Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Proiectul de conectivitate aeriană interurbană – prezentarea aeronavei L410

Proiectul de conectivitate aeriană interurbană – prezentarea aeronavei L410 1600 900


Camera de Comerț si Industrie a României cu sprijinul  Camerei de Comerț și Industrie Brașov, a organizat în data de  13 Decembrie 2023, la Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav , prezentarea aeronavei 𝐋𝟒𝟏𝟎, de producţie cehă, propusă pentru proiectul de conectivitate aeriană interurbană.

Anunţat în toamna acestui an, proiectul înfiinţării de către mai multe consilii judeţene a companiei Liniile Aeriene Române (𝐋𝐀𝐑), a ajuns în etapa prezentării unei aeronave pentru a asigura curse în interiorul României.

Ideea înfiinţării acestei companii a venit ca urmare a unui studiu care a avut ca temă lipsa de conectivitate între oraşele României, cauzată de infrastructura terestră şi feroviară precară, pe care România o are la ora actuală.

Cea mai recentă versiune a L 410 poate zbura non-stop peste 2.500 kilometri și poate rămâne în aer timp de peste 10 ore. Poate transporta până la 19 pasageri la o viteză maximă de 417km/h. În plus față de versiunea pentru pasageri, sunt disponibile și kituri de schimbare foarte rapidă a versiunilor de marfă, ambulanță, salvare și parașutiști. De la producerea primului model în 1969, au fost produse peste 1.200 de unități.

FNGCIMM anunță lansarea unui amplu program de garantare pentru 2024

FNGCIMM anunță lansarea unui amplu program de garantare pentru 2024 2362 1772


FNGCIMM anunță lansarea unui amplu program de garantare pentru 2024, cuprinzând sectoare diverse și dedicat diferitelor categorii de beneficiari. Planurile ambițioase ale FNGCIMM pentru 2024 vizează sprijinirea IMM-urilor, a UAT-urilor, a diasporei și persoanelor fizice prin noi instrumente financiare de garantare.

Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii (FNGCIMM) pregătește o serie de programe și produse de garantare pentru anul 2024, consolidându-și rolul crucial în susținerea diverselor sectoare ale economiei și a diferitelor categorii de beneficiari. Planurile ambițioase ale FNGCIMM se reflectă în lansarea unor instrumente financiare dedicate care acoperă întregul spectru economic și abordează nevoile specifice ale IMM-urilor, UAT-urilor, diasporei și persoanelor fizice.

INSTRUMENTE FINANCIARE DEDICATE ÎNTREPRINDERILOR
În cadrul programului IMM INVEST + ROMÂNIA, FNGCIMM introduce o schemă de ajutor de stat, oferind sprijin substanțial întreprinderilor mici și mijlocii. Programul INVEST IMM ÎN ROMÂNIA se concentrează pe ajutorul de minimis, în timp ce Programul GARANTĂM IMPLEMENTAREA PROIECTELOR MAJORE propune scrisori de garanție bancară pentru IMM-uri.
IMM FACTOR și IMM LEASING reprezintă alte programe de garantare destinate creditului comercial și achiziționării de bunuri mobile iar Fondul de Garantare pentru Turism și produsele Garanția InvestEU pentru scale-up, agricultură sustenabilă și health & medical completează portofoliul de instrumente financiare, evidențiind angajamentul FNGCIMM în sprijinirea diverselor nevoi ale întreprinderilor.

INSTRUMENTE FINANCIARE DEDICATE UAT-urilor
FNGCIMM aduce în prim-plan Programul Garantăm Dezvoltarea Locală pentru UAT, o inițiativă cu impact semnificativ asupra dezvoltării locale prin intermediul scrisorilor de garanție bancară.

INSTRUMENTE FINANCIARE DEDICATE DIASPORA
Pentru diaspora românească, FNGCIMM va lansa Programul Garantăm Dezvoltarea Românilor de Pretutindeni, un instrument menit să faciliteze accesul la finanțare pentru proiecte și inițiative desfășurate în afara granițelor țării.

INSTRUMENTE FINANCIARE DEDICATE PERSOANELOR FIZICE
În ceea ce privește persoanele fizice, FNGCIMM va introduce Garanția InvestEU – Produsul Eficiență Energetică în Locuințele Individuale, oferind astfel sprijin financiar pentru proiecte de eficiență energetică în domeniul locuințelor individuale.

Aceste programe si produse de garantare reprezinta soluții financiare adaptate nevoilor diverse ale întreprinderilor, comunităților locale, diasporei și persoanelor fizice, consolidându-se ca piloni esențiali ai sprijinului economic în România.

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 07.12.2023– 13.12.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 07.12.2023– 13.12.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 07.12.2023– 13.12.2023

● Ordin nr. 504 emis de M.A.D.R. pentru modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 107/2017 privind aprobarea schemei de ajutor de minimis “Sprijin pentru implementarea acţiunilor în cadrul strategiei de dezvoltare locală” (M.O. nr. 1101/07.12.2023)
 
● Ordin nr. 506 emis de M.A.D.R. privind modificarea alineatului (3) al articolului 8 din anexa la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 1.198/2018 pentru aprobarea schemei de ajutor de stat “Stimularea dezvoltării regionale prin realizarea de investiţii, inclusiv în sectorul pomicol, pentru procesarea şi marketingul produselor agricole în vederea obţinerii de produse neagricole” în cadrul PNDR 2014 – 2020 (M.O. nr. 1101/07.12.2023)
 
 Lege nr. 369 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 76/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă (M.O. nr. 1106/08.12.2023)
 
● Ordin nr. 1961 emis de A.N.A.F. pentru modificarea şi completarea unor ordine ale preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală privind aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale (M.O. nr. 1106/08.12.2023)
 
● Ordin nr. 225 emis de A.N.P.C. privind informarea consumatorilor de către operatorii economici care desfășoară activitate în mediul online (M.O. nr. 1110/08.12.2023)
 
● Ordin nr. 1.994/880/1.181/4.594 emis de A.N.A.F., Casa Națională de Pensii Publice, Casa Națională de Asigurări de Sănătate și A.N.O.F.M. pentru aprobarea modelului, conținutului, modalității de depunere și de gestionare a formularului 112 „Declarație privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate” (M.O. nr. 1112/11.12.2023)
 
● Anexele nr. 1—7 la Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală, al președintelui Casei Naționale de Pensii Publice, al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate și al președintelui Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 pentru aprobarea modelului, conținutului, modalității de depunere și de gestionare a formularului 112 „Declarație privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurat (M.O. nr. 1112bis/11.12.2023)
 
● Ordin nr. 1.193 pentru punerea în aplicare a Instrucțiunilor privind acordarea unui tratament favorabil întreprinderilor care recunosc săvârșirea unei practici comerciale neloiale prevăzute de Legea nr. 81/2022 privind practicile comerciale neloiale dintre întreprinderi în cadrul lanțului de aprovizionare agricol și alimentar (M.O. nr. 1114/12.12.2023)
 
● Hotărâre nr. 1248 pentru modificarea și completarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 1.188/2022 privind aprobarea Planului național de cercetare, dezvoltare și inovare 2022—2027 (M.O. nr. 1119/12.12.2023)
 
● Ordin nr. 6.005 emis de M.I.P.E. privind modificarea și completarea Schemei de măsuri de ajutor de stat și de minimis pentru finanțarea investițiilor pentru dezvoltarea IMM care sprijină creșterea durabilă și crearea de locuri de muncă în cadrul Programului Tranziție Justă 2021— 2027, aprobată prin Ordinul ministrului investițiilor și proiectelor europene nr. 3.996/2023 (M.O. nr. 1121/13.12.2023)

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

Programul Regional Centru 2021-2027 – Întreprinderi digitale pentru o economie avansată – sectoarele de specializare inteligentă

Programul Regional Centru 2021-2027 – Întreprinderi digitale pentru o economie avansată – sectoarele de specializare inteligentă 1885 1416


Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță lansarea apelului de proiecte aferent PR Centru 2021-2027
”Acțiunea 2.2 – Întreprinderi digitale pentru o economie avansată – sectoarele de specializare inteligentă”.

Detalii despre apel:
Alocarea financiară este de 32.014.709 euro.
27.212.503 euro sunt oferiți sprijin de către FEDR și 4.802.206 euro de la bugetul de stat.
Valoarea eligibilă minimă a proiectului este de 15.000 euro.
Valoarea eligibilă maximă a proiectului este de 200.000 euro.

Tipul apelului este unul competitiv cu termen limită de depunere.
Perioada de depunere a proiectelor este 15.12.2023 ora 12:00 – 15.05.2023 ora 12:00.

Solicitanți eligibili:
Societățile sau societățile cooperative care, în conformitate cu Legea 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării IMM, se încadrează în categoria:
microîntreprinderilor din mediul urban – au mai puțin de 10 salariaţi şi realizează o cifră de afaceri anuală netă sau deţin active totale de până la 2 milioane euro, echivalent în lei;
întreprinderilor mici din mediul urban și rural – au între 10 și mai puțin de 50 salariaţi şi realizează o cifră de afaceri anuală netă sau deţin active totale de până la 10 milioane euro, echivalent în lei;
întreprinderilor mijlocii din mediul urban și rural – au între 50 și mai puțin de 250 salariaţi şi realizează o cifră de afaceri anuală netă de până la 50 milioane euro, echivalent în lei, sau deţin active totale care nu depăşesc echivalentul în lei a 43 milioane euro.

Investiții eligibile:
• Adoptarea tehnologiilor digitale;
• Dezvoltarea soluțiilor ce includ inteligențe artificiale simple;
• Dezvoltarea comunicării digitale cu furnizorii și clienții;
• Instruirea în vederea utilizării instrumentelor digitale achiziționate;

Sprijinul public nerambursabil:
Ajutorul de minimis este de maxim 90% din valoarea investiției.
Contribuția solicitantului la finanțarea investiției va fi de minim 10% din valoarea eligibilă. Valoarea eligibilă reprezintă suma cheltuielilor eligibile incluse în cadrul proiectului.

Cererile de finanțare depuse în primele două luni vor fi direct contractate dacă au obținut cel puțin 90 de puncte.

Dacă alocarea financiară disponibilă nu este acoperită, restul proiectelor cuprinse între 50 și 89 de puncte, vor fi menținute în competiție cu proiectele pentru lunile următoare.

Proiectele care obțin un punctaj mai mic de 50 de puncte sunt declarate respinse.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.


Persoana de contact:
Attila Szekely | Director Departamentul de Consultanță
E-mail : attila.szekely@ccibv.ro
Telefon 0268 547 084

Programul Regional Centru 2021-2027 Scale up pentru start-up-uri și microîntreprinderi

Programul Regional Centru 2021-2027 Scale up pentru start-up-uri și microîntreprinderi 937 712


Camera de Comerț și Industrie Brașov anunță deschiderea, în primul trimestru al anului 2024,  apelului de proiecte aferent PR Centru 2021-2027 
 ”O regiune competitivă prin inovare și întreprinderi dinamice pentru o economie inteligentă”, Intervenția 1.4.2 „Scale up pentru start-up-uri și întreprinderi”

Detaliile programului:
Scopul acestui program este susținerea creșterii accelerate a microîntreprinderilor și a start-up-urilor, inclusiv firme nou-înființate care își desfășoară activitatea în mediul urban.
Obiectivul specific al acestui apel este acela de a finanța investițiile în active corporale și necorporale, în vederea creșterii productivității și a capacității de producție și prestare de servicii, pentru a stimula potențialul inovativ și a crește gradul de competitivitate al microîntreprinderilor și start-up-urilor din Regiunea Centru.

Solicitanți eligibili:
Solicitanții prezentului apel de proiecte sunt microîntreprinderile, inclusiv microîntreprinderile de tip start-up.
Alocarea financiară corespunzătoare acestui apel este de 27.607.118 euro.

Valoarea finanțării nerambursabile aferente proiectului:
• Valoare minimă eligibilă a finanțării nerambursabile solicitate: 25.000 euro;
• Valoarea maximă eligibilă a finanțării nerambursabile solicitate: 200.000 euro.
• Valoarea maximă eligibilă a finanțării nerambursabile solicitate pentru start-up-uri: 100.000 euro

Sprijinul public nerambursabil:
Contribuția PR Centru la finanțare este de maxim 90% din valoarea eligibilă.
Contribuția proprie a beneficiarului este de minim 10% din valoarea elibilă.

Pragul de calitate minim este de 50 de puncte.
Proiectele care au mai puțin de 50 de puncte sunt declarate respinse.
Cererile de finanțare depuse în prima lună vor fi direct contractate dacă au obținut cel puțin 90 de puncte.

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Consultantă format dintr-o echipă de specialiști cu o experiență de peste 20 ani, oferă servicii de consultanță și asistență societăților interesate în scopul identificării celei mai potrivite surse de finantare, luând în considerare programele de actualitate și domeniul de interes al clientului.


Persoana de contact:
Attila Szekely | Director Departamentul de Consultanță
E-mail : attila.szekely@ccibv.ro
Telefon 0268 547 084

Curs : Comunicare și relații pentru afaceri de succes!

Curs : Comunicare și relații pentru afaceri de succes! 2560 1359

În data de 18 ianuarie 2024 Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează cursul:
 

”Comunicare și relații pentru afaceri de succes.”

”Comunicarea eficientă înseamnă 20% ce știi și 80% ce simți despre ceea ce știi.” Jim Rohn
“Cea mai mare problemă în comunicare este iluzia că ea a avut loc.” George Bernard Shaw

Comunicarea este un element extrem de important în procesul de dezvoltare al unei afaceri, fie că abordăm procesele de vânzare și negociere, procesele de retenție sau relațiile cu clienții și cele de la locul de muncă.

Descoperirea și dezvoltarea abilităților de comunicare, cu atât mai mult  în era tehnologiei, contribuie la crearea de relații funcționale pe termen lung – unul dintre pilonii care stau la baza succesului în afaceri – dar și la crearea unui mediu de muncă menit să încurajeze creativitatea, experimentarea, inovația și performanța întregii echipe față de cea individuală. Într-un mediu de muncă în care comunicarea este încurajată și apreciată, angajații se simt mai motivați să își îmbunătățească abilitățile și să contribuie la succesul organizației. Astfel, dezvoltarea continuă a abilităților de comunicare nu doar că întărește legăturile dintre membrii echipei, dar și sporește angajamentul și satisfacția angajaților, contribuind astfel la atingerea obiectivelor companiei.

Pentru că ne dorim să sprijinim comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și să contribuim la dezvoltarea sustenabilă a companiilor brașovene, Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează în data de 18 ianuarie 2024  cursul de“Comunicare și relații pentru afaceri de succes!

Cursul are ca scop să facă cunoscută în rândul oamenilor de afaceri brașoveni o nouă perspectivă a comunicării, comunicarea bazată pe inteligența emoțională și cum poate fi folosită, într-un mod clar și pragmatic, ca unul dintre pilonii de bază ai unei afaceri sustenabile.

În cadrul cursului vei putea să:

  • Descoperi secretele unei comunicări puternice și ale relațiilor durabile în afaceri;
  • Descoperi abilitățile ascunse de a comunica și de a rezolva orice conflict;
  • Descoperi cum poți folosi comunicarea în creșterea productivității și atingerea obiectivelor;
  • Descoperi barierele care vă împiedică să comunicați, să acționați și să stabiliți relații funcționale pe termen lung, și împreună le vom transforma în punți către succes;
  • Descoperi posibilitatea de a comunica eficient în orice conversație, indiferent de context;
  • Descoperi cum poți atinge niveluri de înțelegere și conexiune cu ceilalți pe care nu le-ai crezut niciodată posibile;

Cine susține cursul ?

Cristina Sîrbu | Formator, Consilier Dezvoltare Personală și Coach certificat Performplus Germania – Consiliere în carieră orientată pe competențe – are o experiență de peste 15 ani în dezvoltarea relațiilor și proceselor de vânzare, negociere și retenție din diferite domenii.

Invitat Special Gabriel Sîrbu – Antreprenor, Formator și CEO TRANS.EU cu o experiență de peste 10 ani în dezvoltarea de afaceri și coordonarea echipelor pe plan internațional.

Pentru că locurile sunt limitate vă rugăm să confirmați participarea dvs. până la data de  15.01.2024 ora 15:00.

Data: Joi, 18 ianuarie 2024; Interval orar:  10,00-15,00; Locația: sediul Camerei de Comert și Industrie Brașov

Tarif:  540  lei ( tva inclus)

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.
Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Persoană de contact: Gabriela Suciu
telefon 0731 377 060
e-mail: gabriela.suciu@ccibv.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.12.2023-29.12.2023

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 11.12.2023-29.12.2023 1934 1441

Departamentul Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 11.12.2023-29.12.2023, pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 28.11.2023– 06.12.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 28.11.2023– 06.12.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 28.11.2023– 06.12.2023

● Lege nr. 358 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 42/2023 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 367/2022 privind dialogul social şi a Legii nr. 53/2003 – Codul muncii (M.O. nr. 1083/29.11.2023)
 
● Lege nr. 354  pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 154/2022 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru sprijinirea operatorilor din industria de fabricare a produselor de morărit, a uleiurilor şi grăsimilor, a produselor lactate şi a preparatelor pentru hrana animalelor de fermă (M.O. nr. 1088/04.12.2023)
 
● Lege nr. 360 privind sistemul public de pensii (M.O. nr. 1089/04.12.2023)
 
● Ordin nr. 102 emis de A.N.R.E.  pentru modificarea şi completarea Metodologiei de stabilire a tarifelor reglementate pentru serviciile de transport al gazelor naturale, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 41/2019 (M.O. nr. 1092/05.12.2023)
 
● Ordin nr. 4124 emis de M.S. privind modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 2.182/2022 pentru aprobarea Ghidului beneficiarului pentru investiţia specifică I1.1 Cabinete ale medicilor de familie sau asocieri de cabinete de asistenţă medicală primară din cadrul pilonului V: Sănătate şi rezilienţă instituţională – componenta 12: Sănătate – investiţia I1. Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitaliceşti (M.O. nr. 1096/05.12.2023)
 
● Ordin nr. 4125 emis de M.S. pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 3.474/2022 privind aprobarea Ghidului de finanţare pentru beneficiarii preselectaţi în cadrul apelului de proiecte competitiv – cod apel: MS – 0212, pilonul V: Sănătate şi rezilienţă instituţională, componenta 12: Sănătate, investiţia: I2. Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice, investiţia specifică: I2.1 – Infrastructură spitalicească publică nouă şi investiţia specifică: I2.2 – Echipamente şi aparatură medicală, aferent Planului naţional de redresare şi rezilienţă (M.O. nr. 1096/05.12.2023)
 
● O.U.G. 108 pentru modificarea și completarea Legii concurenței nr. 21/1996, precum și a altor acte normative (M.O. nr. 1100/06.12.2023).

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

ARENA URȘILOR powered by ProAfaceri Romania

ARENA URȘILOR powered by ProAfaceri Romania 1477 1181


Ai un start-up? sau o idee de afaceri validă? sau poate ai un model de produs MVP -Minimum Viable Product? cauți investitori pentru afacerea ta?
Înscrie-te la Arena Ursilor Brașov și susține afacerea ta în fața “urșilor” – un juriu profesionist care îți validează afacerea în fata audientei!

ARENA URȘILOR powered by ProAfaceri Romania este un pre-accelerator de afaceri dezvoltat la Brasov. Ne dorim să încurajam antreprenoriatul, sa motivam antreprenorii sa își expună proiectele de afaceri și să găsească sprijin pentru dezvoltarea lor, dar si sa conectam mediul de afaceri cu resurse, oportunitati, mentori, piete. Arena Ursilor a fost organizata prima oara la Brasov în anul 2010 de catre JCI Brasov si continua sa susțină antreprenorii ai azi. Este un eveniment de public pitching cu finantari de tip seed și early-stage pentru proiecte antreprenoriale aflate la început.

Avem în vedere 3 domenii: IT, Tehnologie si Mediu si oferim acces la aceste verticale de business, mentori, finantatori, modele de afaceri.

Juriul (ursii) este format din profesioniști în antreprenoriat, finantari si mentorat de afaceri:

  1. Sergiu Nichiforov – director agenție BCR
  2. Bogdan Micu – antreprenor global în energie verde
  3. Petrica Mureșan- antreprenor servicii online de resurse umane și SSM

Agenda evenimentului – 14 decembrie 2023:
Ora 17.00 – 17.30 – primirea invitatilor, participantilor, “ursilor”
17,30 – 18.00 Inceperea evenimentului, prezentarea conceptului, prezentarea partenerilor, ursilor, prezentarea regulilor de desfasurare
18.00 inceperea sustinerii prezentarilor (pitch) in format: max 10 minute prezentare + max 10 minute Q&A
19.30 – 20.00 Pauza de networking. Jurizarea prezentarilor de catre “ursi”. Acces la zona expo
20.00 – 20.20 Moment de educatie antreprenoriala sustinut de George Nedelcu – business coach
20.20 – 20.30 Anuntarea rezultatelor si inmanarea premiilor
(Locul 1 – 2000 euro, Locul 2 – 1000 euro, Locul 3 – 500 euro) si a cadourilor in obiecte si vouchere de servicii.
2030 – 20.40 Prezentarea partenerilor. Anuntarea castigatorilor si inmanarea premiilor. Inchiderea evenimentului
20.40 – 21.15 Networking liber și degustare de vinuri marca Vinul Dragonului (o marca de vinuri noua aparținând unui antreprenor brasovean)
În zona de acces in sala va avea loc o expoziție de tehnologie (robotica) susținută de catre tinerii de la Learnex Brasov sub conducerea Silviei Pohrib https://learnex.ro/.

Alegem 3 proiecte pe care le vom premia cu sprijinul sponsorului principal – BCR
– Premiul 1 – 2000 euro
– Premiul 2 – 1000 euro
– Premiul 3 – 500 euro

În plus, invitam sponsori interesati de implicarea intr-un astfel de mecanism antreprenorial sa fie alături cu beneficii financiare și non-financiare pentru participanti și organizatori.

Participarea la eveniment și înscrierea la concurs sunt gratuite! Ne vedem la Brasov, hotel Aro Palace, bd Eroilor, nr 27, sala Europa.

Recomandam tuturor participanților, dar si altor persoane interesate sa își protejeze ideile de afaceri folosind serviciul OSIM denumit “PLICUL cu Idei”, un serviciu rapid și ieftin care le asigura preemțiune asupra ideii de afaceri

Vino la un eveniment unde vei gasi educatie antreprenoriala, trenduri pentru afacerile viitorului, solutii de finantare, networking valoros si multe informatii utile si interesante. Participa in sala si sustine o idee de afaceri, gaseste viitori parteneri de afaceri sau ofera sprijin unor startupuri.

Organizator: Asociatia ProAfaceri Romania
Parteneri Gold: BCR și Angelou Economics USA
Parteneri Silver: Alpin Holding LLC, Kronstadt Media, Coson Media, crama Vinul Dragonului, ssm.ro, conferințe.ro,
Parteneri media: Economistul.ro, România Durabila.ro, StartupCafe.ro, BiziLive.tv, Hit FM Brasov, Asociația Brasovul Altfel, Grupul de Inițiativa JCI Brasov, GeorgeNedelcu.ro, ekronomica.ro

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 15.11.2023– 21.11.2023

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 15.11.2023– 21.11.2023 1934 1446

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 15.11.2023– 21.11.2023

● O.U.G. nr. 100 pentru completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2022 privind unele măsuri pentru acordarea de microgranturi şi granturi pentru capital de lucru entităţilor din domeniul agroalimentar cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (M.O. nr. 1046/17.11.2023)
 
● O.U.G. nr. 101 privind modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul fondurilor europene nerambursabile (M.O. nr. 1046/17.11.2023)
 
● Hotărâre nr. 1117 privind aprobarea Metodologiei pentru raportarea durabilității — Codul român al sustenabilității (M.O. nr. 1052bis/21.11.2023)
 
● Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.117/2023 privind aprobarea Metodologiei pentru raportarea durabilității — Codul român al sustenabilității (M.O. nr. 1052bis/21.11.2023)
 
● Ordin nr. 1341 emis de al ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului pentru aprobarea procedurii de implementare a schemei de ajutor de minimis prevăzute în cadrul Programului de accelerare a dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii (M.O. nr. 1054/22.11.2023)
 
● Anexa la Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului și turismului nr. 1.341/2023 pentru aprobarea procedurii de implementare a schemei de ajutor de minimis prevăzute în cadrul Programului de accelerare a dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii (M.O. nr. 1054bis/22.11.2023)C

Întocmit, Consilier juridic, Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane