a împărtăși ceea ce trebuie făcut atât la nivel local, cât și la nivel global, sprijinind turismul responsabil global, resursele naturale, produsele alimentare durabile, proiectele de investiții comunitare, moștenirea culturală, biodiversitatea și multe altele.

Industria turismului – touroperatori, asociații de călătorie pentru a realiza rețele b2b atât pentru inbound, cât și pentru outbound. WTTT va permite participarea a peste 1000 de cumpărători găzduiți și comerciali.
• Ministerele Turismului, Investițiilor, Comerțului, Economiei, precum și Asociațiile din hoteluri, gastronomie, băuturi, companii aeriene, industrii de croazieră și altele își vor putea reprezenta produsele și serviciile în cadrul pavilioanelor dedicate relevante.
• Dineul miniștrilor, cu accent pe prezentări legate de comerț responsabil, investiții, turism, conservarea/menținerea biodiversității, siturile de patrimoniu național, parcuri naționale, proiecte educaționale și comunitare etc.
• Consulul general regional/ambasadele/delegațiile responsabile cu schimburile B2B, promovarea comerțului din țările lor, afaceri, prezentări legate de oportunități de investiții, export, turism responsabil etc.
• Comitetele de investiții internaționale, consiliile, își vor putea reprezenta membrii, destinațiile, produsele, serviciile și oportunitățile de investiții în timpul seminariilor, conferințelor.
• Camerele de comerţ, consiliile judeţene, consiliile de dezvoltare economică din regiune şi din străinătate sunt capabile să reprezinte industriile, turismul, comerţul, oportunităţile de investiţii, cu accent principal pe agricultura naturală, produse bio/băuturi, tehnologii şi produse ecologice.
• Seminarii educaționale, conferințe susținute de țări și lideri ai industriei legate de comerț, industria călătoriilor, investiții și multe altele.
• În timpul WTTT EXPO vor avea loc evenimente secundare legate de finanțe, bancare și în special cu accent și dezvoltarea tehnologiei fintech și blockchain, rolul acesteia, reglementări, valori mobiliare în industria globală de călătorii, comerț.
Seminare paralele de 3 zile, conferințe din diferite țări, lideri din industria comerțului turistic legat de comerț responsabil, investiții, turism, conservarea și menținerea biodiversității, moștenirea culturală, siturile de patrimoniu național, parcuri naționale și proiecte comunitare etc.
• Prezentări despre dezvoltarea turismului responsabil pentru a contribui la eforturile de conservare a mediului prin promovarea practicilor durabile.
• Proiecte de investiții în turism: conferințe legate de industria turismului, proiecte de dezvoltare, pentru a ajuta și promova industria turismului.
• Promovarea turismului cultural și culinar: EXPO va prezenta mâncare și băuturi noi din întreaga lume, oferind participanților oportunitatea de a experimenta și de a descoperi noi destinații.
• Noi pachete turistice: oportunitate de a întâlni noi parteneri, profesioniști din industria turismului, cum ar fi tour-operatori, hotelieri și organizații de marketing pentru destinații, și de a afla despre cele mai recente tendințe și evoluții din industria de turism, de a selecta noi destinații, produse, servicii, networking pentru oferte exclusive și multe altele.
• Conservarea culturală: conservarea culturilor locale prin promovarea obiceiurilor și practicilor tradiționale în rândul vizitatorilor.
• Dezvoltare economică: generarea de venituri pentru comunitățile locale prin crearea de locuri de muncă și afaceri pentru a ajuta la reducerea sărăciei și la îmbunătățirea nivelului de trai al rezidenților.
• Turism durabil: promovarea modului de a contribui la minimizarea impactului negativ al turismului asupra mediului și comunităților.

Firma americană Amavi Vinum (office@amavivinum.com, persoană de contact: Armand Măstăcăneanu) a întreprins o serie de demersuri – în nume propriu – pentru identificarea unui număr de cel puțin 3 firme românești potential interesate să participe la această manifestare expozițională internațională (în vederea obținerii celei mai bune oferte de preț pentru un stand propriu ar trebui asigurată participarea unui număr de cel puțin 8 companii), care va avea loc la Miami în perioada 31 mai – 2 iunie a.c., fiind discutate, cu organizatorii, o serie de aspecte inclusiv de natură financiar-logistică.

Având în vedere că trebuie dat un răspuns organizatorilor până pe data de 31 martie a.c. referitor la interesul de participare sau nu, faptul că firmele identificate (până în prezent) sunt din zona industriei vinului, dar profilul manifestării este general (fiind încurajată promovarea comerțului general, al turismului, artei culinare, oportunităților de investiții), ar fi oportună participarea directă atât a unor companii românești, dar și a unor companii din țara noastră, deja prezente în piață (pentru a evita cheltuielile de transport international, de exemplu).

Pentru detalii suplimentare, vă rog să-l contactați în mod direct pe domnul Armand Măstăcăneanu la adresa de e-mail de mai sus.

Material primit prin amabilitatea Domnului  Razvan DUMITRESCU –Minister Counselor for Economic Affairs, Ambasada României în SUA

1607 23rd Street NW, Washington, DC 20008
Cell:      +1 202 8730063
Fax:      +1 202 2324748
E-mail:  washington.economic@mae.ro
Web:    http://washington.mae.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 20.03.2023-31.03.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 20.03.2023-31.03.2023 1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 20.03.2023-31.03.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Misiune economică în China

Misiune economică în China 1574 1179

Camera de Comerț și Industrie România – China  invită companiile brașovene  să participe la misiunea economică organizată de camera  bilaterală în perioada 1 – 5 mai 2023, la Canton Import & Export Fair, editia 133/ faza III-a, care va avea loc la Guangzhou (Canton) în R.P. Chineză.

Participarea poate să constituie pentru companiile membre ale camerei noastre un bun prilej pentru identificarea unor potențiali parteneri de afaceri, o oportunitate de promovare a brand-urilor proprii, precum și o excelentă ocazie de a cunoaște cele mai noi realizări tehnologice ale firmelor chineze.

Programul va cuprinde întâlniri B2B, cât și vizitarea celor mai importante metropole ale Mării Chinei de Sud: Canton, Macao şi Hong Kong.

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 07.03.2023 – 14.03.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 07.03.2023 – 14.03.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul:

07.03.2023 – 14.03.2023

● Ordin nr. 670/131 emis de M.S. și C.N.A.S. pentru modificarea şi completarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 15/2018/1.311/2017 (M.O. nr. 199/09.03.2023)
 
Ordin nr. 313 emis de M.D.L.P.A. privind aprobarea Listei cuprinzând indicativele de referinţă ale standardelor române care transpun standarde europene armonizate din domeniul produselor pentru construcţii (M.O. nr. 207/13.03.2023)
 
Ordin nr. 3.756 emis de M.E. privind aprobarea Standardului de pregătire profesională (SPP) pentru calificarea profesională de nivel 3 al Cadrului național al calificărilor, electrician sisteme fotovoltaice. (M.O. nr. 210/14.03.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 13.03.2023-24.03.2023 

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 13.03.2023-24.03.2023  1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 13.03.2023-24.03.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei

IANUARIE – FEBRUARIE 2023


BRPT20220705009 O companie specializată în IT caută potențiali cumpărători ai software-ului personalizat dezvoltat de aceasta, sau parteneri care doresc să investească în companie pentru a se dezvolta pe piețele internaționale

Tara: Portugalia
Tip: Cerere
Descriere:
Compania portugheză este specializată în dezvoltare de software, aplicații web sau mobile, programe software de management și dezvoltarea de platforme pentru orașe inteligente. Aceasta funcționează pe baza metodologiei Agile și a cadrului SCRUM.Compania a dezvoltat o platformă web și mobilă care reunește  instrumente CRM, ERP și SCM care sunt complet personalizabile pentru fiecare domeniu de activitate.De asemenea, are printre alte funcții și trimiterea de alerte, autentificarea cu dublu factor, geolocalizarea utilizatorilor și integrarea cu Power BI, comunicare prin Chat, calculul Rutelor pentru evenimente geografice, standarde pentru fluxurile de lucru ERP, fluxurile de lucru CRM și integrarea deplină cu sistemul financiar și Front End al site-ului. Platforma extensibilă organizează vânzări, marketing și servicii pentru clienți, automatizează gestionarea relațiilor cu clienții și sincronizează datele clienților. Platforma colectează și protejează documentele și datele într-un mod inteligent – extrăgând, organizând și partajând conținut cu angajații, sistemele și procesele de afaceri.Clientul poate gestiona volume mari de informații, inclusiv contacte, oportunități, conturi și activități. Un flux deschis de comunicare oferă acces ușor la aceste date în departamente disparate. Utilizatorul CRM poate crește vânzările, poate oferi informații valoroase, eficientiza procesele și poate face organizarea de vânzări mai eficientă. Compania portugheză ar dori să se dezvolte și să devină o referință în domeniul său de expertiză. Aceasta caută clienți care doresc să achiziționeze software-ul, sau parteneri care doresc să investească în companie și în produs și să achiziționeze acțiuni. Partenerul ar putea deveni parte a companiei și poate ajuta la creșterea și extinderea atât pe piețele naționale cât și internaționale.

Tipul și rolul partenerului: Partenerul potențial trebuie să fie o companie activă în gestionarea relației cu clientul care are nevoie de un produs nou cu care să lucreze și/sau de un produs complementar. Acesta s-ar putea alătura grupului pentru a deveni partener în comercializarea produsului.Partenerul ar putea, de asemenea, să fie în căutare de investiții și să fie interesat să cumpere acțiuni de la companie. Acesta ar putea deveni parte dintr-o companie tânără, care își propune să crească atât pe piața națională, cât și pe cea internațională și să fie o referință pe piața tehnologiei.

Tip de parteneriat: Contract comercial/ Contract investitii


BRDE20221103015 Retailerul online german caută companii din domeniul metalurgic care să producă vârfuri de gard de protecție împotriva păsărilor

Tara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:
O companie germană de comandă prin corespondență, specializată în comercializrea de articole personalizate, produse de uz casnic și de grădină, ar dori să-și extindă portofoliul de produse pentru grădină. Aceasta caută producători sau angrosisti care au posibilitatea să producă vârfuri de protecție împotriva păsărilor. Cooperarea presupune încheierea fie a unui contract de externalizare, fie a unui contract comercial.

Compania își are sediul și depozitul în centrul Germaniei, cu o conexiune directă la cele mai mari autostrăzi și astfel o conexiune bună la infrastructură.

Compania caută acum parteneri care să producă țepi de metal pentru garduri împotriva păsărilor. Ar putea fi luată în considerare și o cooperare cu un angrosist care poate oferi prețuri rezonabile. Desenul cu dimensiunile și alte detalii pot fi furnizate la cerere.

Aceasta caută o producție permanentă, companii cu un standard de calitate ridicat, pentru a crește împreună pe termen lung.

Se caută parteneriate de afaceri în baza unor contracte de externalizare sau comerciale. Aceste parteneriate au scopul de a extinde varietatea de produse pentru a câștiga mai mulți clienți și a extinde piața.

Tipul și rolul partenerului: Compania germană caută firme de prelucrare a metalelor pentru producția țepilor de protecție. Aceasta caută, de asemenea, comercianți de magazine cu stoc complet.

Partenerul va fi responsabil de producția de articole și consumabile pentru marca germană. Produsele se vor vinde prin comerț online și vor fi distribuite de compania germană.

Tip de parteneriat: Contract comercial/ Contract de externalizare


BRDK20221026003 Producătorul danez de uși și ferestre clasice caută parteneri pentru producția de ferestre din lemn

Tara: Danemarca
Tip: Cerere
Descriere: 

O companie daneză bine stabilită produce ferestre de modă veche, cu design tradițional, combinate cu tehnici moderne pentru a face ferestre care se potrivesc clădirilor clasice, fiind în același timp complet funcționale și având proprietăți moderne de izolare. Pentru a satisface cererea lor în creștere rapidă, ei caută companii din Europa Centrală și de Est pentru a le realiza ferestrele în baza unui contract de producție.

Compania daneză, înființată în 2015, proiectează și vinde ferestre și uși în modele clasice mai vechi, cu adaptări moderne care se ridică la cerințele energetice de astăzi. Aceștia pun un accent puternic pe ferestrele folosite în clădirile de patrimoniu protejate. Compania produce o gamă de ferestre și uși diferite, inclusiv ferestre cu baton și fiert și uși franțuzești și tocuri care sunt toate realizate din duramen de zada siberiană, cu buiandrugi din pin suedez. Toată sticla utilizată este o combinație de sticlă float de 4 mm și sticlă energetică sau sticlă termică 4-10-4LowE. Ferestrele sunt de obicei livrate cu suporturi batante și cârlige de coadă și sunt furnizate cu tratament de suprafață cu vopsea acrilică.

Compania are o rețea mare în Danemarca, unde vând atât consumatorilor privați, cât și arhitecților și antreprenorilor. Este important pentru companie ca produsele sale să aibă un aspect clasic, care este adaptat fiecărei clădiri individuale, fără a face compromisuri în ceea ce privește calitatea și respectând cerințele energetice scandinave. În timp ce cea mai mare parte a pieței lor este în Danemarca, vânzările sunt în creștere în Suedia și SUA.

Pentru a asigura o creștere continuă, compania caută acum un nou producător care poate produce ferestre și uși după modelele pentru care compania este cunoscută. Partenerul ideal este o mică companie care este un producător de ferestre orientat spre tâmplărie, cu referințe pentru calitatea construcției.

Tipul și rolul partenerului: Un viitor partener de producție trebuie să se poată adapta la producerea de ferestre și uși conform design-urilor pentru care este cunoscută compania daneză.

Partenerul de producție pe care îl caută compania trebuie să fie dispus să fie la înălțimea următoarelor:

– O colaborare strânsă pentru a se asigura că elementele livrate corespund cerințelor companiei;

– Disponibilitatea de a cumpăra „fitting danez” pentru elemente, de preferință prin un dealer danez;

– Capabil și dispus să investească în instrumente pentru a produce noi profile la standardele de calitate dorite;

– Să semneze un NDA în primă instanță și înainte de începerea producției să încheie un contract care să asigure că noul producător nu va putea concura singur sau prin alții pe piețele pe care își desfășoară activitatea compania, să conteze pe produsele pe care compania lasă producția unui nou partener și că un nou partener nu poate comercializa profilurile companiei pe alte piețe fără acordul scris al companiei.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare


BRHU20221213006 O agenție imobiliară maghiară caută parteneri care să intermedieze tranzacțiile cu clienții, pe baza partajării reciproce a comisioanelor

Tara: Ungaria
Tip: Cerere
Descriere:  
Compania maghiară se ocupă de servicii multilingve de brokeraj imobiliar în scopuri de uz personal sau de investiții.
În baza unui contract de comision exclusiv, compania mediază online imobile pentru parteneri străini, deservindu-și clienții interesați de zonele din Ungaria pe care le reprezintă (județele Baranya, Tolna, Somogy și Zala). În cazul unei medieri reușite, părțile împart reciproc comisionul predeterminat între cele două.
În Ungaria, se obișnuiește ca comisionul să fie plătit de proprietarul bunului, agentului imobiliar, dar în străinătate, această remunerație vine de obicei de la cumpărător, nu de la vânzător.
Prin urmare, practica încercată și testată a companiei este după cum urmează:

  1. a) Prin recomandare: Clientul partenerului străin selectează una dintre proprietățile pomovate de compania maghiară, cum ar fi un teren, un apartament, o casă, o casă de vacanță etc. Compania maghiară le oferă informații despre posibilități în cadrul platformelor online și le răspunde la întrebările despre proprietate. Aceasta oferiă consultanță gratuită cu privire la diverse aspecte, cum ar fi investiții, decontare, imigrație, creditare, juridic, possie de proprietate, contabilitate (impozite, taxe), arhitecturale (tehnice, statice, de planificare) și alte informații. De asemenea, oferă și posibilitatea de vizionare video live a imobilelor.

În cazul în care clientului partenerului străin îi place proprietatea, se va pregăti contractul de vânzare online, redactat de avocați de încredere, credibili din punct de vedere profesional, la un preț redus. Dacă proprietatea este cumpărată în scopuri de investiții, compania poate căuta chiar un potential chiriaș, dacă este necesar. Alternativ, dacă clientul dorește, se poate aranja o vizualizare a proprietății în persoană, iar semnarea contractului de vânzare se va putea face la fața locului.

  1. b) Prin cautare: Partenerul străin trimite către compania maghiară parametrii de cautare ai clientilor săi. Aceștia trebuie să fie cât mai specifici posibil: locația, prețul, împreună cu alți parametri importanți. Compania maghiară trimite oferte care se potrivesc cel mai bine criteriilor căutate. În cazul în care clientul alege una sau mai multe proprietăți dintre cele prezentate, se va urma secvența descrisă la punctul a).
  2. c) Birouri partenere în Croația și Spania: Permit căutarea și medierea închirierilor de imobile de vacanță pentru clienții partenerului străin.

Compania maghiară caută birouri partenere în țările UE care sunt dispuse să împartă reciproc comisionul după medierea cu succes a tranzacțiilor imobiliare. După semnarea contractului de parteneriat, compania maghiară va prezenta portofoliul de proprietăți partenerului, urmând ca acesta să le prezinte potențialilor cumpărători. În cazul unei medieri reușite, ambii împărtășesc propriul comision pe care îl primesc de la vânzători, iar biroul partener împarte cu aceștia comisionul plătit de cumpărătorii lor.
Tipul și rolul partenerului: Partenerul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:
– să poată garanta oportunități de publicitate (on- și offline);
– existența unei baze de date a clienților, căutarea și trimiterea regulată a potențialilor clienți către compania maghiară;
– baza de date de încredere publică (existentă, fără datorii, companie de lungă durată, verificabilă, de încredere);
– disponibilitate permanentă și stabilă și conexiune la internet
– nivel ridicat de competențe de limbă engleză – concentrarea pe client si partener, comunicare continua si mentinerea parteneriatului;
– seriozitate, profesionalism, parteneriat juridic, credibilitate.

Tip de parteneriat: Contract comercial

BRDK20221215023 Compania daneză care inovează activ în domeniul tehnologiei de automatizare a procesării coletelor, caută un partener specializat în design-ul de produs

Tara: Danemarca
Tip: Cerere
Descriere:
Înființată în urmă cu mai bine de 42 de ani, compania daneză proiectează și instalează automatizarea inteligentă a manipulării coletelor în cadrul hub-urilor logistice și are în prezent sisteme în 12 țări.

Aceasta doește să colaboreze cu o companie de proiectare a produselor pentru a-și reproiecta soluția existentă de transfer de colete. Parteneriatul include fabricarea și finisarea metalelor de precizie, piese nemetalice, fabricarea rolelor personalizate, curele, motoare de acționare și servo-unități.

Tipul și rolul partenerului: Se caută companii cu capacități de proiectare și dezvoltare a produselor de inginerie pentru a îmbunătăți un produs existent. Calitatea ridicată, viteza de asamblare și ușurința întreținerii sunt prioritare în proiectarea acestui produs care este utilizat în mediile hub-ului logistic, până la 24 de ore și 7 zile pe săptămână.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

BRAT20230116004 O companie austriacă caută un producător de piese ștanțate și îndoite din tablă de oțel inoxidabil

Tara: Austria
Tip: Cerere
Descriere:
Compania austriacă este un producător de produse de marcă pentru birou, cu clienți din peste 120 de țări. În ciuda valorii adăugate în instalațiile proprii de operare ale companiei, este inevitabil să se achiziționeze bunuri de la furnizori externi. Analizele pieței de achiziții sunt acum lansate pentru o viitoare serie de produse de timbru.

Compania austriacă caută parteneri care produc piese ștanțate și îndoite din tablă de oțel inoxidabil în 8 dimensiuni diferite. Compania are nevoie de ele pentru a produce produse durabile. Scala cantitativă ar trebui să fie în jur de 30.000 buc. până la 220.000 buc. Compania este interesată de o relație de afaceri pe termen lung.

Mai exact, accentul se pune pe producătorii în masa de piese din oțel inoxidabil cu suprafață la sol. Compania este cunoscută în întreaga lume pentru calitatea înaltă și fiabilitatea produselor sale. Prin urmare, compania plasează standarde ridicate privind producția de piese turnate prin injecție, de exemplu, linii de asamblare, precum și pe componente metalice.

Tipul și rolul partenerului căutat: Partenerul de afaceri ar trebui să fie un producător cu experiență de piese metalice.

Tip de parteneriat: Contract de externalizare

Contact

Ștefania Molea

0268 547 084

stefania.molea@ccibv.ro

Romania B2B Meetings

Romania B2B Meetings 1970 1478

Asociația Exportatorilor de Oțel din Turcia (Turkish Steel Exporters’ Association) are deosebita plăcere de a vă invita să participați la întâlniri B2B cu 25 din cele mai renumite companii producătoare din industria Turciei.

INFORMAȚII GENERALE
Asociația Exportatorilor de Oțel din Turcia, cu sprijinul oficial al Ministerului Comerțului din Turcia, organizează o Delegație Comercială în România. Companiile din România pot stabili întâlniri cu 25 mari producători de oțel și materiale de construcții din industria turcă.

Grupuri de produse:

  • Elemente de construcție din oțel
  • Otel de constructie
  • Tuburi și țevi sudate
  • Siguranță pasivă rutieră și sisteme de reținere a vehiculelor, bariere de control al zgomotului din trafic
  • Sârmă galvanizată la cald, sârmă de oțel acoperită cu Zn-Al, sârmă toronată, sârmă recoaptă neagră
  • Plasă de sârmă de oțel standard și specială, tijă
  • Bare și bobine trase la rece
  • Plat acoperit și placat, plat laminat la cald, plat laminat la rece
  • Bare plate, bare pătrate, bare cu unghi egal, bare rotunde, secțiuni goale,
  • Coil İron, T Bars, Npi, Npu
  • Billet, Rebar
  • Piuliţe, bucşe, distanţiere

DATA & LOCAȚIE:
Marți, 28 martie 2023 – 10:00-18:00 Întâlniri B2B / 12:30-13:30 Prânz
InterContinental Athénée Palace Bucharest, Strada Episcopiei 1-3, București 010292, România
LIMBA: Servicii de traducere în Lb. romana inclusa
FĂRĂ TAXE DE PARTICIPARE: Companiile românești beneficiază de acces gratuit la întâlniri.

Organizatori: Shedu Consulting (Turcia) & GB Consulting (România)
Contact: Dna. Cigdem ULUG KUTLU: cigdem.ulug@sheduconsulting.com
Mobil: +90 533 052 50 30 / www.sheduevents.com
România: Dna. Gözde Pala Isac: office@gbconsulting.ro
Mobil: +40 759 063 798 / www.gbconsulting.ro
E-mail:  romania@sheduevents.com / office@gbconsulting.ro

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 01.03.2023 – 07.03.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 01.03.2023 – 07.03.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 01.03.2023 – 07.03.2023

● Ordin nr. 231 emis de A.N.A.F.  privind modificarea şi completarea anexei nr. 5 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.780/2017 pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare utilizate în administrarea impozitului pe venit (M.O. nr. 179/02.03.2023)
 
● Lege nr. 49 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 62/2022 pentru modificarea art. 262 alin. (32) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 19/2022 privind unele măsuri referitoare la garanţiile de bună execuţie constituite în cadrul contractelor de achiziţie publică şi al contractelor sectoriale (M.O. nr. 183/03.03.2023)
 
● Lege nr. 50 privind modificarea art. 20 alin. (5) din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat (M.O. nr. 186/06.03.2023)
 
● Lege nr. 52 pentru completarea alin. (1) al art. 139 din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii (M.O. nr. 186/06.03.2023)
 
● Hotărâre nr. 181 pentru modificarea şi completarea titlului VIII “Accize şi alte taxe speciale” din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 (M.O. nr. 187/06.03.2023)
 
● Ordin  nr. 86 emis de M.A.D.R. pentru aprobarea formularelor, a procedurii detaliate şi a frecvenţei de colectare a datelor prevăzute la art. 3 alin. (3) din Legea laptelui şi a produselor lactate nr. 307/2022 (M.O. nr. 188/06.03.2023)
 
● Hotărâre nr. 171 privind stabilirea sectoarelor de negociere colectivă şi a codurilor CAEN aferente acestora (M.O. nr. 190/07.03.2023)
 
 Ordin nr. 401 al ministrului investițiilor și proiectelor europene pentru aprobarea Schemei de ajutor de minimis „Digitalizarea IMM-urilor — grant de până la 100.000 euro pe întreprindere care să sprijine IMM-urile în adoptarea tehnologiilor digitale”, aferentă Planului național de redresare și reziliență, pilonul III. Creștere inteligentă, sustenabilă și favorabilă incluziunii, inclusiv coeziune economică, locuri de muncă, productivitate, competitivitate, cercetare, dezvoltare și inovare, precum și o piață internă funcțională, cu întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) puternice, componenta C9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, investiția I3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat, măsura 1. Schemă de minimis și schemă de ajutor de stat în contextul digitalizării IMM-urilor……………. (M.O. nr. 191/07.03.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Expoziția China-CEEC Expo & International Consumer Goods

Expoziția China-CEEC Expo & International Consumer Goods 945 709

Camera de Comerț și Industrie România – China invită companiile  brașovene  să participe la China-CEEC Expo & International Consumer Goods ce se desfășoară în perioada 16 – 20 mai 2023 la Ningbo,  în R.P. Chineză.

Expoziția este organizată de Ministerul de Comerț al R.P.Chineze (MOFCOM) și Guvernul provinciei Zhejiang prin departamentul de comerț și este dedicată promovarii produselor și serviciilor companiilor din statele din Europa Centrala și de Est pe piața chineză. La eveniment participă cunoscuți importatori si manageri de rețele de distributie de bunuri și servicii din China, Hong Kong si Macao.

Editia a doua a evenimentului, organizata in anul 2019, a fost considerata un real succes, companiile din aceasta zona a Europei semnând contracte cu diferiţi parteneri chinezi, în valoare de peste 18,2 miliarde USD.
Participarea companiei dumneavoastră poate constitui un bun prilej pentru identificarea unor potențiali parteneri de afaceri din R.P. Chineza si o oportunitate de promovare a brand-urilor proprii in cadrul intalnirilor B2B care vor fi organizate cu acest prilej. De asemenea, exista si posibilitatea de a expune produsele companiilor romanesti in cadrul unui stand care va fi organizat de camera noastra bilaterala si care va fi pus la dispozitie gratuit de organizatori.

Programul delegatiei se va desfasura in perioada 15-24 mai 2023 si va cuprinde, in afara participarii la evenimentul din Ningbo si o serie de vizite si intalniri de afaceri in Shanghai si Hangzhou.

Informare costuri estimative:

  1. Bilet avion (13 mai – 21 mai) București-Shanghai, Shanghai-București, cu escală la Istanbul – 1260 Euro
  2. Cazare 7 nopți în Ningbo, China, Hotel 4* – 50 Euro/noapte (mic dejun inclus) – 350 Eurototal
  3. Servicii de vămurie, transport port Constanța – port Ningbo, preluare și încărcare marfă din Afumați, Complex China Town Hala B (sugerăm ca data de încărcare să fie 23 martie) – 150 Euro/ palet (dimensiune lungime 12m x latime 2.35m x inaltime 2.69m)
  4. Viză si servicii de asistență în obținerea vizei– 100 Euro

Total 1860 Euro

 Documente necesare:

    1. Listă produse, conosament, factură comercială, listă de ambalare
    2. Etichetă originală, etichetă în limba engleză
    3. Certificat de origine
    4. Data producției și termenul de valabilitate
    5.  Raport de testare terță parte/ Raport oficial de testare/ Raport de testare independent


Contact: Luisa Paloș-Departament Marketing & PR, CCI Bv

0728 137 727
luisa.palos@ccibv.ro

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

SPANIA

Cerere – confecții rochii mireasă/ seară
Grup spaniol lider în domeniul modei nupțiale
Produsul/serviciul solicitat Rochii de mireasă. Rochii de seară. Rochii de ocazie.
Cantitate Se va stabili de către părți
Condiții tehnice specifice (certificări, standarde, etc.) Se vor stabili de către părți
Condiții contractuale specifice (legislație locala, etc). Se vor stabili de către părți
Condiții de livrare/transport Se vor stabili de către părți
Condiții de plata Se vor stabili de către părți
Date suplimentare
Compania spaniolă este interesată de contact cu producători/ fabrici confecții de rochii mireasă/ocazie, după
design/modele proprii.
Companiile românești care pot furniza serviciile sus-menționate sunt rugate să ia legătura cu
Biroul de Promovare Comercială și Economică din cadrul Ambasadei României la Madrid:
• Tel.: +34-913.45.45.53
• E-mail: madrid.economic@mae.ro
• Adresa: Avda. de Alfonso XIII, nr. 157, 28016 Madrid, Spania

SPANIA

Companii spaniole interesate  de a identifica producători/distribuitori pentru a importa din România:

– apă alcalină, ciment, ambalaje, suplimente nutritive.

Companiile românești interesate de această oportunitate se pot adresa la Biroul de Promovare Comercială și Economică din cadrul Ambasadei României la Madrid,  madrid.economic@mae.ro

SUA

Reprezentantul unei importante francize americane, care se ocupă cu desfacerea de scule, unelte, accesorii pentru uz casnic și industrial (rețeaua de magazine a acestei francize este de peste 1300 la nivel național), este interesat atât de diversificarea portofoliului de produse destinate comercializării  cât și a surselor de aprovizionare la nivel mondial.

Într-o primă etapă, interesul concret al acestuia este pentru importul de scule și unelte destinate sectorului automotive însă, în măsura în care oferta companiilor ormânești acoperă și alte domenii, pot fi studiate oportunități de contractare și a unor altor tipuri de astfel de articole.

Material primit prin amabilitatea Biroului de Promovare Comercială și Economică din cadrul Ambasadei României la Madrid,  madrid.economic@mae.ro.
_____________________________
AMBASADA ROMANIEIE în SPANIA
Avda. Alfonso XIII, 157, Madrid 28016
Tel:    +34 913 45 45 53
Fax:    +34 913 45 29 17

Material primit prin amabilitatea Domnului  Razvan DUMITRESCU
Minister Counselor for Economic Affairs
AMBASADA ROMANIEI in SUA
_________________________________
1607 23rd Street NW, Washington, DC 20008
Cell:      +1 202 8730063
Fax:      +1 202 2324748
E-mail:  washington.economic@mae.ro
Web:    http://washington.mae.ro