Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Ședința comună CCI Brașov – CCI Prahova un eveniment special în cadrul Sistemului Cameral din România

Ședința comună CCI Brașov – CCI Prahova un eveniment special în cadrul Sistemului Cameral din România 946 950

Miercuri, 22 iunie a.c., o delegație a CCI Brașov a participat la un schimb de experiență cameral găzduit de CCI Prahova, în cadrul ședinței comune a Colegiilor de Conducere ale CCI Brașov și CCI Prahova, conduse de Dl Președinte Silviu Costea, respectiv de Dl Președinte Aurelian Gogulescu.

În deschiderea evenimentului, a fost prezentat potențialul economic al celor două județe, întâlnirea de lucru continuând cu prezentarea celor două delegații.

S-au prezentat activitațile specifice ale celor două Camere, fiind identificate noi oportunități de cooperare la nivelul membrilor și noi posibilități de promovare a acestora în rândul sistemului cameral atât prin Sistemul Național de Informații de Afaceri cât și prin întâlniri punctuale ale comunităților de afaceri din cele două județe,  întâlniri organizate pe domenii de activitate.

Această acțiune reprezintă o altă etapă în consolidarea Sistemului Cameral din România – o  rețea asociativă a mediului de afaceri cu cea mai extinsă reprezentare la nivel local, regional și național.

În cadrul întâlnirii dl Silviu Costea  – președintele CCI Brașov  a menționat: ”singurele organisme de utilitate publică având o reprezentativitate deplină la nivel național, sunt Camerele de Comerț și Industrie –  potrivit legii de înființare –  poziție care le conferă un statut consolidat în fața autorităților publice centrale și locale, precum și în raport de partenerii instituționali din străinătate, rolul său în diplomația economică fiind incontestabil și, deopotrivă, esențial.”

În contextul actual, proiectul de lege înregistrat la Senat în luna aprilie a acestui an, urmărește extinderea gamei de atribuții și servicii ale Camerelor de Comerț, exercitate sau prestate în sprijinul mediului de afaceri, pe baza modelelor implementate cu succes în state precum Austria, Germania, Franța, Italia și Turcia. Modificările legislative propuse sunt bine-venite, întrucât apropie poziția și rolul Camerelor de Comerț din România  de Camerele de Comerț din alte state europene, unde proiecte similare și-au dovedit utilitatea și au contribuit la profesionalizarea mediului de afaceri.

Contact

CCI Brașov – Departament Marketing & PR

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 27.06.2022 – 08.07.2022

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 27.06.2022 – 08.07.2022 1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 27.06.2022 – 08.07.2022  pentru  următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 40.000 de persoaneAcestea au beneficiat de experiența de peste 30 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I,  în intervalul 15.06.2022 – 21.06.2022

● Ordin nr. 1337 emis de M.M.A.P. pentru aprobarea Normelor metodologice privind constituirea şi utilizarea Fondului de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie silvică (M.O. nr. 579/15.06.2022)
 
●  Lege nr. 180 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 58/1934 asupra cambiei şi biletului la ordin (M.O. nr. 582/15.06.2022)
 
●  Lege nr. 181 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 121/2019 privind evaluarea şi gestionarea zgomotului ambiant (M.O. nr. 582/15.06.2022)
 
●  Ordin nr. 1090 emis de A.N.A.F. privind aprobarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanţă între organul fiscal central şi persoanele fizice, persoanele juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică (M.O. nr. 585/16.06.2022)
 
●  Ordin nr. 880 emis de M.I.P.E privind modificarea schemei de ajutor de minimis „Sprijin pentru înfiinţarea de întreprinderi sociale în mediul rural“, aferentă Programului operaţional Capital uman 2014-2020, axa prioritară 4 „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei“, obiectivul specific 4.16 „Consolidarea capacităţii întreprinderilor de economie socială de a funcţiona într-o manieră autosustenabilă“, aprobată prin Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1.057/2020 (M.O. nr. 586/16.06.2022)
 
●  Hotărâre nr. 772 privind aprobarea Metodologiei de acordare a creditelor transferabile pentru formarea profesională a adulţilor, precum şi pentru abrogarea Hotărârii Guvernului nr. 844/2002 privind aprobarea nomenclatoarelor calificărilor profesionale pentru care se asigură pregătirea prin învăţământul preuniversitar, precum şi durata de şcolarizare (M.O. nr. 586/16.06.2022)
 
●  Ordin nr. 882 emis de M.I.P.E privind aprobarea Schemei de ajutor de stat „Ajutor de stat pentru sprijinirea entităţilor din domeniul agroalimentar sub formă de microgranturi şi granturi pentru capital de lucru cu finanţare din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat în contextul crizei provocate de COVID-19“, aferentă Programului operaţional Competitivitate, axa prioritară nr. 4 „Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 şi al consecinţelor sale sociale şi pregătirea unei redresări verzi, digitale şi reziliente a economiei“, prioritatea de investiţii 13i „Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 şi al consecinţelor sale sociale şi pregătirea unei redresări verzi, digitale şi reziliente a economiei“, obiectivul specific 4.1 „Consolidarea poziţiei pe piaţă a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19“, acţiunea 4.1.2 „Sprijin pentru IMM-uri în vederea depăşirii crizei economice generate de pandemia de COVID-19“ (M.O. nr. 588/16.06.2022)
 
●  O.U.G. nr. 85 privind modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul fiscal şi vamal (M.O. nr. 594/17.06.2022)
 
●  Ordin nr. 20826 emis de M.C.I.D. privind aprobarea Schemei de ajutor de stat “Finanţarea proiectelor CDI conform Programului 3 – Cooperare europeană şi internaţională”, asociată Planului naţional de cercetare – dezvoltare şi inovare pentru perioada 2015 – 2020 (PNCDI III), aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 583/2015 (M.O. nr. 595/20.06.2022)
 
●  Ordin nr. 20827 emis de M.C.I.D. privind aprobarea Schemei de ajutor de stat “Finanţarea proiectelor CDI conform Programului 2 – Creşterea competitivităţii economiei româneşti prin cercetare, dezvoltare şi inovare din cadrul PNCDI III”, asociată Planului naţional de cercetare – dezvoltare şi inovare pentru perioada 2015 – 2020 (PNCDI III), aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 583/2015 (M.O. nr. 595/20.06.2022)
 
●  Ordin nr. 20828 emis de M.C.I.D.  privind aprobarea Schemei de ajutor de stat “Finanţarea proiectelor CDI conform Programului 1 – Dezvoltarea sistemului naţional de cercetare – dezvoltare din cadrul PNCDI III”, asociată Planului naţional de cercetare-dezvoltare şi inovare pentru perioada 2015 – 2020 (PNCDI III), aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 583/2015 (M.O. nr. 595/20.06.2022)
 
●  Ordin nr. 964 emis de M.M.S.S. pentru aprobarea modelului declaraţiei pe propria răspundere prevăzute la art. 31 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS – CoV – 2, precum şi pentru stimularea creşterii ocupării forţei de muncă (M.O. nr. 596/20.06.2022)
 
●  O.U.G. nr. 82 privind unele măsuri pentru acordarea de granturi din fonduri externe nerambursabile pentru investiţii destinate capacităţilor de prestare de servicii şi retehnologizării, în vederea refacerii capacităţii de rezilienţă (M.O. nr. 598/20.06.2022)
 
●  Lege nr. 182 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 59/1934 asupra cecului (M.O. nr. 599/20.06.2022)
 
●  Hotărârea nr. 782 privind aprobarea schemei “Ajutor de minimis pentru aplicarea programului de susţinere a producţiei de cartof de consum”, în anul 2022 (M.O. nr. 598/20.06.2022)
 
●  O.U.G. nr. 84 privind combaterea acţiunilor speculative şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 601/20.06.2022)

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Consultări lunare la sediul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului (MAT)

Consultări lunare la sediul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului (MAT) 963 963

În data de 14.06.2022 au avut loc la sediul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului (MAT) consultări lunare.

Subiectele puse în discuție au fost următoarele:
1.Prezentarea stadiului programelor de finanțare administrate, gestionate și
derulate de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului.
S-a discutat despre existența unei perioade de contestații pentru granturile din agricultură. Au fost depuse 1.034 de contestații, majoritatea pentru respingeri cod CAEN. Acestea vor fi soluționate în perioada următoare.
În perioada aceasta MAT va finaliza și plățile pentru beneficiarii de la Măsura 1 microgranturi de câte 2.000 de euro și cei de la Măsura 2 -microgranturi de câte 2.000 – 150.000 euro, în baza OUG 130/2020. Au fost 24.000 de dosare aprobate și s-au făcut plăți către beneficiari pentru 16.000 dosare.

S-a anunțat  că se va publica în Monitorul Oficial forma finala a Procedurii vizând Programul Start-up Nation.

De asemenea, au fost puse în discuție și modificările aduse prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 13/2022 la regulile Programului de Promovare a Exporturilor. O schimbare importantă adusă programului vizează eliminarea intermediarilor, pentru plata cărora se foloseau sume mari din bugetul acestuia, aproximativ 15% din sumele alocate. în cadrul programului va fi pusă la dispoziția mediului de afaceri o platformă online, dedicată, asupra căreia s-a convenit în cadrul ședintelor.
Programul de Promovare a Exportului finanțează parțial, din fonduri de la bugetul de stat, participarea operatorilor economici romani la târgurile și expozițiile internaționale, cu stand sub pavilion național, precum și participările individuale, cu stand de prezentare a produselor sau serviciilor, inclusiv la misiunile economice desfășurate în străinătate ori la manifestările organizate în format virtual, pentru care sunt solicitate taxe.

2. Invitația de participare a firmelor și asociațiilor profesionale la evenimentele organizate de  Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, prin Departamentul de Comerț Exterior, în perioada imediat următoare:

• Forum de afaceri la Varșovia- 22 iunie 2022;
• Forum de afaceri la Baku/ Azerbaidjan – 23 iunie 2022;
• Săptămâna Diplomației Comerciale;
• 28 iunie 2022, orele 9:30 – 14:00 sesiune oficială + discuții cu reprezentanții economici externi;
• 29 iunie 2022 – 1 iulie 2022, orele 9:00 – 13:00 discuții individuale cu reprezentanții economici externi.

Pentru informații suplimentare, persoana de contact din partea Camerei de Comert și Industrie a României, Direcția Strategii, Politici și Proiecte, Biroul Strategii, Politici și Proiecte este dna. Luiza Chiriac, telefon 0722 585 096, e-mail: luiza.chiriac@ccir.ro.

Conferința “Securizarea lanțurilor de aprovizionare cu semiconductori și metale rare la nivelul Uniunii Europene”,

Conferința “Securizarea lanțurilor de aprovizionare cu semiconductori și metale rare la nivelul Uniunii Europene”, 1277 1277

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) în colaborare cu Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB) vor organiza în perioada 29 iunie – 1 iulie 2022,   întâlniri de lucru pentru firmele și companiile interesate cu reprezentanții MAT din cadrul Birourilor de Promovare Comercial Economică (BPCE) din Misiunile diplomatice ale României în străinătate.

Conferința  va fi organizată de către Camera de Comerț și Industrie a României și se va desfășura în data de 30 iunie 2022, în format hibrid, începând cu ora 10:00, la CCIR Business Center, Amfiteatrul A.I. Cuza.

Vă propunem să analizăm împreună impactul crizei actuale a semiconductorilor cu efecte vizibile asupra industriilor mondiale (cum ar fi: industria auto, electronică, de apărare, energetică și de telecomunicații), precum și modul în care Uniunea Europeană (UE) va răspunde nevoilor industriilor și companiilor afectate, ținând cont de angajamentul asumat prin Actul european privind cipurile, potrivit căruia, până în 2030, UE va realiza 20% din producția globală de semiconductori. Vom dezbate și analiza locul și modul în care România își va putea aduce contribuția la efortul european de securizare a noilor lanțuri de aprovizionare cu semiconductori, minerale și metale rare esențiale pentru producția avansată, necesară pentru tranziția verde și digitală, luând în considerare resursele pe care le deține (cadmiu și litiu, beriliu, grafit, magneziu, niobiu, tantal și wolfram). De asemenea, împreună cu decidenții și experții invitați, vom discuta modalitățile prin care statul român se va putea implica în parteneriate cu mediul privat, pentru a putea contribui la soluționarea acestor probleme

Persoanele care nu vor putea participa fizic la eveniment, vor avea posibilitatea de a urmări conferința în format online.

Participarea la eveniment este gratuită, însă înregistrarea este obligatorie. 

Pentru detalii suplimentare, vă invit să o contactați pe doamna Oana Alexe, Consilier, Biroul Organizații Europene și Internaționale, e-mail oana.alexe@ccir.ro tel.: 0040 374 474 391 sau doamna Sabina Strîmbovschi, Șefa Biroului de Organizații Europene și Internaționale, e-mail: sabina.strimbovschi@ccir.ro, tel: +40374474357.

Programul expozițional ROMEXPO S.A. pentru anul 2023

Programul expozițional ROMEXPO S.A. pentru anul 2023 1066 1067

Programul expozițional ROMEXPO S.A. pentru anul 2023  cuprinde târguri și expoziții internaționale, dedicate specialiștilor din cele mai importante ramuri și sectoare ale economiei naționale: agricultură, construcții și instalații, horeca, medicină, prelucrarea lemnului și producerea mobilei, turism etc

Ca lider de piață în industria de târguri și expoziții din România, ROMEXPO SA continuă să:
dezvolte evenimente care să ofere firmelor participante reale oportunități de promovare;
extindă gama de servicii oferite partenerilor săi, în scopul maximizării rezultatelor obținute în timpul evenimentului la care participă;
creeze un mediu sigur pentru desfășurarea întregii activități, în contextul menținerii necesității măsurilor de prevenție anti – Covid 19.

Detalii suplimentare referitoare la Programul expozițional Romexpo 2023 sunt disponibile pe site-ul Romexpo la adresa http://www.romexpo.ro/program-expozitional-2023/.
De asemenea, vă stăm la dispoziție la adresa de e-mail: marketing@romexpo.ro.

Întâlniri de lucru cu reprezentanții MAT din cadrul BPCE din Misiunile diplomatice ale României în străinătate

Întâlniri de lucru cu reprezentanții MAT din cadrul BPCE din Misiunile diplomatice ale României în străinătate 839 849

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) în colaborare cu Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB) vor organiza în perioada 29 iunie – 1 iulie 2022,   întâlniri de lucru pentru firmele și companiile interesate cu reprezentanții MAT din cadrul Birourilor de Promovare Comercial Economică (BPCE) din Misiunile diplomatice ale României în străinătate.

Evenimentul se va desfășura în intervalul orar 9:00 și 13:00, la Palatul CCIB, strada Ion Ghica nr. 4, sector 3

Este o ocazie unică pentru firmele si companiile românești  de a  promova pe pietele externe produsele și serviciile, de a identifica noi oportunități de cooperare internațională, inclusiv de atragere de investiții străine și turisti în țara noastra, intrand in contact direct cu reprezentanții economici ai României în strainatate, precum și cu cei ai Departamentului de Comerț Exterior (DCE) din MAT (timpul va fi alocat exclusiv convorbirilor directe cu reprezentanții BPCE-urilor, precum și cu cei din DCE pentru situațiile în care interesul se refera la țări în care nu există BPCE).

Regăsiți mai jos lista diplomaților economici și comerciali participanți la întâlniri.

Cei interesați vor completa tabelul ”înregistrarea companiilor”

Prin efortul CCIB, participarea la intalnire este gratuita fiind necesara doar inregistrarea,  completând ”înregistrare companii” sau la e-mail: mircea.toader@ccib.ro; andreea.rusu@dce.gov.ro; andreea.ionescu@dce.gov.ro; ildiko.imre@dce.gov.ro; iar pentru eventuale informatii suplimentare poate fi contactat dl. Mircea Toader, Coordonator  Relatii Internationale CCIB , la tel. 0725 167 894 sau 0723 144 663.

In dorința de a veni in intampinarea posibilitatilor firmelor si companiilor interesate, dar si pentru evitarea aglomerării, exista rugamintea de a se avea în vedere folosirea tuturor celor 3 zile alocate intalnirilor cu reprezentantii din reteaua externa de promovare comercial economica ai MAT indicand in tabelul anexat ”ziua preferata”.

Oportunități de afaceri internaționale

Oportunități de afaceri internaționale 1287 962

Olanda – cerere de ofertă privind producători de bucătării ”exterioare”

Companie din Olanda, este  interesată de  o cerere de ofertă privind producători de bucătării ”exterioare” (de grădină/curte) (”outdoor kitchens”), fabricate din lemn, aluminiu sau/și oțel.

Solicitantul îți dorește ca partener/furnizor o companie care are deja o gamă de produse similare în lucru și care este potrivită pentru o piață de dimensiune mijlocie. Nu impune produse personalizate conform specificațiilor sale.

Relații suplimentare la Bernd Adrian, Directeur
Exportweg 9, 2645 ED Delfgauw, Nederland
088 – 280 09 00
bernd.adrian@hxb.nl
hxb.nl

Olanda – Propunere cooperare – fabricare elemente metalice pentru sisteme de încărcare motociclete în camionete

Companie din Olanda este interesată de o colaborare pentru externalizarea unei părți din producția metalică, venită din partea unei firme olandeze, cu acționar unic un cetățean român.

În prezent această parte a producției este realizată în China, de unde livrările sunt deja influențate semnificativ de costurile și timpii mai mari de livrare. Firma deține mai multe brevete, pe baza proiectelor realizate de acționarul român al firmei.
Câteva exemple ale produselor originale proiectate sunt prezentate pe site-ul companiei.

Denumirea firmei este NEO_DYNE, iar acționarul este dl. Ing. Iliuta Radu (www.neo-dyne.com), email: tech@neo-dyne.com, tel. +31 (0) 683 688 580.
Sunt puse la dispoziție planuri, scule, unelte, dispozitive pentru realizarea componentelor solicitate.
Firma olandeză are distribuitori pe 4 continente, cu piata principala in SUA. În perspectivă, întreaga producție poate fi transferată în România.

În prezent firma are o subsidiară/filială în România prin care vinde produsele fabricate în Olanda – Motor Bronx – www.motorbronx.com. (Persoană de contact Mihai Borfina, mihaiborfina@gmail.com).

Relații suplimentare și sprijin Olanda: Mircea BORZA, Consilier economic  –  Biroul de Promovare Comercial-Economică -AMBASADA ROMANIEI în HAGA, Regatul Țărilor de Jos
+31 (0) 612 562 862
mircea.borza@dce.gov.ro

Curs Brokeraj de afaceri 12 – 15.07.2022

Curs Brokeraj de afaceri 12 – 15.07.2022 2021 1501

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) și TradeX – Transfer Afaceri organizează, online, pe platforma ZOOM,  în perioada 12 – 15.07.2022, cursul ”Brokeraj de afaceri” .

Cursul organizat de către CCIR și TradeX este oferit în exclusivitate în România, modulele fiind acreditate de către International Business Brokers Association. TradeX creează o nouă nișă pe piața de business din România – prin diversificarea strategiilor de ieșire actuale (insolvență si faliment), bazată pe  parteneriate puternice cu organizații vest-europene, specializate în realizarea transferurilor de afaceri.

Cursanții vor dobândi noi abilități și beneficii pe zone precum: 

  • specializarea cursanților în vânzarea, cumpărarea și transferul de afaceri;
  • analizarea unei afaceri de către un investitor;
  • pregătirea unei afaceri pentru vânzare, cu un preț corect;
  • promovarea afacerii în mod eficient, folosind tehnicile și canalele potrivite;
  • pașii legali pentru a vinde sau cumpăra o afacere;
  • acces la instrumente digitale pentru promovarea și evaluarea afacerilor;
  • acces la o comunitate europeană și globală de experți și antreprenori activi în domeniul brokerajului de afaceri.

Cursul va fi susținut de către experți în domeniu și este coordonat de către Dan Crivăț, fondator și COO TradeX – Transfer Afaceri, membru al International Business Brokers Association, având o experiență de afaceri relevantă de peste 25 de ani, atât în România, cât și în Statele Unite ale Americii.

Perioada de desfășurarea: 12.07 – 15.07.2022 orele 09,00-16,00 cu pauză de prânz (cca.30 minute)

Condiții de acces la curs:  Absolvirea cursului depinde de promovarea examenelor aferente fiecărui modul în parte. Diploma obținută este eliberată sub egida International Business Brokers Association, fiind astfel recunoscută în comunitățile de afaceri din Europa și America.

Tariful de participare la curs este de 890 lei + TV A, iar cei ce se inscriu pana la data de 01 iulie 2022, beneficiaza de o reducere de 10%.

Înscrierea se poate face până în data de 8 iulie 2022  prin completarea formularului de înregistrare sau la adresa de e-mail: cristina.ionescu@ccir.ro.

Contact

Cristina Ionescu – Director, Direcția Strategii,  Politici și Programe

021 319 01 00

cristina.ionescu@ccir.ro

Gala Excelenței în Afaceri 2022

Gala Excelenței în Afaceri 2022 1400 666

Camera de Comerț și Industrie Brașov are deosebita plăcere de a vă invita în data de 07 iulie 2022 să participați la cea de-a XVI-a ediție a Galei Excelenței în Afaceri, un eveniment de elită al societăților comerciale brașovene care au înregistrat cele mai bune rezultate economico-financiare pe parcursul ultimilor 31 de ani.

Formatul ediției din acest an va fi unul dinamic,  de o calitate superioară, care se va desfășura în premieră națională, într-o locație unică, respectiv pe Terminalul AEROPORTULUI INTERNAȚIONAL BRAȘOV- GHIMBAV.

Gala din acest an va oferi o nouă perspectivă de dezvoltare a mediului de afaceri și a regiunii, întrunind parteneri și invitați care definesc performanța în business.

Gala va avea loc joi, 7 iulie 2022, într-o locație inedită – AEROPORTUL INTERNAȚIONAL BRAȘOV- GHIMBAV (www.brasovairport.ro), după următorul PROGRAM:

18:00 – 18:30 – Primirea invitaților 
18:30 – 21:00 – Decernarea premiilor | Momente artistice
21:00 – 23:00 – Networking dinner | Concert

Costurile de participare sunt :

  • 450 lei/pers + TVA pentru firmele membre CCI Brașov
  • 520 lei/pers + TVA pentru firmele care nu sunt membre.

 Plata se poate face prin bancă, în contul RO18BRDE080SV0S85352000 deschis la BRD, sau la casieria CCI Brașov, cod fiscal RO 4443167.

Informații suplimentare accesând:  https://www.ccibv.ro/gala-excelentei-in-afaceri-2022/

Vă așteptăm cu drag, buna dispoziție fiind accesoriul obligatoriu!

Contact

Alina Tampa – SPECIALIST – DEPARTAMENTUL DE MARKETING & PR

0757 681 371
alina.tampa@ccibv.ro