Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I,  în intervalul 14.07.2022 – 19.07.2022

● Lege nr. 212 privind unele măsuri pentru reducerea riscului seismic al clădirilor (M.O. nr. 708/14.07.2022),
 
Lege nr. 216 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă şi a altor acte normative (M.O. nr. 709/14.07.2022),
 
Ordonanța nr. 13 privind reglementarea unor măsuri de implementare a sistemului de garanţie – returnare pentru ambalaje nereutilizabile (M.O. nr. 709/14.07.2022),
 
Ordin nr. 1218 emis de M.T.I. pentru modificarea şi completarea Reglementărilor privind inspecţia tehnică periodică a vehiculelor înmatriculate sau înregistrate în România – RNTR 1, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 2.133/2005 (M.O. nr. 709/14.07.2022),
 
Hotărâre nr. 876 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 219/2015 privind economia socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 585/2016 (M.O. nr. 712/15.07.2022),
 
Ordin nr. 1201/382 emis de M.A.T si S.T.S. privind dezvoltarea, administrarea şi utilizarea Sistemului informatic integrat de gestionare a schemelor de ajutor de stat – IMM RECOVER, în vederea implementării programelor naţionale de încurajare şi de stimulare a înfiinţării întreprinderilor mici şi mijlocii, precum şi în vederea gestionării schemelor de ajutor de stat pentru întreprinderile mici şi mijlocii (M.O. nr. 714/15.07.2022),
 
Ordin nr. 1667 emis de M.F. pentru modificarea Procedurii de utilizare şi funcţionare a sistemului naţional privind factura electronică RO e – Factura, precum şi de primire şi descărcare a facturii electronice de către destinatarii facturii electronice emise în relaţia B2G în sistemul naţional privind factura electronică RO e – Factura, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr. 1.365/2021, şi privind modificarea Ordinului viceprim – ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 2.004/2013 pentru aprobarea procedurilor privind registrul entităţilor publice şi registrul altor entităţi (M.O. nr. 714/15.07.2022),
 
Ordin nr. 1580/1098/2220 emis de M.F./M.M.S.S./M.S. pentru aprobarea modelului, conţinutului, modalităţii de depunere şi de gestionare a “Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate” (M.O. nr. 715/15.07.2022),
 
Ordonanța nr. 15 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea şi exploatarea jocurilor de noroc (M.O. nr. 716/15.07.2022),
 
Ordonanța nr. 16 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, abrogarea unor acte normative şi alte măsuri financiar – fiscal (M.O. nr. 716/15.07.2022),
 
Ordin nr. 2206 emis M.S. privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 509/2022 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman valabile în România care pot fi utilizate/comercializate exclusiv de farmaciile comunitare/oficinele locale de distribuţie/farmaciile cu circuit închis şi drogheriile care nu se află în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti sau/şi cu Ministerul Sănătăţii, cuprinse în Catalogul public (M.O. nr. 718/18.07.2022),
 
O.U.G. nr. 113 privind unele măsuri necesare în vederea implementării Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane, decontarea unor cheltuieli privind sprijinirea refugiaţilor din Ucraina, precum şi acordarea de granturi din fonduri externe nerambursabile pentru investiţii destinate retehnologizării IMM-urilor (M.O. nr. 720/18.07.2022),
 
O.U.G. nr. 112 privind instituirea unor măsuri pentru stimularea investiţiilor cu finanţare din fonduri externe nerambursabile în domeniul eficienţei energetice, resurselor regenerabile de energie pentru întreprinderi mari şi întreprinderi mici şi mijlocii, energiei verzi din surse regenerabile destinate autorităţilor publice locale, precum şi unele măsuri în domeniul specializării inteligente, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (M.O. nr. 721/18.07.2022),
 
Ordin nr. 1669 emis de M.F. pentru aprobarea Sistemului de raportare contabilă la 30 iunie 2022 a operatorilor economici (M.O. nr. 723/19.07.2022),
 
Lege nr. 220 privind valorificarea adaptată a unor măsuri dovedite benefice pentru instituţiile din domeniul justiţiei instituite pe perioada stării de alertă declarate în vederea prevenirii şi combaterii efectelor pandemiei de COVID – 19 (M.O. nr. 724/19.07.2022),
 
Ordin nr. 449 emis de A.N.P.C. privind unele măsuri de informare a consumatorilor cu privire la soluţionarea alternativă a litigiilor (M.O. nr. 725/19.07.2022).

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Expoziția internațională a industriei pietrei INDIA STONEMART 2022

Expoziția internațională a industriei pietrei INDIA STONEMART 2022 946 851

INDIA STONEMART este o expoziție internațională a industriei pietrei, organizată bienal de Centrul pentru Dezvoltarea Pietrelor (CDOS) împreună cu Rajasthan State Industrial Development & Investment Corporation Ltd. (RIICO). Federația Camerelor Indiene de Comerț și Industrie (FICCI) este co-organizatorul evenimentului.

India Stonemart, organizată în perioada 10-13 noiembrie 2022,  este una dintre cele mai importante expoziții din sectorul global al pietrei, care prezintă pietre și produse naturale, plăci de piatră de cuarț, mașini aferente, unelte, echipamente, consumabile etc., acoperind întreaga gamă de pietre și servicii.

India Stonemart 2019 a avut 134 de expozanți de peste mări din Brazilia, China, Iran, Italia, Spania, Turcia și Taiwan și peste 1800 de vizitatori de afaceri din străinătate din 52 de țări și o suprafață totală de expunere de peste 40000 mp.

Suntem încântați să vă informăm că CDOS organizează cea de-a unsprezecea ediție a spectacolului -India Stonemart 2022 – la Jaipur Exhibition and Convention Centre, Sitapura, Jaipur în perioada 10-13 noiembrie 2022.

India este unul dintre cei mai mari producători de pietre și înregistrează o creștere fenomenală în toate segmentele, inclusiv în sectorul construcțiilor, imobiliare și infrastructurii. Multe companii au făcut o incursiune în producția de plăci de piatră de cuarț, care sunt la mare căutare în întreaga lume. Toate aceste activități au dat un impuls extraordinar sectorului pietrei.

Prin urmare, există un potențial imens pentru creșterea comerțului bilateral cu pietre între România/Albania/Moldova și India.

Prin participare puteți stabili și contacte cu alți reprezentanți ai companiilor care vizitează acest eveniment din întreaga lume și vă puteți  amenaja pavilionul.

Contact: Mr. Mukul Rastogi, CEO, CDOS

+91 9829164433
mukul@cdos-india.com

CTPark Brașov oferă noi oportunități pentru extindere

CTPark Brașov oferă noi oportunități pentru extindere 840 763

CTP, cel mai mare dezvoltator și administrator listat de spații industriale și logistice din Europa Continentală, cu o prezență în 10 țări și peste 2,1 milioane de metri pătrați doar în România, are în plan extinderea parcului industrial CTPark Brașov.

CTPark Brașov este amplasat strategic în vestul orașului Brașov, în apropiere de Aeroportul Brașov, cu acces direct din DN73B, drumul național care face legătura între localitățile Ghimbav și Cristian. Parcul industrial CTPark Brașov are o suprafață existentă de peste 58.000 de metri pătrați și urmează a fi extins cu peste 10.000 de metri pătrați, dispuși în două clădiri.

În sectorul industrial și logistic, viteza de creștere a afacerilor poate fi extrem de rapidă, astfel încât o companie care ocupă 500 de metri pătrați poate câștiga cotă de piață și avea nevoie de 5.000 de metri pătrați.

Pentru a oferi companiilor mici și medii acces la un spațiu de calitate, cu toate dotările necesare, cu o infrastructură modernă, eficient energetic și rezistent în timp, CTP a adus și în România un concept deja testat în alte țări, denumit CTFlex, care va fi disponibil și în CTPark Brașov.

Clădirile CTFlex oferă standarde recunoscute  CTP pentru spații de la 500 de metri pătrați, în care o companie își poate poți businessul, beneficiind de maximă flexibilitate a spațiului încă de la inceput.

CTP este cel mai mare proprietar, dezvoltator și administrator de proprietăți imobiliare logistice și industriale din Europa Continentală în funcție de suprafața închiriabilă brută, deținând peste 9,3 milioane de m² de spații în zece țări la 31 martie 2022. CTP este singurul dezvoltator din regiune cu întregul său portofoliu certificat BREEAM și cu operațiuni neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon din 2021, ceea ce stă la baza angajamentului său de a fi o afacere sustenabilă.

În România, CTP deține o suprafață totală de peste 2,1 milioane mp de depozite de clasa A în 15 orașe: Arad, Brașov, București, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Oradea, Pitești, Sibiu, Timișoara, Turda, Târgu Mureș, Caransebeș, Ineu și Salonta.

Contact: Sorina Florescu , Head of Marketing

0726 914 482
sorina.florescu@ctp.eu

Curs gratuit: OPERATOR INTRODUCERE, VALIDARE ȘI PRELUCRARE DATE

Curs gratuit: OPERATOR INTRODUCERE, VALIDARE ȘI PRELUCRARE DATE 1412 1129

Profită acum de acest curs GRATUIT!

Camera de Comerț și Industrie Brașov, împreună cu partenerul, Patronatul Femeilor Antreprenor, vă invită să participați GRATUIT la formarea profesională continuă a angajaților dumneavoastră prin înscrierea doritorilor la cursul de OPERATOR INTRODUCERE, VALIDARE ȘI PRELUCRARE DATE, curs oferit în cadrul proiectului Evoluție prin digitalizare: îmbunătățirea competențelor digitale pentru angajații IMM din Regiunea Centru” cod SMIS 142733.

Cursul se adresează tuturor persoanelor care doresc să se specializeze în utilizarea calculatoarelor, a sistemelor de operare și a suitei MICROSOFT OFFICE (Word, Excel, PowerPoint – editarea și procesarea textelor, realizarea tabelelor și graficelor, utilizarea funcțiilor, realizarea prezentărilor), protecția datelor, etc.

Cursul este autorizat ANC (Cod Nomenclator/ COR 41301) și are o durată de 40 de ore, certificatul obținut în urma susținerii și absolvirii examenului fiind unul recunoscut oficial pe piața muncii, însoțit de un supliment descriptiv menționând competențele dobândite. Cursurile se pot organiza atât la sediul companiei, cât și online, sau la sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov.

Condiții de accesare curs GRATUIT:

  • Persoana angajată într-un IMM care face parte dintr-un domeniu competitiv identificat prin Strategia Națională pentru Competitivitate și Strategia Națională pentru Cercetare și Inovare 2014-2020 (CCI Brașov va analiza dacă angajatorul se încadrează în domeniile cu potențial competitiv).
  • Studii minime obligatorii.

INVESTEȘTE ÎN DIGITALIZARE!

Contact: Ana Nechifor
ana.nechifor@ccibv.ro
0268 547 084

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 18.07.2022 – 29.07.2022

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 18.07.2022 – 29.07.2022 1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 18.07.2022 – 29.07.2022  pentru  următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 40.000 de persoaneAcestea au beneficiat de experiența de peste 30 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I,  în intervalul  28.06.2022 – 13.07.2022

● Ordin nr. 1736 emis de M.M.A.P. privind aprobarea Procedurii de înregistrare, raportare şi declarare a operatorilor economici care introduc deşeuri în ţară pentru a fi valorificate (M.O. nr. 637/28.06.2022)
 
O.U.G. nr. 88 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în vederea gestionării fondurilor europene nerambursabile destinate dezvoltării regionale (M.O. nr. 637/28.06.2022)
 
Hotărâre nr. 830 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 123/2002 (M.O. nr. 639/28.06.2022)
 
Hotărâre nr. 829 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021 – 2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziţie justă (M.O. nr. 643/29.06.2022)
 
Ordin nr. 176 emis de M.A.D.  pentru aprobarea cantităţilor de motorină aferente perioadei 1 ianuarie 2022 – 31 martie 2022 determinate la plată şi nedecontate de către Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, ce beneficiază de ajutor de stat acordat sub formă de rambursare (M.O. nr. 645/29.06.2022)
 
OUG nr. 96 privind gestionarea financiară a fondurilor europene dedicate Afacerilor interne alocate României pentru perioada de programare 2021 – 2027 (M.O. nr. 647/29.06.2022)
 
OUG nr. 97 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora (M.O. nr. 648/30.06.2022).
 
OUG nr. 101 privind reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, precum şi a altor creanţe bugetare (M.O. nr. 653/30.06.2022)
 
OUG nr. 99 privind aprobarea schemei de ajutor de stat IMM INVEST PLUS şi a componentelor acesteia – IMM INVEST ROMÂNIA, AGRO IMM INVEST, IMM PROD, GARANT CONSTRUCT, INNOVATION şi RURAL INVEST (M.O. nr. 655/30.06.2022)
 
Ordin nr. 1528 privind stabilirea Procedurii de acordare a facilităţilor fiscale în domeniul construcţiilor (M.O. nr. 661/01.07.2022)
 
Lege nr. 195 pentru completarea art. 25 din Legea contabilităţii nr. 82/1991(M.O. nr. 668/04.07.2022)
 
Hotărâre nr. 856 privind aprobarea Programului pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile pentru proiectele care se finanţează din cadrul Componentei C9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare şi inovare, Investiţia 4. Proiecte transfrontaliere şi multinaţionale – Procesoare cu consum redus de energie şi cipuri semiconductoare, finanţate prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă (M.O. nr. 676/06.07.2022)
 
Hotărâre nr. 868 privind stabilirea sistemului de management şi control în vederea gestionării programelor naţionale Afaceri interne pentru perioada 2021 – 2027(M.O. nr. 687/11.07.2022)
 
Ordin nr. 1315 emis de M.D.L.P.A. pentru aprobarea reglementării tehnice “Instrucţiuni tehnice pentru configurarea, folosirea şi montarea vitrajelor şi a altor produse din sticlă în construcţii, Indicativ C 47 – 2022”(M.O. nr. 689/11.07.2022)
 
Lege nr. 204 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 29/2015 privind gestionarea şi utilizarea fondurilor externe nerambursabile şi a cofinanţării publice naţionale, pentru obiectivul “Cooperare teritorială europeană”, în perioada 2014 – 2020 (M.O. nr. 692/11.07.2022)
 
Lege nr. 208 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, Legii nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, Legii nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, precum şi a Legii nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (M.O. nr. 692/11.07.2022)
 
Lege nr. 211 pentru modificarea Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România, precum şi pentru completarea Legii nr. 219/2015 privind economia social (M.O. nr. 698/13.07.2022).

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Invitație de participare la studiul de impact privind relațiile de afaceri dintre companiile românești și cele din Turcia

Invitație de participare la studiul de impact privind relațiile de afaceri dintre companiile românești și cele din Turcia 947 754

Camera de Comerț și Industrie a României, în parteneriat cu Camerele de Comerț și Industrie Județene, realizează studiul de impact privind relațiile de afaceri între companiile din Turcia și cele din statele membre ale Uniunii Europene (UE).

Acest studiu este realizat de Asociația Camerelor de Comerț și Industrie Europene – Eurochambres, prin intermediului Dialogului de Afaceri Turcia – Uniunea Europeană (TEBD).

Scopul final este de a oferi o evaluare cuprinzătoare a relațiilor economice și comerciale dintre UE și Turcia, iar rezultatele studiului de impact vor fi utilizate pentru realizarea raportului intitulat „Relațiile dintre Uniunea Europeană și Turcia: perspective din cadrul comunității de afaceri europene”.

În vederea sprijinirii acestor demersuri, vă adresez rugămintea de a completa chestionarul în format electronic.

Rezultatele studiului vor fi publicate pe website-urile Eurochambres și CCIR.

Contact: Departament Marketing & PR, CCI Brașov

Târgul Transport Logistic din München

Târgul Transport Logistic din München 946 753

Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană organizează în perioada 9-12 mai 2023 standul comun al României la târgul Transport Logistic din München.

Târgul găzduiește 2.374 de expozanți din 63 de țări pe un spațiu expozițional de 125.000 m² în 10 hale, spatiu in aer liber sau sine de cale ferata. Cei ca. 64.000 de participanți reprezintă 124 țări din întreaga lume.

În calitate de co-expozant veți putea beneficia de vizibilitate și marketing național, România fiind promovată ca locație investițională și logistică în fața celor 64.000 de participanți și a peste 500 de jurnaliști/reprezentanți media. De asemenea, veți avea oportunitatea de a întâlni și interacționa cu jucători cheie din domeniu.

Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană (AHK România) va prelua toate sarcinile de pregătire, de la rezervarea suprafeței de expunere, angajarea constructorului de stand și înregistrarea participanților etc., până la suportul la fața locului. Coexpozanții ultimei ediții au fost: Dunwell Industrial Brokerage, Euroccoper, Port Bazinul Nou (Galati), Portul Constanţa, Speed & Trust, TTS (Transport Trade Services) şi Warehouses de Pauw Romania (WDP Romania).

Contact: Camera de Comert si Industrie Romano-Germana – Raluca-Ioana Aldica,  Consultant
Green Tech & Sustainable Development
Econet Romania | Department Consulting & Services
aldica.raluca@ahkrumaenien.ro

Forum Romanian Investment Group

Forum Romanian Investment Group 1442 1149

Forumul Romanian Investment Group organizat în data de 28 iulie 2022 va avea loc la reședința ambasadorului Republicii India în România, ES Rahul Shrivastava își propune identificarea oportunităților de cooperare bilaterală economică, educațională și culturală.

Scopul întâlnirii vizează atragerea investitorilor pentru proiecte de dezvoltare românești, promovarea industriei, agriculturii, turismului, având ca obiectiv exportul românesc, identificarea de parteneri pentru import servicii și produse indiene, în special pentru forța de muncă calificată și necalificată.

Contact: Departament Marketing & PR, CCI Brașov
evenimente@ccibv.ro

Târgul IHGF Delhi (toamnă) 2022

Târgul IHGF Delhi (toamnă) 2022 1421 1135

Cea de-a 54-a ediție a Târgului IHGF Delhi (toamnă) 2022 va avea loc în perioada 14 – 18 octombrie 2022 la India Expo Center & Mart, Greater Noida, Delhi NCR.

Consiliul de Promovare a Exporturilor pentru Artizanat (EPCH) este un organism de vârf al exportatorilor de artizanat pentru promovarea exporturilor de produse artizanale (artizanat/fabricate manual) și sinergie și proiectează imaginea Indiei ca furnizor de încredere de bunuri și mărfuri artizanale de înaltă calitate. EPCH este, de asemenea, un important organizator de târguri comerciale B2B, iar Târgul IHGF Delhi este un eveniment de importanță națională recunoscut drept cea mai mare congregație de expozanți de artizanat de către „Limca Book of Records”.

Ultima ediție fizică, adică în persoană, a târgului organizat de EPCH a fost în martie 2022 și a avut distincția de a fi primul Mega eveniment de proeminență post COVID care s-a deschis unui public global în Asia, cu peste 1675 de expozanți. Târgul a fost vizitat de peste 7000 de cumpărători din străinătate și de reprezentanții lor de cumpărare și aprovizionare din peste 102 de țări. Succesul acestui târg a transmis lumii un mesaj de încredere că „India s-a deschis pentru afaceri pentru cumpărători din întreaga lume”.

India devine un partener de aprovizionare de încredere în lume în domeniul produselor de stil de viață, cum ar fi obiectele de artizanat, covoare și textile și mobilier. Creșterea expoziției va permite participanților să folosească oportunitatea de a obține rezultate mai bune în afaceri și de a contribui în mod semnificativ la exporturile de produse artizanale indiene. IHGF este o platformă în care cumpărătorii din întreaga lume vin și plasează comenzi. Oportunitățile pentru expozanții mari și mici sunt asemănătoare, deoarece fiecare expozant ajunge să se întâlnească cu cumpărătorii, să le înțeleagă nevoile și cerințele, tendințele pieței și apoi să lucreze la ele.

Cel de-al 54-lea Târg IHGF Delhi (toamna) 2022 este organizat în perioada 14-18 octombrie 2022 ca un eveniment fizic (în persoană) la India Expo Center & Mart, Greater Noida, Delhi NCR, cu toate protocoalele de siguranță și SOP-urile necesare pentru organizarea comerțului B2B expoziții emise de Guvernul Indiei. Târgul va fi o legătură exclusivă pentru cumpărătorii de casă, modă, stil de viață, textile și mobilă, cu participarea a peste 2000 de expozanți în 14 săli de expoziție construite special și 900 de showroom-uri permanente, în afară de Pavilioanele tematice, tariful artizanal, demonstrațiile cu rampă și realizarea de meșteșuguri în direct. din toată India.

Categoriile largi de produse expuse la târg sunt:
· Articole de uz casnic, decorative și cadouri
· Mobilă și accesorii pentru casă, articole pentru gazon și grădină
·Textile pentru casă, mobilier și acoperitoare de podea, covoare și carpete
· Bijuterii de modă, accesorii și genți, îmbrăcăminte etnică, îmbrăcăminte la modă, stole, eșarfe și șaluri
·Decoruri de Crăciun și sărbători, hârtii și produse realizate manual, potpuri, lumânări și tămâie și
·Lămpi și accesorii de iluminat

Relații suplimentare și sprijin: Arijit Laha, Attache (Commercial) Embassy of India,  Bucharest
0733 063 725
com.bucharest@mea.gov.in