Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 26.09.2022 – 07.10.2022

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 26.09.2022 – 07.10.2022 1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 26.09.2022 – 07.10.2022 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Workshop – Cum să creați soluții sistemice pentru economia circulară

Workshop – Cum să creați soluții sistemice pentru economia circulară 946 710

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș organizează, online, miercuri, 21.09.2022, workshop-ul interactiv “Cum să creați soluții sistemice pentru economia circulară”.

În urma webinarului nostru interesant și inspirator “Soluții sistemice pentru provocările în economia circulară”, continuăm activitățile noastre de toamnă și suntem încântați să vă invităm la primul nostru atelier pe tema Cum să creați soluții sistemice pentru economia circulară.

 

Dacă nu ați avut ocazia să participați în direct la webinar, sunteți binevenit să îl vizionați pe canalul de Youtube.

Dacă sunteți dornic să aflați cum să realizați soluții, produse și servicii pentru economia circulară, alăturați-vă nouă și să deschidem împreună drumul în direcția corectă. Veți învăța cum să evaluați care sunt factorii interni și externi ai afacerii dvs., evoluțiile actuale și viitoare care vă vor permite să aduceți soluții sistemice pentru economia circulară.

Veți experimenta prima dintre cele 4 etape ale metodei Circular Economy Balkan Beacons – Calea de transformare circulară în care pregătim organizațiile și companiile pentru călătoria de transformare către circularitate.

Rezultate așteptate ale învățării: participanții vor fi capabili să înțeleagă toate dimensiunile ecosistemului lor și să navigheze prin oportunitățile viitoare, abordând în același timp barierele sistemice pe parcurs. Atelierul va oferi, de asemenea, o imagine de ansamblu structurată a procesului de transformare a circularității în organizațiile participante.

Înregistrarea participării se face completând formularul de mai jos.

Agenda:
10:00—10:30 Bun venit și înregistrare
10:30—11:00 Introducerea CEBB și de ce se pune accentul pe abordarea sistemică
11:00—11:30 Modelul de tranziție al dezvoltării economiei circulare, Introducere în cartografiere
11:30—12:30 Maparea nivelului 1 pe un exemplul dat
12:30—13:00 Discuție și pași următori

Lector : Milan Veselinov, CirEkon DOO

Contact: Cristina Bădulescu – coordonator Hub EIT Climate-KIC România/CCIAT

0721 896 961
cbadulescu@cciat.ro

Invitație consultare publică

Invitație consultare publică 946 710

Agenția Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă Brașov (AMB) coordonează în prezent demersurile necesare pentru actualizarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană a Zonei Metropolitane Brașov, document programatic esențial pentru stabilirea direcțiilor de dezvoltare a zonei, care vor putea fi susținute și prin instrumentele financiare active în cadrul noului ciclu de programare al Uniunii Europene (2021-2027).

Agenția Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă Brașov (AMB) , alături de Camera de Comerț și Industrie Brașov, vă  invită să participați la întâlnirea care va avea ca subiect analiza și dezbaterea proiectelor propuse pentru atingerea obiectivelor de dezvoltare la orizontul 2030 în Zona Metropolitană Brașov.

Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană a Zonei Metropolitane Brașov poate fi consultată mai jos.

Întâlnirea se va desfășura în data de 28.09.2022, începând cu ora 17.00, la Centrul de afaceri CATTIA , pe Str. Institutului, nr. 35.

Confirmarea participării se face  prin completarea formularului de mai jos.

MÜSİAD EXPO Trade Fair

MÜSİAD EXPO Trade Fair 947 711

Cea de-a 19-a ediție a  târgului comercial MÜSİAD EXPO va avea loc la Istanbul în perioada 02-05 noiembrie 2022 la Centrul de Târguri TÜYAP.

MUSIAD este o puternică „Organizație a Societății Civile”, care are peste 12.000 de membri în țară și în străinătate, reprezintă 60.000 de întreprinderi, are aproximativ 1.800.000 de angajați, are 83 de puncte de contact în Turcia, oferă servicii în 81 de țări diferite, în total 164 de puncte. , își comunică recomandările instituțiilor și organizațiilor publice existente.

La cel de-al 18-lea târg comercial MÜSİAD EXPO din 2020 au participat în principal S.E. Recep Tayyip Erdoğan, Președintele Republicii Turcia, precum și peste 15.000 de oameni de afaceri din 125 de țări și peste 2000 de expozanți din 25 de țări. Alți vizitatori au inclus mulți membri ai presei naționale și internaționale, birocrați seniori și academicieni.

Vă informăm că în cadrul Târgului nostru MÜSİAD EXPO vor fi prezente,  în special, sectoarele de construcții, materiale de peisaj, materiale de consum durabil, turism, medical, alimentație și alimentație, creșterea animalelor, mașini, metal, automobile, chimie, energie, tehnologie informatică. , industria serviciilor și textilele.

Informații suplimentare regasiți mai jos.

În data de 04 noiembrie 2022  se vor  se vor organiza întâlniri bilaterale cu companiile turcești  în Centrul TÜYAP.

Listele companiilor solicitante sau ale participanților vor fi transmise Ministerului Comerțului din Turcia. După procesul de evaluare, firmele aprobate și participanții care vor fi incluși în misiunile de cumpărare vor fi determinate și vor primi răspuns în termen de o lună.

În contextul misiunii de cumpărare, cheltuielile de cazare de 3 nopți ale oamenilor de afaceri aprobate, transferul intern (aeroport-hotel, hotel-aeroport) și programele de participare la MÜSİAD EXPO vor fi acoperite de Ministerul Comerțului din Republica Turcia în Hotelul TÜYAP Palas.

Companiile și participanții neaprobați pot vizita Târgul Comercial MÜSİAD EXPO ’22 ca vizitatori obișnuiți, beneficiind de prețuri rezonabile pentru cazare și alte cheltuieli.

Solicităm cu amabilitate companiile care doresc să participe la Târgul Comercial MÜSİAD Expo ’22 în contextul misiunilor de cumpărare să completeze formularul care poate fi contactat prin linkul de mai jos către aplicație:

Contact: Dr. Cihad TERZİOĞLU, Secretary General

centricall2@musiad.org.tr

Aeroportul Internațional Brașov își deschide porțile!

Aeroportul Internațional Brașov își deschide porțile! 1245 926

Aeroportul Internațional Brașov, primul aeroport construit în România în ultimii 50 de ani, își va deschide în curând porțile spre destinații mult așteptate de comunitatea noastră.

Așa cum știți, a fost un parcurs cu provocări, însă ne mândrim cu reușita finalizării acestui proiect, atât de important ca motor de dezvoltare a întregii regiuni și vă invit să ne bucurăm împreună de oportunitățile viitoare! Ne dorim ca, alături de dumneavoastră, să oferim pasagerilor acea experiență de călătorie cât mai plăcută și lipsită de stress, conexiuni rapide și multe destinații căutate!

În acest demers comun de punere în valoare a beneficiilor aeroportului pentru regiunea noastră, vin cu încredere către dumneavoastră cu rugămintea de a ne sprijini în identificarea rutelor de interes pentru aceste călătorii.

Am creat un scurt chestionar pe care îl găsiți AICI, iar răspunsurile din partea dvs., până în 27 septembrie, vor fi apreciate și vor contribui la o cunoaștere mai fidelă a nevoilor și potențialului regiunii.

Alexandru ANGHEL, Directorul Aeroportului Internațional Brașov

Contact: Sorina BOLDEANU, Consilier – Consiliul Judeţean Braşov

0724 845 170
sorina.boldeanu@cjbrasov.ro

Consolid8 Festival

Consolid8 Festival 2068 1734

În perioada 7-9 octombrie 2022 se va desfășura la Brașov,  primul festival dedicat tehnologiei verzi și soluțiilor sustenabile de impact.

O echipă de antreprenori români organizează la Brașov prima ediție a consolid8 Festival – eveniment dedicat tehnologiilor sustenabile și soluțiilor verzi pentru mediul de business.

consolid8 Festival, un eveniment unic, dedicat companiilor și organizațiilor din mediul antreprenorial, interesate de tehnologii sustenabile și soluții inovative, va fi organizat anul acesta, în premieră, la Brașov, în perioada 7-9 octombrie 2022.

Pornind de la întrebarea „Cum putem influența pozitiv următoarele generații?”, festivalul este dezvoltat în jurul a trei piloni și reprezintă un eveniment dedicat tehnologiei și soluțiilor inovatoare care generează impact și adresează provocări actuale precum schimbările climatice, toate integrate într-un proces de cunoaștere și învățare, experiențe, soluții și bune practici.

Pentru prima ediție a festivalului, consolid8 Festival va reuni la Brașov experți și futurologi, start-up-uri și investitori de impact, reprezentanți relevanți ai ecosistemului antreprenorial, cu scopul de a dezbate, de a împărtăși și de a dezvălui soluții locale și internaționale pe teme precum sustenabilitate și tehnologii verzi.

Primul festival dedidat tehnologiei verzi și soluțiilor sustenabile de impact, ”CONSOLID8 FESTIVAL”,  este locul unde se va discuta despre : inovaţie, cunoştinţe, dezvoltarea aptitudinilor, creativitate, parteneriate, inspirație, construirea ecosistemului, sprijinirea creșterii durabile.

Este organizat la Brașov:
ÎN INIMA ROMÂNIEI: Brașovul are o poziție strategică în inima țării. Este al doilea cel mai vizitat oraș din România și este ușor accesibil vizitatorilor cu mașina, autobuzul, trenul și începând cu 2023 cu avionul. Datele statistice din 2017 ne arată că este și al doilea oraș cel mai vizitat de străini.
CAPITALĂ VERDE.: Brașov este primul municipiu din România care are energie 100% regenerabilă. În 2022, unitățile de învățământ, instituțiile publice și de cultură, iluminatul public și semafoarele din Brașov au trecut la un consum de energie electrică 100% verde.
SMART CITY: Brașovul este unul dintre primele orașe din România în care au fost implementate inițiative de SMART CITY.

Contact: Dragoș JALIU, co-founder

0722 202 037
jaliud@fonduri-structurale.ro

Consultări lunare la sediul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului (MAT)

Consultări lunare la sediul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului (MAT) 963 963

Camera de Comerț și Industrie Brașov este cea mai mare organizație publică de susținere și dezvoltare a mediului de afaceri local și transmite în mod regulat opiniile acestuia pentru a fi susținute în cadrul  consultărilor  cu structurile asociative din domeniul IMM și mediului de afaceri, care au  loc la sediul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului (MAT).

În data de 13.09.2022 au avut loc la sediul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului (MAT) consultări lunare.

Subiectele puse în discutie în cadrul întâlnirii au vizat prezentarea stadiului programelor de finanțare administrate, gestionate și derulate de MAT.
În cadrul reuniunii s-a discutat despre necesitatea rezolvării unor probleme tehnice la nivelul platformei de lucru aferentă programelor de internaționalizare.

S-a propus de către participanți crearea unei platforme noi și/sau a preluării celei existente și modificării acesteia. În primul caz termenul de soluționare propus ar fi mai mare de 6 luni, iar în cel de-al doilea caz termenul menționat ar fi mai mare de un an. Urmează să se ia o decizie în acest sens de către Minister. S-a discutat, de asemenea, despre faptul că modificarea normelor se va face cu mîsuri tranzitorii.

În continuare, discuțiile purtate au vizat posibilitatea realizării unor modificări la nivel organizatoric. Ministerul a precizat intenția de a crea o nouă Agenție, cu atributii vizând promovarea exporturilor, în subordinea Guvernului Romaniei.
Reprezentanții Ministerului au adus în discuție și detalii despre schema HoReCa 2. Această masură nu va fi asemănătoare cu măsura HoReCa 1, bazată pe fondurile Comisiei Europene prin cadrul temporar privind ajutoarele de stat pentru domeniile grav afectate de pandemia de COVID-19. Acest cadru temporar a fost eliminat de Comisia Europeană la 30 iunie 2022, ceea ce înseamnă că statele nu mai pot acorda măsuri de sprijin pentru efectele pandemiei.
Ministerul se va consulta cu structurile asociative, reprezentative ale mediului de afaceri, cu privire la varianta optima de implementare și posibilitatea ca aceasta să fie o schemă investițională, urmând ca apoi să se stabilească detaliile specifice privind întocmirea schemei, criteriile de eligibilitate etc.

În marja HoReCa 2, Ministerul intenționează să includă printre beneficiari și acele societăți care au ca activitate organizarea de evenimente, care au fost excluși la prima ediție. În ceea ce privește finanțarea schemei, MAT a primit la rectificarea bugetară pe anul 2022 și 50 de milioane de lei, sub formă de credite de angajament.

Pentru informații suplimentare, persoana de contact din partea Camerei de Comert și Industrie a României, Direcția Strategii, Politici și Proiecte, Biroul Strategii, Politici și Proiecte este dna. Luiza Chiriac, telefon 0722 585 096, e-mail: luiza.chiriac@ccir.ro.

Eveniment de business și networking Transilvania Business People

Eveniment de business și networking Transilvania Business People 1411 1102


Vă invităm la unul dintre cele mai importante și de impact evenimente de business și networking din această toamnă, ce va avea loc în data de 28 Septembrie 2022, în Sibiu, la Hotel Ramada.

Acest eveniment are susținerea Camerei de Industrie și Comerț din Brașov care își dorește cu acest prilej să transmită un mesaj de unitate și colaborare între diferite grupuri și organizații care  își desfășoară activitatea în această zonă, și nu numai.

Transilvania Business People se adresează oamenilor de afaceri din zona Transilvaniei, fie că sunt antreprenori, directori executivi, manageri sau specialiști în marketing, vânzări și financiar.

Este un moment extraordinar de a descoperi împreună cum putem adapta mediul de afaceri pentru a obține rezultate mai bune. Pentru rezultate diferite e nevoie de abordări diferite, iar cheia dezvoltării rămâne orientarea către dezvoltarea noastră atât individuală cât și că grup.

Evenimentul își invită participanții să descopere temele ce vor fi dezbătute atât pe scena principală, cât și în cele 3 săli secundare. Speakerii din panelurile evenimentului sunt specialiști în domeniile lor de activitate, vorbesc din experiență și vor aduce în discuție subiecte precum necesitatea indicatorilor de performanță, înțelegerea procesului de previziune în zona financiara și vanzari, managementul echipei, de la recrutare la performanță, precum și nevoia oricărei companii de a genera lead-uri noi. Toate aceste teme, împreuna cu multe altele se vor regăsi în panelurile ce se adresează zonei de vânzări, marketing, financiar administrativ și gestionării echipelor.

Fiecare dintre noi are o valoare intrinsecă cu care poate genera rezultate de succes, însă, împreună, putem obține lucruri exponențial mai valoroase.

Securitatea cibernetica, sau cyber security cum am ajuns toti unanim sa o numim nu mai este doar preocuparea specialistilor. A devenit un subiect care atrage atentia tuturor, si mai ales antreprenorilor.

Atacurile cibernetice au devenit din ce in ce mai frecvente, mai tintite si mai complexe. Pagubele pe care acestea le provoacă la nivel mondial ajung la nivel de miliarde de dolari. Nu se intampla doar la case mari, tinte au ajuns pana si companiile care au 10 – 20 de angajati, si a caror activitate depinde de infrastructura IT.

Dezvoltarea tehnologiei are un ritm amețitor, iar noi ca utilizatori ne bucuram zi de zi de beneficiil ei, dar pierdem din vedere uneori ca si cei care lupta impotriva noastra fac acelasi lucru, dezvolta metode noi de a provoca blocaje fie in mediul economic privat cat si in cel de stat.

Ne-am propus sa venim cu solutii practice pentru participanti explicate de experti in domeniu. Intelegerea contextului in care ne desfasuram activitatea este un subiect ce va fi dezbatut de Ortwin Maier – Head of Cybersecurity, NTT DATA Romania.

Contextual este definit de comportamentul angajatilor, de crizele financiare sau sanitare, de evenimente militare si nu in ultimul rand de cat de pregatiti suntem noi sa facem fata acestor schimbari.

Laurent Chrzanovski – Founder and director, Cybersecurity Dialogues and Cybersecurity Trends magazine, ne va introduce in lumea securitatii cibernetice, pentru ca construirea unei baze solide va face “cladirea” mult mai trainica in fata unui viitor in care niciodata nu stim la ce sa ne asteptam.

Panelul 2 este concentrat pe crearea si implementarea procedurilor ce vor crea un mediu sigur de lucru. Nu putem permite sa ne desfasuram activitatea in teama, ci intr-o stare de totala asumare a actiunilor noastre. Cunoasterea, educarea sunt singurele elemente care pot face o diferenta uriasa.

II vom asculta pe Luca Tenzi – Senior Security Expert, Marc-André Ryter – General Staff, Swiss Army si Stéphane Mortier – Deputy Head of the Center of Economic Security & Businesses Defense, HQ of the French Gendarmerie.

Invata lucruri noi impreuna cu colegii tai, si devino un scut impotriva atacurilor cibernetice. Uniti, informati si mereu cu gandul la un viitor sigur vom putea trece peste toate obstacolele ce ne sunt ridicate.

Te aspteptam alaturi de noi in 23 septembrie la cel mai puternic Masterclass in domeniul securitatii cibernetice  al momentului.

Taxa de participare este: 285 lei – early bird
Bilet standard: 350 ron
Bilet VIP – 450 ron

Unde: Sibiu, Hotel Ramada
Data: 28 septembrie 2022
Ora: 08:30

Înregistrarea participării mai jos.

Contact: Irina Vincze

0733 962 027
irinavincze@gmail.com

irinavincze@gmail.com

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 07.09.2022 – 13.09.2022.

● Ordin nr. 2048 emis de M.F. privind completarea reglementărilor contabile aplicabile operatorilor economici (M.O.nr. 878/07.09.2022)
 
●  Ordin nr. 1348/784 emis de M.M.S.S. și I.N.S. privind modificarea şi completarea Clasificării ocupaţiilor din România – nivel de ocupaţie (şase caractere), aprobată prin Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 1.832/856/2011(M.O.nr. 880/07.09.2022)
 
●  O.U.G. nr. 120 privind modificarea unor acte normative care reglementează programele de sprijin pentru zona montană (M.O.nr. 880/07.09.2022)
 
●  Ordin nr. 1587 emis de M.F. privind aprobarea Procedurii de punere în aplicare a hotărârilor judecătoreşti prin care s-a dispus suspendarea executării deciziei de declarare în inactivitate, în baza prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare (M.O.nr. 885/08.09.2022)
 
●  Hotărâre nr. 1106 pentru modificarea şi completarea titlului VIII „Accize şi alte taxe speciale“ din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 (M.O.nr. 887/09.09.2022)
 
●  Ordin nr. 1635 emis de M.F. privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 587/2016 pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularelor utilizate pentru declararea impozitelor şi taxelor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau reţinere la sursă (M.O.nr. 897/12.09.2022).

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Licitații internaționale

Licitații internaționale 1418 1064

AUSTRIA

1.Austria-Viena: Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Număr de referinţă: ICMPD/22.018/SUP/IBM/FOR/PAK
Obiectul licitaţiei Echipament informatic şi accesorii de birou
Clasificare CPV 30000000 Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software
Produsele licitate Echipament informatic şi accesorii de birou (Supply of Document examination equipment to the Islamabad Airport within the scope of IBM Silk Routes)
Contractul este împărțit în loturi: da
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Numele firmei organizatoare International Centre for Migration Policy Development (ICMPD)
Adresa Adresă: Gonzagagasse 1, 5th floor
Localitate: Vienna
Cod NUTS: AT Österreich
Cod poștal: 1010
Țară: Austria
Telefon +43 150446772460
E-mail procurement@icmpd.org

Adresa paginii web Adresa principală: https://www.icmpd.org/work-with-us/procurement/
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://in-tendhost.co.uk/icmpd/aspx/ProjectManage/55

Persoana de contact/funcţia Frederic Brimbal
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei) Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini Data: 10/10/2022
Ora locală: 16:00
Termenul limită de depunere a ofertelor
(data si ora) Data: 10/10/2022
Ora locală: 16:00
Data si ora deschiderii licitaţiei Data: 11/10/2022
Ora locală: 10:00
Condiţii tehnice specifice
(certificări, standarde, etc.) Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice
(legislaţie locală, etc.) Ofertele se redactează în limba Engleză

Garanţia de buna execuţie (Performance Bond) Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată Conform Caietului de sarcini
Transport Conform Caietului de sarcini
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, consilier economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail: viena.economic@mae.ro

2.Austria-Viena: Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Număr de referinţă: 2022/21 şi 2022/25
Obiectul licitaţiei Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică
Clasificare CPV 30197642 Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică, 30197630 Hârtie pentru tipărit, 30197645 Card pentru tipărire
Produsele licitate Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică ( Pensionsversicherungsanstalt – Jahresbedarf ab 2023 an Rohpapier (ohne A4+A3 Kopierpapier weiß) für PVA+AUVA(Rahmenvereinbarun))
Contractul este împărțit în loturi: da
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Achiziţia implică încheierea unui acord-cadru
Numele firmei organizatoare Pensionsversicherungsanstalt
Adresa Adresă: Friedrich-Hillegeist-Strasse 1
Localitate: Wien
Cod NUTS: AT Österreich
Cod poștal: 1021
Țară: Austria
Telefon +43 50303
Fax +43 50303
E-mail ausschreibung@pv.at

Adresa paginii web Adresa principală: http://www.pensionsversicherung.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: http://pensionsversicherung.vemap.com/home/bekannt/anzeigen.html?annID=247
şi http://pensionsversicherung.vemap.com/home/bekannt/anzeigen.html?annID=246

Persoana de contact/funcţia Ausschreibungs- koordination
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei) Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini Data: 11/10/2022
Ora locală: 13:00
Termenul limită de depunere a ofertelor
(data si ora) Data: 11/10/2022
Ora locală: 13:00
Data si ora deschiderii licitaţiei Data: 11/10/2022
Ora locală: 13:15
Condiţii tehnice specifice
(certificări, standarde, etc.) Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice
(legislaţie locală, etc.) Ofertele se redactează în limba Germană

Garanţia de buna execuţie (Performance Bond) Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată Conform Caietului de sarcini
Transport Conform Caietului de sarcini
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, consilier economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail: viena.economic@mae.ro

3.Austria-Viena: Plante vii, bulbi, rădăcini, butaşi şi altoaie
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Număr de referinţă: 2022/21 şi 2022/25
Obiectul licitaţiei Plante vii, bulbi, rădăcini, butaşi şi altoaie
Clasificare CPV 03121100 Plante vii, bulbi, rădăcini, butaşi şi altoaie
Produsele licitate Plante vii, bulbi, rădăcini, butaşi şi altoaie (Sommerblumen für Wien 2023 – diverse Bezirke in Wien)
Contractul este împărțit în loturi: nu
Numele firmei organizatoare Magistrat der Stadt Wien – Magistratsabteilung 42
Adresa Adresă: Johannesgasse 35
Localitate: Wien
Cod NUTS: AT130 Wien
Cod poștal: 1030
Țară: Austria
Telefon +43 1400042461
Fax +43 140009942410
E-mail vergabe@ma42.wien.gv.at

Adresa paginii web Adresa principală: www.park.wien.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://www.wien.gv.at/Vergabeportal/Detail/135134

Persoana de contact/funcţia DI Albert Schler
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei) Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini Data: 17/10/2022
Ora locală: 10:00
Termenul limită de depunere a ofertelor
(data si ora) Data: 17/10/2022
Ora locală: 10:00
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 5 (de la termenul-limită de primire a ofertelor)
Data si ora deschiderii licitaţiei Data: 17/10/2022
Ora locală: 10:00
Condiţii tehnice specifice
(certificări, standarde, etc.) Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice
(legislaţie locală, etc.) Ofertele se redactează în limba Germană

Garanţia de buna execuţie (Performance Bond) Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată Conform Caietului de sarcini
Transport Conform Caietului de sarcini
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, consilier economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail: viena.economic@mae.ro

4. Austria-Viena: Computere de birou
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator
Obiectul licitaţiei Computere de birou – ThinClients
Clasificare CPV 30213300 Computer de birou, 48000000 Pachete software şi sisteme informatice
Produsele licitate Computere de birou – ThinClients
(AUS22P010 – ThinClients und ThinClients OS)
Contractul este împărțit în loturi: da
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Lot 1 : ThinClient Hardware
• ThinClient (TC)
• Mobilen ThinClient (MTC)
• inkl. 5 ani HW-întreţinere
Şi opţiuni
• Docking Station
• UMTS Modem pentru MTC
• 16 GB RAM pentru TC
• 16 GB RAM pentru MTC
Valoare: min EUR 500.000,00 – max EUR 16,2 Mio.
Lot 2: ThinClient Software
• ThinClient – sistem de operare și licențe
• Migrarea licențelor achiziționate existente la noul model de licență IGEL OS Basic Subscription
• IGEL Premier TRM
• Servicii de consultanta IGEL
Valoare: min EUR 140.000,00 – max EUR 5,3 Mio.
Achiziţia implică încheierea unui acord-cadru
Numele firmei organizatoare Magistrat der Stadt Wien – Magistratsabteilung 01
Adresa Adresă: Stadlauerstraße 54 und 56
Localitate: Wien
Cod NUTS: AT13 Wien
Cod poștal: 1220
Țară: Austria
Telefon +43 1400071808
Fax +43 140009971808
E-mail doris.kainz.dk1@wien.gv.at

Adresa paginii web Adresa principală: https://www.wien.gv.at/kontakte/ma01/
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://www.wien.gv.at/Vergabeportal/Detail/135214

Persoana de contact/funcţia Doris Kainz
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei) Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini Data: 10/10/2022
Ora locală: 14:00
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 5 (de la termenul-limită de primire a ofertelor)
Termenul limită de depunere a ofertelor
(data si ora) Data: 10/10/2022
Ora locală: 14:00
Data si ora deschiderii licitaţiei Data: 10/10/2022
Ora locală: 14:00
Condiţii tehnice specifice
(certificări, standarde, etc.) Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice
(legislaţie locală, etc.) Ofertele se redactează în limba Germană

Garanţia de buna execuţie (Performance Bond) Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată Conform Caietului de sarcini
Transport Conform Caietului de sarcini
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, consilier economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail: viena.economic@mae.ro

5.Austria-Viena: Fructe, legume şi produse conexe
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Număr de referinţă: 4401.04476
Obiectul licitaţiei Fructe, legume şi produse conexe
Clasificare CPV 15300000 Fructe, legume şi produse conexe
Produsele licitate Fructe, legume şi produse conexe
Valoare fără TVA: 1 862 000.00 EUR
Contractul este împărțit în loturi: da
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Achiziţia implică încheierea unui acord-cadru
Numele firmei organizatoare Bundesbeschaffung GmbH
Adresa Adresă: Lassallestraße 9b
Localitate: Wien
Cod NUTS: AT Österreich
Cod poștal: 1020
Țară: Austria
Telefon +43 124570-0
Fax +43 124570-99
E-mail support@bbg.gv.at

Adresa paginii web Adresa principală: www.bbg.gv.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://evergabe.at/NetServer/TenderingProcedureDetails?function=_Details&TenderOID=54321-Tender-18318299d00-85b285c89583421

Persoana de contact/funcţia
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei) Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini Data: 13/10/2022
Ora locală: 11:00
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 5 (de la termenul-limită de primire a ofertelor)
Termenul limită de depunere a ofertelor
(data si ora) Data: 13/10/2022
Ora locală: 11:00
Data si ora deschiderii licitaţiei Data: 13/10/2022
Ora locală: 11:00
Condiţii tehnice specifice
(certificări, standarde, etc.) Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice
(legislaţie locală, etc.) Ofertele se redactează în limba Germană

Garanţia de buna execuţie (Performance Bond) Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată Conform Caietului de sarcini
Transport Conform Caietului de sarcini
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, consilier economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail: viena.economic@mae.ro

6.Austria-Salzburg: Îmbrăcăminte de uz profesional
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator
Obiectul licitaţiei Îmbrăcăminte de uz profesional
Clasificare CPV 18110000 Îmbrăcăminte de uz profesional
Produsele licitate Îmbrăcăminte de uz profesional (Uniform Salzburg AG Verkehr)
Valoare fără TVA: 2 000 000.00 EUR
Contractul este împărțit în loturi: nu
Numele firmei organizatoare Salzburg AG für Energie, Verkehr und Telekommunikation
Adresa Adresă: Bayerhamerstr. 16
Localitate: Salzburg
Cod NUTS: AT Österreich
Cod poștal: 5020
Țară: Austria
Telefon +43 66288842606
Fax
E-mail Simone.Planitzer@salzburg-ag.at

Adresa paginii web Adresa principală: http://www.salzburg-ag.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: http://salzburg-ag.vemap.com/home/bekannt/anzeigen.html?annID=554

Persoana de contact/funcţia Simone Planitzer
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei) Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini Data: 12/10/2022
Ora locală: 10:00
Termenul limită de depunere a ofertelor
(data si ora) Data: 12/10/2022
Ora locală: 10:00
Data si ora deschiderii licitaţiei Data: 12/10/2022
Ora locală: 10:00
Condiţii tehnice specifice
(certificări, standarde, etc.) Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice
(legislaţie locală, etc.) Ofertele se redactează în limba Germană

Garanţia de buna execuţie (Performance Bond) Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată Conform Caietului de sarcini
Transport Conform Caietului de sarcini
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, consilier economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail: viena.economic@mae.ro

Relații suplimentare și sprijin BPCE Ștefan POROJAN, ministru consilier, Biroul de Promovare Comercial-Economică Varșovia – Ambasada României din Republica Polonă
+48 538 397 384
stefan.porojan@dce.gov.ro; varsovia.economic@mae.ro
Material primit prin amabailitatea Ambasadei României din Republica Polonă