Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

În Cosmopolit Zenit am extins contextul de acasă

În Cosmopolit Zenit am extins contextul de acasă 1477 1181


Ne dorim ca experiența ta să fie cu adevărat completă, să te facă să te simți acasă, acolo unde totul din jurul tău răspunde valorilor tale interioare

Amplasat pe strada Carpaților 15-17, în cartierul Răcădău – unul dintre cele mai bune cartiere rezidențiale din Brașov – Cosmopolit Zenit este proiectul premiat ca „Best Redefined Concept” în cadrul evenimentului Launch&Award Gala Iunie 2022 de către The Times Investing in Property pentru arhitectura inedită.

În cele trei clădiri – două de 12 etaje și una de 8, cu un număr de 160 de apartamente – arhitectura dă tonul în construirea noului, așa cum se redefinește el în viziunea Cosmopolit.

Nota exclusivă a proiectului Cosmopolit Zenit este dată de parcul dedicat locuitorilor și de zonele verzi special proiectate pentru un plus de valoare. Restaurantele, cafenelele sau sala de fitness întregesc conceptul de lifestyle premium pentru ca tu să te simți acasă.

 Brandul Cosmopolit este o expresie a pasiunii pentru calitate, completată de atenția constantă asupra detaliilor ce fac creațiile Cosmopolit potrivite celor care-și doresc unicitate.

Structuri 2 Camere
Structuri 3 Camere și 4 Camere

Contact:  Office: Str. Mihai Viteazul Nr.6 – Brașov

office@cosmopolit.ro
0724 999 992 / 0741 185 185

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 12.09.2022 – 23.09.2022

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 12.09.2022 – 23.09.2022 1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 12.09.2022 – 23.09.2022 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

POC 4.1.1. bis – Investiții în retehnologizarea IMM-urilor – a fost publicată varianta consolidată a Ghidului solicitantului

POC 4.1.1. bis – Investiții în retehnologizarea IMM-urilor – a fost publicată varianta consolidată a Ghidului solicitantului 1418 1133
Camera de Comerț și Industrie Brașov anunţă că, în data de 1 septembrie 2022 a fost publicat de către MIPE ghidul consolidat pentru programul de finantare POC 411 (BIS), tip proiect: Investiții în retehnologizare acordate IMM-urilor din domeniul industriei alimentare și al construcțiilor, în vederea refacerii capacității de reziliență, consolidat în urma observațiilor primite în perioada de consultare publică. 

Prezentul tip de proiect se adresează microîntreprinderilor, întreprinderilor mici, întreprinderilor mijlocii, denumite în continuare IMM-uri, care pot beneficia de ajutor de stat, prin intermediul grantului pentru investiții destinate retehnologizării IMM-urilor.

Alocarea indicativă a apelului de proiecte, conform Programului Operațional Competitivitate 2014 – 2020, Axa prioritară 4 – Acțiunea 4.1.1. – Investiții in activități productive este de 179.070.298 euro (echivalentul a  883.568.664,39 lei la cursul inforeuro valabil în luna august 2022, respectiv 1 euro =  4,9342 RON), din care 150.000.000 euro FEDR-REACT EU, iar 29.070.298 euro cofinanțare de la bugetul de stat, detaliată după cum urmează:

  • 89.535.149 euro pentru domeniile de investiții: industria alimentară panificaţie, patiserie şi alte activităţi asimilate acestora, inclusiv procesare, prelucrare, distribuţie şi ambalare, din care 75.000.000 euro cu finanțare prin FEDR-REACT EU și 14.535.149 euro prin cofinanțare de la bugetul de stat se alocă din bugetul Programului operaţional Competitivitate 2014-2020 prin axa prioritară 4 – acţiunea 4.1.1 Investiţii în activităţi productive, precum şi fonduri alocate prin aplicarea mecanismului de supracontractare;
  • 89.535.149 euro pentru domeniile de investiții: construcţii, materiale de construcţii, echipamente, mijloace de transport specifice, utilaje, tehnologii în construcţii, din care 75.000.000 euro cu finanțare prin FEDR-REACT EU și 14.535.149 euro prin cofinanțare de la bugetul de stat se alocă din bugetul Programului operaţional Competitivitate 2014-2020 prin axa prioritară 4 – acţiunea 4.1.1 Investiţii în activităţi productive, precum şi fonduri alocate prin aplicarea mecanismului de supracontractare.

Valoarea granturilor pentru investiții necesare retehnologizării care se acordă pe proiect și beneficiar, sub forma de ajutor de stat, se determină în limita de maxim cinci ori cifra de afaceri realizată în anul 2021, fiind cuprinsă între 50.000 Euro și 500.000 Euro.

 Tipuri de activități eligibile:

  1. modernizarea/echiparea/racordul la utilităţi publice/ eficienţă energetică a infrastructurilor de tip clădiri specifice aferente capacităţilor de producţie existente, precum şi pentru alte categorii de cheltuieli aferente infrastructurilor specifice de producţie pentru care nu este necesară obţinerea de autorizaţii de construire în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;
  2. dotarea cu echipamente, utilaje specifice, mobilier specific, dotări IT, inclusiv pentru eficienţă energetică, necesare activităţii de producţie, precum şi alte achiziţii de bunuri de această natură care sunt necesare capacităţilor de producţie existente.

 Beneficiarii pot fi:

IMM-urile care își desfășoară activitatea în domeniile de activitate eligibile prevăzute în Anexa nr. 11, respectiv:
1. industria alimentară panificaţie, patiserie şi alte activităţi asimilate acestora, inclusiv procesare, prelucrare, distribuţie şi ambalare;
2. construcţii, materiale de construcţii, echipamente, mijloace de transport specifice, utilaje, tehnologii în construcţii.

 Solicitanții de granturi pentru investiții necesare retehnologizării, sub formă de ajutor de stat, trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

  • au înregistrat profit operaţional din activitatea curentă, respectiv din activitatea de exploatare în exerciţiul financiar 2021;
  • sunt înfiinţaţi până la data de 31 decembrie 2020 inclusiv;
  • se angajează să asigure sustenabilitatea proiectului, respectiv să asigure desfăşurarea activităţii operaţionale/curente pentru o perioadă de minimum 3 ani după expirarea duratei de implementare a proiectului;
  • grantul pentru investiţii în retehnologizare solicitat are o valoare de minimum 50.000 euro şi o valoare maximă de 500.000 euro, dar nu mai mult de 5 ori cifra de afaceri netă pe anul 2021;
  • dispun de cofinanţare proprie a proiectului, din orice surse legal constituite care nu reprezintă o formă de ajutor public, în completarea procentelor prevăzute în anexa nr. 4;
  • nu sunt considerate întreprinderi în dificultate în anul 2021, în conformitate cu prevederile art. 2 punctul 18 din Regulamentul (UE) nr. 651/2014 al Comisiei Europene din 17 iunie 2014, cu modificările si completările ulterioare;
  • nu au mai beneficiat de sprijin financiar din fonduri publiceinit, inclusiv fonduri europene, în ultimii 5 ani pentru aceleaşi activităţi, sub formă de costuri eligibile, sau nu derulează proiecte finanţate în prezent, parţial sau în totalitate, din alte surse publice, pentru aceleaşi activităţi;
  • se angajează să prezinte dovezi privind rezonabilitatea costurilor pentru investiţiile pentru care se solicită ajutor de stat;
  • minim 20% din valoarea proiectului reprezintă investiții care permit o contribuție semnificativă la atenuarea schimbărilor climatice fără a prejudicia în mod semnificativ alte obiective de mediu iar celelalte componente de investiții nu aduc prejudicii semnificative niciunuia dintre obiectivele de mediu;
  • minimum 10% din valoarea proiectului reprezintă cheltuieli care atestă gradul de digitalizare a solicitantului prin investiţii în active corporale şi necorporale de tipul: site web, software de automatizare a activităţii IMM-ului, sisteme integrate de hard şi soft de automatizare a activităţii IMM-ului;
  • nu au efectuat o relocare, în cei doi ani anteriori cererii de ajutor, către unitatea în care urmează să aibă loc investiţia iniţială pentru care se solicită ajutorul şi nu vor face acest lucru pentru o perioadă de până la doi ani după finalizarea investiţiei iniţiale pentru care se solicită ajutorul;
  • nu a beneficiat de ajutor ilegal şi nu a utilizat, în mod abuziv, un ajutor acordat legal, care până la data depunerii proiectului nu a fost recuperat integral incluzând dobânzile aferente.

Conform calendarului publicat de MIPE, apelul ar urma să fie deschis la data de 29.09.2022, iar solicitanții vor putea depune proiecte de finanțare pentru o perioadă de 7 zile calendaristice.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 18 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.

Contact: Attila Szekely, Director Departament Consultanță

attila.szekely@ccibv.ro
0268 547 084

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 31.08.2022 – 06.09.2022

● Ordin nr. 1420 emis de M.A.T. privind modificarea punctului 2 subpunctul 2.2 din Procedura de implementare a Programului pentru stimularea înfiinţării întreprinderilor mici şi mijlocii “Start – up Nation – ROMÂNIA”, aprobată prin Ordinul ministrului antreprenoriatului şi turismului nr. 1.111/2022 (M.O.nr. 852/31.08.2022)
 
●  Ordin nr. 111 emis de A.N.R.E. privind modificarea Metodologiei de calculare a tarifelor de neutralitate pentru echilibrare, inclusiv repartizarea lor în rândul utilizatorilor reţelei de transport al gazelor naturale, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 85/2017 (M.O.nr. 853/31.08.2022).
 
●  Ordonanța nr. 31 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală (M.O.nr. 857/31.08.2022)
 
●  O.U.G. nr. 119 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 27/2022 privind măsurile aplicabile clienţilor finali din piaţa de energie electrică şi gaze naturale în perioada 1 aprilie 2022 – 31 martie 2023, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul energiei (M.O.nr. 864/01.09.2022)
 
●  Hotărîre nr. 1084 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art. 119 alin. (1) – (4), art. 1191 şi 1192 din Legea nr. 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor şi Fondul de garantare a depozitelor bancare (M.O.nr. 873/05.09.2022).

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Workshop “ Transylvania Citadel”

Workshop “ Transylvania Citadel” 2560 2051

Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează impreună cu TrainSilvania Regional Learning Initiative în data de 19 Septembrie 2022 lansarea workshop-ului “ Transylvania Citadel”.

Cum oferim experiențe noi, inedite de învățare sau evaluare a competențelor, în care oamenii să își descopere și îmbunătățească abilitățile, ieșind din formatul standard de business?

Motivați de misiunea noastră de a sprijini mediul de afaceri brașovean, vă invităm sa participați la workshopul “ Transylvania Citadel” susținut de Dan Brumă- trainer cu experiența în antreprenoriat și multiple industrii la nivel național și internațional.

“ Transylvania Citadel” este o simulare experiențială care oferă o astfel de variantă de învățare și dezvoltare – fiind totodată și un prilej de re -descoperire a Transilvaniei.

Este o poveste sub formă de “card game” care antrenează mai multe grupuri de persoane simultan într-o competiție de recuperare a unui castel pentru proprietarul de drept.

În cadrul workshop-ului se vor atinge următoarele aspecte:

  • Setarea obiectivelor
  • Organizare și planificare a resurselor
  • Monitorizarea unui proces
  • Adaptarea comunicării
  • Gandire critică
  • Recunoaștere și acordare de sprijin reciproc

Despre TrainSilvania Regional Learning Initiative:
Sunt un grup de profesioniști în învățare, pasionați de Transilvania, de dezvoltarea oamenilor și companiilor din zonă. Scopul lor este de a servi organizațiile locale și potențialul lor de afaceri, accesând local cele mai bune resurse de învățare – programe, traineri, consultanți.

Detalii workshop “ Transylvania Citadel”:

  • Durată: 1 zi- luni, 19 Septembrie 2022 de la ora  10:00 la ora 16:00- La sediul Camerei de Comerț și Industrie Brasov
  • !!!!Preț promoțional de lansare: 195 lei + TVA

Deoarece locurile sunt limitate, vă rugăm să ne confirmați prezența dumneavoastră până joi, 15 Septembrie 2022, folosind următoarele modalități:

Contact: Cristina Sîrbu
cristina.sirbu@ccibv.ro
0729 839 860

Forumul România – Cipru: valorificarea oportunităților de afaceri

Forumul România – Cipru: valorificarea oportunităților de afaceri 947 758


Camera de Comerț și Industrie a României invită agenții economici  la Forumul România – Cipru: valorificarea oportunităților de afaceri, organizat în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a Ciprului și Ministerul Energiei, Comerțului și Industriei a Republicii Cipru.

Acest eveniment se va desfășura în marja vizitei oficiale în România a domnului Kyriacos Kokkinos, Ministrul Adjunct al Cercetării, Inovării și Digitalizării din Republica Cipru, care va conduce delegația de oameni de afaceri ciprioți.
Scopul forumului este de a consolida relațiile de afaceri dintre România și Cipru, cu accent pe domeniile IT&C, consultanță, bancar, juridic și industria textilă. Astfel, în prima parte a evenimentului, vor fi prezentate oportunități de afaceri disponibile pe piețele cipriotă și românească, iar în partea a doua vor avea loc întâlnirile bilaterale între companiile din Cipru și România.
Evenimentul se va desfășura în data de 14 septembrie 2022, începând cu ora 10:00, în sala Aurel Ghibuțiu, la CCIR Business Center.
Accesul la forum se va realiza în baza formularului de înregistrare completat, iar termenul limită pentru înscriere este 13 septembrie 2022.

Prezentările și discuțiile se vor realiza în limba engleză.

Contact:Oana Alexe, Consilier, Biroul Organizații Europene și Internaționale, CCIR
oana.alexe@ccir.ro
0374 474 391

Târgului Internațional Tešanj din BiH

Târgului Internațional Tešanj din BiH 1409 1134


În perioada 16-24 septembrie a.c., va avea loc cea de-a 16-a ediție a Târgului Internațional Tešanj din BiH, unul dintre cele mai importante târguri economice din BiH.

Scopul principal al Târgului Internațional Tešanj vizează dezvoltarea activităților de afaceri și creșterea investițiilor economice în BiH. Organizatorul și implementatorul principal al Târgului este Asociația Oamenilor de Afaceri „Biznis centar” Jelah-Tešanj. Printre partenerii proiectului se numără Camera de Comerț a FBiH și a Municipiului Tešanj, iar în calitate de sponsori ai târgului sunt Consiliul de Miniștri din BiH, Ministerul Comerțului Exterior și Relații Economice din BiH, Guvernul FBiH, Ministerul Federal de Dezvoltare, Antreprenoriat și Meșteșuguri, Guvernul Cantonului Zenica-Doboj, Ministerul Economiei din Cantonul Zenica-Doboj, precum și o serie de bănci și companii de asigurări. Târgul se va desfășura în locația Kraševo DC – Carina Tešanj, pe o suprafață de 5.000 m2 de spațiu expozițional închis și peste 10.000 m2 de spațiu expozițional deschis, care vor fi segmentate aferent activităților sectoriale (industria alimentară, industria prelucrătoare a metalelor, textile-piele-încălțăminte, prelucrarea lemnului, servicii și comerț și altele). Se așteaptă un număr mare de expozanți, oameni de afaceri din BiH și din străinătate, companii publice, reprezentanți ai camerelor de comerț, administrației publice, organizațiilor internaționale și misiunilor diplomatice acreditate în BiH. Programul Târgului va include discuții, prelegeri tematice, prezentări, întâlniri în format B2B, pentru a contribui la crearea de rețele ai oamenilor de afaceri și la schimbul de experiențe, informații și bune practici.

Organizatorii au adresat invitația părții române de a participa la Târgului Internațional Tešanj cu standuri tematice pentru promovarea ofertelor de afaceri sau prin delegarea reprezentanților mediului de afaceri din țară, ai camerelor de comerț și a personalului misiunii noastre

Material primit prin amabilitatea Embassy of Romania to the Republic of Serbia,  ECONOMIC OFFICE
BALLA Tullia-Imola, Minister-Counsellor
Contact:
udruzenje@biznistesanj.ba
+387 32/655-760

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032

Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei iulie-august  2022.

BRDE20220706011 O agenție germană de vânzări specializată în industria auto, reprezinta furnizori pentru nivelurile OEM 1 și 2. Aceasta caută producători și furnizori (principali) din industria auto

Tara: Germania
Tip: Cerere
Descriere:
O agenție de vânzări consacrată în Germania reprezintă furnizori de OEM auto, nivelurile 1 și 2. Aceasta caută producători de scaune, cauciucuri, piese mari din plastic și alte produse (compozite, baterii, motoare electrice, regulatoare de geamuri, camere, sisteme de navigație, senzori și sisteme electrice) interesați de un contract de agenție comercială.Compania germană este specializată în vânzări, dar oferă și consultanță tehnică și dezvoltare de produse pentru industria auto. Cu expertiză în turnare sub presiune, forjare, prelucrare mecanică și ștanțare, aceasta are peste 20 de ani de experiență internațională în vânzări și servicii de inginerie pentru furnizorii de automobile OEM, de nivel 1 și 2 din Europa și SUA. În calitate de agenție de vânzări, aceasta reprezintă furnizori pentru nivelurile OEM 1 și 2. Compania ajută clienții să-și dezvolte afacerea în sectorul auto. Are o istorie de implicare în multe proiecte internaționale în special în Europa și SUA.Compania a generat vânzări de peste 247 milioane USD pentru un client principal. De asemenea, are un istoric bogat în crearea de parteneriate de afaceri și achiziții de fabrici. Relațiile de afaceri se desfășoară cu parteneri germani, francezi și americani, companii OEM de nivel 1 și 2.În prezent, compania caută parteneri în cadrul unui contract de agenție comercială pentru a-și lărgi portofoliul de produse oferite. De asemenea, compania dorește să-și extindă afacerile la nivel internațional.

Tipul și rolul partenerului: Compania germană caută furnizori pentru OEM-urile de automobile, de nivel 1 și de nivel 2. Partenerii căutați ar trebui să fie producători de piese mari din plastic și alte produse, interesați de serviciile agenției și reprezentarea vânzărilor pe piața auto germană/europeană. Agentul de vânzări german lucrează cu o taxă de bază și o remunerație legată de performanță.

Tip de parteneriat: Contract de agenție comercială

TRES20220721019 Programul Open Innovation & Acceleration Industry 4.0 caută startup-uri tehnologice disruptive din întreaga lume

Tara: Spania
Tip: Cerere
Descriere:
Programul Open Innovation & Acceleration tocmai a lansat a șaptea ediție Open Call pentru a căuta cele mai inovatoare startup-uri din domeniu tehnologic din întreaga lume. Scopul programului este de a crea noi proiecte disruptive, fiind gestionat de 70 de mari companii corporative colaboratoare de referință internațională. Această a șaptea ediție va accepta propuneri de soluții Industry 4.0 cu aplicații în domeniile Industriei inteligente, Energie curată și durabilitate, Alimentație și Sănătate.

Programul de Accelerare este o inițiativă public-privată lansată de Guvernul Țării Bascilor (Spania) în 2016, în colaborare cu principalele companii industriale din regiune care acționează ca Venture Clients. Această inițiativă își propune să conecteze echipe dinamice de startup-uri și companii corporative, să ofere soluții externe pentru provocările lor interne de transformare digitală, promovând în același timp dezvoltarea abilităților comerciale și încurajând imersiunea startup-urilor în Hub-ul Basque Industry 4.0, catalizand noi oportunități de afaceri.

Programul are trei obiective principale: atragerea de noi activități industriale emergente și accelerarea transformării digitale, promovarea dezvoltării și implementării inovației de la startup-uri din întreaga lume și consolidarea ecosistemului antreprenorial și industrial basc.

Proiectele în stadiu incipient și „faza ideii” nu vor fi acceptate în acest program. Programul de Accelerare se adresează startup-urilor din domeniul industriei 4.0 care și-au încheiat dezvoltarea tehnologică și sunt pregătite să-și lanseze produsul/serviciul pe piață. Pentru această a 7-a ediție, Programul are sprijinul unui total de 70 de companii de referință internațională cu sediul în Țara Bascilor care implementează tehnologii emergente și conduc sectoarele Industriei Inteligente; Energie Curată și Durabilitate; Sănătate și Alimentație.

Startup-urile selectate pentru Programul Open Innovation & Acceleration vor dezvolta un proiect pilot plătit Industry 4.0 în medii reale pentru una sau mai multe dintre aceste companii lider, obținând în același timp oportunitatea unică de a colabora și de a crește alături de ele.

Se preconizează cercetare și/sau cooperare tehnică cu sprijin financiar de până la 150.000 EUR. În timp ce suma finală a proiectului și condițiile posibilului contract care urmează să fie semnat între compania client de risc și startup vor fi convenite de părți în funcție de amploarea și complexitatea proiectului lor, programul stabilește un minim orientativ de 25.000 EUR. (fără TVA). Contractul mediu este de 45.000 de euro. Companiile partenere corporative sunt deschise să discute tipul exact de cooperare cu potențialii parteneri de startup.

Cea de-a 7-a ediție a fost lansată pe 7 iulie și este deschisă până pe 8 septembrie 2022. Startup-urile interesate vor fi îndrumate către Program și site-ul web. Solicitanții vor primi un link pentru a-și trimite propunerea după ce au creat o exprimare a interesului.

Tipul și rolul partenerului: Programul de accelerare se adresează startup-urilor din întreaga lume cu produse sau servicii tehnologice care rezolvă probleme relevante în transformarea digitală a industriei inteligente, energie curată și durabilitate, sănătate și industrii alimentare.

Tip de parteneriat: Contract de cooperare în cercetare și dezvoltare

TRNL20220704001 O companie olandeză din industria florilor caută ambalaje complet reciclate și reciclabile

Tara: Olanda
Tip: Cerere
Descriere:
Compania olandeză din industria florilor creează colecții de sezon folosind tulpini neobișnuite pentru a oferi aranjamente florale unice. Aceasta folosește întotdeauna flori de câmp de înaltă calitate, proaspete, direct de la cultivator și livrează clienților printr-o platformă de înaltă tehnologie și extrem de creativă.
Compania dorește să elimine toate materialele plastice de unică folosință din operațiunile lor și selectează materiale cu cele mai mici scoruri posibile la evaluarea ciclului de viață. De anul trecut, modificările pe care le-au făcut vor economisi 60.784 kg de plastic și poliester de la depozitarea deșeurilor.
Iată toate schimbările pe care le-au făcut:

  • împachetări din hârtie în loc de celofan
  • plicuri de hârtie pentru flori în loc de plastic
  • pungi de plastic reciclabile pentru plante
  • hârtie reciclată
  • panglici din sticle reciclate
  • plase de flori reciclabile
  • cerneluri ecologice
  • chiar și carduri de ofertă apar în reviste, iar cutiile altor companii sunt făcute din hârtie reciclată și cerneluri ecologice!

Cu toate acestea, în acest moment încă mai folosesc plastic sub anumite forme: fie pentru ambalarea anumitor furaje pentru flori, ca folie cu bule în jurul vazelor și ca plase în jurul anumitor flori. Ei ar dori să elimine cu totul aceste materiale plastice, prin materiale alternative care sunt mai universal reciclate (în fiecare municipalitate) și care au un impact mai mic asupra mediului (fie prin selectarea unei alternative care este biodegradabilă sau nu), fără a afecta calitatea.
Cele mai mari două provocări sunt:

  1. Folie cu bule în jurul vazelor: în prezent își livrează majoritatea vazelor cu carton mărunțit pentru a reduce dependența de plastic. Deoarece expediază o varietate de dimensiuni și forme de vază, nu pot face acest lucru pentru toate vazele lor. În prezent, ei pot folosi soluția de carton mărunțit pentru vazele lor standard de sortiment, care sunt vazele noastre de sticlă S/M/L, vazele ceramice S/M/L, toate vazele de sticlă Atelier și vazele lor ceramice Mono. Cu toate acestea, încorporarea și montarea unei noi vaze în soluția de carton deja existentă este o provocare majoră. Prin urmare, aceștia sunt dornici să afle mai multe despre ceea ce este posibil aici, fără a crește riscul de spargere și fără a crește excesiv complexitatea gestionării stocurilor prin extinderea sortimentului lor de ambalaje.
  2. Anumite flori (în special trandafiri, alstroemeria, floarea soarelui și lisianthus) sunt transportate cu plase în jurul lor, pentru a proteja petalele. Acest lucru se face cu plasa HDPE care este elastică, care este reciclabilă, dar poate fi complicat de făcut în unele locații. Aceștia sunt interesați de materiale cu impact redus, deși produsul trebuie să fie la fel de flexibil (pentru a se potrivi în jurul florii), să reziste la umiditate și să nu poată interacționa cu culorile (sângerarea culorii).

Această solicitare de tehnologie reprezintă următorul pas pentru ca compania să selecteze IMM-urile cu care ar dori să coopereze la dezvoltarea soluției.

Tipul și rolul partenerului: Compania caută idei noi pentru a-și reduce și mai mult impactul în ceea ce privește ambalajul. Orice idei care contribuie la una (sau mai multe) dintre provocările descrise mai sus sunt mai mult decât binevenite! În mod ideal, soluția este gata de utilizare la scară, dar aceștia sunt dispuși să colaboreze cu parteneri inovatori care sunt dornici să piloteze și noi materiale.

Tip de parteneriat: Contract comercial cu asistenta tehnica

BRPL20220630009 Compania poloneză caută un furnizor de componente bluetooth

Tara: Polonia
Tip: Cerere
Descriere:
O companie poloneza cauta un furnizor de componente electronice, mai exact componente bluetooth.
Aceasta cauta un furnizor de componente electronice de tip: RN4871-I/RMxxx sau RN4871-V/RMxxx (xxx – este versiunea FW si poate fi oricare dintre acestea: 118, 128, 130, 140).
Aceste componentele sunt produse în principal de compania Microchip.
Achiziție cu ridicata, posibilă cooperare permanentă. Livrare în UE (TVA 0% posibil).
Tipul și rolul partenerului: Furnizor.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare

TRFR20220321011 O companie franceză caută furnizori sau producători eco-responsabili de materiale plastice și ambalaje

Tara: Franța
Tip: Cerere
Descriere:
Compania franceză este o companie care vinde furaje complementare pentru animale. Aceasta este interesată să-și schimbe toate ambalajele, pentru toate produsele, în ambalaje eco-responsabile. Are nevoie de găleți de diferite dimensiuni, sticle sau butoaie.
Compania este gata să studieze toate ofertele de ambalajele eco-responsabile: plastic vegetal, plastic reciclat (PP, HDPE, PET), aluminiu sau orice alt material eco-responsabil. Este nevoie de ambalaj alb și solid. Pentru a evalua ambalajul, este nevoie de imagini, prețuri și, de asemenea, mostre pentru a-și încerca produsele în interior. În mod ideal, partenerii vor putea răspunde acestor criterii.
Compania dorește să încheie un contract comercial cu asistență tehnică cu furnizori sau producători de materiale eco-responsabile.
Tipul și rolul partenerului căutat: Compania franceză caută parteneri capabili să îi îndeplinească viziunea de mediu. Partenerul căutat trebuie să poată furniza ambalaje eco-responsabile la prețuri bune, fiind disponibil și flexibil.
Se caută cooperare tehnică sau contracte de producție. Gama de produse fiind mare, va fi necesara posibilitatea partenerului de a trimite mostre pentru a proba produsele companiei in interior.

Tip de parteneriat: Contract comercial cu asistenta tehnica

Contact

Ștefania Molea

0268 547 084

stefania.molea@ccibv.ro

Curs Brokeraj de afaceri 20-23.09.2022

Curs Brokeraj de afaceri 20-23.09.2022 2021 1501


Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) și TradeX – Transfer Afaceri organizează, online, pe platforma ZOOM,  în perioada 20-23.09.2022, cursul ”Brokeraj de afaceri” .

Cursul organizat de către CCIR și TradeX este oferit în exclusivitate în România, modulele fiind acreditate de către International Business Brokers Association. TradeX creează o nouă nișă pe piața de business din România – prin diversificarea strategiilor de ieșire actuale (insolvență si faliment), bazată pe  parteneriate puternice cu organizații vest-europene, specializate în realizarea transferurilor de afaceri.

Cursanții vor dobândi noi abilități și beneficii pe zone precum: 

  • specializarea cursanților în vânzarea, cumpărarea și transferul de afaceri;
  • analizarea unei afaceri de către un investitor;
  • pregătirea unei afaceri pentru vânzare, cu un preț corect;
  • promovarea afacerii în mod eficient, folosind tehnicile și canalele potrivite;
  • pașii legali pentru a vinde sau cumpăra o afacere;
  • acces la instrumente digitale pentru promovarea și evaluarea afacerilor;
  • acces la o comunitate europeană și globală de experți și antreprenori activi în domeniul brokerajului de afaceri.

Acest curs este potrivit pentru orice antreprenor/CEO/CFO care dorește să își consolideze cunoștințele de afaceri, mai cu seama celor care doresc sa profite de oportunitatea pe care intermedierea vânzarilor și cumpărărilor de afaceri o reprezintă în acest moment pe piața din România.
Cursul propus aduce plusvaloare companiilor care doresc să acceadă spre grupuri internaționale de afaceri sau care doresc să aprofundeze modalitățile de dezvoltare a propriei afaceri, prin vânzarea acesteia sau cumpărarea unei alte afaceri.

Cursul va fi susținut de către experți în domeniu și este coordonat de către Dan Crivăț, fondator și COO TradeX – Transfer Afaceri, membru al International Business Brokers Association, având o experiență de afaceri relevantă de peste 25 de ani, atât în România, cât și în Statele Unite ale Americii.

Perioada de desfășurarea: 20.09 – 23.09.2022 orele 09,00-16,00 cu pauză de prânz (cca.30 minute)

Condiții de acces la curs:  Absolvirea cursului depinde de promovarea examenelor aferente fiecărui modul în parte. Diploma obținută este eliberată sub egida International Business Brokers Association, fiind astfel recunoscută în comunitățile de afaceri din Europa și America.

Tariful de participare la curs este de 890 lei + TV A, iar cei ce se inscriu pana la data de 14 septembrie 2022, beneficiaza de o reducere de 10%.

Înscrierea se poate face până în data de 16 septembrie 2022  prin completarea formularului de înregistrare sau la adresa de e-mail: andreea.paiusan@ccibv.ro.

Contact

Andreea Păiușan – Director Depatament Marketing & PR – CCIBV

0268 547 084

andreea.paiusan@ccibv.ro

Programul Start Up Nation Diaspora – Pilon II

Programul Start Up Nation Diaspora – Pilon II 950 762


Perioada de depuneri pentru programul Start-Up Nation Diaspora – Pilon II s-a prelungit!

Românii din Diaspora pot depune până la data de 03.10.2022, ora 20:00, proiecte pentru Start-Up Nation Diaspora!

Ținând cont de solicitările de a prelungi perioada de înscrieri la Pilonul II – Start-Up Nation Diaspora, venite din partea mediului de afaceri, și pentru a veni în sprijinul unui număr cât mai mare de întreprinderi înființate de cetățenii români din Diaspora, Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a decis prelungirea perioadei de înscrieri în cadrul Pilonului II al schemei până la data de 03.10.2022, ora 20.00.

Camera de Comert si Industrie Brasov, prin Departamentul de Consultanță, format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 18 ani, oferă servicii de consultanță și asistență companiilor interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finanțare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al beneficiarului.

Contact: Attila Szekely, Director Departament Consultanță
attila.szekely@ccibv.ro
0268 547 084