Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 10.01.2023 – 17.01.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 10.01.2023 – 17.01.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul
10.01.2023 – 17.01.2023

● Lege nr. 21 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii (M.O.nr. 28/10.01.2023)
 
Lege nr. 24 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 130/2022 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 121/2014 privind eficienţa energetică (M.O.nr. 28/10.01.2023)
 
Ordin nr. 3951 emis de M.S. privind modificarea Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.286/2022 pentru stabilirea componenţei şi atribuţiilor comisiilor de soluţionare a contestaţiilor procesului – verbal de cercetare a cazului de boală profesională (M.O. nr. 29/10.01.2023)
 
Lege nr. 26 pentru modificarea şi completarea Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 şi a Legii nr. 53/2003 – Codul muncii (M.O. nr. 30/11.01.2023)
 
Ordin nr. 6469 emis de M.E. pentru aprobarea Nomenclatorului de încadrare a calificărilor profesionale de nivel 3 şi de nivel 4 conform Cadrului naţional al calificărilor, pe domenii de pregătire de bază (M.O. nr. 31/11.01.2023)
 
Lege nr. 34 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal (M.O. nr. 36/12.01.2023)
 
Legea nr. 36 pentru modificarea Legii contabilităţii nr. 82/1991, precum şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale (M.O. nr. 36/12.01.2023)
 
Ordin nr. 4197 emis de M.A.T. și M.D.L.P.A. pentru modificarea anexelor nr. 4 şi 5 la Normele metodologice privind organizarea, funcţionarea, rolul, atribuţiile, acreditarea şi reacreditarea centrelor naţionale şi locale de informare şi promovare turistică, aprobate prin Ordinul ministrului economiei, energiei şi mediului de afaceri şi al ministrului lucrărilor publice, dezvoltării şi administraţiei nr. 2.409/3.501/2020 (M.O. nr. 38/12.01.2023)
 
Ordin nr. 5744 emis de M.J. pentru aprobarea Procedurii de înscriere/radiere a menţiunilor provizorii şi de soluţionare a neconcordanţelor în/din Registrul beneficiarilor reali ai asociaţiilor şi fundaţiilor, ţinut de Ministerul Justiţiei (M.O. nr. 39/12.01.2023)
 
Lege nr. 39 pentru completarea art. 291 alin. (3) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal (M.O. nr. 40/13.01.2023)
 
Ordin nr. 3288 emis de M.M.A.P. pentru aprobarea Ghidului de finanţare a Programului vizând educaţia şi conştientizarea publicului privind protecţia mediului (M.O. nr. 40/13.01.2023)
 
Ordin nr. 1.073/2022 emis de A.N.O.F.M. pentru modificarea și completarea Procedurii de profilare a persoanelor în căutarea unui loc de muncă înregistrate la agențiile pentru ocuparea forței de muncă, aprobată prin Ordinul președintelui Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă nr. 11/2018 (M.O. nr. 44/16.01.2023)
 
Ordin nr. 18 emis de M.F. privind modificarea și completarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 179/2022 pentru aprobarea modelului și conținutului formularelor 205 „Declarație informativă privind impozitul reținut la sursă și câștigurile/pierderile din investiții, pe beneficiari de venit” și 207 „Declarație informativă privind impozitul reținut la sursă/impozitulsuportat de plătitorul de venit/veniturile scutite, pe beneficiari de venit nerezidenți” (M.O. nr. 47/17.01.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Studiul Eurochambres Women Network Survey 2023

Studiul Eurochambres Women Network Survey 2023 1969 1477

Camera de Comerț și Industrie a României  invită  mediul de afaceri să participe la realizarea studiului  Eurochambres Women Network Survey 2023.

Camera de Comerț și Industrie a României are plăcerea de a vă informa în legătură cu lansarea sondajului Eurochambres Women Network Survey 2023, dedicat femeilor antreprenor, realizat de Asociația Camerelor de Comerț și Industrie Europene.

Prin intermediul acestui studiu, Eurochambres își propune să colecteze, împreună cu camerele de comerț membre, date privind starea antreprenoriatului feminin din Europa și să obțină o imagine cât mai clară în ceea ce privește provocările cu care se confruntă atât doamnele antreprenoare, cât și cele care activează în domeniul afacerilor. Obiectivul final este de a identifica nevoile și, respectiv, soluțiile cele mai potrivite care să fie aplicate la nivel european, astfel încât femeile antreprenoare să beneficieze de aceleași oportunități ca și omologii lor bărbați.

Chestionarul online este disponibil în limba română, iar termenul limita pentru transmiterea răspunsurilor este 19 februarie 2023.

Contact: doamna Sabina Str1mbovschi, Șef Birou Organizații Europene și Internaționale
0374 474 357
sabina.strimbovschi@ccir.ro

Workshop gratuit: Protejați-vă compania de un atac cibernetic și asigurați-vă valoarea

Workshop gratuit: Protejați-vă compania de un atac cibernetic și asigurați-vă valoarea 1507 1128

Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează workshop-ul, GRATUIT,

 ”Protejați-vă compania de un atac cibernetic și asigurați valoarea”.

Workshop-ul Protejați-vă compania de un atac cibernetic și asigurați valoarea,  va avea loc în data de 26.01.2023 începând cu ora 11:00 , în format fizic, la sediul CCI Brașov sala de Conferințe.

Membrii CCI Brașov vor putea afla ultimele noutati de la experți în protecția și asigurarea securității cibernetice și vor putea aplica pentru o poliță de asigurare de securitate cibernetică, de probă, gratuită, oferita de compania Cyber Level Ins.

Participarea la workshop este GRATUITĂ.

Mai multe detalii despre Cyber Level Ins și oferta sa pentru companiile românești găsiți  accesând butonul de mai jos.

Printre prezentatori se numără actionarul Cyber Level Ins, Dan Shomon, și consultanții Virgil Tiran și Petre Rainof.

_______________________________________
BIOGRAFII
Dl. Dan Shomon este fostul manager de campanie și director politic pentru fostul președinte al SUA, Barack Obama. Shomon este în prezent proprietarul Dan Shomon Inc. în America și, de asemenea, unul dintre proprietarii Cyber Level Ins, o companie de brokeraj de asigurări care desfășoară afaceri în România și în toată Europa. Dl. Shomon este consultant în relații guvernamentale care reprezintă multe companii importante din Fortune 500, inclusiv Pfizer, Motorola Solutions, Adobe și CA Technology/Broadcom. Dl. Shomon a obținut o diplomă de licență de la Universitatea Georgetown din Washington, D.C. și o diplomă de master de la Universitatea din Illinois.
Domnul Virgil Tiran este, de asemenea, consultant pentru Cyber Level Ins și este un antreprenor american de afaceri de mare succes. Născut și crescut în Arad, România, domnul Tiran a emigrat în Statele Unite și și-a construit un imperiu de dezvoltare imobiliară de succes care, inclusiv, a supravegheat construcția a peste 3.500 de unități de locuințe. Este fostul președinte al Clubului de Afaceri Român din Chicago, o bancă importantă, iar în prezent este proprietarul a două companii de sănătate de succes.
Domnul Petre Rainof este consultant pentru Cyber Level Ins și funcția sa este Marketing Manager responsabil de biroul companiei din București. A obținut o diplomă de master la Universitatea din Sofia în Jurnalism și la Universitatea de Drept din București. A deținut funcția de Director de Marketing și Comunicare pentru una dintre marile companii energetice și Director General pentru cea mai mare companie de stat în administrarea imobiliară din România. De asemenea, în calitate de fost membru al Consiliului de Administrație și Director General, ajută companiile să își dezvolte proiectele de afaceri în România.

Contact: Alina Tampa – Director Departament Marketing & PR
alina.tampa@ccibv.ro

Dezvoltarea colaborării româno-mexicane în domeniul agro-alimentar

Dezvoltarea colaborării româno-mexicane în domeniul agro-alimentar 1576 1182

La sediul Camerei de Comerţ si Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB) a avut loc o întâlnire a președintelui Camerei bucureștene, Iuliu Stocklosa, cu Miguel Angel Surez Meza, director general al companiei mexicane Rumec International

Rumec International este o platformă on-line pentru comerț internațional, fiind în același timp reprezentant al societății cooperatiste ”Pascual Boing”, producătoare și distribuitoare a produselor proprii (fructe exotice, băuturi răcoritoare din acestea lapte, etc) atât în Mexic, cât și în străinătate, precum și al firmei ”H2OSky”. Principalul obiectiv al întrevederii a vizat identificarea unor oportunități de colaborare și de punere în valoare a potențialului celor două comunități de afaceri.

În deschiderea întrevederii, președintele CCIB a vorbit despre locul și rolul economiei Capitalei în context național, punctând performanțele comunității de business a Bucureștiului. De asemenea, a făcut o prezentare extinsă a activității Camerei noastre, cu accent pe gama largă de servicii oferite companiilor, inclusiv celor străine, și pe strategia de relaţii externe, axată pe dezvoltarea relaţiilor economice şi comerciale cu ţările din afara spaţiului comunitar. În context, Iuliu Stocklosa a subliniat deschiderea pentru dezvoltarea relaţiilor economice şi comerciale cu Statele Unite Mexicane, cea mai importantă piață de desfacere a produselor românești din America Latină.

În prima parte a intervenției sale, Miguel Angel Surez Meza a exprimat interesul pentru livrarea directă în țara noastră a unor mărfuri precum: fructe exotice, cafea, cacao și alte produse organice, de bună calitate şi la preţuri competitive, furnizate de cooperativa Pascual Boing din Mexic. În opinia sa, acestea pot fi prelucrate în țara noastră și exportate apoi către piețe de interes, precum cea a Emiratelor Arabe Unite. Potrivit oaspetelui mexican, o modalitate facilă pentru importul direct o constituie utlizarea platformei online dezvoltate de Rumec International. Tot prin intermediul acestui instrument modern, companiile românești își pot comercializa produsele și tehnologiile (îndeosebi în domeniul agro-alimentar) pe piața mexicană. În plus, Miguel Angel Surez Meza a folosit prilejul pentru a vorbi despre posibilitatea utilizării și în România a unei tehnologii inovatoare de obținere a apei din atmosferă ”Sky H2O – AWG” (Atmospferic Water Generation), realizată în California, folosită cu succes și în Mexic.

Informații de background

În primele 10 luni ale anului 2022 (date disponibile), valoarea schimburilor comerciale bilaterale a fost de 315 milioane USD (+7% față de perioada similară a anului 2021), din care exportul a fost în valoare de 216 milioane USD (+5%), iar importul, de 99 milioane USD (+12%), valori care depășesc nivelul înregistrat în anul 2020, atât la total, cât și pe componentele acestuia (export și import).

Biroul de Presă al CCIB

Webinar de afaceri dedicat IMM-urilor românești: CUM SĂ ACCESAȚI PIAȚA AMERICANĂ

Webinar de afaceri dedicat IMM-urilor românești: CUM SĂ ACCESAȚI PIAȚA AMERICANĂ 1109 829

Miercuri, 8 februarie 2023, între orele 15 și 16 (ora României) se va desfășura  un webinar de afaceri dedicat IMM-urilor românești interesate de accesarea oportunităților de afaceri pe piața americană.

Webinarul este structurat pe 3 părți concise, respectiv una destinată firmelor interesate de accesul la capitalul de lucru necesar desfășurării în mod corespunzător a afacerilor pe teritoriul SUA (Sawgrass Finance), una destinată acelor companii din domenii precum agroalimentar, cosmetic sau farmaceutic, interesate de o mai bună înțelegere a procesului legislativ propriu acestor sectoare economice (Garg Law)  și una care este destinată sprijinirii, din punct de vedere general, a IMM-urilor românești care doresc o mai rapidă penetrare a pieței de business americane (Elevate AmTrade).

Evenimentul se va desfășura doar în limba engleză (fără oferirea de servicii de traducere) și este încurajată transmiterea, din partea potențialilor participanți, a oricăror întrebări sau sugestii de care să se țină cont/sau la care să fie adresate răspunsuri în timpul alocat sesiunii finale de Q&A (Întrebări și Răspunsuri)!
This event will be held on February 8th, 2023, between 8am and 9am EST (15:00 and 16:00 Romania time) and is dedicated ONLY to the Romanian small and medium sized companies, interested in accessing the US market (please note that the session will be held in English!)

Contact: Razvan DUMITRESCU
Minister Counselor for Economic Affairs

Ambasada României în SUA
+1 202 8730063
washington.economic@mae.ro

Eveniment: UNSTOPPABLE- incapable of being stopped

Eveniment: UNSTOPPABLE- incapable of being stopped 1181 885

În perioada 24-26 Martie 2023, se va desfășura cel mai important eveniment dedicat educației financiare si dezvoltării personale!

Când vorbim despre educație financiară poate cel mai rostit nume este Robert Kiyosaki, best selling author, investitor și om de afaceri de success.

Motivați de misiunea noastră de a sprijini comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și de a contribui la procesul de dezvoltare al companiilor brașovene  vă invitam să participați la unul dintre cele mai importante evenimente  dedicate educației financiare si dezvoltării personale, organizat în premieră în România avându-i ca principali traineri  pe Robert Kiyosaki si Marc Accetta. Evenimentul va avea loc în data de 24-26 Martie 2023 la Bucuresti.

Robert Kiyosaki este un investitor renumit, om de afaceri și autor american, având în portofoliu peste 26 de carti de educație financiară, cea mai cunoscută fiind “Tată bogat, tată sărac”, vândută în peste 32 milioane de copii.

Marc Accetta este un renumit trainer american cu o experiența de peste 30 de ani. Trainingurile lui sunt unice și marchează fiecare domeniu al vietii noastre: social, relational, financiar, professional. Peste 100 de milionari din diferite industrii au ajuns acolo datorită training-urilor la care au participat alături de Marc Accetta.

Prețul unui bilet cu acces general este de 1097€ + TVA, dar folosind codul unstoppable23, il puteți achiziționa cu o REDUCERE de 400€.

Pentru înscriere accesați butonul de mai jos.

Contact: Cristina Sîrbu
0729 839 860
cristina.sirbu@ccibv.ro

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 03.01.2023 – 10.01.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 03.01.2023 – 10.01.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 03.01.2023 – 10.01.2023

 Lege nr. 385 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice (M.O.nr. 2/03.01.2023)
 
● Lege nr. 3 pentru completarea art. 28 din Legea nr. 290/2004 privind cazierul judiciar (M.O.nr. 3/03.01.2023)
 
● Hotărâre nr. 1580 pentru aprobarea atestării unor localităţi sau părţi din localităţi ca staţiuni turistice de interes local, precum şi privind modificarea art. 2 şi a anexei nr. 5 la Hotărârea Guvernului nr. 852/2008 pentru aprobarea normelor şi criteriilor de atestare a staţiunilor turistice (M.O.nr. 4/04.01.2023)
 
● Hotărâre nr. 1577 pentru modificarea Normelor metodologice de aplicare a Legii concediului paternal nr. 210/1999, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 244/2000 (M.O. nr. 6/04.01.2023)
 
● Ordin nr. 3289 emis de M.M.A.P. privind modificarea Schemei de ajutor de stat regional pentru investiţii având ca scop reducerea efectelor negative ale deşeurilor asupra mediului şi reducerea consumului de resurse primare, aprobată prin Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 2.269/2022 (M.O. nr. 7/04.01.2023)
 
● Ordin nr. 6602 emis de M.F.–A.V.R. pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularelor şi documentelor utilizate de Autoritatea Vamală Română în activitatea de supraveghere şi control în domeniul produselor accizabile (M.O. nr. 10/05.01.2023)
 
● Ordin nr. 6456 emis de M.E. privind modificarea anexei nr. 2 la Schema de ajutor de minimis pentru sprijinirea participării întreprinderilor în cadrul consorţiilor regionale pentru învăţământ dual, constituite pentru implementarea proiectelor din cadrul apelului “Programul – pilot pentru dezvoltarea consorţiilor regionale pentru învăţământ dual”, finanţat prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă (PNRR), aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 6.253/2022 (M.O. nr. 11/05.01.2023)
 
● Lege nr. 9 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 14/05.01.2023)
 
● Ordin nr. 20971 emis de M.F.T.E.S. pentru modificarea şi completarea Ghidului specific – Condiţii de accesare a fondurilor europene aferente Planului naţional de redresare şi rezilientă în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C13/I1, componenta 13 – Reforme sociale, investiţia I1 – Crearea unei reţele de centre de zi pentru copiii expuşi riscului de a fi separaţi de familie, aprobat prin Ordinul ministrului familiei, tineretului şi egalităţii de şanse nr. 20.898/2022 (M.O. nr. 14/05.01.2023)
 
● Instrucțiune nr. 161 emisă de M.S. privind instituirea stării de alertă epidemiologică determinate de gripă (M.O. nr. 15/05.01.2023)
 
● Ordin nr. 4291 emis de M.F. pentru reglementarea unor aspecte contabile (M.O. nr. 16/06.01.2023)
 
● Ordin nr. 4268 emis de M.F. privind principalele aspecte legate de întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare anuale şi a raportărilor contabile anuale ale operatorilor economici la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor, precum şi pentru reglementarea unor aspecte contabile (M.O. nr. 22/09.01.2023)
 
● Ordin nr. 3309 emis de M.M.A.P. pentru modificarea Procedurii de aplicare a vizei anuale a autorizaţiei de mediu şi autorizaţiei integrate de mediu, aprobată prin Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 1.150/2020 (M.O. nr. 24/09.01.2023).

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 16.01.2023 – 28.01.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 16.01.2023 – 28.01.2023 1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 09.01.2023 – 20.01.2023,  pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Seminar: Provocări Fiscale – Principalele prevederi pentru antreprenori

Seminar: Provocări Fiscale – Principalele prevederi pentru antreprenori 1473 1179

Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează în data de 19.01.2023, un seminar interactiv cu tema:

“PROVOCĂRI FISCALE – PRINCIPALELE PREVEDERI PENTRU ANTREPRENORI MICROÎNTREPRINDERI, HORECA, TVA, PFA,
INFORMARE, ANALIZĂ ȘI DEZBATERE INTERACTIVĂ”

Seminarul, susținut de specialiștii DGFP BRAȘOV, va prezenta noutățile stipulate în legislația fiscală, modul de aplicare și control, inclusiv  implicațiile acestora pentru companii, în vederea identificării obligațiilor de declarare , oportunităților  sau a riscurilor care pot apărea în acest context.

Se vor aborda aspecte legate de implicațiile din perspectiva impozitului pe profit, al prețurilor de transfer sau a TVA. Totodată se va discuta despre principalele modificări ale legislației fiscale, cazuri recente ale Curții de Justiție UE, reforma sistemului european de TVA și noutăți în reglementările contabile românești.
Data: 19 ianuarie 2023
Ora: 13,00
Locația: sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov, str. Mihai Kogălniceanu 18-20, Sala de Conferințe

Taxa de participare: Membrii CCIBV – 100 lei +TVA, NON MEMBRI – 200 LEI+TVA; aceasta se poate achita în contul CCI Brașov nr. RO18BRDE080SV05853520800 deschis la BRD Brașov

Pentru înscriere, vă rugăm completați formularul de mai jos, urmând a primi confirmarea de participare din partea organizatorilor.

Contact

Luisa Paloș – Departament Marketing&PR – CCI Brașov

0728 137 727
luisa.palos@ccibv.ro

IND-TEXPO 2023, India

IND-TEXPO 2023, India 1484 1184

Ambasada Indiei invită companiile românești  să viziteze India pentru a participa la cea de-a treia ediție a IND-TEXPO la Delhi.

Consiliul de Promovare a Exporturilor de Textile de Bumbac (TEXPROCIL), Corp Apex al textilelor de bumbac, sub egida Ministerului Textilelor, Guvernul Indiei organizează a treia ediție a IND-TEXPO (Reverse Buyer Seller Meet ) cu sprijinul și asistența tuturor misiunilor indiene. Acesta este evenimentul emblematic al Consiliului și este cel mai mare spectacol de aprovizionare pentru textile din bumbac indian și textile amestecate din bumbac. Acest eveniment va avea loc pe 22 și 23 martie 2023 la The Leela Ambience Convention Hotel din New Delhi.
Avantajele cheie ale vizitei la IND-TEXPO
• Cel mai mare show de aprovizionare din India pentru produse textile din bumbac de-a lungul lanțului valoric
• Oportunitatea de a interacționa timp de 2 zile și de a construi parteneriate strategice și pe termen lung
cu producători și exportatori de top de textile pentru casă, fire de bumbac, țesături de bumbac
• Întâlniri de afaceri exclusive „one to one” pre-programate între cumpărătorii de peste mări și exportatorii indieni la Pavilionul B2B special alocat.
Programul de sponsorizare a cumpărătorilor este găzduit de:
• TEXPROCIL – va găzdui cumpărători internaționali selectați care doresc să-și aprovizioneze cerințele de import din India.
Sponsorizare pentru vizitatorii selectați:
• Tarif gratuit cu avionul dus-întors (clasa economică) de la cel mai apropiat aeroport din țara lor către New Delhi, India (sub rezerva unei limite maxime stabilite de Guvernul Indiei).
• Cazare gratuită la hotel la The Leela Ambience Convention Hotel din New Delhi pentru 3 nopți (https://www.theleela.com/the-leela-ambience-convention-hotel-delhi).
• Transport cu aer condiționat de la aeroport la hotel și retur.
• Mic dejun, prânz și cină în toate zilele expoziției.

Toate cererile primite vor fi revizuite și evaluate pentru selecție și aprobare de către Comitetul de Screening al Consiliului și, în consecință, Invitațiile vor fi trimise doar celor selectați.

Broșura evenimentului poate fi consultată mai jos:

Un scurt film promoțional al RBSM poate fi vizionat mai jos:

Pentru înregistrare vă rugăm să accesați butonul de mai jos:

Pentru mai multe detalii vă rugăm să contactați organizatorul la info@texprocil.org și Ambasada Indiei la București

Contact

Cotton Textiles Export Promotion Council

info@texprocil.org

Material primit prin amabilitatea: Arijit Laha – Attache (Commercial)
Embassy of India Bucharest
Mob : 0040-733063725