Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN

Oportunități de afaceri prin Rețeaua EEN 2560 1032


Centrul EEN Brașov din cadrul Camerei de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă oportunitățile de afaceri la nivel internațional aferente perioadei

MAI-IUNIE 2023

BRPL20220316003- Companie poloneză din sectorul alimentar caută furnizori de fructe și legume conservate, congelate și uscate.

Țara: Polonia
Tip: Cerere
Descriere:

Compania privată poloneză este în căutarea furnizorilor de fructe și legume conservate, congelate și uscate. Compania dorește să stabilească parteneriate pe termen lung cu producători direcți prin intermediul unui acord de distribuție.

Produsele sunt vândute în prezent prin intermediul fabricilor de procesare a fructelor și legumelor, distribuitorilor de lanțuri de magazine, comercianților en-gros de pe piața tradițională, hotelurilor, restaurantelor, fabricilor de cofetărie și en-gros, dar compania este deschisă la orice propunere de cooperare.

Compania are o experiență îndelungată în comerțul internațional și relații de afaceri stabilite cu parteneri din țări din întreaga lume. Aceasta caută acorduri exclusive de distribuție de la producătorii mondiali de alimente.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerii ideali ar trebuie să fie furnizori de încredere de fructe și legume conservate, fructe uscate, fructe congelate, legume conservate, legume congelate, măsline, dulcețuri, ulei de măsline, umplutură pentru prăjituri.

Compania poloneză caută parteneri cu un statut financiar pozitiv pentru a asigura o colaborare de succes pe termen lung.

Tip de parteneriat: Contract de furnizare


BOSE20230424011- Brand de îngrijire orală și albire cu producție în Suedia caută distribuitori și revânzători pentru produse de consum sub marcă proprie sau etichetă private.

Țara: Suedia
Tip: Oferta
Descriere:

Producătorul de îngrijire orală și albire, cu producție proprie în Suedia, oferă produse sub marcă proprie și sub etichetă privată către distribuitori, revânzători și agenți de etichetă privată. Produsele sunt potrivite pentru farmacii, magazine de înfrumusețare, magazine alimentare și magazine de electronice de consum.

Compania a fost fondată în 2011 și are o poziție stabilă pe piața germană cu produse sub etichetă privată.

Produsele au fost dezvoltate împreună cu un cercetător din SUA cu trei grade de doctorat și experiență în dezvoltarea produselor Colgate Total și Zoom Technology, acum deținute de Philips.

Producția se realizează conform GMP, într-un mediu curat și cu certificări ISO 9001 și 14001.

Tipul și rolul partenerului:

Căutăm distribuitori pentru mărcile noastre în cadrul unui acord exclusiv pe piețe și canale definite.

De asemenea, căutăm clienți care doresc produse sub etichetă privată și putem oferi servicii complete, inclusiv dezvoltarea și studiile clinice ale produselor, producția, ambalarea și înregistrările legale.

Căutăm revânzători/retaileri care au nevoie de produse sub marcă proprie și etichetă privată.

Tip de parteneriat: Contract commercial, Contract de furnizare

BOKR20230307002- IMM-uri coreene care produc îngrășăminte ecologice doresc să-și exporte produsele în Europa

Țara: Corea
Tip: Oferta
Descriere:

IMM-uri din Coreea cu peste 30 de ani de experiență în amenajarea peisagistică este foarte interesată de materialele ecologice pentru prevenirea deșertificării și restaurarea solului. Compania produce condiționere de umiditate și nutrienți și condiționere de sol și speră să exporte aceste produse în țările din UE.

În plus față de elementele de bază de azot, acid fosforic și potasiu, 18 tipuri de aminoacizi cu greutate moleculară mică dezvoltați în Japonia, cu rate excelente de absorbție, și minerale naturale din Statele Unite sunt supuse unui tratament termic ridicat pentru fier, sulf, magneziu, mangan, bor, cupru, maldivin, cobalt și alte elemente în urme. Este un îngrășământ fabricat prin extracție.

Este deosebit de eficient pentru culturile de casă de iarnă și este un produs ecologic care stimulează activitatea microorganismelor solului.

Tip de parteneriat: Contract de investiții

BOGR20230629006- Un IMM Grecesc specializat în producția, ambalarea și comercializarea delicateselor tradiționale cretane, caută distribuitori și agenți în Europa

Țara: Grecia
Tip: Oferta
Descriere:

Compania este situată pe insula Creta și produce, ambalează și vinde produse tradiționale cretane precum ulei de măsline, măsline, miere și plante medicinale. Compania caută parteneri, distribuitori și agenți din toată Europa, în cadrul unui acord comercial.

Ulei de măsline extravirgin organic,Ulei de măsline extravirgin aromatizat cu amestecuri de plante și condimente, inclusiv cimbru, oregano, usturoi, roșii uscate la soare, ardei iute, piper și rozmarin, care face acest ulei de măsline extravirgin potrivit pentru gătitul de zi cu zi, stropitul pe salate, grătar sau înmuiat, măsline. Măsline selecționate manual cu mare atenție. Sunt de dimensiuni mari, au o textură fermă și sunt crocante, cu o ușoară amăreală și gust sărat, pastă de măsline, miere, plante medicinale, săpunuri.

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută distribuitori și agenți care au cunoștințe și contacte în sectorul HoReCa și în magazinele de delicatese și este interesată de parteneriate pe termen lung în cadrul unui acord comercial sau de distribuție.

Tip de parteneriat: Contract commercial

BOKR20230619005- Companie sud-coreeană caută distribuitori pentru un dispozitiv de măsurare a conținutului mediu de apă pentru ferme inteligente

Țara: Coreea de sud
Tip: Oferta
Descriere:

Dispozitivul lor de măsurare a ratei medii de umiditate susține depășirea fenomenelor anormale și controlul precis al irigației prin măsurarea stării rădăcinilor culturilor în timp real în culturile din fermele agricole.

Din 2010, compania depune eforturi constante în dezvoltarea utilajelor agricole prin utilizarea tehnologiei informației în agricultură. În 2016, prin cercetare și dezvoltare în colaborare cu Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Creșterii Animalelor, au dezvoltat un dispozitiv coreean de măsurare a conținutului mediu de umiditate și o platformă de control al irigației, oferind o soluție de control precis al irigației prin măsurarea stării rădăcinilor culturilor în timp real în horticultura în spații protejate, reducând costurile cu 30% și creșterea producției, contribuind la dezvoltarea agriculturii locale.

Introducere în principalele produse:

Dispozitiv de măsurare a conținutului mediu de umiditate

Ajută la controlul precis al irigației în agricultura protejată.

Tipul și rolul partenerului:

Companii, instituții publice, instituții private care se ocupă de aprovizionarea cu energie în domeniul specific de activitate al partenerului: Agricultură și distribuție

Rolul partenerului ar fi distribuția și vânzare de produse, distribuție și vânzare de produse, instalare și service pentru hardware și software al produsului, instruire privind produsul

Tip de parteneriat: Contract comercial, Contract de furnizare

BOES20221220014- Cramă spaniolă situată în zona Priorat (Catalonia) caută distribuitori

Țara: Spania
Tip: Oferta
Descriere:

O cramă de familie spaniolă situată în Tarragona (Catalonia), înființată în 2003, oferă vinurile sale (alb, roz și roșu) cu denumirea de origine (DO) Priorat și Montsant. Cultivă cu intervenție minimă, oferind astfel vinuri organice și vegane. Caută un distribuitor cu o echipă de vânzări în canalul HORECA în Polonia, Estonia, Republica Cehă, Japonia și Singapore. IMM-ul are deja experiență internațională, exportând în prezent 50% din producție.

În prezent, compania produce aproximativ 130.000 de sticle/an și are un portofoliu de 14 vinuri diferite: 3 albe, 1 roz și 10 roșii.

Compania caută distribuitori și nu agenți, deoarece sunt interesați de parteneri cu o structură puternică și capacitatea de a poziționa produsul și brandul. Compania caută o colaborare pe termen lung.

Tipul și rolul partenerului:

Partenerul ideal trebuie să aibă o echipă de vânzări în canalul HORECA și un portofoliu de produse de înaltă calitate.

Rolul așteptat al partenerului: Distribuitor

Tip de parteneriat: Contract commercial

BOHR20230710004- Startup din Croația cu bază de produse, specializat în soluții interactive cu gamificare și data mining, caută distribuitori pentru a intra pe noi piețe

Țara: Croația
Tip: Oferta
Descriere:

Start-up-ul din Croația, înființat în 2021, se concentrează pe proiectarea și dezvoltarea de soluții interactive de marketing tehnologic (martech) cu elemente de gamificare și data mining. Primul produs al companiei este un produs inovator disruptive în cadrul aplicațiilor mobile cu elemente de gamificare, bazat pe recunoașterea video, API și ML/AI. Acesta combină publicitatea pe mai multe ecrane și comunicarea video cu elemente de gamificare pentru utilizatorii finali. Produsul ajută editorii digitali să recâștige utilizatorii distrași, care folosesc mai multe ecrane, să obțină mai multe instalări ale aplicației mobile (creștere a aplicației) și să activeze utilizatorii pasivi.

Produsul este:

Un plugin pentru aplicațiile mobile ale brandurilor/retailurilor/cluburilor sportive (produs white-label)

-Soluție video personalizată și interactivă în cadrul aplicațiilor mobile

-Platformă martech multi-dispozitiv

-Inteligent, distractiv și ușor de utilizat!

-Model de publicitate cu achiziționare directă prin un singur clic

-Conform GDPR

-Adițional pentru orice emisie TV, materiale video pe orice ecran, oriunde (în interior sau în aer liber)

Tipul și rolul partenerului:

Compania caută un distribuitor experimentat care să aibă acces la piețele locale și internaționale. Posibili clienți și parteneri sunt companii de televiziune, platforme video, companii de telecomunicații (IPTV), cluburi sportive și sponsorii acestora, branduri sau retaileri cu aplicații mobile sau cu nevoie de așa ceva.

Tip de parteneriat: Contract commercial

Contact

Ștefania Molea

0268 547 084

stefania.molea@ccibv.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 26.06.2023-07.07.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 26.06.2023-07.07.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 26.06.2023-07.07.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Expoziția ”Republica Moldova prezintă”la Brașov

Expoziția ”Republica Moldova prezintă”la Brașov 1629 813

În perioada 23-25 iunie 2023, Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Brașov, Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului și Primăria Brașov invită antreprenorii autohtoni la cea de a III-a ediție a expoziției:
 

Republica Moldova prezintă la Brașov!
 

Expoziția este o proiectare a expoziției naționale anuale – ,,Fabricat în Moldova” din orașul Chișinău și o continuare a succesului expozițiilor cu același generic din Iași, Ploiești și Baia Mare, care au determinat orientarea agenților economici nu doar spre piețele în care au avut loc evenimentele, dar în general, orientarea către un obiectiv comun de penetrare a pieței europene.

WORKSHOP: PROCEDURI ȘI PRACTICI VAMALE

WORKSHOP: PROCEDURI ȘI PRACTICI VAMALE 442 332

Luni 19 iunie 2023, la sediul  Camerei de Comerț și Industrie Brașov a avut loc wokshopul „PROCEDURI ȘI PRACTICI VAMALE”, susținut de experții 𝐂𝐫𝐢𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐒𝐓𝐀𝐍𝐂𝐔 -Șef Birou Vamal Brașov, 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧 𝐒𝐄𝐋𝐄𝐒𝐂𝐔 – Inspector Superior BVI BRAȘOV și 𝐆𝐢𝐚𝐧𝐢 𝐑𝐚𝐟𝐚𝐞𝐥 𝐏Ă𝐔𝐍𝐄𝐒𝐂𝐔 – Șef Serviciu Control Ulterior DRV BRAȘOV

Au fost abordate următoarele tematici:
– Proceduri simplificate de vămuire
– Clasificarea mărfurilor în Nomenclatura combinată.

Mulțumim experților de la Direcția Regională Vamală Brașov pentru toate informațiile oferite și participanților prezenți la workshop!

Clădirile și bunurile tale sunt asigurate? – GROUPAMA

Clădirile și bunurile tale sunt asigurate? – GROUPAMA 1904 827

Afacerile sunt despre idei, timp, efort, investiții, fiecare cu particularitățile sale, iar performanțele și prestigiul companiilor sunt rodul activității de zi cu zi, asumării de riscuri și găsirii unor soluții care să asigure continuitatea afacerii atunci când intervine neprevăzutul.

Dacă unii antreprenori se gândesc că lor nu li se poate întâmpla sau amână la infinit momentul asigurării proprietăților, ar fi bine să ia în calcul faptul că evenimentele nefericite nu aleg nici persoana, nici momentul. Nu o spunem doar noi, ci și statisticile anului 2022:

  • 234 (+41% vs 2021) de incendii în România
  • 285 (+325% vs 2021) de dosare de cutremur deschise de PAID, în timp ce în primele 6 luni ale anului 2023 sunt deja 2.190 dosare deschise
  • valoarea medie despăgubită de Groupama pe un dosar de daună în 2022 pentru bunuri și proprietăți PJ este de 504 lei
  • cele mai frecvente 5 riscuri în 2022 care au generat daunele plătite de Groupama, în baza polițelor de bunuri și proprietăți PJ sunt: Incendiu 63%, Furtună 10%, Conductele de apă sparte 8%, Daune electrice 4%, Inundație de la vecini 4%

Pe lângă măsurile concrete privind normele legale de apărare împotriva riscurilor, optând pentru Asigurarea de incendiu şi alte calamităţi, vei avea certitudinea că, indiferent de riscurile la care sunt expuse clădirile rezidențiale, clădirile cu destinația de sedii administrative, halele de producție și alte construcții, dar și bunurile, utilaje, stocurile de marfă, materiale și materiile prime asigurate, vei depăși mai ușor eventualele probleme, atât din punct de vedere financiar, cât și din punct de vedere al timpului necesar remedierii daunelor. Acestea din urmă înseamnă de cele mai multe ori întreruperea activității business-ului și generarea de pierderi. De aceea, complementar asigurării imobilului, îți poți asigura și pierderile de profit brut cauzate de întreruperea temporară, parțială sau totală a activității, în urma unor evenimente asigurate.

Asigurarea de incendiu şi alte calamităţi este un produs flexibil care permite asigurarea clădirii şi/ sau a conţinutului acesteia în 3 variante de acoperire, în funcție de nevoile afacerii tale. În varianta Standard ai incluse riscuri ca incendiu, trăsnet, explozie, căderea aparatelor de zbor, varianta Extinsă are în plus inundație, furtună, prăbuşiri sau alunecări de teren și greutatea zăpezii, iar varianta Toate riscurile, fiind cea mai cuprinzătoare, acoperă în plus cutremurul, avarii ale instalaţiilor de apă, canalizare sau încălzire centrală, inundaţia de la vecini, furtul, lovirea de către vehicule, unda sonică, căderi de corpuri, riscuri politice, vandalism.

Grijile sunt multe atunci când te confrunți cu un eveniment care produce pagube clădirilor sau bunurilor tale, de aceea noi ne-am ocupat de simplificarea procesului de daună:

  • autoconstatare, îți primești banii în cont în maximum 72 de ore de la acord, pentru daune mai mici de 000 lei
  • plata unui avans de 30%, în 72 de ore de la depunerea declarației de acceptare a despăgubirii parțiale
  • plata finală garantată, în 15 zile de la depunerea declarației de acceptare a despăgubirii.

Provocările și momentele dificile fac parte din traseul oricărui antreprenor – nu le poți evita și nu le poți prezice, dar le poți asigura cu polița potrivită. Sperăm că acest material te-a ajutat să o descoperi și să înțelegi mai bine ce poate face pentru tine.

 Fă pasul către un viitor asigurat și cere o o ofertă de asigurare.

Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 14.06.2023 – 21.06.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 14.06.2023 – 21.06.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul:

14.06.2023 – 21.06.2023
 

● Lege nr. 170 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru producătorii agricoli de legume – fructe şi cartofi (M.O. nr. 532/15.06.2023)
 
● Ordin nr. 243 emis de M.A.D.R. privind aprobarea schemei de ajutor de minimis “Sprijin pentru punerea în aplicare a strategiilor de dezvoltare locală plasate sub responsabilitatea comunităţii”, aferentă Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014 – 2020 (M.O. nr. 539/16.06.2023)
 
● Hotărâre nr. 554 pentru aprobarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţiilor publice 2023 – 2027 (M.O. nr. 540/16.06.2023)
 
● Ordin 756 emis de M.E. pentru aprobarea Prescripţiei tehnice PT C 14 – 2021 “Instalaţii pentru gaze naturale comprimate pentru vehicule – GNCV” (M.O. nr. 544/19.06.2023)
 
● Ordin nr. 755 emis de M.E. pentru modificarea şi completarea unor ordine ale ministrului economiei, energiei şi mediului de afaceri privind finanţarea întreprinderilor mici şi mijlocii şi domeniului HORECA pentru instalarea sistemelor de panouri fotovoltaice pentru producerea de energie electrică cu o putere instalată cuprinsă între 27 kWp şi 100 kWp necesară consumului propriu şi livrarea surplusului în Sistemul energetic naţional, precum şi a staţiilor de reîncărcare de 22 kW pentru vehicule electrice şi electrice hibrid plug – in, prin Programul de finanţare “Electric Up”(M.O. nr. 547/19.06.2023)
 
● Ordin nr. 1200 emis de M.D.L.P.A. privind aprobarea unei scheme de minimis destinate finanţării obiectivelor specifice OSR 2.2 – Promovarea energiei regenerabile conform Directivei (UE) 2018/2001, inclusiv cu criteriile de durabilitate prevăzute în cadrul acesteia, OSR 4.5 – Asigurarea accesului egal la asistenţă medicală şi promovarea rezilienţei sistemelor de sănătate, inclusiv a asistenţei medicale primare, şi promovarea tranziţiei de la asistenţa instituţională la cea familială şi comunitară, OSR 4.6 – Consolidarea rolului culturii şi al turismului durabil în dezvoltarea economică, incluziunea socială şi inovarea socială şi OSI 6.3 – Consolidarea încrederii reciproce, în special prin încurajarea acţiunilor interpersonale prin Programul Interreg VI – A România – Ungaria (M.O. nr. 547/19.06.2023)
 
● Ordin nr. 1.676 emis de M.M.A.P. pentru modificarea și completarea anexei la Ordinul ministrului mediului, apelor și pădurilor nr. 2.523/2022 privind aprobarea Ghidului specific — Condiții de accesare a fondurilor europene aferente Planului național de redresare și reziliență în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C3/S/I.1.C, pentru subinvestiția I.1.c „Centre integrate de colectare separată prin aport voluntar destinate aglomerărilor urbane”, componenta 3: Managementul deșeurilor (M.O. nr. 560/21.06.2023).

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Seminar: O discuție sinceră despre arbitraj

Seminar: O discuție sinceră despre arbitraj 443 331


12 iunie 2023: CURTEA DE ARBITRAJ COMERCIAL DE PE LÂNGĂ CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE BRAȘOV în colaborare cu CURTEA DE ARBITRAJ INTERNAȚIONAL DE PE LÂNGĂ CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE A ROMÂNIEI, a organizat seminarul

„O discuție sinceră despre arbitraj”

Seminarul s-a adresat mediului de afaceri, consilierilor juridici, autorităților publice, avocaților, notarilor publici, altor profesioniști ai dreptului, tuturor persoanelor interesate.

Seminarul s-a bucurat de prezența următorilor invitați, arbitri cu o extinsă experiență în arbitrajul intern și internațional:
Bazil Oglindă, arbitru, Vicepreședintele Colegiului de Conducere al Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României;
Sorina Olaru, arbitru, membră a Colegiului de Conducere al Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României;
Ioan Schiau, arbitru, Președintele Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Brașov.
Titus Prescure, arbitru, Vicepreședinte al Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Brașov;
Codruț Savu, arbitru al Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Brașov;

În cadrul seminarului au fost prezentate avantajele arbitrajului, abordate într-un stil practic.
Mulțumim atât speakerilor Bazil Oglindă, Ioan Schiau, Titus Prescure și Codruț Savu cât și participanților!

UNIDENT- Top 8 Romania. Un brand premium care nu face compromisuri.

UNIDENT- Top 8 Romania. Un brand premium care nu face compromisuri. 2048 1410

Unident Group este un brand medical premium, a carui viziune, misiune si valori  l-au pozitionat pe locul 8 in Topul National al clinicilor dentare din Romania.

Prima clinica Unident a fost înființată în anul 2000, la Tulcea, de către fondatoarea si CEO Unident – Dr.Petronela Luca, Doctor in Stiinte Medicale, medic cu experienta in Implantologie Orala si Parodontologie.

Incepand cu anul 2017 Unident s-a extins la nivel national, astazi avand reprezentanțe în patru regiuni geografice ale Romaniei, in Dobrogea, Moldova, Muntenia si Transilvania, in orasele: Tulcea, Galați, Buzău și Brașov, iar planul de extindere vizeaza zonele de interes turistic si pacientii care vin pe segmentul de turism medical, dar si orasul Bucuresti.

Investitiile continue si precoce in digitalizare, precum si utilizarea tehnologiilor viitorului pentru obtinerea succesului tratamentelor au facut ca brandul sa fie recunoscut la nivel national si sa existe o cerere crescuta pentru serviciile marca Unident din partea pacientilor aflati in alte regiuni ale tarii, dezvoltandu-se astfel, organic, un segment de turism medical national.

,,De peste douăzeci de ani punem focus pe acordarea de servicii medicale premium, realizate cu ajutorul tehnologiilor viitorului, oferind solutii complete de tratament, pentru toti membrii familiei. Tehnologiile inovatoare vin sa suplimenteze experienta profesionala si daruirea medicilor, clinicile fiind dotate cu scannere intraorale si faciale, tomografe 3D, aparate de anestezie computerizate sau fara ac, lasere performante, imprimante 3D si roboti  pentru frezarea coroanelor dentare, tehnologii digitale care analizeaza ocluzia dentara sau masoara pungile parodontale. Anul 2022 a constituit apogeul investitiilor in digitalizare si automatizare, cu scopul obtinerii  performantei actului medical si a satisfactiei pacientilor, acestia beneficiind de cele mai inovatoare solutii de tratament, pentru salvarea dintilor  Dr. Petronela Luca, Manager General Unident Group

Fiind primele clinici avizate pe segmentul Anestezie si Terapie Intensiva, in cele patru orase se poate spune ca Unident este un promotor si pune intotdeauna pacientii pe primul loc, oferind servicii de analgosedare, inhalosedare si chiar sedare prin hipnoza. Pacientii mici si mari care au frica de medicul dentist, pacientii care au  nevoie de tratamente complexe sau pacientii cu dizabilitati sunt tratati cu succes in Clinicile Unident.

In 2020, in plina pandemie, pentru o comunicare facila, noncontact, dar si pentru a inlatura teama la dentist, Unident a fost prima clinica din Romania care a investit si a dotat toate clinicile cu cei mai empatici roboti umanoizi – Pepper, care pentru prima data in lume, au fost dezvoltati sa vorbeasca limba romana cu pacientii sai.

Unident Group detine 4 Clinici Dentare Premium, 3 Centre de Radiologie Dentara Digitală 3D, un Laborator Dentar Digital, 2 centre de Oxigenoterapie Hiperbară și 4 Centre de Educație Medicală Continua, care sunt dedicate excelenței în medicina dentară.

Prin dezvoltarea Centrelor de Educatie Medicala Continua Unident vizeaza sa sporeasca calitatea serviciilor medicale stomatologice la nivelul Clinicilor Unident, dar si la nivel national, prin cresterea performantei profesionale a medicilor dentisti, cat si a asistentilor medicali si a tehnicienilor dentari.

Echipa numără peste 80 de membri care sunt pregătiți continuu pentru a obține cele mai bune rezultate, de fiecare dată, pentru toți pacienții Unident. Eforturile susținute depuse de-a lungul timpului au făcut ca peste 45.000 de pacienți să aibă încredere în serviciile Unident și multi să-i recomande.

,,Punem accent pe informarea pacientilor in vederea constientizarii impactului sanatatii orale asupra sanatatii intregului organism si afectarea calitatii vietii acestora. Misiunea noastra nu este doar sa tratam pacientii, ci ne-am propus sa prevenim afectiunile dentare, sa monitorizam atent pacientii si sa facem educatie sanitara prin cat mai multe mijloace. Digitalizarea si aportul A.I ne face aceasta sarcina mai usoara, astfel dezvoltam continuu Aplicatia mobila,,My Unident,, care vine in sprijinul pacientilor cu informatie in timp real, asigurandu-le accesul facil la serviciile noastre, la informatie medicala valoroasa si la interactiunea rapida cu echipa Unident”,  DR  P. L.

In primele 5 luni ale anului 2023 Unident Group prezinta consolidat o crestere a numarului de pacienti cu 55 % si o crestere a cifrei de afaceri cu 35 % fata de anul precedent, avand stabilite ca obiective strategice  cresterea performantei actului medical si imbunatatirea experientei pacientilor in clinicile si centrele de radiologie.

Inca din 2020 Unident vine in sprijinul pacientilor oferindu-le Pachete de tratament inovatoare, premium, la preturi avantajoase, astfel facilitand accesul cat mai multor pacienti la servicii medicale premium.

Unident si-a propus să depășeasca mereu așteptările pacienților, oferind servicii medicale inovatoare, la standarde premium, în deplină siguranță și confort.

Innovative treatment solutions for you

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 19.06.2023-30.06.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 19.06.2023-30.06.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 19.06.2023-30.06.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 07.06.2023 – 14.06.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 07.06.2023 – 14.06.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul:

07.06.2023 – 14.06.2023
 

●  Lege nr. 161 pentru modificarea art. 11 lit. a) din Legea nr. 514/2003 privind organizarea şi exercitarea profesiei de consilier juridic (M.O. nr. 495/07.06.2023)
 
●  Lege nr. 162 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români (M.O. nr. 496/07.06.2023)
 
●  Ordin nr. 20608 emis de M.C.I.D. privind aprobarea Normelor metodologice pentru acordarea, suspendarea şi retragerea titlului de parc de specializare inteligentă şi pentru emiterea avizului provizoriu de funcţionare a parcului de specializare inteligentă (M.O. nr. 496/07.06.2023)
 
●  Ordin nr. 2228 emis de M.I.P.E. pentru aprobarea modelului deciziei de finanţare prevăzut la art. 14 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2023 privind instituirea unor măsuri de simplificare şi digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021 – 2027 (M.O. nr. 497/07.06.2023)
 
●  Lege nr. 166 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, precum şi pentru completarea Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii (M.O. nr. 498/07.06.2023)
 
●  Ordin nr. 1200 emis de M.T.I. privind aprobarea certificării ca aeroport internaţional a Aeroportului Internaţional “Braşov – Ghimbav” (M.O. nr. 504/08.06.2023)
 
●  Ordin nr. 1714 emis de M.F. privind aprobarea Ghidului solicitantului elaborat în baza Hotărârii Guvernului nr. 807/2014 pentru instituirea unor scheme de ajutor de stat având ca obiectiv stimularea investiţiilor cu impact major în economie – Revizia 9 şi a Ghidului de plată a ajutorului de stat acordat în baza Hotărârii Guvernului nr. 807/2014 pentru instituirea unor scheme de ajutor de stat având ca obiectiv stimularea investiţiilor cu impact major în economie – Revizia 8 (M.O. nr. 507/08.06.2023)
 
●  Ordin nr. 2352 emis de M.I.P.E. privind modificarea art. 16 alin. (2) şi (3) din schema de ajutor de minimis “Sprijin pentru înfiinţarea de întreprinderi sociale în mediul rural”, aferentă Programului operaţional Capital uman 2014 – 2020, axa prioritară 4 “Incluziunea socială şi combaterea sărăciei”, obiectivul specific 4.16 “Consolidarea capacităţii întreprinderilor de economie socială de a funcţiona într-o manieră autosustenabilă”, aprobată prin Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1.057/2020 (M.O. nr. 507/08.06.2023)
 
●  Ordin nr. 2353 emis de M.I.P.E. privind modificarea art. 13 alin. (2) din schema de ajutor de minimis “Implementarea strategiilor de dezvoltare locală în comunităţile marginalizate din zona rurală şi/sau în oraşe cu o populaţie de până la 20.000 locuitori”, aferentă Programului operaţional Capital uman 2014 – 2020, axa prioritară 5 “Dezvoltare locală plasată sub responsabilitatea comunităţii”, obiectivul specific 5.2, aprobată prin Ordinul ministrului delegat pentru fonduri europene nr. 7.136/2017 (M.O. nr. 507/09.06.2023)
 
●  Ordin nr. 959 emis de M.D.L.P.A. privind modificarea și completarea reglementării tehnice „Normativ pentru proiectarea, execuția și exploatarea instalațiilor electrice aferente clădirilor”, indicativ I 7—2011, aprobată prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale și turismului nr. 2.741/2011(M.O. nr. 512/12.06.2023)
 
●  Lege nr. 168 pentru modificarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice (M.O. nr. 521/13.06.2023)
 
●  Ordin nr. 2.370 emis de M.I.P.E. pentru aprobarea matricei de corelare prevăzute la art. 7 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 23/2023 privind instituirea unor măsuri de simplificare și digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021—2027 (M.O. nr. 525/14.06.2023)
 
●  Ordin nr. 892/291 emis de M.M.S. și I.N.S. privind modificarea și completarea Clasificării ocupațiilor din România — nivel de ocupație (șase caractere), aprobată prin Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale și al președintelui Institutului Național de Statistică nr. 1.832/856/2011(M.O. nr. 526/14.06.2023)
 
●  Ordin nr. 594emis de Consiliul Concurenței pentru punerea în aplicare a Instrucțiunilor privind individualizarea sancțiunilor pentru contravențiile prevăzute la art. 4 din Legea nr. 11/1991 privind combaterea concurenței neloiale (M.O. nr. 527/14.06.2023).

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane